Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 11:43:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ττο ειχα παρει χαμπαρι στις πολυ γρηγορες μεγαρα που ενω ηταν φορτισμενο το αμαξι με πολλες σαλ και εστριβες ξαφνικα ηθελες πολλα φρενα για κλειστη και ξαφνικα πετρωνε ψηλα το πενταλ. δε το ειχα παρατηρησει αλλου.
τελικα οφειλοταν στο μαμα σερβο που λογω μεγαλου μεγεθους αδειαζε και δε προλαβαινε να γεμισει μαλλον...δεν παιρνω ορκο. αλλα με το μικρο σεβρο εστρωσε και αισθηση και αποδοση εκει ψηλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 14:35:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ακούγεται παράλογο.
Οπότε το ιδανικό σέταπ ποιο καταλήγουμε πως είναι όσον αφορά τρόμπα+σέρβο?
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ) Έχω ξεφύγει !!!
PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7
Ένταξη: 30 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 1084 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 15:13:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με την τρόμπα πρέπει να γίνει και πατέντα στο δοχείο
DBH ENERGY SOLUTIONS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 16:14:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βαζεις σερβο πεζο σπορτ και επειδη καθεται περιεργα καταργεις το δοχειο 206 και βαζεις απο 106 με λιγο ζορισμα αλλα κουμπωνει οκ. τα εχω γραψει χρονια τωρα αλλα δε με παρακολουθειτεεε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 16:15:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νικο αν δε καταργησεις abs-esp δε κανεις απολυτως τιποτα. το αφηνεις ως εχει εσυ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 16:25:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ψηλε εχω φαει ωρες να το ψαχνω και εχω αγορασει 2 φορες χωραφι μεγαρα απο αυτο το θεμα. μη το υποτιμας. και εχω εφυγα χωραφι. εσυ θα φυγεις βουνο... τσεκαρετε το πολυ προσεκτικα.
η μονη αλλη εξηγηση που ειχαμε δωσει ηταν ελατωματικη αντλια abs αλλα δουλευει ακομα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 16:44:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ένα γεμάτο δοχείο, όσα G και να αναπτύξεις, δεν πρόκειται να έχεις μεταβολή στάθμης... γιατί είναι γεμάτο!
Και σε ένα κλειστό κύκλωμα όπως είναι αυτό των φρένων, δεν έχει να πάει κάπου το υγρό!
Το πιθανότερο επειδή πέτρωνε ίσως να ήταν λόγω της υποπίεσης που τραβάει το σεβρό από το μοτέρ
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 16:49:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ma apo ayto ηταν απλα η υποπιεση την ακουγε με το μεγαλο σεβρο στις ψηλες στροφες και δεν εστελνε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1139
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 17:55:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 18:56:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
(o οποίος αν προσέξεις αλλάζει από post σε post )
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 19:40:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά, το "ρβ" εύκολα γίνεται "βρ" όταν γράφεις, ο άλλος που επέμενε ότι η κρεμαγιέρα λέγεται "κρεμαΡγιέρα"?!...
(νομίζω στο forum των 4Τ)
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 20:24:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | νικο αν δε καταργησεις abs-esp δε κανεις απολυτως τιποτα. το αφηνεις ως εχει εσυ... |
Το ζητούμενο είναι να έχουμε όσο γίνεται μικρότερη νεκρή διαδρομή και όσο γίνεται καλύτερο modulation (ρυθμισιμότητα), ΟΧΙ να πιάνουν γερά με ελάχιστη δύναμη - κάτι με το οποίο πολλοί εντυπωσιάζονται. Άρα, τι λέει η θεωρία ότι χρειαζόμαστε όσον αφορά τρόμπα και σέρβο υποβοήθησης....?
Κάτι ξέρουν οι PSάκηδες που βάζουν το σέρβο και την τρόμπα που βάζουν, αλλά πρέπει να δούμε και το ABS που δε μπορούμε/θέλουμε να ξεφορτωθούμε (για αμάξι που θα χρειαστεί και κάποιο τσαρούχωμα μια στις τόσες αν μας πεταχτεί καμια γιαγιά στο δρόμο μέσα στη πόλη)....
Άσχετο - ένα ωραίο cutout που βρήκα:
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kp61 Νέος χρήστης
205, 206, 207...
Ένταξη: 06 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 96
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 21:53:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nido έγραψε: | Καλά, το "ρβ" εύκολα γίνεται "βρ" όταν γράφεις, ο άλλος που επέμενε ότι η κρεμαγιέρα λέγεται "κρεμαΡγιέρα"?!...
(νομίζω στο forum των 4Τ) | το καλυτερο ειναι ''τα καλμπυρατερ''
σαλουτ μουα λε πλαταν |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Οκτ 2013, 21:45:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | βαζεις σερβο πεζο σπορτ και επειδη καθεται περιεργα καταργεις το δοχειο 206 και βαζεις απο 106 με λιγο ζορισμα αλλα κουμπωνει οκ. τα εχω γραψει χρονια τωρα αλλα δε με παρακολουθειτεεε |
Πόση διαφορά έχουν στην υποβοήθηση τα δυο αυτά, γνωρίζει κανείς? Παναγιώτη?
Από τα φρένα που θυμάμαι να με έχουν εντυπωσιάσει περισσότερο σε αίσθηση και ρυθμισιμότητα ήταν τα μαμά μιας Elise που είχε πέσει στα χέρια μου κάποτε και ήθελαν τρελή δύναμη, αλλά όταν ξεπερνούσες το αρχικό σοκ ήταν απιστευτα ρυθμίσιμα με αριστερό, ενώ το ανάποδο ακριβώς ήταν αυτά των 307 που είχαμε σε εταιρία που είχα δουλέψει κάποτε (εστιασμένα στο να μην καις θερμίδες φρενάροντας!)
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Οκτ 2013, 11:47:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nido έγραψε: | iceage έγραψε: | Μετά σύμφωνα με την κλήση της δαγκάνας πάνω στο άκρο θα μετρήσεις την μέγιστη απόσταση του τακακιού (υπολογίζοντας +2mm) από το κέντρο και μετά στην μικρότερη (υπολογίζοντας -2mm) |
Τι εννοείς "σύμφωνα με την κλήση της δαγκάνας πάνω στο άκρο"? Δεν έχει κάποια κλίση, κάθετη στον άξονα του τροχού είναι η δαγκάνα. Το ερώτημα είναι πόσο "μέσα" σε σχέση με τη μέγιστη διάμετρο που "καλύπτει" το τακάκι μπορείς -και αξίζει- να πας (προφανώς με ασφάλεια). Αν το αποφασίσεις, εύκολα βρίσκεις τη διάμετρο του δίσκου που σου κάνει. |
Τα ζευγάρια των πιστονιών δεν έχουν και τα 2 την ίδια απόσταση από το κέντρο του τροχού. Το ένα ζευγάρι έχει μεγαλύτερη απόσταση για να μπορείς να βάλεις δίσκο με μεγαλύτερη ενεργή επιφάνεια.
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Οκτ 2013, 20:42:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iceage έγραψε: | nido έγραψε: | iceage έγραψε: | Μετά σύμφωνα με την κλήση της δαγκάνας πάνω στο άκρο θα μετρήσεις την μέγιστη απόσταση του τακακιού (υπολογίζοντας +2mm) από το κέντρο και μετά στην μικρότερη (υπολογίζοντας -2mm) |
Τι εννοείς "σύμφωνα με την κλήση της δαγκάνας πάνω στο άκρο"? Δεν έχει κάποια κλίση, κάθετη στον άξονα του τροχού είναι η δαγκάνα. Το ερώτημα είναι πόσο "μέσα" σε σχέση με τη μέγιστη διάμετρο που "καλύπτει" το τακάκι μπορείς -και αξίζει- να πας (προφανώς με ασφάλεια). Αν το αποφασίσεις, εύκολα βρίσκεις τη διάμετρο του δίσκου που σου κάνει. |
Τα ζευγάρια των πιστονιών δεν έχουν και τα 2 την ίδια απόσταση από το κέντρο του τροχού. Το ένα ζευγάρι έχει μεγαλύτερη απόσταση για να μπορείς να βάλεις δίσκο με μεγαλύτερη ενεργή επιφάνεια. |
Για τις συγκεκριμένες δαγκάνες το λες Γιώργο, που συζητάμε (βλ. φωτό, ζευγάρια πιστονιών 1 & 2 με Φ38.1 & Φ41.3 mm), ή γενικά?
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2013, 16:40:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομίζω ότι τους παίρνει ν'αυξήσουν λίγο ακόμα τα μεταφορικά.
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|