Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Gino-RC (Ginos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 28 Αύγ 2012 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Αύγ 2012, 20:42:12 Θέμα δημοσίευσης: Depolution System Faulty - Αυξημένη τάση στον 1ο λάμδα |
|
|
Πρόκειται για Peugeot 207 RC
Τι παρουσίαζε:
Αδυναμία επιτάχυνσης (ρεπρίζ) στις χαμηλομεσαίες στροφές (έως 4000 με 4500) ενώ μετά επιταχύνει σχετικά καλά. Αυτό συμβαίνει με το μαμά πρόγραμμα. Όταν είχα πρόγραμμα (το αυτοκίνητο είχε φίλτρο, εξάτμιση Φ63,5 με συρμάτινο καταλύτη 200τρυπο της HJS, ιντερκούλερ και πρόγραμμα) στις χαμηλομεσαίες στροφές μπούκωνε, μπέρδευε, δεν ανταποκρίνονταν στο γκάζι και πήγαινε να σβήσει. Με λίγα λόγια δεν "περπατούσε". Μετά τις 4000 με 4500 στροφές ξεμπούκωνε-ξεμπέρδευε και πήγαινε σχετικά καλά. Αν όμως πήγαινα με σταθερές στροφές πχ 5000 ή με 5500 πάλι εμφανιζόταν το πρόβλημα, μόνο σε διαδικασία συνεχόμενης επιτάχυνση δεν μπέρδευε μετά τις 4000 με 4500.
Σε τι ενέργειες προχώρησα:
Έγινε διάγνωση από μηχανικό της Peugeot και σε πρώτη φάση έδειξε βλάβη στον αισθητήρα εκκεντροφόρου. Αμέσως μετά έδειξε βλάβη στον 1ο αισθητήρα λάμδα ενώ και οι 2 αισθητήρες αλλάχθηκαν με καινούριους το πρόβλημα παρέμεινε. Μου είπε να κάνω χρονισμό όπως και έκανα.......και πάλι τα ίδια. Μου πρότεινε να δοκιμάσουμε μία αντλία υψηλής πίεσης βενζίνης όπως και έκανα και πάλι τα ίδια. Άλλαξα και την πίσω αντλία βενζίνης (χαμηλής) και πάλι τα ίδια. Άλλαξα μπεκ και πάλι τα ίδια. Ελέγχθηκαν και μετρήθηκαν πολλαπλασιαστές και μπουζί αλλά δεν διαπιστώθηκε κάτι παράξενο. Ψάχθηκε το σύστημα εξαγωγής (down pipe) με τον καταλύτη για τυχόν διαρροή. Αυτό που είδαμε ήταν ότι ο συρμάτινος καταλύτης ήταν λιωμένος από την πλευρά της εξόδου των καυσαερίων. Αυτή την στιγμή φοράω τον μαμά καταλύτη με μαμά πρόγραμμα αλλά η ένδειξη συνεχίζει να μένει αναμμένη ακόμα και μετά από reset. Αυτό που μου μένει να κάνω αυτή την στιγμή είναι να καθαρίσω με ένα ειδικό καθαριστικό βαλβίδων που μου πρότειναν τις βαλβίδες εισαγωγής προωθώντας το μέσα από το κολάρο εισαγωγής. Βέβαια ο μηχανικός μου έχει την υποψία πως κάτι συμβαίνει με τον εγκέφαλο και ψάχνουμε εγκέφαλο να δοκιμάσουμε. Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο 1ος του 2009 με 85000χλμ. αυτή την στιγμή. Στο παρελθόν αλλάχθηκε βαλβίδα πίεσης τουρμπίνας, δεν έχω πρόβλημα με την πίεση αυτή την στιγμή ενώ αντιθέτως βλέπω πως μου κάνει παραπάνω πίεση στο over πχ ενώ μαμά είναι 0,9 με 1 bar έχω δει πίεση μέχρι και 1,3 στιγμιαία. 1,1 με 1,2 μου κάνει σχεδόν σε κάθε πάτημα. Ακόμη και η πρώτη και η δευτέρα που δεν κάνουν πάνω από 0,7 με 0,8 μαμά βλέπω να μου κάνουν 0,9 έως και 1 bar και κάποιες φορές πιο σπάνια και 1,1 με 1,2. Ίσως παίζει ρόλο το ότι ελευθερώθηκε η εξάτμιση.
Σε τι κατάσταση είναι τώρα:
Αυτή την στιγμή είναι με μαμά πρόγραμμα, μαμά καταλύτη. Το αμάξι πάει καλύτερα μετά από όλες αυτές τις ενέργειες αλλά η αδυναμία επιτάχυνσης παραμένει όχι όμως στον βαθμό που ήταν πριν ενώ το check engine με το μήνυμα που ανέφερα στην αρχή παραμένει ακόμα και μετά από αλλεπάλληλα reset. Από ότι μου λέει ο μηχανικός έχουμε δοκιμάσει και ελέγξει σχεδόν τα πάντα και απομένει το καθάρισμα των βαλβίδων και η δοκιμή άλλου εγκεφάλου.
Αν κάποιος μετά από όσα σας ανέφερα έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα ας απαντήσει. Πιστεύω να έγινα κατανοητός. Περιμένω απάντηση... Ευχαριστώ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Αύγ 2012, 13:14:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το θεμα του λιωμενου καταλυτι εχει να κανει με πολυ φτωχο μιγμα προφανος απο αχρονιστο μοτερ.
συγουρα θα θελει καθαρησμα η εισαγωγη κ βαλβιδες αλα για να ειναι το προβλημα απο αυτο σε τετοιο μεγαλο βαθμο ειναι λιγο δυσκολο και κατι αλο ειναι..
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
totoris (thodoris) Μόλις έγραψα

207 rallye 2009
Ένταξη: 19 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 15 Τόπος: χανια-κρητη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Αύγ 2012, 14:15:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να κοιταξεις το χρονισμα φιλε μου και ειδικα το γραναζι του μεταβλητου (να το αντικαταστησεις θα ελεγα)και εγω ειχα παρομοιο προβλημα και αποκατασταθηκε μετα που χρονισα και αλλαξα το γραναζι μεταβλητου..
Οταν χαλασει το γραναζι αυτο και χρονισμενο στην τριχα να ειναι το αμαξι με το που βαλεις μπροστα τη μηχανη χανει επι τοπου το χρονισμα της.. και δημιουργει τα προβληματα που ανεφερες..
Οποτε πριν πας σε χοντρες κινησεις πχ εγκεφαλο γνωμη μου ειναι να αντικαταστησεις το μεταβλητο και να ξαναχρονισεις.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Αύγ 2012, 15:57:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τι μοντελο ειναι το αμαξι σου?το ιδιο προβλημα ειχε κ το δικο μου,απο οταν το πηρα(2007) κ τελικα με ενα απντειτ λυθηκαν ολα 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gino-RC (Ginos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 28 Αύγ 2012 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Αύγ 2012, 16:28:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ο χρονισμός έχει γίνει αλλάχτηκαν οι βίδες των εκκεντροφόρων η βίδα στροφάλου με την πιο σκληρή κ το μουαγιέ. το γρανάζι του μεταβλητού ελλέχτηκε κ μου'πε ο μηχανικός ότι ήταν εντάξει.Στο αμάξι έγινε χρονισμός όπως είπα 2 φορές σε διάστημα τριών μηνών κ μία ακόμη πριν 2 χρόνια περίπου.την πρώτη κ τη δεύτερη φορά όντως ήταν φευγάτος κ ίσως γι'αυτό να έλιωσε ο καταλύτης.την τρίτη φορά απλά ανοίχτηκε για να επιβεβαιώθουμε αν είναι εντάξει κ ν'αλλαχθεί ο τεντωτήρας που δεν αλλάχθηκε τη δεύτερη φορά.επίσης άλλαξα κ τον αισθητήρα βάνους.Με διαγνωστικό όχι της αντιπροσωπείας αλλά ενός φίλου ηλεκτρολόγου μετρούσαμε τον λάμδα στο ρελαντί κ σε άλλα φάσματα στροφών κ ο βρόνχος του ήταν κλειστός τόσο στο ρελαντί όσο κ στην πορεία με στροφές ο κινητήρας κ με φορτία που θα'πρεπε ν'ανοίγει κ το έβγαζε ως φάουλ.[ίσως να κάνω λάθος στο που έμενε κλειστός η ανοιχτός ο βρόνχος μπορεί να είναι το αντίστροφο απ'ότι ανέφερα πιο πάνω δηλαδή ανοιχτός στο ρελαντί κ να παρέμενε έτσι δε θυμάμαι ακριβώς] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gino-RC (Ginos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 28 Αύγ 2012 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Αύγ 2012, 16:32:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω κάνει τηλεφόρτιση στην αντιπροσωπεία το τελευταίο λογισμικό κ πάλι τα ίδια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gino-RC (Ginos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 28 Αύγ 2012 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Αύγ 2012, 16:34:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το αμάξι είναι πρώτος του 2009 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NoDsl Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Αύγ 2012, 17:52:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gino-RC έγραψε: | υτό που μου μένει να κάνω αυτή την στιγμή είναι να καθαρίσω με ένα ειδικό καθαριστικό βαλβίδων που μου πρότειναν τις βαλβίδες εισαγωγής προωθώντας το μέσα από το κολάρο εισαγωγής. |
Δεν θα κάνεις τπτ έτσι. Για να κάνεις σωστή δουλειά θέλει βγάλσιμο η πολλπλή εισαγωγής και καθάρισμα. Επίσης με 85000 ΣΙΓΟΥΡΑ θές καθάρισμα στους αυλούς εισαγωγής.
Τι long term έχεις και τι τάσεις διαβάζουν οι λάμδα σου; Επίσης ο παλμός των μπέκ σου πόσος είναι στο ρελαντί;
Και ο Pipis νομίζω με το ίδιο πρόβλημα είναι. Τι έγινε πολλοί μαζεύτηκαν με τούτο το πρόβλημα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
totoris (thodoris) Μόλις έγραψα

207 rallye 2009
Ένταξη: 19 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 15 Τόπος: χανια-κρητη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Αύγ 2012, 18:41:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gino-RC έγραψε: | . το γρανάζι του μεταβλητού ελλέχτηκε κ μου'πε ο μηχανικός ότι ήταν εντάξει. |
Κοιτα δν διαφωνω οτι μπορει να ειναι ενταξει το γραναζι...
Απλα μερικες φορες οταν τα παιζει ο μεταβλητος , αποκταει ενα "μποσικο" το γραναζι το οποιο δεν φενεται με το ματι... και ας ειναι το σημαδι που εχει πανω στο σωστο σημειο (εχει ενα βελακι το γραναζι μεταβλητου πανω το οποιο πρεπει να ειναι σε ενα συγκεκριμενο σημειο με το γραναζι του... μολις δει ο μηχανικος οτι το βελακι ειναι σωστο δινει το οκ)..
(Αυτο ειχα παθει εγω.. ενω ηταν το βελακι στη θεση του και εδειχναν ολα καλα..μολις βαζαμε μπροστα τα εβλεπε ολα κολιομενα..)
.. Με αποτελεσμα ενω γυρναγε της εξαγωγης ο εκκεντροφορος οπως επρεπε, της εισαγωγης λογω ¨μποσικου¨ τα ψιλοεχψανε.. και αρχιζε ρεταρε μπουκωνε και ολα αυτα που αναφερεις..
Δεν σε παιρνω στο λαιμο μου απλα θελω να σου εξηγησω πως ειναι λιγο υπουλο το γραναζι αυτο(μεταβλητου).. Μπορει να δειχνει οκ αλλα στην πραγματικοτητα να μην ειναι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gino-RC (Ginos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 28 Αύγ 2012 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Αύγ 2012, 21:24:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δε διαφωνώ ότι μπορεί να'χει πρόβλημα το γρανάζι κ να μη φαίνεται.Το χω σκεφτεί κ το ρώτησα στον μηχανικό κ μου είπε ότι είναι λίγο δύσκολο να συμβαίνει κάτι τέτοιο αλλά όχι κ απίθανο.Μ'αυτό το αμάξι όλα πλέον ειναι πιθανά.Δε σου κρύβω ότι είμαι απογοητευμένος πλέον.αλήθεια όταν είχες κ συ παρόμοια συμπτώματα τι σφάλμα σου'βγαζε το διαγνωστικό?όσο για το καθαριστικό που θα ρίξω θέλω να δω αν θα'χει κάποια διαφορά.Αν έχει πάει να πει ότι κάτι συμβαίνει με το σύστημα εισαγωγής κ θα χρειαστεί καθαρισμός με βγάλσιμο της κεφαλής.Αν δεν έχει τότε θ'αλλάξω προληπτικά κ το γρανάζι του μεταβλητού κ βλέπουμε..όσο για τα λόγκ τερμ κ τους παλμούς στα μπεκ θα ρωτήσω το μηχανικό να μου πει αν τα μέτρησε κ πόσο είναι.Ξέρεις εσύ πόσο θα πρέπει να είναι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Αύγ 2012, 22:35:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το καθαρηστικο θα το βάλεις στο τεποζιτο? Στα αμαξια άμεσου ψεκασμού δεν κάνει τίποτα γιαυτό κ πιάνει μακα. Το καλύτερο ειναι να καθαρησεις βαλβίδες κ εισαγωγή δες τοπικ..
Τα fuell trims πρέπει να ειναι στο +- 6 για να ΕΙΣΑΙ οκ. Άλλαξε το γραναζι να ΕΙΣΑΙ σιγουρος. Ο εγκέφαλος δύσκολο να έχει θέμα. Α κ κάτι αλο.. όταν ο μεταβλητος έχει θέμα κάνει ένα περίεργο ήχο όταν ανεβαζεις απότομα στροφες κυρίως με 1η σχέση.
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NoDsl Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Αύγ 2012, 23:21:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gino-RC έγραψε: | oσο για το καθαριστικό που θα ρίξω θέλω να δω αν θα'χει κάποια διαφορά.Αν έχει πάει να πει ότι κάτι συμβαίνει με το σύστημα εισαγωγής κ θα χρειαστεί καθαρισμός με βγάλσιμο της κεφαλής. |
Τα δύο μπουκάλια που χρειάζεσαι για να καθαρίσεις και καλά την εισαγωγή κάνουν όσο ένα κανονικό καθάρισμα με άνοιγμα πολλαπλής. Μην το κάνεις με σπρέι. Δεν θα κάνεις δουλειά. Αν θές ακουσέ με σε αυτό.
Όσο για το λονγκ και τους παλμούς, θα τα δείς είτε με Lexia είτε με του Στέλιου το πρόγραμμα και το μέν λονγκ πρέπει να είναι όσο κοντίτερα στο 0 γίνεται με όριο το ±6 που γράφτηκε ενώ ο παλμός θεωρητικά είναι 0.9ms στο ρελαντί και όσο ανεβάζεις στροφές πέφτει ο χρόνος. 0.8ms, 0.7ms κτλ.
Αλήθεια τον καταλύτη τον είχες επάνω στο DP ή κάτω και τον έλιωσε;! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gino-RC (Ginos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 28 Αύγ 2012 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Σεπ 2012, 10:18:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το σπρέι θα το ψεκάσω από το κολάρο πριν τη πεταλούδα αυτό που'χει τον μα.π σένσορ πάνω με τη μηχανή σε λειτουργία με 2000-2500 στροφές σε δύο φάσεις στην πρώτη θα ψεκάσω το μισό θα το σβησω για κανα μισάωρο κ μετά το άλλο μισό στη συνέχεια μου'παν ν'αλλάξω αμέσως λάδια φίλτρο κ ίσως μπουζί.πριν το κάνω αυτό μου'δώσαν να ρίξω ένα καθαριστικό στο τεπόζιτο κ να κάνω καμιά 200-300 χλ.ίσως φίλε μου να μην πετύχω τίποτα αλλά εδώ που έφτασα θα τα δοκιμάσω όλα.Είναι σίγουρο ότι καθαρίζουν χωρίς να βγει κεφαλή?γιατί εκεί μπροστά που είναι δε ξέρω αν είναι εφικτό στα tsi γίνεται γιατί έχουν μπροστά την πολαπλή. τον καταλύτη τον είχα όπου κ ο μαμά αλλά αν φτιαχτεί το αμάξι κ το κρατήσω κ δε το δώσω σουτ κ ξαναβάλω συρμάτινο θα τον κατεβάσω κάτω μου'πε κ ο μηχανικός ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.το παράξενο ήταν ότι ο καταλύτης έλιωσε στην εξοδό του κ όχι μπροστά όπου κ χτυπάν τα καυσαέρια.σαν να έκαναν αναστροφή τα καυσαέρια Ευχαριστώ για τις πληροφορίες κ σίγουρα θα του ζητήσω να μου αλλάξει το γρανάζι του μεταβλητού |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NoDsl Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Σεπ 2012, 11:20:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι τη διαδικασία να καθαρίσεις με τα σπρέι της πεζό την ξέρω. Δεν κάνεις σχεδόν τπτ όμώς. Αν μπορείς να το καταλάβεις έχει καλώς. Διαφορετικά δικά σου € είναι.
Οι αυλοί καθαρίζονται και χωρίς αφαίρεση κεφαλής αν έχεις όρεξη και καθρέπτη.
Το καθαριστικό στο τεπίζο ελπίζω να μην το έριξες. Όλη τη μάκα που έχει κολλήσει στα τοιχώματα του τεπόζιτού σου θα την ξεκολλήσεις και θα την πάς στην αντλία και στα μπέκ. Ειδικά αν δεν έχεις ξαναρίξει καθαριστικό ποτέ σου μέσα στο τεπόζιτο. Θα κάνεις χειρότερη ζημιά. Ειδικά με καινούργια μπέκ/αντλίες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gino-RC (Ginos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 28 Αύγ 2012 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Σεπ 2012, 00:47:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κ τι πρωτείνεις?ν'αλλάξω μόνο το γρανάζι του μεταβλητού?κ να κάτσω να βγάλω πολλαπλή για να ξύσω τις βρωμιές? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NoDsl Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Σεπ 2012, 13:03:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gino-RC έγραψε: | κ τι πρωτείνεις?ν'αλλάξω μόνο το γρανάζι του μεταβλητού?κ να κάτσω να βγάλω πολλαπλή για να ξύσω τις βρωμιές? |
'Οτι πιστευεις καλύτερο για το αμάξι σου. Εμείς σου είπαμε δύο πράγματα απο εκεί και πέρα εσύ θα αποφασίσεις και θα πάρεις την ευθύνη για το τι θα κάνεις στο αμάξι ΣΟΥ.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gino-RC (Ginos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 28 Αύγ 2012 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Σεπ 2012, 16:58:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπέρα παιδιά από βδομάδα ο μηχανικός μου θα πάρει μετρήσεις για τα λογκ τερμ.μου'πατε οτι πρέπει να'ναι από 0 ως +-6 το πολύ.αν δεν είναι πως διορθώνονται?εφόσον το πρόγραμμα είναι μαμά?ρωτάω πληροφοριακά για να ξέρω ν'απαντήσω αν μου πει κάτι παράξενο ο μηχανικός |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
totoris (thodoris) Μόλις έγραψα

207 rallye 2009
Ένταξη: 19 Φεβ 2010 Δημοσιεύσεις: 15 Τόπος: χανια-κρητη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Σεπ 2012, 18:54:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν δεν ειναι στο +/- 6 παει να πει οτι κατι δεν παει καλα με το συστημα χρονισμου σου.. Εφοσον λες οτι το εχει χρονισει προσφατα.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|