Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
billo206 Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (8V) (2004)
Ένταξη: 18 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2013, 01:54:10 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή μοτέρ σε 206 |
|
|
Γειά σας παιδιά έχω ένα 206 1.4 8ν και θέλω να του βάλω το μοτέρ του 206 1.6 16ν. Μπορεί κάποιος να μου αναφέρει οτιδήποτε χρειάζεται εκτός απο το μοτέρ πχ εγκεφαλος,πλεξούδα,σασμάν,εξάτμιση κτλ. για να γινει αυτή η μετατροπή και πόσο περίπου στοιχίζουν όλα μαζί?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2013, 06:52:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σίγουρα ΠΟΛΥ λιγότερα χρήματα από το να πουλήσεις το δικό σου κ να πάρεις ένα μεταχειρισμένο 1.6 που τα δίνουν σχεδόν τζάμπα 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2013, 09:11:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | Σίγουρα ΠΟΛΥ λιγότερα χρήματα από το να πουλήσεις το δικό σου κ να πάρεις ένα μεταχειρισμένο 1.6 που τα δίνουν σχεδόν τζάμπα  |
+1587 
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2013, 09:56:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΒΑΣικα μαλλον θα βαλεις στη τσεπη σου λεφτα
οταν π.χ πουλιεται το 1.6 xs του αλεξη 2300€
και τα 1.4 πουλιονται 2.5-3.000
μαλλον θα βγαλεις και λεφτα. και τα εξοδα τελη-ασφαλεια ειναι 100ευρω το χρονο αν θες να το εχεις αδηλωτο που θα τα πληρωσεις στο πρωτο κτεο για να κανουν στραβα ματια αν ειναι αδηλωτο. επισης αν τρακαρεις με αδηλωτο αμαξι απλα τη γαμησες πλεον. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2013, 10:07:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακριβως.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
billo206 Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (8V) (2004)
Ένταξη: 18 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2013, 18:52:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά έχω ρίξει πολύ χρήμα δουλειά και κούραση στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο τόσο για την εξωτερική του εμφάνιση όσο και σε μικροβελτιώσεις πατέντες και ελάφρωμα. Δεν θέλω να το πουλήσω θέλω στη συγκεκριμένη καρότσα να βάλω ένα 16άρι μοτέρ γιατί το μόνο που του λείπει πλεον ειναι λιγο γκαζι. Μπορεί λοιπόν κάποιος να μου απαντήσει στην αρχική μου ερώτηση τι χρειάζομαι για τη μετατροπή και το κόστος της στο περίπου?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2013, 20:00:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μοτέρ/εγκέφαλο/πλεξούδα/όργανα/ίσως σασμάν εκτός αν κρατήσεις του 8v με τα σάπια πλανητικά και τις θεόμακρες σχέσεις
με τα υπόλοιπα τι θα κάνεις? Θα το κάνεις μηχανόγκαζο? αλλιώς θές και πεταλιέρα
και πάλι θα έχεις ένα 14αράκι σε όλα τα υπόλοιπα (φρένα/αντιστρεπτικές/ράβδος στρέψης/σαλόνι κτλπ)
Εγώ ψηφίζω να πάρεις ένα έτοιμο
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2013, 20:15:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν οντως θες αυτη την καροτσα θα βρεις μοτερ σαζμαν πλεξουδα εγκεφαλο απο σαξοραλλο και
1)Αν εισαι μη multiplex μπαινει με λιγη πατεντα στην πλεξουδα
2)Αν εισαι multiplex αφηνεις τον μαμα και συνδεεται παραλληλα ο μονοφυσος του σαξοραλλου και αν εξαιρεσεις οτι ΔΕΝ θα μπορεις να συνδεσεις διγνωστικ για το μοτερ (λογικο μιας και ο ενας εγκεφαλλος υπαρχει για τη διαχειρηση του μοτερ και ο αλλος για να δουλεψει με την bsi και να τα βλεπει ολα ροδινα)
Η 2η επιλογη εχει γινει ηδη σε c2 απο 1100 σε 1.6 16ν και σε 206 και των δυο τυπων.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2013, 20:25:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να πω κι εγω μια γνωμη,επειδη εκανα μετατροπη κι εφαγα το λουκι,σου λεω το εξης,
Αν θες το αυτοκινητο σου,να γινει ΣΩΣΤΟ,θα παιδευτεις πολυ και θα ξοδευτεις,ακομη περισσοτερο! Στο λεω εκ πειρας!
Θα συναντησεις τοσες διαφορες μεταξυ των μοντελων που θα σε κανουν να ξενερωσεις απιστευτα! Αν βεβαια το ζητουμενο σου,ειναι απλα να βαλεις μοτερ και καμια αλλη μετατροπη οπως,φρενα,αντλια φρενου μαζι με σερβο αξονας,αντιστρεπτικες κλπ καν'το,τα μοτερ αφθονουν και ειναι σε καλες τιμες αυτη την εποχη...συμβουλευεσαι τα παιδια που εχουν 206,βρισκεις καλο μαστορα(εκτος αν εισαι του DIY) και προχωρας!
Α! Επισης για να το δηλωσεις,εχει ααααλλα λουκια,εγω παλευα ολο το καλοκαιρι,να συνενοηθω με τη lion για μια βεβαιωση οτι το μοτερ ταιριαζει σε αυτη την καροτσα,ακομα περιμενω.......
Υ.Γ Σε καταλαβαινω πιστευω απολυτα,οταν λες οτι θες το συγκεκριμενο,ειναι το ατιμο το "δεσιμο"...
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
billo206 Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (8V) (2004)
Ένταξη: 18 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2013, 20:59:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εντάξει παιδιά νομίζω πως με πείσατε ότι θα παιδευτώ πολύ και οτι τελικά δεν αξίζει να μπω σε αυτό το λούκι αλλά τι να κάνω ψάχνομαι γιατί τα 75 άλογα ώρες ώρες δεν παλεύονται... Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|