Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Απρ 2011, 14:20:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαι μενα μου φαινεταο οτι γερμανιζει καπως....αλλα γενικα εχει ωραιες γραμμες...ο συναγωνισμος ομως ειναι μεγαλος στην κατηγορια του με πολυ καλες προτασεις
Και αν θελει να πουλησει θα πρεπει να εχει και καμια τιμη της προκοπης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Απρ 2011, 15:13:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προτιμω το c5..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
'Andy'-lag (ΑΝΔΡΕΑΣ) Moderator
207 RALLYE
Ένταξη: 06 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 1643 Τόπος: Μαζί με τοn ΜΕΜsound στην Endo land...........
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Απρ 2011, 16:59:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ghost Dog έγραψε: | Προτιμω το c5..... |
Ξέρω ένα καλό μαγαζί με οπτικά στο Χαλάνδρι για την περίπτωσή σου....!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών
C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Απρ 2011, 07:52:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ghost Dog έγραψε: | Προτιμω το c5..... |
Μόνο και μόνο για την ανάρτηση του
Θέλω ένα και ένα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Απρ 2011, 08:11:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το νέο μεσαίο sedan της Peugeot έρχεται να καλύψει το κενό δύο μοντέλων που πλέον καταργούνται: το 407 και το μεγαλύτερο 607. Από πλευράς διαστάσεων τοποθετείται πάνω από το 407 και κυμαίνεται στο μέσο όρο της κατηγορίας χωρίς να υπερτερεί κάπου εμφανώς αλλά ούτε και να υστερεί από τους ανταγωνιστές του.
Κατασκευάζεται στην Γαλλία για να πωληθεί στην Ευρώπη, ωστόσο ο μεγάλος στόχος είναι η Κινεζική αγορά στην οποία το 508 φαίνεται να ταιριάζει και η Peugeot θα επενδύσει ακόμη και με εργοστάσιο παραγωγής. Θα είναι διαθέσιμο σε δύο αμαξώματα, μπερλίνα και Station Wagon το οποίο θα εισάγεται κατά παραγγελία από τα τέλη του έτους μια που οι πωλήσεις του δεν ξεπερνούν το 4% των συνολικών.
Στη συσκευασία των δύο
Το 508 έλκει την καταγωγή του από το SR1, ένα τριθέσιο roadster που παρουσιάστηκε στην περσινή Γενεύη. Η νέα εταιρική ταυτότητα που μας έδειξε η Peugeot στο συγκεκριμένο πρωτότυπο, βρήκε εφαρμογή στο μεσαίο οικογενειακό. Χαρακτηριστικό γνώρισμα του 508 είναι η μεγάλη γρίλια με τα δύο παράλληλα νεύρα. Στην άκρη του μεγάλου αλουμινένιου καπό δεσπόζει το νέο λογότυπο με το λιοντάρι και κάτω από αυτό υπάρχει για πρώτη φορά ο λογότυπος της Peugeot. Τα φανάρια έχουν κι αυτά ιδιαίτερη εμφάνιση καθώς η συστοιχία των επτά Led διόδων έχουν κυκλικό σχήμα κι χρησιμοποιούνται ως φώτα ημέρας για λόγος ενεργητικής ασφάλειας. Πέρα από αυτά, το σουλούπι του 508 δεν έχει κάποιο άλλο γνώρισμα καθώς ήταν επιλογή της Peugeot να κρύψει ακόμη και τις πιτσιλίθρες για τους υαλοκαθαριστήρες ή την κεραία του ραδιοφώνου.
Το W2 όπως είναι η κωδική ονομασία του 508 θα κατασκευάζεται πάνω στην πλατφόρμα 3 της PSA στην οποία έχει διευρυνθεί το μεταξόνιο (+ 9.2 cm σε σύγκριση με το 407) για μεγαλύτερη ευρυχωρία για τους πίσω επιβάτες. Οι εσωτερικές διαστάσεις είναι παρόμοιες με αυτές του 607 και μπορούν δύο άτομα με ανάστημα άνω του 1,90μ να μπορούν να καθίσουν άνετα ο ένας πίσω από τον άλλον. Παράλληλα έχει μειωθεί ο εμπρός πρόβολος κατά 4.3 cm σε σύγκριση με το 407, ενώ αυξήθηκε ο πίσω προς όφελος της αεροδυναμικής αλλά και του χώρου αποσκευών. Με χωρητικότητα 545 lt σε κανονική διάταξη και 1581 lt με διπλωμένο το πίσω κάθισμα το 508 θα ανταπεξέλθει πλήρως στις οικογενειακές του υποχρεώσεις.
Τεχνολογικά καλούδια
Το 508 διαθέτει ικανοποιητική γκάμα τεχνολογικών gadget που ξεκινούν από την έγχρωμη οθόνη τύπου Head-up Display, τον κλιματισμό τεσσάρων ζωνών, την πρόσβαση και εκκίνηση “hands-free”, δηλαδή χωρίς τη χρήση κλειδιού, το αυτόματο ηλεκτρικό χειρόφρενο, την ηλεκτρική οσφυϊκή ρύθμιση στη θέση του οδηγού, το νέο σύστημα τηλεματικής και τον εξοπλισμό hi-fi JBL για τους λάτρεις των ακροάσεων υψηλής πιστότητας. Στους τομείς που λεχει δώσει έμφαση η Peugeot περιλαμβάνεται και η ηχομόνωση της καμπίνας όπου εκτός από το ειδικό παρμπρίζ, υπάρχουν στην κορυφαία έκδοση GT ενεργοί αποσβεστήρες κραδασμών ώστε να εξουδετερώνουν τις ανεπιθύμητες ταλαντώσεις του κινητήρα πριν φτάσουν αυτοί στο εσωτερικό.
Κινητήρες για όλους
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει δύο βενζίνης και τέσσερις diesel. Και οι δύο βενζινοκίνητοι είναι 1,6 λίτρων όπου ο μεν 1.6VTi έχει μεταβλητό χρονισμός σε βαλβίδες εισαγωγής-εξαγωγής και μεταβαλλόμενο βύθισμα και αποδίδει 120 ίππους. Ισχυρότερος είναι ο 1.6 THP που διαθέτει άμεσα ψεκασμό βενζίνης και μεταβλητό χρονισμό μόνο για τις βαλβίδες εισαγωγής. Η απόδοσή του φτάνει του 156 ίππους και συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Στρατηγική επιλογή της Peugeot, και γρίφος για την ελληνική αντιπροσωπεία είναι η επιλογή ο «μικρός» βενζίνης να συνδυάζεται αποκλειστικά με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο όπου ο συμπλέκτης ενεργοποιείται με ηλεκτρομηχανικό τρόπο. Ως αποτέλεσμα της επιλογής αυτής είναι η επιβάρυνση της τιμής της βασικής έκδοσης με ένα στοιχείο εξοπλισμού που ίσως κάποιοι πελάτες να απορρίψουν.
Οι diesel είναι τέσσερις όλοι με φίλτρο μικροσωματιδίων: ο 1.6 e-HDi FAP με απόδοση 112 ίππους, ο 2.0 HDi FAP σε εκδοχές απόδοσης 140 ίππων και 163 ίππων και η κορυφαία έκδοση GT που κινείται με τον 2.2 HDi FAP με 204 ίππους. Ο τελευταίος είναι εντελώς νέος και διαθέτει φτερωτή turbo από ελαφρύ κράμα τιτανίου, VoltControl, πιεζοηλεκτρικά μπεκ 8 οπών, βελτιστοποιημένους θαλάμους καύσης και χαμηλής τριβής υλικά στα κινούμενα μέρη. Η έκδοση GT μάλιστα διαθέτει διαφορετική εμπρός ανάρτηση σε σύγκριση με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας 508 καθώς αντί των τυπικών γονάτων McPherson υπάρχουν διπλά ψαλίδια για καλύτερο έλεγχο του αντιδράσεων του αυτοκινήτου στην απαιτητική οδήγηση.
Από τη σύντομη επαφή που είχαμε πέριξ του αεροδρομίου του Ελ. Βενιζέλου όπου η ποιότητα της ασφάλτου είναι δεδομένη, είναι άμεσα αντιληπτή η ποιότητα κατασκευής και το πολυτελές περιτύλιγμα με το οποίο η Peugeot θα αντιμετωπίσει τους ανταγωνιστές της κατηγορίας. Ο κινητήρας των 156 ίππων με τα γερμανικά γονίδια και τη γνώριμη απόδοση από τα λοιπά μοντέλα της εταιρείας στα οποία χρησιμοποιείται, δείχνει επαρκής για το βαρύ αμάξωμα όμως τα 1400 κιλά απόβαρο δεν κρύβονται. Παρόλα αυτά το 508 σου δίνει την αίσθηση ενός στιβαρού αυτοκινήτου, που δημιουργήθηκε για τους οικογενειάρχες που ταξιδεύουν συχνά εκτός πόλης και δεν αποχωρίζονται την ποιότητα και την πολυτέλεια ακόμη και στις σύντομες διαδρομές εντός των τειχών.
Πηγή: gocar.gr
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Απρ 2011, 17:54:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
'Andy'-lag έγραψε: | Ghost Dog έγραψε: | Προτιμω το c5..... |
Ξέρω ένα καλό μαγαζί με οπτικά στο Χαλάνδρι για την περίπτωσή σου....!!! |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!
207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Μάϊ 2011, 16:27:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τζαμπα ειναι
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Μάϊ 2011, 18:48:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Moνο?!?!?! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούλ 2011, 08:00:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νέο Peugeot 508 RXH
Ακολουθώντας την λογική του περιορισμένης παραγωγής 3008 Hybrid4 , το νέο 508 RXH αποτελεί την νέα πιο περιπετειώδη πρόταση της Peugeot. Στηριζόμενη στην ίδια υβριδική diesel πλατφόρμα, το 508 RXH βασίζεται στο αμάξωμα του 508 SW και στοχεύει οικολογικά στην κατηγορία των Crossover. Οι αισθητικές λεπτομέρειες που περιβάλλουν το off-road κοστούμι του και τα εντυπωσιακά τριπλά φώτα ημέρας LED, σκιαγραφούν την ξεχωριστή σιλουέτα του νέου 508 RXH.
Η υβριδική diesel διάταξη στηρίζεται στο έργο του δίλιτρου diesel κινητήρα (163 ίπποι), ο οποίος μεταφέρει την ισχύ του στους εμπρός τροχούς και συμπληρώνεται από έναν ηλεκτροκινητήρα, σε ένα πακέτο απόδοσης 200 ίππων και 450 Nm ροπής. Ο ηλεκτρικός κινητήρας των 37 ίππων με τη σειρά του κινεί αποκλειστικά τους πίσω τροχούς. Η μέση κατανάλωση υπολογίζεται στα μόλις 4.2 lt/100 κm, με τις μοιραίες εκπομπές CO2 να είναι 109 gr/km. Επιπλέον, το 508 RXH θα προσφέρει και 100% ηλεκτρική λειτουργία (ΖEV) για χαμηλές ταχύτητες κίνησης.
Το 508 RXH θα λανσαριστεί με πλήρη βασικό εξοπλισμό που περιλαμβάνει: σύστημα «Open & Go», ηλεκτρικά εμπρός καθίσματα, head up display, ζάντες 18", κρυστάλλινη πανοραμική οροφή, σκούρα πλευρικά παράθυρα, σύστημα ήχου και πλοήγησης τελευταίας γενιάς. Για τους γοητευμένους της υπόθεσης, η επίσημη παρουσίαση θα γίνει στην Φρανκφούρτη τον Σεπτέμβρη και οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν την άνοιξη του 2012.
src: gocar.gr
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Αύγ 2011, 10:18:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ένα υβριδικό diesel-ηλεκτρικό αυτοκίνητο με ξεχωριστή εμφάνιση που εμπλουτίζει την γκάμα Peugeot
Υβριδικό diesel-ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που συνδυάζεται με την ξεχωριστή υψηλής κατηγορίας εμφάνιση για να προσφέρει μία πρωτότυπη ιδέα στον κόσμο των αυτοκινήτων all-road και ενισχυμένη οδηγική απόλαυση : το νέο Peugeot 508 RXH.
Όλα αυτά τα στοιχεία του μοντέρνου σχεδιασμού των αυτοκινήτων Peugeot, αποκαλύπτονται σήμερα σε παγκόσμια πρεμιέρα. Ο σχεδιασμός του 508 RXH και ο καινοτομικός κινητήρας HYbrid4 του προσδίδουν χαρακτηριστικά, που επιτρέπουν να συνδυάζεται η ελευθερία στην κίνηση και η οδηγική απόλαυση με έναν τρόπο που είναι πρωτοφανής στην κατηγορία :
Ø 200 hp,
Ø 4-κίνηση,
Ø Μηδενικοί ρύποι ZEV, όταν λειτουργεί 100% ηλεκτρικά,
Ø Εκπομπές CO2 109 g/km.
Μετά την παρουσίαση του 508 και του 508SW την άνοιξη 2011, αναγνωρισμένων για την αισθητική τους κομψότητα, την υψηλή ποιότητα κατασκευής και την προσοχή στη λεπτομέρεια, το 508 RXH αναβαθμίζει την εικόνα της Peugeot, ενισχύοντας την τεχνολογική και περιβαλλοντική της ηγετική θέση.
Ο σχεδιασμός του, τοποθετεί το 508 RXH στον κόσμο των υψηλής κατηγορίας all road αυτοκινήτων. Μοναδικό, εξευγενισμένο, πιο ψηλό και πιο πλατύ, διακρίνεται επίσης από την ξεχωριστή του οπτική υπογραφή, με τα χαρακτηριστικά φώτα LED που είναι ορατά τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα, δίνοντας την εντύπωση τριών «νυχιών» σε κάθε πλευρά της γρίλιας, τονίζοντας το μοναδικό του στυλ.
Για να ενισχύσει τον αποκλειστικό του χαρακτήρα, το εσωτερικό του 508 RXH διαθέτει πολλά ειδικά χαρακτηριστικά με ξεχωριστά χρώματα και πολυτελή υλικά, όπως το άριστης ποιότητας εσωτερικό και ταπετσαρία.
Το μοναδικό επίπεδο φινιρίσματος και εξοπλισμού είναι σε απόλυτη συνάφεια με την τοποθέτηση του αυτοκινήτου στην υψηλή κατηγορία καθώς και τον τεχνολογικό του εξοπλισμό. Με πλήρη βασικό εξοπλισμό, σύστημα «Open & Go», ηλεκτρικά εμπρός καθίσματα, head up display, ζάντες 18", κρυστάλλινη πανοραμική οροφή, φυμέ ηχομονωτικά πλευρικά παράθυρα, σύστημα ήχου και πλοήγησης τελευταίας γενιάς, καλωσορίζει τους επιβάτες με φροντίδα και υψηλό επίπεδο άνεσης.
Διαθέτει τον κινητήρα 2.0 l HDi FAP HYbrid4, που παρουσιάστηκε σε παγκόσμια πρώτη στο 3008 Hybrid4, ο υβριδικός diesel-ηλεκτρικός κινητήρας του 508 RXH επεκτείνει την οδηγική απόλαυση και την ελευθερία κίνησης σε κάθε είδος δρόμου. Με μέγιστη ισχύ 147 kW (200 hp), τετρακίνηση και μέγιστη ροπή 450 Nm, το 508 RΧΗ έχει σχεδιαστεί για να προσαρμόζεται σε όλες τις συνθήκες χρήσης. Επιπλέον, ανοίγει νέες προοπτικές στην κατηγορία, προσφέροντας μηδενικές εκπομπές ρύπων (ΖΕV) κατά την 100% ηλεκτρική χρήση, είναι ιδανικό για οδήγηση στην πόλη με την μείωση της κατανάλωσης του μεικτού κύκλου σε λιγότερο από 4.2 l/100 km, με εκπομπές 109 g/km CO2.
Μετά το λανσάρισμα του 3008 HYbrid4, η Peugeot θα συνεχίσει την καινοτομική της στρατηγική, συνδυάζοντας την απολαυστική οδήγηση με τις προηγμένες περιβαλλοντικές εξελίξεις, υιοθετώντας την τεχνολογία HYbrid4 και σε άλλα μοντέλα.
Το 508 RXH θα αποκαλυφθεί σε παγκόσμια πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2011, και θα ξεκινήσει πωλήσεις την άνοιξη 2012.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ) Φανατικό μέλος
PEUGEOT 307 1600cc
Ένταξη: 05 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Αύγ 2011, 00:37:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πηγα εχθες και το ειδα και ετσι απο περιεργια μου κανανε και ενα διακανονισμο να δω τι θα μου βγει.
ομολογο οτι απο φωτογραφιες χανει απο κοντα ειναι παραπολυ ομορφο αυτοκινητο και προς θεου μην λεμε οτι μοιαζει με την συντηριντικουρα το passat καμια σχεση. Απλα ξεγελαει στο μεγεθος του. Πιστευω οτι θα φορεσει γυαλια και σε ινσιγκνια και σε αλλα της ιδιας ταξεως.
Τωρα οι τιμες που εχει ειναι απολυτα φυσιολογικες για αυτα που σου προσφερει και βεβαια ο κινητηρας ειναι φοβερος συγκρισημος με το passat cc 1800cc 160 αλογα βγαζουν της ιδιες επιδοσεις στο δρομο.
ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούν 2012, 20:38:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να δούμε τι λέει το πλοίο...
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούν 2012, 01:20:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
"ψωνησες"?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιούν 2012, 01:14:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστυχώς όχι, θα έχω ένα GT για τις επόμενες μέρες.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|