Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 13:59:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | μαλ**α εισαι χαζος?εγω μια χαρα τα εχω καταλαβει εσυ καπου χανεσαι.δηλαδη αν σε ενα ατμο μοτερ δουλευεις αναλογιες 10:1 χαμηλομεσαιες και 11+ ψηλα σε ενα τουρμπο τι θα δουλεψεις?8:1 και 10 αντιστοιχα?ειδικα σε ατμο μοτερ το να εχεις τοσο πλουσια μιγματα χαμηλα και να φτωχαινει ψηλα αντι να γινεται το αντιθετο το μονο που κανει ειναι να ανεβαζει την καταναλωση να εχεις ακαφτες και να σερνεται ταμαξι και αυτο φαινεται και απο τις δυναμομετρησεις σου τι παραπανω θελεις για να νιωσεις? |
AYTO TO ΕΙΔΕΣ???
καταλαβαινεις οτι απο το 11:1 μεχρι το 13:1 περιπου ειναι το φασμα αναλογιας που παιρνουμε την μαξιμουμ απόδοση? ποιο ακριβος ομως εξαρτατε απο το καθε μοτερ, αλλα δινουν αλογα στο 11:1 κ αλλα σε πιο φτωχο 13:1
ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΟΜΩΣ τo πιο πλουσιο τοσο ειναι πιο ασφαλες (μεχρι ενα οριο) . οποτε γιατι να δωσω στο αμαξι μου αναλογια 13-14:1 και να το παιζω κορονα γραμματα και να μην δωσω ενα πιο λογικο 11-12:1??
ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ Ο ΣΑΛΕΞ με αυτη την αναλογια δουελευει και τον εμπιστευομαι οπως και οι περισσοτεροι εδω μεσα πιστευω. οποτε θα παω με τα δικα του νουμερα και στο υγραεριο..
Pugobios έγραψε: | δηλαδη αν σε ενα ατμο μοτερ δουλευεις αναλογιες 10:1 χαμηλομεσαιες και 11+ ψηλα σε ενα τουρμπο τι θα δουλεψεις?8:1 και 10 αντιστοιχα? |
μα αγορι μου εγω δεν ειπα οτι δουλευω 10:1 χαμηλα! τοσο ηταν απο πριν παρω τον wideband που προγραμμνατιζα στα τυφλα και με γνωμονα να ειναι ασφαλες. ΤΩΡΑ που ηρθε ο wide μπορω να παιξω με ακριβεια, και γιαυτο θα δωσω οτι εχει δωσει και ο σαλεξ στην βενζινη. 11.8:1 με 12.8:1
εσυ δεν καταλαβα σε τι εχεις ένσταση. στο οτι το εχω πλουσιο? δηλαδηνα το παω 14:1??
σε προηγουμενο ποστ σου λες :
"10.8 χαμηλες και το θεωρεις καλο?τρελος εισαι?η κατι μετραει λαθος ειναι εντελως λαθος.αν κοφτες εχεις 12+ χαμηλα πρεπει να εχεις τουλαχιστον 13+"
δηλαδη με προτρεπεις να το δουλευω απο 12+ μεχρι 13+
μετα σε αλλο ποστ λες "unsafe το 13 και safe το 10?sure αμα θες να τρυπησεις κανα πιστονι ειναι τερμα safe."
δηλαδη επιμενεις οτι καλυτερα να δουλευω στα 13 παρα στα 11-12? και μαλιστα μου λες οτι αν παω στα 10 θα τρυπησω πιστονι?
δεν ξαναβλεπεις λιγο τον πινακα πιο πανω?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 14:11:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
OnyX έγραψε: | AlienHack έγραψε: | OnyX έγραψε: | Μηπως τα λες αναποδα? 12 χαμηλα και 10,8 στον κοφτη? |
οχι. οπως τα λεω. και δεν ειναι παραλογο καθοτι αλλη ταχυτητα και ποσοτητα αερα εχεις στις 2000σαλ και αλλη στισ 7000σαλ...
αν στον χαρτη εχει ενα A/F ratio για ολο το φασμα στροφων (δεν ξερω ο σαλεξ συγκεκριμενα πως το δουλευει, πολλοι προγραμματσιτες στο WOT βαζουν ενα A/F ratio και το κρατανε σε ολο το φασμα)
τοτε λογικο στις χαμηλες λογο μικροτερου ογκου αερα να ειναι πλουσιο και στα ψηλα λογο περισσοτερου αερα να στεγνωνει...
στο LPg που μπορω και προγραμματιζω εγω διορθωνοντας τα μειγματα καταφερα σχεδον σε ολο το φασμα στροφων να ειναι 10.8:1 και μονο στια 6000+ σαλ παει 11.2:1, αυτα τα νουμερα δειχνει το gauge, αν υπολογισουμε οτι ειναι ρυθμισμενο για βενζινη και οτι το LPG εχει αλλη στοιχιομετρια, και αν συμβουλευουτουμε πινακα , τοτε στην πραγματικοτητα παιζω στο lpg απο 11,7:1 μεχρι 12,2:1 οποτε ειμαι καλυμενος.
Μπορω να το φτωχινο κιαλο μπας και παρει λιγο ακομα δυναμη καθοτι μεχρι 13:1 ειναι λογικο, ΑΛΛΑ δεν θα ξερω αν οντως κερδιζω ή χανω. Οταν με το καλο παω κανα δυναμομετρο εκει κανω 2-3 ανοιγματα με διαφορετικο A/F ρατιο να δω που εχω την καλυτερη δυναμη και το αφηνω εκει. Πάντα κατω απο 13:1
με αυτα και με αυτα η αυξηση στην δυναμη που ειδα (sto LPG) ειναι μεγαλη , και βεβαια και οι θερμοκρασιες στο πυρομετρο τωρα που το φτωχινα ανεβηκαν κατα 50-70 βαθμους πλησιαζοντας αυτες τις βενζινης αλλα ακομα ειναι πολυ safe . |
Για μενα ειναι παραλογο...οσο πιο χαμηλα εισαι απο στροφες πρεπει να βλεπεις φτωχο μειγμα και σε full throttle να βλεπεις πλουσιο. Για παραδειγμα εγω εχω εγκεφαλο της mines απο αγωνιστικο της GT300 και εχω 14.7 στο ρελαντι, 12 σε μετριες στροφες (4000 rpm περιπου) και στον κοφτη (8500) εχω 9.8...Πυρομετρο δεν ειδα ποτε μα ποτε πανω απο 750-770 και μιλαμε για τουρμπο. |
το οτι εισαι τουρμπο δικαιολογει το οτι χρειαζεσαι πιο πλουσιο μειγμα ΑΛΛΑ 9.8:1 ειναι νομιζω κριμα γιατι χανεις πολυ αποδωση. εσυ με τουρμπο πρεπει να παιζεις 11-12:1
ΕΚΤΟΣ αν στους κοφτες δεν ειναι η κορυφη της καμπυλης ιπποδυναμης σου οποτε μια που δεν εχεις δυναμη να παρεις εκει ο προγραμματιστης σου εδωσε πλουσιο μονο και μονο για να προστατεψει τον κινητηρα στα ψηλα και να εχει το κεφαλι του ησηχο υποθετοντας οτι ετσι και αλλιως δεν θα το δουλευεις εκει αφου δεν παιρνεις κατι.
εμενα το μοτερ τα μαξ αλογα τα βγαζει στον κοφτη 7200 οποτε εκει εχει μεγαλυτερες αναγκες.
ΚΑΙ ΞΑΝΑΤΟΝΙΖΩ, το οτι στις χαμηλομεσαιες ειναι 11,5:1 και στον κοφτη παει 12.8 ειναι γιατι ειναι ρυθμισμενο με σταθερο air/fuel ratio σε ολο το φασμα των στροφων, ειναι κλασικος τροπος ρυθμισης χαρτη. οι περισσοτεροι προγραμματιστες ετσι το ρυθμιζουν.
καλη ωρα...
δες τις 2 πανω γραμμες, που ειναι φουλ εργο ο κινητηρας WOT (ο μαπ ειναι 100+ kpa) , εχει σταθερο A/F ratio σε ολο το φασμα...
και εδω...
Τωρα αν εχεις ορεξη και χρονιο καθεσαι και κανεις ρυθμηση WOT ανα στροφες οποτε εκει μπορεις να το κανεις οσο θελεις το A/F . και μαλιστα χτες στα γρηγορα το LPG το ρυθμησα και εβγαζε σταθερα 11.8 σε ολο το φασμα μεχρι κοφτες...
απλος βλεποντας το πως το εχει ρυθμισμενο ο σαλεξ στην βενζινηε ειπα να παιξω και υγραεριο ακριβος το ιδιο.. κατι παραπανω θα ξερει.. 
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 14:12:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εδω κολαει αυτο που ειπα περι update του κωλου...εχεις αλλαξει 3 φορες πραγματα στο αμαξι και ο σαλεξ μονο την μια σου εκανε προγραμμα τις αλλες εκανες update απο μακρια και οχι στον δρομο σωστα?στα περισσοτερα ατμοσφαιρικα μοτερ οι αναλογιες εχουν ως εξεις.φτωχοτερα μιγματα χαμηλα πλουσιοτερα στα ψηλα και αυτο λογο του οτι και τερμα να το πηγαινεις με 2000 σαλ δεν προκειται να ανεβασει ποτε τις θερμοκρασιες που θα ανεβασει στις 7.το χεις τωρα ?
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
OnyX (Γιωργος) Δραστήριο μέλος

 Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T
Ένταξη: 26 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 223 Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 14:38:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | OnyX έγραψε: | AlienHack έγραψε: | OnyX έγραψε: | Μηπως τα λες αναποδα? 12 χαμηλα και 10,8 στον κοφτη? |
οχι. οπως τα λεω. και δεν ειναι παραλογο καθοτι αλλη ταχυτητα και ποσοτητα αερα εχεις στις 2000σαλ και αλλη στισ 7000σαλ...
αν στον χαρτη εχει ενα A/F ratio για ολο το φασμα στροφων (δεν ξερω ο σαλεξ συγκεκριμενα πως το δουλευει, πολλοι προγραμματσιτες στο WOT βαζουν ενα A/F ratio και το κρατανε σε ολο το φασμα)
τοτε λογικο στις χαμηλες λογο μικροτερου ογκου αερα να ειναι πλουσιο και στα ψηλα λογο περισσοτερου αερα να στεγνωνει...
στο LPg που μπορω και προγραμματιζω εγω διορθωνοντας τα μειγματα καταφερα σχεδον σε ολο το φασμα στροφων να ειναι 10.8:1 και μονο στια 6000+ σαλ παει 11.2:1, αυτα τα νουμερα δειχνει το gauge, αν υπολογισουμε οτι ειναι ρυθμισμενο για βενζινη και οτι το LPG εχει αλλη στοιχιομετρια, και αν συμβουλευουτουμε πινακα , τοτε στην πραγματικοτητα παιζω στο lpg απο 11,7:1 μεχρι 12,2:1 οποτε ειμαι καλυμενος.
Μπορω να το φτωχινο κιαλο μπας και παρει λιγο ακομα δυναμη καθοτι μεχρι 13:1 ειναι λογικο, ΑΛΛΑ δεν θα ξερω αν οντως κερδιζω ή χανω. Οταν με το καλο παω κανα δυναμομετρο εκει κανω 2-3 ανοιγματα με διαφορετικο A/F ρατιο να δω που εχω την καλυτερη δυναμη και το αφηνω εκει. Πάντα κατω απο 13:1
με αυτα και με αυτα η αυξηση στην δυναμη που ειδα (sto LPG) ειναι μεγαλη , και βεβαια και οι θερμοκρασιες στο πυρομετρο τωρα που το φτωχινα ανεβηκαν κατα 50-70 βαθμους πλησιαζοντας αυτες τις βενζινης αλλα ακομα ειναι πολυ safe . |
Για μενα ειναι παραλογο...οσο πιο χαμηλα εισαι απο στροφες πρεπει να βλεπεις φτωχο μειγμα και σε full throttle να βλεπεις πλουσιο. Για παραδειγμα εγω εχω εγκεφαλο της mines απο αγωνιστικο της GT300 και εχω 14.7 στο ρελαντι, 12 σε μετριες στροφες (4000 rpm περιπου) και στον κοφτη (8500) εχω 9.8...Πυρομετρο δεν ειδα ποτε μα ποτε πανω απο 750-770 και μιλαμε για τουρμπο. |
το οτι εισαι τουρμπο δικαιολογει το οτι χρειαζεσαι πιο πλουσιο μειγμα ΑΛΛΑ 9.8:1 ειναι νομιζω κριμα γιατι χανεις πολυ αποδωση. εσυ με τουρμπο πρεπει να παιζεις 11-12:1
ΕΚΤΟΣ αν στους κοφτες δεν ειναι η κορυφη της καμπυλης ιπποδυναμης σου οποτε μια που δεν εχεις δυναμη να παρεις εκει ο προγραμματιστης σου εδωσε πλουσιο μονο και μονο για να προστατεψει τον κινητηρα στα ψηλα και να εχει το κεφαλι του ησηχο υποθετοντας οτι ετσι και αλλιως δεν θα το δουλευεις εκει αφου δεν παιρνεις κατι.
εμενα το μοτερ τα μαξ αλογα τα βγαζει στον κοφτη 7200 οποτε εκει εχει μεγαλυτερες αναγκες.
ΚΑΙ ΞΑΝΑΤΟΝΙΖΩ, το οτι στις χαμηλομεσαιες ειναι 11,5:1 και στον κοφτη παει 12.8 ειναι γιατι ειναι ρυθμισμενο με σταθερο air/fuel ratio σε ολο το φασμα των στροφων, ειναι κλασικος τροπος ρυθμισης χαρτη. οι περισσοτεροι προγραμματιστες ετσι το ρυθμιζουν.
καλη ωρα...
δες τις 2 πανω γραμμες, που ειναι φουλ εργο ο κινητηρας WOT (ο μαπ ειναι 100+ kpa) , εχει σταθερο A/F ratio σε ολο το φασμα...
και εδω...
Τωρα αν εχεις ορεξη και χρονιο καθεσαι και κανεις ρυθμηση WOT ανα στροφες οποτε εκει μπορεις να το κανεις οσο θελεις το A/F . και μαλιστα χτες στα γρηγορα το LPG το ρυθμησα και εβγαζε σταθερα 11.8 σε ολο το φασμα μεχρι κοφτες...
απλος βλεποντας το πως το εχει ρυθμισμενο ο σαλεξ στην βενζινηε ειπα να παιξω και υγραεριο ακριβος το ιδιο.. κατι παραπανω θα ξερει..  |
Δεν ειναι παραλογο το 9.8 που βλεπω αν σκεφτεις οτι το προγραμμα που φοραω ειναι απο αγωνιστικο που γυρναγε 70 γυρους στην tsukuba και οχι για καθημερινο αμαξι βολτας...μπορω να το διορθωσω ομως με το SAFC-II και τα data απο το zeitronix ανετα...λεω να φτιαξω 2 προγραμματα ενα με χαμηλη πιεση και σχετικα πλουσιο για touring και ενα καθαρα κοντραδικο με μεγιστη πιεση και full στεγνο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 14:41:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το στεγνο ειναι σχετικο.μη νομιζεις οτι αν το στεγνωσεις τερμα θα βγαλει απαραιτητα και δυναμη...ρυθμισε το ετσι ωστε να εχεις αποδεκτες θερμοκρασιες σε παρατεταμενα πατηματα.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 14:46:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | εδω κολαει αυτο που ειπα περι update του κωλου...εχεις αλλαξει 3 φορες πραγματα στο αμαξι και ο σαλεξ μονο την μια σου εκανε προγραμμα τις αλλες εκανες update απο μακρια και οχι στον δρομο σωστα?στα περισσοτερα ατμοσφαιρικα μοτερ οι αναλογιες εχουν ως εξεις.φτωχοτερα μιγματα χαμηλα πλουσιοτερα στα ψηλα και αυτο λογο του οτι και τερμα να το πηγαινεις με 2000 σαλ δεν προκειται να ανεβασει ποτε τις θερμοκρασιες που θα ανεβασει στις 7.το χεις τωρα ? |
ναι ρε αγορι μου αλλα την τελευταια φορα που ανεβηκε o salex , μπηκε στο αμαξακι μου συνδεσε το λαπτοπι και καναμε βολτιτσα.
τωρα αν ρυθμισε κατι στους χαρτες ή αν ειδε απλα την αβανσ αν μενει σταθερη η κοβει απο τον νοκ σενσορ δεν ξερω.
παντως ετσι και αλλιως για σωστοτατη ρυθμηση θελεις ΚΑΙ wideband KAI δυναμομετρο.
το βαζεις πανω, κανεις 3-4 ανοιγματα με διαφορετικες αναλογιες A/F απο 10,5:1 μεχρι 13,5:1 και βλεπεις που εχεις την καλυτερη καμπυλη-δυναμη. τσεκαρεις και με τον wide αν εισαι σε λογικα και ασφαλη μειγματα και τελος. 
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
OnyX (Γιωργος) Δραστήριο μέλος

 Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T
Ένταξη: 26 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 223 Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 14:48:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | το στεγνο ειναι σχετικο.μη νομιζεις οτι αν το στεγνωσεις τερμα θα βγαλει απαραιτητα και δυναμη...ρυθμισε το ετσι ωστε να εχεις αποδεκτες θερμοκρασιες σε παρατεταμενα πατηματα. |
οσο το στεγνωνεις τοσο περισσοτερη δυναμη βγαζεις αποδεδειγμενα και το εχω δει με τα ματακια μου σε Σουμπαρου φιλου...απλα καλο ειναι να μην το δουλευεις πανω απο 11.5-12 στον κοφτη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 14:53:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | το στεγνο ειναι σχετικο.μη νομιζεις οτι αν το στεγνωσεις τερμα θα βγαλει απαραιτητα και δυναμη...ρυθμισε το ετσι ωστε να εχεις αποδεκτες θερμοκρασιες σε παρατεταμενα πατηματα. |
ρε μαλ**α τα ιδια λεμε!
δες το γραφημα,
υπαρχει ενα περιθωριο που καααααπου εκει εχει ο καθε κινητηρας την μαξ δυναμη. τωρα σε ποιο ακριβος μειγμα ειναι αυτο πρεπει να το βρεις σε δυναμομετρο.
το εγραψα και στο προηγουμενο ποστ.
οποτε τι κραζεις και οριεσαι στην προηγουμενη σελιδα?
τα κομματια του παζλ εχουν συμπληρωθει. τωρα το μονο που μενει ειναι να πάω στην κοζανη να δωσω 30 ευρα να κανω 4 πατηματα να δω που εχω την δυναμη σε πια ΑΚΡΙΒΟΣ αναλογια και να το ρυθμισω εκει και τελος .
απλος μεχρι να παω το εχω ρυθμισμενο οπως και ο σαλεξ. ειναι ασφαλες με αυτα τα μειγματα και ας ειναι λιγο πιο πλουσιο απο τα γουστα σου και ας μην έχω μάξιμουμ απόδοση.
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
takis_206 (takis) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 206
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 848 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 14:55:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η στραβος ειναι ο γυαλος η στραβα αρμενιζουμε!!!!!! 
Πλησιάζει ο καιρός για διακοπές... ρεύματος, νερού, τηλεφώνου..!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 14:56:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
OnyX έγραψε: | Pugobios έγραψε: | το στεγνο ειναι σχετικο.μη νομιζεις οτι αν το στεγνωσεις τερμα θα βγαλει απαραιτητα και δυναμη...ρυθμισε το ετσι ωστε να εχεις αποδεκτες θερμοκρασιες σε παρατεταμενα πατηματα. |
οσο το στεγνωνεις τοσο περισσοτερη δυναμη βγαζεις αποδεδειγμενα και το εχω δει με τα ματακια μου σε Σουμπαρου φιλου...απλα καλο ειναι να μην το δουλευεις πανω απο 11.5-12 στον κοφτη... |
γενικοτερα εχεις δικιο ΑΛΛΑ παντα σε καποιο συγκεκριμενο φασμα
ειπαμε δειτε το γαμημενο σχεδιιο!! απο 11:1 μεχρι 13.5:1 ειναι η μαξιμουμ αποδοση, καθε κινητηρας ειναι διαφορετικος βεβαια οποτε αλλος μπορει να θελει 11,5:1 και αλλος 13,5:1
αλλα γενικοτερα εχεις δικιο, μεγαλυτερη αποδωση εχεις ΣΙΓΟΥΡΑ περισσοτερη στο 12-13,5 παρα στο 9:1 ή στο 10:1

LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 14:57:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
takis_206 έγραψε: | η στραβος ειναι ο γυαλος η στραβα αρμενιζουμε!!!!!!  |
να και ο νησιώτης!
εχεις να σχολιασεις κατι για ολα τα παραπανω κοπέλι? ? 
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 15:01:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στον αλλο μιλαω για τουρμπο μοτερ μη μπερδευεις την παπατζα σου με εκεινο.ρυθμισε το αεριο να δουλευει γυρω στο 14,5 μεχρι τις 3500 σαλ και μετα ανεβασε τοσταδιακα στο 13,5.Οπως εχουμε ξαναπει το στοιχιομετρικο του υγραεριο ειναι κοντα στο 15,7 οποτε ο wideband πρεπει να σου δειχνει στεγνωτερα μιγματα απο οτι στην βενζινη για να ειναι σωστα ρυθμισμενο.Φυσικα κατι τετοιο ειναι μαλλον απιθανο να γινει με τον εγγεφαλο σου καθως οσο το στεγνωνεις εσυ τοσο θα το κανει πλουσιο ο εγγεφαλος του αυτοκινητου.Και επανερχομαι και ξαναλεω.τραβα αθηνα βαλτο στο dyno και ρυθμισε το προγραμμα απο την αρχη σε μια overall κατασταση για να εισαι κομπλε
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 15:14:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | στον αλλο μιλαω για τουρμπο μοτερ μη μπερδευεις την παπατζα σου με εκεινο.ρυθμισε το αεριο να δουλευει γυρω στο 14,5 μεχρι τις 3500 σαλ και μετα ανεβασε τοσταδιακα στο 13,5.Οπως εχουμε ξαναπει το στοιχιομετρικο του υγραεριο ειναι κοντα στο 15,7 οποτε ο wideband πρεπει να σου δειχνει στεγνωτερα μιγματα απο οτι στην βενζινη για να ειναι σωστα ρυθμισμενο.Φυσικα κατι τετοιο ειναι μαλλον απιθανο να γινει με τον εγγεφαλο σου καθως οσο το στεγνωνεις εσυ τοσο θα το κανει πλουσιο ο εγγεφαλος του αυτοκινητου.Και επανερχομαι και ξαναλεω.τραβα αθηνα βαλτο στο dyno και ρυθμισε το προγραμμα απο την αρχη σε μια overall κατασταση για να εισαι κομπλε |
ρε πο**τη* σε μια παραγραφο εχεις κανει 3 ΣΥΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΑ λαθη , και μετα μου λες οτι το κατεχεις...
1ον! ΤΟ ΣΤΟΙΧΙΟΜΕΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ 15.6:1 Το οποιο αγαπητε συμαινει οτι ΟΤΑΝ ΤΟ WIDEBAND μου που ειναι για βενζινη δειχνει 14.7 στην πραγματικοτητα εκεινη την στιγμη εχω 15.6!!! οποτε αν το ρθμισω "γυρω στο 14,5 μεχρι τις 3500 σαλ και μετα ανεβασε τοσταδιακα στο 13,5." θα το εχω στην πραγματικοτητα ρυθμισει στο 15.5 μεχρι τις 3500σαλ και μετα θα ανεβαινει μεχρι 14.5 στον κοφτη.,,
αν εσυ νοιωθεις ανετα με μειγμα 14.5 στον κοφτη τραβα καντο στο αμαξι σου...
2on: " οποτε ο wideband πρεπει να σου δειχνει στεγνωτερα μιγματα απο οτι στην βενζινη " ο wide δειχνει πιο πλουσιο απο το πραγματικο οταν εισαι με αεριο..
3ον: "Φυσικα κατι τετοιο ειναι μαλλον απιθανο να γινει με τον εγγεφαλο σου καθως οσο το στεγνωνεις εσυ τοσο θα το κανει πλουσιο ο εγγεφαλος του αυτοκινητου"
να υποθεσω οτι δεν εχεις ακουσει πουθενα οτι στο WOT ,κοινος σε OPEN LOOP , Ο ΕΓΚΛΕΦΑΛΟΣ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ~! απλος διαβαζει τους χαρτες και ψεκαζει οτι του εχεις πει.
διορθωσεις κανει σε closed loop που εμας δεν μας ενδιαφερεει στην σηζητηση μας καθοτι μιλαμε για ρυθμηση χαρτη για γκαζια και αρα σε τερμα πατημα γκαζιου
ΥΓ. να σε ενημερωσω παραταυτα , απλα οτι το long term fuel trim μου ειναι στο 0 με -1% το οποιο συμαινει οτι στον υπολοιπο χαρτη εχει γινει ΚΑΙ γα** τις δουλειες και δουλευει ΑΨΟΓΑ καθοτι ο εγκεφαλος δεν χρειαζεται να κανει καμια διορθωση... 
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 15:25:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτο ειναι που λενε οτι ημιμαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας...
1ον οταν λεμε οτι το υγραεριο εχει στοιχειομετρικο 15.7 εννοουμε οτι οταν ο λ διαβασει 15.7 εχεις πιασει το στοιχειομετρικο.
2ον γουαιτμπαντ για υγραεριο,βενζινη,πετρελαιο κλπ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.ο γουαιντ ειναι ενας και το μονο που αλλαζει ειναι η στοιχειομετρικη αποδοση του καθενος μιγματος.Στην βενζινη ειναι 14.7 στο υγραεριο 15.6. γκεγκε?
3ον κανε ενα πειραμα και καντο ακομα πιο πλουσιο (μιας και δεν εχψεις προβλημα μαυτο)κανε καμια 300αρα χιλιομετρα και ελα να μου πεις οτι τα μιγματα δεν επεστρεψαν εκει που ηταν
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 15:33:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | αυτο ειναι που λενε οτι ημιμαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας...
1ον οταν λεμε οτι το υγραεριο εχει στοιχειομετρικο 15.7 εννοουμε οτι οταν ο λ διαβασει 15.7 εχεις πιασει το στοιχειομετρικο.
2ον γουαιτμπαντ για υγραεριο,βενζινη,πετρελαιο κλπ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.ο γουαιντ ειναι ενας και το μονο που αλλαζει ειναι η στοιχειομετρικη αποδοση του καθενος μιγματος.Στην βενζινη ειναι 14.7 στο υγραεριο 15.6. γκεγκε?
3ον κανε ενα πειραμα και καντο ακομα πιο πλουσιο (μιας και δεν εχψεις προβλημα μαυτο)κανε καμια 300αρα χιλιομετρα και ελα να μου πεις οτι τα μιγματα δεν επεστρεψαν εκει που ηταν |
αυτο για την ημιμαθεια ξαναπες το. ..
για να το παρουμε απο την αρχη. Ο wideband λ μετραει βολτ και βγαζει τον LAMDA . ΟΤΑΝ Ο ΛΑΜΔΑ ειναι 1 εχουμε στοιχιομετρικη αναλογια. ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ειναι διαφορετικη για καθε ειδος καυσημου.
ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΟΡΓΑΝΑΚΙ που ειναι ρυθμισμενο για βενχινη οταν ο wideband διαβαζει λαμδα 1 γραφει πανω στο οργανακι 14.7 ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ παρολο που γραφει 14.7 εκεινη την στιγμη το πραγματικο ειναι 15.6 , υπαρχουν οργανακια που με usb τα ρυθμιζεις τι καυσημο δουλευεις ή τα δινεις δικες σου αναλογιες λαμδα. Αλλα οργανακια μπορουν να σου δειχνουν κατευθειαν τον λαμδα και οχι την στοιχιομετρικη αναλογια.
το καταλαβες μεχρι εδω ? δεχεσαι οτι τα παραπανω ισχυουν?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 15:35:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
I give up ας σου βαλει αλλος μυαλο βαρεθηκα
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 16:49:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | ΟΤΑΝ Ο ΛΑΜΔΑ ειναι 1 εχουμε στοιχιομετρικη αναλογια. ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ειναι διαφορετικη για καθε ειδος καυσημου.
ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΟΡΓΑΝΑΚΙ που ειναι ρυθμισμενο για βενχινη οταν ο wideband διαβαζει λαμδα 1 γραφει πανω στο οργανακι 14.7 ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ παρολο που γραφει 14.7 εκεινη την στιγμη το πραγματικο ειναι 15.6 , υπαρχουν οργανακια που με usb τα ρυθμιζεις τι καυσημο δουλευεις ή τα δινεις δικες σου αναλογιες λαμδα. Αλλα οργανακια μπορουν να σου δειχνουν κατευθειαν τον λαμδα και οχι την στοιχιομετρικη αναλογια |
Ρε συ Άλεξ, τι 1 δείχνει το halmeter? Δεν αναγράφει στην οθόνη (αφού είναι wband) την αναλογία a/f? Τότε ο άσσος που κολλάει?
Αυτό που αναφέρεις περι calibration, γίνεται αλλά αφορά τις οπτικές ενδείξεις του οργάνου (όταν έχει τέτοιες το όργανο-τα γνωστά πρασινοκιτρινοκόκκινα led) και όχι του wb λ ή της ένδειξης αναλογίας a/f στην ssd του! Ώστε όταν πχ δουλεύεις μόνο με lpg, όταν η ssd αναγράφει 15,6 να σου ανάβουν και τα ενδεικτικά led που αντιστοιχούν στο στοιχειομετρικό. Τιποτα παραπάνω.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2012, 07:53:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | AlienHack έγραψε: | ΟΤΑΝ Ο ΛΑΜΔΑ ειναι 1 εχουμε στοιχιομετρικη αναλογια. ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ειναι διαφορετικη για καθε ειδος καυσημου.
ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΟΡΓΑΝΑΚΙ που ειναι ρυθμισμενο για βενχινη οταν ο wideband διαβαζει λαμδα 1 γραφει πανω στο οργανακι 14.7 ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ παρολο που γραφει 14.7 εκεινη την στιγμη το πραγματικο ειναι 15.6 , υπαρχουν οργανακια που με usb τα ρυθμιζεις τι καυσημο δουλευεις ή τα δινεις δικες σου αναλογιες λαμδα. Αλλα οργανακια μπορουν να σου δειχνουν κατευθειαν τον λαμδα και οχι την στοιχιομετρικη αναλογια |
Ρε συ Άλεξ, τι 1 δείχνει το halmeter? Δεν αναγράφει στην οθόνη (αφού είναι wband) την αναλογία a/f? Τότε ο άσσος που κολλάει?
Αυτό που αναφέρεις περι calibration, γίνεται αλλά αφορά τις οπτικές ενδείξεις του οργάνου (όταν έχει τέτοιες το όργανο-τα γνωστά πρασινοκιτρινοκόκκινα led) και όχι του wb λ ή της ένδειξης αναλογίας a/f στην ssd του! Ώστε όταν πχ δουλεύεις μόνο με lpg, όταν η ssd αναγράφει 15,6 να σου ανάβουν και τα ενδεικτικά led που αντιστοιχούν στο στοιχειομετρικό. Τιποτα παραπάνω. |
ΡΕ ΣΕΙΣ!!! ενημερωθειτε πρωτα και μετα σχολιαστε!
1. Ο WIDEBAND ΠΑΙΡΝΕΙ ΡΕΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΙΑ ΤΑΣΗ 0-5V
2. ΑΝΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΑΣΗ Ο ΚΟΝΤΡΟΛΕΡ (ολοι οι wideband θελουν κοντρολερ) ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟΝ "ΛΑΜΔΑ - LAMBDA", οταν λεμε τον λαμδα δεν εννοουμε τον σενσορα εννοουμε την τιμη του μειγματος!!! ΞΕΚΟΛΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ!!
ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΛΑΜΔΑ ΤΙΜΗ =με 1 τοτε εχουμε στοιχιομετρικο μειγμα!!
3. Οταν το gauge ειναι ρυθμισμενο να δειχνει για βενζινη τοτε οταν βλεπει λαμδα =1 σου γραφει 14.7:1 στην οθονη του, αν εσυ ομως καις υγραεριο τοτε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΑΥΤΟ!!! γιατι παρολο που γραφει 14.7 το οργανακι η πραγματικη τιμη ειναι 15.6 !!
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ??[/url]
LPG
Έχει επεξεργασθεί από τον/την AlienHack στις Τρι 26 Ιούν 2012, 11:45:57, 3 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2012, 07:54:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | I give up ας σου βαλει αλλος μυαλο βαρεθηκα |
ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΚΑΙ ΜΑΓΚΑΣ ΒΑΛΕ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑΚΙ 200 ευρωπουλα!!
ΟΛΟ ΤΟ ΚΛΑΜΠ ΜΑΡΤΥΡΕΣ!
οχι παπατζιλικια να γραφεις χωρις να ξερεις...
ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ΠΕΡΙ ΜΕΙΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΛΑΜΔΑ και λες οτι ναναι εδω μεσα.
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|