PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αργει να τουρμπισει (full boost)

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Φεβ 2013, 11:02:15    Θέμα δημοσίευσης: Αργει να τουρμπισει (full boost) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημερα σε ολους

Το setup μου ειναι φ.π.ε. με 63,5 απο σπιραλ και πισω. Το προγραμμα δουλευει 1,1 με 1,2 over. Μαμα τουρμπινα 150αριου. Τον τελευταιο καιρο νοιωθω πως στις μεσαιες 3000-4000 το αμαξι δεν παει οπως πρεπει και δεν αρπαζει οπως παλια. Την μαξ πιεση την πιανει, αλλα οχι εκει που νομιζω την επιανε παλια (παλια εχω την εντυπωση πως επιανε το 1,1 στις 3500). Τωρα, ακομα και με 2α, 1,1 πιανει μετα τις 4200. Το φαινομενο στην αισθηση πως δεν παει τοσο καλα το αμαξι ειναι ακομα πιο εντονο με 3η και 4η στο κιβωτιο.

Τι μπορει να παιζει? Ρηγματα στο μαντεμι/πολλαπλη? Ν75? σκαστρα?

Τα φωτα σας!

(εχω 73000 κμ)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Φεβ 2013, 13:20:18    Θέμα δημοσίευσης: Re: Αργει να τουρμπισει (full boost) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gotcha έγραψε:
Τι μπορει να παιζει? Ρηγματα στο μαντεμι/πολλαπλη? Ν75? σκαστρα?
όλα είναι πιθανά...Ρηγμα στο μαντέμι με 73.000 τραβηγμένο γνώμη μου...εκτός και αν δουλεύει full στεγνό στην πιέση και πολλές τσίτες εθνικές και τα σχετικά...n75 σκαστρα μπορεί να εχεις χάσει λίγο χρονισμό...


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Φεβ 2013, 10:27:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα τα τσεκαρω ολα προσεχως.

Μπορουνε να μου πουνε παιδια με παρομοιο σεταπ, σε τι στροφες εχουν full boost? Το 4500 που εχω δεν μου φενεται φυσιολογικο..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
N207r (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye f/l

Ένταξη: 21 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 567
Τόπος: Xylokastro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Φεβ 2013, 11:46:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το θέμα ειναι αν έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με πριν.. δηλ πριν είχες full boost 3500? Κ τώρα 4500? Χωρίς να έχεις αλλάξει κάτι στο σετ απ κάτι παίζει.. φίλτρο αέρος έχεις καθαρό? Παντος εμένα με φουλ περιφεριακα χωρίς πρόγραμμα full boost εχω στις 4500 αλλά ειναι λογικό δεν ήρθε από μόνο του..


1 stage..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Φεβ 2013, 13:54:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιζει το αργο φουσκομα της τουρμπινας να οφειλεται στην εξατμηση που εχω αλλαξει? (63,5 απο σπυραλ και πισω). Πραγματικα δεν μπορω να θυμηθω οταν αλλαξα την εξατμηση (πριν απο 20000 κμ) αν επιανε φουλ πιεση πιο νωρις. (Πριν την αλλαξω σιγουρα επιανε φουλ πιεση 3500 μαξ)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
N207r (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye f/l

Ένταξη: 21 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 567
Τόπος: Xylokastro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Φεβ 2013, 15:05:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όταν βελτιωνεις την ροή του μοτερ αυξάνεται κ η πίεση στις υψηλές στροφες αλλά δεν χάνεις χαμηλά τουλάχιστο όχι τόσο ώστε να μην πηγαινει.. όσο το ελευθερωνεις περνει παντού κ ψηλά ακόμη περισότερο.. και με μαμα d/p? δεν θα έπρεπε να αλλάξει κάτι δραματικά. Δες αναλυτικά από χαμηλά με 3η τι πίεση έχεις σε πατημα από 2000 σαλ μέχρι κόφτη.


1 stage..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Φεβ 2013, 15:52:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dp εχω μαμα ναι. Γενικα αποφευγω να παταω κατω απο 2500στρ. Ενδεικτηκα αν πατησω απο 2800-3000, εχω 0,8 περιπου στις 3600-3800 και το 1,1 το πιανει στις 4500. Θα δοκιμασω να πατησω και απο πιο χαμηλα και θα ενημερωσω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Φεβ 2013, 15:39:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μαγκες, κανενας με μπαρομετρο και φπε να μου πει που πιανει την μεγιστη πιεση με 2α?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
piratee (vasilis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 GT (2008)

Ένταξη: 07 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 112
Τόπος: Τρίκαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιούν 2016, 09:41:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω κάτι παρόμοιο με τον φίλο. Μετά από μία κοντινή βολτούλα (~120χλμ) παρατήρησα οτι το αμάξι έχει πρόβλημα με την πίεση του τούρμπο. Συγκεκριμένα, από την υποπίεση μέχρι το 0 ανεβαίνει κανονικά και μετά η πίεση ανεβαίνει σιγά και σταδιακά (σαν το κοντέρ ενα πράγμα) μέχρι τις 3.800-4.000 που πιάνει την πίεση που πρέπει (~0.75) και από εκεί και πάνω δουλεύει σωστά. Στη βόλτα δεν το ξέσκισα πολύ, πυρόμετρο μαξ έφτασε 750 και κανονικά ζέσταμα κ κρύωμα. Το αμάξι είναι μαμά με λίγα περιφερειακά και 120.000χλμ. Υπάρχει περίπτωση να κόλλησε η Ν75 και να μην μπορεί να κλείσει τέρμα την wastegate ή κανένα ράγισμα στο μαντέμι? Βλάβη δεν έχει γράψει τίποτα προς το παρόν
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιούν 2016, 16:24:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασιλη εβαλες προγραμμα?
0,75 bar δεν πιανει με μαμα προγραμμα
Κανα σφαλμα σου εχει βγαλει στο διαγνωστικο?



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
piratee (vasilis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 GT (2008)

Ένταξη: 07 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 112
Τόπος: Τρίκαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2016, 07:48:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλεξ, πρόγραμμα δεν έχω βάλει, μόνο αυτά που είχαμε κάνει τότε τα περιφερειακά. Εντάξει, μη φανταστείς οτι το μπαρόμετρο που έχω είναι κ ακριβείας.. Από σφάλμα όσο και να το πιέζω δεν βγάζει τίποτα στο διαγνωστικό. Αλλά ακούγεται από μπροστά από την τουρμπίνα ένα τρίξιμο οπότε πιστεύω οτι κάτι είναι με τη wastegate.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2016, 21:20:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορει να ειναι η wastegate τοτε , δεν ξερω Rolling eyes
Ακουγεται στο ρελαντι μονο ή κι οταν πατας το γκαζι?



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0677s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on