Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2012, 08:02:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΛΙΝΚ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΙΤΕ!!
"With iso-octane ("ideal" gasoline), Lambda of 1.0 is equal to 14.7:1 A/F. This is known as "Stoichiometric", a condition where there is a perfect balance between oxygen molecules and the various hydrogen and carbon based molecules in petroleum.If Lambda is greater than 1.0, then there is a surplus of air and the engine is running lean. If Lambda is less than 1.0, then there is a surplus of fuel and the engine is running rich. It should be noted that the ratios are mass-based, not volume-based. "
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΠΙΝΑΚΑ !! ΛΑΜΔΑ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΚΟΝΤΡΟΛΕΡΣ ΤΩΝ WIDEBAND ΣΤΑ ΟΡΓΑΝΑΚΙΑ ΑΠΛΟΣ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΛΑΜΔΑ =1 ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΙΣ ΟΘΟΝΕΣ ΤΟΥΣ 14.7!!!!
ΣΑΣ ΦΤΑΝΟΥΝ Η' ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΛΙΝΚ? ΕΧΩ ΔΕΚΑΔΕΣ!
ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ! ΚΑΙ ΓΑΜΑΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ!
@ PUGOVIOS! αγορι μου τι να σου πω, πραγματικα κανε μια χαρη στον ευατο σου και κατσε διαβασε κανα αρθρο απο την αρχη για τα A/F ratios και τους wideband πως δουλευουν τι ταση βγαζουν τι ειναι η ΤΙΜΗ λαμδα (lambda) και ξαναελα μετα να συζητησουμε. 
LPG
Έχει επεξεργασθεί από τον/την AlienHack στις Τρι 26 Ιούν 2012, 11:45:36, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2012, 08:34:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: |
Ρε συ Άλεξ, τι 1 δείχνει το halmeter? Δεν αναγράφει στην οθόνη (αφού είναι wband) την αναλογία a/f? Τότε ο άσσος που κολλάει? |
υπαρχουν οργανακια που δειχνουν στην οθονη αντι για A/F ratio ΤΟΝ LAMBDA κατευθειαν.
Υπαρχουν οργανακια που τα προγραμματιζεις με το PC να δειχνουν αναλογιες ειτε για βενζινη ειτε για LPG ειτε για αλκοολη ή οτι αλλο σκατοκαυσιμο θελεις...
σελιδα 13, το συνδεεις με το PC και του λες τι καυσιμο τρεχεις για να σου δειχνει το σωστο A/F ratio οταν λαμδα ειναι =1
http://www.innovatemotorsports.com/support/manual/LC-1_Manual.pdf
σελιδα 4 λεει πως να αλαξεις το στοιχιομετρικο που σου δειχνει στο λαμδα=1
http://www.autometer.com/download_instruction/1143A.pdf
δεσ σελιδεσ 10-11
http://www.fjoracing.com/products/WBAFR/docs/MWI4001%20WBAFR%20manual%20rev%20F.pdf
λεει παλι για τον λαμδα , οτι οwideband στελνει στο οργανακι μια τιμη λ και αυτη η τιμη αναλογα με το τι καυσιμο χρησημοποιεις δινει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ αναλογια..
ΣΟΒΑΡΑ τωρα, πες μου σε παρακαλω οτι τουλαχιστον ενημερωθηκες και καταλαβες τι παιζει με την τιη lambda και την στοιχιομετρικη αναλογια καθε καυσημου.
Σου παραθεσα τοσα λινκ και πιο πανω.
μην μου πεις οτι επιμενεις γιατι θα πηδηχτω απο το παραθυρω πραγματικα!!! 
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2012, 13:47:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε μλκ, τα ίδια πράγματα λέμε, τι να καταλάβω?
Αυτό που δεν ήξερα ήταν ότι το όργανο μπορεί στην ssd του να σου εμφανίζει εκτός από αναλογία a/f την τιμή λ. Αλλά δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο κάποιος να το θέλει αυτό? Για ποιό λόγο θα πρέπει δλδ να γίνεται αναγωγή της τιμής 14,7 πχ σε 1? Είναι μπέρδεμα! Ειδικά όταν θέλεις να παίξεις με αναλογίες μείγματος!
Το όργανο αυτή τη δουλειά κάνει. Μέσω του built-in cotroller του, σου μεταφράζει την τάση V που εξάγει ο αισθητήρας σε αναλογία μείγματος a/f. Για ποιό λόγο να στη ξαναμεταφράσει?
Όπως και να χει, αυτό που σου είπα αρχικά αλλά τελικά το κατάλαβες (ή έστω εγώ νόμιζα πως δεν είχες καταλάβει) είναι ότι ο αισθητήρας διαβάζει ουσιαστικά ποσοστό οξυγόνου σε ένα συγκεκριμένο όγκο μείγματος αερίων. Βάσει αυτού του ποσοστού εξάγει και μιά τάση 0-5V (εφόσον μιλάμε για wb), όπως σωστά είπες νωρίτερα. Όμως ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ εάν αυτός ο όγκος αερίων (καυσαερίων συγκεκριμένα) προέρχεται από καύση lpg ή βενζίνης. Το όλο θέμα παραμετροποίησης της ένδειξης που κοιτάς στο όργανο, έχει να κάνει με το όργανο αυτό καθεαυτό και όχι με τον αισθητήρα! Ελπίζω να μη λέμε κάτι διαφορετικό.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2012, 13:52:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Ρε μλκ, τα ίδια πράγματα λέμε, τι να καταλάβω?
Αυτό που δεν ήξερα ήταν ότι το όργανο μπορεί στην ssd του να σου εμφανίζει εκτός από αναλογία a/f την τιμή λ. Αλλά δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο κάποιος να το θέλει αυτό? Για ποιό λόγο θα πρέπει δλδ να γίνεται αναγωγή της τιμής 14,7 πχ σε 1? Είναι μπέρδεμα! Ειδικά όταν θέλεις να παίξεις με αναλογίες μείγματος!
Το όργανο αυτή τη δουλειά κάνει. Μέσω του built-in cotroller του, σου μεταφράζει την τάση V που εξάγει ο αισθητήρας σε αναλογία μείγματος a/f. Για ποιό λόγο να στη ξαναμεταφράσει?
Όπως και να χει, αυτό που σου είπα αρχικά αλλά τελικά το κατάλαβες (ή έστω εγώ νόμιζα πως δεν είχες καταλάβει) είναι ότι ο αισθητήρας διαβάζει ουσιαστικά ποσοστό οξυγόνου σε ένα συγκεκριμένο όγκο μείγματος αερίων. Βάσει αυτού του ποσοστού εξάγει και μιά τάση 0-5V (εφόσον μιλάμε για wb), όπως σωστά είπες νωρίτερα. Όμως ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ εάν αυτός ο όγκος αερίων (καυσαερίων συγκεκριμένα) προέρχεται από καύση lpg ή βενζίνης. Το όλο θέμα παραμετροποίησης της ένδειξης που κοιτάς στο όργανο, έχει να κάνει με το όργανο αυτό καθεαυτό και όχι με τον αισθητήρα! Ελπίζω να μη λέμε κάτι διαφορετικό. |
καποια ακρη βγαζουμε! βλεπω φως στο τουνελ!!!
ολα σωστα αυτα που λες και συμπληρωνω στο τελος οτι...
"Το όλο θέμα παραμετροποίησης της ένδειξης που κοιτάς στο όργανο, έχει να κάνει με το όργανο αυτό καθεαυτό και όχι με τον αισθητήρα!"
σωστα, αλλα αν καις LPG οταν το οργανο σου δειχνει 14.7 δεν ειναι σωστο γιατι το πραγματικο εκεινη τη στιγμη ειναι 15.5 για το υγραεριο
οποτε πρακτικα θα πρεπει να ειμαι (και ειμαι) με τον πινακα που ποσταρα πιο πανω εκτυπομενο, και να βλεπω οταν μου λεει το οργαν ο μου πχ 11.8 οτι στην πραγματικοτητα ειναι 12.4 για το υγραεριο..
ωραια αφου συμφωνησαμε πες μου αυτα που λεει στην προηγουμενη σελιδα ο PUGOVIOS τι σχεση με την πραγματικοτητα εχουν...
Pugobios έγραψε: | στον αλλο μιλαω για τουρμπο μοτερ μη μπερδευεις την παπατζα σου με εκεινο.ρυθμισε το αεριο να δουλευει γυρω στο 14,5 μεχρι τις 3500 σαλ και μετα ανεβασε τοσταδιακα στο 13,5.Οπως εχουμε ξαναπει το στοιχιομετρικο του υγραεριο ειναι κοντα στο 15,7 οποτε ο wideband πρεπει να σου δειχνει στεγνωτερα μιγματα απο οτι στην βενζινη για να ειναι σωστα ρυθμισμενο.Φυσικα κατι τετοιο ειναι μαλλον απιθανο να γινει με τον εγγεφαλο σου καθως οσο το στεγνωνεις εσυ τοσο θα το κανει πλουσιο ο εγγεφαλος του αυτοκινητου.Και επανερχομαι και ξαναλεω.τραβα αθηνα βαλτο στο dyno και ρυθμισε το προγραμμα απο την αρχη σε μια overall κατασταση για να εισαι κομπλε |
Pugobios έγραψε: | αυτο ειναι που λενε οτι ημιμαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας...
1ον οταν λεμε οτι το υγραεριο εχει στοιχειομετρικο 15.7 εννοουμε οτι οταν ο λ διαβασει 15.7 εχεις πιασει το στοιχειομετρικο.
2ον γουαιτμπαντ για υγραεριο,βενζινη,πετρελαιο κλπ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.ο γουαιντ ειναι ενας και το μονο που αλλαζει ειναι η στοιχειομετρικη αποδοση του καθενος μιγματος.Στην βενζινη ειναι 14.7 στο υγραεριο 15.6. γκεγκε?
3ον κανε ενα πειραμα και καντο ακομα πιο πλουσιο (μιας και δεν εχψεις προβλημα μαυτο)κανε καμια 300αρα χιλιομετρα και ελα να μου πεις οτι τα μιγματα δεν επεστρεψαν εκει που ηταν |
στο δευτερο quote του καταλαβαινω οτι εμενει να μου πει οτι ο σενσορας ο BOSCH σαν σενσορας απο μονος του ειναι κοινος για ολα τα καυσημα...
ΧΑΙΡΟ ΠΟΛΥ ΡΕ! οταν λεω σε προηγουμενα ποστ μου οτι δεν μου δειχνει σωστα ο WIDEBAND και οτι πρεπει να υπολογιζω διαφορετικο A/F αποτι μου δειχνει ΕΝΟΟΥΣΑ το gauge φυσικα οχι τον σενσορα σαν σενσορα...
αν ειναι δυνατον! ο σενσορας πως να μου δωσει τιμη αν δεν την δω απο το οργανακι?
ΑΠΛΟΣ επειδη τα λενε WIDEBAND GAUGE (ενοοοντας οτι παιρνουν τιμες απο wideband σενσορα) ετσι κ εγω εγραφα ο wideband μου δινει αυτο το A/F ratio....

LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2012, 16:37:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | ωραια αφου συμφωνησαμε πες μου αυτα που λεει στην προηγουμενη σελιδα ο PUGOVIOS τι σχεση με την πραγματικοτητα εχουν...  |
Δε μπορώ να σου πω, γιατί απλά δε γνωρίζω ποιά μείγματα είναι πραγματικά safe. Οπότε δε μπορώ να έχω άποψη για το εάν αυτά που λέει ο Pugobios ή εσύ είναι σωστά. Θεωρητικά πάντα κι απ'τα λίγα που έχουν δει τα μάτια μου, κατά κανόνα ισχύει ότι το safe a/f μείγμα είναι λίγο πάνω απ'το στοιχειομετρικό (το πόσο πάνω σου είπα, δεν το γνωρίζω) και όσο πλησιάζεις κόφτη γίνεται πλουσιότερο. Που λίγο πολύ κάτι τέτοιο είπε κι ο Κωνσταντίνος σε αρκετά προηγούμενα posts.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Ιούλ 2012, 23:56:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απλος να ανφερω οτι εδω και κανα μηνα που με το wideband εφτιαξα το προγραμμα με ακριβια το αμαξι με υγραεριο παει σχεδον αν οχι ιδια με βενζινη.
Τρελη διαφορα με το που το στεγνωσα σε επιπεδα 12-13:1 σε φουλ ανοιγμα πεταλουδας.
Ηταν πολυ πλουσιο πριν και εχανα αποδωση. Τεραστεια διαφορα .
Επισης πυρομετρα και θερμοκρασιες λαδιου ειναι ολα οχι αλα σε καλα επιπεδα αλλα και χαμηλοτερα..
Ολα σουπερ λοιπον..
Το μονο που λειπει ειναι μια διπλη δυναμομετηση να δουμε κατα ποσο βελτίωθηκε η ιπποδυναμη του υγραεριου σε σχεση με πριν (αυτοματη ρυθμηση προγραμμα εγκαταστατη) που ηταν 15 αλογα κατω απο την βενζινη...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιούλ 2012, 12:54:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τώρα πόσα περιμένεις να δείς δηλαδή σε σχέση με τα 15 κάτω;
Επίσης από που κατάλαβες την διαφορά; Έκανες καμία "δοκιμή" με κάποιον άλλον που είχες ξανακάνει, προ ρυθμίσεων για να συγκρίνεις;
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|