PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207-φλάντζα κεφαλής
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Μάρ 2013, 14:46:34    Θέμα δημοσίευσης: 207-φλάντζα κεφαλής Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χτες το βράδυ όπως πάρκαρα,βγαίνοντας απ'το αμάξι αντιλήφθηκα έντονη μυρωδιά καμμένου απ'τον χώρο του κινητήρα.
Άνοιξα καπό, τσέκαρα αμέσως τα λάδια χωρίς να δω καμια μείωση στη στάθμη τους, έλεγξα αντιψυκτικό κι εκεί όλα καλά.
Υπόψιν, το αμάξι όσο το οδηγούσα είχε κανονική θερμοκρασία νερού (γύρω στους 85 βαθμούς ως συνήθως).

Παρόλα αυτά, πάω σήμερα το πρωί στο συνεργείο και ήρθαν τα κακά μαντάτα...φλάντζα κεφαλής.
Η μυρωδιά καμμένου ήταν επειδή λίγο λάδι είχε στάξει στην καυτή εξάτμιση και όπως ήταν φυσικό, βρώμισε ο τόπος.
Ευτυχώς, η διαρροή είναι μικρή και το αντιψυκτικό δεν έχει πάρει καθόλου λάδι, οπότε πρόλαβα τα χειρότερα (όχι ότι δικαιολογείται αμάξι με ούτε 50.000χλμ, σωστά λάδια κλπ να εμφανίσει τέτοιο πρόβλημα, αλλά τέλος πάντων).
Μου είπε πάντως ο μάστορας ότι αν και δεν βιάζει πολύ η επισκευή, καλό είναι να γίνει μέχρι να πιάσουν οι γερές ζέστες του καλοκαιριού.

Στο δια ταύτα τώρα. Το κοστολόγιο που μου έδωσε είναι το εξής. Περιλαμβάνεται και το σετ χρονισμού μιας και το αμάξι κλείνει σε λίγο 6ετία κι έπρεπε να γίνει.
Έχουμε και λέμε:

φλάντζα κεφαλής 33ε
λαστιχάκια εξαγωγής 7ε
λαστιχάκια εισαγωγής 13ε
2 τσιμούχες εκκεντροφόρου 15ε
σετ ιμάντα χρονισμού 105ε
ρεκτιφιέ 50ε
σύνολο ανταλλακτικών 223ε
(θα αλλαχτούν και λάδια-φίλτρο λαδιού, όπως και αντιψυκτικό αλλά θα τα πάω εγώ)

+ εργατικά για όλα αυτά 150ε


Πως σας φαίνεται η τιμή ρε παιδιά?
Εμένα μου φάνηκε καλή, αλλά δεν ξέρω και πολλά επι του θέματος.

Επίσης, σαν δουλειά είναι δύσκολη ή κάτι σχετικά απλό ?
Ο μάστορας αυτός έχει συνεργείο πεζώ στην Καλογρέζα και απ'ότι έχω ακούσει είναι αρκετά καλός, αλλά εμπειρία πέρα απ'την αλλαγή λαδιών δεν έχω σε αυτόν, οπότε ανησυχώ λίγο για το όλο θέμα.

Τέλος, το ρεκτιφιέ που μου είπε (το λεγόμενο πλάνισμα υποθέτω) είναι απαραίτητο, ή μπορεί να αποφευχθεί?

Οποιαδήποτε βοήθεια επι του θέματος ευπρόσδεκτη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Chris_206_90hp (Xristos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)

Ένταξη: 22 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Salonica

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Μάρ 2013, 15:49:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άρη καλησπερα και περαστικα,οπως σου ειχα αναφερει και στο αλλο θεμα ειναι θεμα χρονου σε αυτα τα μοτερ για το ποτε θα το εμφανισουν λογω ελλατωματικης φλαντζας απο το εργοστασιο κατι για το οποιο η πεζω αν ηταν σωστη εταιρια θα επρεπε προληπτικα να την αντικαταστησει σε ολα τα μοτερ της ΔΩΡΕΑΝ εντος η εκτος εγγυησης,και μενα η πρωτη φλαντζα ετσι ξεκινησε γυρω στις 50-60 χιλιαδες χλμ,εβγαζε τα λαδια εξω οχι μεσα και αν δεν το κανεις θα εχεις αλλου επιπτωσεις μετα (δυναμος,συμπιεστης a/c κλπ) φτιαξτο και μετα βαλε αγγελια και πουλησε το αν φυσικα εχεις τη δυνατοτητα να παρεις αλλο εστω και μεταχειρισμενο,παρε εστω το 207 το 1.6 αν σου αρεσει τοσο πολυ σαν αμαξι,μακαρι να μη βγω αληθινος για το δικο σου αμαξι αλλα το συγκεκριμενο μοτερ θα σε ταλαιπωρησει αργα η γρηγορα πιστεψε με δεν αξιζει να ρισκαρεις...Οσο για τα κοστη λογικα ειναι αν σκεφτεις οτι η αντιπροσωπια με ιμαντα χρονισμου ζηταει κοντα στο 700αρι αλλα εχεις εγγυηση πραγμα που εξω δεν παιζει (κανενας μηχανικος δεν παραδεχεται τις μαλ***ες του καρατσεκαρισμενο...) το πλανιαρισμα χρειαζεται ασχετα αν ειναι σχετικα ξεκουραστο το μοτερ σου για να κατσει καλα το κεφαλαρι και να αποκλειστουν αλλα προβληματα,αυτα αν θελεις ακουσε τη συμβουλη μου ειμαι παθων Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Μάρ 2013, 16:22:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω θα ελεγα να ξανακοιταξεις απο που χανει ακριβως το λαδι.δε λεω οτι δε μπορει να ειναι αλλα καλο ειναι να παρεις μια 2η γνωμη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Μάρ 2013, 16:32:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Chris, δεν σκέφτομαι να πουλήσω το αμάξι γι'αυτό το λόγο.
Αν μου ξαναδημιουργήσει παρόμοιο θέμα μετά την αλλαγή της φλάντζας, τότε μπορεί να αλλάξω κινητήρα να βάλω 1600άρη και να τελειώνω.
Αλλά δεν είναι τόσο τραγικό πρόβλημα νομίζω ώστε να πουλήσω το αμάξι από τώρα τη στιγμή που το'χω τόσο προσεγμένο.

Μου το είπε κι ο μηχανικός, όλα τα TU έχουν τέτοια θέματα, αλλά μετά την επισκευή είναι εντάξει. Είναι κάτι σαν αναμενόμενη βλάβη, που λύνεται όμως χωρίς άλλα θέματα.
Τι να πω κι εγώ δεν ξέρω, θα δείξει ο χρόνος.

Βασίλη, κι εγώ σκέφτομαι ότι μπορεί να είναι απλά καμια τσιμούχα, γιατί δεν είχα το παραμικρό σύμπτωμα, πλην της ελάχιστης απώλειας λαδιού (ούτε λάδια στο παραφλού, ούτε υψηλές θερμοκρασίες, τίποτα απολύτως!).

Όποιος μπορεί να μου προτείνει κάποιον αξιόπιστο μάστορα να πάω να το δει, θα του ήμουν πολύ ευγνώμων.
Ο Προφήτης που διάβασα σε άλλο τόπικ περι φλάντζας σε 206, που βρίσκεται?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Μάρ 2013, 16:37:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για μενα παρε και μια δευτερη γνωμη.μην ανοιγεις μηχανη ετσι..μπορει και να ειναι αλλα κοιτα να εισαι σιγουρος.παρε και 2η γνωμη.εμφανιζουνε προβλημα με τσιμουχες κιολα τα tu.δες πριν μηπως ειναι καμμια τσιμουχα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Μάρ 2013, 16:50:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vasilisalessia έγραψε:
για μενα παρε και μια δευτερη γνωμη.μην ανοιγεις μηχανη ετσι..μπορει και να ειναι αλλα κοιτα να εισαι σιγουρος.παρε και 2η γνωμη.εμφανιζουνε προβλημα με τσιμουχες κιολα τα tu.δες πριν μηπως ειναι καμμια τσιμουχα.

Nαι, αυτό έχω σκοπό να κάνω αλλά ψάχνω κάποιον αξιόπιστο μάστορα.

Για να ελεγχθούν οι τσιμούχες, αρκεί οπτικός έλεγχος ή πρέπει να λυθεί κι εκεί μέρος του κινητήρα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Μάρ 2013, 17:29:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οπτικα θα το δει ουτως η αλλως.θα το ανεβασει ραμπα να δει απο που χανει.εσυ το ξαναεβαλες μπρος η ειδες αν γλυφει απο πουθενα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Μάρ 2013, 18:44:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vasilisalessia έγραψε:
οπτικα θα το δει ουτως η αλλως.θα το ανεβασει ραμπα να δει απο που χανει.εσυ το ξαναεβαλες μπρος η ειδες αν γλυφει απο πουθενα?

Το ξανάβαλα μπροστά.
Δεν είδα τίποτα ρε γα**το.
Το μόνο που παρατήρησα είναι ότι το πλαστικό δοχείο του ψυγείου είναι αρκετά καφέ.
Βέβαια πάνω κάτω έτσι είναι εδώ και καιρό, αφού δεν έχω αλλάξει ποτέ παραφλού (είχα σκοπό σ'ένα μήνα που θα κάνω αλλαγή λαδιών να αδειάσω και το ψυγείο και να περάσω νέο αντιψυκτικό) απλά κανα 2 φορές όλες κιόλες συμπλήρωσε λίγο (ποτέ δεν είχε φτάσει κάτω απ'το min πάντως).

Δεν μπορώ να καταλάβω λοιπόν αν το χρώμα του ψυγείου είναι έτσι λόγω πολυκαιρίας του αντιψυκτικού, ή έχει αναμιχτεί με λάδι. Ο μηχανικός μου είπε ότι κατα πάσα πιθανότητα είναι μούργα λόγω της πολυκαιρίας.
Ανεβάζω 2 φώτο μήπως και καταλάβετε τι παίζει:



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Μάρ 2013, 18:59:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κακως δεν ειχες αλλαξει παραφλου τοσα χρονια. Αν οντως ειναι φλατζα καλο θα ηταν να πλυνεις και το ψυγειο. Δεν πας και στην peugeot καμια βολτα να βαλουν αυτο το εξαρτημα στα νερα να δουν αν θ'αλλαξει χρωμα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Μάρ 2013, 19:10:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

puglover έγραψε:
Κακως δεν ειχες αλλαξει παραφλου τοσα χρονια. Αν οντως ειναι φλατζα καλο θα ηταν να πλυνεις και το ψυγειο. Δεν πας και στην peugeot καμια βολτα να βαλουν αυτο το εξαρτημα στα νερα να δουν αν θ'αλλαξει χρωμα?

Το ξέρω.
Απλά σκέφτηκα στην 5ετία (δηλαδή πέρσι) ν'αλλάξω, πέρσι όμως χρησιμοποίησα το αμάξι ελάχιστα και δεν μπήκα στη διαδικασία κι είπα να αλλάξω τελικά φέτος μαζί με τα λάδια.
Νομίζω ότι στα αμάξια που τα manual λένε απλά για έλεγχο αντιψυκτικού και συμπλήρωση, αλλαγή χρειάζεται κάθε 5 χρόνια. Τουλάχιστον στη bmw που έχω έτσι προτείνουν οι μηχανικοί, γι'αυτό και άλλαξα στην 5ετια.
Σίγουρα και νωρίτερα καλό είναι, αλλά μιας και δεν είχα ποτέ θέμα θερμοκρασίας με το αμάξι, θεωρούσα ότι την έκαναν τη δουλειά τους.
Δεν περίμενα τόση μούργα όμως (αν όντως είναι μούργα κι όχι λάδια).

Αυτό το υγρό που λες δεν είναι για να δουν που έχει διαρροή το ψυγείο?
Στην περίπτωσή μου σε τι μπορεί να βοηθήσει?
Κάνει και για να δουν αν έχει λάδια το ψυγείο?

Κάποιος που να είχε παρόμοιο πρόβλημα (λάδια στο νερό) μπορεί να μου πει αν το ψυγείο του είχε παρόμοια εικόνα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Μάρ 2013, 19:41:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.getatool.gr/kit-anixnefshs-kamenhs-flantzas-kylindrokefalhs-bgs-8037.html

Ανιχνευει την υπαρξη λαδιου στο κυκλωμα ψυξης του κινητηρα. Το ειδικο αυτο υγρο αντιδρα με το λαδι και αλλαζει χρωμα αν εχει καει η φλατζα. Βεβαια δεν γνωριζω αν σε πρωιμες καταστασεις οπως η δικη σου μπορει να δωσει ασφαλη συμπερασματα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Απρ 2013, 20:31:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Driver ///M έγραψε:
vasilisalessia έγραψε:
οπτικα θα το δει ουτως η αλλως.θα το ανεβασει ραμπα να δει απο που χανει.εσυ το ξαναεβαλες μπρος η ειδες αν γλυφει απο πουθενα?

Το ξανάβαλα μπροστά.
Δεν είδα τίποτα ρε γα**το.
Το μόνο που παρατήρησα είναι ότι το πλαστικό δοχείο του ψυγείου είναι αρκετά καφέ.
Βέβαια πάνω κάτω έτσι είναι εδώ και καιρό, αφού δεν έχω αλλάξει ποτέ παραφλού (είχα σκοπό σ'ένα μήνα που θα κάνω αλλαγή λαδιών να αδειάσω και το ψυγείο και να περάσω νέο αντιψυκτικό) απλά κανα 2 φορές όλες κιόλες συμπλήρωσε λίγο (ποτέ δεν είχε φτάσει κάτω απ'το min πάντως).

Δεν μπορώ να καταλάβω λοιπόν αν το χρώμα του ψυγείου είναι έτσι λόγω πολυκαιρίας του αντιψυκτικού, ή έχει αναμιχτεί με λάδι. Ο μηχανικός μου είπε ότι κατα πάσα πιθανότητα είναι μούργα λόγω της πολυκαιρίας.
Ανεβάζω 2 φώτο μήπως και καταλάβετε τι παίζει:



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Κανείς ρε παιδιά?

Στους κάτοχοι 207 (και 206 πιθανόν αν έχουν ίδιο παγούρι) πως φαίνονται οι εικόνες που παρέθεσα?
Τα δικά σας παγούρια είναι πιο καθαρά ή στην ίδια κατάσταση πάνω κάτω?
Προφανώς μιλάω για όσους δεν τα έχουν καθαρίσει για τουλάχιστον 3-4 χρόνια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Απρ 2013, 22:34:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το δικο μου ειναι πρασινο το υγρο.το αλλαξα πριν δυο χρονια και θα το αλλαξω φετος.αλλα θα βαλω το οργανικο g12 φετος που ειναι πολυ καλυτερο και δεν περιεχει νερο.και λενε οτι για κινητηρες μετα του 2002 με αλουμινιενια μερη η εξολοκληρου αλουμινιο βαζουνε το g12.αλλα εμενα ειναι καθαρο το παγουρακι.
και αλλαζεται απαραιτητα μαξιμουμ καθε 3 χρονια.και ιδιως αυτα που συμπληρωνεις νερο γρηγορα χανουνε την ικανοτητα τους.και βαζεις αν βαζεις νερο απιονισμενο.εγω αυτο ξερω.το πηγες τελικα σε αλλο μηχανικο?ξαναειδες λαδι απο κατω?η να μυριζει?τα λαδια τα κοιταξες?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Απρ 2013, 22:40:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εμενα Αρη οπως το βλεπω μου φαινεται σαν να εχει λαδια μεσα Sad
και στο δικο μου που δεν εχω αλλαξει ποτε αντιψυκτικο δεν ειναι ετσι



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Απρ 2013, 23:02:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vasilisalessia έγραψε:
το δικο μου ειναι πρασινο το υγρο.το αλλαξα πριν δυο χρονια και θα το αλλαξω φετος.αλλα θα βαλω το οργανικο g12 φετος που ειναι πολυ καλυτερο και δεν περιεχει νερο.και λενε οτι για κινητηρες μετα του 2002 με αλουμινιενια μερη η εξολοκληρου αλουμινιο βαζουνε το g12.αλλα εμενα ειναι καθαρο το παγουρακι.
και αλλαζεται απαραιτητα μαξιμουμ καθε 3 χρονια.και ιδιως αυτα που συμπληρωνεις νερο γρηγορα χανουνε την ικανοτητα τους.και βαζεις αν βαζεις νερο απιονισμενο.εγω αυτο ξερω.το πηγες τελικα σε αλλο μηχανικο?ξαναειδες λαδι απο κατω?η να μυριζει?τα λαδια τα κοιταξες?

Το πήγα και σε κάποιον άλλο μηχανικό και μου είπε ότι όντως μπορεί να χάνει κι από τσιμούχα, αλλά αυτό δεν φαίνεται απλά ανοίγοντας το καπό.
Οπότε τώρα δεν το κινώ σχεδόν καθόλου το αμάξι και τέλος του μήνα ή αρχές του άλλου θα το φτιάξω.
Πάντως η στάθμη δεν έχει κατέβει άλλο και με μια σύντομη βόλτα που το πήγα προχτές, δεν μύρισε τίποτα και η θερμοκρασία νερού ήταν στα συνηθισμένα της επίπεδα (μόνο όταν πάρκαρα και το άφησα στο ρελαντί για κανα 3λεπτο ανέβηκε ελάχιστα πάνω απ'το 90 (91-92 περίπου) αλλά δεν το άφησα άλλο για να μην προκαλώ την τύχη μου.

Αντιψυκτικό λέω να βάλω το Τotal Glacelf που προτείνει κι ο κατασκευαστής (http://www.trade-wind.gr/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=130&Itemid=57&lang=el).
Το έχει χρησιμοποιήσει κανείς?
Είμαι ανάμεσα σ'αυτό και το valeo protectiv 100 (το οποιο διαλύεται 1:1 με νερό ενώ το τοτάλ είναι έτοιμο) αλλά μάλλον στο τοτάλ θα πάω που το προτείνει και η πεζώ.


Aλέξανδρε, κι εγώ νομίζω ότι έχει πάρει και λίγο λάδι κι έχει γίνει έτσι. Ευχαριστώ για την ενημέρωση!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Απρ 2013, 23:10:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω θα σου προτεινα το πρωτο απο αυτα.
καμμια σχεση με τα βαλεο σε δυνατοτητες.δεν βαζεις νερο σε αυτα.
ο κινητηρας εχει θεμα με θερμοκρασιες.οποτε χρειαζεται καλο υγρο και αλλαγη ανα 2 χρονια.
παιδια το λαδι μεσα στο υγρο ψυγειου φαινεται.εμενα μου φαινεται απο τη φωτο σαν παλαιοτητα..αλλα δε ξερω αυτο πρεπει να το δει ο μηχανικος.δεν το ειδε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Απρ 2013, 02:05:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vasilisalessia έγραψε:
εγω θα σου προτεινα το πρωτο απο αυτα.
καμμια σχεση με τα βαλεο σε δυνατοτητες.δεν βαζεις νερο σε αυτα.
ο κινητηρας εχει θεμα με θερμοκρασιες.οποτε χρειαζεται καλο υγρο και αλλαγη ανα 2 χρονια.
παιδια το λαδι μεσα στο υγρο ψυγειου φαινεται.εμενα μου φαινεται απο τη φωτο σαν παλαιοτητα..αλλα δε ξερω αυτο πρεπει να το δει ο μηχανικος.δεν το ειδε?

Tο είδε και μου λέει ότι κατα πάσα πιθανότητα είναι παλαιότητα.
Απλά εμένα μου φαίνεται πολύ σκούρο για να είναι μόνο παλαιότητα. Τι να πω δεν ξέρω.

Το πρώτο σκοπεύω κι εγώ να βάλω, απλά είπα μην τυχόν το valeo είναι εξίσου καλό (γιατί έχω ακούσει καλά λόγια). Αλλά άσε, δεν θα το ρισκάρω.

Οfftopic: Το ψυγείο στο 207 μου πόσα λίτρα ψυκτικό χωράει? Απ'ότι διάβασα πρέπει να παίρνει 5,3 λίτρα, αν κάποιος ξέρει ας μου πει.
Το δικό σου Βασίλη ξέρεις πόσο ακριβώς χωράει?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Απρ 2013, 09:39:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το δικο μου παιρνει εξι λιτρα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Απρ 2013, 02:48:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vasilisalessia έγραψε:
το δικο μου παιρνει εξι λιτρα

Tόσα πολλά ε?

Εμένα στο site της total 5,3 λέει. Θα δείξει σύντομα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Απρ 2013, 11:07:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εμενα στη τοταλ λεει 5,8λιτρα.στο σιτε της μοτουλ 6 λιτρα.οποτε εκει ειμαστε Very happy
Glacelf Auto Supra
αυτο μου βγαζει εμενα η τοταλ.αλλα λεει να διαλυθει στο νερο(απιονισμενο)ποσοστο διαλυσης?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1128s (PHP: 67% - SQL: 33%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on