PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Συμπίεση ανα κύλινδρο
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Δεκ 2011, 20:22:26    Θέμα δημοσίευσης: Συμπίεση ανα κύλινδρο Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή με την αναζήτηση δε βρήκα κάτι ανοιξα νέο θέμα

Η απορία μου είναι πόσα psi θα έπρεπε να βγάλει συμπίεση ανα κύλινδρο

μετρήθηκε 170-170-170-175 σε 1ο,2ο,3ο,4ο κύλινδρο αντίστοιχα αλλα ο κυρ Νίκος με μπριζώνει οτι είναι λίγα και πως το δικό του έβγαλα 215 με τα έκκεντρα τα ραλλύσια και 200 με τα shrick...

Τελικά πόσο θα έπρεπε να βγάλει?

Αν κάποιος ξέρει θα με διαφωτίσει μιας και στο ιντερνετ το μόνο που βρήκα είναι οτι το στοκ bmep είναι 171 psi αλλα δεν είμαι σίγουρος αν μιλάμε για το ίδιο...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Δεκ 2011, 00:50:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιζει και το συμπιεσομετρο να ηταν μαπα...μαμα 206 μοτερ πρεπει να βγαζει πανω απο 210 με ραλλοεκκεντρα λιγο κατω απο 200


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Δεκ 2011, 00:54:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το λεω με επιφυλαξη, αλλα η μεθοδος του συμπιεσόμετρου αποτελεί κριτήριο συγκρισης της συμπίεσης των κυλινδρων μεταξύ τους κι οχι της απολυτης τιμής τους. Προκειμένου να βρεις την ακριβή συμπίεση νομιζω πρεπει να ακολουθησεις την μεθοδο του υγρού.

o bts & ο sidobre πρεπει να χουν ποστάρει σχετικά.

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=10969&highlight=%F3%F5%EC%F0%DF%E5%F3%E7

Καπου πρέπει να εχει γράψει και ο Πέτρος, μπορει να ταν και σε αλλο φορουμ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
takis_206 (takis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 206

Ένταξη: 05 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 848
Τόπος: chania

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Δεκ 2011, 01:01:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:
το λεω με επιφυλαξη, αλλα η μεθοδος του συμπιεσόμετρου αποτελεί κριτήριο συγκρισης της συμπίεσης των κυλινδρων μεταξύ τους κι οχι της απολυτης τιμής τους. Προκειμένου να βρεις την ακριβή συμπίεση νομιζω πρεπει να ακολουθησεις την μεθοδο του υγρού.

o bts & ο sidobre πρεπει να χουν ποστάρει σχετικά.

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=10969&highlight=%F3%F5%EC%F0%DF%E5%F3%E7

Καπου πρέπει να εχει γράψει και ο Πέτρος, μπορει να ταν και σε αλλο φορουμ

+100000


Πλησιάζει ο καιρός για διακοπές... ρεύματος, νερού, τηλεφώνου..!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Απρ 2012, 01:01:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:
το λεω με επιφυλαξη, αλλα η μεθοδος του συμπιεσόμετρου αποτελεί κριτήριο συγκρισης της συμπίεσης των κυλινδρων μεταξύ τους κι οχι της απολυτης τιμής τους. Προκειμένου να βρεις την ακριβή συμπίεση νομιζω πρεπει να ακολουθησεις την μεθοδο του υγρού.

o bts & ο sidobre πρεπει να χουν ποστάρει σχετικά.

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=10969&highlight=%F3%F5%EC%F0%DF%E5%F3%E7

Καπου πρέπει να εχει γράψει και ο Πέτρος, μπορει να ταν και σε αλλο φορουμ


υπαρχει κανενας μηχανηκος που να το κανει με αυτη τη μεθοδο?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Απρ 2012, 08:20:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο Ρισελιέ μιλάει για δυναμική συμπίεση. Wink

Το DIY που είχα γράψει είναι για τη στατική.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
athanas (Στεφανος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 1.6 16v

Ένταξη: 17 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 1035
Τόπος: χμμμμμμμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Απρ 2012, 19:15:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστότατος ο Πέτρος... Με το συμπιεσόμετρο μετράς δυναμική συμπίεση...
Με το τρόπο που λέει ο Τάσος στο link μετράς στατική... Wink Cool
Πάντα η δυναμική είναι μικρότερη από την στατική....


Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί. 
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει, κοιμάται.
Όποιος ξέρει και ξέρει πως ξέρει, είναι σοφός.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
athanas (Στεφανος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 1.6 16v

Ένταξη: 17 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 1035
Τόπος: χμμμμμμμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Απρ 2012, 19:19:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
το λεω με επιφυλαξη, αλλα η μεθοδος του συμπιεσόμετρου αποτελεί κριτήριο συγκρισης της συμπίεσης των κυλινδρων μεταξύ τους κι οχι της απολυτης τιμής τους. Προκειμένου να βρεις την ακριβή συμπίεση νομιζω πρεπει να ακολουθησεις την μεθοδο του υγρού.

o bts & ο sidobre πρεπει να χουν ποστάρει σχετικά.

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=10969&highlight=%F3%F5%EC%F0%DF%E5%F3%E7

Καπου πρέπει να εχει γράψει και ο Πέτρος, μπορει να ταν και σε αλλο φορουμ


υπαρχει κανενας μηχανηκος που να το κανει με αυτη τη μεθοδο?



Αυτή την μέθοδο την ξεχνάς αν μιλάς για ένα απλό συνεργείο...δεν πρόκειται κανείς να στο κάνει....
Όλοι μετράνε με συμπιεσόμετρο και συγκρίνουν με τιμή που λέει ο κατασκευαστής για να βγάλουν συμπέρασμα... Wink


Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί. 
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει, κοιμάται.
Όποιος ξέρει και ξέρει πως ξέρει, είναι σοφός.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Απρ 2012, 19:44:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια λεπτομερεια.
Η στατικη δεν εχει μοναδα μετρησης,ειναι λογος ογκου ενος η δυναμικη μετριεται σε bar ή psi.
Δεν μπορεις να τις συγκρινεις δηλαδη με αμεσο τροπο μεταξυ τους...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
athanas (Στεφανος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 1.6 16v

Ένταξη: 17 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 1035
Τόπος: χμμμμμμμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Απρ 2012, 19:48:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστός Στέλιο...


Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί. 
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει, κοιμάται.
Όποιος ξέρει και ξέρει πως ξέρει, είναι σοφός.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Mule (Σπύρος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.6 (Rallye)

Ένταξη: 19 Οκτ 2010
Δημοσιεύσεις: 83
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Δεκ 2012, 18:59:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετρισα προσφατα συμπιεση σε καθε κυλινδρο κ τα νουμερα μου επαιζαν περιπου ηταν στα 260psi ζεστο kai 245 κρυο.
Συμφωνα με τα λεγομενα εδω μεσα αυτες οι τιμες θεωρουνται αρκετα υψηλες.
Το μοτερ ειναι ενα 106 ραλλυε 16v με φλαντζα απο 206 κ εκκεντροφορους 1ου σταδιου κ (εδω ειναι το περιεργο) ΔΕΝ εχει πλανισμενο καπακι και το χρονισμα του εχει γινει στα ΜΑΜΑ σημαδια!
Μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι εχω τοσο ανεβασμενα νουμερα?

Απο εντυπωσεις στο δρομο το αμαξι σφιγγει στις πολυ ψηλες κ ζοριζεται στο τελικιασμα.
Επισης το φαινομενο αυτο το ειχα παρατηρησει κ οταν το μοτερ ηταν σε μαμα μορφη αλλα δεν ειχα μπει ποτε στο κοπο να του μετρισω συμπιεση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2012, 00:26:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1) η μέτρηση μπορεί να μην είναι σωστή, θα σου πρότεινα να το μετρήσεις και αλλού.

2) αν δεν ισχύει το παραπάνω, μάλλον το μοτέρ έχει πλανιστεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, ή έχει πιστόνια για συμπίεση.

3) αν δεν έχει πειραχθεί το μοτέρ, τότε το υποτιθέμενο "μαμά" χρόνισμα, δεν ήταν μαμά. Ο μηχανικός στη συνέχεια που πέρασε τους εκκ 1ου σταδίου, ενδέχεται να το άφησε όπως το βρήκε και σου είπε ότι είναι "μαμά".

4) αν όλα τα παραπάνω είναι οκ, πιθανότατα οι εκκ δεν είναι για χρόνισμα στα μαμά σημάδια, και χρειάζονται αργοπορεία.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mule (Σπύρος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.6 (Rallye)

Ένταξη: 19 Οκτ 2010
Δημοσιεύσεις: 83
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2012, 17:57:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστω για την απαντηση σου φιλε Πετρο.
Λοιπον εχουμε κ λεμε

1.η μετρηση εχει γινει σε 2 διαφορετικα συνεργεια με διαφορετικα οργανα ο καθενας αλλα τα αποτελεσματα ηταν σχεδον τα ιδια

2κ3.το μοτερ λυθηκε κ δεθηκε μπροστα στα ματια μου.
το καπακι ειναι οντως απλανιστο (μετρηθηκε κ υπαρχουν κ τα σημαδια απο τη χυτευση), πιστονια ειναι τα μαμα κ εχουν μπει γνησιοι εκκεντροφοροι pt51.
Το μοτερ ειναι χρονισμενο στα μαμα σημαδια, τσεκαρισμενο με κλειδωμενο το στροφαλο τα γραναζια πεφτουν στις τρυπες του καπακιου. (το αμαξι δεν φοραει το καπακι του ιμαντα εκκ. κ ετσι το εχω τσεκαρει κ γω ο ιδιος)

4. για διαφορετικο χρονισμα με κοβω κ γω αλλα το θεμα οτι κ σε μαμα φαση το μοτερ ανεκαθεν εσφιγγε στα ψηλα.Αυτο πως εξηγειται εφοσον ολα τα πραγματα εχουν οπως λεω παραπανω?

Κ με το χρονισμα τωρα ψαχνουμε μεγαλυτερο overlap δηλ προπορεια εξ κ αργοπορεια εισ σωστα τα λεω?
υπαρχουν περιθωρια να γινει κατι τετοιο μιας κ τα πιστονια δεν εχουν τσεπες?
Με απλανιστη κεφ κ φλατζα 206 τι περιθωρια εχω απο χρονισμα?


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Mule στις Τρι 04 Δεκ 2012, 20:41:26, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2012, 18:11:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Μια λεπτομερεια.
Η στατικη δεν εχει μοναδα μετρησης,ειναι λογος ογκου ενος η δυναμικη μετριεται σε bar ή psi.
Δεν μπορεις να τις συγκρινεις δηλαδη με αμεσο τροπο μεταξυ τους...


Στέλιο στο 1,3 μέτρησα 12,5-13 bar ανα κύκλινδρο, είναι καλά ?
Επίσης ο Βασίλης μέτρησε στο xara 1,6 16-17 bAR ανα κύλινδρο δεν νομίζεις ότι είναι υπεβολικό ? Το μοτέρ του είναι μαμά, λές να έχει μαζέψει καρβουνιά κ να έχουν στενέψει οι θάλαμοι καύσης ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mule (Σπύρος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.6 (Rallye)

Ένταξη: 19 Οκτ 2010
Δημοσιεύσεις: 83
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2012, 18:32:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κ μενα τοσο εδειξε κρυο 17.2 bar.
Καρβουνιλα δεν ειχε παντως!
Οι θαλαμοι πως στενευουν φιλε μου?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Δεκ 2012, 18:13:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Oi θάλαμοι καύσης από καρβουνιά κατάλοιπα κλπ. Πολύ δεν είναι η συμπίεση 17 bar ?
Η συμπίεση επίσης μετριέται με το μοτέρ ζεστό. Όταν είναι κρύο τα λάδια φράζουν τελίως τα ελατήρια των πιστονιών.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Δεκ 2012, 18:40:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mule έγραψε:
Κ με το χρονισμα τωρα ψαχνουμε μεγαλυτερο overlap δηλ προπορεια εξ κ αργοπορεια εισ σωστα τα λεω?
υπαρχουν περιθωρια να γινει κατι τετοιο μιας κ τα πιστονια δεν εχουν τσεπες?
Με απλανιστη κεφ κ φλατζα 206 τι περιθωρια εχω απο χρονισμα?


Έτσι θα μειώσεις το όβερλαπ, δεν θα το αυξήσεις.


Αυτό που καθορίζει κυρίως τη δυναμική συμπίεση, είναι το πότε κλείνει η βαλβίδα εισαγωγής.

Οπότε, αργοπορεία εισαγωγής χρειάζεται οπωσδήποτε (2-3 μοίρες και βλέπεις). Στην αργοπορεία απομακρύνονται οι βαλβίδες από τα πιστόνια στο ΑΝΣ, οπότε δεν έχεις φόβο.

Θα σου πρότενα για αρχή να μην πειράξεις την εξαγωγή.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mule (Σπύρος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.6 (Rallye)

Ένταξη: 19 Οκτ 2010
Δημοσιεύσεις: 83
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Δεκ 2012, 20:43:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οκ δηλ δινωντας αργοπορεια στον εισαγωγης θα πεσει πιο πολυ η δυναμικη σε σχεση με προπορεια στον εξαγωγης?
Επισης πειραζοντας τον εισαγωγης δεν χαλαμε το συγχρονισμο του ψεκασμου των μπεκ με το ανοιγμα των βαλβιδων?
Ξερω αρκετους που παιζουν μονο με εξαγωγης με αποτελεσμα να διωχνεις πιο γρηγορα τα καυσαερια απο το θαλαμο καυσης δεν ισχυει αυτο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Δεκ 2012, 22:21:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mule έγραψε:
Οκ δηλ δινωντας αργοπορεια στον εισαγωγης θα πεσει πιο πολυ η δυναμικη σε σχεση με προπορεια στον εξαγωγης?
Επισης πειραζοντας τον εισαγωγης δεν χαλαμε το συγχρονισμο του ψεκασμου των μπεκ με το ανοιγμα των βαλβιδων?
Ξερω αρκετους που παιζουν μονο με εξαγωγης με αποτελεσμα να διωχνεις πιο γρηγορα τα καυσαερια απο το θαλαμο καυσης δεν ισχυει αυτο?


Ναι, το κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής είναι σε μεγάλο βαθμό καθοριστικό για το πόση δυναμική συμπίεση θα χτιστεί στον κύλινδρο.

Σαφώς, και η εξαγωγή παίζει ρόλο.

Αλλά αν έχεις αυτή τη στιγμή υπερβολική προπορεία στην εισαγωγή π.χ., δεν μπορείς να το μαζέψεις παίζοντας μόνο με την εξαγωγή.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mule (Σπύρος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.6 (Rallye)

Ένταξη: 19 Οκτ 2010
Δημοσιεύσεις: 83
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Δεκ 2012, 22:59:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BTS έγραψε:
Ναι, το κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής είναι σε μεγάλο βαθμό καθοριστικό για το πόση δυναμική συμπίεση θα χτιστεί στον κύλινδρο.

Σαφώς, και η εξαγωγή παίζει ρόλο.

Αλλά αν έχεις αυτή τη στιγμή υπερβολική προπορεία στην εισαγωγή π.χ., δεν μπορείς να το μαζέψεις παίζοντας μόνο με την εξαγωγή.


Σ' ευχαριστω φιλε Πετρο για τις απαντησεις σου!

Προπορεια πως θα εχω στην εισαγωγη αφου ειναι ρυθμισμενο στα μαμα σημαδια εκτοσ κ αν εννοεις οτι εχω προπορεια απο τα εκκεντρα. Αν κ δεν το πιστευω το συγκεκριμενο μιας κ οπως σου ειπα το "σφιξιμο" στα ψηλα το ειχε κ με τα μανισια εκκεντρα!

Τεσπα το αμαξι θα κουρδιστει πανω στο δυναμομετρο με μηχανικο κ προγραμματιστη κ θα δουμε στη πραξη το καλυτερο συνδιασμο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1287s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on