Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Φεβ 2013, 13:30:51 Θέμα δημοσίευσης: Πυρόμετρο σε 207 1.6Τ |
|
|
Καποιες πληροφορίες σχετικά με την θέση που πρέπει να μπει ο αισθητήρας, και ακόμα, πόσοι ειναι οι βαθμοί ψησίματος της τουρμπίνας! Δλδ στους ποσους βαθμους θα πρεπει να οριστει το alarm του πυρομετρου. 
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Φεβ 2013, 16:36:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συνηθως το βαζουν στο dp,μετα απο τη τουρμπινα.αλλοι το βαζουν στο χταποδι,πριν τη τουρμπινα,αλλα υπαρχει κ ενα μικρο ενδεχομενο να φυγει η μυτη(απο θερμοκρασιες-κραδασμους κτλ),κ αν φυγει,παει στη τουρμπινα κ τα κανει ολα λιμπα.στο χταποδι μετραει απευθειας βαθμους στα καυσαερια(με 50 βαθμους περιπου αποκλιση απο αυτη στους κυλινδρους),ενω στο dp εχει περιπου 250βαθμους αποκλιση,απο τη θερμοκρασια στους κυλινδρους.
με το πυρομετρο μετρας τη θερμοκρασια στους θαλαμους καυσης,κ αν αρχισεις κ πιανεις τους 1100,καλο ειναι να κοψεις κ να πηγαινεις λιγο χαλαρα.αν το πυρομετρο το εχεις στο dp,τοτε δε πρεπει να ξεπερασει τους 950 βαθμους(+250 βαθμοι που εχει αποκλιση,πας στους 1100) 
μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Φεβ 2013, 16:44:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βαγγελη στο χταποδι παει οπως και στο d/p? δλδ τρυπημα κ κολλημα το παξιμάδι (βασικα πιανει κολληση ή ειναι κράμα?) ή θελει τιποτα σπειρώματα?
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
groupN (Μπαμπης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 rallye 16v
Ένταξη: 18 Μάρ 2009 Δημοσιεύσεις: 252 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Φεβ 2013, 17:35:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagos έγραψε: | συνηθως το βαζουν στο dp,μετα απο τη τουρμπινα.αλλοι το βαζουν στο χταποδι,πριν τη τουρμπινα,αλλα υπαρχει κ ενα μικρο ενδεχομενο να φυγει η μυτη(απο θερμοκρασιες-κραδασμους κτλ),κ αν φυγει,παει στη τουρμπινα κ τα κανει ολα λιμπα.στο χταποδι μετραει απευθειας βαθμους στα καυσαερια(με 50 βαθμους περιπου αποκλιση απο αυτη στους κυλινδρους),ενω στο dp εχει περιπου 250βαθμους αποκλιση,απο τη θερμοκρασια στους κυλινδρους.
με το πυρομετρο μετρας τη θερμοκρασια στους θαλαμους καυσης,κ αν αρχισεις κ πιανεις τους 1100,καλο ειναι να κοψεις κ να πηγαινεις λιγο χαλαρα.αν το πυρομετρο το εχεις στο dp,τοτε δε πρεπει να ξεπερασει τους 950 βαθμους(+250 βαθμοι που εχει αποκλιση,πας στους 1100)  |
Βαγγελη στους 850 στο dp.
γιατι με 250 αποκλιση πας στους 1200 αν ειναι 950 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Φεβ 2013, 19:17:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | Βαγγελη στο χταποδι παει οπως και στο d/p? δλδ τρυπημα κ κολλημα το παξιμάδι (βασικα πιανει κολληση ή ειναι κράμα?) ή θελει τιποτα σπειρώματα? |
μαμα χταποδι που ειναι μαντεμι,το ξεχνας,γιατι αν το τρυπισεις ραγιζει μετα.αν φτιαξεις αλλο χταποδι,το λες κ στο κανει ο εξατμησας.μπαινει με τον ιδιο τροπο που μπαινει κ στο dp
groupN έγραψε: | Βαγγελη στους 850 στο dp.
γιατι με 250 αποκλιση πας στους 1200 αν ειναι 950 |
+1
εχεις δικιο 
μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Φεβ 2013, 19:49:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Thank you Βαγγο, κατατοπιστικότατος!
Και κατι ενδιαφερον απο τα χαρακτηριστικα των τουρμπίνων μας σύμφωνα με data sheet που μου ειχε στειλει η BorgWarner.
Max. T3 continuously 950°C
Max. T3 temporarily 980°C
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teorc (teo) Μόλις έγραψα

207 rc
Ένταξη: 20 Δεκ 2010 Δημοσιεύσεις: 34
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Φεβ 2013, 17:47:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΔλΔ εγώ που βλέπω 900-950 σε μαμα Μήπως κάτι δεν πάει καλά? το Πυρόμετρο το εχω στο downpipe. το rc είναι τελείως μαμά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Φεβ 2013, 19:33:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λογικο για μαμα 207,μιας κ δουλευουν πολυ στεγνα,αν βαλεις προγραμμα,θα μειωθει το πυρομετρο
1ον: εννοειται οτι εχεις το νου σου στις τελικες
2ον: τι πυρομετρο εχεις?υπαρχει μια μεγαλη πιθανονητα να μη δουλευει σωστα.τα πιο πολλα πυρομετρα,ακομα κ της greedy,μπορει να εχουν μια αποκλιση απο 50 βαθμους(ta greedy),μεχρι 100+βαθμους,απο τις πραγματικες θερμοκρασιες 
μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Φεβ 2013, 22:51:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagos έγραψε: | ενω στο dp εχει περιπου 250βαθμους αποκλιση | πολλούς βαθμούς λες...100 βια 150...
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Φεβ 2013, 09:38:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συνήθως η διαφορά είναι κοντά στους 100 βαθμούς αν ο αισθητήρας του πυρομέτρου τοποθετηθεί στο downpipe, κοντά στην τουρμπίνα.
Ανάλογα με το πόσο ελεύθερη είναι η εξάτμιση και πόσο μεγάλη η τουρμπίνα το πυρόμετρο αλλάζει. Σε γενικές γραμμές Μάκη είναι καλό να βάλεις το alarm στους 880-900C ή κάπου εκεί. Δεν περιμένουμε να δούμε περισσότερη θερμοκρασία στο dp και αν δούμε συνήθως είναι κακό.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|