Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2012, 16:59:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εδω ειναι το ζουμι στην ολη ιστορια...
Καθως αν τα βαλεις κατω θα δεις το εξης παραδοξο.
Πως αν ξερεις να παιξεις με τα μαμα περηφεριακα του αυτοκινητου
και τα συνδιασεις σωστα,
το συνολικο αποτελεσμα ειναι τοσο απροσμενα καλο, που σε βαζει σε σκεψεις το γιατι να πας να δωσεις 2 και 3 χηλιαρικα οταν το ηδιο αποτελεσμα θα το εχεις με πολυ λιγοτερα απο 1000 ευρω
Εκτος και αν μιλησουμε για ΒΤ
που και εκει παλι εχω δει περιπτωσεις που μου αρεσουν και αλλες που λυπαμαι τα παιδια για τα λεφτα που δωσανε,
γιατι πολυ απλα δεν πηραν αυτο το οποιο πληρωσανε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2012, 17:28:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να ρωτήσω κ εγώ κάτι? Όταν έβαλα την εξατμιση το αμάξι είχε μεγάλη διαφορά έστω κ έβαλα με 2 καζανακια κ 63.5.. το θέμα ειναι ότι μετά από πολλά κμχ το αμάξι αρχηζε να ρίχνει κατά κάποιο τρόπο την απόδωση του χωρίς να εχω κάνει κάτι αλο. Όταν μετά έκανα κ Dp πάλι τα ιδια.. στην αρχή νόμισα ότι έφτασα τα 170 άλογα κ λέω αυτα ειναι ούτε πρόγραμμα θέλω ούτε τπτ.. μετά από 500 + κμχ πάλι τα ιδια σταδιακά πάλι κάτω.. το ίδιο έγινε κ όταν καθαρησα βαλβίδες στην αρχή πάρτι.. κ μετά από 500 χονδρικα κμχ τα ιδια.. κ ρωτώ τώρα.. τι παίζει? Συνηθίζω το αμάξι? Ή παίζει κάποια άλλη ηλεκτρονική
Συνομοσια? Να πω ότι το αμάξι ειναι 150ρι fl με μαμά πρόγραμμα φουλ εξάτμιση κ φίλτρο κν στον παπά.. τίποτα άλλο.
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2012, 21:51:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η 63αρα ειναι μεγαλη και γενικα με μεσαιο και τελικο
δεν ειναι και οτι καλυτερο για ΤΗΡ σε καροτσα 207
Βεβαια (ειδηκα) η μαμα εξατμιση των 150αριων ειναι τοσο φρεναρισμενη απο το εργοστασιο που οτι και να βαλεις καλυτερα θα ειναι
Περι εξατμισεων στην πραξη η ποιο καλη επιλογη για 150αρα τουρμπηνα
(ασχετως αν εισαι με μαμα ή φουλ τερματισμενο προγραμμα)
ειναι η μαμα 54αρα του ΡΨ με το μαμα μεσαιο και χωρις τελικο απλα με οβερσιζε σωληνα ή προφυσιο.
Και αν τυχον θελεις να ειναι τελιως αθορυβη στη νορμαλ και χαλαρη οδηγιση
αμεσως μετα το μαμα μεσαιο (και οσο ποιο κοντα γινεται) βαζεις ενα 30αρι η το πολυ 35αρι σε μηκος high flow ελευθερας.
Τα αποτελεσματα ειτε το πιστευεις ειτε οχι ειναι καλυτερα απο τις 63αρες
(μαλιστα οταν γυρισω ελλαδα θα παρουσιασω και μια βελτιωμενη βερσιον αυτης που θα τα δινει ολα στις ψηλες στροφες)
και αυτο γιατι πολυ απλα κινητηρες σαν τον ΤΗΡ δεν ειναι κλασσικα "τουρμπομοτερ". Ειναι ενα ατμοσφαιρικο/τουρμπησμενο κινητηρακι που θελει τελιως διαφορετικη αντιμετωπιση στο θεμα βελτιωση.
Αυτο που σωστα εχεις παρατηρησει οτι στην αρχη ζωντανευει το αμαξι σου και μετα "ψοφαει" τροπω τινα.
Εχει να κανει με τη λειτουργια του εγκεφαλου, ο οποιος δουλευει με "στοχο αποδοσης" που προκειμενω να τον πιασει χρησημοποιει κατα κορον την τουρμπηνα.
Οταν εσυ κανεις μια βελτιωση τοτε το μοτερ πιανει ποιο ευκολα στοχο αποδοσης, αλλα μεχρι να σεταριστει χρησιμοποιει το προηγουμενο target plan για αυτο και η επιπλεον αποδοση.
Οταν δει οτι πιανει στοχο αποδοσης ποιο ευκολα τοτε λογικο ειναι να χαλαρωσει πχ την πιεση της τουρμπηνας.
Βεβαια αυτα ως ενα σημειο, γιατι αν τυχον εσυ βλεπεις οτι κατι "χανει οτι πηρε" τοτε ισως εχεις καποιο αλλο θεμα που να θελει ψαξιμο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2012, 22:58:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γενικά το αμάξι πάει πολύ καλά και ροπαρει πιο ψιλά κ στροφαρει με άνεση μέχρι κοφτι απλά εχω την αίσθηση ότι κάπου μετά ειναι πιο ήρεμο.. α ξέχασα να πω ότι από κατανάλωση ειναι σε επίπεδα 1.3 ατμοσφαιρικού κ μάλιστα από τα πιο οικονομικά..
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2012, 23:05:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κ ξέχασα να πω ότι θέλω κ μια εισαγωγή.... Όταν την βάλω θα κάνω ένα ρεσετ στον εγκέφαλο κ μετά δυναμομετρο.. παντος πράγματι έχει πολλά λάθος περιφερειακα το μοτερ αυτό σε σχέση με μαμα τσι twin turbo..
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2012, 23:16:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λιώνω με τις υπογραφές σας!!!
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!
207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2012, 23:16:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: |
Αυτο που σωστα εχεις παρατηρησει οτι στην αρχη ζωντανευει το αμαξι σου και μετα "ψοφαει" τροπω τινα.
Εχει να κανει με τη λειτουργια του εγκεφαλου, ο οποιος δουλευει με "στοχο αποδοσης" που προκειμενω να τον πιασει χρησημοποιει κατα κορον την τουρμπηνα.
Οταν εσυ κανεις μια βελτιωση τοτε το μοτερ πιανει ποιο ευκολα στοχο αποδοσης, αλλα μεχρι να σεταριστει χρησιμοποιει το προηγουμενο target plan για αυτο και η επιπλεον αποδοση.
Οταν δει οτι πιανει στοχο αποδοσης ποιο ευκολα τοτε λογικο ειναι να χαλαρωσει πχ την πιεση της τουρμπηνας.
Βεβαια αυτα ως ενα σημειο, γιατι αν τυχον εσυ βλεπεις οτι κατι "χανει οτι πηρε" τοτε ισως εχεις καποιο αλλο θεμα που να θελει ψαξιμο... |
Εμένα το μυαλό μου πάει στο στέγνωμα. Τα πρώτα km δουλεύει πιο στεγνό μίγμα, εξ ού και η καλύτερη απόδοση. Σιγά σιγά (και σύμφωνα με το target plan, όπως λές Θανάση) το αντιλαμβάνεται ο εγκέφαλος και απλά σετάρει το μίγμα στις προκαθορισμένες από το εργοστάσιο τιμές. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!
207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Οκτ 2012, 23:19:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | λιώνω με τις υπογραφές σας!!! |
ΧαΧα, ταιριάζουν όταν γράφουν μαζί. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2012, 15:44:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | makis106 έγραψε: | λιώνω με τις υπογραφές σας!!! |
ΧαΧα, ταιριάζουν όταν γράφουν μαζί. |
δεν το ειχα προσεξει, οντως εχει πλακα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2012, 15:50:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια με το να βελτιωνετε "ατμοσφαιρικα" το ΤΗΡ μιας και ειναι μοτερ που αντιδρα απροσμενα καλα σε αυτου του τυπου βελτιωσεις,
(θελει προσοχη ομως γιατι οταν κατι δεν γινεται 100% σωστα λογικο ειναι να μην αποδωσει και σωστα).
Αυτο που πετυχαινετε ειναι να να πιανει "torque target plans" το μοτερ χρησιμοποιωντας λιγοτερο την τουρμπηνα ή τις υπολοιπες torque request παραμετρους που εχει διαθεσημες.
Αυτο σημαινει λιγοτερη καταπονιση, μεγαλυτερη οικονομια αλλα και μεγαλυτερο ευρος αποδοσης "προς τα δεξια" κατα τον αξονα των Χ.
Απο την αλλη οταν το πλακωνετε σημαινει παραπανω αποδοση και μεγαλυτερη επαναληψημοτητα.
Αυτη τη φιλοσοφια πρεπει να ακολουθειτε σε ενα πλανο βελτιωσης
ειτε προκειται για ΒΤ ή στοκ μοτερ που απλα θελει να παρει τα μεγιστα δυνατα (και να καιει τα λιγοτερο δυνατα ) με οσο γινεται ποιο χαμηλο χρηματικο κοστος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Οκτ 2012, 13:27:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μετα το ανοιγμα που εκανα με το colt ralyart 150ps ειδα και στην πραξη οτι το αμαξι μου εχει παρει αρκετα αλογακια τελικα..
και ρωταω.. αν το κολτ ειναι 163πς που λενε και καμια 100 κιλα λιγοτερα ισως και παραπανω +16ρες ζαντες ποσα αλογα πηρα με μια εξατμιση + ν/πιπε + κν στον παπα?
τελικα Παρη εκανα αυτο που μου ειπες κ δουλευει!
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!
207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Οκτ 2012, 13:47:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν υποθέσουμε ότι στο πάτημα ήσουν τουλάχιστον +100 κιλά, τότε πρέπει να είχες 10 άλογα γεμάτα περισσότερα από το Ψολτ κατ'εμέ για να βρεθείς μπροστά 1+ αμάξι.
Εγώ όταν κοβόμουν με το Rocco είχα πάνω από 100 κιλά βάρος λιγότερα (υπέρ μου) και 160 άλογα δεν ήμουν με τίποτα. Τα Rocco από την άλλη δηλώνονται μαμά 160 αλλά στα dyno είναι 170+ άλογα. Οπότε για να κάτσει δίπλα μου είχε γεμάτα 10-15 άλογα παραπάνω, αλλά σε σχέση με το Colt που πάτησες εσύ η διαφορά βάρους μάλλον ήταν μεγαλύτερη μεταξύ των δύο αυτοκινήτων.
Όλα βέβαια είναι υποθέσεις. Το πόσα άλογα έχεις πάρει πραγματικά θα μπορούσαμε να το ξέρουμε αν είχες δυναμομετρήσει εργοστασιακός και επαναλάμβανες τη δυναμομέτρηση μετά τις βελτιώσεις.
Υ.Γ. Τι είναι το ν/πιπε; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Οκτ 2012, 14:06:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτο που λες ειναι το μονο συγουρο.. παντος πριν κανα χρονο που ειχαμε ξαναπατησει μου εριχνε 3 αμαξια κ τωρα ειμαι στο 1+...
το ντ/πιπε ειναι ενα πολυ ειδικο εξαρτημα σκεψη διαφορων διανοουμενων που διαφερετικα ονομαζετε down/pipe!!! κατι σαν κλαρινο με 2 τρυπες..
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!
207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Οκτ 2012, 16:33:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
N207r έγραψε: | αυτο που λες ειναι το μονο συγουρο.. παντος πριν κανα χρονο που ειχαμε ξαναπατησει μου εριχνε 3 αμαξια κ τωρα ειμαι στο 1+...
το ντ/πιπε ειναι ενα πολυ ειδικο εξαρτημα σκεψη διαφορων διανοουμενων που διαφερετικα ονομαζετε down/pipe!!! κατι σαν κλαρινο με 2 τρυπες.. |
ΧαΧα, γράψε dp να καταλάβουμε ή έστω ντ/π.
Αφού σου έριχνε 3 αμάξια και τώρα του κάνεις και 1+ δηλαδή έχεις μαζέψει μια κολόνα διαφορά γεμάτη (4 αμάξια ή 3 κενά κοινώς), πολύ απόσταση δηλαδή.!
Είναι κάμποσα αλογάκια η κολόνα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Οκτ 2012, 22:37:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
N207r έγραψε: |
το ντ/πιπε ειναι ενα πολυ ειδικο εξαρτημα σκεψη διαφορων διανοουμενων που διαφερετικα ονομαζετε down/pipe!!! κατι σαν κλαρινο με 2 τρυπες.. |
Klλαιωωω!!!!!
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ParisMcridis (paris) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II
Ένταξη: 26 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 979
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Οκτ 2012, 11:25:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | N207r έγραψε: | αυτο που λες ειναι το μονο συγουρο.. παντος πριν κανα χρονο που ειχαμε ξαναπατησει μου εριχνε 3 αμαξια κ τωρα ειμαι στο 1+...
το ντ/πιπε ειναι ενα πολυ ειδικο εξαρτημα σκεψη διαφορων διανοουμενων που διαφερετικα ονομαζετε down/pipe!!! κατι σαν κλαρινο με 2 τρυπες.. |
ΧαΧα, γράψε dp να καταλάβουμε ή έστω ντ/π.
Αφού σου έριχνε 3 αμάξια και τώρα του κάνεις και 1+ δηλαδή έχεις μαζέψει μια κολόνα διαφορά γεμάτη (4 αμάξια ή 3 κενά κοινώς), πολύ απόσταση δηλαδή.!
Είναι κάμποσα αλογάκια η κολόνα. |
Δεν ειναι τα αλογα...ειναι οτι πλεον σε φαση κοντρας 4500-6000 το αμαξι παει πολυ καλυτερα.Εκει που πριν δε τραβαγε.
Τι σου ειπα ρε νικο και δουλεψε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Οκτ 2012, 12:56:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η διαφορα κ οτι τραβαει καλυτερα ειναι αλογα+ροπη..
αυτο με το σβησημο βλαβων στον εγκεφαλο κανει καλη δουλεια..
λοιπον απο βδομαδα ειμαι ετοιμος κ για εισαγωγη..
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!
207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Οκτ 2012, 13:03:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ParisMcridis έγραψε: | SαλιγκαρAKIS έγραψε: | N207r έγραψε: | αυτο που λες ειναι το μονο συγουρο.. παντος πριν κανα χρονο που ειχαμε ξαναπατησει μου εριχνε 3 αμαξια κ τωρα ειμαι στο 1+...
το ντ/πιπε ειναι ενα πολυ ειδικο εξαρτημα σκεψη διαφορων διανοουμενων που διαφερετικα ονομαζετε down/pipe!!! κατι σαν κλαρινο με 2 τρυπες.. |
ΧαΧα, γράψε dp να καταλάβουμε ή έστω ντ/π.
Αφού σου έριχνε 3 αμάξια και τώρα του κάνεις και 1+ δηλαδή έχεις μαζέψει μια κολόνα διαφορά γεμάτη (4 αμάξια ή 3 κενά κοινώς), πολύ απόσταση δηλαδή.!
Είναι κάμποσα αλογάκια η κολόνα. |
Δεν ειναι τα αλογα...ειναι οτι πλεον σε φαση κοντρας 4500-6000 το αμαξι παει πολυ καλυτερα.Εκει που πριν δε τραβαγε. |
Σαφέστατα, έχεις δίκιο σε αυτό που λές. Άλλαξε και η συμπεριφορά του κινητήρα πρός το κόφτη σε συνδιασμό με κάποια extra άλογα. Για την ακρίβεια είναι λογικό με τη μεγαλύτερη εξάτμιση να έχασε (ή απλά να μην πήρε) κάποια άλογα χαμηλά και να έχει κερδίσει ψηλά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ParisMcridis (paris) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II
Ένταξη: 26 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 979
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Οκτ 2012, 14:38:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
N207r έγραψε: | η διαφορα κ οτι τραβαει καλυτερα ειναι αλογα+ροπη..
αυτο με το σβησημο βλαβων στον εγκεφαλο κανει καλη δουλεια..
λοιπον απο βδομαδα ειμαι ετοιμος κ για εισαγωγη.. |
Οταν ειναι πες μου να κανονισω να πάμε μαζι.να έχεις και βενζίνη σε μπουκάλι να καθαρίσουμε το κουλερ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!
207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Οκτ 2012, 15:17:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ParisMcridis έγραψε: | N207r έγραψε: | η διαφορα κ οτι τραβαει καλυτερα ειναι αλογα+ροπη..
αυτο με το σβησημο βλαβων στον εγκεφαλο κανει καλη δουλεια..
λοιπον απο βδομαδα ειμαι ετοιμος κ για εισαγωγη.. |
Οταν ειναι πες μου να κανονισω να πάμε μαζι.να έχεις και βενζίνη σε μπουκάλι να καθαρίσουμε το κουλερ. |
έχει κατι ωραία sprey κυροζίνης....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|