PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Επισκευη 106 Rallye 8v.
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Kostas10 (Κωνσταντινος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 8v

Ένταξη: 25 Ιούλ 2013
Δημοσιεύσεις: 19

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούλ 2013, 18:13:18    Θέμα δημοσίευσης: Επισκευη 106 Rallye 8v. Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σας παιδια.Νεο μελος και πρωτο ποστ.Εχω ενα 8βαλβιδο του 97" και σκεφτομαι να του κανω μια επισκευη.Το αυτοκινητο εχει εδω και κανενα χρονο που αρχισε να βγαζει λαδι μπροστα δεξια απο την φλαντζα κεφαλης αλλα χρειαζοταν τσιμουχακια εδω και 2-3 χρονια.Απο τα τσιμουχακια δεν ειχα και ιδιαιτερο προβλημα,συμπληρωνα γυρω στα 700-1000 ml ανα 5.000 χλμ περιπου,αναλογα και με την χρηση βεβαια.Αλλα απο την ωρα που αρχισε να βγαζει λαδι απο την φλαντζα,παραγινε το κακο.Τασπα,μεσα στον Αυγουστο εχω αδεια και ειπα να ασχοληθω λιγο.

Σκεφτομαι να του αλλαξω φλαντζα κεφαλης,τσιμουχακια βαλβιδων,ιμαντα χρονισμου-ρουλεμαν,τρομπα νερου και λαδια-φιλτρα-μπουζι.Αυτο που ηθελα να ρωτησω ειναι τις ροπες συσφιξης της κεφαλης,πολλαπλης,διακενα βαλβιδων ή αν εχει καποιος κανενα manual,και μιας και εισαστε πιο εμπειροι,τι να προσεξω γενικα στο δεσιμο.

Thanks in Advanve.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kostas10 (Κωνσταντινος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 8v

Ένταξη: 25 Ιούλ 2013
Δημοσιεύσεις: 19

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Αύγ 2013, 21:11:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κανενας ρε παιδια?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Αύγ 2013, 22:24:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η κεφαλή έχει τρία στάδια σύσφιξης:

1) 20Ν ή 2 κιλά
2)120 μοίρες
3)120 μοίρες

Πολλαπλή μπορείς να την σφίξεις με το χέρι, αρκεί να μην το παρακάνεις.

Διάκενα βαλβίδων 0.20mm εισ 0.40mm εξ

Μάνιουαλ έχει κάποια στο ίντερνετ, αν το ψάξεις μέσω γκούκλ.

Δοκίμασε με τις λέξεις "notice peugeot sport 106".


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kostas10 (Κωνσταντινος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 8v

Ένταξη: 25 Ιούλ 2013
Δημοσιεύσεις: 19

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Αύγ 2013, 12:01:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πετρο,σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση.Χρειαζεται να αλλαξω και τις βιδες?Καπου διαβαζα οτι αν η κεφαλη θελει μοιρες,οι βιδες χρειαζονται αλλαγη.

Επισεις,με ποια σειρα γινεται το σφυξιμο,διαγωνια,απο το κεντρο προς τα εξω?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Αύγ 2013, 13:18:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κωνσταντίνε, δε γνωρίζω εάν απαιτείται αλλαγή στα μπουζόνια της συγκεκριμένης κυλινδροκεφαλής αλλά ακόμα κι εάν είναι προαιρετική και το σηκώνει το budget σου, άλλαξέ τα.

Η σειρά σφιξίματος γίνεται όπως είπες απ'το κέντρο προς τα έξω, περιστροφικά.
Συγκεκριμένα, όπως φαίνεται στο κάτω σχήμα της φωτό:


Επίσης, ψάξου λίγο για το εάν απαιτείται τα μπουζόνια να είναι λαδωμένα κατά την εφαρμογή τους.... (κάπου είχε γράψει ένα σχετικό άρθρο ο 21Quadra...).


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Αύγ 2013, 13:24:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κι ένα σχετικό link:

http://www.pikit.co.uk/peugeotmt/common%20peugeot%20cylinder%20head%20torques%20and%20valve%20clearances.html

Wink


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Αύγ 2013, 13:38:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλλαγή μπουζόνια οπωσδήποτε.

Η σειρά σύσφιξης θα είναι στις οδηγίες που θα συνοδεύουν την φλάντζα, αλλά ναι, είναι όπως την έγραψε ο Γιάννης πιο πάνω.

Το Haynes λέει ελάχιστο γράσσο στην μύτη της βίδας.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kostas10 (Κωνσταντινος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 8v

Ένταξη: 25 Ιούλ 2013
Δημοσιεύσεις: 19

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Αύγ 2013, 18:24:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλα παιδια,ειστε απαιχτοι.Σας ευχαριστω παρα πολυ.Πριν λιγο καιρο ειχα κανει επισκευη ενα Nissan αγροτικο που εχω,φλαντζα κεφαλης,τσιμουχακια και τετοια.Ειχα βαλει λαδι και στα σπειρωματα και στις ροδελες.

Ιδια διαδικασια θα ακολουθησω και στο Rallye.Τωρα για βιδες,οσο και να κανουν θα τις αλλαξω.Αφου πρεπει,ετσι θα γινει.Κατι αλλο θελω να ρωτησω.Εχετε υποψιν κανενα καλο δυναμοκλειδο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Αύγ 2013, 20:46:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είχε βγάλει η Beta κάτι προσφορές πριν καιρό όμως. Γενικά προτίμησε κάποια γνωστή μάρκα ώστε να υπάρχει μικρό ποσοστό σφάλματος (όσον αφορά τη διακρίβωση). Με ένα ποσό της τάξης των 100-140€ παίρνεις αρκετά αξιόπιστο ροπόκλειδο Wink


3rioStooges-Motorsport Team


Έχει επεξεργασθεί από τον/την RoadRunner122 στις Τετ 14 Αύγ 2013, 20:47:38, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Αύγ 2013, 20:46:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα δυναμόκλειδα που έχουν ικανοποιητική ακρίβεια, είναι ακριβά (100++), δυστυχώς.

Άν το χρησιμοποιείς συχνά όμως, αξίζει τον κόπο να πάρεις κάποιο καλό.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Αύγ 2013, 20:49:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πετρή σε πρόλαβα για κάτι sec Tease Laughing


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kostas10 (Κωνσταντινος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 8v

Ένταξη: 25 Ιούλ 2013
Δημοσιεύσεις: 19

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Αύγ 2013, 21:04:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εγω κατι τετοιο σκεφτομουν,κανενα 100ρικο +-.Εχω εναν γνωστο μου που εμπορευεται Wurth που απο οτι εχω δει ειναι κορυφη σε εργαλεια και μου κανει πολυ καλες τιμες.Θα τον ρωτησω αυριο και θα δω τι θα μου πει.Το δυναμοκλειδο θα χρειαστει,εχω και ενα KTM και οτι βιδα σφιξεις θελει Nm οποτε χαμενο δεν θα παει.

Ευχαριστω και παλι.Αν εχω καμια αλλη απορια θα ποσταρω παιδια.Λεω απο βδομαδα να το ξεκινησω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Αύγ 2013, 21:13:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
Πετρή σε πρόλαβα για κάτι sec Tease Laughing


millisec Laughing Laughing Laughing


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
athanas (Στεφανος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 1.6 16v

Ένταξη: 17 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 1036
Τόπος: χμμμμμμμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Αύγ 2013, 15:46:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν δεν το έχεις δέσει ήδη καλό θα ήταν να βάλεις γράσο σπειρωμάτων και στο σπείρωμα και στην ροδέλα και στην κεφαλή και παντού...γενικά όπου έχεις τριβή κατά το σφίξιμο της κεφαλής...


μόνο έτσι είσαι σίγουρος ότι όλη η ροπή σύσφιξης του δυναμόκλειδου θα είναι η σωστή....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Kostas10 (Κωνσταντινος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 8v

Ένταξη: 25 Ιούλ 2013
Δημοσιεύσεις: 19

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Απρ 2014, 19:28:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σας και παλι παιδια.Χρονια πολλα και Χριστος Ανεστη σε ολους.Ειμαι για κλωτσιες το ξερω.Λοιπον,κοντεψα ενα χρονο μεχρι να παρω την αποφαση να το ξεκινησω.Το καλοκαιρι ειχα φουλ δουλειες,τον χειμωνα δεν μου εκανε αισθηση να πιασω λαδια,τεσπα.Καλλιο αργα παρα ποτε.

Σημερα εκανα την αρχη αλλα λιγα πραγματα,μονο περιφεριακα εβγαλα,σκουπες,ρευματα,εισαγωγη κτλ.Με παιδευει η πολλαπλη,για να βγει απο την κεφαλη πρεπει να βγουν οι 3 βιδες που την κρατανε με τον σωληνα,επρεπε να μπω απο κατω και ετσι το παρατησα.Μαλλον αυριο πρωι θα συνεχισω το λυσιμο ωστε να προλαβω να καθαρισω τα παντα και απο Τριτη να παρω τα ανταλακτικα και να ξεκινησω δεσιμο.Κλειδι για τις βιδες της κεφαλης δεν εχω και μαλλον δεν παιζει να βρω εδω που ειμαι.Ειδα ομως οτι καρυδακι 11αρι μπαινει κουτι.Θα κανω δουλεια λετε ή οχι?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kostas10 (Κωνσταντινος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 8v

Ένταξη: 25 Ιούλ 2013
Δημοσιεύσεις: 19

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Απρ 2014, 20:26:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιεα σας και παλι.Λοιπον,το μοτερ λυθηκε,δεθηκε.Αλλαξα οτι ειχα πει και πιο πανω.Ειμαι ομως πολυ γκαντεμης τελικα.Εσπασε ενα μικρο πλαστικο κομματακι απο το κλιπσακι που κραταει τα σωληνακια βενζινης(περιπου 5mm μηκος) και μου επεσε μεσα στον 3 κυλινδρο.Το εβαλα μπροστα χωρις μπουζι σε αυτο τον κυλινδρο μπας και το πεταξει,τιποτα.Δοκιμασα και με ηλεκτρικη σκουπα,τζιφος.Θα δοκιμασω και παλι αυριο βεβαια.Τι να κανω ρε παιδια.Λετε να δημιουργησει προβλημα ή θα το πεταξει απο την εξατμιση?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Απρ 2014, 21:24:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλά, για να το πετάξει απ'τη μπουζότρυπα πρέπει να είσαι μάγος.

Στη θέση σου θα έβγαζα χταπόδι και θα προσπαθούσα -με βαλβίδα εξαγωγής ανοιχτή- να το ρουφήξω με σκούπα.


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kostas10 (Κωνσταντινος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 8v

Ένταξη: 25 Ιούλ 2013
Δημοσιεύσεις: 19

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Απρ 2014, 21:54:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλα οχι μονο μαγος,υπερτυχερος πρεπει να εισαι αλλα τεσπα.Δοκιμασα με σκουπα απο την μπουζοτρυπα αλλα τιποτα.Αυριο θα το παλεψω παλι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kostas10 (Κωνσταντινος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 8v

Ένταξη: 25 Ιούλ 2013
Δημοσιεύσεις: 19

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάϊ 2014, 12:57:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον ενταξει το εργαλειο.Το ανοιξα ξανα για να ειμαι σιγουρος,αφου παλευα κανα δυο μερες με ηλεκτρικη σκουπα,αλλα τελικα δεν ηταν μεσα.Μαλλον το πεταξε.Τεσπα,το αμαξι δουλευει κομπλε.Καμια σχεση με πριν.Να φανταστειτε οταν το ανοιξα την πρωτη φορα,οι θυριδες εξαγωγης 2 και 3,οι τρυπες ειχαν βουλωσει σχεδον τελειως απο μακα.Πως δουλευε και δεν εγινε μεγαλυτερη ζημια,τυχερος ειμαι.

Για τον ιμαντα χρονισμου εχω μια μικρη αμφιβολια.Πριν το λυσω,ακουγοταν λιγο ο ιμαντας,ηταν λιγο σφιχτος δλδ.Τωρα μου φαινεται οτι τον εχω σφιξει λιγο παραπανω απο οτι ηταν αλλα δεν ακουγεται καθολου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάϊ 2014, 19:24:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν ήταν σφιχτός και τον έσφιξες και άλλο, αυτό δεν είναι καλό...

Πολύ πολύ χονδρικά, δεν αν παίζει λίγο (σαν χορδή) με το χέρι.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1909s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on