Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Απρ 2013, 17:08:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Oxi re τι καθαρισμα..πατάκι ειναι? 
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Απρ 2013, 18:16:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lem-x24 έγραψε: | χρειαζεται καθάρισμα ο αισθητήρα λ ρε μαστόρια?? και αφού διάβασα όλα τα ποστ, μπορείτε να μου πείτε τελικά αν έχει έναν ή δύο αισθητήρες το θκο μ το αμαξάκι???
βλέπω έναν αμέσως μετά την πολλαπλή αλλά βλέπω και έναν πιο χαμηλά!! |
δε καθαριζεται απο οτι ξερω.αλλαζεται.τωρα το δικο σου αν ειναι το 1.4 16ν σαν το δικο μου εχει δυο λ εναν στη πολλαπλη και εναν μετα το καταλυτη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lem-x24 (Θανάσης) Μέλος

Peugeot 307 1.4 (16 V)
Ένταξη: 02 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 189
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Απρ 2013, 21:33:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vasilisalessia έγραψε: | lem-x24 έγραψε: | χρειαζεται καθάρισμα ο αισθητήρα λ ρε μαστόρια?? και αφού διάβασα όλα τα ποστ, μπορείτε να μου πείτε τελικά αν έχει έναν ή δύο αισθητήρες το θκο μ το αμαξάκι???
βλέπω έναν αμέσως μετά την πολλαπλή αλλά βλέπω και έναν πιο χαμηλά!! |
δε καθαριζεται απο οτι ξερω.αλλαζεται.τωρα το δικο σου αν ειναι το 1.4 16ν σαν το δικο μου εχει δυο λ εναν στη πολλαπλη και εναν μετα το καταλυτη. |
ακριβώς έτσι είναι φίλε μου. έχει δύο, έναν στην πολλαπλή εξαγωγής και έναν μετά τον καταλύτη.
θέλω να τους καθαρίσω και τους δύο. τους ξεβιδώνουμε απλά???
πως τους καθαρίζουμε??? έννοώ αν υπάρχει κάποιο καθαριστικό???
και αν μπορείτε να μου πείτε πως βγαίνουν οι φίσσες??? δοκίμασα να τις βγάλω αλλά δεν τις κατάφερα!!!
όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Απρ 2013, 07:42:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lem-x24 έγραψε: | vasilisalessia έγραψε: | lem-x24 έγραψε: | χρειαζεται καθάρισμα ο αισθητήρα λ ρε μαστόρια?? και αφού διάβασα όλα τα ποστ, μπορείτε να μου πείτε τελικά αν έχει έναν ή δύο αισθητήρες το θκο μ το αμαξάκι???
βλέπω έναν αμέσως μετά την πολλαπλή αλλά βλέπω και έναν πιο χαμηλά!! |
δε καθαριζεται απο οτι ξερω.αλλαζεται.τωρα το δικο σου αν ειναι το 1.4 16ν σαν το δικο μου εχει δυο λ εναν στη πολλαπλη και εναν μετα το καταλυτη. |
ακριβώς έτσι είναι φίλε μου. έχει δύο, έναν στην πολλαπλή εξαγωγής και έναν μετά τον καταλύτη.
θέλω να τους καθαρίσω και τους δύο. τους ξεβιδώνουμε απλά???
πως τους καθαρίζουμε??? έννοώ αν υπάρχει κάποιο καθαριστικό???
και αν μπορείτε να μου πείτε πως βγαίνουν οι φίσσες??? δοκίμασα να τις βγάλω αλλά δεν τις κατάφερα!!! |
Ρε μαστορα δεν καθαριζονται λεμε.. 
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Απρ 2013, 10:16:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δε καθαριζονται αλλαζονται.δε καθαριζονται γιατι απο εξω εχουνε ενα περιτυλιγμα που δεν ειναι ο λαμδα και εχει καποια ανοιγματα αν δε κανω λαθος..οποτε και να ψεκασεις δεν θα ψεκασεις το λαμδα.αλλωστε αν ο λαμδα δε διαβαζει προφανως εχει χτυπησει θερμοκρασιες και πολυκαιρια οχι μονο καυσαεριο.αλλαζεται και οκ.εδω καθαριζουνε και το μαπ αλλα λενε οτι και αυτον και να τον καθαριζεις μπορει να μη λειτουργει το ιδιο.αλλα τουλαχιστον καθαριζεται ο μαπ.φαινεται. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lem-x24 (Θανάσης) Μέλος

Peugeot 307 1.4 (16 V)
Ένταξη: 02 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Απρ 2013, 19:20:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εντάξει δεν καθαρίζονται, το εμπέδωσα
γνωρίζει κανείς σας πόση τάση δέχεται η ηλεκτρική αντίσταση του αισθητήρα λ??
όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vassat (Βασίλης) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Οκτ 2017, 22:12:15 Θέμα δημοσίευσης: Κάθε πότε αλλάζεται ο "λ";;; |
|
|
Κάθε πότε αλλάζεται ο "λ";;;
...στο περίπου;
Η δυσλειτουργία του "λ" φαίνεται στο διαγνωστικό;
ή μόνο από την την (αύξηση της) κατανάλωση(ς);
Επίσης,
στο τέρμα γκάζι με 3η / 4η και πάνω από 4Κ, πόσο πρέπει να είναι το AFR;
Αντίστοιχα,
στην ευθεία με 4η / 5η και σταθερό γκάζι στις 3/3,5Κ πόσο πρέπει να είναι το AFR;
/ Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 634
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Οκτ 2017, 22:03:40 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κάθε πότε αλλάζεται ο "λ";;; |
|
|
vassat έγραψε: | Κάθε πότε αλλάζεται ο "λ";;;
...στο περίπου;
Η δυσλειτουργία του "λ" φαίνεται στο διαγνωστικό;
ή μόνο από την την (αύξηση της) κατανάλωση(ς);
Επίσης,
στο τέρμα γκάζι με 3η / 4η και πάνω από 4Κ, πόσο πρέπει να είναι το AFR;
Αντίστοιχα,
στην ευθεία με 4η / 5η και σταθερό γκάζι στις 3/3,5Κ πόσο πρέπει να είναι το AFR;
/ Β |
Τι χρονολογίας είσαι;;;
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vassat (Βασίλης) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Οκτ 2017, 09:07:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά είναι από μονόφυσο, με έναν λάμδα. Νομίζω προ του 99.
/ Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vassat (Βασίλης) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Οκτ 2017, 10:05:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά είναι από μονόφυσο, με έναν λάμδα. Νομίζω προ του 99.
/ Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 634
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Οκτ 2017, 23:42:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φαίνεται στο διαγνωστικό... Πάντα μιλάμε για το Peugeot Planet 2000.
Αλλά λόγω παλαιότητας δεν νομίζω ότι μπορεί να προκαλέσει ιδιαίτερα προβλήματα...
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vassat (Βασίλης) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Οκτ 2017, 22:20:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όντως φαίνεται στο διαγνωστικό, με το οποίο ελέχθηκε και δεν έδιεξε κάποιο πρόβλημα (ούτε καν παροδικό).
Το θέμα είναι ότι σε παραπλήσιες συνθήκες βλέπω διαφορετικές ενδείξεις στο όργανο του AFR (innovative).
Γενικά φαίνεται να δουλεύει πλούσιο: στην ευθεία 12.7/12.8
Στο ρελαντί άλλες φορές είναι περί το 14.7, άλλες "κολλάει" στο 13.6, άλλες περί το 11...
Στο φούλ γκάζι αρχικά κατεβαίνει μέχρι κάτω από 10 για να σταθεροποιηθεί περί το 12.
Το πλέον κουφό όμως είναι το εξής:
κατεβαίνω κατηφόρα (από βουνό) χωρίς γκάζι με 5η και τις ΣΑΛ περί τις 2000/2500, το όργανο τερματίζει στην ένδειξη 22.4,
ΑΛΛΑ
κατά διαστήματα σαν να βάζει γκάζι μόνο του (νοιώθω ώθηση) και το AFR δείχνει για λίγο περί το 10, για να ξανατερματίσει στο 22.4 .
Τι μπορεί να προκαλεί αυτή την αστάθεια;
Βηματικό μοτέρ, ποτενσιόμετρο γκαζιού, λ, κάτι άλλο;;;
Προφανώς οικονομική δυνατότητα να αλλάχθούν όλα τα κομμάτια με τη μέθοδο trail & error δεν υπάρχει, για αυτό οποιαδήποτε αρωγή από εμπειρία είναι ευπρόσδεκτη.
/ Β
ΥΓ Το αμάξι έχει σκούπα, εξάτμιση μετά την πολλαπλή με 100αρι καταλύτη,εκκεντροφόρους κατ743, πρόγραμμα και ανοιγμένη πεταλούδα,
αν αυτά παίζουν κάποιο ρόλο.
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Οκτ 2017, 13:27:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με τον απλό λ δεν θα βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα. Χρειάζεται wide band λ, για να παίρνεις ακριβής ενδείξεις και μετά να τις αξιολογήσεις...
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vassat (Βασίλης) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Οκτ 2017, 19:29:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alfasud έγραψε: | Με τον απλό λ δεν θα βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα. Χρειάζεται wide band λ, για να παίρνεις ακριβής ενδείξεις και μετά να τις αξιολογήσεις... |
Οι τιμές που αναφέρονται είναι από wideband λ, της innovative.
/ B
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Οκτ 2017, 20:21:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οκ σόρρυ δεν το έπιασα
Λοιπόν, από όλα όσα αναφέρεις δύο μου χτύπησαν έντονα:
1. Η μεγάλη διακύμανση που γράφεις στο ρελαντί
2. Η μεταβολή που βλέπεις στο αφημένο γκάζι (κατηφόρα).
Στο 2 το φουλ φτωχό είναι το φυσιολογικό να βλέπεις, αφού λογικά πρέπει να δουλεύει το fuel cutt off με αφημένο γκάζι.
Στο 1 πάλι δεν βγάζει νόημα να παίζει τόσο πολύ (από 14,7 στο 11 είναι μεγάλη η διαφορά
Το βηματικό βγαίνει εκτός πάνω από κάποιες στροφές, οπότε δεν μπορεί να ευθύνεται για τις διακυμάνσεις στο αφημένο γκάζι ( εύκολη δοκιμή, αποσυνδεσέτο και δες αν σε κατηφόρα κάνει τα ίδια).
Αν δουλεύει σωστά ο λ, το ότι γίνεται ξαφνικά πλούσιο το μείγμα σου σημαίνει ότι για κάποιο λόγο η ecu δίνει καύσιμο παραπάνω από όσο πρέπει. Οι χάρτες βασίζονται σε ότι αφορά το φορτίο στον ΜAP sensor (speed density προγραμματισμός) και δευτερευόντως στο ΤPS, οπότε αυτά τα δύο θα πρέπει να τσεκάρεις πρώτα θεωρώ.
Αν επίσης μπορούσες να δανειστείς μια κομπλέ πεταλούδα με τους αισθητήρες της να κάνεις μια δοκιμή, θα απέκλειες αμέσως βηματικό, TPS και τυχόν... κακοτεχνία στο άνοιγμα της πεταλούδας.
Και κάτι τελευταίο αλλά σημαντικό:
μπορεί να είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας νερού. Αν στέλνει άσχετες τιμές στην ECU μπορεί να εμπλουτίζει το μείγμα θεωρώντας ότι δεν έχει ανέβει η θερμοκρασία και να κάνει warmup...
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Οκτ 2017, 19:57:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η διακυμανση στην κατηφορα μπορει να ειναι γιατι πολυ πιθανον ο εγκεφαλος να προσπαθει να "δροσισει" το μοτερ μιας και στο ασε του γκαζιου,αυτο δεν συνεπαγεται καθολου βενζινη ή απαραιτητα ελαχιστη ποσοτητα ισα-ισα να μην σβηνει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vassat (Βασίλης) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Νοέ 2017, 09:47:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επανέρχομαι,
αφού πρώτα ευχαριστήσω Αντώνη, Γιώργο, Στέλιο για τις απαντήσεις,
το θέμα με την κατηφόρα έχει να κάνει με τις ΣΑΛ του κινητήρα, δηλαδή το άνοιγμα της πεταλούδας (πάτημα γκαζιού ακούσιο/μείωση του AFR) λαμβάνει χώρα όταν οι ΣΑΛ πέσουν κάτω από περίπου 1600. Διαπιστώθηκε αυτό αρκετές φορές, με προσεκτική παρατήρηση από δεύτερο άτομο, μέχρι πρότινος (μόνος) δεν το παρατηρούσα είχα την εντύπωση ότι οι ΣΑΛ παρέμεναν πάνω από 2000.
Τώρα αυτό με την θερμοκρασία νερού, εκτιμώ ότι είναι πιθανό να παίζει ρόλο. Συγκεκριμένα όταν η θερμοκρασία του νερού είναι χαμηλή (>70), τότε η αστάθεια του AFR (και στο ρελαντί) είναι εντονότερη. Όταν "ζεσταθεί" η κατάσταση βελτιώνεται και το AFR στο ρελαντί είναι περί το 14,7.
Ερώτηση: Ποια είναι η θερμοκρασία νερού, κάτω από την οποία, η ECU δίνει εντολή για warm-up;;;
Όταν όμως "παραζεσταθεί" δηλαδή η θερμοκρασία ξεπεράσει τους 90 βαθμούς, τότε αρχίζει τα μπερδέματα στο ρελαντί λόγω πολύ φτωχού AFR. Οι τιμές "παίζουν" πάνω από 17 ως την τιμή τερματισμού (22,4), οπότε ενίοτε "σβήνει" (πχ σε μποτιλιάρισμα στο φανάρι).
Οδηγούν οι ανωτέρω παρατηρήσεις σε κάποιο συμπέρασμα(τα) όσον αφορά την/τις αιτία/ες του φαινομένου;
/ Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vassat (Βασίλης) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Νοέ 2017, 18:30:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...να συμπληρώσω,
σημερινές παρατηρήσεις:
μετά τους 80 βαθμούς θερμοκρασία νερού, το AFR "σκαρφαλώνει" μεταξύ 12,9 - 13,4.
Κάτω από τους 80 παίζει περί το 12,5 ενώ κάτω από τους 70 είναι κάτω από 12.
/ Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Νοέ 2017, 22:17:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δοκίμασε πρώτα να αλλάξεις βηματικό ρελαντί και μετά αισθητήρα θερμοκρασίας. Στις 1600 στροφές που παρατήρησες παίζει και το βηματικό δυνατά να σου κάνει τα κόλπα αν έχει θέμα...
Αν δεν είναι από αυτά, πολύ φοβάμαι ότι κάτι τρέχει με το πρόγραμμα. Το έχεις πάρει κονσέρβα;
Υπάρχει η δυνατότητα να κάνεις μια δοκιμή με έναν άλλο ( μαμά κατά προτίμηση εγκέφαλο) από κάποιο φίλο;
Iδανικά μαζί με μαμά πεταλούδα. Οι επεμβάσεις στην πεταλούδα καμμιά φορά είναι ολίγον... βάρβαρες, εχεις καμμιά φωτό από το εσωτερικό της; Θα σου πουν εδώ αν έχουν γίνει χοντράδες...
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|