Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Dj_Zac (Dimitris) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 16V Dynamic 112hp
Ένταξη: 24 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 13
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούλ 2012, 21:14:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
flix23 έγραψε: | Εχω την εντυπωση οτι δεν στεγνωνη, απλα μπερδεβεται ο εγκεφαλος μιας και δεχεται μεγαλυτερη ποσοτητα αερα. Εσυ τι πρωτινεις σκουπα ή BMC βαρελακι? |
Στεγνώνει σίγουρα επιβεβαιωμένο.... Είναι καθαρά θέμα γουστου, αν θες μόνο ήχο βάλε σκούπα αν θέλεις απόδοση βάζεις βαρελακι, αλλά θέλει οπωσδήποτε πρόγραμμα...
MeSS WiTH THe BeST Die LiKe THe ReST |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dj_Zac (Dimitris) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 16V Dynamic 112hp
Ένταξη: 24 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 13
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούλ 2012, 08:31:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως δεν ειναι φυσιολογικό που σου σηκώνει τόσο πολύ θερμοκρασία... Εμένα αντίθετα όταν το σκίζω η θερμοκρασία πέφτει όσο κινουμαι βεβαια όταν σταματήσω λογικό είναι να ανέβει.... Για να βγάλει το βαρελάκι παραπάνω θόρυβο πρέπει να αφαιρέσεις τη σωλήνα που το κατευθύνεις απο που θα τραβάει αέρα όμως κατι τέτοιο δεν στο συνιστώ μιας και θα τραβάει όλη τη ζέστη απο το ψυγείο άρα έχεις πετάξει όλο το εγχείρημα στον αέρα μιας και την όλη ιστορία αφαίρεσης του μαμα φιλτρόκουτου την έκανες για περισσότερο και προπάντων για κρύο αέρα....
MeSS WiTH THe BeST Die LiKe THe ReST |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mrtclub (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μέλος
Peugeot 206 1.6 GT
Ένταξη: 14 Ιαν 2012 Δημοσιεύσεις: 143 Τόπος: Αθήνα, Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2012, 14:35:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aντιμετωπίζω ένα θέμα από τότε που έχω αγοράσει το αυτοκίνητο. Ο παλιός ιδιοκτήτης φοράει σκούπα ωστόσο το αυτοκίνητο δε δουλεύει σωστά. Τι εννοώ... Όταν ξεκινάω ας πούμε με πρώτη ή συνεχίζω με χαμηλή ταχύτητα και 2αρα το αμάξι κρεμάει και δεν πάει. Αυτό μόνο στα χαμηλά. Την βγάλει και την καθάρισα όσο καλύτερα μπορούσα με ένα καλό πλύσιμο ωστόσο το πρόβλημα δε λύθηκε. Λέτε να θέλω αλλαγή φιλτροχωάνης ή δεν είναι από εκεί το πρόβλημα? Το αυτοκίνητο είναι εντελώς μαμά και δεν φοράει πρόγραμμα.
Από Saxo πεζός και από πεζός σε 206!
http://radio-pantofla.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2012, 18:53:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δε νομίζω να ειναι θέμα φίλτρου.
Για τσέκαρε βαλβίδα ψυχρής μήπως δίνει εντολή κρύου μοτέρ και μπουκώνει. Ίδια συμπεριφορά έχει και το δικό μου όταν είναι κρύο. Μόλις ζεσταθεί λίγο, στρώνει.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
groupN (Μπαμπης) Δραστήριο μέλος
peugeot 106 rallye 16v
Ένταξη: 18 Μάρ 2009 Δημοσιεύσεις: 252 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2012, 19:31:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το ιδιο προβλημα ειχε ο κολλητος μου σε xsara. εβγαλε την σκουπα και ξαναεβαλε το φιλτροκουτι και εστρωσε αμεσως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2012, 21:22:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειναι λογικο αυτο που σου κανει
Φορουσα σκουπα για χρονια και ειχα το ιδιο θεμα
Με το φιλτροκουτι λυνεται
Και σε αλλο 1.6 που οδηγησα με σκουπα παλι τα ιδια..εκει μολις αλλαζεις σε 2α εχει ενα ψιλομπουκωμα και μετα κανονικα..τωρα δεν ξερω αν σου μπουκωνει τοσο πολυ παντως να ξερεις οτι ως ενα σημειο ειναι λογικο
α και αυτο μου το εκανε μονο με αλλαγη με λιγες στροφες(εως 2.000 περιπου) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mrtclub (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μέλος
Peugeot 206 1.6 GT
Ένταξη: 14 Ιαν 2012 Δημοσιεύσεις: 143 Τόπος: Αθήνα, Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2012, 17:22:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα δείχνει πιο χοντρό το πρόβλημα αφού μου το κάνει και στις αρχές της πρώτης αλλά και στην δευτέρα. Υπάρχουν πολλές φορές που πάω να ξεκινήσω στο φανάρι και μου σβήνει. Επειδή αντιμετωπίζω και πρόβλημα με το ρελαντί όταν το βάζω μπροστά το πρωί, θα τσεκάρω άμεσα τον αισθητήρα ψυχρής εκκίνησης. Υπάρχει πιθανότατα αν δε δουλεύει σωστά αυτός να μου κάνει τέτοια; Ξέρετε κόστος αλλαγής;
Από Saxo πεζός και από πεζός σε 206!
http://radio-pantofla.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2012, 18:31:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι μπορει να παιζουν διαφορα
Τσεκαρε μαπ πεταλουδα και αισθητηρα ψυχρης για αρχη
κοστος μικρο δε θυμαμαι ακριβως.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2012, 19:29:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κι εγώ που φοράω σκούπα, καμιά φορά μου κάνει τα ίδια σχεδόν, αλλά μόνο αφού το βάλω μπρος και διανύσω κανά 500μ. Στη 2α συνήθως, ψιλομπουκώνει για λίγα δευτερόλεπτα, το γκάζι δεν ανταποκρίνεται, αλλά αν το αφήσεις ή το πιέσεις με νεκρά, στρώνει σχεδόν αμέσως και δεν το ξανακάνει. Σε φανάρια και τέτοια, δεν έχω θέμα.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
The Ace (Αντώνης) Νέος χρήστης
Citroen C5 1.6THP, Ford Fiesta 1.0
Ένταξη: 03 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2012, 09:29:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως και εγώ -που αρκετές σελίδες πριν και μερικά χρόνια πίσω- έψαχνα για σκούπα, έβαλα τη Simota, και την έβγαλα μετά από μερικές βδομάδες για τρεις κυρίως λόγους:
1) Υπερβολικός θόρυβος χωρίς κανένα ουσιαστικό πλεονέκτημα στη κίνηση της πόλης (όπου κυρίως κινείται το 206).
2) Βρώμιζε ΠΟΛΥ γρήγορα, και άρα ήθελε καθάρισμα/λάδωμα σχεδόν κάθε 2 βδομάδες
3) Μπέρδευε πολύ και εκνευριστικά, κυρίως στο σταμάτα-ξεκίνα.
Στα πολλά και στα ψηλά η σκούπα απέδιδε προφανώς καλύτερα -και το αισθανόμουν- αλλά τελικά αποφάσισα ότι το όποιο κέρδος ψηλά δεν δικαιολογούσε τα παραπάνω μειονεκτήματα που ήταν καταφανέστατα στην καθημερινή κίνηση στη πόλη....
Allez les Blues!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!
308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2012, 09:33:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
The Ace έγραψε: |
1) Υπερβολικός θόρυβος χωρίς κανένα ουσιαστικό πλεονέκτημα στη κίνηση της πόλης (όπου κυρίως κινείται το 206).
2) Βρώμιζε ΠΟΛΥ γρήγορα, και άρα ήθελε καθάρισμα/λάδωμα σχεδόν κάθε 2 βδομάδες
3) Μπέρδευε πολύ και εκνευριστικά, κυρίως στο σταμάτα-ξεκίνα.
|
1)Αυτο εχει ν ακανει με την οδηγηση και το ποσο βαρυ ποδι εχεις.
2)Δεν παιζει εκτος και αν δουλευες σε κανα λατομειο με τονους σκονης
3)Δεν νομιζω οτι ηταν θεμα σκουπας οσο του προαναφερθεντως (περι καθαρισμου πολυ συχνα) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
The Ace (Αντώνης) Νέος χρήστης
Citroen C5 1.6THP, Ford Fiesta 1.0
Ένταξη: 03 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2012, 09:48:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Giannis307 έγραψε: | The Ace έγραψε: |
1) Υπερβολικός θόρυβος χωρίς κανένα ουσιαστικό πλεονέκτημα στη κίνηση της πόλης (όπου κυρίως κινείται το 206).
2) Βρώμιζε ΠΟΛΥ γρήγορα, και άρα ήθελε καθάρισμα/λάδωμα σχεδόν κάθε 2 βδομάδες
3) Μπέρδευε πολύ και εκνευριστικά, κυρίως στο σταμάτα-ξεκίνα.
|
1)Αυτο εχει ν ακανει με την οδηγηση και το ποσο βαρυ ποδι εχεις.
2)Δεν παιζει εκτος και αν δουλευες σε κανα λατομειο με τονους σκονης
3)Δεν νομιζω οτι ηταν θεμα σκουπας οσο του προαναφερθεντως (περι καθαρισμου πολυ συχνα) |
Εκ του σχεδιασμού της, η σκούπα αποδίδει όταν το αυτοκίνητο κινείται, και μάλιστα με περισσότερα χαω αποδίδει ακόμα καλύτερα. Άρα όσο βαρύ πόδι και να έχω (που έχω ο άτιμος ), στο σταμάτα-ξεκίνα και άντε μέχρι τα 80-100χαω που θα πιάσεις σε Μεσογείων-Κηφισίας, τι διαφορά να κάνει (που να μπορείς να καταλάβεις με το butt-dyno) ?
Για τη σκόνη, τι να σου πω, μιλάω για κίνηση εντός πόλης (Αθήνα), άντε και καμια Σαρωνίδα-Λαύριο-Σούνιο...Πάντως κάθε φορά που κοίταγα τη χοάνη στη σκούπα (κάθε 2 βδομάδες όπως είπα), είχε αλλάξει χρώμα...
Για το τρίτο μπορεί, αφού όντως ψηλά δούλευε καλά. Δυστυχώς όμως στα χαμηλά -για τον οποιονδήποτε λόγο- μπέρδευε συνεχώς...οπότε το όποιο όφελος δεν φαινόταν συχνά, και υποσκιαζόταν από τα -περισσότερα και σημαντικότερα- μειονεκτήματα...
Σε κάθε αυτοκίνητό μου προσπαθώ να φτιάξω -αν δεν υπάρχει έτοιμο- ramair, και ευτυχώς στο 206 (και γενικά τα PSA) υπάρχουν έτοιμες λύσεις. Όμως για τη χρήση του αυτοκινήτου απλά δεν "συμφέρει"....
Allez les Blues!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mrtclub (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μέλος
Peugeot 206 1.6 GT
Ένταξη: 14 Ιαν 2012 Δημοσιεύσεις: 143 Τόπος: Αθήνα, Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Σεπ 2012, 13:22:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξέρω αν έχετε όλοι προβλήματα με τη σκούπα, πάντως, σε κάποιους από ότι καταλαβαίνω δε δουλεύει σωστά. Εάν το αμάξι για 2 άλογα και ίσως και λιγότερα σταματά να είναι χρηστικό μέσα στην πόλη, για ποιον λόγο να περιμένω το λίγο καλύτερα στα ψηλά?Πάντως, στην δική μου περίπτωση θεωρώ πως υπάρχει οπωσδήποτε κάποιο θέμα με κάποιον αισθητήρα από αυτούς που έχουμε αναφέρει και μέσα στη βδομάδα θα το πάω συνεργείο και θα ενημερώσω. Εμένα, ας πούμε, μου κάνει το άλλο. Όταν βάζω μπροστά το πρωί και είναι σχετικά κρύο,ακόμα και το καλοκαίρι, αρχίζει να ανεβοκατεβάζει στροφές πάνω-κάτω και πάει πολλές φορές να σβήσει, ενώ στη συνέχεια κάνει τρομερά μπερδέματα στις εκκινήσεις και στα χαμηλά. Σίγουρα άρα αντιμετωπίζω κάποιο άλλο πρόβλημα αλλά μάλλον και η σκούπα δε δουλεύει όπως θα έπρεπε.
Από Saxo πεζός και από πεζός σε 206!
http://radio-pantofla.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
The Ace (Αντώνης) Νέος χρήστης
Citroen C5 1.6THP, Ford Fiesta 1.0
Ένταξη: 03 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Σεπ 2012, 13:57:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mrtclub έγραψε: | Δεν ξέρω αν έχετε όλοι προβλήματα με τη σκούπα, πάντως, σε κάποιους από ότι καταλαβαίνω δε δουλεύει σωστά. Εάν το αμάξι για 2 άλογα και ίσως και λιγότερα σταματά να είναι χρηστικό μέσα στην πόλη, για ποιον λόγο να περιμένω το λίγο καλύτερα στα ψηλά?Πάντως, στην δική μου περίπτωση θεωρώ πως υπάρχει οπωσδήποτε κάποιο θέμα με κάποιον αισθητήρα από αυτούς που έχουμε αναφέρει και μέσα στη βδομάδα θα το πάω συνεργείο και θα ενημερώσω. Εμένα, ας πούμε, μου κάνει το άλλο. Όταν βάζω μπροστά το πρωί και είναι σχετικά κρύο,ακόμα και το καλοκαίρι, αρχίζει να ανεβοκατεβάζει στροφές πάνω-κάτω και πάει πολλές φορές να σβήσει, ενώ στη συνέχεια κάνει τρομερά μπερδέματα στις εκκινήσεις και στα χαμηλά. Σίγουρα άρα αντιμετωπίζω κάποιο άλλο πρόβλημα αλλά μάλλον και η σκούπα δε δουλεύει όπως θα έπρεπε. |
Αν τα πάντα στην εισαγωγή είναι καθαρά (φίλτρο, πεταλούδα) και δεν έχεις κάποια διαρροή, δες αν με ένα reset βελτιωθεί η κατάσταση (βγάλε πόλο μπαταρίας για κανά μισάωρο). Το ίδιο θέμα στο ρελαντί μου κάνει και μένα, αλλά εμένα το κάνει όταν είναι ζεστό και το έχω σκίσει (π.χ. μετά από γερό άνοιγμα και σταμάτημα σε φανάρι, μπορεί και να πάει να σβήσει)....
Allez les Blues!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Σεπ 2012, 15:19:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mrtclub έγραψε: | Δεν ξέρω αν έχετε όλοι προβλήματα με τη σκούπα, πάντως, σε κάποιους από ότι καταλαβαίνω δε δουλεύει σωστά. Εάν το αμάξι για 2 άλογα και ίσως και λιγότερα σταματά να είναι χρηστικό μέσα στην πόλη, για ποιον λόγο να περιμένω το λίγο καλύτερα στα ψηλά?Πάντως, στην δική μου περίπτωση θεωρώ πως υπάρχει οπωσδήποτε κάποιο θέμα με κάποιον αισθητήρα από αυτούς που έχουμε αναφέρει και μέσα στη βδομάδα θα το πάω συνεργείο και θα ενημερώσω. Εμένα, ας πούμε, μου κάνει το άλλο. Όταν βάζω μπροστά το πρωί και είναι σχετικά κρύο,ακόμα και το καλοκαίρι, αρχίζει να ανεβοκατεβάζει στροφές πάνω-κάτω και πάει πολλές φορές να σβήσει, ενώ στη συνέχεια κάνει τρομερά μπερδέματα στις εκκινήσεις και στα χαμηλά. Σίγουρα άρα αντιμετωπίζω κάποιο άλλο πρόβλημα αλλά μάλλον και η σκούπα δε δουλεύει όπως θα έπρεπε. |
Δες τον μαπ σου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mrtclub (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μέλος
Peugeot 206 1.6 GT
Ένταξη: 14 Ιαν 2012 Δημοσιεύσεις: 143 Τόπος: Αθήνα, Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Σεπ 2012, 17:21:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με το που μπει πάνω στον εγκέφαλο θα δείξει τη συγκεκριμένη βλάβη?
Από Saxo πεζός και από πεζός σε 206!
http://radio-pantofla.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mrtclub (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μέλος
Peugeot 206 1.6 GT
Ένταξη: 14 Ιαν 2012 Δημοσιεύσεις: 143 Τόπος: Αθήνα, Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Μάϊ 2013, 11:01:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καταρχάς ενημερώνω πως το πρόβλημα είχε να κάνει με τον map. από την ημέρα που τον άλλαξα όλα καλά. Ωστόσο, η σκούπα που φόραγα έλιωσε και αναγκάστηκα να την βγάλω. Στη θέση της έχει μπει ένα φίλτρο από Nissan Sunny GTI του ξαδέλφου μου(χωάνη) και το αμάξι δε δουλεύει άσχημα. Έχετε να προτείνετε κάτι για σκούπα; και από τιμές?
Από Saxo πεζός και από πεζός σε 206!
http://radio-pantofla.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
billakos3d (vasilis) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 30 Δεκ 2010 Δημοσιεύσεις: 30
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιούν 2013, 21:46:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα , εχω ενα 206cc του 2002 . Το αυτοκινητο ειναι μαμα εντελως και εχει 30000km μονο . Σκεφτομαι να το πειραξω λιγο ξεκινωντας απο εισαγωγη . Exω βρει κατι induction kit της k&n και της green ? αυτα λενε τπτ ? αξιζουν ? οπως και κατι της pipecross . Τι μου προτεινεται εσεις ? σε οικονομικα πλαισια παντα ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mrtclub (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Μέλος
Peugeot 206 1.6 GT
Ένταξη: 14 Ιαν 2012 Δημοσιεύσεις: 143 Τόπος: Αθήνα, Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Ιούν 2013, 22:17:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προσωπικά θα επέλεγα green λόγο ποιότητας. Δε ξέρω καθόλου όμως από τιμές. Μπορείς να το ψάξεις πριν ξεκινήσεις τη δουλειά.
Από Saxo πεζός και από πεζός σε 206!
http://radio-pantofla.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|