theo306 (theo) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 19 Ιούν 2012 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Οκτ 2012, 11:10:00 Θέμα δημοσίευσης: peugeot 306 1.4 8v HR H EIBACH? |
|
|
Kαλημερα, θα ηθελα να ρωτησω πιο απο τα δυο ειναι πιο ενδοτικο στις μικρες ταχυτητες?(ανετο) για 3.5 ποντων χαμηλωμα?
και κατι αλλο, τα τερματισματα της διαδρομης της αναρτησης θα ειναι πιο συχνα απο τα μαμα ελατηρια η λιγοτερα λογω μεγαλυτερης αντιστασης του ελατηριου?
Κατι ακομα:Απο τη στιγμη που εχουμε φορτωμενο το αυτοκινητο και η αναρτηση μπροστα εχει πεσει 4-5 ποντους μπροστα και 5-7 ποντους πισω με τα μαμα αναρτηση τα αμορτησερ δουλευουν με βυθισμενο το εμβολο και δεν υπαρχει προβλημα αμεσο σε τερματισματα, γιατι να υπαρχει προβλημα αν δουλευει 3.5 ποντους χαμηλωτερα?Την μειωση ζωης των αμορτησερ μπορω να την καταλαβω.Με ενδιαφερη η λειτουργεια τους ως προς τα τερματισματα και οχι το rebound που λογικο ειναι να μη μπορει να αποδοσει σωστα λωγω της μεγαλυτερης δηναμης εκτονωσης του σκληροτερου ελατηριου.
Σας ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας |
|