Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Καίνε λάδια τα 1.6 THP? |
ΝΑΙ |
|
57% |
[ 177 ] |
ΟΧΙ |
|
29% |
[ 92 ] |
ΔΞ / ΔΑ |
|
13% |
[ 41 ] |
|
Σύνολο Ψήφων : 310 |
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Νοέ 2013, 22:14:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μισο λεπτο για να καταλαβω κι εγω, εστω οτι εχουμε ενα THP μοτερ το οποιο καιει 600ml ανα 1000km και αρχιζει κα ψαχνει που καιγονται, βλεπει τουρμπο δεν τα καιει εκει, αλλαζει τσιμουχακια μειωνεται ελαφρως διορροες δεν υπαρχουν αρα καταληγουμε στο οτι τα λαδια καιγονται μεσα. Ανοιγουμε μοτερ και βλεπουμε προβλημα σε ελατηρια εμβολων κανουμε ρεκτιφιε και μετα βαζουμε ειτε εργοστασιακα μεγαλυτερα εμβολα ειτε σφυρια οτι θελει ο καθενας, υπαρχει πιαθνοτητα με δεδομενο οτι εχει γινει σωστη δουλεια το μοτερ να ξανα καψει εμεσα λαδι?
Μάριος

Έχει επεξεργασθεί από τον/την marios_207_GT στις Κυρ 10 Νοέ 2013, 23:55:20, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Νοέ 2013, 22:31:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λογο ανοχων στα έμβολα + οτι τα ελατήρια είναι μαλ**α κ καίει λάδι τοτε έχουμε φθορά στα χυτωνια οπότε θέλουμε να τα επαναφερουμε με ρεκτηφιε..
Απο εκεί κ μετα κοιτάμε μεταλα στρόφαλου κ στρόφαλο αν κ απο οτι έχω ακούσει (δεν έχω δει) είναι πολύ καλά κ ευμεγέθη για να την ακούσουν.. Μονο απο λάθος λιπαντικό μονο κ απο ταλαντώσεις στρόφαλου μετα τις 7.500 σαλ..
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Νοέ 2013, 22:34:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
marios_207_GT έγραψε: | Μισο λεπτο για να καταλαβω κι εγω, εστω οτι εχουμε ενα THP μοτερ το οποιο καιει 600ml ανα 1000km και αρχιζει κα ψαχνει που καιγονται, βλεπει τουρμπο δεν τα καιει εκει, αλλαζει τσιμουχακια μειωνεται ελαφρως διορροες δεν υπαρχουν αρα καταληγουμε στο οτι τα λαδια καιγονται μεσα. Ανοιγουμε μοτερ και βλεπουμε προβλημα σε ελατηρια βαλβιδων κανουμε ρεκτιφιε και μετα βαζουμε ειτε εργοστασιακα μεγαλυτερα εμβολα ειτε σφυρια οτι θελει ο καθενας, υπαρχει πιαθνοτητα με δεδομενο οτι εχει γινει σωστη δουλεια το μοτερ να ξανα καψει εμεσα λαδι? |
Με δεδομένο οτι θα γίνει ΣΩΣΤΗ δουλειά δηλαδή να υπολογιστούν εξαρχής διάκενα με κρύο και ζεστό μοτέρ ανάλογα το υλικό κατασκευής του block ,των ελατηρίων και των εμβόλων δε θα πρέπει να καίει. Βέβαια συνήθως κάτι απ'αυτά δε γίνεται σωστά 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Νοέ 2013, 16:47:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια το μοτερ σαν μοτερ (κορμος και κινουμενα μερη,οχι κεφαλη)καιει λαδι απο 2 λογους..
1ος ειναι και γνωστοτερος,τα ελατηρια δλδ
και 2ος ειναι το σχημα του κυλινδρου.
Οσες φορες και αν αλλαξετε ελατηρια,εαν τα χιτωνια σας δεν ειναι στρογγυλα μεχρι τις τιμες που δινει ο κατασκευαστης,τοτε παλι θα καιτε λαδια μετα απο λιγες ωρες λειτουργιας διοτι τα ελατηρια δεν θα μπορουν να στεγανοποιησουν σωστα με αποτελεσμα την διαφυγη οχι μονο λαδιου στο χωρο καυσης,αλλα και καυσαεριων προς το στροφαλοθαλαμο.
Εμεις ειμαστε απ τους τυχερους της υποθεσης γιατι εχουμε χιτωνια και μπορουμε να τα αντικαταστησουμε και να τελειωσει εκει το θεμα σε περιπτωση που το προβλημα ειναι σ αυτα.Δεν υπαρχει λογος να κανετε ρεκτιφιε απ τη στιγμη που εχετε χιτωνια για 2 λογους.
Ο ενας ειναι πως ''αδυνατιζουν'' και ειναι πιο ευαλωτα και απο θεμα δυναμης-πιεσεων και απο θεμα θερμοκρασιων και ο δευτερος ειναι οτι ΑΝ πετυχει θα πετυχει κατα τυχη και ο λογος ειναι πως κανενας (η μαλλον οι περισσοτεροι για να μην τους αδικησουμε ολους) δεν αναρωτιεται απο τι υλικο αποτελειται το ελατηριο και το εμβολο ετσι ωστε να φαει επαρκως τον κυλινδρο συμφωνα με το δεικτη διαστολης τους.
Τωρα το να βαλετε oversize πιστονια ναι μεν απο θεμα αποδοσης θα ειναι καλυτερο αλλα ειναι σχεδον σιγουρο οτι κατι δεν θα εχει παει καλα στο φαγωμα του χιτωνιου.Αν τωρα ειστε διατεθημενοι να ρισκαρετε δοκιμαστε το.Εγω παντως δεν το ρισκαρα και εγινε η δουλεια μου 
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marios106 (marinos) Μόλις έγραψα

 peuzeot 207 RC- 106 XR
Ένταξη: 01 Νοέ 2013 Δημοσιεύσεις: 24 Τόπος: κορινθος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Νοέ 2013, 18:48:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
recife_rallye έγραψε: | Παιδια το μοτερ σαν μοτερ (κορμος και κινουμενα μερη,οχι κεφαλη)καιει λαδι απο 2 λογους..
1ος ειναι και γνωστοτερος,τα ελατηρια δλδ
και 2ος ειναι το σχημα του κυλινδρου.
Οσες φορες και αν αλλαξετε ελατηρια,εαν τα χιτωνια σας δεν ειναι στρογγυλα μεχρι τις τιμες που δινει ο κατασκευαστης,τοτε παλι θα καιτε λαδια μετα απο λιγες ωρες λειτουργιας διοτι τα ελατηρια δεν θα μπορουν να στεγανοποιησουν σωστα με αποτελεσμα την διαφυγη οχι μονο λαδιου στο χωρο καυσης,αλλα και καυσαεριων προς το στροφαλοθαλαμο.
Εμεις ειμαστε απ τους τυχερους της υποθεσης γιατι εχουμε χιτωνια και μπορουμε να τα αντικαταστησουμε και να τελειωσει εκει το θεμα σε περιπτωση που το προβλημα ειναι σ αυτα.Δεν υπαρχει λογος να κανετε ρεκτιφιε απ τη στιγμη που εχετε χιτωνια για 2 λογους.
Ο ενας ειναι πως ''αδυνατιζουν'' και ειναι πιο ευαλωτα και απο θεμα δυναμης-πιεσεων και απο θεμα θερμοκρασιων και ο δευτερος ειναι οτι ΑΝ πετυχει θα πετυχει κατα τυχη και ο λογος ειναι πως κανενας (η μαλλον οι περισσοτεροι για να μην τους αδικησουμε ολους) δεν αναρωτιεται απο τι υλικο αποτελειται το ελατηριο και το εμβολο ετσι ωστε να φαει επαρκως τον κυλινδρο συμφωνα με το δεικτη διαστολης τους.
Τωρα το να βαλετε oversize πιστονια ναι μεν απο θεμα αποδοσης θα ειναι καλυτερο αλλα ειναι σχεδον σιγουρο οτι κατι δεν θα εχει παει καλα στο φαγωμα του χιτωνιου.Αν τωρα ειστε διατεθημενοι να ρισκαρετε δοκιμαστε το.Εγω παντως δεν το ρισκαρα και εγινε η δουλεια μου  |
φίλε να σε ρωτήσω ,έβαλες χιτώνια με μαμά ελατήρια.Για να μπουν τα νέα χιτώνια απαιτείται μία διαδικασία (θέρμανση μπλόκ με ταυτόχρονη κατάψυξη των χιτωνίων για να μπουν χωρίς ζόρι γιατί αλλιώς καταστρέφονται). Είσαι σίγουρος ότι ακολουθήθηκε η συγκεκριμένη διαδικασία και που έγινε αυτό, σε αντιπροσωπέια ή σε εξουσιοδοτημένο? πόσο καιρό τα έχεις πάνω, λυθηκε το θέμα της κατανάλωσης? Δώσε μερικές λεπτομέρειες όπως κόστος να πάρουμε μια ιδέα οι ενδιαφερόμενοι. Ευχαρισ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Νοέ 2013, 21:09:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω ακριβως την ιδια απορια. Αρχικα ποσο λαδι εκαιγε το μοτερ τι ειδατε μολι το ανοιξατε, εννοω οβαλ και τα γνωστα? Ποσο κοστισε και ΠΟΥ εκανες αυτο το πραμα?
Μάριος
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
puglover Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 09 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 485
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Νοέ 2013, 10:08:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια τα facelift 150αρια 2010- μηπως ειναι λιγοτερο εππιρεπη στα γνωστα προβληματα ενος THP οπως χρονισμα,τεντωτηρες,καταναλωση λαδιου,esp fault κλπ.? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Νοέ 2013, 14:20:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλου fl 150 ρι Μαμα στα 25.000 λαμπάκι λαδιού με αλλαγή πριν 5.000χλμ με 5/30 κ χαλαρό χρήση οποτε... Εμένα fl 150ρι ίδια κατανάλωση με πόλλα πατήματα απο 2ρες μέχρι τελικής με λαδί total 0/30 κ 60.000χλμ.. Νομίζω οτι όλα τα fl καίνε τόσο...
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Νοέ 2013, 22:22:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
marios106 έγραψε: | recife_rallye έγραψε: | Παιδια το μοτερ σαν μοτερ (κορμος και κινουμενα μερη,οχι κεφαλη)καιει λαδι απο 2 λογους..
1ος ειναι και γνωστοτερος,τα ελατηρια δλδ
και 2ος ειναι το σχημα του κυλινδρου.
Οσες φορες και αν αλλαξετε ελατηρια,εαν τα χιτωνια σας δεν ειναι στρογγυλα μεχρι τις τιμες που δινει ο κατασκευαστης,τοτε παλι θα καιτε λαδια μετα απο λιγες ωρες λειτουργιας διοτι τα ελατηρια δεν θα μπορουν να στεγανοποιησουν σωστα με αποτελεσμα την διαφυγη οχι μονο λαδιου στο χωρο καυσης,αλλα και καυσαεριων προς το στροφαλοθαλαμο.
Εμεις ειμαστε απ τους τυχερους της υποθεσης γιατι εχουμε χιτωνια και μπορουμε να τα αντικαταστησουμε και να τελειωσει εκει το θεμα σε περιπτωση που το προβλημα ειναι σ αυτα.Δεν υπαρχει λογος να κανετε ρεκτιφιε απ τη στιγμη που εχετε χιτωνια για 2 λογους.
Ο ενας ειναι πως ''αδυνατιζουν'' και ειναι πιο ευαλωτα και απο θεμα δυναμης-πιεσεων και απο θεμα θερμοκρασιων και ο δευτερος ειναι οτι ΑΝ πετυχει θα πετυχει κατα τυχη και ο λογος ειναι πως κανενας (η μαλλον οι περισσοτεροι για να μην τους αδικησουμε ολους) δεν αναρωτιεται απο τι υλικο αποτελειται το ελατηριο και το εμβολο ετσι ωστε να φαει επαρκως τον κυλινδρο συμφωνα με το δεικτη διαστολης τους.
Τωρα το να βαλετε oversize πιστονια ναι μεν απο θεμα αποδοσης θα ειναι καλυτερο αλλα ειναι σχεδον σιγουρο οτι κατι δεν θα εχει παει καλα στο φαγωμα του χιτωνιου.Αν τωρα ειστε διατεθημενοι να ρισκαρετε δοκιμαστε το.Εγω παντως δεν το ρισκαρα και εγινε η δουλεια μου  |
φίλε να σε ρωτήσω ,έβαλες χιτώνια με μαμά ελατήρια.Για να μπουν τα νέα χιτώνια απαιτείται μία διαδικασία (θέρμανση μπλόκ με ταυτόχρονη κατάψυξη των χιτωνίων για να μπουν χωρίς ζόρι γιατί αλλιώς καταστρέφονται). Είσαι σίγουρος ότι ακολουθήθηκε η συγκεκριμένη διαδικασία και που έγινε αυτό, σε αντιπροσωπέια ή σε εξουσιοδοτημένο? πόσο καιρό τα έχεις πάνω, λυθηκε το θέμα της κατανάλωσης? Δώσε μερικές λεπτομέρειες όπως κόστος να πάρουμε μια ιδέα οι ενδιαφερόμενοι. Ευχαρισ |
Δεν τα αλλαξα φιλε μου γιατι μετρηθηκαν με ειδικο μικρομετρο και ηταν οκ.Το μονο που χρειαστηκε ηταν ελατηρια και μαλιστα ΟΧΙ τα μαμα αλλα ενισχημενα απο ενα πολυ γνωστο και εμπιστο καταστημα των Αθηνων.Τωρα για τα υπολοιπα περι χιτωνιων υπαρχουν μαγαζια που κανουν τετοιου ειδους τοποθετησεις αν και πιστευω πως δεν ειναι και τοσο πολυπλοκο οσο ακουγεται.
Το θεμα της καταναλωσης λυθηκε.
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Νοέ 2013, 23:09:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν θελεις πες μου σε παρακαλω ποσα χιλιομετρα ειχες οταν παρατηρησες το προβλημα, τι καταναλωση λαδιου ειχες και με τι λαδι, ποσο κοστισε η επισκευη και ποσα km εχεις πλεον και με τι καταναλωση λαδιου, σορρυ για τις πολλες ερωτησεις αλλα θελω να με διαφωτισεις 
Μάριος
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Νοέ 2013, 09:02:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρεεεε σεις, φρένο γρήγορα.
Τα χιτώνια στους κινητήρες ΤΗΡ δεν είναι φορετά, όπως στα 106.
Χυτά είναι και δεν αφαιρούνται. Είναι κομμάτι του μπλοκ κινητήρα.
Ο μόνος τρόπος να μπουν ξένα χιτώνια είναι να γδυθεί όλο το μπλοκ και να φαγωθούν τα εργοστασιακά με κατακόρυφο τόρνο, ώστε να φορεθούν νέα εσωτερικά.
Μιλάμε για μια διαδικασία πολυδάπανη της οποίας ο βαθμός επιτυχίας εξαρτάται από τα εργαλεία και την εμπειρία του μάστορα που θα την κάνει.
Αν τυχόν τα εργοστασιακά είναι οβαλ, υπάρχουν μηχανήματα ρεκτιφιέ που αποκαθιστούν την κυκλικότητα τρώγωντας λίγο παραπάνω υλικό περιμετρικά.
Έτσι βάζεις το επόμενο σετ ελατήρια / έμβολα, ανάλογα με την τελική διάσταση.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Νοέ 2013, 13:01:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στέλιο άλη φορά μην αργεις να απαντήσεις γιατί θα έχουμε άλλα!!
Τα χιτώνια απο τι την ακούνε? Απο τα ελατήρια οτάν είναι μαλ**α κ παιζουν τα έμβολα στα χιτώνια? Απο λάθος λάδι?? Απο τι??
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Νοέ 2013, 19:52:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Βρεεεε σεις, φρένο γρήγορα.
Τα χιτώνια στους κινητήρες ΤΗΡ δεν είναι φορετά, όπως στα 106.
Χυτά είναι και δεν αφαιρούνται. Είναι κομμάτι του μπλοκ κινητήρα.
Ο μόνος τρόπος να μπουν ξένα χιτώνια είναι να γδυθεί όλο το μπλοκ και να φαγωθούν τα εργοστασιακά με κατακόρυφο τόρνο, ώστε να φορεθούν νέα εσωτερικά.
Μιλάμε για μια διαδικασία πολυδάπανη της οποίας ο βαθμός επιτυχίας εξαρτάται από τα εργαλεία και την εμπειρία του μάστορα που θα την κάνει.
Αν τυχόν τα εργοστασιακά είναι οβαλ, υπάρχουν μηχανήματα ρεκτιφιέ που αποκαθιστούν την κυκλικότητα τρώγωντας λίγο παραπάνω υλικό περιμετρικά.
Έτσι βάζεις το επόμενο σετ ελατήρια / έμβολα, ανάλογα με την τελική διάσταση. |
Απ οτι καταλαβα Στέλιο δεν είσαι της αποψης οτι δυσκολα θα πετύχει το ρεκτιφιε. Ισχυει το οτι με καλο μάστορα για να σε καθοδηγει μπορείς να κάνεις τη δουλεια σου σωστα. Και μια πληροφορία αφου είσαι προγραμματιστης, οταν γινει ρεκτιφιε με νεα μεγαλύτερα πιστόνια δεν ειναι απαραίτητο να γινουν αλλαγες και στο προγραμμα αφου εχουμε νεες διαστάσεις?
Μάριος
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marios106 (marinos) Μόλις έγραψα

 peuzeot 207 RC- 106 XR
Ένταξη: 01 Νοέ 2013 Δημοσιεύσεις: 24 Τόπος: κορινθος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Νοέ 2013, 14:03:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για να γίνει σωστό ρεκτιφιέ απαιτείται ειδική πλακα προσαρμογής -οδηγός - η οποία βιδώνει στη θέση του καπακιού και ευθυγραμίζει απόλυτα το μπλόκ ώστε να σκαφτεί ομοιόμορφα . Κανονικά κάθε σωστό ρεκτιφιέ που σεβεται το πελάτη πρεπει να δουλέυει έτσι , η πράξη βέβαια μας έχει δείξει το αντιθετο.
την δουλειά αυτή την αναλαμβάνει ο βελτιωτής -μηχανικός -όπως και τη ευθύνη- για να δώσει ένα ολοκληρωμένο πακέτο στον πελάτη.
Γνώμη μου είναι ότι αν ο Χ βελτιωτης δεν προσφέρει τα παραπάνω τότε πάμε στον... Ψ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Byakuya (Ηaris) Δραστήριο μέλος

Peugeot 207 LeMans 0012
Ένταξη: 10 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 205 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Δεκ 2013, 09:02:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημερα παιδια.
Περασανε τα 1κ χιλιομετρα και θα το παω παλι αυριο για να κανουν και την μετρηση λαδιου.....να δουμε πως θα κινηθουμε(αν μπορεσω οικονομικα).Οπως το βλεπω εχει καψει περιπου 400ml......
I enjoy every moment cause it's just a moment and then is gone...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Δεκ 2013, 16:27:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Byakuya έγραψε: | Καλημερα παιδια.
Περασανε τα 1κ χιλιομετρα και θα το παω παλι αυριο για να κανουν και την μετρηση λαδιου.....να δουμε πως θα κινηθουμε(αν μπορεσω οικονομικα).Οπως το βλεπω εχει καψει περιπου 400ml...... |
Απ οσο ξερω απο 500ml και πανω η Peugeot δεχετε οτι υπαρχει προβλημα.
Μάριος
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mathanas Φανατικό μέλος

207 rallye 2009
Ένταξη: 08 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 343
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Δεκ 2013, 16:39:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νομιζω το manual αναφερει ως φυσιολογικη καταναλωση μεχρι 700ml / 1000km |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Δεκ 2013, 16:46:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για την ακρίβεια το manual λέει, μεταξύ δυο αλλαγών λαδιού, η κατανάλωση δεν πρεπει να υπερβαινει το 0,5l ανα 1000χμ.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Δεκ 2013, 16:46:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mathanas έγραψε: | νομιζω το manual αναφερει ως φυσιολογικη καταναλωση μεχρι 700ml / 1000km |
Και οι Γαλλοι καπου λεγανε οτι ειναι φυιολογικο το 1λιτρο λαδι ανα 1000κυβικα μοτερ ανα 1000 χιλιομετρα, με απλα λογια 1600ml λαδι ανα 1000km. Το θεμα ειναι τι αναγνωριζει η αντιπροσωπεια για προβληματικο μοτερ που ειναι τα 500+ml/1000km
Μάριος
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Δεκ 2013, 17:04:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στα manual των 207, απο 19/12/05 μεχρι 28/02/10 γράφανε
"μεταξύ δυο αλλαγών λαδιού, η κατανάλωση δεν πρεπει να υπερβαινει το 0,5l ανα 1000χμ." δλδ σε μια αλλαγη στα 10000χμ μπορεις να συμπληρωσεις και 5 λιτρα, ειναι οκ!
απο 01/03/10-28/02/11 δεν γραφανε τιποτα επι του θέματος! δλδ Αλέκος!
και απο 01/03/11 και μετα γράφανε "ειναι φυσιολογικο να γινεται συμπλήρωση λαδιών μεταξυ 2 ελεγχων, ο κατασκευαστης συστήνει, ελεγχετε τη σταθμη καθε 5000χμ και συμπληρώνετε αν ειναι απαραιτητο" δλδ οσο και να καψει, μην αγχωνεσαι, απλα συμπληρωνε!
Βεβαια αυτα τα ορια οταν αφορουν επισκευες/αντικαταστασεις κινητηρων, εντος/εκτος εγγυησης, διαμορφωνονται κατα το δοκουν... 
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|