PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ΚΡΟΤΑΛΙΣΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιαν 2013, 10:35:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχουμε την ίδια μηχανή (ΕΤ3J4). Το περίεργο είναι ότι ο θόρυβος εμφανίζεται μόνο στις 2000 στροφές, όταν επιταχύνω εν κινήσει και όταν η μηχανή είναι κρύα. Μετά τίποτα. Εμφανίστηκε επίσης μετά την αλλαγή του σετ ιμάντα. Τα μπουζί ήταν ίδια πριν και μετά την αλλαγή του ιμάντα. Αρχίζω να υποψιάζομαι ότι μπορεί να είναι και η βάση της μηχανής επειδή λύθηκε κατά την αλλαγή του ιμάντα. Πηγαίνοντας το αμάξι σε έναν μηχανικό για να λύσει το πρόβλημα του θορύβου, μου είπε πως ο ιμάντας δεν ήταν στη σωστή θέση και τον έβαλε. Είδα όμως ότι λάδωσε αρκετά και την βάση της μηχανής, ειδικά στο λάστιχό της. Μετά από αυτή την επισκευή ο θόρυβος ελαττώθηκε. Μπήκε ο ιμάντας καλύτερα; Λάδωσε τη βάση της μηχανής; Λάδωσε κανα ρουλεμάν; Δεν ξέρω!!Τα πυράκια δεν ακούγονται με ζεστή τη μηχανή; Εμένα δεν ακούγεται τίποτα όταν η μηχανή είναι ζεστή. Έχει αλλάξει κανείς βάση μηχανής; Είναι αυτή ακριβώς δίπλα από το κουτί που καλύπτει τον ιμάντα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιαν 2013, 12:09:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ιδια μηχανη εχουμε ναι.η βαση μηχανης που λες εχει στον ιμαντα δεν πρεπει να εχει λαδια απο εξω παρα μονο μεσα στη φουσκα.εαν εβαλε απο εξω για να τη μαλακωσει δε ξερω..λιγο παραξενο.μπορει κανα σπρευ σιλικονης..δε νομιζω.αλλα εαν βλεπεις λαδια μπορει και να τα εχει ξερασει γιατι εχει σκιστει.ειναι μια βαση που εξωτερικα ειναι στεγνη παντως.δε χρειαζονται λαδια.ναι εχουμε την ιδια μηχανη.ναι ιδια μηχανη εχουμε.βγαλε ενα βιντεο να ακουγεται.τι αλλο να σου πω δε ξερω.δε μπορω να καταλαβω.μπορει και η ποιοτητα του λουριου εξωτερικα να ειναι για το....τι να σου πω.μπορει να ειναι σκληρο και να κανει θορυβο.μηπως λογω κρυας μηχανης τρεμει πιο πολυ και κανα πλαστικο ακουμπαει πουθενα και οταν ζεσταθει ηρεμει?ακομα και τα παραξενα μπορει να ισχυουνε..βγαλε ενα βιντεακι με ανοιχτο καπο οταν ειναι κρυο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ntinos (Κωνσταντινος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 1.4 (16v)VTI (2011)

Ένταξη: 28 Σεπ 2011
Δημοσιεύσεις: 136

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιαν 2013, 17:34:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επανερχομαι
εδω και 2 εβδομαδες κανω ενα πειραμα
εβαλα 20 € απλη αμολυβδη και εκανα 125 km μεσα στην πολη (Χαιδαρι Ρεντη Μεταμορφωση )εως που χτυπησε το πρωτο alarm
τωρα εχω βαλει παλι 20€ 100αρα ,εχω κανει 118 km με πολυ καλη συμπεριφορα του κινητηρα,χωρις τα πιρακια το πρωι οταν ειναι κρυος (σχολαω 6 το πρωι) και δεν εχει χτυπησει το πρωτο alarm.Νομιζω πως θα κανω 125 km καιμε την 100αρα

πριν πειτε κατι για τα 20€ σε σχεση με λιτρα
Επειδη στο βενζιναδικο βαζουμε με χρημα και οχι με λιτρα ειναι ενας καλος τροπος να βγαλουμε ενα συμπερασμα τι ειναι καλυτερο να χρησιμοποιουμε για την καυση,απλη η 100αρα?

η απλη που εβαλα €20 /1.63 το λιτρο=12,25 lt
η 100αρα €20/1,93 το λιτρο=10,35 lt

λοιπον εγω θα βαζω απο εδω και περα 100αρα διοτι σε σχεση με την απλη κανω τα ιδια χιλιομετρα
φιλικα
Ντινος

τουλαχιστον θα το κανω δοκιμαστικα και εδω ειμαστε παλι


"Αν σε οδηγει το παθος βαλε χαλιναρια την λογικη"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιαν 2013, 17:42:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

νομιζω οτι εχει ξαναειπωθει.καλυτερη βενζινη καλυτερη καυση πιο ομοιομορφη και λιγοτερη πιεση κινητηρα.ιδιως σε κινητηρες που λειτουργουνε με υψηλο αβανς οπως ο 90αρης 95αρης και μετα οι υπολοιποι.ειναι λογικο λοιπον να κανεις τα ιδια χιλιομετρα πανω κατω με λιγο λιγοτερη βενζινη.αν το καλοσκεφτεις ειναι 2 λιτρα διαφορα..οποτε δεν ειναι και τραγικη η οικονομια..θαλεγα καθολου αν αναλογιστεις την 95αρα αν ειναι καθαρη..βεβαια μιλαμε για καθαρες βενζινες...γι αυτο και τα πυρακια θα γεμιζουνε και πιο αργα τα μπουζι σου.γενικα με τις καλεσ βενζινες κρατας και μπυζι και λαδι σε μια καλυτερη κατασταση..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Φεβ 2013, 22:43:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετά από περιπλάνηση σε πολλούς μάστορες τελικά ο τελευταίος κατέληξε ότι είναι το διάφραγμα της εξάτμισης ακριβώς κάτω από τη θέση του οδηγού. Το διάφραγμα αυτό έχει κάποια ραγίσματα και φαίνεται ότι προκαλούν το γρρρρν ήχο συντονισμού στις 2000 στροφές περίπου καθώς επιταχύνεις. Λέτε να στέκει; Μου είπε πως δεν αξίζει να κάνω τίποτα. Η δυσκολία είναι ότι δεν μπορώ να καταγράψω τον ήχο με ανοιχτή τη μηχανή διότι το αμάξι πρέπει να κινείται για να ακουστεί ο θόρυβος. Έχει ξανασυμβεί σε κανένα κάτι τέτοιο; Περιμένω γνώμες. Λέτε να πάρω και άλλες γνώμες; Με αυτή τη κρίση που μας ταλανίζει τα συνεργεία δεν ασχολούνται με συντονισμούς, μάλλον!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ntinos (Κωνσταντινος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 1.4 (16v)VTI (2011)

Ένταξη: 28 Σεπ 2011
Δημοσιεύσεις: 136

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Φεβ 2013, 15:25:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ntinos έγραψε:
επανερχομαι
εδω και 2 εβδομαδες κανω ενα πειραμα
εβαλα 20 € απλη αμολυβδη και εκανα 125 km μεσα στην πολη (Χαιδαρι Ρεντη Μεταμορφωση )εως που χτυπησε το πρωτο alarm
τωρα εχω βαλει παλι 20€ 100αρα ,εχω κανει 118 km με πολυ καλη συμπεριφορα του κινητηρα,χωρις τα πιρακια το πρωι οταν ειναι κρυος (σχολαω 6 το πρωι) και δεν εχει χτυπησει το πρωτο alarm.Νομιζω πως θα κανω 125 km καιμε την 100αρα

πριν πειτε κατι για τα 20€ σε σχεση με λιτρα
Επειδη στο βενζιναδικο βαζουμε με χρημα και οχι με λιτρα ειναι ενας καλος τροπος να βγαλουμε ενα συμπερασμα τι ειναι καλυτερο να χρησιμοποιουμε για την καυση,απλη η 100αρα?

η απλη που εβαλα €20 /1.63 το λιτρο=12,25 lt
η 100αρα €20/1,93 το λιτρο=10,35 lt

λοιπον εγω θα βαζω απο εδω και περα 100αρα διοτι σε σχεση με την απλη κανω τα ιδια χιλιομετρα
φιλικα
Ντινος

τουλαχιστον θα το κανω δοκιμαστικα και εδω ειμαστε παλι


100ara €20/1,93=10,35 lt 130km
απο αλλη εταιρια-ισως να εκανα βλακεια-
100αρα €20/1,79 το λιτρο=11,17 lt 105 km


"Αν σε οδηγει το παθος βαλε χαλιναρια την λογικη"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Φεβ 2013, 15:56:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ntinos έγραψε:
επανερχομαι
εδω και 2 εβδομαδες κανω ενα πειραμα
εβαλα 20 € απλη αμολυβδη και εκανα 125 km μεσα στην πολη (Χαιδαρι Ρεντη Μεταμορφωση )εως που χτυπησε το πρωτο alarm
τωρα εχω βαλει παλι 20€ 100αρα ,εχω κανει 118 km με πολυ καλη συμπεριφορα του κινητηρα,χωρις τα πιρακια το πρωι οταν ειναι κρυος (σχολαω 6 το πρωι) και δεν εχει χτυπησει το πρωτο alarm.Νομιζω πως θα κανω 125 km καιμε την 100αρα

πριν πειτε κατι για τα 20€ σε σχεση με λιτρα
Επειδη στο βενζιναδικο βαζουμε με χρημα και οχι με λιτρα ειναι ενας καλος τροπος να βγαλουμε ενα συμπερασμα τι ειναι καλυτερο να χρησιμοποιουμε για την καυση,απλη η 100αρα?

η απλη που εβαλα €20 /1.63 το λιτρο=12,25 lt
η 100αρα €20/1,93 το λιτρο=10,35 lt

λοιπον εγω θα βαζω απο εδω και περα 100αρα διοτι σε σχεση με την απλη κανω τα ιδια χιλιομετρα
φιλικα
Ντινος

τουλαχιστον θα το κανω δοκιμαστικα και εδω ειμαστε παλι

Καλά παιδιά, αν καταντήσουμε σε τόσο δύσκολη εποχή να βάζουμε κι 100άρα βενζίνη στο 1400άρι για να μην έχει προβλήματα, τότε καλύτερα να το βάψουμε μπλε και να το πετάξουμε στη θάλασσα.
Και την λογική του σιγά τη διαφορά μεταξύ 1,63 και 1,93 δεν την καταλαβαίνω.
Μιλάμε για 20% διαφορά, δηλαδή πολύ μεγάλη!
Με αυτή τη λογική, σιγά τη διαφορά και τότε που δίναμε 1,30 για βενζίνη με τώρα που δίνουμε 1,70 !
Προφανώς κάτι τέτοιο δεν στέκει.

Επίσης, επειδή όταν είχα πρωτοπάρει το αμάξι έβαζα ανα 4-5 γεμίσματα 100αρα, η διαφορά στην κατανάλωση ήταν ούτε μισό λίτρο/100χλμ οπότε σίγουρα η διαφορά στην τιμή μεταξύ απλής-100αρας δεν αγγίζει ούτε στο ελάχιστο τη διαφορά κατανάλωσης.

Αν φυσικά κάποιος έχει τούρμπο αυτοκίνητα και γενικά πιο ιδιαίτερες κατασκευές, κατανοητό να βάζει 100άρα αλλά όχι και να βάζουμε 100άρα στο 1400άρι για να μη βαράει πυράκια!
Βρείτε ένα βενζινάδικο με καθαρή 95άρα, αλλάζετε και μπουζί κάθε 30.000 χλμ πάνω κάτω και δεν θα'χετε κανένα πρόβλημα, όπως δεν έχω κι εγώ που βάζω σχεδόν πάντα από εταιρικό ΕΚΟ και δεν είχα ούτε πυράκια ούτε τίποτα.
Αν ήταν να βάζω 100άρα στο 1400άρι το 207, το οποίο καίει και σχετικά πολύ για την κατηγορία του, θα το πούλαγα αύριο το πρωί.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Φεβ 2013, 16:11:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κάπου ειχα διαβασει μια ερευνα με συγκριτικά για την 100άρα, σε διαφορους κινητηρες, και το συμπέρασμα ήταν οτι την 100άρα μπορουν να την εκμεταλευτούν μονο οι σύγχρονοι κινητήρες οι οποιοι είτε εχουν αμεσο ψεκασμό, είτε τουρμπο, ή ακόμα καλύτερα και τα 2. Στους υπολοιπους ειναι πεταμενα λεφτα, γιατι απλα δεν μπορουν να την εκμεταλευτουν και δεν υπαρχει καμια διαφορα. καλυτερα καθαρη 95άρα...



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ntinos (Κωνσταντινος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 1.4 (16v)VTI (2011)

Ένταξη: 28 Σεπ 2011
Δημοσιεύσεις: 136

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Φεβ 2013, 16:15:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

απλα πραγματα

αντι να δωσω 20€ απλη και να κανω 120 km
δινω €20 100αρα και κανω 110-120 km
μιλαμε παντα για συντηρητικη οδηγηση
ετσι κρατω και τον κινητηρα σε καλυτερη κατασταση


Wink


"Αν σε οδηγει το παθος βαλε χαλιναρια την λογικη"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ntinos (Κωνσταντινος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 1.4 (16v)VTI (2011)

Ένταξη: 28 Σεπ 2011
Δημοσιεύσεις: 136

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Φεβ 2013, 16:17:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
Κάπου ειχα διαβασει μια ερευνα με συγκριτικά για την 100άρα, σε διαφορους κινητηρες, και το συμπέρασμα ήταν οτι την 100άρα μπορουν να την εκμεταλευτούν μονο οι σύγχρονοι κινητήρες οι οποιοι είτε εχουν αμεσο ψεκασμό, είτε τουρμπο, ή ακόμα καλύτερα και τα 2. Στους υπολοιπους ειναι πεταμενα λεφτα, γιατι απλα δεν μπορουν να την εκμεταλευτουν και δεν υπαρχει καμια διαφορα. καλυτερα καθαρη 95άρα...

Χαιδαρι ποιος εχει καθαρη 95αρα?


"Αν σε οδηγει το παθος βαλε χαλιναρια την λογικη"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Φεβ 2013, 16:56:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ntinos έγραψε:
απλα πραγματα

αντι να δωσω 20€ απλη και να κανω 120 km
δινω €20 100αρα και κανω 110-120 km
μιλαμε παντα για συντηρητικη οδηγηση
ετσι κρατω και τον κινητηρα σε καλυτερη κατασταση


Wink

Η διαφορά στην τιμή είναι της τάξης του 20% και η διαφορά στην κατανάλωση είναι το πολύ ένα 5% (αν και όπως είπε και ο Μάκης στους κινητήρες μας ίσως να είναι και 0%).
Οπότε για 50 λίτρα 95αρας (όσο πάνω κάτω το ντεπόζιτο του 207) θες 85 ευρώ (με 1,70 το λίτρο) ενώ για 100άρα θες 95 ευρώ (με 1,90 το λίτρο).

Αν υποθέσουμε ότι με την 95αρα καις 8,5 λίτρα/100 και με την 100αρα 8/100 (μισό λίτρο διαφορά δηλαδήτο πολύ), με την 95αρα βγάζεις 588 χλμ ενώ με την 100αρα 625.

Συνεπώς, πληρώνεις 10 ευρώ παραπάνω για 37χλμ, αν έχεις μισό λίτρο διαφορά, αλλιώς πληρώνεις 10 ευρώ για την ίδια απόσταση (που μάλλον είναι και το πιο πιθανό για τον κινητήρα μας)
Όπως βλέπεις οικονομικά η διαφορά είναι αξιόλογη, ιδίως για το μέσο χρήστη που κάνει 2 γεμίσματα το μήνα (20 ευρώ επιπλέον δηλαδή).
Αν φυσικά ο κινητήρας μου είχε πραγματικά ανάγκη από 100άρα, τότε προφανώς και θα'πρεπε να μπει τέτοια βενζίνη, αλλά δεν υπάρχει τέτοιος λόγος και ούτε η εταιρεία λέει πουθενά κάτι τέτοιο.

Φροντίστε να βάζετε καθαρή βενζίνη κι έτσι και ο κινητήρας δεν θα'χει θέμα και δεν θα σας φεύγουν και τσαμπατζίδικα λεφτά.
Από εκεί και πέρα ο καθένας με την τσέπη του κάνει ό,τι θέλει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
bagos (bagosgt-Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207....

Ένταξη: 17 Σεπ 2012
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Halkida

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Φεβ 2013, 19:10:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η 100αρα ειναι πολυτελια για την εποχη μας,κ "καταρα" για τους υπολοιπους εμας που πρεπει "αναγκαστικα" να τη βαζουμε.για τους υπολοιπους,που δεν εχουν ουτε την ανεση αλλα ουτε κ τους "υποχρεωνει" το σετ απ τους,η ΚΑΘΑΡΗ 95αρα,ειναι οτι χρειαζονται για να δουλεψει σωστα το μοτερ τους, κ τιποτα παραπανω Wink


μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1087s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on