Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1139
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Νοέ 2013, 22:51:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω μεινει αναυδος! Κυριε Παναγιωτη συγχαρητηρια!
Θα ηθελα να ειχα ενα τετοιο ζευγαρι δισκοπλακες,(περαν των πλεονεκτηματων τους)για να τις χαζευω!
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Νοέ 2013, 23:02:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στις 2 καμπανάτες δισκόπλακες δώρο μια ακόμα, για να τη χαζεύετε! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1139
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Νοέ 2013, 23:15:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nido έγραψε: | Στις 2 καμπανάτες δισκόπλακες δώρο μια ακόμα, για να τη χαζεύετε! |
Αδικο εχω;
Βασικα,εννοουσα να τις χαζευω πανω στο αυτοκινητο μου,αλλα παλι δε με χαλαγε να τις ειχα στο δωματιο μου..
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
21 quadra (Παναγιώτης) Νέος χρήστης
Peugeot 106 1.6 (8V)
Ένταξη: 13 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: Mεταμόρφωση
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Νοέ 2013, 17:24:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kp61 έγραψε: | 21 quadra έγραψε: | ...............[/url] |
κι εσενα τι σε εχουμε???? δεν μπορεις να φτιαξεις τετοιο κιτακι?
πλακα πλακα να αναφερω οτι το 205 εχει μεταμορφωθει απο φρενα αλλαζοντας μονο τους δισκους, απο απλους σε bell, και με τοποθετηση ferondo ds.
να σημειωθει οτι δεν μπορουσα να ανεβω ουτε σε χιλιοστα δισκων, αλλα ουτε και σε αριθμο εμβολων, λογω της 13αρας ζαντας....και με την παραπανω λυση απλα σωθηκα!
φωτο απ τα κομψοτεχνηματα εχει ο μαστρο-παναγιωτης, αν θελει να βαλει. |
Οι δίσκοι σου οι εμπρός,
picture uploading
και αυτοί πρέπει να είναι οι πίσω
image upload no limit |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Νοέ 2013, 18:21:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αεριζόμενους και πίσω από τι βλέπω?????
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιούλ 2014, 15:45:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ghost Dog έγραψε: |
Aν εχεις βρει "τσάμπα" τις δαγκάνες που δίνει η PS για το 206RCC (AP racing), χτυπα τες και παιξε με αυτές, ειτε βαζοντας τα 325 της PS, ειτε φτιαχνοντας μια διαιρουμενη που να ταιριαζει......
Εγω προτιμησα το κιτακι με τις CP5100-1034, (που έχουν και dust seals )
Αν το πιασεις στα χερια σου θα παθεις ΣΟK από το ποσο ελαφρια είναι!!!
Καμια σχεση με τις γκουμουτσες του RCC!
|
Just arrived.
Κάτι λιγότερο από 2.1 κιλά έκαστη.
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2014, 10:00:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μεγάλη προσοχή με τα λάστιχα από εδώ και πέρα. Το ABS θα βαράει υπερωρίες αν δεν είναι σε καλή κατάσταση τα λάστιχα ή η άσφαλτος. Έχουν τρομερή δύναμη η δαγκάνες. Κράτα αποστάσεις από τον μπροστινό γιατί παραμονεύει η τσουλίθρα.
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2014, 10:59:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μ Ε Γ Ε Ι Ε Σ ! ! ! ! !
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιούλ 2014, 11:28:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ο νιντο οταν βγαινει βολτα εχει πρωτα φιλησει γυναικοπαιδα εχει υπογραψει διαθηκη και εχει βαλει ταυτοτητα στο σωβρακο...
δε μασαμε ρε
μεγεια. θελω βολτα να θυμηθω τα νιατα μου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούλ 2014, 10:59:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να συμπληρώσω ότι τέτοια σετάπ είναι και τρομερά ξεβρακοτήρια για τις αναρτήσεις, ακόμη και για πεζοσπορίσιο σετάπ. Έχουν τρομερή δύναμη.
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιούλ 2014, 22:19:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tο κυριότερο πλεονέκτημα για εμένα είναι η εμπιστοσύνη που μπορείς να τους έχεις όταν το σκίζεις σε μεγάλη κατηφορική "ειδική" στο βουνό, ή σε πολλούς συνεχόμενους γύρους στην πίστα λόγω πολύ αποτελεσματικότερης διαχείρισης θερμοκρασιών. Όσον αφορά δύναμη, διαδρομή πεταλιού και modulation, έχουν δώσει συνολική επιφάνεια στα πιστονάκια τους ίση με την επιφάνεια του μαμά πιστονιού επί 2 (μια και το μαμά καλύπτει διπλάσια διαδρομή στις μονοπίστονες) ώστε να παίζουν "σωστά" με μαμά τρόμπα & σερβο (κάτι που δεν ισχύει για το κιτάκι του RCC με τα πιστόνια μεγαλύτερης διαμέτρου και τους δίσκους-τέρατα σε διάμετρο & βάρος).
Θα είναι βέβαια πιο δυνατά από τα μαμά και λόγω διαμέτρου δίσκων και "δυνατότερων" τακακιών με μ=0.50 (από HiSpec & Carbotech αντίστοιχα).
Μου λείπουν διάφορα ακόμα από νούμερα [θα τα δούμε "επιτόπου" όταν έρθει η ώρα] όπως το offset που χρειάζεται στις καμπάνες που έρχονται με το full kit (που φοράει ο Άρης) των οποίων σχέδιο δεν έχω βρει για να κανονίσουμε πόσο μέσα θα μπουν οι δίσκοι και αντίστοιχα για τα mounting brackets (που δεν τα δίνουν ξεχωριστά, αλλιώς θα προέκυπτε από εκεί η θέση του δίσκου σε σχέση με την επιφάνεια του μουαγιέ).
Κυρίως όμως μου λείπει ο χρόνος ν'ασχοληθώ...
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2014, 20:11:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να δούμε τι θα απαντήσει ο φίλος στην AP για τα τακάκια που δίνουν για τις CP5100-1034, που η πάστα τους έχει μικρότερη επιφάνεια από αυτή στα μαμά του RC ενώ θα μπορούσε να έχει π.χ. την επιφάνεια που φαίνεται στο παρακάτω σχεδιάκι με πορτοκαλί...
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2014, 07:23:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Wtf?!?!?!!?!?
Δεν το ειχα προσεξει......! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2014, 10:45:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τις CP5100 τις έβγαλαν αρχικά για δίσκους 280 και 295, με τακακι σειρας CP3345, απλα τις 5100-808/809 για τους 304 που έχουμε εμείς τις δίνουν με το 2340 που έχει μεγάλο φάλτσο προς τα μέσα στις κάτω άκρες, το οποίο μειώνει την επιφάνεια του.
Το σημαντικό, φυσικά, είναι πώς δουλεύει στην πράξη.
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
'Andy'-lag (ΑΝΔΡΕΑΣ) Moderator
207 RALLYE
Ένταξη: 06 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 1643 Τόπος: Μαζί με τοn ΜΕΜsound στην Endo land...........
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Μάϊ 2015, 23:25:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν κύριοι. Γράφω σε αυτό το topic μιας και η δουλειά του ανθρώπου που με βοήθησε σε αυτό που ήθελα να κάνω, φαίνεται ακριβώς από πάνω. Σήμερα λοιπόν, πήγα από τον ΚΥΡΙΟ (δεν το γράφω τυχαία με κεφαλαία) Παναγιώτη για να αλλάξω τους μαμά RC διάστασης δίσκους 302x28 και να βάλουμε 330x30 με αλουμινένια bell. Μόνο ευχαριστώ και μπράβο μπορώ να πω, τόσο για τη δουλειά του όσο και για τις πληροφορίες-γνώσεις που πήρα από τον άνθρωπο. Πρόκειται για ΣΩΣΤΟ επαγγελματία και με τη συμβολή του υιού του Στέφανου για την τοποθέτηση, η κατάσταση απογειώνεται. Παρόλο που συναντήσαμε κάποιες δυσκολίες λόγω του οτι δεν ήθελα να αλλάξω δαγκάνες, ήταν και οι δυο πρόθυμοι να κάνουν οτι χρειάζεται για να τοποθετηθούν τα πάντα ΑΡΙΣΤΑ στη θέση τους και λειτουργικά. Ο κ.Παναγιώτης κάνοντας τις απαραίτητες προσαρμογές με ακρίβεια δεκάτου του χιλιοστού, και ο Στέφανος βάζοντας και βγάζοντας οτι χρειαζόταν αρκετές φορές. Σε αντίθεση με ορισμένους "επαγγελματίες" που μόνος τους σκοπός είναι να γεμίσουν την τσέπη τους. Το αποτέλεσμα είναι άψογο, αλλά από θέμα απόδοσης και διαφορών θα γράψω περισσότερα μόλις πατήσουν καλά τα τακάκια στους νέους δίσκους. Το μόνο που διαπίστωσα αμέσως είναι οτι οι 330 που τοποθετήσαμε είναι μακράν πιο ελαφριοί ακόμα και από τους 283 που φορούσε το RALLYE. Κύριε Παναγιώτη ελπίζω να πάνε όλα καλά και να υλοποιηθούν όοοοοοοοοοολες αυτές οι φανταστικές ιδέες που έχετε στο μυαλό σας, και να μας προσφέρετε όσα περισσότερα πράγματα μπορείτε.
I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me.
Your car is your story, So don't let anyone else write the book. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Μάϊ 2015, 23:56:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
QUADRA POWER!
Καλορίζικα Ανδρέα!!!!
Περιμένουμε εντυπώσεις και setup details (τακακια κλπ)
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
'Andy'-lag (ΑΝΔΡΕΑΣ) Moderator
207 RALLYE
Ένταξη: 06 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 1643 Τόπος: Μαζί με τοn ΜΕΜsound στην Endo land...........
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Μάϊ 2015, 02:27:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να'σαι καλα Νικόλα σ'ευχαριστώ. Quadra power δεν λες τίποτα...!! Λοιπόν το set up έχει ως εξής... Οι δαγκανες που φορούσα και πριν, ειναι brembo απο citroen C2R2, δίσκοι 330x30 με bell, τακακια Carbon Lorraine RC6... Για εντυπώσεις σε σχέση με τους προηγούμενους δίσκους stay tuned...
I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me.
Your car is your story, So don't let anyone else write the book. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 633 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Μάϊ 2015, 07:17:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
'Andy'-lag έγραψε: | Λοιπόν κύριοι. Γράφω σε αυτό το topic μιας και η δουλειά του ανθρώπου που με βοήθησε σε αυτό που ήθελα να κάνω, φαίνεται ακριβώς από πάνω. Σήμερα λοιπόν, πήγα από τον ΚΥΡΙΟ (δεν το γράφω τυχαία με κεφαλαία) Παναγιώτη για να αλλάξω τους μαμά RC διάστασης δίσκους 302x28 και να βάλουμε 330x30 με αλουμινένια bell. Μόνο ευχαριστώ και μπράβο μπορώ να πω, τόσο για τη δουλειά του όσο και για τις πληροφορίες-γνώσεις που πήρα από τον άνθρωπο. Πρόκειται για ΣΩΣΤΟ επαγγελματία και με τη συμβολή του υιού του Στέφανου για την τοποθέτηση, η κατάσταση απογειώνεται. Παρόλο που συναντήσαμε κάποιες δυσκολίες λόγω του οτι δεν ήθελα να αλλάξω δαγκάνες, ήταν και οι δυο πρόθυμοι να κάνουν οτι χρειάζεται για να τοποθετηθούν τα πάντα ΑΡΙΣΤΑ στη θέση τους και λειτουργικά. Ο κ.Παναγιώτης κάνοντας τις απαραίτητες προσαρμογές με ακρίβεια δεκάτου του χιλιοστού, και ο Στέφανος βάζοντας και βγάζοντας οτι χρειαζόταν αρκετές φορές. Σε αντίθεση με ορισμένους "επαγγελματίες" που μόνος τους σκοπός είναι να γεμίσουν την τσέπη τους. Το αποτέλεσμα είναι άψογο, αλλά από θέμα απόδοσης και διαφορών θα γράψω περισσότερα μόλις πατήσουν καλά τα τακάκια στους νέους δίσκους. Το μόνο που διαπίστωσα αμέσως είναι οτι οι 330 που τοποθετήσαμε είναι μακράν πιο ελαφριοί ακόμα και από τους 283 που φορούσε το RALLYE. Κύριε Παναγιώτη ελπίζω να πάνε όλα καλά και να υλοποιηθούν όοοοοοοοοοολες αυτές οι φανταστικές ιδέες που έχετε στο μυαλό σας, και να μας προσφέρετε όσα περισσότερα πράγματα μπορείτε. |
Καλοριζικα!!!
Carbon lorraine και τα μυαλα στα καγκελα....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
21 quadra (Παναγιώτης) Νέος χρήστης
Peugeot 106 1.6 (8V)
Ένταξη: 13 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: Mεταμόρφωση
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Μάϊ 2015, 08:50:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
'Andy'-lag έγραψε: | Λοιπόν κύριοι. Γράφω σε αυτό το topic μιας και η δουλειά του ανθρώπου που με βοήθησε σε αυτό που ήθελα να κάνω, φαίνεται ακριβώς από πάνω. Σήμερα λοιπόν, πήγα από τον ΚΥΡΙΟ (δεν το γράφω τυχαία με κεφαλαία) Παναγιώτη για να αλλάξω τους μαμά RC διάστασης δίσκους 302x28 και να βάλουμε 330x30 με αλουμινένια bell. Μόνο ευχαριστώ και μπράβο μπορώ να πω, τόσο για τη δουλειά του όσο και για τις πληροφορίες-γνώσεις που πήρα από τον άνθρωπο. Πρόκειται για ΣΩΣΤΟ επαγγελματία και με τη συμβολή του υιού του Στέφανου για την τοποθέτηση, η κατάσταση απογειώνεται. Παρόλο που συναντήσαμε κάποιες δυσκολίες λόγω του οτι δεν ήθελα να αλλάξω δαγκάνες, ήταν και οι δυο πρόθυμοι να κάνουν οτι χρειάζεται για να τοποθετηθούν τα πάντα ΑΡΙΣΤΑ στη θέση τους και λειτουργικά. Ο κ.Παναγιώτης κάνοντας τις απαραίτητες προσαρμογές με ακρίβεια δεκάτου του χιλιοστού, και ο Στέφανος βάζοντας και βγάζοντας οτι χρειαζόταν αρκετές φορές. Σε αντίθεση με ορισμένους "επαγγελματίες" που μόνος τους σκοπός είναι να γεμίσουν την τσέπη τους. Το αποτέλεσμα είναι άψογο, αλλά από θέμα απόδοσης και διαφορών θα γράψω περισσότερα μόλις πατήσουν καλά τα τακάκια στους νέους δίσκους. Το μόνο που διαπίστωσα αμέσως είναι οτι οι 330 που τοποθετήσαμε είναι μακράν πιο ελαφριοί ακόμα και από τους 283 που φορούσε το RALLYE. Κύριε Παναγιώτη ελπίζω να πάνε όλα καλά και να υλοποιηθούν όοοοοοοοοοολες αυτές οι φανταστικές ιδέες που έχετε στο μυαλό σας, και να μας προσφέρετε όσα περισσότερα πράγματα μπορείτε. |
Ευχαριστώ Ανδρέα για τα λόγια σου και τις ευχέ σου αλλά δεν έκανα τίποτα περισσότερο από ότι κάνω όπως το κάνω συνήθως. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
'Andy'-lag (ΑΝΔΡΕΑΣ) Moderator
207 RALLYE
Ένταξη: 06 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 1643 Τόπος: Μαζί με τοn ΜΕΜsound στην Endo land...........
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Μάϊ 2015, 00:09:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιάννη όντως, και μάλιστα απ'οσο κατάλαβα, και ο κύριος Παναγιωτης εντυπωσιαστηκε απο την ποιότητα τους...
I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me.
Your car is your story, So don't let anyone else write the book. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|