Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
lem-x24 (Θανάσης) Μέλος

Peugeot 307 1.4 (16 V)
Ένταξη: 02 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 189
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Σεπ 2012, 09:07:51 Θέμα δημοσίευσης: μίζα- εκκινητής |
|
|
καλημέρα σε όλους,
στα πεζό μας (πιστεύω σε όλα απο το 2007 και μετά) οι θέση του κλειδιού είναι 3.
η πρώτη όπου είναι η παύση του κινητήρα
η δεύτερη όπου δίνουμε ρεύμα στη μίζα
η τρίτη όπου το δίχαλο σπρώχνει το γρανάζει για να εμπλακεί με το βολάν.
αν τα λέω σωστά, έχω δύο ερωτήσεις:
α) όταν το έχουμε στη δεύτερη θέση (πριν ανάψουμε το αμάξι) η μίζα περιστρέφεται γι αυτό και μπαίνει σχετικά γρήγορα στο economy mode???
β) αφού έχουμε ανάψει το αμάξι, πηγαίνοντας το κλειδί στην πρώτη θέση ποιο κύκλωμα αποκόβουμε ώστε να σταματήσει ο κινητήρας??
όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
athanas (Στεφανος) Έχω ξεφύγει !!!


 206 1.6 16v
Ένταξη: 17 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 1035 Τόπος: χμμμμμμμ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Σεπ 2012, 13:22:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στην δεύτερη θέση που λες δεν γυρίζει η μίζα...ο θόρυβος που ακούς είναι από την αντλία βενζίνης....
Η μίζα παίρνει ρεύμα μόνο στην τρίτη θέση και κάνει και τις 2 κινήσει ταυτόχρονα....
Για το economy mode που λες δεν έχει σχέση με την μίζα... έχει μόνο με τον τρόπο που οδηγείς....
Συνήθως αποκόβονται και το ρεύμα στα μπουζί και η αντλία βενζίνης.
Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί.
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει, κοιμάται.
Όποιος ξέρει και ξέρει πως ξέρει, είναι σοφός. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|