PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - θερμοκρασια λαδιου
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
lem-x24 (Θανάσης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (16 V)

Ένταξη: 02 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Μάϊ 2013, 18:24:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η θερμοκρασία σου είναι μια χαρά αδερφέ μου. το λάδι έχει υψηλή θερμοχωρητικότητα και όσο περισσότερες στροφές έχεις στον κινητήρα σου τόσο περισσότερη θερμότητα του προσφέρεις (λόγω τριβής του κυλίνδρου με το έμβολο) οπότε και ανεβάζει υψηλή θερμοκρασία.

το ψυκτικό υγρό, βρίσκεται κοντά στους 90 βαθμούς. επομένως, το λάδι σου ορθώς βρίσκεται στους 100 όταν κυκλοφορείς στην πόλη.

όταν είσαι στην εθνική, το ψυκτικό ναι μεν βρίσκεται στους 90 (γι αυτό υπάρχει ο θερμοστάτης και το ψυγειο) αλλά δεν προλαβαίνει να ψύξει το λάδι (λόγω υψηλής παροχής απο την αντλία)

ΟΠΟΤΕ(επειδή το ανέλυσα πολύ) το αμάξι σου είναι μέσα στα όρια θερμοκρασιών.

και μια παρατήρηση: το αμάξι σου επειδή δεν είναι αγωνιστικό, δεν είναι κατασκευασμένο ώστε να δουλέυει επί ώρες σε υψηλές στροφές (τα μέταλλά του είναι για συγκεκριμένες εργασίες και το κύκλωμα ψύξης έχει συγκεκριμένες δυνατότητες) να βάζεις συνθετικό λάδι αν είσαι εραστής του γκαζιού, ώστε να μειώνεις τις τριβές και μην το παρατραβάς. αμάξι είναι, όχι πύραυλος!!!!


όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Μάϊ 2013, 19:32:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν θεωρεις φιλε μου οτι το λαδι σου εχει φυσιολογικη θερμοκρασια τοτε να παμε την ιδια διαδρομη οπου θελεις με οτι στροφες-ταχυτητα θελεις να δουμε ποιος εχει την χαμηλοτερη...
Κοντα 140 βαθμους θερμοκρασια οπως λες σε πατηματα θεωρουνται φυσιολογικα δηλαδη? 120 βαθμους ειδα τρικαβαλος με αποσκευες πηγαινοντας απο Ελευσινα στην Ζακυνθο και επιασα 120 βαθμους εξω απο την Πατρα και πηγαινα σανιδα συνεχεια...
Οποτε θελεις να βρεθουμε αν μενουμε κοντα να σε παω οποιυ θελεις και για οσο διαδρομη θελεις να δεις τι ειναι φυσιολογικο και τι οχι...

Συγνωμη αν ακουγομαι λιγο επιθετικος...λεω τι συμβαινει με το δικο μου αμαξι και οσα ξερω απο μοτερ...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christos_99 (Christos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC

Ένταξη: 14 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 431
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Μάϊ 2013, 19:49:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vasilisalessia έγραψε:
ω ναι η θερμοκρασια σου πιανει αρκετα υψηλες τιμες.δεν ειναι λογικο να ανεβαινει τοσο ευκολα.πυρομετρο εχεις?


Πυρομετρο οχι δεν εχω.


OnyX έγραψε:
Οποτε θελεις να βρεθουμε αν μενουμε κοντα να σε παω οποιυ θελεις και για οσο διαδρομη θελεις να δεις τι ειναι φυσιολογικο και τι οχι...


Αυτο ειναι λιγακι λιγακι δυσκολο, δυστυχως ειμαστε μακρυα.

lem-x24 έγραψε:
και μια παρατήρηση: το αμάξι σου επειδή δεν είναι αγωνιστικό, δεν είναι κατασκευασμένο ώστε να δουλέυει επί ώρες σε υψηλές στροφές (τα μέταλλά του είναι για συγκεκριμένες εργασίες και το κύκλωμα ψύξης έχει συγκεκριμένες δυνατότητες) να βάζεις συνθετικό λάδι αν είσαι εραστής του γκαζιού, ώστε να μειώνεις τις τριβές και μην το παρατραβάς. αμάξι είναι, όχι πύραυλος!!!!


elf 5 40 εβαλα φουλ συνθετικο νομιζω ειναι.

Τωρα επειδη ο δεικτης δεν δειχνει ακριβως την θερμοκρασια σε εκεινο το σημειο ειναι λογικο να μπερδευομαστε ολοι μας.[/quote]


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dimos206 (dhmos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 06 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 35

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Μάϊ 2013, 20:57:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χρηστο κ το δικο μου ετσι δουλευει...
Οταν ειμαι τσιτα πανω απο 140 εως 210 για πολλα χιλιομετρα φτανει τους 140 βαθμους αλλα οχι στο κοκκινο... κ χαλαρα δουλευει στους 100 βαθμους.
Μην βαζεις φουλ συνθετικο γιατι δεν θα λυπαινετε σωστα ο κινητιρας.
Εγω παντως το παω τσιτα 2 χρονια τωρα...
Κανε οτι θελεις...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Μάϊ 2013, 21:33:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.306gti6.com/forum/showthread.php?id=151580

Αν και για 306 δειτε τι λενε τα Αγγλακια για τα λαδακια και τις θερμοκρασιες.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2013, 01:49:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dimos206 έγραψε:
Χρηστο κ το δικο μου ετσι δουλευει...
Οταν ειμαι τσιτα πανω απο 140 εως 210 για πολλα χιλιομετρα φτανει τους 140 βαθμους αλλα οχι στο κοκκινο... κ χαλαρα δουλευει στους 100 βαθμους.
Μην βαζεις φουλ συνθετικο γιατι δεν θα λυπαινετε σωστα ο κινητιρας.
Εγω παντως το παω τσιτα 2 χρονια τωρα...
Κανε οτι θελεις...

Aυτό φίλε από που προκύπτει?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
christos_99 (Christos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC

Ένταξη: 14 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 431
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2013, 14:24:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dimos206 έγραψε:
Χρηστο κ το δικο μου ετσι δουλευει...
Οταν ειμαι τσιτα πανω απο 140 εως 210 για πολλα χιλιομετρα φτανει τους 140 βαθμους αλλα οχι στο κοκκινο... κ χαλαρα δουλευει στους 100 βαθμους


Κι εγω μια απ τα ιδια με σενα, ακριβως το ιδιο.

Γιατι να υπαρχει αυτη η διαφορα ομως με τα αμαξια των υπολοιπων παιδιων??

Μηπως φταινε και τα λαδια που βαζει ο καθενας μας? Μονο αυτο μου ρχεται στο μυαλο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dimos206 (dhmos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 06 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 35

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2013, 20:14:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μαλλον τα λαδια φτενε δεν ξερω.....
Εγω παντως βαζω TOTAL 10-40 κ ειναι μια χαρα ουτε το καιει.
Οταν το βαζω μπροστα κ ειναι κρυο βαρανε για 1 λεπτο τα οστιρια ελαχιστα ακουγονται...κ κοφτη εχω 7.000....
Ο καθενας οτι θελει βαζει....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dimos206 (dhmos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 06 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 35

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2013, 20:17:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα φουλ συνθετικα τα βαζουν συνηθως στα τουρμπατα οχι στα ατμοσφαιρικα. Tωρα ο καθενας βαζει οτι γουσταρει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2013, 20:28:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εμενα παντως με το 10 40 το τοταλ ο κινητηρας βουιζε τοσο πολυ που νομιζα οτι ειχα μπροστα το τελικο και οχι πισω.κατι που με τα 5 40 δεν το εχω.και εχω την εντυπωση οτι η μηχανη στροφαρει καλυτερα με τα 5 40.εγω απο προσωπικη εμπειρια δεν τα συνιστω τα 10 40 της τοταλ.αν και ειμαστε οφ τοπικ ζητω συγνωμη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2013, 21:43:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dimos206 έγραψε:
Τα φουλ συνθετικα τα βαζουν συνηθως στα τουρμπατα οχι στα ατμοσφαιρικα. Tωρα ο καθενας βαζει οτι γουσταρει.

Δεν ισχύει αυτό που λες.

Για αυξημένη αντοχή σε σύγχρονους κινητήρες, καλό είναι να χρησιμοποιούνται φουλ συνθετικά λάδια.
Εγώ βάζω 5-40 (με την εξαίρεση μιας φοράς που έβαλα 5-30) φουλ συνθετικά τοταλ ή ελφ χωρίς κανένα πρόβλημα λειτουργίας (με την εξαίρεση της φλάτζας που είναι αλλουνου παπά ευαγγέλιο όμως).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
lem-x24 (Θανάσης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (16 V)

Ένταξη: 02 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Μάϊ 2013, 20:16:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

OnyX έγραψε:
Αν θεωρεις φιλε μου οτι το λαδι σου εχει φυσιολογικη θερμοκρασια τοτε να παμε την ιδια διαδρομη οπου θελεις με οτι στροφες-ταχυτητα θελεις να δουμε ποιος εχει την χαμηλοτερη...
Κοντα 140 βαθμους θερμοκρασια οπως λες σε πατηματα θεωρουνται φυσιολογικα δηλαδη? 120 βαθμους ειδα τρικαβαλος με αποσκευες πηγαινοντας απο Ελευσινα στην Ζακυνθο και επιασα 120 βαθμους εξω απο την Πατρα και πηγαινα σανιδα συνεχεια...
Οποτε θελεις να βρεθουμε αν μενουμε κοντα να σε παω οποιυ θελεις και για οσο διαδρομη θελεις να δεις τι ειναι φυσιολογικο και τι οχι...

Συγνωμη αν ακουγομαι λιγο επιθετικος...λεω τι συμβαινει με το δικο μου αμαξι και οσα ξερω απο μοτερ...


ποσα χιλιόμετρα έχει ο κινητήρας σου φίλε μου???


όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Μάϊ 2013, 18:49:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμένα υπερβολικές μου φαίνονται πάντως οι temp...Το δικό μου απο το 1ο χλμ φοράει 5/40 Total Quartz 9000 και ποτέ δεν έπιασα πάνω απο 120-125 όπως και να πήγαινα!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lem-x24 (Θανάσης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (16 V)

Ένταξη: 02 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Μάϊ 2013, 20:46:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδιά θα ρωτήσω κάτι εγώ.

εμένα απο την ημέρα της αγοράς, είχε την εξης συμπεριφορά: βάζω μπροστά, όλα μια χαρά. αν καθίσω και δεν ξεκινήσω αμέσως, κατά τη σταδιακή μείωση των στροφών από τον εγκέφαλο, (σα να λέμε να το αφήσω να ζεσταθεί λίγο) έχει ένα τρέμουλο πιο αισθητό απ ότι στο ρελαντί.

και να διευκρινήσω: όχι στις 1200 στροφές στις οπόιες δουλεύει όταν παίρνει μπροστά, αλλά στο διαστημα κατά το οποίο ρίχνει τις στροφές, μέχρι να πάει στις 700 όπου είναι και το ρελαντί.

μήπως το κάνει και σε κάποιον απο εσάς. όχι ότι είναι κάτι απλά εγώ το παρατηρώ και θα ήθελα την άποψή σας.


όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Μάϊ 2013, 20:52:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τρεμουλο εννοεις κατι σαν πολυ λιγο αισθητα κουνηματα αλλα οχι συνεχομενα?η τρεμουλο τυπου vibration δονησεις? συνεχομενο παραπανω?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lem-x24 (Θανάσης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (16 V)

Ένταξη: 02 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Μάϊ 2013, 22:01:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vasilisalessia έγραψε:
τρεμουλο εννοεις κατι σαν πολυ λιγο αισθητα κουνηματα αλλα οχι συνεχομενα?η τρεμουλο τυπου vibration δονησεις? συνεχομενο παραπανω?


ναι αυτό, αισθητά κουνήματα. όχι ένα συνεχες και σταθερό. κουνήματα, όπως το είπες. τα οποία εξαφανίζονται όταν δουλέψει στο ρελαντί.


όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Μάϊ 2013, 12:02:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

υπαρχει περιπτωση να ειναι ο αισθητηρας θερμοκρασιας.κολλαει για λιγο οταν ειναι κρυο και μετα ξεκολλαει.δεν εχει να κανει με τις στροφες αλλα με τη θερμοκρασια του κινητηρα οταν ειναι κρυο σε συνεργασια με τον εγκεφαλο.κανει καμμια 25αρα αν δε κανω λαθος.αλλα μπορει να εχει να κανει και με τη διαχειρηση καυσης οταν εινα κρυο το αμαξι.με το προγραμμα του δηλαδη.δεν εισαι ο μοναδικος που το εχει αυτο.αλλα δεν ειναι κατι(αν μιλαμε για το ιδιο)
δοκιμασε να αλλαξεις τον αισθητηρα που σου ειπα.η δες αν κολλαει.δε φαινεται ευκολα ομως και ο εγκφαλος δεν το βρισκει σα λαθος.εκει ειναι το θεμα.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την vasilisalessia στις Παρ 24 Μάϊ 2013, 19:44:08, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lem-x24 (Θανάσης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (16 V)

Ένταξη: 02 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Μάϊ 2013, 18:34:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vasilisalessia έγραψε:
υπαρχει περιπτωση να ειναι ο αισθητηρας θερμοκρασιας.κολλαει για λιγο οταν ειναι κρυο και μετα ξεκολλαει.δεν εχει να κανει με τις στροφες αλλα με τη θερμοκρασια του κινητηρα οταν ειναι κρυο σε συνεργασια με τον εγκεφαλο.κανει καμμια 25αρα αν δε κανω λαθος.αλλα υπαρχει εχει να κανει με τη διαχειρηση καυσης οταν εινα κρυο το αμαξι.με το προγραμμα του δηλαδη.δεν εισαι ο μοναδικος που το εχει αυτο.αλλα δεν ειναι κατι(αν μιλαμε για το ιδιο)
δοκιμασε να αλλαξεις τον αισθητηρα που σου ειπα.η δες αν κολλαει.δε φαινεται ευκολα ομως και ο εγκφαλος δεν το βρισκει σα λαθος.εκει ειναι το θεμα.


ακριβώς αυτό έχω φίλε μου, αυτό το ταρακούνημα το οποίο σταματά όταν το αμάξι ζεσταθεί (και δεν εννοώ να πάει 90 βαθμούς, ίσα όσα να νιώσει η βελόνα) δεν είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας. τον άλλαξα μόνος μου μαζί με τον θερμοστάτη !!! είναι μάλλον στο πρόγραμμα.

το κάνει απο τη μάνα του. απο τότε που το πήρα δηλαδή (καινούριο το αγόρασα) επίσης το είχα πάει στην πεζό του βόλου και μου είχαν πει ότι στην κρύα εκκίνηση είναι λογικό να το κάνει.

θεωώ ότι μου είπαν λαλακία επειδή δεν ήξεραν τι να απαντήσουν και έχω καταλήξει μετά απο κουβέντες με διάφορους (και με εσάς εδώ μέσα) ότι είναι καθαρά θέμα προγράμματος στην ψυχρή εκκίνηση.


όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Μάϊ 2013, 19:09:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

lem-x24 έγραψε:
OnyX έγραψε:
Αν θεωρεις φιλε μου οτι το λαδι σου εχει φυσιολογικη θερμοκρασια τοτε να παμε την ιδια διαδρομη οπου θελεις με οτι στροφες-ταχυτητα θελεις να δουμε ποιος εχει την χαμηλοτερη...
Κοντα 140 βαθμους θερμοκρασια οπως λες σε πατηματα θεωρουνται φυσιολογικα δηλαδη? 120 βαθμους ειδα τρικαβαλος με αποσκευες πηγαινοντας απο Ελευσινα στην Ζακυνθο και επιασα 120 βαθμους εξω απο την Πατρα και πηγαινα σανιδα συνεχεια...
Οποτε θελεις να βρεθουμε αν μενουμε κοντα να σε παω οποιυ θελεις και για οσο διαδρομη θελεις να δεις τι ειναι φυσιολογικο και τι οχι...

Συγνωμη αν ακουγομαι λιγο επιθετικος...λεω τι συμβαινει με το δικο μου αμαξι και οσα ξερω απο μοτερ...


ποσα χιλιόμετρα έχει ο κινητήρας σου φίλε μου???


στο cc 112000 στο gti απο καινουριο εβαζα παντα motul 300v racing και δεν ειχα ποτε προβλημα με θερμοκρασια λαδιου


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Μάϊ 2013, 19:45:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

lem-x24 έγραψε:
vasilisalessia έγραψε:
υπαρχει περιπτωση να ειναι ο αισθητηρας θερμοκρασιας.κολλαει για λιγο οταν ειναι κρυο και μετα ξεκολλαει.δεν εχει να κανει με τις στροφες αλλα με τη θερμοκρασια του κινητηρα οταν ειναι κρυο σε συνεργασια με τον εγκεφαλο.κανει καμμια 25αρα αν δε κανω λαθος.αλλα υπαρχει εχει να κανει με τη διαχειρηση καυσης οταν εινα κρυο το αμαξι.με το προγραμμα του δηλαδη.δεν εισαι ο μοναδικος που το εχει αυτο.αλλα δεν ειναι κατι(αν μιλαμε για το ιδιο)
δοκιμασε να αλλαξεις τον αισθητηρα που σου ειπα.η δες αν κολλαει.δε φαινεται ευκολα ομως και ο εγκφαλος δεν το βρισκει σα λαθος.εκει ειναι το θεμα.


ακριβώς αυτό έχω φίλε μου, αυτό το ταρακούνημα το οποίο σταματά όταν το αμάξι ζεσταθεί (και δεν εννοώ να πάει 90 βαθμούς, ίσα όσα να νιώσει η βελόνα) δεν είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας. τον άλλαξα μόνος μου μαζί με τον θερμοστάτη !!! είναι μάλλον στο πρόγραμμα.

το κάνει απο τη μάνα του. απο τότε που το πήρα δηλαδή (καινούριο το αγόρασα) επίσης το είχα πάει στην πεζό του βόλου και μου είχαν πει ότι στην κρύα εκκίνηση είναι λογικό να το κάνει.

θεωώ ότι μου είπαν λαλακία επειδή δεν ήξεραν τι να απαντήσουν και έχω καταλήξει μετά απο κουβέντες με διάφορους (και με εσάς εδώ μέσα) ότι είναι καθαρά θέμα προγράμματος στην ψυχρή εκκίνηση.


εμενα τωρα πια το κανει πολυ λιγο.εχω αλλαξει ομως ολο το συστημα εξαγωγης.απο χταποδι μεχρι πισω.και το αμαξι το κανει παρα πολυ λιγο πια και οχι συνεχως.οποτε και εγω εκει εχω καταληξει.θα σου πω οταν του βαλω το προγραμμα πανω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1634s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on