Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DimL106 (Δημητρης) Μόλις έγραψα

Peugeot 106 1.4 (8v) XR
Ένταξη: 24 Μάϊ 2012 Δημοσιεύσεις: 6 Τόπος: Aθηνα-Πατρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάϊ 2012, 02:12:27 Θέμα δημοσίευσης: 106- Βελτιωση για 1.4 8v |
|
|
Kαλησπερα σε ολα τα μελη!
Εχω αρκετο καιρο που τριγυριζω στο φορουμ διαβαζωντας αρθρα, και εχω να πω πως πολλα μελη εχουν απιστευτες γνωσεις πανω στα 106 πραγμα που με χαροποιει αφανταστα καθως ολιγον σχετικος αλλα και ασχετος εχω πολλες αποριες που ηλπιζα να λυθουν!
Στο προκειμενο, ειμαι κατοχος ενος 106 1.4 8v μοντελο 99 και σκεφτομουν αρκετο καιρο την βελτιωση του, μεχρι που διαβασα καποια σχετικα αρθρα εδω και ειπα να το προχωρησω σιγα-σιγα.
Συγκεκριμενα, σκεφτομαι να ακολουθησω την βελτιωση που προτεινουν πολλα μελη για τα 1400αρια μας η οποια δεν ειναι αλλη απο αλλαγη καπακιου απο xsi, εκκεντροφορους και προγραμματακι. Σε αυτο το σημειο να σας πω πως το αυτοκινητο μου ηδη φοραει ΦΠΕ.
Οι αποριες μου ειναι οι εξης:
1) Εχω στα υποψιν μου την αγορα εκκεντροφορων Kent pt12, αξιζουν τα χρηματα τους η μηπως να πηγαινα για ενα reprofile να μου βγει καπως πιο οικονομικα;
2) Να φανταστω το υπαρχον προγραμμα του εγκεφαλου μου παει στα σκουπιδια;
3) Μιας και το αυτοκινητο εχει ηδη 150χιλιαδες χλμ ειναι αναγκαια και η αλλαγη ωστηριων; (η μηπως μολις πεταξα κοτσανα; )
Τελος, καποιος που το εχει ηδη πραγματοποιησει εχει να μου δωσει καποιες συμβουλες που ισως να μην μου εχουν περασει απο το μυαλο, και ισως να μου υποδειξει καποιον αξιολογο μηχανικο στην αθηνα που να μπορω να εμπιστευτω για αυτη την μετατροπη;
Συγχωρεστε με για το μεγαλο post αλλα ειχα πολλα μαζεμενα!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάϊ 2012, 04:04:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημητρη,κατ'αρχην καλωσηρθες στην παρεα μας Νομιζω αυτα που ζητας εχουν γραφτει εδω: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=11209 με λιγο ψαξιμο πιστευω να βρεις αυτα που χρειαζεσαι Η δικη μου γνωμη ειναι,να το αφησεις οπως ειναι το αυτοκινητο σου,αν θες παραπανω γκαζια βαλε καλυτερα ενα 1.6 8v απο rallye θα σου βγει το ιδιο περιπου με το να ασχοληθεις με εκκεντροφορο κεφαλη και προγραμμα...συν οτι θα αποκτησεις καλυτερο turn-in λογω βαρυτερου μοτερ Για ο,τι αλλο θες εδω ειμαστε 
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimL106 (Δημητρης) Μόλις έγραψα

Peugeot 106 1.4 (8v) XR
Ένταξη: 24 Μάϊ 2012 Δημοσιεύσεις: 6 Τόπος: Aθηνα-Πατρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάϊ 2012, 15:21:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα Γιωργο!
Σε ευχαριστω για την απαντηση!
Το εχω διαβασει το συγκεκριμενο θεμα απο εκει πηρα την ιδεα.
Να σου πω την αληθεια την εχω σκεφτει και αυτη την εκδοχη που μου προτεινες αλλα δεν θα ηθελα να ανεβω κυβικα κυριως λογω καταναλωσεων, ασφαλιστρων, σηματων κλπ.
Η εμπειρια σου τι λεει, ειναι καπως παρακινδυνευμενο γενικα να σκαλιζουμε τοσο κουρασμενα μοτερ;
Η απλα πιστευεις πως ενας 1.6 8v θα με ικανοποιησει τοσο περισσοτερο που θα
αξιζει τα εξοδα που συνεπαγεται;
Σε ευχαριστω για το ενδιαφερον σου! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάϊ 2012, 16:27:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για το αν ειναι παρακινδυνευμενο,δε μπορω να το ξερω ακριβως,αφου η μακροζωια ενος κινητηρα κρινεται απο πολλους παραγοντες οπως: συντηρηση,χρηση κλπ
Τωρα οσον αφορα στη μετατροπη,για 'μενα ειναι καθαρα μονοδρομος,μετα απο 3 χρονια συμβιωσης με 14αρι μοτερ εχω να πω το εξης: Πολυ καλο μηχανικο συνολο,αξιοπιστο,αρκετα νευρικο ΑΛΛΑ οχι για επιδοσεις.
Απο τη στιγμη που εβαλα το 16β ειδα αλλο αυτοκινητο καλυτερο πατημα στο δρομο,φοβερο turn-in,προσπερνας με οτι ταχυτητα θες και το τιμημα...μολις 2λιτ/100χλμ παραπανω καταναλωση σε ''αερατη'' επαρχιακη διαδρομη Διαλεγεις και παιρνεις
Υ.Γ Το 8v του rallye σε εργοστασιακη μορφη,θα ειναι πιο δυνατο απ'οτι το 14αρι σου με φ.π.ε και με λιγοτερα πραγματα θα αποκτας πιο ευκολα ιπποδυναμη 
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάϊ 2012, 17:46:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμα τα μαντεμενια μπλοκ εχουν καλυτερο πατημα απο τα αλουμινενια,τοτε και εγω ειμαι ο Nils Holgersson...
Ιδιαιτερα το turn in γινεται οχι απλως κακο αλλα τουλαχιστον tragiiiic...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάϊ 2012, 18:07:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατι ρε Στελιο; Εμενα μου φαινεται ετσι παντως,τουλαχιστον μεχρι το apex η συμπεριφορα του μπροστινου συστηματος ειναι πολυ ανωτερη,το μονο που με χαλασε ειναι οτι στην εξοδο αποκταει μεγαλυτερη στροφορμη(?)-αν χρησιμοποιω το σωστο ορο-οποτε η υποστροφη διαρκει παραπανω,χωρις ομως να ειναι μη ελεγχομενη...Αυτα ειναι τα συμπερασματα μου απο μια εβδομαδα οδηγηση με το 16β,μετα ηρθα Κρητη οποτε...
Ισως να εχεις και δικιο,απλα εγω να μην εχω την εμπειρια για να το καταλαβω 
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimL106 (Δημητρης) Μόλις έγραψα

Peugeot 106 1.4 (8v) XR
Ένταξη: 24 Μάϊ 2012 Δημοσιεύσεις: 6 Τόπος: Aθηνα-Πατρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάϊ 2012, 18:40:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια χαρα Στελιο!
Να σου πω την αληθεια περιμενα και την δικια σου αποψη επι του θεματος μιας και εσυ ειχες προτεινει την μετατροπη που εγραψα αρχικα!
Θα ηθελες να μου πεις την αποψη σου επι του θεματος;
Τι πιστευεις εσυ πως θα ηταν το πιο σωστο φυσικα τηρωντας τα συγκεκριμενα οικονομικα κριτηρια (γυρω στα 700-800 ευρωπουλακια δηλαδη).
Αν καταληξουμε τελικα στο αρχικο σχεδιο, εχεις καποιες συμβουλες και ισως καποιες λεπτομεριες που θα πρεπει να κοιταξω πριν προχωρησω;
Ευχαριστω και τους δυο για τον χρονο σας παιδια, ειλικρινα το εκτιμω!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάϊ 2012, 20:32:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geo106xs έγραψε: | Γιατι ρε Στελιο; Εμενα μου φαινεται ετσι παντως,τουλαχιστον μεχρι το apex η συμπεριφορα του μπροστινου συστηματος ειναι πολυ ανωτερη,το μονο που με χαλασε ειναι οτι στην εξοδο αποκταει μεγαλυτερη στροφορμη(?)-αν χρησιμοποιω το σωστο ορο-οποτε η υποστροφη διαρκει παραπανω,χωρις ομως να ειναι μη ελεγχομενη...Αυτα ειναι τα συμπερασματα μου απο μια εβδομαδα οδηγηση με το 16β,μετα ηρθα Κρητη οποτε...
Ισως να εχεις και δικιο,απλα εγω να μην εχω την εμπειρια για να το καταλαβω  |
Βασικα αυτη ειναι η διαφορα,οσο εισαι με πατημενο γκαζι επειδη ακριβως επιταχυνεις,δεν μπορεις να καταλαβεις τις αντιδρασεις της καροτσας.
Μολις σταθεροποιησεις το γκαζι ή αφησεις την καροτσα να ρολλαρει,τοτε φαινονται ολα.
Γενικα τα 35-40 κιλα των μαντεμενιων μπλοκ εναντι των αλουμινενιων κανουν πολυ μεγαλη διαφορα απλα αν δεν εχεις οδηγησει αλουμινενιο,τοτε οντως δεν βλεπεις διαφορες.
Γενικα τα μαντεμια ειναι αθλια σε σχεση με τα αλουμινια.Μακαρι να ειχαν βγαλει αλουμινενιο 1600αρι 8v...
Στο XSi μου,παρα το οτι δεν ειχα κατι το εξωπραγματικο απο θεμα δυναμης(140-145 αλογα) και μεταδοσης(μαμα 16v) η υποστροφη ηταν παρα πολυ εντονο και τραγικο φαινομενο(με μαμα αναρτηση απο 16v μπροστα).
Τετοια φαινομενα ποτε δεν ειχα στα 1300αρια.Ακομα και πριν κανω μετατροπη το XSi,παλι δεν ειχε τοσο εντονη υποστροφη...
DimL106 έγραψε: | Γεια χαρα Στελιο!
Να σου πω την αληθεια περιμενα και την δικια σου αποψη επι του θεματος μιας και εσυ ειχες προτεινει την μετατροπη που εγραψα αρχικα!
Θα ηθελες να μου πεις την αποψη σου επι του θεματος;
Τι πιστευεις εσυ πως θα ηταν το πιο σωστο φυσικα τηρωντας τα συγκεκριμενα οικονομικα κριτηρια (γυρω στα 700-800 ευρωπουλακια δηλαδη).
Αν καταληξουμε τελικα στο αρχικο σχεδιο, εχεις καποιες συμβουλες και ισως καποιες λεπτομεριες που θα πρεπει να κοιταξω πριν προχωρησω;
Ευχαριστω και τους δυο για τον χρονο σας παιδια, ειλικρινα το εκτιμω!
 |
Δημητρη γενικοτερα η γνωμη μου εξαρταται απο το τι σκοπευεις να κανεις σε βαθος χρονου...
Αν σκοπευεις να το κρατησεις,τοτε εχει νοημα να κανεις κατι τετοιο.
Αν οχι,και το αμαξι εχει ημερομηνια ληξης,τοτε μην το ξεκινησεις καν πλην ενος τυπικου φιλτρου-κομπλε εξατμισης.
Εννοω οτι ειναι μια διαδικασια που τα 700-800Ε δεν θα φτασουν για να το κανεις σωστο και ετσι οπως το ειχα γραψει παλιοτερα.
Υ.Γ. Μπορει να τα μεταφερει καποιος mod στο σχετικο topic please; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|