Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Νοέ 2012, 12:28:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
takis_206 έγραψε: | Αλέξη στην μέτρηση σου φαίνεται να έχεις κοφτή 8,η διαφορά εσένα με του Νικόλα είναι ότι ο Νικόλας έχει mpek rc οποτε ναι εσένα ψιλά θα στεγνώνει,τώρα αν φτάσεις τα άλογα του νικόλα χλομό όπως δεν τα έφτασες με τα αλλα έκκεντρα που ήταν ίδια set up έτσι δεν θα φτάσει και τώρα ο λόγος δεν χρειάζεται ανάλυση...με υγραέριο δεν πάτησες να δεις διαφορες μιας και λες ότι είναι ρυθμισμένο ? |
Με βενζίνη 138 με υγράεριο 135 , γιαυτο λέω πως δεν νομίζω να ειναι απο το φτωχό τα χαμένα άλογα. Επίσης να θυμηθούμε ότι ο volvos με μπεκ c2 σαν τα δικα μου έβγαλε 149 νομίζω οπότε δεν Χανω απο τα μπεκ.
Άρα μένει η εξάτμηση όπως είπε ο νικος ( τωρα που το σκέφτομαι με διόρθωση στο διχαλο είδα 3 άλογα πανω με αλαγμα ολόκληρης της διατομης παίζει να κερδίσω αρκετά )
Και δεύτερον μΕνει το καθάρισμα της κεφαλής και τα ελατηρια.
ΥΓ. Μια που θα Αλαξω κάποια στιγμη εξάτμηση αποτι φενεται, ευκαιρία να μείωσω τον θόρυβο στο τελικό. Το group n που έχω τωρα μου παίρνει τα αυτιά. Τι εναλλακτική έχω για κάτι πολυ πιο ησηχο;
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mule (Σπύρος) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.6 (Rallye)
Ένταξη: 19 Οκτ 2010 Δημοσιεύσεις: 83 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Νοέ 2012, 12:47:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
+5 αλογα θα δεις με μεγαλυτερη εξατμιση.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Νοέ 2012, 13:28:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω ειχα μπεκ αγαπη
και 5 αλογα δε θα δει με τιποτα με αυτο το σεταπ.
με 60αρα ισως και υπο προυποθεσεςις |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Νοέ 2012, 15:10:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τι 60αρα ρε παναγιωτη 9 θα το γυρισει?54 ειναι κομπλε για τα εκκεντρα με τιποτα παραπανω...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Νοέ 2012, 15:25:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
an deis palioteri συζτηση αυτο το μοτερ ειδικα η πεζο σπορτ και η σιτροεν σπορτ για 160αλογα σεταπ τα βγαζουν με 58 και 60αρα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mule (Σπύρος) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.6 (Rallye)
Ένταξη: 19 Οκτ 2010 Δημοσιεύσεις: 83 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Νοέ 2012, 15:34:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με τι συμπιεση ομως?
Αν βαλει 60αρα ετσι οπως ειναι ψηλα μπορει να πηγαινει χαμηλομεσαιες ομως δεν θα περνει τα ποδια του..
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Mule στις Δευ 05 Νοέ 2012, 15:37:37, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Νοέ 2012, 15:35:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | an deis palioteri συζτηση αυτο το μοτερ ειδικα η πεζο σπορτ και η σιτροεν σπορτ για 160αλογα σεταπ τα βγαζουν με 58 και 60αρα |
Να μην θυμηθούμε και τον Ιταλό που μιλούσες και σου είπε να βάλεις 60αρα και ότι αυτοί είδαν διαφορά μπόλικα άλογα οταν έβαλαν σε ένα μοτέρ μας 60αρα..
Με προβληματίζετε τωρα! Υπάρχει περίπτωση αν παω για 60αρα να χάσω αντί να κερδίσω επειδή θα ειναι too much?
Υγ. Βόλβε έρωτα τι μπεκ Φόρουσες ρε; Απο c2 δεν είχες οταν δυναμομετρησες;
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Νοέ 2012, 15:37:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mule έγραψε: | Με τι συμπιεση ομως? |
Μια που θα ανοιχτεί καπάκι για καθάρισμα μπορει να ανέβασω λίγο συμπίεση με πλάνισμα ΑΛΛΑ έλεγα να μην το κάνω γιατι θυμάμαι ακόμα κωλαρα να φωνάζει να μην ανεβάζουμε συμπίεση σε αυτο το μοτέρ ότι δεν δίνει τιποτα..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mule (Σπύρος) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.6 (Rallye)
Ένταξη: 19 Οκτ 2010 Δημοσιεύσεις: 83 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Νοέ 2012, 15:42:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστα!
Με την 60αρα πιστευω θα χασεις αρκετα χαμηλα κ τα αλογα θα ερθουν κοντα στο κοφτη.
Τετοια εξατμιση κατ'εμε ειναι too much για το set up σου κ μονο με πιστονια συμπιεσης θα το τολμουσα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Νοέ 2012, 15:46:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mule έγραψε: | Σωστα!
Με την 60αρα πιστευω θα χασεις αρκετα χαμηλα κ τα αλογα θα ερθουν κοντα στο κοφτη.
Τετοια εξατμιση κατ'εμε ειναι too much για το set up σου κ μονο με πιστονια συμπιεσης θα το τολμουσα... |
Άρα μια χρυσή τομή με 58αρα; Να σου πω και κάτι; Αν δεις την δυναμομετρηση τα μάξιμουμ άλογα τα έδωσε στις 7400!!!
Αυτο το μοτέρ απο μικρό οταν ήταν γουστάρει να δίνει ψηλά! Θελει να γίνει vetch πως να το κάνουμε!
Οπότε αν με μια 58αρα δεν χάσει ιδιεταιρα στις χαμηλές ( σε σημείο να μην ξεκινάει ας πούμε) αλλα στις 7000+ ρημάζει δεν με χαλάει καθόλου. Έτσι και αλλιώς ο τρόπος οδήγησης μου και με το κοντό κ/π δεν πέφτει κάτω απο 3500-4000...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mule (Σπύρος) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.6 (Rallye)
Ένταξη: 19 Οκτ 2010 Δημοσιεύσεις: 83 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Νοέ 2012, 16:30:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | Άρα μια χρυσή τομή με 58αρα; Να σου πω και κάτι; Αν δεις την δυναμομετρηση τα μάξιμουμ άλογα τα έδωσε στις 7400!!!
Αυτο το μοτέρ απο μικρό οταν ήταν γουστάρει να δίνει ψηλά! Θελει να γίνει vetch πως να το κάνουμε!
Οπότε αν με μια 58αρα δεν χάσει ιδιεταιρα στις χαμηλές ( σε σημείο να μην ξεκινάει ας πούμε) αλλα στις 7000+ ρημάζει δεν με χαλάει καθόλου. Έτσι και αλλιώς ο τρόπος οδήγησης μου και με το κοντό κ/π δεν πέφτει κάτω απο 3500-4000... |
Τι να σου πω ρε Αλεξη εγω στη θεση σου θα φορουσα την 55αρα για πιο over all χρηση.Καλο ειναι να παρεις κ μια γνωμη απο εναν εμπειρο εξατμισα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
takis_206 (takis) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 206
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 848 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Νοέ 2012, 16:38:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κανετε μια συζητηση για ενα μοτερ με 200+χιλιαδες χιλιομετρα....ξεχνατε τα βασικα
Πλησιάζει ο καιρός για διακοπές... ρεύματος, νερού, τηλεφώνου..!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mule (Σπύρος) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.6 (Rallye)
Ένταξη: 19 Οκτ 2010 Δημοσιεύσεις: 83 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Νοέ 2012, 16:45:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
takis_206 έγραψε: | κανετε μια συζητηση για ενα μοτερ με 200+χιλιαδες χιλιομετρα....ξεχνατε τα βασικα |
Σωστα μιλας αλλα η συζητηση γινεται γιατι τα +3 απο εκκεντρα ειναι λιγα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Νοέ 2012, 16:50:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βαζεις πιο αγρια εκκεντρα σε ενα μοτερ αμφιβολου καταστασης χωρις το αναλογο προγραμμα και με φιμωμενα περιφερειακα και τι ακριβως περιμενεις? παλι καλα που εβγαλε 3 πανω αφου καθε φορα που το μετρα ειναι και χειροτερο απο οσο πρεπει να βγαλει.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mule (Σπύρος) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.6 (Rallye)
Ένταξη: 19 Οκτ 2010 Δημοσιεύσεις: 83 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Νοέ 2012, 16:59:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | βαζεις πιο αγρια εκκεντρα σε ενα μοτερ αμφιβολου καταστασης χωρις το αναλογο προγραμμα και με φιμωμενα περιφερειακα και τι ακριβως περιμενεις? παλι καλα που εβγαλε 3 πανω αφου καθε φορα που το μετρα ειναι και χειροτερο απο οσο πρεπει να βγαλει.... |
Θα συμφωνισω για το προγραμα κ την εξατμιση!
Παντως βλεποντας την προηγουμενη δυναμομετριση για τα χιλιομετρα που εχει διανυσει το μοτερ, τα 135 δεν τα λες λιγα.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Νοέ 2012, 17:47:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | βαζεις πιο αγρια εκκεντρα σε ενα μοτερ αμφιβολου καταστασης χωρις το αναλογο προγραμμα και με φιμωμενα περιφερειακα και τι ακριβως περιμενεις? παλι καλα που εβγαλε 3 πανω αφου καθε φορα που το μετρα ειναι και χειροτερο απο οσο πρεπει να βγαλει.... |
Κοιταξτε , αυταπατες δεν εχω δεν περιμενα να φτασω τα 150 αλλα τα 140-143 ηλπιζα. Το μοτερ εχει οντως 188.000 χλμ, αλλα χαρχαλο δεν ειναι. Λαδια καιει 500ml στα 10.000χλμ, δεν ειναι πολλα αν αναλογηστουμε οτι παιζει κοφτες πολυ συχνα και εχω την επιστροφη αναθυμιασεων σε μπουκαλι.
Και οπως ειπε και ο προλαλλησαντας με τα περιφερειακα που εχω και τα ραλοεκεντρα 135 που εβγαλε δεν ειναι λιγα αν αναλογηστουμε οτι καποια ιδια μοτερ εδω μεσα εβγαζαν 138-140 με ραλοεκεντρα ΑΛΛΑ με 54αρα εξατμηση.
Απλος πιστευω οτι καποιο κομματι του παζλ, κατι απο:
1. Ελατηρια 106
2. Εξατμιση μεγαλυτερη ( ποσο δεν ξερω το συζηταμε , 54 νομιζω ειναι οριακα , 60 overkill)
3. Καθαρισμα κεφαλης
Κατι απο ολα αυτα Ή και ολα μαζι του κοβουν αλογα.
Σας ειπα και ποιο πριν ΔΕΝ χαλαστηκα καθολου που δεν εβγαλα χτες παραπανω αλογα , γιατι το αμαξι πραγματικα το ΚΑΡΑΓΟΥΣΤΑΡΩ ηδη στον δρομο! Για τα γουστα μου και τα κιβυκα μου ( ισως και ικανοτητα οδηγησης) ειναι αρκετα δυνατο , οποτε αν αυτα ειναι με 138 αλογα ΑΝ φτασω τα 150 που ειναι ο στοχος πραγματικα το αμαξι θα ειναι τελειο για μενα.
Απο κει και περα κατι ακομα, ο κοπανιδης ( το maha) κοζανης επειδη με εχει δει οτι καθε μηνα πινω καφε εκει και βαραω και μια δυναμομετρηση, με κανει τρελη τιμη, οποτε δεν με χαλαει να κανω 1-2-3 ακομα καθος θα διορθωνω τα παραπανω πραγματα, ετσι για να δουμε και στο κλαμπ καποιες λεπτομεριες πως βοηθανε ενα μοτερ , και να το δουμε και μενουμερα δυναμομετρησης, οπως κανουμε μεχρι τώρα.
Αρα πρεπει μεχρι τα χριστουγεννα να δω τι απο τα παραπανω να διωρθωσω και μετα να βαρεσω ενα μαχα να δουμε τα αποτελεσματα.
Τι πιστευετε οτι θα ηταν ποιο διαφοτιστικο να κανω πρωτα?
1. καθαρισμα κεφαλης και ελατηρια 106; Ετσι θα δουμε αν οντως τα σρικ δουλευουν ΜΟΝΟ με ραλοεελατηρια καθοτι γιαυτα ειναι και φτιαγμενα ( ο κωδικος αυτων των σρικ ειναι για 106, δεν βγαζει η σρικ για 206)
2. Εξατμιση? αν αλαξω αυτην και τελικα ερθουν απο κει τα αλογα θα καταλαβουμε οτι τα σρικ θελουν αναγκαστηκα πανω απο 50αρα γιατι αλλιως πνηγονται..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!


 Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Νοέ 2012, 18:06:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο Τακης δεν εχει μιλησει ποτε για 60αρα εξατμιση αλλα για 60αρα πεταλουδα. Μην μπερδευομαστε.
Μηπως θελει ο Τακης να πει γνωμη για το δικο μου οταν το οδηγησε?
Χαμηλομεσαιο σερνοταν και ακομα ποδηλατο που λεει ο λογος με περνουσε. Ε τι να το κανω οταν ανοιγει μετα τισ 5500. Να το βρασω. (54αρα φοραω)
Αν θελεις να κανεις σωστη δουλεια, βαλε 54 σωληνα με 51 εσωτερικο δηλαδη, καταλυτη τον υπαρχων που εχεις, μεσαιο οπωσδηποτε και ενα καλο τελικο. Ετσι ναι, τοτε θα κανεις δουλεια σου και θα εισαι οκ.
Εγω για να φρεναρω την κατασταση, εβαλα 50αρι τελικο στην 54αρα και τωρα ειναι πολυ καλο.
Εγω παντως επιμενω σε προγραμμα. Δεν φταιει σε καμια περιπτωση ο σαλεξ αλλα το μυαλο του αλεξη.
Αν πιστευετε οτι υπηρχε εστω και μια περιπτωση να ταιριαζε του τακη το προγραμμα με του αλεξη το αμαξι, ας αλλαξουμε κουβεντα.
Εδω μαμα αυτοκινητα, βαζεις προγραμμα και αλλιως δουλευει στο ενα και αλλιως στο αλλο. 
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!


 Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Νοέ 2012, 18:10:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: |
1. καθαρισμα κεφαλης και ελατηρια 106; Ετσι θα δουμε αν οντως τα σρικ δουλευουν ΜΟΝΟ με ραλοεελατηρια καθοτι γιαυτα ειναι και φτιαγμενα ( ο κωδικος αυτων των σρικ ειναι για 106, δεν βγαζει η σρικ για 206)
2. Εξατμιση? αν αλαξω αυτην και τελικα ερθουν απο κει τα αλογα θα καταλαβουμε οτι τα σρικ θελουν αναγκαστηκα πανω απο 50αρα γιατι αλλιως πνηγονται.. |
Καθαρισμα κεφαλης ναι οπως και ελατηρια 106, σωστη εξατμιση οπως σου ειπα αλλα και σωστο προγραμμα. Απ' οσο εισαι, θα πας +7-8 ακομα !
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!


 Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Νοέ 2012, 18:12:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α και κατι ακομα. Οι εκκεντροφοροι στην τερμα ρυθμιση τους, γλυφουν οι βαλβιδες τα πιστονια, οποτε κατι αναλογο θα γινει και με πλανισμα. Οχι απαραιτητα θα βρουν αλλα ενα καλο κατεβασμα ειναι αρκετο για να ερθει η ζημια. 
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mule (Σπύρος) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.6 (Rallye)
Ένταξη: 19 Οκτ 2010 Δημοσιεύσεις: 83 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Νοέ 2012, 18:16:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikolas206gti έγραψε: | Α και κατι ακομα. Οι εκκεντροφοροι στην τερμα ρυθμιση τους, γλυφουν οι βαλβιδες τα πιστονια, οποτε κατι αναλογο θα γινει και με πλανισμα. Οχι απαραιτητα θα βρουν αλλα ενα καλο κατεβασμα ειναι αρκετο για να ερθει η ζημια.  |
+1
Ξεκινα με εξατμιση κ μετα εφοσον εχεις σκοπο να λυσεις μοτερ, αλλαζεις κ τα υπολοιπα κ τελειωνεις με προγραμμα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|