PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

A/F ratio - Αναλογία καυσίμου στο LPG
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Μάϊ 2012, 09:49:50    Θέμα δημοσίευσης: A/F ratio - Αναλογία καυσίμου στο LPG Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημερα,
δεν θυμαμαι να εχω δει καποιο τετοιο θεμα αλλα ούτε και στην αναζητηση βρηκα κατι οποτε γραφω εδω.

Εστω οτι ελενχουμε τα μειγματα μας με εναν wideband O2 σενσορα και κανουμε διορθώσεις στο προγραμμα για να παρουμε τα μεγιστα απο απόδοση στο φασμα στροφων κινητηρα.

Μιλάω για WOT( wide open throttle) καταστασεις, καθοτι σε closed loop αφηνουμε τον εγκεφαλο να κυνηγάει το στοιχειομετρικο 14.7:1

Αλλα στο τερμα γκαζι (WOT) ? οσο πλησιαζουμε το 14.7 τοσο επιδωσεις παιρνουμε ΑΛΛΑ επειδη οι κινητηρες δεν ειναι τελοιοι οσο η θεωρια αναγκαστικα για να εχουμε το κεφαλι μας ήσυχο κάνουμε το μειγμα πιο πλουσιο. Ποιο ειναι το οριο ομως?
Διαβαζοντας απο δω και απο κει ειδα οτι 13:1 ειναι το safe limit για ατμοσφερικους και 12:1 για τουρμπο..

ισχυει αυτό? εχει καποιος με πρακτικες γνωσεις καποια αλλη γνωμη?


Spritmonitor.de LPG


Έχει επεξεργασθεί από τον/την AlienHack στις Πεμ 24 Μάϊ 2012, 00:07:41, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Μάϊ 2012, 13:42:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οχι δεν ισχυει.η αναλογια αερος καυσιμου συνδιαζεται με πολλα πραγματα και το σωστο οριζεται απο το σεταπ.πχ ενα μαμα 207 Τ μπορει να ειναι ρυθμισμενο να δουλευει με αναλογια 12.5:1 απο το εργοστασιο και ενα big turbo να ξεπερναει το 11:1(τα νουμερα ειναι εικονικα υποψιν δεν γνωριζω σε τι αναλογια δουλευουν τα 207)


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Μάϊ 2012, 14:35:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
οχι δεν ισχυει.η αναλογια αερος καυσιμου συνδιαζεται με πολλα πραγματα και το σωστο οριζεται απο το σεταπ.πχ ενα μαμα 207 Τ μπορει να ειναι ρυθμισμενο να δουλευει με αναλογια 12.5:1 απο το εργοστασιο και ενα big turbo να ξεπερναει το 11:1(τα νουμερα ειναι εικονικα υποψιν δεν γνωριζω σε τι αναλογια δουλευουν τα 207)


ναι αλλα γενικοτερα υπαρχει και καποιο οριο safe .. δηλαδη δεν νομιζω οτι τα 206 μας απο μαμα ειναι απο το εργοστασια πιο φτωχα απο 13:1 αντε να ειναι δεκατα 13.2-13.3:1

ετσι κ αλλιως οταν βαζει προγραμμα δεν πας στα εργοστασιακα ορια. το τραβας οσο γινεται φτωχο (προς το 14.7:1) για να παρεις δυναμη αλλα κρατας και ενα safe οριο


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Μάϊ 2012, 14:41:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θεωρητικά πάνω από λ=1 (AFR 14.7) το μίγμα θεωρείται στεγνό, στη πράξη όμως πάνω από τιμές λ=0.86 (AFR 12.6) λέμε ότι έχουμε στεγνό μίγμα διότι (γενικά) από εκεί και πάνω πέφτει η απόδοση του κινητήρα παρόλο που θεωρητικά έχουμε περίσσια ποσότητα καυσίμου για τη πλήρη καύση του οξυγόνου στο κύλινδρο.

Σαφέστατα το ακριβές σημείο (αναλογία) που ο εκάστοτε κινητήρας έχει τη μέγιστη απόδοση καθορίζεται από πολλούς (μηχανολογικούς) παράγοντες και κατά πάσα πιθανότητα διαφέρει από κατασκευή σε κατασκευή.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Μάϊ 2012, 14:47:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
Pugobios έγραψε:
οχι δεν ισχυει.η αναλογια αερος καυσιμου συνδιαζεται με πολλα πραγματα και το σωστο οριζεται απο το σεταπ.πχ ενα μαμα 207 Τ μπορει να ειναι ρυθμισμενο να δουλευει με αναλογια 12.5:1 απο το εργοστασιο και ενα big turbo να ξεπερναει το 11:1(τα νουμερα ειναι εικονικα υποψιν δεν γνωριζω σε τι αναλογια δουλευουν τα 207)


ναι αλλα γενικοτερα υπαρχει και καποιο οριο safe .. δηλαδη δεν νομιζω οτι τα 206 μας απο μαμα ειναι απο το εργοστασια πιο φτωχα απο 13:1 αντε να ειναι δεκατα 13.2-13.3:1

ετσι κ αλλιως οταν βαζει προγραμμα δεν πας στα εργοστασιακα ορια. το τραβας οσο γινεται φτωχο (προς το 14.7:1) για να παρεις δυναμη αλλα κρατας και ενα safe οριο

οχι οταν σε ενα 206 φιλτρο εξατμιση κανεις προγραμμα δεν το φτωχαινεις τα μιγματα ειναι περιπου στο ιδιο με το μαμα (αναλογα τον προγραμματιστη φυσικα) απο αβανς παιρνεις οτι ειναι να παρεις οι βενζινες ακολουθουν την ρυθμιση του αβανς ωστε να εισαι safe.Γενικα μην νομιζεις οτι χανεις τα τρελα αλογα αν το εχεις λιγο πιο πλουσιο αποτι πρεπει...με το να κοψεις λιγο αβανς θα δεις αρκετη διαφορα(προς τα κατω) δεν ισχυει το ιδιο και για το καυσιμο ομως


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Μάϊ 2012, 15:28:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
AlienHack έγραψε:
Pugobios έγραψε:
οχι δεν ισχυει.η αναλογια αερος καυσιμου συνδιαζεται με πολλα πραγματα και το σωστο οριζεται απο το σεταπ.πχ ενα μαμα 207 Τ μπορει να ειναι ρυθμισμενο να δουλευει με αναλογια 12.5:1 απο το εργοστασιο και ενα big turbo να ξεπερναει το 11:1(τα νουμερα ειναι εικονικα υποψιν δεν γνωριζω σε τι αναλογια δουλευουν τα 207)


ναι αλλα γενικοτερα υπαρχει και καποιο οριο safe .. δηλαδη δεν νομιζω οτι τα 206 μας απο μαμα ειναι απο το εργοστασια πιο φτωχα απο 13:1 αντε να ειναι δεκατα 13.2-13.3:1

ετσι κ αλλιως οταν βαζει προγραμμα δεν πας στα εργοστασιακα ορια. το τραβας οσο γινεται φτωχο (προς το 14.7:1) για να παρεις δυναμη αλλα κρατας και ενα safe οριο

οχι οταν σε ενα 206 φιλτρο εξατμιση κανεις προγραμμα δεν το φτωχαινεις τα μιγματα ειναι περιπου στο ιδιο με το μαμα (αναλογα τον προγραμματιστη φυσικα) απο αβανς παιρνεις οτι ειναι να παρεις οι βενζινες ακολουθουν την ρυθμιση του αβανς ωστε να εισαι safe.Γενικα μην νομιζεις οτι χανεις τα τρελα αλογα αν το εχεις λιγο πιο πλουσιο αποτι πρεπει...με το να κοψεις λιγο αβανς θα δεις αρκετη διαφορα(προς τα κατω) δεν ισχυει το ιδιο και για το καυσιμο ομως


οταν πρεπει να φτιαξεις εναν χαρτη καυσιμου ομως αναγκαστικα θα πρεπει να βρεις ενα οριο που ειπα και πιο πανω και να κρατας το a/f ratio κατω απο αυτο για λογους ασφαλειας.

για να γινω πιο συγκεκριμενος, ρυθμισω το υγραεριο μου και παιζω με χαρτες ...




η συγκεκριμενη εικονα ειναι δειγμα. δεν ειναι ο δικος μου χαρτης.

Το 1.4 που βλεπετε σε ολον τον χαρτη ειναι ο πολλαπλασιαστης ψεκασματος υγραεριου. Δηλαδη αν τα μαμα μπεκ βενζινης παιρνουν εντολη να ψεκασουν x χρονο(ms) , το υγραεριο θα ψεκαστει x επί το 1.40


γενικοτερα εχω φτιαξει εναν πολυ καλο χαρτη και το αμαξι δουλευει ΑΨΟΓΑ στο υγραεριο απο ρελαντι μερχι WOT (πατημενο)

αυτο που θελω να δω-βρω τωρα ειναι το απολυτο finetuning στο WOT. Δηλαδη οταν σανιδωνω το γκαζι (ειναι η τελευταια οριζοντια γραμμη κατω κατω στον πινακα) τι ποσοτητα υγραεριου να πεταει ο εγκεφαλος ΓΙΑ ΝΑ παρω την μαξιμουμ αποδωση χωρις να ειμαι σε επικυνδυνα επιπεδα για τον κινητήρα.

Αυτο γινεται μονο με wideband. βαζεις τον σενσορα για loging, τερματιζεις το γκαζι απο τις 1000 σαλ και βλεπεις σε ολο το διαγραμμα σαλ το μειγμα... διορθώνεις αναλογα τον χρονο ψεκασματος μεχρι να καταφερεις σε ολη την διαρκεια πατηματος να εχεις μια καλη αναλογια air/fuel , ασφαλη μεν (κατω απο 13:1) αλλα οχι πλουσια καθοτι οσο πιο στεγνο (προς το 14.7:1) τοσο πιο δυνατο

Αυτο που ρωτησα ειναι τα μοτερια μας TU5JP4 , απο εργοστασιο ξερουμε σε τι αναλογια δουλευουν σε φουλ γκαζι? 13:1??


Υγ. με την παραπανω μεθοδο δεν δουλευουνε μονο για το υγραεριο. Εχω διαβασει (και δει βιντεο αν θελετε βαζω και το λινκ) αμερικανακια να παιρνουν μαμα αμαξι (με 240 μαμα αλογα) να πειραζουν ΜΟΝΟ με τους χαρτες καυσημου οχι με αβανσ κτλ, και απο 10.4 - 11.6 που ηταν τα μαμα airfuel ratios σε ψηλες στροφες, τα κανανε ~12:1 , απο αυτο και μονο στην μετεπεθιτα δυναμομετρηση βγαλανε 35-40 αλογα παραπανω στις ψηλες στροφες.


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Μάϊ 2012, 12:25:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μην σπρώχνεστε να απαντήσετε! Wink

στα χαβαλετζιδικα thread δεν προλαβαινεις να κανεις update απο τα ποστ, μολις πεσει κανα thread υψηλοτερου επιπεδου ... Cool

Τεσπα.

ένα επιστημονικό άρθρο για το LPG
http://www.ijest.info/docs/IJEST10-02-10-063.pdf

πολύ κατανοητό και ενημερωτικό.. ισως τελικα η λύση για να πιασει κανεις την αποδοση της βενζινης με LPG να μην ειναι (μονο) εκει που την ψάχνω... Wink (στα μείγματα του lpg)


συμφωνα με την μελετη-αρθρο ενας κινητηρας που δουλευει με βενζινη αν του πεταξεις μεσα LPG χωρις καποια αλλη διορθωση σε ρυθμισεις λειτουργιας του (αναλογιες καυσιμου / timing κτλ) τοτε η καυση θα δωσει περισσοτερη θερμοτητα στο περιβαλον και δεν θα ειναι τοσο αποδοτικη , αυτο και μονο (η αυξηση θερμοκρασιας κινητηρα - θαλαμων καυσης και εισαγωγης!) ριχνει την αποδοτικοτητα του αερα (πυκνοτητα κτλ) και αρα και την απόδοση.

"The above mentioned properties of propane make it an attractive alternative fuel for spark ignition engines. The
most important drawback of this fuel is that it reduces the engine volumetric efficiency and consequently the fresh
charge mass, which is mainly due to its rising inlet temperature and its entering the intake system in the gaseous
state. This problem can be removed by cooling, i.e. offsetting the heat in the inlet manifold.
From the point of view of the engine performance parameters, operation with propane reduces the brake-specific
fuel consumption (BSFC) as it can work with leaner air–fuel ratios than gasoline. However, because of the loss of
volumetric efficiency, which is mainly due to high inlet or suction temperature that causes a drop in the fresh charge
mass, engines run on LPG tend to produce 3–5% lesser power than when run on gasoline. It was observed that by
offsetting the heat in the inlet manifold, a gain of up to 8% in volumetric efficiency with respect to gasoline was
achieved, accompanied by an increase in engine power output levels equal to that of gasoline
"

κοινώς αν μπορεσω να ριξω την θερμοκρασια της εισαγωγης (αφου δεν υπαρχει το ξεπλυμα της βενζινης στους αυλους πριν τους θαλαμους καυσης που αποροφαει θερμοτητα) τοτε ισως μπορεσω να κερδισω τις χαμενες επιδωσεις.

Εδω να τονησω οτι τα 5ης γενιας LPG που ψεκαζουν υγρο υγραεριο κανουν ακριβως αυτο, παγωνουν ουσιαστικα αυλους εισαγωγης και θαλαμους καυσης ανεβαζοντας την αποδοτικοτητα του αερα (πυκνοτητα περιεκτικοτητα) και ετσι αποδιδουν και 3-7% καλυτερα απο την βενζινη σε ιδιες ρυθμισεις κινητηρα (αβανσ, A/F ratio ktl)

ΑΡΑ? η λυση? ισως ενα water injection kit? να ψεκαζει στους αυλους να αποροφαει το νερο θερμοτητα και να κανει ουσιαστικα την δουλεια που κανει και η βενζινη οταν ξεπλενει τους αυλους και ριχνει την θερμοκρασια...


Γνωμες? ποσο παει ενα συστηματακι water injection?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Μάϊ 2012, 13:31:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό για την βενζίνη που ξεπλένει τους αυλούς και ρίχνει θερμοκρασίες πού το διάβασες; Δεν ισχύει, από τι τους ξεπλένει;
Άλλος είναι ο μηχανισμός και αφορά τους κυλίνδρους (άμεσος ψεκασμός) ή την εισαγωγή (έμμεσος) και την εξαέρωση της υγρής βενζίνης κατά την εισαγωγή της. Το ίδιο αποτέλεσμα παίρνεις με τον υγρό ψεκασμό αερίου, όταν δεν έχεις πνεύμονα δηλαδή.

Το water injection είναι καλή λύση, ειδικά για turbo που έχεις μεγάλες διαφορές θερμοκρασίας, σε ένα ατμοσφαιρικό όμως δεν ξέρω πόση διαφορά θα σου έκανε. Rolling eyes Γενικότερα, όσο μεγαλύτερη η διαφορά θερμοκρασία, τόσο ταχύτερη η μεταφορά θερμότητας. Επιπλέον, λίγο νερό κάνει καλό (+ το ότι καθαρίζει σε απίστευτο βαθμό το μοτέρ), το πολύ νερό όμως δημιουργεί προβλήματα. Άρα θα πρέπει να επενδύσεις σε ένα καλό kit, το οποίο να έχει fail safes, να κόβει ψεκασμό όταν κλείνεις γκάζι και το μπεκ να κλείνει άμεσα και να μην κατουράει κλπ κλπ.

Αξίζει;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Μάϊ 2012, 14:48:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γιναμε προγραμματιστες ολοι ξαφνικα.που πας βρε αγορι μου και το πειραζεις χωρις να εχεις ιδεα.Το 14.7 που κυνηγας δεν υφιστατε καν στο lpg 15.7 ειναι το στοιχειομετρικο του.Αστο οπως ειναι γιατι σε βλεπω να ψαχνεις για μοτερ νωριτερα απο το αναμενομενο


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Μάϊ 2012, 15:14:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Αυτό για την βενζίνη που ξεπλένει τους αυλούς και ρίχνει θερμοκρασίες πού το διάβασες; Δεν ισχύει, από τι τους ξεπλένει;
Άλλος είναι ο μηχανισμός και αφορά τους κυλίνδρους (άμεσος ψεκασμός) ή την εισαγωγή (έμμεσος) και την εξαέρωση της υγρής βενζίνης κατά την εισαγωγή της. Το ίδιο αποτέλεσμα παίρνεις με τον υγρό ψεκασμό αερίου, όταν δεν έχεις πνεύμονα δηλαδή.


το αρθρο το αναφερει και αυτο οπως και αλλα αρθρα. Οταν λενε εισαγωγη δεν ενοουνε στην πεταλουδα εννοουνε τα 2-3 εκατοστα πριν το μπλοκ του κινητηρα που βρισκονται τα μπεκ μας (5-6 απο τον θαλαμο καυσης). ΑΠΟ εκεινο το σημειο που ειναι τα μπεκ της βενζίνης μέχρι ΚΑΙ τον θαλαμο καυσης ολο εκεινο το μερος ψυχεται απο την ψεκαζομενη υγρη βενζινη, οταν ψεκαζεις αεριο δεν το ψυχεις.

Τον ορο ξεπλενει που χρησημοποιησα τον χρησημοποιουν για να δειξουν οτι κατι υγρο (καλα η βενζινη με την πιεση που ψεκαζεται δεν ειναι σαν βρυση αλλα μικροσταγονιδια, myst , παραταυτα ειναι υγρη μορφη) περναει απο εκει. και στο φιναλε, οντως ξεπλενει τις βαλβιδες εισαγωγης γιαυτο και δεν μαζευουν την μοκα οπως τα direct injection που επειδη δεν "ξεπλενει" η βενζινη τα τελευταια εκατοστα της εισαγωγης και τις βαλβιδες μαζευουν τα παντα ολα... (και τα κοαλα)

αρα ο ορος αν και οχι ρεαλιστικα χαρακτηριστικος ειναι περιγραφικοτατος.. Wink Smile



drdino έγραψε:

Το water injection είναι καλή λύση, ειδικά για turbo που έχεις μεγάλες διαφορές θερμοκρασίας, σε ένα ατμοσφαιρικό όμως δεν ξέρω πόση διαφορά θα σου έκανε. Rolling eyes Γενικότερα, όσο μεγαλύτερη η διαφορά θερμοκρασία, τόσο ταχύτερη η μεταφορά θερμότητας.

Αξίζει;


κοιταξε , σε μια αλλη πανεπιστιμιακη ερευνα για το LPG ανεφερε οτι σε εναν κινητηρα με χρηση water injection η θερμοκρασια καυσαεριων επεσε σε wot 250-300C αυτο ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ! και εγω σου λεω στον θαλαμο καυσης και μονο 150-200 να πεσει ειναι υπεραρκετοι για να ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ την χαμενη αποδοτικοτητα του αερα "volumetric efficiency" λογο LPG και να φτασεις ξανα τις επιδωσεις της βενζινης.

οσο γιαυτο που λες

drdino έγραψε:

Επιπλέον, λίγο νερό κάνει καλό (+ το ότι καθαρίζει σε απίστευτο βαθμό το μοτέρ), το πολύ νερό όμως δημιουργεί προβλήματα. Άρα θα πρέπει να επενδύσεις σε ένα καλό kit, το οποίο να έχει fail safes, να κόβει ψεκασμό όταν κλείνεις γκάζι και το μπεκ να κλείνει άμεσα και να μην κατουράει κλπ κλπ.
Αξίζει;


εννοειται οτι το κιτακι θα εχει presure sensor (map κοινώς) ωστε να το ρυθμιζεις να ψεκαζει απο 50-60kpa μεχρι 100kpa (μαξιμου τερμα εργο κινητηρα)


δεν ξερω αλλα τελικα ολα δουλευουν συγχρωνος και πρεπει να ειναι καλορυθμισμενα για να πιασεις την μαξιμουμ αποδοση σε οποιοδηποτε καυσημο ειναι αυτο.
στο lpg ειδικα θελει να ρυθμισεις την αναλογια καυσιμου στον χαρτη σε σημειο που να εχεις την μαξ αποδοση αλλα να μην στεγνωνεις επικυνδυνα (αρα χρειαζεται ειτε wideband ειτε δυναμομετρο για καμια ωρα ή ακομα καλυερα και τα 2) , παραλληλα αποτι ειδα στις μελετες αυτες πρεπει να καλυψεις και την χαμενη volumetric efficiency , και αυτο γινεται με το water injection.
(υπαρχουν και αλλοι τροποι να κερδισεις και αλλα αλογα απο το LPG και να ξεπερασεις και την βενζινη ακομα, πχ τα 108 οκτάνια που εχει το LPG σου αφηνουν περιθορια να ανεβασεις συμπιεση χωρις να εχεις πυρακια... και η γρηγορη ταχυτητα καυσης -μετοπου φλωγας του LPG σου αφηνουν περιθορια να παιξεις με τιμινγκ... απο αυτα μπορεις να κερδισεις αρκετα αλογατα)

το θεμα ειναι ποιος εχει ασχοληθει σοβαρα με τοσο finetuning LPG σε βενζινοκινητηρα... οι περισσοτεροι εγκαταστατες δεν εχουν ιδεα απο κινητηρες και απλα περνανε οπως τους ειπαν τα κιτ πανω, βαζουν και το προγραμμα στο auto και αντε γεια!!)

θα μου πειτε γιατι το πεδευεις τοσο? ας εχεις το υγραεριο για καθε μερα με λιγοτερα αλογα και οποτε γκαβλωσεις πατας κουμπι και γυρνας βενζινη...
δεν ειναι ετσι. το αμαξι το χαιρεσαι καθε στιγμη που το οδηγας, οχι με το ρολοι στο χερι. Στροφοδιαδρομες κτλ δεν κανω, οταν οδηγαω καθε μερα για την δουλει ακαι τα ταξιδια που κανω τοτε το απολαμβανω , αρα ουσιαστικα καθε στιγμη που το οδηγαω.
Και στο φιναλε αφου γινεται να εχεις ενα αμαξι με LPG που να πηγαινει ιδια και καλυτερα αποτι με την βενζινη, γιατι οχι??

Επισης τα πειραγματα ειναι το χομπι μας, το ταξιδι του φτιαξηματος ειναι η απολαυση... τα αθρα που θα διαβασεις, τα φορουμ, οι δοκιμες, το ψαξιμο για τα εξαρτηματα βελτιωσης στο νετ.. ολα αυτα. αρα και το ολο ψαξημο που κανω ειναι απολαυση για μενα.
Smile


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Μάϊ 2012, 15:38:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το "ξεπλένει" δεν είναι δόκιμος όρος, είναι εντελώς λάθος να τον χρησιμοποιείς. Διαβάζεις που διαβάζεις, τουλάχιστον να τα μαθαίνεις σωστά. Wink

Κατά τον ψεκασμό της βενζίνης, για να αλλάξει κατάσταση από υγρή σε μικροσταγονίδια καταναλώνεται ενέργεια με την μορφή θερμότητας. Έτσι πέφτει η θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής, αυξάνοντας την ογκομετρική απόδοση. Εσένα σε ενδιαφέρει να ανακτήσεις τις ψυκτικές ιδιότητες του ψεκασμού βενζίνης; Πόση διαφορά σε λεφτά είχε ένα κιτ υγρού ψεκασμού;

Την EGT άσε την εκτός, οι μεταβολές της έχουν σχέση με άλλα πράγματα.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Μάϊ 2012, 15:41:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
γιναμε προγραμματιστες ολοι ξαφνικα.που πας βρε αγορι μου και το πειραζεις χωρις να εχεις ιδεα.Το 14.7 που κυνηγας δεν υφιστατε καν στο lpg 15.7 ειναι το στοιχειομετρικο του.Αστο οπως ειναι γιατι σε βλεπω να ψαχνεις για μοτερ νωριτερα απο το αναμενομενο


ρε Κωνσταντινε (χρονια πολλα και για προχτες)...

λεω εγω πουθενα οτι κυνηγαω το 14.7?
επισης το γνωριζω πολυ καλα οτι 15.7 ειναι για το LPG... αλλα εμενα στο WOT αυτο δεν με ενδιαφερει.

οπως λεω πιο πανω παντα ολοι οι κινητηρες στο WOT δουλευουν πλουσια για προστασια, για χαμηλοτερες θερμοκρασιες θαλαμων καυσης κτλ.
οι γνωμες διησταντε απλος για το που παίρνεις τημ μαξιμουμ δυναμη και που ειναι το safe limit. οι απαντησεις σε αυτα γινονται ακομα πιο πολυπλοκες αν αναλογηστεις οτι καθε μοτερ απο την εταιρια του ερχεται με διαφορετικες αντοχες - τροπο λειτουργιας και μειγματα ....

και αυτο που ειπες :

"γιναμε προγραμματιστες ολοι" ειναι προσβολη οχι για μενα αλλα γι σενα τον ιδιο και οσους σε αυτο το φορουμ εχουν καποιες γνωσεις.

προγραμματιστης δεν σκοπευω να γινω, τουλαχιστον οχι να πουλαω την δουλεια μου. Αυτο που θελω να γινω ειναι ενημερωμένος και γνωστης σε καποια "μαυρα " σημεια της βελτιωσης .
Γιατι οπως σε ολα τα πραγματα στην καθημερινοτηατ μας πολλοι ασχετοι εχουν παρακινηθει απο το χρημα και πουλανε αερα για χρυσο.

δεν εννοω προγραμματιστες σαν τον σαλεξ που το παιδι καθημερινα δειχνει το επιπεδο των γνωσεων του και την δουλεια του με αυτα που φτιαχνει..

Μιλαω για αλλους προγραμματιστες και επισης για τα νεα αστερια υγραεριοεγκαταστατες που οπως ειπα πιο πανω δεν εχουν πραγματικα ιδεα τι κανουν ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ τα αμαξια μας απο αυτους. ξερω δεκαδες περιπτωσεις που λογο ελειψης γνωσεων τα ρυθμιζουν στο αυτοματο και τα αμαξια πανω απο τις 3000σαλ ειναι ΘΕΟΣΤΕΓΝΑ!!! επειδη ο μεσος οδηγος ουτε γνωριζει περι μειγματων και ουτε διαθετει χαλ κτλ δεν παιρνει ιδιεα τι γινεται μεσα στο μοτερ του , παρα μονο ΑΝ ειναι τυχερος και αρχιζει τα missfires λογο φτωχου καυσημου κα ιπαει να του το φτιαξουνε και εκει απο τυχη και μονο του το κανουν ποιο πλουσιο..

σας λεω επειδη το θεμα με to lpg το εχω ψαξει ΠΑΑΑΡΡΑΑΑ πολυ , οι μισοι εγκαταστατες ειναι ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟΙ!! στεγνα μειγματα, μικροτερα nossles. τρυπηματα στην εισαγωγη χωρις να την αφεραισουν... και δεκαδες ακομα εγκληματικα..


ΕΤΣΙ , επειδη δεν θελω να κινδυνευει το αμαξι μου ενημερωθηκα και ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕς ΠΑΡΑΛΗΨΕΙς ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ στο lpg μου τωρα απλα για χαβαλε ενημερώνομαι ακομα περισσοτερο και ψαχνω να παρω το μαξ απο το LPg σαν καυσιμο. και μην μου πεις οτι το αμαξι μου ηταν πιο ασφαλες οταν το προτοπηρα απο τον εγκαταστατη που λογο λαθος προγραμματος και μικροτερων (κατα 2 κατηγοριες) μπεκ αεριου πανω απο τις 3500 σαλ ο λ μου πηγαινε 0.1 V??? ξερεις τι αναλογια ειναι αυτη?? ασε δεν θελεις να ξερεις , τουλαχιστον τωρα που κανω εγω τον προγραμματιστη και τον επιστημονα τα μπεκ αλαξαν και επαρκουν να ψεκασουν, και στις 7000σαλ εχω λ 0.8-0.9V (και οταν ερθει ο wideband θα ειμαι ακομα πιο σιγουρος και ακριβης στην ασφαλεια των μειγματων μου)


με την λογική σου δεν θα επρεπε ποτε να πειραζουμε τις αναρτησεις μας ουτε να "παιζουμε" με λιβρες ελατηριων γιατι θα κανουμε το αυτοκινητη επικίνδυνο στον δρομο, δεν θα επρεπε να ακουμπαμε τιποτα στον κινητηρα για να μην κανουμε ζημεια.. και αν θελαμε να βελτιωσουμς να το πηγαινουμε στον καθε μαστορα αποαυτους που εχει γεμισει η ελλαδα, να τα σκαμε και να κανει οτι θελει στα αμαξια μας.

και στο φιναλε εδω μεσα γραφουν ατομα με πτυχεια ΑΕΙ , μαστερ, dr (? εχουμε κανεναν?) , δεν ειναι ιδιαιτερα δυσκολο πιστεψε με αυτα τα ατομα (αν εχουν τον χρονο φυσικα) να ενημερωθουν και να μαθουν να παιζουν με χαρτες καυσιμου...


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Μάϊ 2012, 15:46:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Το "ξεπλένει" δεν είναι δόκιμος όρος, είναι εντελώς λάθος να τον χρησιμοποιείς. Διαβάζεις που διαβάζεις, τουλάχιστον να τα μαθαίνεις σωστά. Wink

Κατά τον ψεκασμό της βενζίνης, για να αλλάξει κατάσταση από υγρή σε μικροσταγονίδια καταναλώνεται ενέργεια με την μορφή θερμότητας. Έτσι πέφτει η θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής, αυξάνοντας την ογκομετρική απόδοση. Εσένα σε ενδιαφέρει να ανακτήσεις τις ψυκτικές ιδιότητες του ψεκασμού βενζίνης; Πόση διαφορά σε λεφτά είχε ένα κιτ υγρού ψεκασμού;



βρε DR, δοκιμος ξεδοκιμος (το ειπα και εγω οτι δεν ειναι σωστος) χρησημοποιειται... αυτο σε πειραξε? Wink

η βενζινη απο την πιεση ψεκασμου βγαινει σε μικροσταγωνιδια, αυτα αποροφουν θερμοτητα και εξατμιζονται, τα ιδια λεμε και καταλαβαινομαστε , μην τρολαρεις την συζητηση... Rolling eyes

τελος τα εγραψες σωστα! Very happy
drdino έγραψε:
Εσένα σε ενδιαφέρει να ανακτήσεις τις ψυκτικές ιδιότητες του ψεκασμού βενζίνης; Πόση διαφορά σε λεφτά είχε ένα κιτ υγρού ψεκασμού;



αυτο ακριβος με ανδιαφερει αποτι φαινεται να κανω, και καταλαβαινω τον συλογισμο σου, αλλα δεν ειανι σωστος, του αεριου ψεκασμου εκανε 1200 οταν το εβαλα εγω και λογο προσφορας κτλ το εβαλα με 750... το υγρου τοτε το πιο φτηνο εκανε 2000+!!

ΑΡΑ η διαφορα ειναι τεραστια!!! πανω απο 1000-1300 αευρω , ενα κιτ water injection κανει 200 ευρω πανω κατω? παλι κερδισμενος βγαινω... Wink


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Μάϊ 2012, 16:01:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
drdino έγραψε:
Το "ξεπλένει" δεν είναι δόκιμος όρος, είναι εντελώς λάθος να τον χρησιμοποιείς. Διαβάζεις που διαβάζεις, τουλάχιστον να τα μαθαίνεις σωστά. Wink

Κατά τον ψεκασμό της βενζίνης, για να αλλάξει κατάσταση από υγρή σε μικροσταγονίδια καταναλώνεται ενέργεια με την μορφή θερμότητας. Έτσι πέφτει η θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής, αυξάνοντας την ογκομετρική απόδοση. Εσένα σε ενδιαφέρει να ανακτήσεις τις ψυκτικές ιδιότητες του ψεκασμού βενζίνης; Πόση διαφορά σε λεφτά είχε ένα κιτ υγρού ψεκασμού;



βρε DR, δοκιμος ξεδοκιμος (το ειπα και εγω οτι δεν ειναι σωστος) χρησημοποιειται... αυτο σε πειραξε? Wink

η βενζινη απο την πιεση ψεκασμου βγαινει σε μικροσταγωνιδια, αυτα αποροφουν θερμοτητα και εξατμιζονται, τα ιδια λεμε και καταλαβαινομαστε , μην τρολαρεις την συζητηση... Rolling eyes


Τρολάρω;
http://www.youtube.com/watch?v=G2y8Sx4B2Sk

Ρε Αλέξη, προσπαθείς να κάνεις σωστή συζήτηση κατά δική σου δήλωση, διαβάζοντας papers κλπ. Είναι βασικό να χρησιμοποιούμε σωστή ορολογία για να καταλαβαινόμαστε. Η βενζίνη δεν ξεπλένει θερμοκρασίες, όποιος το θέτει έτσι είναι χαζός. Δεν αναφέρομαι σε σένα, εσύ απλά το διάβασες κάπου και το αναπαράγεις. Smile


AlienHack έγραψε:

drdino έγραψε:
Εσένα σε ενδιαφέρει να ανακτήσεις τις ψυκτικές ιδιότητες του ψεκασμού βενζίνης; Πόση διαφορά σε λεφτά είχε ένα κιτ υγρού ψεκασμού;



αυτο ακριβος με ανδιαφερει αποτι φαινεται να κανω, και καταλαβαινω τον συλογισμο σου, αλλα δεν ειανι σωστος, του αεριου ψεκασμου εκανε 1200 οταν το εβαλα εγω και λογο προσφορας κτλ το εβαλα με 750... το υγρου τοτε το πιο φτηνο εκανε 2000+!!

ΑΡΑ η διαφορα ειναι τεραστια!!! πανω απο 1000-1300 αευρω , ενα κιτ water injection κανει 200 ευρω πανω κατω? παλι κερδισμενος βγαινω... Wink



Το θέμα είναι το εξής: σε Ν/Α μοτέρ, οι θερμοκρασίες εισαγωγής δεν φτάνουν στα δυσθεώρητα ύψη που φτάνουν στα υπερσυμπιεσμένα, ειδικά στα πιεσμένα αγωνιστικά κλπ. Εκεί όντως βλέπουν τρομερές διαφορές και αξίζει η μανούρα.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Μάϊ 2012, 17:19:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
AlienHack έγραψε:
drdino έγραψε:
Το "ξεπλένει" δεν είναι δόκιμος όρος, είναι εντελώς λάθος να τον χρησιμοποιείς. Διαβάζεις που διαβάζεις, τουλάχιστον να τα μαθαίνεις σωστά. Wink

Κατά τον ψεκασμό της βενζίνης, για να αλλάξει κατάσταση από υγρή σε μικροσταγονίδια καταναλώνεται ενέργεια με την μορφή θερμότητας. Έτσι πέφτει η θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής, αυξάνοντας την ογκομετρική απόδοση. Εσένα σε ενδιαφέρει να ανακτήσεις τις ψυκτικές ιδιότητες του ψεκασμού βενζίνης; Πόση διαφορά σε λεφτά είχε ένα κιτ υγρού ψεκασμού;



βρε DR, δοκιμος ξεδοκιμος (το ειπα και εγω οτι δεν ειναι σωστος) χρησημοποιειται... αυτο σε πειραξε? Wink

η βενζινη απο την πιεση ψεκασμου βγαινει σε μικροσταγωνιδια, αυτα αποροφουν θερμοτητα και εξατμιζονται, τα ιδια λεμε και καταλαβαινομαστε , μην τρολαρεις την συζητηση... Rolling eyes


Τρολάρω;
http://www.youtube.com/watch?v=G2y8Sx4B2Sk

Ρε Αλέξη, προσπαθείς να κάνεις σωστή συζήτηση κατά δική σου δήλωση, διαβάζοντας papers κλπ. Είναι βασικό να χρησιμοποιούμε σωστή ορολογία για να καταλαβαινόμαστε. Η βενζίνη δεν ξεπλένει θερμοκρασίες, όποιος το θέτει έτσι είναι χαζός. Δεν αναφέρομαι σε σένα, εσύ απλά το διάβασες κάπου και το αναπαράγεις. Smile


Δεν ανεφερα οτι ξεπλενει τις θερμοκρασιες (αυτο ειναι οξυμορο σαν εκφραση) ειπα οτι καθος ξεπλενει τους θαλαμους ριχνει και την θερμοκρασια...

Ρε ντινο, μαλακιζομαστε πραγματικα τωρα για μια εκφραση που χρησημοποιειται κατα κορον στο νετ ( βαριεμαι και γραφω απο το ιπαντ αλλιως θα σου εβρισκα 2-3 λινκ που χρησημοποιειται ο ορος) και για το αν στεκει η οχι? Rolling eyes Αυτο ειναι το θεμα μας ή η ουσια ολοκληρου του θρεντ?
Το τρολαρεις το ειπα γιατι τα θεματα του θρεντ ειναι αλλα και εσυ εχεις κολησει στην χρηση μια ορολογιας slang που εκανα και που επιστιμονικα δεν ειναι δεκτη με αποτελεσμα να μην προχωραει το θρεντ και να αναλονουμε αλλου την συζητηση...

drdino έγραψε:
AlienHack έγραψε:

drdino έγραψε:
Εσένα σε ενδιαφέρει να ανακτήσεις τις ψυκτικές ιδιότητες του ψεκασμού βενζίνης; Πόση διαφορά σε λεφτά είχε ένα κιτ υγρού ψεκασμού;



αυτο ακριβος με ανδιαφερει αποτι φαινεται να κανω, και καταλαβαινω τον συλογισμο σου, αλλα δεν ειανι σωστος, του αεριου ψεκασμου εκανε 1200 οταν το εβαλα εγω και λογο προσφορας κτλ το εβαλα με 750... το υγρου τοτε το πιο φτηνο εκανε 2000+!!

ΑΡΑ η διαφορα ειναι τεραστια!!! πανω απο 1000-1300 αευρω , ενα κιτ water injection κανει 200 ευρω πανω κατω? παλι κερδισμενος βγαινω... Wink



Το θέμα είναι το εξής: σε Ν/Α μοτέρ, οι θερμοκρασίες εισαγωγής δεν φτάνουν στα δυσθεώρητα ύψη που φτάνουν στα υπερσυμπιεσμένα, ειδικά στα πιεσμένα αγωνιστικά κλπ. Εκεί όντως βλέπουν τρομερές διαφορές και αξίζει η μανούρα.


Αν παραδεχεσαι οτι ενα αμαξι (ειδικα τουρμπο αλλα και ατομσφερα) σε μια ζεστη μερα με 40 βαθμους εχει λιγοτερα αλογα μεχρι και 5% σε σχεση με μια νυχτα με 10 βαθμους εξω τοτε αναλογισου ποση διαφορα κανουν οι 300 βαθμοι μεσα στον θαλαμο καυσης..

Ναι τα τουρμπο εχουν μεγαλυτερη αναγκη για water injection αλλα αυτο δεν συμαινει οτι η ιδια αρχη δεν ισχυει και στα ατμοσφερικα, και στο λεω απλα, 5% στα 110 αλογα μας ειναι 6 αλογα... Δεν ειναι λιγα σε μια τοσο χαμηλη αρχικη ιπποδυναμη.. Στα τουρμπο οι διαφορες στις θερμοκρασιες ειναι ακομα μεγαλυτερες αλλα και οι ιπποδυναμεις το ιδιο, στα 200 αλογα ενος δυνατου τουρμπο μοτερ ακομα και 5% να βαλουμε παλι ειναι 10 ολοκληρα αλογα! Τζαμπα δεκα ολοκληρα αλογα. Γιατι να μην τα κερδισεις?

Οσο για τις θερμοκρασιες των καυσαεριων (κατεπεκταση και των θαλαμων), ναι στα τουρμπο ειναι μεγαλυτερες αλλα μην τρελενεσαι! Σε μανουαλ πυρομετρων που εχω διαβασει δινουν Μαξιμουμ για τουρμπο μοτερ 900c και για ατμοσφαιρα 100-200 κατω? δεν δινω ορκο αλλα κατι τετοιο.

Τελοσπαντων, ολοκληρο paper εξηγει γιατι χανονται τα αλογα σε σχεση με την βενζινη οταν ψεκαζεις lpg και δεν τα βρισκεις ουτε με ριθμησεις αναλογιας ουτε με τιποτα , παρα μονο αν ξαναφερεις την εισαγωγη , τους θαλαμους καυσης και αρα και τον αερα εκει μεσα σε θερμακρασια σαν της βενζινης , και αυτο αποσο λενε και αποσο ερχεται και σε μενα στο μυαλο το κανεις με water injection. Το δεχομαστε αυτο? μπορει η διαφορα που εχω τωρα βενζινη με υγραεριο να ειναι 5 αλογα μονο, αλλα στα 135 αυτα φαινονται, και στο φιναλε οταν ξοδευουμε τοσα λεφτα για ολες αυτες τις βελτιωσεις και μαζευουμε αλογο αλογο γιατι να μην τα παρω αυτα? Wink


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Μάϊ 2012, 15:20:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
drdino έγραψε:
AlienHack έγραψε:
drdino έγραψε:
Το "ξεπλένει" δεν είναι δόκιμος όρος, είναι εντελώς λάθος να τον χρησιμοποιείς. Διαβάζεις που διαβάζεις, τουλάχιστον να τα μαθαίνεις σωστά. Wink

Κατά τον ψεκασμό της βενζίνης, για να αλλάξει κατάσταση από υγρή σε μικροσταγονίδια καταναλώνεται ενέργεια με την μορφή θερμότητας. Έτσι πέφτει η θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής, αυξάνοντας την ογκομετρική απόδοση. Εσένα σε ενδιαφέρει να ανακτήσεις τις ψυκτικές ιδιότητες του ψεκασμού βενζίνης; Πόση διαφορά σε λεφτά είχε ένα κιτ υγρού ψεκασμού;



βρε DR, δοκιμος ξεδοκιμος (το ειπα και εγω οτι δεν ειναι σωστος) χρησημοποιειται... αυτο σε πειραξε? Wink

η βενζινη απο την πιεση ψεκασμου βγαινει σε μικροσταγωνιδια, αυτα αποροφουν θερμοτητα και εξατμιζονται, τα ιδια λεμε και καταλαβαινομαστε , μην τρολαρεις την συζητηση... Rolling eyes


Τρολάρω;
http://www.youtube.com/watch?v=G2y8Sx4B2Sk

Ρε Αλέξη, προσπαθείς να κάνεις σωστή συζήτηση κατά δική σου δήλωση, διαβάζοντας papers κλπ. Είναι βασικό να χρησιμοποιούμε σωστή ορολογία για να καταλαβαινόμαστε. Η βενζίνη δεν ξεπλένει θερμοκρασίες, όποιος το θέτει έτσι είναι χαζός. Δεν αναφέρομαι σε σένα, εσύ απλά το διάβασες κάπου και το αναπαράγεις. Smile


Δεν ανεφερα οτι ξεπλενει τις θερμοκρασιες (αυτο ειναι οξυμορο σαν εκφραση) ειπα οτι καθος ξεπλενει τους θαλαμους ριχνει και την θερμοκρασια...

Ρε ντινο, μαλακιζομαστε πραγματικα τωρα για μια εκφραση που χρησημοποιειται κατα κορον στο νετ ( βαριεμαι και γραφω απο το ιπαντ αλλιως θα σου εβρισκα 2-3 λινκ που χρησημοποιειται ο ορος) και για το αν στεκει η οχι? Rolling eyes Αυτο ειναι το θεμα μας ή η ουσια ολοκληρου του θρεντ?
Το τρολαρεις το ειπα γιατι τα θεματα του θρεντ ειναι αλλα και εσυ εχεις κολησει στην χρηση μια ορολογιας slang που εκανα και που επιστιμονικα δεν ειναι δεκτη με αποτελεσμα να μην προχωραει το θρεντ και να αναλονουμε αλλου την συζητηση...


Μου είναι αδιάφορο αν μου βρεις και 253 συνδέσμους που χρησιμοποιούν τον ηλίθιο αυτό όρο. Αν θέλεις να ασχοληθείς με κάτι και να μάθεις, να το κάνεις σωστά, κατανοώντας τους μηχανισμούς με τους οποίους λειτουργούν αυτά που σε ενδιαφέρουν.

Ποιούς θαλάμους ξεπλένει η βενζίνη Αλέξανδρε και από τι; Η απάντηση είναι πως δεν ξεπλένει τίποτα, απλά για να γίνει το εκνέφωμα χρειάζεται ενέργεια. Καταναλώνεται θερμότητα δηλαδή και πέφτει η θερμοκρασία.

AlienHack έγραψε:
drdino έγραψε:
AlienHack έγραψε:

drdino έγραψε:
Εσένα σε ενδιαφέρει να ανακτήσεις τις ψυκτικές ιδιότητες του ψεκασμού βενζίνης; Πόση διαφορά σε λεφτά είχε ένα κιτ υγρού ψεκασμού;



αυτο ακριβος με ανδιαφερει αποτι φαινεται να κανω, και καταλαβαινω τον συλογισμο σου, αλλα δεν ειανι σωστος, του αεριου ψεκασμου εκανε 1200 οταν το εβαλα εγω και λογο προσφορας κτλ το εβαλα με 750... το υγρου τοτε το πιο φτηνο εκανε 2000+!!

ΑΡΑ η διαφορα ειναι τεραστια!!! πανω απο 1000-1300 αευρω , ενα κιτ water injection κανει 200 ευρω πανω κατω? παλι κερδισμενος βγαινω... Wink



Το θέμα είναι το εξής: σε Ν/Α μοτέρ, οι θερμοκρασίες εισαγωγής δεν φτάνουν στα δυσθεώρητα ύψη που φτάνουν στα υπερσυμπιεσμένα, ειδικά στα πιεσμένα αγωνιστικά κλπ. Εκεί όντως βλέπουν τρομερές διαφορές και αξίζει η μανούρα.


Αν παραδεχεσαι οτι ενα αμαξι (ειδικα τουρμπο αλλα και ατομσφερα) σε μια ζεστη μερα με 40 βαθμους εχει λιγοτερα αλογα μεχρι και 5% σε σχεση με μια νυχτα με 10 βαθμους εξω τοτε αναλογισου ποση διαφορα κανουν οι 300 βαθμοι μεσα στον θαλαμο καυσης..

Ναι τα τουρμπο εχουν μεγαλυτερη αναγκη για water injection αλλα αυτο δεν συμαινει οτι η ιδια αρχη δεν ισχυει και στα ατμοσφερικα, και στο λεω απλα, 5% στα 110 αλογα μας ειναι 6 αλογα... Δεν ειναι λιγα σε μια τοσο χαμηλη αρχικη ιπποδυναμη.. Στα τουρμπο οι διαφορες στις θερμοκρασιες ειναι ακομα μεγαλυτερες αλλα και οι ιπποδυναμεις το ιδιο, στα 200 αλογα ενος δυνατου τουρμπο μοτερ ακομα και 5% να βαλουμε παλι ειναι 10 ολοκληρα αλογα! Τζαμπα δεκα ολοκληρα αλογα. Γιατι να μην τα κερδισεις?

Οσο για τις θερμοκρασιες των καυσαεριων (κατεπεκταση και των θαλαμων), ναι στα τουρμπο ειναι μεγαλυτερες αλλα μην τρελενεσαι! Σε μανουαλ πυρομετρων που εχω διαβασει δινουν Μαξιμουμ για τουρμπο μοτερ 900c και για ατμοσφαιρα 100-200 κατω? δεν δινω ορκο αλλα κατι τετοιο.

Τελοσπαντων, ολοκληρο paper εξηγει γιατι χανονται τα αλογα σε σχεση με την βενζινη οταν ψεκαζεις lpg και δεν τα βρισκεις ουτε με ριθμησεις αναλογιας ουτε με τιποτα , παρα μονο αν ξαναφερεις την εισαγωγη , τους θαλαμους καυσης και αρα και τον αερα εκει μεσα σε θερμακρασια σαν της βενζινης , και αυτο αποσο λενε και αποσο ερχεται και σε μενα στο μυαλο το κανεις με water injection. Το δεχομαστε αυτο? μπορει η διαφορα που εχω τωρα βενζινη με υγραεριο να ειναι 5 αλογα μονο, αλλα στα 135 αυτα φαινονται, και στο φιναλε οταν ξοδευουμε τοσα λεφτα για ολες αυτες τις βελτιωσεις και μαζευουμε αλογο αλογο γιατι να μην τα παρω αυτα? Wink


Στο ξαναείπα, μην μπερδεύεις την EGT με την ΙΑΤ. Ναι, ψεκάζοντας νερό στην εισαγωγή θα μπορέσεις να ρίξεις μερικούς βαθμούς την θερμοκρασία του αέρα. Για να έρθεις ακριβώς στα ίδια άλογα με την βενζίνη δεν ξέρω βέβαια.

Το paper αυτό με την σύγκριση lpg και βενζίνης το έχεις εύκαιρο;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Μάϊ 2012, 22:24:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SαλιγκαρAKIS έγραψε:
Θεωρητικά πάνω από λ=1 (AFR 14.7) το μίγμα θεωρείται στεγνό, στη πράξη όμως πάνω από τιμές λ=0.86 (AFR 12.6) λέμε ότι έχουμε στεγνό μίγμα διότι (γενικά) από εκεί και πάνω πέφτει η απόδοση του κινητήρα παρόλο που θεωρητικά έχουμε περίσσια ποσότητα καυσίμου για τη πλήρη καύση του οξυγόνου στο κύλινδρο.

Σαφέστατα το ακριβές σημείο (αναλογία) που ο εκάστοτε κινητήρας έχει τη μέγιστη απόδοση καθορίζεται από πολλούς (μηχανολογικούς) παράγοντες και κατά πάσα πιθανότητα διαφέρει από κατασκευή σε κατασκευή.
Εσύ μπούρδογλου, πάρε και ένα tutorial για να δίνεις κι άλλες σαφές απαντήσεις σα και αυτή που έδωσες

http://perierga.gr/2012/04/%CF%80%CF%8E%CF%82-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B9%CE%BB%CE%AC%CF%84%CE%B5-%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82-%CE%BD%CE%B1-%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%AF%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B1/
AlienHack έγραψε:
μην σπρώχνεστε να απαντήσετε! Wink

στα χαβαλετζιδικα thread δεν προλαβαινεις να κανεις update απο τα ποστ, μολις πεσει κανα thread υψηλοτερου επιπεδου ... Cool

Τεσπα.
Με τέτοιες μαλ***ες, περιμένεις να απαντήσουμε;
AlienHack έγραψε:
Υγ. με την παραπανω μεθοδο δεν δουλευουνε μονο για το υγραεριο. Εχω διαβασει (και δει βιντεο αν θελετε βαζω και το λινκ) αμερικανακια να παιρνουν μαμα αμαξι (με 240 μαμα αλογα) να πειραζουν ΜΟΝΟ με τους χαρτες καυσημου οχι με αβανσ κτλ, και απο 10.4 - 11.6 που ηταν τα μαμα airfuel ratios σε ψηλες στροφες, τα κανανε ~12:1 , απο αυτο και μονο στην μετεπεθιτα δυναμομετρηση βγαλανε 35-40 αλογα παραπανω στις ψηλες στροφες.
Δε μας χέζεις λέω 'γω;


Επίσης, μακάκα, (αν έχεις τον Θεό σου δηλαδή) πες μας πώς θα ρίξεις την θερμοκρασία σε ατμοσφαιρικό κινητήρα (που λειτουργεί κατά κόρον με υποπίεση και όχι με υπερπλήρωση) σε εκείνο το σημείο 2-3 εκ. πριν το μπλοκ του κινητηρα που βρισκονται τα μπεκ μας όπως είπες, και θα πάρεις Νόμπελ στις ΜΕΚ και ο mechanic θα σου έχει έτοιμη στρωμένη δουλειά στο εξωτερικό.
AlienHack έγραψε:
γενικοτερα εχω φτιαξει εναν πολυ καλο χαρτη και το αμαξι δουλευει ΑΨΟΓΑ στο υγραεριο απο ρελαντι μερχι WOT (πατημενο)
Χωρίς wideband; Πλάκα μας κάνεις;

Άσε βαριέμαι δε συνεχίζω.

Και μετά μας λές ότι θες και επίπεδο στην συζήτηση;

Άλλαξε πηγές και τρόπο σκέψης και τα ξαναλέμε

π.χ.
http://www.enginebasics.com/EFI%20Tuning/Closed%20Loop%20o2.html



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάϊ 2012, 08:28:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:

AlienHack έγραψε:
Υγ. με την παραπανω μεθοδο δεν δουλευουνε μονο για το υγραεριο. Εχω διαβασει (και δει βιντεο αν θελετε βαζω και το λινκ) αμερικανακια να παιρνουν μαμα αμαξι (με 240 μαμα αλογα) να πειραζουν ΜΟΝΟ με τους χαρτες καυσημου οχι με αβανσ κτλ, και απο 10.4 - 11.6 που ηταν τα μαμα airfuel ratios σε ψηλες στροφες, τα κανανε ~12:1 , απο αυτο και μονο στην μετεπεθιτα δυναμομετρηση βγαλανε 35-40 αλογα παραπανω στις ψηλες στροφες.
Δε μας χέζεις λέω 'γω;


Επίσης, μακάκα, (αν έχεις τον Θεό σου δηλαδή) πες μας πώς θα ρίξεις την θερμοκρασία σε ατμοσφαιρικό κινητήρα (που λειτουργεί κατά κόρον με υποπίεση και όχι με υπερπλήρωση) σε εκείνο το σημείο 2-3 εκ. πριν το μπλοκ του κινητηρα που βρισκονται τα μπεκ μας όπως είπες, και θα πάρεις Νόμπελ στις ΜΕΚ και ο mechanic θα σου έχει έτοιμη στρωμένη δουλειά στο εξωτερικό.


λουλη με ενδιαφερει οταν ειμαι σε κατασταση WOT (ξερεις τι σημαίνει αυτο ε? ) να ριχνω την θερμοκρασια, Σε εκεινη την κατασταση η πεταλουδα ειναι φουλ οπεν και οι θαλαμοι ρουφανε αερα σαν τις πουτανες, εκει θα ειναι ρυθμισμενο να ψεκαζει το μπεκακι του νερου.

τεσπα τι να σου εξηγω τωρα, ειπαμε εσυ δεν βαζεις χερι ουτε τακακια να αλλάξεις μονος σου στο αμαξι σου, ειναι η λογικη σου τετοια και σεβαστη, οποτε τι να συζηταμε τωρα? Wink


Steve έγραψε:

AlienHack έγραψε:
γενικοτερα εχω φτιαξει εναν πολυ καλο χαρτη και το αμαξι δουλευει ΑΨΟΓΑ στο υγραεριο απο ρελαντι μερχι WOT (πατημενο)
Χωρίς wideband; Πλάκα μας κάνεις;

Άσε βαριέμαι δε συνεχίζω.

Και μετά μας λές ότι θες και επίπεδο στην συζήτηση;

Άλλαξε πηγές και τρόπο σκέψης και τα ξαναλέμε

π.χ.
http://www.enginebasics.com/EFI%20Tuning/Closed%20Loop%20o2.html


αν κανεις τον κοπο να διαβασεις παραπανω θα δεις οτι λεω πως εχω φτιαξει εναν πολυ καλο χαρτη ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ τον διπλοτσεκαρω με τον wideband θα ειμαι ακομα πιο σιγουρος οτι ειναι πολυ καλος.
Προς το παρον κανει απλα την δουλεια του πολυ καλυτερα απο τον μαμα που μου ειχε βαλει ο εγκαταστατης, γιατι πχ κ μακακα (που λες και εσυ) τωρα πια οταν παταω το γκαζι μου ο narrowband μου τουλαχιστον δειχνει μειγμα πλουσιο οχι ΤΕΡΜΑ φτωχο (που νε μεν δεν σου δινει πληροφοριες λεπτομεριακες ΑΛΛΑ μια γενικη ιδεα αν εισαι 12.5:1 ή αν εισαι 17.5:1 σου δινει)

μπορεις να καταλαβεις το απλο που σου λεω οτι πανω απο τις 5000 σαλ με το προγραμμα τ ου εγκαταστατη και τα μικρα του μπεκ ο λ εδινε 0.1 Volt?? ξερεις τι συμαινει αυτο? googlaρε το και ελα μετα να μου πεις οτι επρεπε να το αφησω ετσι και οτι τωρα που τουλαχιστον σε WOT μου δινει 0.9V ειναι πιο επικυνδυνο απο πριν...

ΜΑΚΑΚΑΡΕ.... Evil

και μην μου δινεις λινκακια που googlareς στα γρηγορα για να διαβασω τι και πως γιατι πριν κανω οτιδηποτε στο αμαξι διαβασα δεκαδες τετοια απο ερασυτεχνικα σε forum μεχρι μελετες σε επιστημονικα περιοδικα.. οποτε οι χαρτες καυσημου και η ρυθμηση τους μου φαινεται μια λογικη διεργασια οχι σαν εσενα που απλος βλεπεις πινακακια με νουμερακια και ομορφα χρωματακια... Wink


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάϊ 2012, 10:57:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
τεσπα τι να σου εξηγω τωρα, ειπαμε εσυ δεν βαζεις χερι ουτε τακακια να αλλάξεις μονος σου στο αμαξι σου, ειναι η λογικη σου τετοια και σεβαστη, οποτε τι να συζηταμε τωρα? Wink
Το τελευταίο που είχα φτιάξει ήταν το ram-air by mechanic το οποίο με παρακαλούσες για να στο φτιάξω και σένα, και το μισό forum είναι με tutorials δικά μου...

Οπότε, κατούρα να φύγουμε Cool
AlienHack έγραψε:
και μην μου δινεις λινκακια που googlareς στα γρηγορα για να διαβασω τι και πως γιατι πριν κανω οτιδηποτε στο αμαξι διαβασα δεκαδες τετοια απο ερασυτεχνικα σε forum μεχρι μελετες σε επιστημονικα περιοδικα.. οποτε οι χαρτες καυσημου και η ρυθμηση τους μου φαινεται μια λογικη διεργασια οχι σαν εσενα που απλος βλεπεις πινακακια με νουμερακια και ομορφα χρωματακια... Wink
Επειδή όπως σου είπε και ο drdino και ο Pugobios, πάρε εκείνο το link να πάρεις μια βασική ιδέα γιατί ούτε αυτήν έχεις, και βλέπουμε Very happy



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Μάϊ 2012, 11:21:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
Θεωρητικά πάνω από λ=1 (AFR 14.7) το μίγμα θεωρείται στεγνό, στη πράξη όμως πάνω από τιμές λ=0.86 (AFR 12.6) λέμε ότι έχουμε στεγνό μίγμα διότι (γενικά) από εκεί και πάνω πέφτει η απόδοση του κινητήρα παρόλο που θεωρητικά έχουμε περίσσια ποσότητα καυσίμου για τη πλήρη καύση του οξυγόνου στο κύλινδρο.

Σαφέστατα το ακριβές σημείο (αναλογία) που ο εκάστοτε κινητήρας έχει τη μέγιστη απόδοση καθορίζεται από πολλούς (μηχανολογικούς) παράγοντες και κατά πάσα πιθανότητα διαφέρει από κατασκευή σε κατασκευή.
Εσύ μπούρδογλου, πάρε και ένα tutorial για να δίνεις κι άλλες σαφές απαντήσεις σα και αυτή που έδωσες

http://perierga.gr/2012/04/%CF%80%CF%8E%CF%82-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B9%CE%BB%CE%AC%CF%84%CE%B5-%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82-%CE%BD%CE%B1-%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%AF%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B1/


-> http://en.wikipedia.org/wiki/File:Ideal-stoichiometry.jpg θα το βρείς σε όλα τα βιβλία Μ.Ε.Κ που μπορείς να ανατρέξεις (μιας και σου είναι πολύ προσφιλής λύση προφανώς, όντας σοβαρός μηχανολόγος).

Προφανώς αναφερόμουν σε βενζινοκινητήρες προηγουμένως, δεν είχα πάρει χαμπάρι εξ'αρχής ότι ο τίτλος του topic αναφερόταν αποκλειστικά σε υγραέριο (εκτός αν άλλαξε στη πορεία).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
Σελίδα 1 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3193s (PHP: 93% - SQL: 7%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on