Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2013, 15:06:15 Θέμα δημοσίευσης: 207-hybrid turbo |
|
|
Θεματα για td05 και 28αρες ειχαμε...ετσι λοιπον ας γινει και ενα για hybrid...!
Την αρχη θα την κανω με το δικο μου...
Θεωρητικά ειναι τελειωμένο το ολο προτζεκτ με 19.000 χλμ
Η τουρπινα ειναι η εργοστασιακή του 207 rallye-gt και εχει ανοιχθεί στο μέγιστο διατηρώντας το εργοστασιακό αλουμίνιο....
http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/027.jpg
http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/033gggg.jpg
Σαν αποδοση-κοστος ειναι σχετικο το αν αξιζε...θα μπορουσε να ειχε μπει μια 28rs η μια td05 στην θεση της...με τα αναλογα αρνητικα και θετικα αποτελεσματα ...παρόλα αυτα πηρα το ρισκο..στην αρχη ειπα να κανω πισω και αγορασα μια Gtx 28 αλλα τελικα προχώρησα με το υβριδιο..και δεν το εχω μετανοιώσει.
Σαν αποτέλεσμά μου αρεσει πολυ..το αυτοκίνητο ειναι φιλικό-οδηγησιμο δεν υπαρχουν ξεσπασματα..και σαφεστατα εχει δυναμη απο πολυ χαμηλα....
Η ολη εφαρμογη πηρε μερος σε σφυρήλατο μοτερ...με ασύμμετρους εκκεντροφορους schrick,wather methanol..πολλαπλη εξαγωγης απο works...70αρα εξατατμιση και χρηση bc..! To αυτοκινητο ειναι ρυθμισμένο ώστε να μπορω να γυρνάω ολη την ελλαδα...το οποιο και εκανα...χωρις κανενα θεμα...χωρις προσθετα στην βενζινη με 100αρα βενζίνη..!
εδω ειναι τα dyno στο γνωστο dyno του Μαραβελια..
με κλειστο Bc και 0.8 πιεση σταθερη...
http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/mikri.jpg
με μεγαλη πιεση..στο 1.6 οβερ και 1.4 σταθερο...
http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/1278371_10151866024199204_204871008_n.jpg
Τελος ενα ευχαριστώ σε ολους οσους ασχολήθηκαν και με βοήθησαν....
Τον Parismcridis,τον Καντερε,το Στελιο-salex,τους οβερλοαδ..και στο αγύριστο μεγαλο κεφάλι μου. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gew_ponos (ΠΑΡΗΣ) Νέος χρήστης

207 Rallye & 208 HDI
Ένταξη: 30 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 89
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2013, 16:56:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δώσε λίγα specs παραπάνω και καμιά photo απο κινητήρα, μαμά look παίζει ή είσαι φρακενστάιν; Η τουρμπίνα σου είναι σαν του Άγγελου (γιατί γράφεις σε άλλο τόπικ για καμιά 300 άλογα);απο αξιοπιστία τι παίζει; Η πολλαπλή έκατσε κανονικά;το πάτημα της τουρμπίνας το ίδιο; Και με pm αμα δεν θέλεις δημόσια γιατί με ψιλόενδιαφέρει..Thanks |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2013, 17:30:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραιος ο κωστας.πιστευω το υβριδιο ειναι η καλυτερη επιλογη,για να παρει καποιος δυναμη κ να μη χασει τη δυναμη χαμηλα
μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2013, 20:36:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gew_ponos έγραψε: | Δώσε λίγα specs παραπάνω και καμιά photo απο κινητήρα, μαμά look παίζει ή είσαι φρακενστάιν; Η τουρμπίνα σου είναι σαν του Άγγελου (γιατί γράφεις σε άλλο τόπικ για καμιά 300 άλογα);απο αξιοπιστία τι παίζει; Η πολλαπλή έκατσε κανονικά;το πάτημα της τουρμπίνας το ίδιο; Και με pm αμα δεν θέλεις δημόσια γιατί με ψιλόενδιαφέρει..Thanks |
H πολλαπλη μπαινει κουτι..οπως η εργοστασιακη...Βεβαια υπαρχουν περιθωρια για βελτιωση της...ειδικα στο πάτημα της τουρπινας..αλλα δεν προχωρησα σε κατι τετοιο..δεν ειχα το χρονο..!
ο Αγγελος ειχε αλλάξει αλουμίνιο μπροστα και ειχε βαλει μεγαλύτερη φτερωτη απο αυτην που εχω κατα 3mm....(δεν τις φτιαξαμε στον ιδιο μάστορα)
H εμφανιση ειναι νορμάλ...οπως το κλασικό μηχανοστάσιο ενός 207.
Το μονο εχτρα που μπορω να πω..ειναι πως τα νουμερα αυτα σε στοκ μοτερ δεν βγαινουν...ουτε καν στο 0.8...διοτι το ολο πραγμα δουλευει με αρκετο αβανς 20+ μοιρες αβανς και στεγνο μιγμα..
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!

207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2013, 21:05:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τρέλα το εργαλείο.!
Ότι πιο κοντά σε εργοστασιακή λειτουργία είναι το υβρίδιο, οτιδήποτε άλλο σε bt αλλάζει κατά πολύ το χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Άντε και εις ανώτερα, στα 46mm.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2013, 21:14:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπράβο φίλε πολύ καλη δουλεία κ με εμφάνησή εργοστασιακό..
Φαντάζομαι μπροστά εχεις φτερό απο s work?? Κ κάτι άλλο.. Εχεις κανει κάτι με το τμήμα εξόδου του συμπιεσμένου αέρα απο το αλουμίνιο στο a tube? Γιατί στην Μαμα τουρμπίνα είναι μικρή η έξοδος.
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2013, 21:26:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορει καποιος να μου πει τα νουμερα,γιατι μπαινω απο κινητο κ δε μπορω να τα δω.μονο τις καμπυλες ειδα
μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2013, 21:42:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Oχι δεν εινα απο works ειναι απο mps μπροστα και tfsi πισω...
Στο αλουμινιο δεν εχει γινει τπτ...παραμενει μικρο οπως ειναι..!!
285 στο 0.8 με 32 κιλα ροπη
332 στο 1.44 με 44 κιλα ροπη..
Τοτε που ανοιγαμε μαζι βαγγο με του κωστακη..ηταν 274 ps..με file απλο stage 3..!!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207rc (kostakis) Έχω ξεφύγει !!!


 207 RC 1.6T
Ένταξη: 02 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2013, 23:30:51 Θέμα δημοσίευσης: Re: 207-hybrid turbo |
|
|
saikoe_39 έγραψε: | Θεματα για td05 και 28αρες ειχαμε...ετσι λοιπον ας γινει και ενα για hybrid...!
Την αρχη θα την κανω με το δικο μου...
Θεωρητικά ειναι τελειωμένο το ολο προτζεκτ με 19.000 χλμ
Η τουρπινα ειναι η εργοστασιακή του 207 rallye-gt και εχει ανοιχθεί στο μέγιστο διατηρώντας το εργοστασιακό αλουμίνιο....
http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/027.jpg
http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/033gggg.jpg
Σαν αποδοση-κοστος ειναι σχετικο το αν αξιζε...θα μπορουσε να ειχε μπει μια 28rs η μια td05 στην θεση της...με τα αναλογα αρνητικα και θετικα αποτελεσματα ...παρόλα αυτα πηρα το ρισκο..στην αρχη ειπα να κανω πισω και αγορασα μια Gtx 28 αλλα τελικα προχώρησα με το υβριδιο..και δεν το εχω μετανοιώσει.
Σαν αποτέλεσμά μου αρεσει πολυ..το αυτοκίνητο ειναι φιλικό-οδηγησιμο δεν υπαρχουν ξεσπασματα..και σαφεστατα εχει δυναμη απο πολυ χαμηλα....
Η ολη εφαρμογη πηρε μερος σε σφυρήλατο μοτερ...με ασύμμετρους εκκεντροφορους schrick,wather methanol..πολλαπλη εξαγωγης απο works...70αρα εξατατμιση και χρηση bc..! To αυτοκινητο ειναι ρυθμισμένο ώστε να μπορω να γυρνάω ολη την ελλαδα...το οποιο και εκανα...χωρις κανενα θεμα...χωρις προσθετα στην βενζινη με 100αρα βενζίνη..!
εδω ειναι τα dyno στο γνωστο dyno του Μαραβελια..
με κλειστο Bc και 0.8 πιεση σταθερη...
http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/mikri.jpg
με μεγαλη πιεση..στο 1.6 οβερ και 1.4 σταθερο...
http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/1278371_10151866024199204_204871008_n.jpg
Τελος ενα ευχαριστώ σε ολους οσους ασχολήθηκαν και με βοήθησαν....
Τον Parismcridis,τον Καντερε,το Στελιο-salex,τους οβερλοαδ..και στο αγύριστο μεγαλο κεφάλι μου.  |
Εμένα ρε μλκ δεν θα με ευχαριστήσεις?αν δεν ήμουνα εγώ δεν είχες τώρα στην συλογή σου την gtx 
Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 00:46:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eσενα θα σε ευχαριστήσω του χρονου..στο επομενο set up...!! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 01:50:18 Θέμα δημοσίευσης: Re: 207-hybrid turbo |
|
|
kostas207rc έγραψε: | saikoe_39 έγραψε: | Θεματα για td05 και 28αρες ειχαμε...ετσι λοιπον ας γινει και ενα για hybrid...!
Την αρχη θα την κανω με το δικο μου...
Θεωρητικά ειναι τελειωμένο το ολο προτζεκτ με 19.000 χλμ
Η τουρπινα ειναι η εργοστασιακή του 207 rallye-gt και εχει ανοιχθεί στο μέγιστο διατηρώντας το εργοστασιακό αλουμίνιο....
http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/027.jpg
http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/033gggg.jpg
Σαν αποδοση-κοστος ειναι σχετικο το αν αξιζε...θα μπορουσε να ειχε μπει μια 28rs η μια td05 στην θεση της...με τα αναλογα αρνητικα και θετικα αποτελεσματα ...παρόλα αυτα πηρα το ρισκο..στην αρχη ειπα να κανω πισω και αγορασα μια Gtx 28 αλλα τελικα προχώρησα με το υβριδιο..και δεν το εχω μετανοιώσει.
Σαν αποτέλεσμά μου αρεσει πολυ..το αυτοκίνητο ειναι φιλικό-οδηγησιμο δεν υπαρχουν ξεσπασματα..και σαφεστατα εχει δυναμη απο πολυ χαμηλα....
Η ολη εφαρμογη πηρε μερος σε σφυρήλατο μοτερ...με ασύμμετρους εκκεντροφορους schrick,wather methanol..πολλαπλη εξαγωγης απο works...70αρα εξατατμιση και χρηση bc..! To αυτοκινητο ειναι ρυθμισμένο ώστε να μπορω να γυρνάω ολη την ελλαδα...το οποιο και εκανα...χωρις κανενα θεμα...χωρις προσθετα στην βενζινη με 100αρα βενζίνη..!
εδω ειναι τα dyno στο γνωστο dyno του Μαραβελια..
με κλειστο Bc και 0.8 πιεση σταθερη...
http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/mikri.jpg
με μεγαλη πιεση..στο 1.6 οβερ και 1.4 σταθερο...
http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/1278371_10151866024199204_204871008_n.jpg
Τελος ενα ευχαριστώ σε ολους οσους ασχολήθηκαν και με βοήθησαν....
Τον Parismcridis,τον Καντερε,το Στελιο-salex,τους οβερλοαδ..και στο αγύριστο μεγαλο κεφάλι μου.  |
Εμένα ρε μλκ δεν θα με ευχαριστήσεις?αν δεν ήμουνα εγώ δεν είχες τώρα στην συλογή σου την gtx  |
κατσε καλα εσυ! εγω τον επεισα να παρει τη μεγαλη 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
'Andy'-lag (ΑΝΔΡΕΑΣ) Moderator

207 RALLYE
Ένταξη: 06 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 1643 Τόπος: Μαζί με τοn ΜΕΜsound στην Endo land...........
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2013, 13:17:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
E και που την πήρε.......? 
I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me.
Your car is your story, So don't let anyone else write the book. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallaki-1 (Μike) Φανατικό μέλος

 207 Rallyeee..
Ένταξη: 19 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 398 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 00:46:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα σε όλους!
Επειδή το πήρα τελικά απόφαση..
Έχετε να προτείνετε κάποιον αξιόπιστο για μετατροπή της τουρμπίνα σε υβρίδιο; Για 250 -260 άλογα τι προτείνετε; Από mini cooper works;
Αν θέλει κάποιος ας μου στείλει και σε pm!
Peugeotναυτης..
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 07:05:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κωστα καταλυτη εχεις πανω στο αμαξι;
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 10:16:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η πιο 'αξιόπιστη' να το πώ έτσι λύση είναι κατα τη γνώμη μου και απ'όσα έχω δεί, τουρμπίνα works με το αλουμίνιο μας και σε καλύπτει όσον αφορά στη δύναμη που θές να βγάλεις - τι πιο αξιόπιστο απο τελείως μαμά τουρμπίνα(works)
Αλλιώς υβρίδιο με αλλαγή ΚΑΙ του άξονα με άλλον (tfsi inconel)
Ψάξτο μίλα με 2-3 μάστορες και δες τι θα σου πούνε πριν αποφασίσεις - εγώ θα το έφτιαχνα στο Σπαρταλη κρήτη.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallaki-1 (Μike) Φανατικό μέλος

 207 Rallyeee..
Ένταξη: 19 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 398 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 11:52:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση!
Με τα εντόσθια του works γίνεται η ροπή να κρατηθεί σε φυσιολογικά επίπεδα 32-35 για τον στόχο ιπποδύναμης που έχω θέσει;
Γιατί από ότι ξέρω η ροπή είναι αυτό που καταπονεί το μοτέρ και όχι τόσο η δύναμη (σε λογικά πλαίσια).
Νομίζω επίσης πως για να κρατηθεί η ροπή χαμηλά θέλουμε μεγαλύτερη φτερωτή κάτι που θα χάσεις όμως χαμηλά..
Με εντόσθια από KO4 για την ίδια ιπποδύναμη θα χάσω πολύ στις χαμηλές στροφές ή αλλιώς θα αλλιωθεί πολύ ο εργοστασιακός χαρακτήρας?
Peugeotναυτης..
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 13:12:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω χαμηλα νιωθω οτι δεν εχασα κατι ισα ισα κερδισα. Κανε μια δυναμομετρηση και τσεκαρε και τις καμπυλες του saikou. Φυσικα παντα με εκκεντρα ίδια με saikou το setup της k04
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
rallaki-1 (Μike) Φανατικό μέλος

 207 Rallyeee..
Ένταξη: 19 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 398 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 15:15:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
saikoe_39 έγραψε: | Oχι δεν εινα απο works ειναι απο mps μπροστα και tfsi πισω...
Στο αλουμινιο δεν εχει γινει τπτ...παραμενει μικρο οπως ειναι..!!
285 στο 0.8 με 32 κιλα ροπη
332 στο 1.44 με 44 κιλα ροπη..
Τοτε που ανοιγαμε μαζι βαγγο με του κωστακη..ηταν 274 ps..με file απλο stage 3..!!! |
Οι φτερωτές από works πρέπει να είναι αρκετά μικρότερες από τις αντίστοιχες του saikoe. Άρα πως θα βγούν 260 άλογα με works αφού τα 284 του παραπάνω συνδυασμού (του Saikoe) βγαίνουν με 20 μοίρες advance κλπ κάτι που ένα αυτοκίνητο με νορμάλ εντόσθια και χωρίς ψεκασμό νερού δεν βγαίνουν? Παραθέτω και το αντίστοιχο:
saikoe_39 έγραψε: |
Το μονο εχτρα που μπορω να πω..ειναι πως τα νουμερα αυτα σε στοκ μοτερ δεν βγαινουν...ουτε καν στο 0.8...διοτι το ολο πραγμα δουλευει με αρκετο αβανς 20+ μοιρες αβανς και στεγνο μιγμα.. |
Εμένα στης 5800 έχει 14 μοίρες..
Peugeotναυτης..
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2015, 15:44:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SAKIS-LEMANS έγραψε: | Κωστα καταλυτη εχεις πανω στο αμαξι; |
Τοτε ναι...ειχα hjs 200ari...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|