Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
sam_206 (ΓΙΩΡΓΟΣ) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2001)
Ένταξη: 20 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6 Τόπος: xalkidiki-thessaloniki..
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Μάρ 2013, 16:07:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοιτα το κυριοτερο απ'ολα... για ποσα περιπου μελισσια μιλαμε οτι εχει ο αδερφος σου? παντος να ξερεις απο ζημιες οτι τα Mitsubishi βγαζουν κεφαλαρι και τα Nissan τουρμπινα ως συνηθως... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Μάρ 2013, 19:03:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τώρα έχει γύρω στα 40 αν θυμάμαι καλά.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Μάρ 2013, 19:58:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | exei me 9 cayene.
apla tha ti ksilosei piso |
volvos έγραψε: | exei me 9 cayene.
apla tha ti ksilosei piso |

3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sam_206 (ΓΙΩΡΓΟΣ) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2001)
Ένταξη: 20 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 6 Τόπος: xalkidiki-thessaloniki..
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Μάρ 2013, 10:59:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν εχει 40 τωρα με τα pick-up που κοιταζετε θα χρειαζεται να κανει 2 δρομολογια για την μεταφορα τους...
με τα χρηματα που κοιτας εχει πολλες επιλογες. οπως ειπε και 1 φιλος παραπανω για το 312 της mercedes ειναι πολυ καλο και μην αποκλεισεις τα διπλοκαμπινα γιατι παρ'ολη την μικρη καροτσα που λες χωρανε περισσοτερα.
στα λεω αυτα γιατι εχουμε και εμεις μελισσια (γυρω στα 350 τωρα..) και μεχρι στιγμης βολευομασταν με ενα τετοιο
http://www.car.gr/classifieds/vans/photos/2997080/
(με παραπετα χωρις τις τεντες) παλιο βεβαια αλλα σκυλι και τρωει τα βουνα με το κουταλι 6 χρονια τωρα.. Α και το κυριοτερο χωραει επανω γυρω στα 90 μελισσια και ειναι και διπλοκαμπινο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
athanas (Στεφανος) Έχω ξεφύγει !!!


 206 1.6 16v
Ένταξη: 17 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 1036 Τόπος: χμμμμμμμ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Μάρ 2013, 11:14:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιάννη ο θείος μου που είναι από μικρός με μελίσσια και αγροτικές δουλειές γενικότερα έχει το L200 4Χ4, έχει κανει γύρω στα 500.000 χλμ και δεν του έχει κάνει κίχ...με σωστή συντήρηση κλπ....έχει αλλάξει 2 φορές τουρμπίνα μόνο (λογικό με τόσα χλμ) τον έχει βολέψει απίστευτα... οπότε θεωρώ ότι θα βολέψει και τον αδερφό σου...
όλα αυτά που λένε είναι ψηλό κλπ και να πάρει κάτι πιο χαμηλό ξέχνα τα, απλά δεν παίζουν, θέμα συνήθειας είναι...(σκέψου ότι ο θείος είναι 1,60 και δεν έχει και μεγάλη μυική δύναμη και δεν είχε ποτέ θέμα με φόρτωμα κλπ και ακόμα και τώρα που είναι 65 χρονών πάλι οκ του είναι)
άσε που θα τον βολέψει το ύψος (για το 4Χ4 είναι σίγουρο ότι θα πρέπει να πάρει) για τα δύσκολα σημεία στο βουνό που θα χρειαστεί να κάνει...
αυτά τα ολίγα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2014, 12:18:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επαναφέρω το θέμα. Πρόκειται για τον bro που βρίσκεται Ηράκλειο, οπότε μου είναι δύσκολο να ελέγξω...
Ανάμεσα σε πολλά που είδε (άλλα δήθεν καθαρά, άλλα χρέπια και άλλα πολύ καλά αλλά απλησίαστα), κατέληξε ανάμεσα σε αυτά τα 2:
Isuzu D-Max 4x4 Μονοκάμπινο '05 του το αφήνει 11.400, είναι Ελληνικό με όλα τα service αντιπροσωπεία. Το μόνο μείον ότι έχει ξαναβαφτεί. Στον έλεγχο δεν έδειξε ότι υπάρχει κάποιο θέμα μηχανικό και η καρότσα είναι καθαρή.
Mitsubishi L200 4x4 Μονοκάμπινο '07 στα 11.800 αλλά θέλει γενικό service με ιμάντες (+500 χονδρικά) οπότε πάει 12k+. Στον έλεγχο βγήκε κι αυτό ok μηχανικά κ καρότσα. Στα μείον ότι είναι εισαγωγής.
Για πείτε γνώμες...
Ευχαριστώ 
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
harisma23 (Χάρης) Νέος χρήστης

 Peugeot 308 1.6 THP
Ένταξη: 19 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 77
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2014, 14:23:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η επιλογή μου θα ήταν το Isuzu, για πολλούς λόγους:
α) Είναι ελληνικό και μπορούν να ελεγχθούν τα Km του, αν είναι πραγματικά, πράγμα που είναι σχεδόν αδύνατο στα εισαγωγής,
β) η αξιοπιστία των Isuzu μεταξύ των άλλων αγροτικών είναι η καλύτερη (και με διαφορά, λένε οι γνώστες) και
γ) είναι και κανά χιλιάρικο φθηνότερο τελικά (με το κόστος του σερβις του Mitsubishi).
O σημαντικότερος λόγος βέβαια είναι ο πρώτος. Τόσο σημαντικός που για μένα το εισαγόμενο είναι λόγος απόρριψης. Και βεβαίως όχι για τα αλάτια κτλ που λένε (ξεχνώντας ότι στη Δυτική Ευρώπη οι δρόμοι είναι ως επί το πλείστον τζάμι, εν αντιθέση με τους συνήθεις "στίβους μάχης" της Ελλάδας), αλλά για τις μαϊμουδιές που κάνουν με τα χιλιόμετρα στο 99% των εισαγόμενων οι μαντράδες. Και αυτό δεν το λέω εγώ, είναι κουβέντα γνωστού μου μαντρά...
Peugeot 308 1.6 THP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2014, 14:40:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
harisma23 έγραψε: | Η επιλογή μου θα ήταν το Isuzu, για πολλούς λόγους:
α) Είναι ελληνικό και μπορούν να ελεγχθούν τα Km του, αν είναι πραγματικά, πράγμα που είναι σχεδόν αδύνατο στα εισαγωγής,
β) η αξιοπιστία των Isuzu μεταξύ των άλλων αγροτικών είναι η καλύτερη (και με διαφορά, λένε οι γνώστες) και
γ) είναι και κανά χιλιάρικο φθηνότερο τελικά (με το κόστος του σερβις του Mitsubishi).
O σημαντικότερος λόγος βέβαια είναι ο πρώτος. Τόσο σημαντικός που για μένα το εισαγόμενο είναι λόγος απόρριψης. Και βεβαίως όχι για τα αλάτια κτλ που λένε (ξεχνώντας ότι στη Δυτική Ευρώπη οι δρόμοι είναι ως επί το πλείστον τζάμι, εν αντιθέση με τους συνήθεις "στίβους μάχης" της Ελλάδας), αλλά για τις μαϊμουδιές που κάνουν με τα χιλιόμετρα στο 99% των εισαγόμενων οι μαντράδες. Και αυτό δεν το λέω εγώ, είναι κουβέντα γνωστού μου μαντρά... |
Δεν χρειαζεται να ειναι εισαγωμενο για να εισαι σιγουρος οτι ενα αμαξι εχει κατεβασμενο κοντερ και δεν ειναι θεμα μαντρά, περνα καμια μερα εξω απο κανα "κοντεραδικο" και δες ποσοι ιδιωτες περιμενουν να κατεβασουν κοντερ. Οσον αφορα τα υπολοιπα συμφωνω πως το Isuzu ειναι το πιο αξιοπιστο, μπορει να μην εχω ασχοληθει πολυ, παντως στο χωριο μου απ οτι βλεπω τα Isuzu και τα Toyota πρεπει να ειναι τα πιο αξιοπιστα, μαζι και το δικο μας το Navara αλλα εκει πας σε αλλα λεφτα. Υπ οψιν οτι στα αμαξια αυτα που λεω συμπεριφερονται βαρβαρα κυριοι ανω των 60 χρονων.
Μάριος
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2014, 15:02:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ψάχνοντάς το λίγο παραπάνω, βρήκα ότι το L200 έχει πιό εξελιγμένη μετάδοση (σε σχέση με το Isuzu) με το σύστημα "SuperSelect" για το οποίο διάβασα διθύραμβους!
Βέβαια προ ολίγου που μιλήσαμε με bro μου είπε ότι του τα μασάει ο μαντράς για την τιμή (αρχικά του είπε 12.300) κι επιπλέον βγήκε ότι χρειάζεται και σινεμπλόκ στις σούστες.
Το δε Isuzu, τον χαλάει γιατί είναι ξαναβαμένο πρόχειρα και φοβάται ότι θ'αρχίσει να ξεφλουδίζει στα σημεία που ξεμάσκαραν. Πάντως, επειδή το πουλάει αντιπροσωπία τους έβαλε και του έφτιαξαν γραπτά το πόρισμα της εξέτασης (ότι δλδ εγγυώνται πως η καρότσα είναι καθαρή και μηχανικά είναι οκ) αλλά δε μπορούν να του δώσουν κάποια εγγύηση για το τι μπορεί να βγάλει στο επόμενο χρονικό διάστημα ενός έτους πχ.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|