Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Tomahawk (Κώστας) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 27 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Απρ 2010, 23:34:04 Θέμα δημοσίευσης: 307 - Φλάντζα κεφαλής 1.4 16V |
|
|
Καλησπέρα. Όπως πολλοί άλλοι αντιμετωπίζω κι εγώ το κλασσικό πρόβλημα
με τη φλάντζα κεφαλής του 307 1.4 16V (2006)...
Είδα πως αρκετοί αντιμετώπισαν αυτο το πρόβλημα παραπάνω απο 1 φορές παρά τη επισκευή και πως αν βάλω τη μαμίσια φλάντζα θα έχω μετά απο κάποιο καιρό το ίδιο πρόβλημα.
Ποιές οι πιθανότητες με φτιαχτή φλάντζα να λυθεί παντελώς το πρόβλημα?
Έχει δοκιμάσει κάποιος φτιαχτή φλάντζα και το πρόβλημα λύθηκε? και αν ναι απο που τη πήρε?
Αυτιά τα ολίγα,
Ευχαριστώ!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
xabaxaba (nassos) Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 (16v) (2004)
Ένταξη: 04 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Ιούλ 2010, 11:08:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φίλε μου, δευτερη φορα αλλαξα φλάτζα κεφαλής.την πρώτη στην peugeot και την δευτερη σε ενα φιλαρακι.πρόβλημα ακόμη δεν μου εβγαλε ξανα.ξεχνα την μανισια γιατι παλι προβλημα θα σου βγαλει.
xamogelate...kani tous allous na anisixoun... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giorgos80 (Γιώργος) Μέλος

Ένταξη: 22 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 162
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Αύγ 2010, 08:59:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ένα φιλαράκι μου έχει 307 1,4 16v και την άλλαξε στα 40000 χλμ και εκτός εγγύησης... Στην αντιπροσωπεία κάνουν το κορόιδο, ενώ είναι καθαρά πρόβλημα από το εργοστάσιο. Υπήρχαν και περιπτώσεις που την άλλαξαν μέσα στην εγγύηση καθώς οι ιδιοκτήτες τους πίεζαν τα μοτέρ παραπάνω και δεν εννοώ ότι βελτίωναν, απλά δεν τα οδηγούσαν σαν 65 χρόνος συνταξιούχος.
Μέχρι στιγμής έχει κάνει 20000 χλμ χωρίς κανένα άλλο πρόβλημα, αν εμφανιστεί κάτι θα ενημερώσω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Αύγ 2010, 14:24:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[size=9]Victor Reinz έχει δοκιμάσει κανείς; Γενικώς έχει εξαιρετικά προϊόντα[/size] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lem-x24 (Θανάσης) Μέλος

Peugeot 307 1.4 (16 V)
Ένταξη: 02 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 189
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιαν 2011, 19:49:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και σε εμένα στις 40000 χμ μου έβγαλε πρόβλημα η φλάτζα κεφαλής!!! την άλλαξα σε έναν δικό μου μάστορα. κόστος 250 ευρά!!! μου έβαλε αυτή που προτείνει η πεζό για αντικατάσταση μιας και είναι γνώστης του προβλήματος!!! είδωμεν!!!
στην πεζό ζητούσαν 400!!!
όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giorgos80 (Γιώργος) Μέλος

Ένταξη: 22 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 162
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιαν 2011, 22:08:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
400;;; Για ένα πρόβλημα το οποίο είναι καθαρά θέμα κακού σχεδιασμού/υπολογισμού από το εργοστάσιο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lem-x24 (Θανάσης) Μέλος

Peugeot 307 1.4 (16 V)
Ένταξη: 02 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 189
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Αύγ 2013, 18:51:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να πω και κάτι για το θέμα της φλάτζας.
ήμουν απο τους τυχερούς γιατί κόπηκε η καταραμένη από τη μεριά της διαδρομής του λαδιού προς τους εκκεντροφόρους άξονες. πέταγε λάδι προς τα έξω.
έτσι και είχε κοπεί απο την άλλη μεριά θα μου είχε ανακατέψει τα λάδια με τα νερά και μετά τρέχα γύρευε με το υδραυλικό πλήγμα που θα πάθαινε. (πλάνιάρισμα, γυάλισμα και τα συναφή)
πάντως η φλάτζα είναι ένα θέμα το οποίο με χάλασε όσον αφορά το εργοστασιο.
απαράδεκτο να έχουν τόσο χάλια ποιοτικώς φλάντζα.
όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|