PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ιμάντας χρονισμού σε 307
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Νοέ 2012, 14:24:01    Θέμα δημοσίευσης: ιμάντας χρονισμού σε 307 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σε όλους,

Άλλαξα πρόσφατα τον ιμάντα χρονισμού μαζί την αντλία νερού στο peugeot 307 1.4 16valve. Παρατήρησα το εξής: Όταν ο κινητήρας είναι κρύος στις 2000 στροφές περίπου κάνει ένα κροτάλισμα. Αν ζεσταθεί κάνει τον ίδιο θόρυβο αλλά πιο μειωμένο στις 3000 στροφές. Έχει αντιμετωπίσει κανείς τέτοιο πρόβλημα; Υπάρχει λύση;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Νοέ 2012, 14:53:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εννοειται οτι αλλαξες ολο το κιτ του ιμαντα χρονισμου με τεντωτηρα κλπ ναι??και εγς οταν τον αλλαξα με ολα τα απαραιτητα δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο...βεβαια εισαι σιγουρος οτι κροταλιζει??εμενα οταν ειναι κρυο ακουγονται λιγο οι βαλβιδες στις 2000στρ αλλα για λιγο..3000στρ δεν το παω μεχρι να ζεσταθει..κοιτα λιγο τι σοι κροταλισμα και αν το κανει μονο κρυο και για ποση ωρα...και αν ειναι απο βαλβιδες δες...λαδι τι χρησιμοποιεις?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Νοέ 2012, 15:28:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ίσως ο χαρακτηρισμός του ήχου να μην είναι και πολύ σωστός. Πρακτικά, όταν το λάδι έχει θερμοκρασία κάτω από εκατό βαθμούς, στις 2000 στροφές σε κάθε ταχύτητα ακούγεται αισθητά περισσότερο η μηχανή. Λάδια και φίλτρο λαδιού αλλάζω κάθε 10000 χλμ και βάζω total 5w40. Νομίζω ότι είναι καλή επιλογή. Χρησιμοποίησα βέβαια στη προηγούμενη αλλαγή ένα liqui moly flush υγρό για την εσωτερική πλύση της μηχανής. Λέτε να φταίει αυτό; Τα μπουζί είναι της eyquem. Βέβαια μου φαίνεται ότι στα ξεκινήματα χτυπάει λίγα πειράκια; Δεν ξέρω αν σχετίζονται όλα αυτά;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Νοέ 2012, 15:47:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οχι δε νομιζω να φταιει το καθαριστηκο.και τα λαδια σου καλα ειναι...αν ητανε κανα 10 40 θα σου ελεγα..δες τα μπουζι αν ειναι καλα και μη τα αλλαζεις στα 40000χλμ..πολυ νωριτερα..στα μισα θα ελεγα..κοιτα να αλλαζεις το φιλτρο ετσι ωστε να μπαινει αερας καθαροσ..και οταν ανεβαινει η θερμοκρασια στους 80 βαθμουσ μεσα σε 10λεπτα ανεβαινει η σωστη θερμοκρασια του λαδιου..οποτε το να εχει λιγο παραπανω θορυβο ας πουμε ειναι λογικο μεχρι ενος σημειου...τωρα αν δε βλεπεις τιποτα το ανυσηχητικο το πας στο συνεργειο. κοιτα να ελεγξεις τα μπουζι σου και το φιλτρο σου..η μηχανες αυτες εχουνε μια ευπαθεια στις 95αρες..δυστηχως..βαλε καμμια καθαρη 95αρα η 97αρα..και τα εκουιεμ γι αυτη τη μηχανη δεν ειναι οτι καλυτερο..για δοκιμασε τα μποσ τα πλας για τη μηχανη αυτη που τα πανε και καλυτερα...μην αλλαζεις μαρκες μπουζι..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Νοέ 2012, 15:36:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το πρόσεξα καλύτερα σήμερα. Ειδικά το πρωί μέχρι να ανέβει η θερμοκρασία του λαδιού στους 100 βαθμούς ακούγεται αρκετά η μηχανή στις 2000 στροφές. Μετά σβήνει ο θόρυβος. Δεν είναι ενοχλητικός απλά δεν καταλαβαίνω γιατί έτσι ξαφνικά το παρουσίασε. Απλά άλλαξα τον ιμάντα μαζί με τεντωτήρες, ιμάντα δυναμό και αντλία νερού. Τα μπουζί τα είχα αλλάξει πριν 12000 χλμ μαζί με το φίλτρο αέρος. Πριν 2000 χλμ άλλαξα λάδια 5w40 total 9000 μαζί με φίλτρο λαδιού και το σετ χρονισμού όπως είπα. Αυτό το λάδι το έχω ξαναβάλει και δεν δημιούργησε κανένα πρόβλημα. Βενζίνη βάζω πάντα σχεδόν από το ίδιο πρατήριο από τότε που το έχω. Ο θόρυβος μοιάζει σαν να έχω φίλτρο ελευθέρας ροής και ακούγεται σε κρύο κινητήρα στις 2000 στροφές. Μήπως "κουνήθηκε" το φίλτρο και κάνει κόλπα; Ευχαριστώ για τις απαντήσεις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Νοέ 2012, 16:12:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κοιτα μηπως δε σου εχει σφιξει τιποτα καλα τοτε...αλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Νοέ 2012, 17:11:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα το ελέγξω αυτό. Ήθελα να ρωτήσω αν και δεν πιστεύω να έχει σχέση. Μέχρι τα 80000 χλμ έβαζα 10w40 λάδι, μετά άλλαξα σε 5w40. Όλες οι αλλαγές έγιναν ανά 10000 χλμ. Έπρεπε μόλις πρωτοέβαλα το 5w40 να το αλλάξω στα 1000 χλμ για να φύγει το παλιό; Τώρα που σκέφτομαι από total 5w40 να πάω στο motul 8100 xcess 5w40 πρέπει στα πρώτα 1000 χλμ να το ξαναλλάξω; Ευχαριστώ και πάλι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Νοέ 2012, 17:29:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οχι να μη πας στο μοτουλ.αν θεσ να πας καπου αλλου πηγαινε στο τοταλ κουαρτζ 9000 ενερτζι 5 40.κορυφη.βεβαια στα 1000χλμ και μετα αλλαγη παντα με φιλτρο..να μη μεινει μειγμα με το παλιο..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Νοέ 2012, 17:39:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα είχα αγοράσει τα motul και τα έχω στην αποθήκη. Να μην τα βάλω λέτε; Κακή επιλογή; Γιατί; Έχω διαβάσει καλές γνώμες. Έχετε κάποια ένδειξη ότι δεν είναι καλά;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Νοέ 2012, 17:56:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω θεωρω τα τοταλ ενερτζι κορυφη..οχι μονο κορυφη..πολυ για αυτη τη μηχανη αλλα τα βαζω γιατι ειμαι ευχαριστημενος...στροφαρει ωραια η μηχανη...τα μοτουλ ειναι καλα τιμια αλλα υποψιαζομαι θα σου τα καψει.και δε φτανει τα τοταλ..τωρα κανε οτι νομιζεις..ουτως η αλλως για 1000χλμ μετα ξαναλλαζεις με φιλτρο ακομα και αν ειναι 5 40 και αυτα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Νοέ 2012, 08:33:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά διαβάζοντας πολλά θέματα περί λαδιών κατάλαβα ότι υπάρχουν πολλές διαφορετικές γνώμες. Ρώτησα τον παλιό ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου μου και μου είπε ότι αυτός έβαζε total 10w40. Εγώ στη πρώτη αλλαγή έβαλα total 9000 5w40 και τα άφησα 10000 χλμ, χωρίς να τα αλλάξω στα 1000 χλμ (πρώτο λάθος). Τώρα στη δεύτερη αλλαγή που του έκανα ο μηχανικός του έβαλε liqui moly flush δούλεψε στο ρελαντί για περίπου 12 λεπτά και μετά αφαίρεσε τα λάδια με το μηχάνημα που τα ρουφάει. Δεν το ανέβασε να ξεβιδώσει κτλ. Βέβαια άλλαξε και το φίλτρο και ξαναέβαλε πάλι total 9000 5w40. Οπότε δημιουργήθηκε και το πρόβλημα με το θόρυβο, όταν είναι κρύο στις 2000 στροφές. Στη πράξη η μηχανή μουγκρίζει περισσότερο σε αυτές τις στροφές όταν φυσικά είναι κρύα τα λάδια (κάτω από 100 βαθμούς κελσίου). Πάντως τα θέματα και γενικά όλο το forum βοηθάει πάρα πολύ. Μήπως ξέρει κανείς που μπορώ να πάρω τα total quartz energy σε 5w40; Τα φέρνει ο γκαγκαστάθης Θεσσαλονίκη;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Νοέ 2012, 11:19:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα 10 40 ειναι απλως ακαταλληλα για αυτη τη μηχανη...το 5 40 δινει λιγο θορυβο παραπανω μεχρι να ζεσταθει..δε θα πρεπε να το πηγαινεις πανω απο 2000 2500στρ μεχρι να ζεσταθει...οταν βαζεις τα flush δε πρεπει να σου αφησεισ τα λαδια οσο θα σου τα αφηνε χωρισ αυτο..γιατι παντα μενει λιγο μεσα..και κακως σου τα ρουφαει...ειναι οτι χειροτερο...ανοιγει ταπα πανω πρωτα ανεβαζει ανοιγει ταπα κατω και φευγει το παλιο λαδι..με το που σβησει το αμαξι..μαζι με φιλτρο..γκαγκασταθης δεν το εχει...απο γερμανια παρεγγειλε το..υπαρχουνε παιδια απο εδω μεσα που τα παραγελνουνε...αλλιως παρε το ελφ εξελιουμ nf 5w40 που ειναι το ιδιο με αυτο που σου λεω αλλα η πιο παλια εκδοχη του..παντα 1000χλμ αλλαζεις με φιλτρο και μετα οκ..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Νοέ 2012, 16:12:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές. Αν γνωρίζεις κάπου που συμφέρει να αγοράσω τα elf πες μου
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Νοέ 2012, 18:49:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=765&category_id=118&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el
http://www.ebay.de/itm/1L-3-58-Euro-2x5-Liter-TOTAL-Quartz-9000-Energy-5W-40-Motorenol-5W40-Motorol-/190722272354?_trksid=p2047675.m1850&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D11%26meid%3D3713122216742004885%26pid%3D100011%26prg%3D1005%26rk%3D1%26sd%3D170831826450%26
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Δεκ 2012, 16:24:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη βοήθεια. Διαβάζοντας πολλά σχετικά θέματα στο forum είδα ότι πολλοί χρησιμοποιούν πρόσθετα λαδιού. Λέτε να χρησιμοποιήσω κάτι αντίστοιχο; Κάποια τις gunk για τις βαλβίδες συνιστούσαν σε ένα φίλο μου στη Κύπρο με peugeot 307. Για να μην ακούγονται και οι βαλβίδες, ειδικά στα κρύα ξεκινήματα. Λέτε τελικά να ακούγονται οι βαλβίδες στα κρύα ξεκινήματα και στη δική μου περίπτωση και να μην έχει σχέση με τον ιμάντα; Αυτό το λέω γιατί με τη δεύτερη αλλαγή του λαδιού από 10w40 σε 5w40 παρουσιάστηκε αυτό το πρόβλημα. Επίσης γενικά το λάδι αργεί να φτάσει στους 100 βαθμούς. Ειδικά τα πρωινά κάνει και 20 λεπτά συντηρητικής οδήγησης μέχρι της 2500 στροφές. Μπέρδεμα, η κατάσταση. Θα αλλάξω τα λάδια μετά από 2000 χλμ αφού είχα χρησιμοποιήσει το engine flush και βλέπουμε!! Ο ήχος από τις βαλβίδες πως ακριβώς είναι; Ακούγεται πιο έντονα το μαρσάρισμα της μηχανής;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Δεκ 2012, 17:36:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πως βλεπεις οτι το λαδι φτανει τους 100βαθμους?εχεις μετρητη λαδιου?το ψυκτικο φτανει τους 100 ισως το λαδι δεν νομιζω..και σου τονισα οτι οταν ειναι κρυο απεφυγε να το μαρσαρεις..δεν ειναι αναγκη να αλλαξεις μονο για το flush στα 2000κμ το λαδι...απο οτι το αλλαζεις στα κανονικα βγαλε 3000κμ..αν ειναι για το φλουσ μονο.τωρα σε αυτη τη μηχανη ακουγονται λιγο στην αρχη οι βαλβιδες..μπορεις να χρησιμοποιρεισεις πριοντα οπως sintoflon bardhal ceramic power liquid.εγω θα σου συνιστουσα το πρωτο το εχω χρησιμοποιησει και ειναι καλο.αλλα μη βαλεις και ποσοτητα..γενικα θελουνε καλη προσοχη με τις ποσοστητες...αλλα γενικα το πρωι ακουγονται απο ολες τις μηχανες μεχρι να ζεσταθει το λαδι...ακουγοτναι συνηθως οι βαλβιδες και ο ψεκασμος..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Δεκ 2012, 18:15:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα. Βλέπω τη θερμοκρασία λαδιού από το δείκτη θερμοκρασίας λαδιού. Έχω το oxygo και το διαθέτει αυτό το μοντέλο. Άκουσα τις συμβουλές σου και δεν το μαρσάρω. Απλά ακούγεται λιγάκι παραπάνω η μηχανή όταν είναι κρύα (λάδι κάτω από 100 βαθμούς) και το στροφόμετρο περνά από τις 2000 στροφές ακριβώς. Ο ήχος είναι της λειτουργίας της μηχανής πιο έντονος όμως. Να προέρχεται από τις βαλβίδες και το ψεκασμό; Δεν θα ακουγόταν και σε άλλες στροφές (1000, 1500 κτλ) καθ' ότι δεν ανεβάζω πάνω από 2500;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Δεκ 2012, 18:48:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν πας με 2α και 2500στρ σε κατηφορα και αφησεις το γκαζι θα δεις οτι στο τραβηγμα της μηχανης θα ακουστουνε περισσοτερο..ειναι σε καποιες στρ ακουγονται περισσοτερο..εχουμε ιδια μηχανη...εβαλες το ιδιο λαδι τοταλ που σου ειπα παραπανω???εβαλες και το φλουσ πριν??τι ακριβως εκανες πες μου?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 22 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 72

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Δεκ 2012, 20:17:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Όταν πήρα μεταχειρισμένο το αμάξι του έκανα αμέσως αλλαγή λαδιών και του έβαλα total 9000 5w40, ενώ είχε τα total 10w40. Ήταν όλα οκ. Μετά από 10.000 χλμ που ήθελα να αλλάξω τα λάδια άλλαξα μαζί και το σετ χρονισμού και χρησιμοποίησα το flush. Τα λάδια που έβαλα ήταν και πάλι total 9000 5w40. Από τότε έχω 2000 χλμ που το παρακολουθώ να κάνει αυτό τον ενισχυμένο θόρυβο μόνο όταν είναι κρύο το λάδι (κάτω από εκατό βαθμούς) και μόνο ακριβώς στις 2000 στροφές. Για την ακρίβεια, καθώς πατάω το γκάζι σε κάθε σχέση (1η, 2η, 3η, κτλ) και το στροφόμετρο ανεβαίνει από το ρελαντί προς υψηλότερες στροφές όταν περνάει από τις 2000 στροφές η μηχανή ακούγεται περισσότερο. Στις 2300 στροφές η μηχανή συνεχίζει να δουλεύει χωρίς να ακούγεται σχεδόν καθόλου. Περίεργο; Σε όλες τις αλλαγές λαδιών αλλάζω και το φίλτρο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Δεκ 2012, 20:28:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δε νομιζω να ειναι τιποτα αυτο..απλα επειδη στις 2000στρ αρχιζει να δουλευει ο μεταβλητος γι αυτο και ακους περισσοτερο της βαλβιδες..αλλαζει ελαφρως τισ μοιρες και δουλευουνε περισσοτερο οι βαλβιδες εισαγωγης..μεχρι να ζεσταθει το λαδι..και εμενα μου το κανει μεχρι να ζεσταθει ελαφρως...αν θελεις βαλε ενα αντιτριβικο που παει και στις βαλβιδες...εγω χρησιμοποιω αυτο( http://www.sintoflon.com/prodotti/automotive-motore-protector-racing/)και ειμαι ευχαριστημενος..αλλα οχι δοσεις μεγαλες..ενα δυο μπουκαλακια σε διαστημα των 10000 χλμ και κανω αλλαγη λαδιου καθε 10000χλμ με το 5 40 ενερτζι τοταλ κουρτζ 9000...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2094s (PHP: 50% - SQL: 50%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on