Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2011, 12:02:28 Θέμα δημοσίευσης: Χρειάζονται οι δίσκοι και τα τακάκια στρώσιμο ? |
|
|
Κάνω ένα copy paste, με την άδειά του, μερικών ενδιαφερόντων άρθρων του 21 Quadra απ' το 4ΤF:
Η απάντηση είναι, ναι, για καλύτερη απόδοση όποτε αλλάζουμε δίσκους ή τακάκια πρέπει να τα στρώνουμε, πως ? δείτε παρακάτω.
Μετά την αλλαγή κάνετε τα εξής.
Όταν το αυτοκίνητο είναι ακίνητο, πιέστε με δύναμη το φρένο μέχρι να σφίξει το πεντάλ.
Οδηγήστε προσεκτικά μέχρι να βεβαιωθείτε ότι όλα είναι ΟΚ
Τα φρένα πρέπει να λειτουργούν απαλά, χωρίς κραδασμούς, δαγκώματα, κλπ.
Οδηγείστε το αυτοκίνητο σε ελεγχόμενη περιοχή και προβείτε σε τουλάχιστον 30 φρεναρίσματα διάρκειας 2-3 δευτερολέπτων, επιβραδύνοντας ελαφριά / μεσαία χρησιμοποιώντας μεταβαλλόμενη επιτάχυνση σε διάφορες ταχύτητες αφήνοντας απόσταση τουλάχιστον 700-800 μέτρα μεταξύ των φρεναρισμάτων.
Ο σκοπός αυτής της διαδικασίας είναι η σταδιακή άνοδος της θερμοκρασίας σε όλα τα εξαρτήματα των φρένων χωρίς αυτά να περάσουν ένα βεβιασμένο θερμικό σοκ που θα πληγώσει τις επιφάνειες τριβής ( τακάκια / δίσκους ) και βέβαια για έρθουν σε απόλυτη επαφή οι καινούργιες επιφάνειες ( να πατήσουν )
Μετά τα παραπάνω επαναλαμβανόμενα σταματήματα οδηγείστε για λίγα χλμ με απαλά ή καθόλου φρεναρίσματα ώστε να κρυώσουν όλα ομαλά.
Με το πέρας αυτής της διαδικασίας το σύστημα φρένων είναι έτοιμο για κανονική χρήση.
Όταν το σύστημα φρένων αναπτύξει για πρώτη φορά θερμοκρασία, θα παρατηρήσετε μια ελαφριά αύξηση στη διαδρομή του πεντάλ φρένου και μια μείωση της απαιτούμενης δύναμης, μετά από το πρώτο αυτό, να το πω ΄fade΄ ? , τα φρένα είναι έτοιμα για να αντιμετωπίσουν όλες τις θερμοκρασίες που αντέχουν τα υλικά τους.
---------------------------------------------------------------------------
"Σαχλαμαρο/ανουσια ποστ" που τυχον γινουν σε αυτο το τοπικ θα διαγραφονται επιτοπου.
Εκ της MOD Team
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2011, 22:48:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όλη αυτη η διαδικσία "στρωσίματος", φαίνεται να διαρκεί 30-50 χμ.
Πίστευα οτι χρειάζονται περισσότερα. Και η αλήθεια είναι οτι αν θυμαμαι καλά στα τελευταία τακάκια που άλλαξα (TRW) οι οδηγίες πρότειναν ήπια χρήση για 200 μίλια (300χμ)...
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούλ 2012, 23:17:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ θα ήθελα μόνο να προσθέσω τις δικές μου εμπειρίες, μήπως και μάθουμε όλοι κάτι περισσότερο...
Όταν αλλάζεις μαζί δίσκους και τακάκια, το βλέπεις ότι δεν έχεις φρένα στα πρώτα χιλιόμετρα........αυτό δεν είναι κακό...........το κακό μπορεί να γίνει μετά από αρκετά χιλιόμετρα όταν έχουν τριφτεί λίγο τα υλικά και στα ελαφρά φρεναρίσματα βλέπεις και πιστεύεις ότι πλέον έχεις φρένα.........ΑΝ όμως χρειαστεί κάτι περισσότερο (που μου έτυχε) τότε προσεύχεσαι να έχεις πολύ χώρο από τον μπροστινό σου (που ευτυχώς είχα).........σε βαθύ φρενάρισμα διαπίστωσα ότι τα υλικά δεν είχαν ακόμα την απόδοση που έπρεπε.......και με έσωσε ότι είχα απόσταση από τον άλλον...........αλλά μέχρι να σταματήσω, την άκουσα πολύ άσχημα
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|