Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
mrtclub (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μέλος
Peugeot 206 1.6 GT
Ένταξη: 14 Ιαν 2012 Δημοσιεύσεις: 143 Τόπος: Αθήνα, Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Οκτ 2012, 12:07:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η γκαντεμιά ώρες ώρες δεν έχει τελειωμό.Μόλις το πήγα, όντως ήταν βάση εγκεφάλου με κόστος 60 ευρώ (αρχικά). Ωστόσο, μέχρι να πάω να το πάρω, είχε λύσει τη βάση και μου είπε ότι είχε κοπει η βίδα της βάσης, με αποτέλεσμα να έχει φύγει το παξιμάδι μέσα στο μοτέρ και δεν είναι σπίρωμα πάνω στο σασί. Το είδα και γω δηλαδή, δε νομίζω να λεει φούμαρα. Τώρα θα κάνει μεγαλύτερη τρύπα λέει, για να περάσει παξιμάδι και να την βάλει. Κόστος 110 ευρώ σύνολο.
Από Saxo πεζός και από πεζός σε 206!
http://radio-pantofla.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Οκτ 2012, 14:23:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολλα ζηταει και μου φαινεται ληστης. Αμα ηταν ετσι να πηγαινες στη Lion. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mrtclub (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μέλος
Peugeot 206 1.6 GT
Ένταξη: 14 Ιαν 2012 Δημοσιεύσεις: 143 Τόπος: Αθήνα, Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2012, 12:14:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έτσι μου φάνηκε και μένα για αυτό και το ανέφερα. Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι τόσο τυχερό?χαχαχα
Από Saxo πεζός και από πεζός σε 206!
http://radio-pantofla.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimisboukis (Dimis) Δραστήριο μέλος
peugeot 206 1.6 16v (12/2006)
Ένταξη: 06 Δεκ 2011 Δημοσιεύσεις: 286 Τόπος: Λαρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιαν 2013, 13:04:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια μια ερωτηση που θελω απο καιρο να κανω,αν και πολυ σημαντικη.αλλα προχτες μου την εδωσε πολυ στην Λαμια που στους δρομους κανεις πατιναζ...Το 206 μου φοραει δισκους τριποχαρακτους μαμα διαστασης(δεν θυμαμαι μαρκα)και τακακια καταλληλα για αυτους τους δισκους γιατι αλλαζει το σχεδιο τους απο τα μαμα(παλι δεν θυμαμι μαρκα).Οταν χρειαζομαι να πατησω φρενο ακαριαια,για τον οποιοδημοτε λογο εντος πολης με λιγα χλμ,κατευθειαν πιανει το ABS.Ναι μεν σταματει αλλα νομιζω οτι αν δεν ηταν τοσο ευαισθητο θα σταματουσε γρηγοροτερα.Αυτην η ευαισθησια και το γρηγορο ΄΄πιασιμο΄΄του ΑΒS το εχετε ολοι στα 16αρια 206?Ειναι καποιο προβλημα που πρεπει να κοιταξω γιατι το φρενο ειναι πολυ σημαντικο πραγμα.Στα τακακια και τα φρενα που κοιταξαν σε συνεργειο αλλα και στο κτεο που τα ελεγξαν δεν εγινε καποια παρατηρηση.Ευχαριστω προκαταβολικα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος
peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιαν 2013, 13:36:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το τακακι και το σχεδιο τους αλλαζει?το σχεδιο και η ποιοτητα αλλαζει του δισκου αλλα το τακακι ως μμ παχους κλπ ειναι οπως το εργοστασιακο.δηλαδη αν ειναι ο ιδιος δισκος σε διασταση απλα ειναι χαραχτος το τακακι δεν αλλαζει σε σχημα.τωρα αν θελεις εσυ αλλαζεις την ποιοτητα αλλα το σχημα ειναι το ιδιο για να το παιρνει η δαγκανα η εργοστασιακη.δεν καταλαβα τι σχημα αλλαξες..δεν εχω καταλαβει καλα ισως κατι?μονο σαν ποιοτητα αλλαξες οχι το σχημα το κουμπωμα τους κλπ?ο δισκος ειναι η ιδια διασταση..και εγω εχω αλλαξει τη ποιοτητα σε χαραχτους και τρυπητους μαζι με αλλο τακακι οχι εργοστασιακο αλλα δεν εχω το abs.δοξα το θεο δεν εχει τυχει να μου αναψει.αλλα αν εχει brake assist κοιτα μηπως το εχει μπερδεψει.παντως τυνει να μπλκαρει αμεσως.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimisboukis (Dimis) Δραστήριο μέλος
peugeot 206 1.6 16v (12/2006)
Ένταξη: 06 Δεκ 2011 Δημοσιεύσεις: 286 Τόπος: Λαρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιαν 2013, 14:11:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eννουσα και λαθος μου που δεν το διευκρινησα το εξωτερικο σχημα απο το τακακι.Ειχε καποιες διαφορες απο το μαμα το σχημα του.Οχι το παχος.Απο οτι θυμαμαι κιολλας γιατι εχει περασει και καιρος.....Παντως και με τα μαμα τακακια-δισκους παλι γινοταν το ιδιο με το γρηγορο πιασιμο του abs... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος
peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιαν 2013, 01:57:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πηγαινε το σε εναν μηχανικο να σου καθαρισουνε τους αισθητηρες του abs |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimisboukis (Dimis) Δραστήριο μέλος
peugeot 206 1.6 16v (12/2006)
Ένταξη: 06 Δεκ 2011 Δημοσιεύσεις: 286 Τόπος: Λαρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιαν 2013, 13:55:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σταυρο τα λαστιχα δεν εχουν ουτε 10.000χλμ και ειναι σε πολυ καλη κατασταση.Αλλα και με τα προηγουμενα λαστιχα που ηταν καλυτερα ποιοτικα τα ιδια γινοταν.Θα κανω αυτο που λεει ο Βασιλης και βλεπουμε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιαν 2013, 17:48:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν εχεις σωληνακια υψηλης πιεσης, λογω μικροτερης διατομης και αρα υψηλοτερης πιεσης ενδεχομενως να οφειλεται σε αυτο οτι παει να μπλοκαρει αμεσως ο τροχος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Μάϊ 2013, 14:09:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προχτές άλλαξα δίσκο/πλατώ. Μετά από καμιά 10χλμ, παρατήρησα πώς όταν πατάω το πεντάλ του φρένουν, ακούγεται ένα σκούξιμο, σαν ξύλινη πόρτα που δεν έχει λαδωθεί. Είναι κάτι ανησυχητικό ή απλά σύμπτωση και ίσως εξαφανιστεί ο ήχος από μόνος του;
Η απόδοση των φρένων είναι ακριβώς η ίδια, υγρά δεν έχει χάσει και τα τακάκια έχουν ακόμη παραπάνω απ'το μισό για να αλλαχτούν.
Ευχαριστώ.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Μάϊ 2013, 18:44:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Δε μας είπες από πού εντοπίζεις ότι ακούγεται ο ήχος... |
Sorry. Απ'το πεντάλ. Σαν σομιές ένα πράγμα, που τρίζει. Δηλαδή μόνο από εκεί θα μπορούσε, καθώς ο ήχος ακούγεται εσωτερικά, μέσα στην καμπίνα. Αλλά το αμάξι φρενάρει όπως πριν, χωρίς πρόβλημα.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Μάϊ 2013, 20:43:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: | Sorry. Απ'το πεντάλ. Σαν σομιές ένα πράγμα, που τρίζει. Δηλαδή μόνο από εκεί θα μπορούσε, καθώς ο ήχος ακούγεται εσωτερικά, μέσα στην καμπίνα. Αλλά το αμάξι φρενάρει όπως πριν, χωρίς πρόβλημα. | Παρακάλα να μην είναι καμιά τρόμπα
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Μάϊ 2013, 11:20:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | TopGear έγραψε: | Sorry. Απ'το πεντάλ. Σαν σομιές ένα πράγμα, που τρίζει. Δηλαδή μόνο από εκεί θα μπορούσε, καθώς ο ήχος ακούγεται εσωτερικά, μέσα στην καμπίνα. Αλλά το αμάξι φρενάρει όπως πριν, χωρίς πρόβλημα. | Παρακάλα να μην είναι καμιά τρόμπα |
Εγώ παρακαλάω, αλλά ποιος μ'ακούει το τελευταίο 6μηνο...
Απ'ότι είδα δεν είναι ακριβή*, αλλά θέλει βαβούρα για να αλλαχτεί; Ας ελπίσω να μη χρειαστεί, όχι για το κόστος, αλλά για την γκαντεμιά που'χω φάει.
Τίθεται δηλαδή και θέμα ασφάλειας, δηλαδή μπορεί να μ'αφήσει μια κι έξω και να μην έχω φρένα ή θα δω πτώση στην απόδοση πρώτα;
*Πώς γίνεται ο Ντίνος να έχει αντλία φρένων με 18 ευρώ και στο parts.gr να κοστίζει 55-115 ευρώ;
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2013, 15:02:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δε νομίζω πως κοιτάς στο σωστό πράμα
Ή δεν είναι αντιπροσωπευτική η φωτογραφία...
Έτσι είναι η τρόμπα φρένων
Η Peugeot για το 1.6 GTi δίνει αυτήν
4601.H5 ΑΝΤΛΙΑ ΦΡΕΝΟΥ 147,23 EUR
Οπότε έχει μια απόσταση η τιμή των 18 ευρώ, καλύτερα να τον πάρεις ένα τηλέφωνο να δεις...
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2013, 16:42:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: |
*Πώς γίνεται ο Ντίνος να έχει αντλία φρένων με 18 ευρώ... |
Αυτά δεν είναι αντλίες. Είναι υδραυλικά κυλινδράκια ταμπούρων...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2013, 18:26:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάλιστα...Τόσο τέλεια. Εύχομαι να μην είναι τρόμπα. Απλά μου κάνει αυτό το τρίξιμο, τίποτε άλλο.
Είναι επικίνδυνο "αν" είναι αυτό το θέμα; Θα το καταλάβω εύκολα; Ή μπορεί απλά να'ναι θόρυβος του πεντάλ;
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2013, 19:27:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μη χολοσκάς. Το πιό πιθανό είναι να θέλει λίγο λαδάκι η ντίζα μεταξύ πεντάλ-σερβό.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2013, 20:30:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Μη χολοσκάς. Το πιό πιθανό είναι να θέλει λίγο λαδάκι η ντίζα μεταξύ πεντάλ-σερβό. |
Μακάρι, κι εγώ σ'αυτό ελπίζω γιατί ακούγεται απλά αυτός ο squeaky ήχος και τα φρένα δουλεύουν καλά. Με παραξένεψε, γιατί συνέβη 10χλμ αφού άλλαξα δίσκο.
Δεν πάει άλλο πάντως η γκαντεμιά, Οκτώβριο είχα τρόμπα βενζίνης, ένα καμμένο καλώδιο που έστελνε ρεύμα στην τρόμπα και αισθητήρα ρελαντί. Νοέμβριο ρουλεμάν πίσω άξονα. Δεκέμβριο πρόβλημα στον BSI, δε μου άναβε φώτα φρένων λόγω προβλήματος. Μάρτιο ντίζα γκαζιού, μου "χάλασε" ένα ταξίδι αυτή η βλακεία. 10 μέρες μετά βαλβίδα ψυχρής. Μ.Δευτέρα τσιμούχα ημιαξονίου, Μ. Πέμπτη 2 ώρες πριν κλείσουν τα συνεργεία (πάλι καλά), κάηκαν τα "καρβουνάκια" του δυναμό. Μια βδομάδα μετά το Πάσχα δίσκο/πλατώ. Βάλε και λάστιχα/σήμα/ασφάλειες, έχω χαλάσει κάπου ένα διχίλιαρο απ'το πουθενα!!!
Ε εντάξει, δεν παίζομαι πιστεύω.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|