Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
207 GT/RC/CC/Rallye: Κάθε πότε αλλάζετε λάδια; |
Κάθε 5.000 χλμ |
|
17% |
[ 38 ] |
Κάθε 7.500 χλμ |
|
22% |
[ 51 ] |
Κάθε 10.000 χλμ |
|
44% |
[ 98 ] |
Κάθε 15.000 χλμ |
|
6% |
[ 15 ] |
Κάθε 20.000 χλμ |
|
8% |
[ 18 ] |
Άλλο... τι; |
|
0% |
[ 2 ] |
|
Σύνολο Ψήφων : 222 |
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Σεπ 2012, 16:36:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν ξόδευες τον μισό χρόνο από τις αψιμαχίες σου με τον βάγκο σε διάβασμα θα είχες πάρει ήδη την απάντηση σου !
κ θα είχες κατανοήσει το γιατί πρέπει να μπει το τάδε λάδι στον κινητήρα !
το να μπω εγώ κ να σου πω βάλε π.χ. 20W50 δεν λέει κάτι ! 
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Σεπ 2012, 17:07:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δε με απασχολεί τι πιστεύεις για εμένα κ την αντίληψη μου.το κόπο ορισμένων από εδώ μέσα λύπαμε,που λένε κάποια πράματα για να μάθουμε εμείς κάτι σωστό.κ ενώ δεν έχεις ιδέα κ σου λένε τι πρέπει μα κανείς,εσυ τους προσβαλεις λέγοντας ότι θα ρωτήσεις το συνεργείο σου.
Παω στοιχημα πως δε ξέρεις ούτε τα μπουζι κάθε πότε πρέπει να αλλάζεις.μάθε πρώτα να μιλάς κ πως πρέπει να συμπεριφερεσαι σε ένα δημοσιο.φόρουμ κ μετά πάρε αμάξι,τυροβλαχε,θα μας πεις κ αμορφωτους .κ βλάκας με περικαφαλαια είσαι εσυ κ οπότε θες συναντιόμαστε να μου τα πεις από κοντά.
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mario207 (mario) Μέλος

207 rallye 1.6
Ένταξη: 15 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 144
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Σεπ 2012, 17:20:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να συναντηθουμε? οποτε θελεις ΒΛΑΚΟΜΕΤΡΟ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mario207 (mario) Μέλος

207 rallye 1.6
Ένταξη: 15 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 144
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Σεπ 2012, 17:23:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειναι παντως απιστευτη η κακια σας κι η επιθετικοτητα μερικων εδω μεσα.. Μια ερωτηση εκανα και πεσατε να με φατε. Κανενας διαχειριστης δεν υπαρχει να βαλει μια ταξη εδω μεσα ? η απαγορευεται να κανουμε ερωτησεις στο ποστ αυτο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mario207 (mario) Μέλος

207 rallye 1.6
Ένταξη: 15 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 144
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Σεπ 2012, 17:28:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagosgt έγραψε: | Δε με απασχολεί τι πιστεύεις για εμένα κ την αντίληψη μου.το κόπο ορισμένων από εδώ μέσα λύπαμε,που λένε κάποια πράματα για να μάθουμε εμείς κάτι σωστό.κ ενώ δεν έχεις ιδέα κ σου λένε τι πρέπει μα κανείς,εσυ τους προσβαλεις λέγοντας ότι θα ρωτήσεις το συνεργείο σου.
Παω στοιχημα πως δε ξέρεις ούτε τα μπουζι κάθε πότε πρέπει να αλλάζεις.μάθε πρώτα να μιλάς κ πως πρέπει να συμπεριφερεσαι σε ένα δημοσιο.φόρουμ κ μετά πάρε αμάξι,τυροβλαχε,θα μας πεις κ αμορφωτους .κ βλάκας με περικαφαλαια είσαι εσυ κ οπότε θες συναντιόμαστε να μου τα πεις από κοντά. |
κι αμα προσβαλα καποιον να βγει να το πει δικηγορο σε εβαλε η ανικανος να μιλησει ειναι?
αντε σε κανα αλλο φορουμ τρολοκαγκουρα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Σεπ 2012, 17:37:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι λες ρε πανηβλακα, να παμε σε άλλο φόρουμ.άντε τραβά να μαζεψεις καμία ελιά να να βάλεις λάδι στο πατίνι σου κ πήγαινε από εκεί που ήρθες.
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mario207 (mario) Μέλος

207 rallye 1.6
Ένταξη: 15 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 144
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Σεπ 2012, 17:47:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagosgt έγραψε: | Τι λες ρε πανηβλακα, να παμε σε άλλο φόρουμ.άντε τραβά να μαζεψεις καμία ελιά να να βάλεις λάδι στο πατίνι σου κ πήγαινε από εκεί που ήρθες. |
Βαλε λαδι κι ελα βραδυ (με την οπισθεν οπως παντα) ρε πεταχτε τον εξω τον καφρο με ορωσκοπο καγκουρα. Στανταρ χρυσο αυγο ψηφισες... οταν ερθεις να μου τα κλασεις θα φερεις κ ενα ταγμα αυγων μαζι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mario207 (mario) Μέλος

207 rallye 1.6
Ένταξη: 15 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 144
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Σεπ 2012, 18:04:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ετσι μπραβο εκδηλωσου σε λιγο αποκαλυψε μας οτι εισαι και ομοφυλοφιλος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
akis1976 (akis1976) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 RC
Ένταξη: 27 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 456 Τόπος: Πειραιας
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Σεπ 2012, 18:30:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειρήνη υμίν ρε μάγκες,οι αψιμαχίες χωρίς λόγο ποτέ δεν βοήθησαν κανέναν.
mario207 αυτο το quote πιστεύω ειναι κατατοπιστικότατο.
mechanic έγραψε: |
Τα 5-30 της αγορας ειναι λιπαντικα που ειναι "συμβατα" αλλα οχι ενδεδειγμενα για τον ΤΗΡ...
Δηλαδη δεν θα σπασει το μοτερ σου αν τα βαζεις και τα αλλαζεις καθε 5000χλμ,
αλλα απο την αλλη μακροπροθεσμα (που αν εχεις προγραμμα, και το κυνηγας βγαλε το "μακρο") το μοτερ σου θα πεσει.
η τουρμπηνα σου που ειναι κανονικα για life time κινητηρα
οπως και η καδενα, και ενα σωρο αλλα τμηματα
μονο lifetime δεν θα τη βγαλουν...
Οι αυλοι εισαγωγης θα βουλωσουν (οκ εκει μπορει να γινουν και απο αλλους παραγοντες) αλλα το λιπαντικο παιζει σημαντικοτατο ρολο στο αν θα παρεις η οχι τους οδηγους βαλβιδων στο χερι, η αν θα σου ειναι φρακαρισμενοι οι αυλοι η οχι...
Ειναι πολλα αλλα που δεν θελω να λεω παλι ξανα και ξανα...
Στη δικη σου περιπτωση τωρα...
γυρνα το στο σωστο 0-30 (υποψιν το ελφ/τοταλ ειναι καλυτερο του καστρολ 0-30)
αλλα την πρωτη αλλαγη θα την κανεις το πολυ στα 1000χλμ
η βασικα με το που δεις το λαδι να σου εχει μαυρισει.
Γιατι αυτο το λαδι ενα απο τα πολυ καλα χαρακτηρηστικα που εχει ειναι οτι καθαριζει εσωτερικα τον κινητηρα. Και αυτο οχι για να δειχνει ωραιος και αστραφτερος οταν ανοιξεις το ψευτοκαπακο,
αλλα γιατι οι επικαθησεις απο το σπασμενο ιξωδες και καταλοιπα καυσης που παρουσιαζουν τα 5-30 παρεμβαλονται σε ολες τις metal to metal surfaces και αρχιζουν και φθειρουν ακομα σε εντονοτερο βαθμο το μοτερ σου.
Επισης στην πρωτη αλλαγη επειδη ο κινητηρας κρατα μια μικρη ποσοτητα λιπαντικου στο non return network, εσυ στην πρωτη σου αλαγη θα εχεις "μιγμα"...
Οποτε προσοχη να μην το ζοριζεις, κανε καμια 500αρια ηρεμα χλμ
δες αν σου εχει μαυρισει η οχι
(ειπαμε ειναι καλο το να μαυρισει γιατι σου καθαριζει το μοτερ, αν ειναι βρωμικο φυσικα)
και ακομα και να μη σου μαυρισουν καθολου το πολυ στα 1000χλμ
κανε μια αλλαγη ακομα.
Και μετα αλλαζε (αναλογως το στιλ οδηγησης σου) ειτε καθε 5000 ειτε καθε 10 η 15Κ χλμ...
Και λεω αυτη την κλιμακωση καθως αυτα τα λαδια αντεχουν μεχρι 300 ωρες νορμαλ λειτουργιας.
Αν τωρα εχεις προγραμμα και του πινεις το αιμα,
αλλαζε λαδια καθε 150 με 200 ωρες το πολυ.
Αν απο την αλλη οδηγεις νορμαλ, με τα ανοιγματακια σου φυσικα αντε και κανα τεληκιασμα μια στο τοσο,
τοτε καθε 300 ωρες...
Και φυσικα αν εχεις ενα μεσο ορο ταχυτητας πχ 60χλμ/ωρα
και αυτο γιατι εισαι αττικη οδο και εθνικη (με νορμαλ φορτια) καθε μερα τοτε 300ωρεςχ60χλμ ανα ωρα μας κανουν 18.000χλμ
βγαλε ομως τη χημικη μολυνση λογω καιρικων συνθηκων οποτε μπορεις να τα αλλαζεις καθε 15.000χλμ ανετα.
Αν εισαι νορμαλ αλλα μεσα σε πολη με μεσο ορο 30χλμ
αυτο σημαινει 9000χλμ και φυσιολογικη οδηγηση παντα....
Αν τωρα εισαι καφτης σαν και μενα και ταξιδευεις με τουλαχιστο 6000 στροφες στην εθνικη (εγω εχω 5αρι οποτε για να κραταω 210+ πρεπει να ειμαι συνεχως πανω απο 6000 στροφες)
και καθε 10.000χλμ τα λαστηχα σου πεφτουν και στις 15000χλμ ειναι για πεταμα λογω του οτι του πινεις το αιμα στο στρηψιμο πανω σε ορεινες διαδρομες (πχ οπως επισης εγω)
τοτε πρεπει να τα αλλαζεις το πολυ καθε 200ωρες
και παει λεγωντας... |
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mario207 (mario) Μέλος

207 rallye 1.6
Ένταξη: 15 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 144
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Σεπ 2012, 19:00:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
akis1976 έγραψε: | Ειρήνη υμίν ρε μάγκες,οι αψιμαχίες χωρίς λόγο ποτέ δεν βοήθησαν κανέναν.
mario207 αυτο το quote πιστεύω ειναι κατατοπιστικότατο.
mechanic έγραψε: |
Τα 5-30 της αγορας ειναι λιπαντικα που ειναι "συμβατα" αλλα οχι ενδεδειγμενα για τον ΤΗΡ...
Δηλαδη δεν θα σπασει το μοτερ σου αν τα βαζεις και τα αλλαζεις καθε 5000χλμ,
αλλα απο την αλλη μακροπροθεσμα (που αν εχεις προγραμμα, και το κυνηγας βγαλε το "μακρο") το μοτερ σου θα πεσει.
η τουρμπηνα σου που ειναι κανονικα για life time κινητηρα
οπως και η καδενα, και ενα σωρο αλλα τμηματα
μονο lifetime δεν θα τη βγαλουν...
Οι αυλοι εισαγωγης θα βουλωσουν (οκ εκει μπορει να γινουν και απο αλλους παραγοντες) αλλα το λιπαντικο παιζει σημαντικοτατο ρολο στο αν θα παρεις η οχι τους οδηγους βαλβιδων στο χερι, η αν θα σου ειναι φρακαρισμενοι οι αυλοι η οχι...
Ειναι πολλα αλλα που δεν θελω να λεω παλι ξανα και ξανα...
Στη δικη σου περιπτωση τωρα...
γυρνα το στο σωστο 0-30 (υποψιν το ελφ/τοταλ ειναι καλυτερο του καστρολ 0-30)
αλλα την πρωτη αλλαγη θα την κανεις το πολυ στα 1000χλμ
η βασικα με το που δεις το λαδι να σου εχει μαυρισει.
Γιατι αυτο το λαδι ενα απο τα πολυ καλα χαρακτηρηστικα που εχει ειναι οτι καθαριζει εσωτερικα τον κινητηρα. Και αυτο οχι για να δειχνει ωραιος και αστραφτερος οταν ανοιξεις το ψευτοκαπακο,
αλλα γιατι οι επικαθησεις απο το σπασμενο ιξωδες και καταλοιπα καυσης που παρουσιαζουν τα 5-30 παρεμβαλονται σε ολες τις metal to metal surfaces και αρχιζουν και φθειρουν ακομα σε εντονοτερο βαθμο το μοτερ σου.
Επισης στην πρωτη αλλαγη επειδη ο κινητηρας κρατα μια μικρη ποσοτητα λιπαντικου στο non return network, εσυ στην πρωτη σου αλαγη θα εχεις "μιγμα"...
Οποτε προσοχη να μην το ζοριζεις, κανε καμια 500αρια ηρεμα χλμ
δες αν σου εχει μαυρισει η οχι
(ειπαμε ειναι καλο το να μαυρισει γιατι σου καθαριζει το μοτερ, αν ειναι βρωμικο φυσικα)
και ακομα και να μη σου μαυρισουν καθολου το πολυ στα 1000χλμ
κανε μια αλλαγη ακομα.
Και μετα αλλαζε (αναλογως το στιλ οδηγησης σου) ειτε καθε 5000 ειτε καθε 10 η 15Κ χλμ...
Και λεω αυτη την κλιμακωση καθως αυτα τα λαδια αντεχουν μεχρι 300 ωρες νορμαλ λειτουργιας.
Αν τωρα εχεις προγραμμα και του πινεις το αιμα,
αλλαζε λαδια καθε 150 με 200 ωρες το πολυ.
Αν απο την αλλη οδηγεις νορμαλ, με τα ανοιγματακια σου φυσικα αντε και κανα τεληκιασμα μια στο τοσο,
τοτε καθε 300 ωρες...
Και φυσικα αν εχεις ενα μεσο ορο ταχυτητας πχ 60χλμ/ωρα
και αυτο γιατι εισαι αττικη οδο και εθνικη (με νορμαλ φορτια) καθε μερα τοτε 300ωρεςχ60χλμ ανα ωρα μας κανουν 18.000χλμ
βγαλε ομως τη χημικη μολυνση λογω καιρικων συνθηκων οποτε μπορεις να τα αλλαζεις καθε 15.000χλμ ανετα.
Αν εισαι νορμαλ αλλα μεσα σε πολη με μεσο ορο 30χλμ
αυτο σημαινει 9000χλμ και φυσιολογικη οδηγηση παντα....
Αν τωρα εισαι καφτης σαν και μενα και ταξιδευεις με τουλαχιστο 6000 στροφες στην εθνικη (εγω εχω 5αρι οποτε για να κραταω 210+ πρεπει να ειμαι συνεχως πανω απο 6000 στροφες)
και καθε 10.000χλμ τα λαστηχα σου πεφτουν και στις 15000χλμ ειναι για πεταμα λογω του οτι του πινεις το αιμα στο στρηψιμο πανω σε ορεινες διαδρομες (πχ οπως επισης εγω)
τοτε πρεπει να τα αλλαζεις το πολυ καθε 200ωρες
και παει λεγωντας... |
|
+1000 για το σχολιο κ το quote
-------------------------
locked για εκκαθαριση --- το βραδυ...
εν το μεταξυ ΗΡΕΜΗΣΤΕ... ΕΛΕΟΣ!!
Εκ της MOD Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|