PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ύποπτος θόρυβος μπροστά...
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Σεπ 2006, 11:06:10    Θέμα δημοσίευσης: Ύποπτος θόρυβος μπροστά... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελευταια ακουω ενα θορυβο απο μπροστα δεξια οταν περναω πανω απο λακκουβες και ανωμαλιες!!! Αλλες φορες ειναι πιο εντονο, αλλες λιγοτερο ασχετα με τις ανωμαλιες του δρομου!!! Μοιαζει με το θορυβο που κανει ενα μπαλακι μεσα σενα πλαστικο δοχειο οταν το κουνας!!! Δεν εχω κραδασμους στο τιμονι ή κατι τετοιο παντως...

Σε 700km θα παω για το check των 30.000km, οποτε και θα το κοιταξουν, απλα ρωταω για να παω λιγο υποψιασμενος!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Σεπ 2006, 11:44:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λοιπον απο οτι εμαθα ολα τα 206 οταν στρηβουν εχουν ενα ντουκ να σου πω κατι τετοιο εκανα βολτα και αλλο 206 και αυτο ακουγεται παλι! αλλα αυτο δεν γινεται παντα!θελει λακουβα και οταν στρηβεις το κανει!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Σεπ 2006, 13:14:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξερω αν ειναι αυτο που λες...Μακαρι!!! Αλλα δεν το κανει μονο οταν στριβω και η ενταση του θορυβου καθε φορα διαφερει!!! Το πιο περιεργο ειναι οτι οταν περναω απο δρομο με παρα πολλες ανωμαλιες ακουγεται αρχικα, αλλα μετα σταματαει (σαν να συντονιζεται) και με το που κοβω ταχυτητα τσουπ ακουγεται παλι!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
scrat (Διονύσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)

Ένταξη: 24 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 231
Τόπος: Αθήνα, GR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Σεπ 2006, 15:48:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έναν πολύ παρόμοιο θόρυβο είχαμε σε μια ΖΧ παλιότερα, και θυμάμαι ότι αλλάξαμε κάτι στην ανάρτηση γιατί είχε φθαρεί... δυστυχώς δε θυμάμαι τι (ακραξόνιο; ημιαξόνιο; ψαλίδι; ). Πάντως φαίνεται σα να υπάρχει μια μεγαλύτερη ανοχή που δίνει σε κάποιο στοιχείο περιθώριο να κινηθεί. Δες αν νιώθεις κάποια ελαφρά μετακίνηση ή θόρυβο μπροστά δεξιά όταν ξεκινάς από στάση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Σεπ 2006, 15:03:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το επισημο "συνεργειο" μετα απο τη σχετικη βολτα και το ακουσμα του θορυβου (ημουν μεσα κεγω), ειπε πως ο θορυβος ειναι απολυτως φυσιολογικος και πως προερχεται απο το χτυπημα που κανει το ελατηριο στο top mount!!! Ειπε επισης οτι λογο καλοκαιριου (=ζεστη, σκονη κτλ) εχει επικαθισει βρωμα και ο ελαστικος συνδεσμος εχει σκληρυνει (με αποτελεσμα να κουγεται καπως περισσοτερο), αλλα τωρα με τις βροχες και την υγρασια θα επανελθει!!! Δεν διαπιστωσε ναχει χαλαρωσει κατι στο ακρο, ουτε καποιο σινεμπλοκ ναχει κοπει!!!

Μαλιστα... Και ρωταω εγω τωρα!!! Να τον πιστεψω??? Γιατι το κανει μονο απτη μερια??? Και το κυριοτερο, γιατι δεν το εκανε πριν??? Μπορω να απαιτησω να βγαλει το αμορτισερ να γινει πιο λεπτομερης ελεγχος??? (Ειμαι ακομα στην εγγυηση)


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Ιούν 2013, 20:55:06    Θέμα δημοσίευσης: Re: Ύποπτος θόρυβος μπροστά... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Τελευταια ακουω ενα θορυβο απο μπροστα δεξια οταν περναω πανω απο λακκουβες και ανωμαλιες!!! Αλλες φορες ειναι πιο εντονο, αλλες λιγοτερο ασχετα με τις ανωμαλιες του δρομου!!! Μοιαζει με το θορυβο που κανει ενα μπαλακι μεσα σενα πλαστικο δοχειο οταν το κουνας!!! Δεν εχω κραδασμους στο τιμονι ή κατι τετοιο παντως...

Σε 700km θα παω για το check των 30.000km, οποτε και θα το κοιταξουν, απλα ρωταω για να παω λιγο υποψιασμενος!!!


Δεν ανοίγω καινούριο θέμα.

Έχω αυτό το πρόβλημα. Το παρατηρώ μόνο όταν κουμπώνω 1η και πάω να φύγω και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες (μέχρι 15-20 χλμ). Επίσης, το παρατήρησα και όταν στρίβω δεξιά ή κόβω εντελώς το τιμόνι (αν και μου ακούγεται σπάνια) και το νιώθω κυρίως σαν τρέμουλο στο πεντάλ του γκαζιού.

Ημιαξόνια, έχουν βγει 2 φορές απ'το Πάσχα, μία για να αλλαχθεί η τσιμούχα του που έχανε κάτι σταγόνες βαλβολίνες και μια 2η φορά για αντικατάσταση δίσκου/πλατώ που κατέβηκε σασμάν. Διαρροές δεν έχω από πουθενά, μόνο το αριστερό έχω παρατηρήσει να'ναι λίγο ιδρωμένο στη φούσκα στο σφιγκτήρα, αλλά δεν έχει στάξει τίποτα πάνω στο ψαλίδι και μου'παν είναι φυσιολογικό. Αν αρχίσει να στάζει, τότε σοβαρεύει πολύ το πράγμα.

Τι θα μπορούσε να είναι και πώς μπορώ να το διαπιστώσω; Να το πάω στο μηχανικό ή στον αμορτισερά; Βάση μηχανής υφίσταται ως ενδεχόμενο; Πέρυσι καλοκαίρι μου'χαν πει ότι ίσως χρειαστεί αλλαγή σε 1 χρόνο, το Μάρτιο τους φάνηκε ότι κρατάει κάπως ακόμη.

Το μόνο παράδοξο που θυμάμαι, είναι πώς το έκανε ελαφρά πριν βγει 1η φορά το ημιαξόνιο (λόγω τσιμούχας), μετά "έσφιξε" για 4-5 μέρες, ύστερα όταν χρειάστηκα αλλαγή δίσκο/πλατώ το ξαναείχα το τρέμουλο και το ένιωθα και στα πεντάλ, μετά την αλλαγή εξαφανίστηκε για κανά 15ήμερο, τώρα τελευταία το παρατηρώ όλο και πιο συχνά. Είναι και σπαστικό ως ήχος και ανησυχητικό (για κάποιον που δε γνωρίζει). Any ideas;


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
groupN (Μπαμπης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 rallye 16v

Ένταξη: 18 Μάρ 2009
Δημοσιεύσεις: 252
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Ιούν 2013, 21:32:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και το δικο μου εδω και κανα μηνα κανει εναν θορυβο μπροστα δεξια στις λακουβες και στα σαμαρακια οταν πηγαινω με λιγα χλμ και χωρις να στριβω το τιμονι. σαν να χτυπαει σιδερο με σιδερο αλλα δεν τρεμει τιποτα. το πηγα συνεργειο αλλα με εναν γρηγορο ελεγχο δεν βρηκαμε κατι. θελει ψαξιμο, μαλλον κατι στην αναρτηση χτυπαει. τα topmount μηπως; η φαση ειναι οτι αρχισε να το κανει και σε μενα αφου βγηκε το ημιαξονιο και μετα για αλλαγη τσιμουχας. πριν δεν εκανε τιποτα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Apostolos-106 rallye (ApostolisR)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003

Ένταξη: 25 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 228

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Ιούν 2013, 21:43:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

groupN έγραψε:
και το δικο μου εδω και κανα μηνα κανει εναν θορυβο μπροστα δεξια στις λακουβες και στα σαμαρακια οταν πηγαινω με λιγα χλμ και χωρις να στριβω το τιμονι. σαν να χτυπαει σιδερο με σιδερο αλλα δεν τρεμει τιποτα. το πηγα συνεργειο αλλα με εναν γρηγορο ελεγχο δεν βρηκαμε κατι. θελει ψαξιμο, μαλλον κατι στην αναρτηση χτυπαει. τα topmount μηπως; η φαση ειναι οτι αρχισε να το κανει και σε μενα αφου βγηκε το ημιαξονιο και μετα για αλλαγη τσιμουχας. πριν δεν εκανε τιποτα

Αυτο το χτυπημα μπορει να ειναι ημιαξονιο...αλλα δεν ειμαι και σιγουρος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Apostolos-106 rallye (ApostolisR)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003

Ένταξη: 25 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 228

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Ιούν 2013, 21:45:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ιδιο λεω και για τον θεματοθετη ...κοιταξε για ημιαξονιο και συ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Ιούν 2013, 21:49:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ τον ήχο στα δεξιά τον είχα πολύ καιρό, σαν να ήταν κάτι ξεχαρβαλωμένο, αλλά έχει σηκωθεί αρκετές φορές το αμάξι (για διάφορους λόγους, όχι γι'αυτό, αλλά το'χουν δει επίσης) και δεν έχουν βρει κάτι. Το τρέμουλο το παρατήρησα λίγο καιρό ΠΡΙΝ βγει για 1η φορά το ημιαξόνιο για τσιμούχα, ως τότε δεν το έκανε. Και αφού φτιαχνόταν η εκάστοτε βλάβη και ξαναβάζανε το ημιαξόνιο, σαν να "έσφιγγε" για λίγο καιρό και μετά πάλι τρέμουλο.

Το ημιαξόνιο πώς είναι δυνατόν να ελεγχθεί αν είναι χαλασμένο; Ή πάει για αλλαγή και βλέπουμε; Σε μηχανικό πρώτα για έλεγχο ή σε αμορτισερά για γεωμετρία/ευθυγράμμιση κτλ; Οι φούσκες πάντως είναι στεγνές, πλην της λίγο ιδρωμένης στην αριστερή πλευρά εξωτερικά.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ydroxoos (xristos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 (16v) XT PREMIUM (2003)

Ένταξη: 25 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 48
Τόπος: αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Ιούν 2013, 21:13:12    Θέμα δημοσίευσης: Re: Ύποπτος θόρυβος μπροστά... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
netblaster έγραψε:
Τελευταια ακουω ενα θορυβο απο μπροστα δεξια οταν περναω πανω απο λακκουβες και ανωμαλιες!!! Αλλες φορες ειναι πιο εντονο, αλλες λιγοτερο ασχετα με τις ανωμαλιες του δρομου!!! Μοιαζει με το θορυβο που κανει ενα μπαλακι μεσα σενα πλαστικο δοχειο οταν το κουνας!!! Δεν εχω κραδασμους στο τιμονι ή κατι τετοιο παντως...

Σε 700km θα παω για το check των 30.000km, οποτε και θα το κοιταξουν, απλα ρωταω για να παω λιγο υποψιασμενος!!!


Δεν ανοίγω καινούριο θέμα.

Έχω αυτό το πρόβλημα. Το παρατηρώ μόνο όταν κουμπώνω 1η και πάω να φύγω και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες (μέχρι 15-20 χλμ). Επίσης, το παρατήρησα και όταν στρίβω δεξιά ή κόβω εντελώς το τιμόνι (αν και μου ακούγεται σπάνια) και το νιώθω κυρίως σαν τρέμουλο στο πεντάλ του γκαζιού.

Ημιαξόνια, έχουν βγει 2 φορές απ'το Πάσχα, μία για να αλλαχθεί η τσιμούχα του που έχανε κάτι σταγόνες βαλβολίνες και μια 2η φορά για αντικατάσταση δίσκου/πλατώ που κατέβηκε σασμάν. Διαρροές δεν έχω από πουθενά, μόνο το αριστερό έχω παρατηρήσει να'ναι λίγο ιδρωμένο στη φούσκα στο σφιγκτήρα, αλλά δεν έχει στάξει τίποτα πάνω στο ψαλίδι και μου'παν είναι φυσιολογικό. Αν αρχίσει να στάζει, τότε σοβαρεύει πολύ το πράγμα.

Τι θα μπορούσε να είναι και πώς μπορώ να το διαπιστώσω; Να το πάω στο μηχανικό ή στον αμορτισερά; Βάση μηχανής υφίσταται ως ενδεχόμενο; Πέρυσι καλοκαίρι μου'χαν πει ότι ίσως χρειαστεί αλλαγή σε 1 χρόνο, το Μάρτιο τους φάνηκε ότι κρατάει κάπως ακόμη.

Το μόνο παράδοξο που θυμάμαι, είναι πώς το έκανε ελαφρά πριν βγει 1η φορά το ημιαξόνιο (λόγω τσιμούχας), μετά "έσφιξε" για 4-5 μέρες, ύστερα όταν χρειάστηκα αλλαγή δίσκο/πλατώ το ξαναείχα το τρέμουλο και το ένιωθα και στα πεντάλ, μετά την αλλαγή εξαφανίστηκε για κανά 15ήμερο, τώρα τελευταία το παρατηρώ όλο και πιο συχνά. Είναι και σπαστικό ως ήχος και ανησυχητικό (για κάποιον που δε γνωρίζει). Any ideas;


Να υποθέσω ότι:
- κάθε φορά που το αυτοκίνητο έφευγε από το συνεργείο ο θόρυβος σταματούσε για 200 - 300 χλμ.,
- εμφανίζεται εντονότερος ο θόρυβος σε μέρη και σε περιόδους που έχει υγρασία,
- όταν στρίβεις το τιμόνι και κάνει το θόρυβο αυτό, αισθάνεσαι ένα στιγμιαίο μικρής έντασης, κραδασμό - κλότσημα, στο τιμόνι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Ιούν 2013, 21:50:18    Θέμα δημοσίευσης: Re: Ύποπτος θόρυβος μπροστά... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ydroxoos έγραψε:
TopGear έγραψε:
netblaster έγραψε:
Τελευταια ακουω ενα θορυβο απο μπροστα δεξια οταν περναω πανω απο λακκουβες και ανωμαλιες!!! Αλλες φορες ειναι πιο εντονο, αλλες λιγοτερο ασχετα με τις ανωμαλιες του δρομου!!! Μοιαζει με το θορυβο που κανει ενα μπαλακι μεσα σενα πλαστικο δοχειο οταν το κουνας!!! Δεν εχω κραδασμους στο τιμονι ή κατι τετοιο παντως...

Σε 700km θα παω για το check των 30.000km, οποτε και θα το κοιταξουν, απλα ρωταω για να παω λιγο υποψιασμενος!!!


Δεν ανοίγω καινούριο θέμα.

Έχω αυτό το πρόβλημα. Το παρατηρώ μόνο όταν κουμπώνω 1η και πάω να φύγω και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες (μέχρι 15-20 χλμ). Επίσης, το παρατήρησα και όταν στρίβω δεξιά ή κόβω εντελώς το τιμόνι (αν και μου ακούγεται σπάνια) και το νιώθω κυρίως σαν τρέμουλο στο πεντάλ του γκαζιού.

Ημιαξόνια, έχουν βγει 2 φορές απ'το Πάσχα, μία για να αλλαχθεί η τσιμούχα του που έχανε κάτι σταγόνες βαλβολίνες και μια 2η φορά για αντικατάσταση δίσκου/πλατώ που κατέβηκε σασμάν. Διαρροές δεν έχω από πουθενά, μόνο το αριστερό έχω παρατηρήσει να'ναι λίγο ιδρωμένο στη φούσκα στο σφιγκτήρα, αλλά δεν έχει στάξει τίποτα πάνω στο ψαλίδι και μου'παν είναι φυσιολογικό. Αν αρχίσει να στάζει, τότε σοβαρεύει πολύ το πράγμα.

Τι θα μπορούσε να είναι και πώς μπορώ να το διαπιστώσω; Να το πάω στο μηχανικό ή στον αμορτισερά; Βάση μηχανής υφίσταται ως ενδεχόμενο; Πέρυσι καλοκαίρι μου'χαν πει ότι ίσως χρειαστεί αλλαγή σε 1 χρόνο, το Μάρτιο τους φάνηκε ότι κρατάει κάπως ακόμη.

Το μόνο παράδοξο που θυμάμαι, είναι πώς το έκανε ελαφρά πριν βγει 1η φορά το ημιαξόνιο (λόγω τσιμούχας), μετά "έσφιξε" για 4-5 μέρες, ύστερα όταν χρειάστηκα αλλαγή δίσκο/πλατώ το ξαναείχα το τρέμουλο και το ένιωθα και στα πεντάλ, μετά την αλλαγή εξαφανίστηκε για κανά 15ήμερο, τώρα τελευταία το παρατηρώ όλο και πιο συχνά. Είναι και σπαστικό ως ήχος και ανησυχητικό (για κάποιον που δε γνωρίζει). Any ideas;


Να υποθέσω ότι:
- κάθε φορά που το αυτοκίνητο έφευγε από το συνεργείο ο θόρυβος σταματούσε για 200 - 300 χλμ.,
- εμφανίζεται εντονότερος ο θόρυβος σε μέρη και σε περιόδους που έχει υγρασία,
- όταν στρίβεις το τιμόνι και κάνει το θόρυβο αυτό, αισθάνεσαι ένα στιγμιαίο μικρής έντασης, κραδασμό - κλότσημα, στο τιμόνι.


-Ναι.

-Δεν το'χω παρατηρήσει να σου πω ακριβώς. Το να ακούγεται κάτι δεξιά σαν να είναι "μισοβιδωμένο" το είδα πριν κανά χρόνο και ΜΟΝΟ σε μια συγκεκριμένη ανωμαλία του δρόμου κοντά στο σπίτι μου σε ΔΕΞΙΑ στροφή. Το να το νιώθω και στα πετάλια, το παρατήρησα πριν κανά 4-5 μήνες. Ωστόσο, από πέρυσι, αμορτισεράς και μηχανικός, μου'πανε ότι το αμάξι συνολικά δεν έχει πρόβλημα (βέβαια δεν τους είχα πει τίποτα, γιατί και στο δρόμο πήγαινε χαρτί, απλά τους έλεγα να κοιτάνε κάθε φορά ψαλίδια, ημιαξόνια κτλ καλού κακού).

-Όχι στο τιμόνι, θα έλεγα στα πετάλια και κυρίως στου γκαζιού και 99% στην 1η και σε καμία άλλη ταχύτητα. Στο τιμόνι, καμιά φορά και κυρίως όταν είναι κρύο το αμάξι, ίσως ακούσω κανά κρακ κρακ όταν το τερματίσω.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ydroxoos (xristos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 (16v) XT PREMIUM (2003)

Ένταξη: 25 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 48
Τόπος: αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Ιούν 2013, 22:18:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα σου φανεί περίεργο, αλλά αφού είναι γαλλικό έχει τον τρόπο του και το κάνει.

Ο θόρυβος, κατά πάσα πιθανότητα, έρχεται από τα λάστιχα της ζαμφόρ, στα καβαλέτα. {όταν το αυτοκίνητο σου το σηκώνουν στο συνεργείο, με το κρέμασμα των τροχών η ζαμφόρ έρχεται στη σωστή της θέση, αλλά για λίγο} Για να δεις αν είναι από εκεί, αφαίρεσε τα μπαράκια της ζαμφόρ, άφησέ τη ελεύθερη και κάνε τις κινήσεις που σου δημιουργούν το θόρυβο αυτό (εννοείται ότι θα κινηθείς με μικρή ταχύτητα). Εάν μετα από αυτό σταματήσει, θα κάνεις τα εξής :
- Βγάζεις τα λάστιχα της ζαμφόρ και τρίβεις με ψιλό γυαλόχαρτο το εσωτερικό τους,
- Τρίβεις τη ζαμφόρ στο σημείο που την ¨αγκαλιάζουν¨ τα λάστιχα, έχει δημιουργηθεί ΓΥΑΛΑΔΑ, πρέπει να αγριέψει για να έχει σωστή επαφή με το λάστιχο,
- Χτυπάς ελαφρά τα μεταλλικά καβαλέτα με τέτοιο τρόπο ώστε όταν θα τοποθετηθούν ξανά να είναι πιο σφιχτά,
- για κανένα λόγο, ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ οποιαδήποτε λιπαντική ουσία (γράσο, λάδι κλπ)
- αν δεις ότι τα λάστιχα έχουν καταστραφεί από τη χρήση και την πολυκαιρία καλό είναι να τα αλλάξεις.
- μετά βάζεις πάλι τη ζαμφόρ και τα μπαράκια και.....καλό καλοκαίρι!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Ιούν 2013, 09:44:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ydroxoos έγραψε:
Θα σου φανεί περίεργο, αλλά αφού είναι γαλλικό έχει τον τρόπο του και το κάνει.

Ο θόρυβος, κατά πάσα πιθανότητα, έρχεται από τα λάστιχα της ζαμφόρ, στα καβαλέτα. {όταν το αυτοκίνητο σου το σηκώνουν στο συνεργείο, με το κρέμασμα των τροχών η ζαμφόρ έρχεται στη σωστή της θέση, αλλά για λίγο} Για να δεις αν είναι από εκεί, αφαίρεσε τα μπαράκια της ζαμφόρ, άφησέ τη ελεύθερη και κάνε τις κινήσεις που σου δημιουργούν το θόρυβο αυτό (εννοείται ότι θα κινηθείς με μικρή ταχύτητα). Εάν μετα από αυτό σταματήσει, θα κάνεις τα εξής :
- Βγάζεις τα λάστιχα της ζαμφόρ και τρίβεις με ψιλό γυαλόχαρτο το εσωτερικό τους,
- Τρίβεις τη ζαμφόρ στο σημείο που την ¨αγκαλιάζουν¨ τα λάστιχα, έχει δημιουργηθεί ΓΥΑΛΑΔΑ, πρέπει να αγριέψει για να έχει σωστή επαφή με το λάστιχο,
- Χτυπάς ελαφρά τα μεταλλικά καβαλέτα με τέτοιο τρόπο ώστε όταν θα τοποθετηθούν ξανά να είναι πιο σφιχτά,
- για κανένα λόγο, ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ οποιαδήποτε λιπαντική ουσία (γράσο, λάδι κλπ)
- αν δεις ότι τα λάστιχα έχουν καταστραφεί από τη χρήση και την πολυκαιρία καλό είναι να τα αλλάξεις.
- μετά βάζεις πάλι τη ζαμφόρ και τα μπαράκια και.....καλό καλοκαίρι!!!!!


Φαίνεται να το ξέρεις καλά το πράγμα που μου εμπνέεις μια ευχάριστη σιγουριά. Laughing Σημασία για μένα έχει κυρίως να είναι ασφαλές σε πρώτη φάση και να μη μου δημιουργεί πρόβλημα. Το ηχητικό μακροπρόθεσμα ίσως με τρελάνει λίγο, αλλά προς το παρόν το αντέχω. Κυρίως η αίσθηση τρέμουλου στα πόδια και ένα σαν ντουπ μόλις κουμπώνω 1η με ανησυχεί.

Εγώ δεν ξέρω πώς να τα κάνω αυτά, μπορώ να το πω στο μηχανικό μου να το κοιτάξει και να τα κάνει. Μου'χε περάσει πολύ αστραπιαία απ'το μυαλό μου μήπως παίζει κάτι με τα μπρατσάκια της ζαμφόρ, αλλά το ξεπέρασα. Και μπήκα λίγο σε σκέψεις, επειδή ακούστηκε πολύ εδώ μέσα για ημιαξόνιο. Και το αριστερό ημιαξόνιο μου είναι συνήθως ελαφρώς ιδρωμένο στον σφιγκτήρα, αλλά το'χουν κοιτάξει κανά 2 φορές, έχουν ξανασφίξει τον σφιγκτήρα και μου λένε πώς είναι φυσιολογικό, αν στάζει και όντως υπάρχει πρόβλημα θα δω πολλές σταγόνες κάτω απ'το αμάξι και το ψαλίδι γεμάτο από αυτές.

Ας ελπίσουμε να είναι αυτό και πώς οφείλεται στην "ιδιαίτερη" παραφωνία των γαλλικών να κουδουνίζουν από σημεία που ούτε φανταζόμαστε. Laughing


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ydroxoos (xristos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 (16v) XT PREMIUM (2003)

Ένταξη: 25 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 48
Τόπος: αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Ιούν 2013, 13:00:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δοκίμασέ το, γιατί αν δε σταματήσει ο θόρυβος, σημαίνει ότι είναι κάτι άλλο και ίσως πιο ανησυχητικό
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gourno 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 31 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Ιούν 2013, 21:16:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εμενα μου παει το μυαλο στο ελατηριο που εχει μεσα το ημιαξονιο!!! στο βγαλε βαλε μπορει να εφυγε απο την θεση του και να μην το καταλαβαν!!!! ειναι μεσα στη φουσκα και δεν φαινεται!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιούν 2013, 09:51:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παρατήρησα κάτι άλλο, σχετικό βέβαια με το θέμα. Χτες, καθώς γυρνούσα το βράδυ αργά και είχε ησυχία, όταν έβαζα 1η και πήγαινα 15 μέτρα πολύ σιγά, άκουγα κάτι μπροστά σαν τουκ τουκ. Σε μεγάλες ταχύτητες δεν ακούω τίποτα ή επειδή μπορεί να ακούγεται πολύ πιο γρήγορα, εγώ δεν το καταλαβαίνω ως χωριστό θόρυβο. Αλλά μάλλον το πρώτο ενδεχόμενο επικρατεί.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Ιούν 2013, 13:03:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πέρασα απ'το μηχανικό σήμερα να τον ρωτήσω πότε να το φέρω για λάδια (που χρειάζομαι κιόλας τώρα περίπου χρονικά) και του έδειξα το θόρυβο. Το οδήγησε και μου είπε ότι είναι κραδασμός, κάποια βάση λογικά και μου λέει ότι το πιο πιθανόν να'ναι ζήτα ζαμφόρ και πώς είναι μικροζημιά.

Κάπου άρπαξε μου λέει, είναι και παλιό το αμάξι. Τον ρώτησα ότι το παρατήρησα μόνο στην 1η και σε πολύ χαμηλή ταχύτητα και μου λέει εκεί εμφανίζεται, μετά σαν να συντονίζεται κάπως και δεν ακούγεται. Θα πάω αύριο και θα το δει.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιούν 2013, 15:46:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ελέγχθηκαν ημιαξόνια, ζαμφόρ, μπρατσάκια δίπλα, ψαλίδια, βάσεις μηχανής και σασμάν και όλα ήταν στη θέση τους. Με παρέπεμψε και στον αμορτισερά μου, μήπως είναι αμορτισέρ μέσα στη μπουκάλα, στο φυσίγγιο. Ο αμορτισεράς μου το απέκλεισε αυτό, καθώς το αμάξι πηγαίνει μια χαρά στο δρόμο κιόλας. Το ξανασήκωσε ο μηχανικός, έλεγξε ξανά ζαμφόρ, τη γέφυρα, τα κούνησε όλα, τα έσφιξε, δεν ακουγόταν τίποτα να'χει πάρει τζόγο. Ίσως σινεμπλόκ δεξιού ψαλιδιού μου'πε ο αμορτισεράς μου να'ναι λίγο φαγωμένα, αλλά ο μηχανικός μου'πε ότι θα το'βλεπε και θα ακουγόνταν στο μπαλάκι που έχει.

Σημασία έχει ότι μου'παν τουλάχιστον κι οι δύο ότι είναι ασφαλές και να'χω τον νου μου αν δυναμώσει, μπας και καταλάβουμε από τι είναι. Καμιά σαχλαμάρα θα χτυπάει, πιθανώς λόγω και παλαιότητας του αυτοκινήτου και δε μπορούμε να τη βρούμε μου είπανε και το να τα λύσουν όλα, να δώσω ένα κάρο λεφτά και να μη βρεθεί και άκρη κι από πάνω είναι κρίμα. Τελοσπάντων.

Υ.Γ. Υπάρχει περίπτωση να'ναι απ'το ημιαξόνιο, από τσιμούχα ξανά; Το είδανε σήμερα και ήτανε ελαφρώς δακρυσμένο, αλλά δεν έχανε σε σημείο να στάζει. Πριν κανά δίμηνο άλλαξα τσιμούχα και πριν κανά μήνα άλλαξα και δίσκο-πλατώ και ανοίχτηκε το σασμάν, οπότε μήπως χάνει και τίποτα από κανά μικροσκοπικό κενό και το ημιαξόνιο έχει κανά θέμα όπως κουμπώνει επάνω; Μου το'πανε πώς είναι αυτό θεματάκι στα 206 (το να χάνουν πού και πού καμιά σταγόνα απ'το διάκενο του σασμάν). Οπότε αν βγει ξανά ημιαξόνιο και ξαναμπει, να "σφίξει";


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ydroxoos (xristos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 (16v) XT PREMIUM (2003)

Ένταξη: 25 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 48
Τόπος: αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Ιούν 2013, 20:48:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ελέγξατε αυτό που σου είπα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,7241s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on