PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 GTi 1.6 - Πρόβλημα με ενδείξεις Θερμοκρασίας(-ιών)

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Roulitsas 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 28 Αύγ 2013
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2013, 15:49:50    Θέμα δημοσίευσης: 206 GTi 1.6 - Πρόβλημα με ενδείξεις Θερμοκρασίας(-ιών) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σας!

Θα ήθελα την βοήθεια όποιου μπορεί να βοηθήσει εμπειρικά ή και τεχνικά.

Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα τις τελευταίες 6-7 ημέρες στο 206 GTi της συζύγου. Τα όργανα που δείχνουν τις θερμοκρασίες δείχνουν λανθασμένες ενδείξεις. Συγκεκριμένα:

Το όργανο με την ένδειξη θερμοκρασίας του νερού ενώ κανονικά δείχνει περίπου στους 90 βαθμούς και στο 95 παίρνει μπρός το σύστημα ψύξης, πλέον δείχνει κάτω από τους 60 (αρχική ένδειξη) και καταλήγει να τερματίσει στους 70. Το σύστημα ψύξης στους 75 ξεκινάει και το ρίχνει κάτω απο τους αρχικούς 60!!!

Αντίστοιχα το όργανο μέτρησης θερμοκρασίας λαδιού, δείχνει περίπου στους 15-20 βαθμούς παρακάτω απο την σταθερή μέτρηση που έδειχνε πάντα.

Ιστορικό: Εδώ και 1 1/2 μήνα περίπου, το αυτοκίνητο απο μέρα σε μέρα έχανε και περισσότερη ενέργεια στην μπαταρία. Έπαιρνε ΠΑΝΤΑ εμπρός, αλλά όλα τα διαγνωστικά τρελαίνονταν όπως επίσης και οι δείκτες από όλα τα όργανα οι οποίοι τρεμόπαιζαν και έκαναν κρακ-κρακ-κρακ και όταν έπαιρνε μπρός έδειχναν κανονικά. Μετά απο 4-5 λεπτά λειτουργίας, σβήνοντας το αμάξι και βάζοντας μπρος όλα λειτουργούσαν κανονικά (ούτε ενδείξεις ESP, Airbag κλπ ούτε τπτ).

Όπως προείπα τις τελευταίες 6 - 7 ημέρες, οι δείκτες των θερμοκρασιών δείχνουν λανθασμένα όμως.

Σήμερα άλλαξα την μπαταρία. Το πρόβλημα με τους δείκτες (δυστυχώς) δεν διορθώθηκε. Όλα λειτουργούν κανονικά κατά το γύρισμα της μίζας χωρίς τρεμοπαιξίματα, εκτός των δεικτών.

Υπάρχει περίπτωση να γνωρίζει κάποιος τι μπορεί να συμβαίνει και πιθανή διόρθωσή του προβλήματος; Θεωρώ ότι είναι λάθος να το αφήσω έτσι μιας και πρόκειται για σημαντικές ενδείξεις στην λειτουργία του αυτοκινήτου.

Το μόνο που μου περνάει απο το μυαλό να έχει συμβεί, είναι λόγο του "τρεμοπαίγματος" των δεικτών κατά την εκκίνηση, να έχουν χάσει το αρχικό τους σημείο ενδείξεων (δλδ να έχει στρίψει ο δείκτης επάνω στην βελόνα στην οποία στηρίζεται). Αν όντως ισχύει αυτό. Διορθώνεται;

THX guys!!!!

P.S.: Όταν φτάσω σπίτι που θα έχει ζεσταθεί και το μοτέρ, θα βγάλω pic να σας δειξω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dimisboukis (Dimis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 206 1.6 16v (12/2006)

Ένταξη: 06 Δεκ 2011
Δημοσιεύσεις: 286
Τόπος: Λαρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2013, 16:30:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω που ειχα τα ιδια συμπτωματα με τις ενδειξεις στις θερμοκρασιες αλλαξα θερμοστατη και ολα δουλευουν ρολοι.Εμενα ειχε κολλησει ο θερμοστατης ανοιχτος και εκανε συνεχως κυκλοφορια του νερου γιαυτο και εδειχνε χαμηλες θερμοκρασιες.Δεν αποκλειεται να εχεις παθει κατι παρομοιο.Περιμενε ομως και αλλες απαντησεις απο αλλα παιδια ποιο εμπειρα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2013, 16:43:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dimisboukis έγραψε:
Εγω που ειχα τα ιδια συμπτωματα με τις ενδειξεις στις θερμοκρασιες αλλαξα θερμοστατη και ολα δουλευουν ρολοι.Εμενα ειχε κολλησει ο θερμοστατης ανοιχτος και εκανε συνεχως κυκλοφορια του νερου γιαυτο και εδειχνε χαμηλες θερμοκρασιες.Δεν αποκλειεται να εχεις παθει κατι παρομοιο.Περιμενε ομως και αλλες απαντησεις απο αλλα παιδια ποιο εμπειρα.


Και εγώ βασικά αυτό θα έλεγα

Remove Kebab from 206 Laughing Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Roulitsas 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 28 Αύγ 2013
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2013, 18:25:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σας ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας,

Παρακάτω οι εικόνες και περιγραφή τους:

1) Διακόπτης ανοιχτός χωρίς εκκίνηση του κινητήρα (αυτοκίνητο ακινητοποιημένο για περίπου 10 ώρες)



2) Μετά από κάμποσα χιλιόμετρα με A/C (αυτοκίνητο σταματημένο με ανοιχτή μηχανή). Παλιά έδειχνε 90C.



3) Επίσης μετά από κάμποσα χιλιόμετρα πάλι με A/C. Εκεί πήρε μπρός το βεντιλατέρ.



4) Αυτοκίνητο σταματημένο μετά από ακόμα κάποια χιλιόμετρα και σβηστή μηχανή για περίπου 4'. Διακόπτης ανοιχτός. Παλιά έδειχνει στους 100C περίπου και όταν έβαζα μπρος και λειτουργούσε το κύκλωμα ψύξης, σε 15" - 20" έπεφτε στους 90C.



Συμφωνώ με αυτά που λέτε αλλά.... αν ήταν έτσι, θα συμπεριφερόταν το βεντιλατέρ με τέτοιο τρόπο ούτως ώστε να παίρνει εμπρός σαν να είναι στους ~90C ;

Τι λέτε;

Σας ευχαριστώ και πάλι!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2013, 19:18:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ειναι θεμα θερμοστατη αλλα βελονας καθαρα πιστευω , μιας και στην πρωτη φωτο με τον διακοπτη ανοικτο , η βελονα επρεπε να βρισκεται λιγο κατω απο την πρωτη γραμμη και οχι τοσο κατω οπως ειναι στην φωτο (στο δικο μου απεχει ενα παχος βελονας περιπου κατω απο την πρωτη γραμμη).
Ειπες οτι εχεις και προβλημα με τον δεικτη θερμοκρασιας λαδιου αλλα εμενα η ενδειξη μου φαινεται φυσιολογικη , για κινηση μεσα στην πολη και οχι αναβασεις...

Ερωτηση...μηπως το προβλημα σου παρουσιαστηκε μετα απο πλυσιμο (ΦΥΣΗΓΜΑ) εσωτερικο του αυτοκινητου? Ρωταω γιατι υπαρχει η πιθανοτητα να μετακινηθηκε η βελονα μετα απο πιεση του αερα πανω της (το εχω παρατηρησει σε δικο μου αυτοκινητο αλλα οχι Peugeot)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2013, 19:20:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ειναι θεμα θερμοστατη αλλα βελονας καθαρα πιστευω , μιας και στην πρωτη φωτο με τον διακοπτη ανοικτο , η βελονα επρεπε να βρισκεται λιγο κατω απο την πρωτη γραμμη και οχι τοσο κατω οπως ειναι στην φωτο (στο δικο μου απεχει ενα παχος βελονας περιπου κατω απο την πρωτη γραμμη).
Ειπες οτι εχεις και προβλημα με τον δεικτη θερμοκρασιας λαδιου αλλα εμενα η ενδειξη μου φαινεται φυσιολογικη , για κινηση μεσα στην πολη και οχι αναβασεις...

Ερωτηση...μηπως το προβλημα σου παρουσιαστηκε μετα απο πλυσιμο (ΦΥΣΗΓΜΑ) εσωτερικο του αυτοκινητου? Ρωταω γιατι υπαρχει η πιθανοτητα να μετακινηθηκε η βελονα μετα απο πιεση του αερα πανω της (το εχω παρατηρησει σε δικο μου αυτοκινητο αλλα οχι Peugeot)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Roulitsas 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 28 Αύγ 2013
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2013, 20:36:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

OnyX έγραψε:
Δεν ειναι θεμα θερμοστατη αλλα βελονας καθαρα πιστευω , μιας και στην πρωτη φωτο με τον διακοπτη ανοικτο , η βελονα επρεπε να βρισκεται λιγο κατω απο την πρωτη γραμμη και οχι τοσο κατω οπως ειναι στην φωτο (στο δικο μου απεχει ενα παχος βελονας περιπου κατω απο την πρωτη γραμμη).
Ειπες οτι εχεις και προβλημα με τον δεικτη θερμοκρασιας λαδιου αλλα εμενα η ενδειξη μου φαινεται φυσιολογικη , για κινηση μεσα στην πολη και οχι αναβασεις...

Ερωτηση...μηπως το προβλημα σου παρουσιαστηκε μετα απο πλυσιμο (ΦΥΣΗΓΜΑ) εσωτερικο του αυτοκινητου? Ρωταω γιατι υπαρχει η πιθανοτητα να μετακινηθηκε η βελονα μετα απο πιεση του αερα πανω της (το εχω παρατηρησει σε δικο μου αυτοκινητο αλλα οχι Peugeot)


Συμφωνώ μαζί σου φίλε μου αλλά έχω ανοιχτά τα αυτιά μου και για τους άλλους "συναδέλφους". Πάντως και εγώ της ίδιας άποψης με εσένα είμαι.

Όχι δεν έχει γίνει απο πλύσιμο γιατί είχε φάει 15νθήμερη "τιμωρία" λόγω διακοπών το τουτού και δεν είχε πλυθεί πριν απο χθές. Το πρόβλημα έχει προκύψει όμως μέρες πρίν όπως διαπίστωσα.

Πέρα από το τι μπορεί να έχει συμβεί, έχει κάποιος κάποια εικόνα του πως διορθώνεται το πρόβλημα;

1) Ανοίγω καντράν εγώ; (μπορώ πιάνουν τα χέρια μου, πριν λίγο έφτιαξα και τον διακόπτη παραθύρου του συνοδηγού που είχε κολλήσει το DIP Switch εσωτερικά απο βρωμιά!!!... ναι ναι όλα μαζί κάθονται...)

2) Το πάω σε ηλεκτρολόγο;

3) Αντιπροσωπεία;

4) Αλλάζω το συγκεκριμένο όργανο; (υπάρχει μόνο του)

5) Αλλάζω όλη το καντράν;

Που να κατευθυνθώ βρε παιδιά;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1454s (PHP: 78% - SQL: 22%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on