PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Κέρωμα αμαξώματος
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εσωτερικό και Αμάξωμα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
peugeokatsiou (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 308 1.4 (16v) vti

Ένταξη: 12 Απρ 2013
Δημοσιεύσεις: 16
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 19:36:22    Θέμα δημοσίευσης: Κέρωμα αμαξώματος Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα, έχω ένα peugeot 308 1.4 vti (95ps) του 2008. Είναι καλοδιατηρημένο χωρίς να έχει φάει ούτε πολύ ήλιο ούτε χιόνια ούτε κακομεταχείριση πλενόταν τακτικά στο χέρι κτλ. Το Σεπτέμβρη αποφάσισα να το φέρω στο μέρος που σπουδάζω το οποίο είναι παραθαλάσσιο. Παρατήρησα τις προάλλες όταν το είχα πάει για πλύσιμο ότι το άλατι το έβγαζες και με τη σέσουλα άμα ήθελες Razz Με ανησύχησε πολύ το πόσο αλάτι είχε πάνω πρωτόγνωρη και η παραθαλάσσια διαμονή για εμένα και πόσο μάλλον η συντήρηση ενός αυτοκινήτου υπό αυτές τις συνθήκες. Διάβασα ότι το αλάτι με ήλιο κάνουν μεγάλη ζημιά στο χρώμα και επειδή είδα και κάτι ντόπια κάρα που έχουν ξεφλουδίσει σαν κρεμμύδια σκεφτόμουν αρκετά σοβαρά το κέρωμα. Βέβαια δεν έχω μεγάλη ιδέα για την όλη διαδικασία το μόνο που γνωρίζω είναι ότι ακουμπάς κανένα 150αρι και πως θέλει κάθε οκτώ μήνες βία ένα χρόνο πέρασμα. Αλλά θέλω πληροφορίες για το αν χρειάζεται για το πρόβλημα αυτό κερί ή δεν προσφέρει και τίποτα ιδιαίτερο, σε περίπτωση που το πραγματοποιήσω τι φροντίδα χρειάζεται μετά π.χ κάθε πότε το πλένω . Κυρίως θέλω να ξέρω αν χρειάζεται μια τέτοια διαδικασία στην περίπτωση μου ή απλά να το πλένω κάθε δέκα μέρες και ούτε κεριά ούτε τίποτα ; Το χρώμα είναι μεταλλικό μπλε-γκρι.


Η ιστορία θα μας κρίνει όλους
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 19:53:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mike sweal psakse stous
synergates....apla se allo planiti
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 20:25:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mike sweal psakse stous
synergates....apla se allo planiti
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 20:34:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το κέρωμα δεν πρόκειται να σε προφυλάξει απ'το αλάτι, τουλάχιστον σε σοβαρό βαθμό.
Σίγουρα είναι καλύτερο απ'το τίποτα, αλλά μέχρι εκεί.

Το καλύτερο που'χεις να κάνεις είναι συχνό πλύσιμο ώστε να μη μένει το αλάτι για πολύ πάνω στο αμάξωμα.
Αν το πλένεις 1-2 φορές τη βδομάδα δεν νομίζω να προλάβει να σου κάνει ζημιά.

Αλλιώς, πάρε κουκούλα ώστε τουλάχιστον όταν δεν το κινείς να είσαι σίγουρος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
N207r (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye f/l

Ένταξη: 21 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 567
Τόπος: Xylokastro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Απρ 2013, 22:42:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό που μπορείς να κάνεις κ μόνος ς είναι να πάρεις ενα κερί στιγμιαίο για μετα το πλυσιμο. Υπάρχουν πολλά κ φθηνά κ κάνουν κρούστα που προστατεύει αρκετά..
Εγώ το περναω με κάθε πλύσιμο κ το χρώμα είναι πραγματικά σαν καινούργιο..


1 stage..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
actinf 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 Rallye (2008)

Ένταξη: 11 Ιαν 2013
Δημοσιεύσεις: 69

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Απρ 2013, 22:44:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το θέμα προστασία αυτοκινήτου και "κέρωμα" είναι πολύ μεγάλο και αν θες την γνώμη μου, εδώ μέσα δεν πρόκειται να βρεις σωστές απαντήσεις. Καλύτερα να ψάξεις ελληνικά forum που ασχολούνται ειδικά με detailing και να αφιερώσεις λίγο χρόνο και να διαβάσεις εκεί. Θα μάθεις πολλά και αν έχεις όρεξη θα μπορέσεις να διατηρήσεις το αμαξάκι σου τέλειο.

Υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί τρόποι που μπορείς να κάνεις για προστασία. Συνθετικά κεριά, φυσικά κεριά, κεραμικές προστασίες.... Ανάλογα με το τί θέλει ο καθένας....

ΥΓ: Το swell που είπε ο φίλος πιο πάνω είναι πράγματι μία από τις κορυφαίες επιλογές που μπορείς να κάνεις αν αποφασίσεις να μπεις σε διαδικασίας γυαλίσματος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Απρ 2013, 23:32:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

N207r έγραψε:
Αυτό που μπορείς να κάνεις κ μόνος ς είναι να πάρεις ενα κερί στιγμιαίο για μετα το πλυσιμο. Υπάρχουν πολλά κ φθηνά κ κάνουν κρούστα που προστατεύει αρκετά..
Εγώ το περναω με κάθε πλύσιμο κ το χρώμα είναι πραγματικά σαν καινούργιο..

Tι εννοείς στιγμιαίο κερί?
Υγρό κερί που ψεκάζεις μετά από κάθε πλύσιμο?
Αν ναι, αυτό δεν πρόκειται να κάνει τίποτα απολύτως, λίγη λάμψη θα δώσει απλά.

Σκληρό κερί σε πάστα χρειάζεται, ή κάποιο συνθετικό sealant χρειάζεται και πάλι αν δεν πλένει το αμάξι του τακτικά πρόβλημα θα'χει.

actinf έγραψε:
το θέμα προστασία αυτοκινήτου και "κέρωμα" είναι πολύ μεγάλο και αν θες την γνώμη μου, εδώ μέσα δεν πρόκειται να βρεις σωστές απαντήσεις. Καλύτερα να ψάξεις ελληνικά forum που ασχολούνται ειδικά με detailing και να αφιερώσεις λίγο χρόνο και να διαβάσεις εκεί. Θα μάθεις πολλά και αν έχεις όρεξη θα μπορέσεις να διατηρήσεις το αμαξάκι σου τέλειο.

Υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί τρόποι που μπορείς να κάνεις για προστασία. Συνθετικά κεριά, φυσικά κεριά, κεραμικές προστασίες.... Ανάλογα με το τί θέλει ο καθένας....

ΥΓ: Το swell που είπε ο φίλος πιο πάνω είναι πράγματι μία από τις κορυφαίες επιλογές που μπορείς να κάνεις αν αποφασίσεις να μπεις σε διαδικασίας γυαλίσματος....

Γιατί φίλε, εδώ δεν μπορούν να υπάρχουν μέλη που να έχουν γνώσεις detailing?
Προσωπικά είμαι απ΄τα πιο παλιά μέλη του μεγαλύτερου ελληνικού detailing forum, πίστεψέ με ξέρω τι λέω, δεν τα βγάζω απ'το μυαλό μου.
Απο'κει και πέρα ο καθένας κάνει ό,τι θέλει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Lefter1s RC 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC κάποτε

Ένταξη: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 659
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Απρ 2013, 00:49:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Γιατί φίλε, εδώ δεν μπορούν να υπάρχουν μέλη που να έχουν γνώσεις detailing?
Προσωπικά είμαι απ΄τα πιο παλιά μέλη του μεγαλύτερου ελληνικού detailing forum, πίστεψέ με ξέρω τι λέω, δεν τα βγάζω απ'το μυαλό μου.


+1.
DW και παραγγελίες από UK εδω και 6 χρόνια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
actinf 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 Rallye (2008)

Ένταξη: 11 Ιαν 2013
Δημοσιεύσεις: 69

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Απρ 2013, 12:36:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραία. Αφού είναι έτσι, αρχίστε να του ξεκαθαρίζετε του ανθρώπου ότι αν είναι να βάλει κουκούλα, τότε θα πρέπει να βρει μία με σωστή επένδυση εσωτερικά και κάθε φορά που θα την βάζει να έχει πλυμμένο το αμάξι για να μην το γεμίσει "αράχνες".

Επίσης θα περίμενα να συμφωνούσατε ότι υπάρχουν υλικά για να το προστατέψει από το αλάτι. Πολλά sealants έχουν καλή αντοχή. Σίγουρα λιγότερη λόγω της διάβρωσης του αλατιού, αλλά παρόλα αυτά καλύτερα από το να το έχει χωρίς προστασία.

Γενικά, όπως ξέρετε το θέμα σηκώνει τρελή συζήτηση γιαυτό και έκανα την παραπομπή σε εξειδικευμένο forum. Ακόμα και το πως και με τί θα πλήνει το αυτοκίνητο για να διατηρήσει την προστασία, είναι ολόκληρη συζήτηση που αμφιβάλω ότι μπορεί να γίνει από εδώ μέσα και αν κρίνω από τις πρώτες σας απαντήσεις, μάλλον επιβεβαιώνομαι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Απρ 2013, 13:28:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Driver ///M έγραψε:
Το κέρωμα δεν πρόκειται να σε προφυλάξει απ'το αλάτι, τουλάχιστον σε σοβαρό βαθμό.
Σίγουρα είναι καλύτερο απ'το τίποτα, αλλά μέχρι εκεί.

Το καλύτερο που'χεις να κάνεις είναι συχνό πλύσιμο ώστε να μη μένει το αλάτι για πολύ πάνω στο αμάξωμα.
Αν το πλένεις 1-2 φορές τη βδομάδα δεν νομίζω να προλάβει να σου κάνει ζημιά.

Αλλιώς, πάρε κουκούλα ώστε τουλάχιστον όταν δεν το κινείς να είσαι σίγουρος.

actinf έγραψε:
Ωραία. Αφού είναι έτσι, αρχίστε να του ξεκαθαρίζετε του ανθρώπου ότι αν είναι να βάλει κουκούλα, τότε θα πρέπει να βρει μία με σωστή επένδυση εσωτερικά και κάθε φορά που θα την βάζει να έχει πλυμμένο το αμάξι για να μην το γεμίσει "αράχνες".

Επίσης θα περίμενα να συμφωνούσατε ότι υπάρχουν υλικά για να το προστατέψει από το αλάτι. Πολλά sealants έχουν καλή αντοχή. Σίγουρα λιγότερη λόγω της διάβρωσης του αλατιού, αλλά παρόλα αυτά καλύτερα από το να το έχει χωρίς προστασία.

Γενικά, όπως ξέρετε το θέμα σηκώνει τρελή συζήτηση γιαυτό και έκανα την παραπομπή σε εξειδικευμένο forum. Ακόμα και το πως και με τί θα πλήνει το αυτοκίνητο για να διατηρήσει την προστασία, είναι ολόκληρη συζήτηση που αμφιβάλω ότι μπορεί να γίνει από εδώ μέσα και αν κρίνω από τις πρώτες σας απαντήσεις, μάλλον επιβεβαιώνομαι.

Το θέμα με το αλάτι δεν σηκώνει καθόλου μεγάλη συζήτηση.
Το καλύτερο που'χει να κάνει κάποιος είναι συχνό πλύσιμο ώστε να μην μένει το αλάτι πάνω στο αμάξι, τα υπόλοιπα είναι απλά λίγο καλύτερα απ'το τίποτα (όπως είδες το έχω αναφέρει ήδη αυτό, οπότε το να το ξαναλές και μάλιστα να λες και στο τέλος ειρωνικά ότι επιβεβαιώνεσαι, ενώ πουθενά δεν επιβεβαιώθηκες, είναι εντελώς άκυρο).

Για την κουκούλα τώρα, εγώ είπα απλά κάτι γενικό.
Αν ήταν να κάτσω να γράψω ποια θεωρείται καλή κουκούλα, πως να μπαίνει σωστά κλπ, τότε θα'ταν σαν να ρωτάει κάποιος τι λάδια να βάλει και να κάθομαι να του περιγράφω τη διαδικασία που χρειάζεται για να αλλαχτούν κλπ.
Αν το παιδί θέλει συμβουλές για κουκούλα, εδω είμαστε να τις δώσουμε, αλλά δεν θα το κάνω προκαταβολικά επειδή απλά του είπα να βάζει κουκούλα για προστασία.

Τέλος, ναι σε κάποιο detailing site θα βρει πολύ περισσότερες πληροφορίες.
Αλλά όλοι θα του πουν ότι η βασικότερη προστασία απ'το αλάτι είναι το συχνό πλύσιμο, όλα τα υπόλοιπα είναι σχεδόν ανούσια αν το αλάτι μένει πάνω για καιρό.
Αν το παιδί θέλει συμβουλές για σωστό πλύσιμο ώστε να διατηρηθεί και η προστασία που έχει βάλει, πάλι εδώ είμαστε για να του πούμε κάποιες βασικές έστω συμβουλές.

Φαίνεται προφανώς ότι είσαι σχετκά καινούριος με τον χώρο του detailing και θεωρείς τα πράγματα ιδιαίτερα πολύπλοκα. Όλοι στην αρχή έτσι ήμασταν.
Αυτό όμως ισχύει για τις λεπτομέρειες κυρίως (που θα δώσουν ένα 10% καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα πχ), για βασικά ζητήματα (όπως το αλάτι στο αμάξωμα στην προκειμένη περίπτωση) τα πράγματα είναι αρκετά απλά.
Πρώτα έρχεται το συχνό πλύσιμο, το οποιο κάνει το 80-90% της δουλειάς και μετά τα ψιλολόγια που μπορούν να βοηθήσουν το πολύ για το υπόλοιπο 10-20%.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Απρ 2013, 13:37:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συγνώμη αλλά αν ρωτούσα εγώ, θα είχα καλυφθεί από τις 7 σειρές που έγραψε ο actinf 2 ποστ παραπάνω. Απλά και περιεκτικά.

Από κει και πέρα, δε νομίζω να υπάρχει λόγος τώρα να μπείτε σε διαδικασία αντιπαράθεσης. Είναι τουλάχιστον κουραστικό αν όχι και εκνευριστικό γι'αυτόν που ρωτάει και περιμένει απαντήσεις ουσίας, αντί αυτών να κάθεται να διαβάζει κατεβατά άσχετα με το θέμα... Confused


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
actinf 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 Rallye (2008)

Ένταξη: 11 Ιαν 2013
Δημοσιεύσεις: 69

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Απρ 2013, 13:55:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το θέμα με το αλάτι δεν σηκώνει καθόλου μεγάλη συζήτηση.
Το καλύτερο που'χει να κάνει κάποιος είναι συχνό πλύσιμο ώστε να μην μένει το αλάτι πάνω στο αμάξι, τα υπόλοιπα είναι απλά λίγο καλύτερα απ'το τίποτα (όπως είδες το έχω αναφέρει ήδη αυτό, οπότε το να το ξαναλές και μάλιστα να λες και στο τέλος ειρωνικά ότι επιβεβαιώνεσαι, ενώ πουθενά δεν επιβεβαιώθηκες, είναι εντελώς άκυρο).


Προφανώς φαίνεται να μην γνωρίζεις αρκετά. Ίσως απλά να έχεις μείνει λίγο πίσω. Καλό θα ήταν λοιπόν να μάθεις ότι λύσεις όπως πχ το Cquartz είναι εξαιρετικά ανθεκτικές και στο θέμα αλάτι. Δεν είναι απλά "λίγο καλύτερα από το τίποτα"...


Για την κουκούλα τώρα, εγώ είπα απλά κάτι γενικό.
Αν ήταν να κάτσω να γράψω ποια θεωρείται καλή κουκούλα, πως να μπαίνει σωστά κλπ, τότε θα'ταν σαν να ρωτάει κάποιος τι λάδια να βάλει και να κάθομαι να του περιγράφω τη διαδικασία που χρειάζεται για να αλλαχτούν κλπ.
Αν το παιδί θέλει συμβουλές για κουκούλα, εδω είμαστε να τις δώσουμε, αλλά δεν θα το κάνω προκαταβολικά επειδή απλά του είπα να βάζει κουκούλα για προστασία.


Ακριβώς για να αποφύγει ο άνθρωπος γενικότητες, για αυτό του πρότεινα ένα πιο εξειδικευμένο site.
Το παράδειγμά σου είναι ατυχές.
Το αντίστοιχο είναι να ρωτάει κάποιος πώς μπορεί να συντηρεί καλά τον κινητήρα του και να του απαντάς "να του αλλάζεις λάδια". Ούτε τί λάδια, ούτε κάθε πότε, ούτε τί άλλο πρέπει να κάνει εκτός από αυτό. Αν νομίζεις ότι είναι επαρκής απάντηση...

Τέλος, ναι σε κάποιο detailing site θα βρει πολύ περισσότερες πληροφορίες.
Αλλά όλοι θα του πουν ότι η βασικότερη προστασία απ'το αλάτι είναι το συχνό πλύσιμο, όλα τα υπόλοιπα είναι σχεδόν ανούσια αν το αλάτι μένει πάνω για καιρό.
Αν το παιδί θέλει συμβουλές για σωστό πλύσιμο ώστε να διατηρηθεί και η προστασία που έχει βάλει, πάλι εδώ είμαστε για να του πούμε κάποιες βασικές έστω συμβουλές.


Ακριβώς επειδή δεν θα του πουν μόνο αυτά που λες, ακριβώς για αυτό επιβεβαιώνομαι.

Φαίνεται προφανώς ότι είσαι σχετκά καινούριος με τον χώρο του detailing και θεωρείς τα πράγματα ιδιαίτερα πολύπλοκα. Όλοι στην αρχή έτσι ήμασταν.
Αυτό όμως ισχύει για τις λεπτομέρειες κυρίως (που θα δώσουν ένα 10% καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα πχ), για βασικά ζητήματα (όπως το αλάτι στο αμάξωμα στην προκειμένη περίπτωση) τα πράγματα είναι αρκετά απλά.
Πρώτα έρχεται το συχνό πλύσιμο, το οποιο κάνει το 80-90% της δουλειάς και μετά τα ψιλολόγια που μπορούν να βοηθήσουν το πολύ για το υπόλοιπο 10-20%.


Φαίνεται προφανώς ότι δεν είσαι αρκετά ενημερωμένος με τις λύσεις που πλέον υπάρχουν. Ποτέ όμως δεν είναι αργά. Μπορείς να ξεκινήσεις να το ψάχνεις λίγο με το προϊόν που ανέφερα παραπάνω και σιγά σιγά να ενημερωθείς και για ένα σωρό νέα και αντίστοιχα καλά προϊόντα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Απρ 2013, 14:35:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

actinf έγραψε:
Το θέμα με το αλάτι δεν σηκώνει καθόλου μεγάλη συζήτηση.
Το καλύτερο που'χει να κάνει κάποιος είναι συχνό πλύσιμο ώστε να μην μένει το αλάτι πάνω στο αμάξι, τα υπόλοιπα είναι απλά λίγο καλύτερα απ'το τίποτα (όπως είδες το έχω αναφέρει ήδη αυτό, οπότε το να το ξαναλές και μάλιστα να λες και στο τέλος ειρωνικά ότι επιβεβαιώνεσαι, ενώ πουθενά δεν επιβεβαιώθηκες, είναι εντελώς άκυρο).


Προφανώς φαίνεται να μην γνωρίζεις αρκετά. Ίσως απλά να έχεις μείνει λίγο πίσω. Καλό θα ήταν λοιπόν να μάθεις ότι λύσεις όπως πχ το Cquartz είναι εξαιρετικά ανθεκτικές και στο θέμα αλάτι. Δεν είναι απλά "λίγο καλύτερα από το τίποτα"...


Για την κουκούλα τώρα, εγώ είπα απλά κάτι γενικό.
Αν ήταν να κάτσω να γράψω ποια θεωρείται καλή κουκούλα, πως να μπαίνει σωστά κλπ, τότε θα'ταν σαν να ρωτάει κάποιος τι λάδια να βάλει και να κάθομαι να του περιγράφω τη διαδικασία που χρειάζεται για να αλλαχτούν κλπ.
Αν το παιδί θέλει συμβουλές για κουκούλα, εδω είμαστε να τις δώσουμε, αλλά δεν θα το κάνω προκαταβολικά επειδή απλά του είπα να βάζει κουκούλα για προστασία.


Ακριβώς για να αποφύγει ο άνθρωπος γενικότητες, για αυτό του πρότεινα ένα πιο εξειδικευμένο site.
Το παράδειγμά σου είναι ατυχές.
Το αντίστοιχο είναι να ρωτάει κάποιος πώς μπορεί να συντηρεί καλά τον κινητήρα του και να του απαντάς "να του αλλάζεις λάδια". Ούτε τί λάδια, ούτε κάθε πότε, ούτε τί άλλο πρέπει να κάνει εκτός από αυτό. Αν νομίζεις ότι είναι επαρκής απάντηση...

Τέλος, ναι σε κάποιο detailing site θα βρει πολύ περισσότερες πληροφορίες.
Αλλά όλοι θα του πουν ότι η βασικότερη προστασία απ'το αλάτι είναι το συχνό πλύσιμο, όλα τα υπόλοιπα είναι σχεδόν ανούσια αν το αλάτι μένει πάνω για καιρό.
Αν το παιδί θέλει συμβουλές για σωστό πλύσιμο ώστε να διατηρηθεί και η προστασία που έχει βάλει, πάλι εδώ είμαστε για να του πούμε κάποιες βασικές έστω συμβουλές.


Ακριβώς επειδή δεν θα του πουν μόνο αυτά που λες, ακριβώς για αυτό επιβεβαιώνομαι.

Φαίνεται προφανώς ότι είσαι σχετκά καινούριος με τον χώρο του detailing και θεωρείς τα πράγματα ιδιαίτερα πολύπλοκα. Όλοι στην αρχή έτσι ήμασταν.
Αυτό όμως ισχύει για τις λεπτομέρειες κυρίως (που θα δώσουν ένα 10% καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα πχ), για βασικά ζητήματα (όπως το αλάτι στο αμάξωμα στην προκειμένη περίπτωση) τα πράγματα είναι αρκετά απλά.
Πρώτα έρχεται το συχνό πλύσιμο, το οποιο κάνει το 80-90% της δουλειάς και μετά τα ψιλολόγια που μπορούν να βοηθήσουν το πολύ για το υπόλοιπο 10-20%.


Φαίνεται προφανώς ότι δεν είσαι αρκετά ενημερωμένος με τις λύσεις που πλέον υπάρχουν. Ποτέ όμως δεν είναι αργά. Μπορείς να ξεκινήσεις να το ψάχνεις λίγο με το προϊόν που ανέφερα παραπάνω και σιγά σιγά να ενημερωθείς και για ένα σωρό νέα και αντίστοιχα καλά προϊόντα.

Είμαι ενημερωμένος για σχεδόν όλα τα προϊόντα.
Τόσο τα παλιά όσο και τα καινούρια.
Κι όχι απλά διαβάζοντας sites όπως μάλλον εσύ, αλλά δοκιμάζοντας στην πράξη, μιλώντας με επαγγελματίες κλπ.

Το ceramic coat της williams το ξέρεις?
Αυτό που υποσχόταν πλήρη προστασία από κουτσουλιές, άλατακλπ για καμια 5ετία?
Τελικά δεν έκανε τίποτα απ'ολα αυτά, ούτε καν για 2ετία και υπάρχει πλήθος παραπονεμένων χρηστών που το επιβεβαιώνουν.

Ως προς το c quartz τώρα, είναι απλά ένα πιο ανθεκτικό sealant που εδώ στη χώρα δεν το'χει δοκιμάσει σχεδόν κανείς που να έχει γράψει πως τα πάει μετά από καιρό (υπόσχεται τουλάχιστον 2 χρόνια προστασίας) οπότε δεν θεωρώ ότι θα τα πάει πολύ καλύτερα απ'το super duper ceramic coat (που είχε και 5πλάσια τιμή) που αποδείχτηκε ανάξιο των όσων υποσχόταν.

Το να διαβάζω πωλητές-detailers σε ελληνικά ή ξένα forums που λένε πόσο σουπερ ουάου είναι ένα προϊόν δεν μου λέει τίποτα.
Την έχω πάθει πολλές φορές με διάφορα υποτίθεται φοβερά προϊόντα που αποδείχτηκαν κατώτερα από προϊόντα υποπολλαπλάσιας αξίας.

Τέλος, το c quartz μόνο καινούριο δεν είναι.
Έχει τουλάχιστον 3-4 χρόνια στην αγορά.
Αν ήταν τόσο καλό όσο υπόσχεται, τότε όλοι θα το είχαν περασμένο στο αμάξι τους, ιδίως σε χώρες όπως η Αγγλία με τους σκληρούς χειμώνες.
Κι αν θέλει κάποιος τέτοιου είδους sealant, καλύτερα να πάει στο opti coat που θεωρείται καλύτερο.
Μην περιμένει θαύματα όμως, και το αλάτι αν μείνει καιρό πάνω θα κάνει ζημιά όπως και η κουτσουλιά κλπ.
Βοηθητικά είναι όλα αυτά, αν το αμάξι μένει άπλυτο για καιρό με αλάτια κλπ πάνω, η ζημιά θα γίνει.

Ως προς την κουκούλα τώρα, όταν λες σε κάποιον ότι καλό είναι να χρησιμοποιεί για να προστατέψει το αμάξι του, από που κι ως που να του δώσεις συμβουλές για την κουκούλα καθαυτή?
Δηλαδή αν πω σε κάποιον να πλένει το αμάξι του τακτικά, θα του πω προκαταβολικά και τι σαμπουάν και γάντι να χρησιμοποιεί, πως γίνεται σωστά η διαδικασία κ.ο.κ.?
Προφανώς και όχι.
Αν εσύ θες να απαντάς έτσι, δικαίωμά σου, εγώ πάλι δίνω μια γενική συμβουλή κι οποιος θέλει πρόσθετες πληροφορίες, ρωτάει και του απαντάω.

Αυτά και δεν έχει νόημα ο περαιτέρω διάλογος, γιατί είναι εμφανές ότι μιλάς θεωρήτικά για προϊόντα που δεν έχεις καν δει από κοντά, ενώ εγώ δίνω απτές συμβουλές που τις έχω δει στην πράξη εδω και 5 χρόνια που ασχολούμαι με το detailing.

Ποτέ δεν είπα ότι το αμάξι πρέπει να μένει απροστάτευτο, πάντα μια προστασία είναι χρήσιμη αφού κι ένα 10% παραπάνω να βοηθήσει καλό είναι.
Άλλωστε δεν είναι μόνο το αλάτι, είναι και ένα σωρό πράγματα ακόμα που το κερί βοηθάει πραγματικά πολύ (όπως στην ευκολότερη απομάκρυνση των κουτσουλιών, το ευκολότερο στέγνωμα του αυτοκινήτου μετά το πλύσιμο, το ωραιότερο οπτικό αποτέλεσμα κλπ) οπότε πάντα το κέρωμα είναι χρήσιμο.
Απλά όταν το αλάτι μένει πάνω για καιρό, η οξείδωση είναι απλά θέμα χρόνου.
Κι αυτό κανένα κερί-sealant-nano coat κλπ δεν θα το αποτρέψει, απλά ίσως το καθυστερήσει ελάχιστα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
actinf 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 Rallye (2008)

Ένταξη: 11 Ιαν 2013
Δημοσιεύσεις: 69

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Απρ 2013, 15:03:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είμαι ενημερωμένος για σχεδόν όλα τα προϊόντα.
Τόσο τα παλιά όσο και τα καινούρια.
Κι όχι απλά διαβάζοντας sites όπως μάλλον εσύ, αλλά δοκιμάζοντας στην πράξη, μιλώντας με επαγγελματίες κλπ.


Jumping into conclusions is your middle name right? Laughing
Γιατί σε κάθε σου post βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα για εμένα...

Το ceramic coat της williams το ξέρεις?
Αυτό που υποσχόταν πλήρη προστασία από κουτσουλιές, άλατακλπ για καμια 5ετία?
Τελικά δεν έκανε τίποτα απ'ολα αυτά, ούτε καν για 2ετία και υπάρχει πλήθος παραπονεμένων χρηστών που το επιβεβαιώνουν.


Το ξέρω καθώς πρόκειται για το πλέον διάσημο ceramic coat. Παρόλα αυτά δεν το ανέφερα καθώς τα αποτελέσματά του ήταν όπως λες και εσύ απογοητευτικά.
Τουλάχιστον αυτή η μη-αναφορά μου στο williams θα έπρεπε να σου δώσει να καταλάβεις ότι κάτι σκαμπάζω...


Ως προς το c quartz τώρα, είναι απλά ένα πιο ανθεκτικό sealant που εδώ στη χώρα δεν το'χει δοκιμάσει σχεδόν κανείς που να έχει γράψει πως τα πάει μετά από καιρό (υπόσχεται τουλάχιστον 2 χρόνια προστασίας) οπότε δεν θεωρώ ότι θα τα πάει πολύ καλύτερα απ'το super duper ceramic coat (που είχε και 5πλάσια τιμή) που αποδείχτηκε ανάξιο των όσων υποσχόταν.

Υπάρχουν μέχρι και 10μηνα review του προϊόντος. Πολύς κόσμος θα ήταν ικανοποημένος από αυτή τη διάρκεια.


Το να διαβάζω πωλητές-detailers σε ελληνικά ή ξένα forums που λένε πόσο σουπερ ουάου είναι ένα προϊόν δεν μου λέει τίποτα.
Την έχω πάθει πολλές φορές με διάφορα υποτίθεται φοβερά προϊόντα που αποδείχτηκαν κατώτερα από προϊόντα υποπολλαπλάσιας αξίας.


Μαζί σου. Αλλά καλώς ή κακώς για πολλά πράγματα δεν μπορούμε να έχουμε προσωπική άποψη. Οπότε πριν καταλήξουμε κάπου, μία ανάγνωση σε δοκιμές χρηστών πάντα είναι χρήσιμη.


Τέλος, το c quartz μόνο καινούριο δεν είναι.
Έχει τουλάχιστον 3-4 χρόνια στην αγορά.
Αν ήταν τόσο καλό όσο υπόσχεται, τότε όλοι θα το είχαν περασμένο στο αμάξι τους, ιδίως σε χώρες όπως η Αγγλία με τους σκληρούς χειμώνες.
Κι αν θέλει κάποιος τέτοιου είδους sealant, καλύτερα να πάει στο opti coat που θεωρείται καλύτερο.
Μην περιμένει θαύματα όμως, και το αλάτι αν μείνει καιρό πάνω θα κάνει ζημιά όπως και η κουτσουλιά κλπ.
Βοηθητικά είναι όλα αυτά, αν το αμάξι μένει άπλυτο για καιρό με αλάτια κλπ πάνω, η ζημιά θα γίνει.


Οι λόγοι που δεν το χρησιμοποιούν είναι πολλοί.
Άλλοι γουστάρουν την διαδικασία κερώματος κάθε χ μήνες. Θα ξέρεις και εσύ την τρέλα μερικών. Άλλοι θεωρούν ότι τους "δένει" τα ΄χερια στο γυάλισμα. Άλλοι βρίσκουν το κόστος μεγάλο. Δεν είναι προφανώς η απόλυτη λύση. Εγώ το είπα σαν παράδειγμα προστασίας για την συγκεκριμένη περίπτωση. Αν το βάλει, και πχ δεν πλήνει το αμάξι για 3-4 εβδομάδες, ε δεν πρόκειτε να πάθει τίποτα. Ενώ με ένα απλό κερί θα είχε.


Ως προς την κουκούλα τώρα, όταν λες σε κάποιον ότι καλό είναι να χρησιμοποιεί για να προστατέψει το αμάξι του, από που κι ως που να του δώσεις συμβουλές για την κουκούλα καθαυτή?
Δηλαδή αν πω σε κάποιον να πλένει το αμάξι του τακτικά, θα του πω προκαταβολικά και τι σαμπουάν και γάντι να χρησιμοποιεί, πως γίνεται σωστά η διαδικασία κ.ο.κ.?
Προφανώς και όχι.
Αν εσύ θες να απαντάς έτσι, δικαίωμά σου, εγώ πάλι δίνω μια γενική συμβουλή κι οποιος θέλει πρόσθετες πληροφορίες, ρωτάει και του απαντάω


Το προηγούμενο παράδειγμά μου που ήταν βασισμένο στο δικό σου είναι αρκετό. Δεν χρειάζεται να λέμε τα ίδια.


Αυτά και δεν έχει νόημα ο περαιτέρω διάλογος, γιατί είναι εμφανές ότι μιλάς θεωρήτικά για προϊόντα που δεν έχεις καν δει από κοντά, ενώ εγώ δίνω απτές συμβουλές που τις έχω δει στην πράξη εδω και 5 χρόνια που ασχολούμαι με το detailing.

Jumping into conlcusions again...


Ποτέ δεν είπα ότι το αμάξι πρέπει να μένει απροστάτευτο, πάντα μια προστασία είναι χρήσιμη αφού κι ένα 10% παραπάνω να βοηθήσει καλό είναι.


Ούτε εγώ είπα/εννόησα ότι το είπες...


Άλλωστε δεν είναι μόνο το αλάτι, είναι και ένα σωρό πράγματα ακόμα που το κερί βοηθάει πραγματικά πολύ (όπως στην ευκολότερη απομάκρυνση των κουτσουλιών, το ευκολότερο στέγνωμα του αυτοκινήτου μετά το πλύσιμο, το ωραιότερο οπτικό αποτέλεσμα κλπ) οπότε πάντα το κέρωμα είναι χρήσιμο.

Σωστά.


Απλά όταν το αλάτι μένει πάνω για καιρό, η οξείδωση είναι απλά θέμα χρόνου.
Κι αυτό κανένα κερί-sealant-nano coat κλπ δεν θα το αποτρέψει, απλά ίσως το καθυστερήσει ελάχιστα.


Εδώ θα διαφωνήσω με το ελάχιστα. Αλλά λογικά, σύμφωνα με την υπογραφή σου, θα πρέπει να χαίρεσαι που δεν συμφωνούμε Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Απρ 2013, 15:56:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλά, θέλω να καταλήξω στο ότι τα πιο απλά πράγματα πολλές φορές είναι και τα πιο αποδοτικά.

Το πλύσιμο κρατάει πάντα το αμάξωμα σε καλή κατάσταση και είναι ό,τι πιο απαραίτητο, ιδίως όταν μιλάμε για δυσμενείς συνθήκες όπως το να μένει κάποιος σε παραθαλάσσια περιοχή.

Kαλά και τα sealant, αλλά αν το αμάξι δεν πλένεται συχνά και μένουν αλάτια κλπ πάνω, τότε η ζημιά θα γίνει.
Αν πάλι το αμάξι πλένεται 1-2 φορές τη βδομάδα, ακόμα κι απροστάτευτο να'ναι δεν θα πάθει τίποτα το ιδιαίτερο απ'το αλάτι (άλλο που πρέπει να κερώνται για πολλούς άλλους επιπλέον λόγους).

Ας κάνει τα απαραίτητα λοιπόν το παιδί κι αν θέλει έξτρα προστασία, πάει και σε κάποιο ανθεκτικό sealant (γιατί φυσικό κερί δεν θα κάνει σχεδόν τίποτα για την περίπτωσή του) για το κάτι παραπάνω.
Αν όμως δεν κάνει τα απαραίτητα, τότε τα υπόλοιπα δεν έχουν νόημα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
N207r (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye f/l

Ένταξη: 21 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 567
Τόπος: Xylokastro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Απρ 2013, 14:19:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έτσι είναι.. Εγω το πλένω 1 φορά την εβδομάδα κ το περνά μ κερί στιγμής που είναι κ της πλάκας αφού κανει 2€ απο τζάμπο κ όμως έχουν εξαφανιστεί οι αράχνες που είχε απο τον προιγουμενο κ έχει αποκτήσει ενα φιλμ σφραγίζοντας τους πόρους του χρώματος.. Κ εκτός αυτου είναι κ ευκολο στο να το σκουπισεις με τα νερά απο το ξέπλυμα.. Α περνάω κ όλα τα μαύρα πλαστικά εξωτερικά κ τα κανει σαν καινούργια..


1 stage..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lefter1s RC 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC κάποτε

Ένταξη: 22 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 659
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Απρ 2013, 17:36:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

N207r έγραψε:
Έτσι είναι.. Εγω το πλένω 1 φορά την εβδομάδα κ το περνά μ κερί στιγμής που είναι κ της πλάκας αφού κανει 2€ απο τζάμπο κ όμως έχουν εξαφανιστεί οι αράχνες που είχε απο τον προιγουμενο κ έχει αποκτήσει ενα φιλμ σφραγίζοντας τους πόρους του χρώματος..


Εχει αρκετά λαθάκια το παραπάνω.
Το κερί δεν εξαφανίζει αράχνες. Πόρους το χρώμα δεν έχει και επίσης στα χρώματα διπλής, οπως του 207, η επιφάνεια που 'δουλεύεις' είναι το βερνίκι. Το χρώμα ειναι από κάτω και δεν έρχεται σε επαφη.

Στον φιλο με τα αλατα θα πρότεινα το finish kare 1000p hi-temp sealant σα 'σκληροτράχηλο' προιόν για προστασία.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
N207r (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye f/l

Ένταξη: 21 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 567
Τόπος: Xylokastro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Απρ 2013, 17:42:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εντάξει οι αράχνες παραμένουν απλά γέμισαν με κερί κ δεν φαίνονται κ οι πόροι είναι στο βερνίκι... Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο...


1 stage..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Apostolos-106 rallye (ApostolisR)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003

Ένταξη: 25 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 228

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιούλ 2013, 12:32:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ρωτησω κ γω κατι...(μπορει να ναι κα βλακεια) αλλα τεσπα.

Λοιπον οταν το αμαξι ειναι ζεστο και το πλυνω υπαρχει προβλημα με το χρωμα του ?? (λογο συστολης-διαστολης του μεταλλου)?

ή δεν παιζει τετοιο ζητημα ??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιούλ 2013, 14:02:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό που μπορώ να σου πω στα σίγουρα είναι ότι το σαπουνόνερο εξατμίζεται πολύ πιό γρήγορα (λόγω ζεστής λαμαρίνας), οπότε θα σου δημιουργήσει στίγματα από σαπούνι ή/και άλατα...

Προτίμησε αργά το απόγευμα Wink


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εσωτερικό και Αμάξωμα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3043s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on