PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Προετοιμασία αγωνιστικού
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 16, 17, 18  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελληνικοί Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Απρ 2012, 01:31:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BTS έγραψε:
Lef205 έγραψε:
BTS έγραψε:
Από (Μεγ.) βδομάδα θα ξέρω.

Μαστορη οτι βγαλει η ζυγαρια +89 να προσθεσεις Laughing


Πήρες 1 ολόκληρο κιλό;;;;Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Ωχ, το θυμασαι ε? Laughing
θα με κανεις να φαω ψαρι την Κυριακη του Πασχα Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Απρ 2012, 02:54:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

διαβαζοντας το j 254 2012 παραγραφος 6.3 λεει οτι για την Ν τα αυτοκινητα με γονατο μακφερσον οτι μπορουν να αλλαξουν ολο το γονατο της αναρτησης, αρα πχ μια προφλεξ μπορει να τοποθετηθει χωρις να μπει στο εργοστασιακο γονατο?
Επισης παραγραφος 6.7.3 λεει οτι τα μετρητικα οργανα μπορουν να αντικατασταθουν αρα αν θελω να βαλω στροφομετρο με shift light μπορω να βαλω?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Απρ 2012, 09:05:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λογικα ναι,ετσι οπως τα αναφερεις... Scratch
Απλα για να εισαι ΟΚ,θα πρεπει να βρεις στροφομετρο που να μπει στην εργοστασιακη θεση του καντραν,πραγμα λιγο δυσκολο. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Απρ 2012, 10:10:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σορρυ αλλα μικρο κουλαδι μου δεν υπαρχει καλυτερο σιφτ λαιτ απο το i-shift Που ειχα πιστεψε με... και δε πειραζεις τιποτα απο κοντερ και γυφτομαλακιες με τα στροφομετρα τερας
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Απρ 2012, 11:47:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στελιο δεν το αναφερει πουθενα αυτο,λεει οτι "επιτρεπεται η αντικατασταση των μετρητικων οργανων".
Δεν με καιει να βαλω πολυοργανο, (εκτος αν μιλαμε για κανενα στακ Laughing )με ενδιαφερει ομως να βαλω λευκα οργανα γιατι αυτα που εχει τωρα επανω ειναι μαυρα και στο χαμο του αγωνα δεν τα βλεπω ευκολα και το shif light που λες.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Απρ 2012, 12:13:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.youtube.com/watch?v=o1A7zbzB0oA

exei 4-5 προγραμματα πως θα σου αναψει
προγραμματιζεις βημα που θα αναβει καθε λαμπακι
ειναι και βολτομετρο για υπερταση δινει αλαρμ
πολυ αξιοπιστο.
δε φαινεται πουθενα μεσα εγω το ειχα κολλητα κατω απο παρπιζ για να ειναι μεσα στο οπτικο πεδιο μακρυα απο ταμπλο
δε κοιταξα ποτε μεσα στο κοντερ απο τοτε που το εβαλα.
πολυ καλο και ψυχολογικα γιατι δε βλεπεις χλμ κοντερ

εγω το ειχα απο 6600 ωσ 7800 ανα 200σαλ βημα και ειναι τοσο εντονο φως που φαινεται τερμα ηλιο χωρις να ενοχλει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Απρ 2012, 12:14:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τωρα σοβαρα θα πουλησει το παπι το 106 γιατι θα παω να δω ενα σαξο το σκ Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Απρ 2012, 13:50:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
Στελιο δεν το αναφερει πουθενα αυτο,λεει οτι "επιτρεπεται η αντικατασταση των μετρητικων οργανων".
Δεν με καιει να βαλω πολυοργανο, (εκτος αν μιλαμε για κανενα στακ Laughing )με ενδιαφερει ομως να βαλω λευκα οργανα γιατι αυτα που εχει τωρα επανω ειναι μαυρα και στο χαμο του αγωνα δεν τα βλεπω ευκολα και το shif light που λες.

Ναι,συμφωνω,απλα επειδη ανεκυψε αρκετες φορες προβλημα,αν υπαρχει εστω και μια φωτογραφια στην ομολογκασιον(ή στην προεκταση της) που να δειχνει το εργοστασιακο καντραν,τοτε τρως ακυρο... Sad

Ετσι οπως το αντιλαμβανομαι παντως και εγω,οντως προκειται περι αντικαταστασης και οχι τροποποιησης των εργοστασιακων.
Εγω παντως,επειδη πολλες μλκιες βλεπω στον χωρο,θα προτιμουσα να χρησιμοποιησω μια θεση του εργοστασιακου καντραν και να βαλω το αναλογο λαμπακι.
Πχ αν καταργησεις την φθορα απο τα τακακια ή την προθερμανση καυσιμου(για diesel),και το εργοστασιακο καντραν εχεις αλλα και το σχετικο shift light που ζητας.

Απλα να ξερεις οτι η ευκρινεια ειναι θεμα σκονης και λαμπας,οχι καντραν.
Αλλαξε ολες τις λαμπες και καθαρισε καλα το καντραν και θα γινει η νυχτα-μερα.
Οσο για τις βελονες,τις βαφεις με πορτοκαλι χρωμα για μοντελισμο(αεροπλανακια,κλπ) και γινονται jet.
Και μενει και η τσεπη σου γεματη... Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Απρ 2012, 14:10:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιας και πιάσαμε καντρανο-συζήτηση, στο θέμα αντανάκλασης βοηθάει πολύ το να ντύσεις με κάποιο υλικό (αλκαντάρα, flocking, ύφασμα βελουτέ, μοκέτα εταζέρας κλπ) το πλαισιάκι-φιλετάκι γύρω απ'το καντράν. Αυτό είναι υπεύθυνο συνήθως για τις αντανακλάσεις στο κρύσταλλο του καντράν. Όπως επίσης θα μπορούσες να ντύσεις και το ίδιο το κρύσταλλο του καντράν με κάποια διάφανη ματ μεμβράνη.
Τώρα για το shiftlight θα συμφωνήσω με Στέλιο. Μπορείς να τοποθετήσεις κάποιο μεγάλο led (10mm) πολλών lumen στην πλάκα του καντράν σε σημείο που θα πέφτει το μάτι σου και να οδηγηθεί απ'το ανάλογο κυκλωματάκι παίρνοντας σήμα από obd (βράζει το διαδύκτιο από diy). Για τις βελόνες, το αυτό. Αν και στου clio τις είχα βάψει κόκκινες με απλή λαδομπογιά και κανένα πρόβλημα αρκεί να μην κάνεις πασαλείματα! Αν και τα χρώματα σμάλτου (μοντελισμού) είναι ακόμα καλύτερα Wink


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Απρ 2012, 00:28:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για το ταμπλω σκεφτομαι να πειραματιστω με σουετ απο το πρακτικερ και βενζινοκολα αλλα φοβαμαι μη τα κανω θαλασσα. Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Απρ 2012, 12:12:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μην τρελαίνεσαι, δεν είναι κάτι δύσκολο ρε. Στο Clio είχα ντύσει τα πλαϊνά πλαστικά των καθισμάτων που είχαν καεί απ'τον ήλιο με μοκέτα εταζέρας. Απλώνεις βενζινόκολλα, αφήνεις για κανα 10λεπτο να στεγνώσει (μέχρι να μην κολλάει στο χέρι) και απλώνεις πάνω το ύφασμα. Τσέκαρε αποτέλεσμα:




3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Απρ 2012, 12:50:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με αγχωνουν πολυ οι καμπυλες που κανει το ταμπλω και οτι πρεπει να το λυσω για να κανω τη δουλεια.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Απρ 2012, 13:05:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

re giannaki miaσ και πιανουν τα χερια σου και εισαι ψειρας να στο φερουμε πανω να το κανεις μονος σου
κερναμε σουβλακια μπυρες υλικα και κοπο σου Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Απρ 2012, 13:10:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φυσικά Wink

(μιλάμε για ΟΛΟ το ταμπλώ ή μόνο για το φιλετάκι γύρω απ'το καντράν?)


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2012, 14:43:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο πυργολεβιες σε σασμαν τυπου Η ειναι μεγαλυτερη μαλακiα που βγηκε ποτε για τους παρακατω απλους λογους...

Καταρχην οσο ασχετος και να εισαι,σιγουρα κατανοεις πως οσο μεγαλυτερη αποσταση διανυει ενα αντικειμενο,τοσο μεγαλυτερο χρονο χρειαζεται αν υποθεσουμε οτι η ταχυτητα του ειναι σταθερη.
Οποτε αν υποθεσουμε οτι με λεβιε 25 cm θελουμε πχ 1 sec για να αλλαξουμε απο 3η σε 4η,με 50 cm θα θελουμε 2 sec και με 1 μετρο θα θελουμε 4 sec.
Απλη λογικη το παραπανω...

Επισης,η αλλαγη ταχυτητας γινεται σε "νεκρο χρονο" μιας και ουσιαστικα μετραει απο την στιγμη που πατας τον συμπλεκτη και οχι απο την στιγμη που αφηνεις το τιμονι.
Με λιγα λογια πχ και στον λεβιε των υαλοκαθαριστηρων να ηταν ο επιλογεας,παλι το κερδος ειναι ανυπαρκτο σε ουσια...



Απο εκει και περα η φασαρια γινεται για το σημειο περιστροφης του αξονα,δηλαδη του λεβιε.
Το σημειο περιστροφης ειναι ο πλαστικος "πυργος" που εχει τοποθετησει το εργοστασιο και εχει το κεντρο περιστροφης περιπου 5-8 cm ψηλοτερα απο το τουνελ του αμαξωματος.
Αυτο το συστημα απαιτει συγκεκριμενη διαδρομη του κατω ακρου του λεβιε ωστε να γινεται σωστα η επιλογη της ταχυτητας αλλα παραλληλα να μην φθειρεται το εσωτερικο του σασμαν.
Για να γινει κατι τετοιο,πρεπει η ακτινα του νοητου κυκλου που ξεκιναει απο το κεντρο περιστροφης να εχει συγκεκριμενο μηκος.
Επισης για να αλλαζουν οι ταχυτητες χωρις προβλημα,το κατω ακρο του λεβιε που ενωνεται με την ντιζα που παει στο σασμαν δεν πρεπει να αλλαξει οσο αφορα την αποσταση του απο το πατωμα ωστε σε ελευθερη ταλαντωση να κανει ακριβως την προδιαγεγραμμενη ακτινα που εχει υπολογισει το εργοστασιο.

Με πολυ απλα λογια,απο την εργοστασιακη μπιλια και κατω δεν μπορεις να αλλαξεις απολυτως τιποτα ετσι ωστε να δουλευουν ολα σωστα(φυσικα δεν αναφερομαι σε πιθανους τζογους του συστηματος).

Οποτε αν λαβουμε υποψιν μας οτι το χαμηλο τμημα απο την μπιλια και κατω δεν μπορουμε να το πειραξουμε,τοτε το μονο που μας μενει ειναι το ψηλοτερο κομματι,δηλαδη η βεργα.
Ε,οπως ειπα και πιο πριν,οσο πιο μακρια μια βεργα,τοσο περισσοτερο χρονο χρειαζεται για να παει το ακρο της απο το σημειο Α στο σημειο Β.



Οποτε μετα τα παραπανω πειτε μου ποιος ελληναρας ειναι βλακας και ποιος οχι,που ολοι ειδαμε ενα σειριακο και επειδη το μονο πραγμα που μπορουμε να αντιγραψουμε φτηνα ειναι ο λεβιες,σπευσαμε ολοι να το κανουμε...

Και φυσικα δεν αναφερομαι καν στις αυξημενες φθορες που προκυπτουν σε γραναζια,κομπλερ,κλπ απο το εν λογο μαλακισμεvο συστημα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2012, 15:39:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Ο πυργολεβιες σε σασμαν τυπου Η ειναι μεγαλυτερη μαλακiα που βγηκε ποτε για τους παρακατω απλους λογους...

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.

Παράθεση:
Καταρχην οσο ασχετος και να εισαι,σιγουρα κατανοεις πως οσο μεγαλυτερη αποσταση διανυει ενα αντικειμενο,τοσο μεγαλυτερο χρονο χρειαζεται αν υποθεσουμε οτι η ταχυτητα του ειναι σταθερη.
Οποτε αν υποθεσουμε οτι με λεβιε 25 cm θελουμε πχ 1 sec για να αλλαξουμε απο 3η σε 4η,με 50 cm θα θελουμε 2 sec και με 1 μετρο θα θελουμε 4 sec.
Απλη λογικη το παραπανω...

Ισχύει.

Παράθεση:
Επισης,η αλλαγη ταχυτητας γινεται σε "νεκρο χρονο" μιας και ουσιαστικα μετραει απο την στιγμη που πατας τον συμπλεκτη και οχι απο την στιγμη που αφηνεις το τιμονι.
Με λιγα λογια πχ και στον λεβιε των υαλοκαθαριστηρων να ηταν ο επιλογεας,παλι το κερδος ειναι ανυπαρκτο σε ουσια...

Ισχύει εν μέρει και εφόσον το μοναδικό ζητούμενο είναι ο χρόνος αλλαγής. Όμως δε λαμβάνεις υπόψη το χρόνο που το τιμόνι μένει στο ένα μόνο χέρι. Επίσης, χρησιμοποιώντας απλή φυσική, για να κινηθείς από το σταθερό σημείο Α στο Β απαιτείται λιγότερος χρόνος σε σχέση με το να κινηθείς από το Α στο Γ, όπου Α το τιμόνι, Β η κορυφή του πυργολεβιέ και Γ η κορυφή του εργοστασιακού λεβιέ, θεωρώντας την ταχύτητα κίνησης του χεριού σταθερή και ίση και στις 2 περιπτώσεις. Οπότε, όχι Στέλιο μου, αν ο λεβιές ήταν στη θέση του λεβιέ υαλοκαθαριστήρων, θα ήθελες λιγότερο χρόνο για να τον προσεγγίσεις. Άλλωστε οι Ferrari πχ, τα paddles γιατί τα τοποθετούν εκεί και όχι δίπλα στο ραδιοcd πχ?

Παράθεση:
Απο εκει και περα η φασαρια γινεται για το σημειο περιστροφης του αξονα,δηλαδη του λεβιε.
Το σημειο περιστροφης ειναι ο πλαστικος "πυργος" που εχει τοποθετησει το εργοστασιο και εχει το κεντρο περιστροφης περιπου 5-8 cm ψηλοτερα απο το τουνελ του αμαξωματος.
Αυτο το συστημα απαιτει συγκεκριμενη διαδρομη του κατω ακρου του λεβιε ωστε να γινεται σωστα η επιλογη της ταχυτητας αλλα παραλληλα να μην φθειρεται το εσωτερικο του σασμαν.
Για να γινει κατι τετοιο,πρεπει η ακτινα του νοητου κυκλου που ξεκιναει απο το κεντρο περιστροφης να εχει συγκεκριμενο μηκος.
Επισης για να αλλαζουν οι ταχυτητες χωρις προβλημα,το κατω ακρο του λεβιε που ενωνεται με την ντιζα που παει στο σασμαν δεν πρεπει να αλλαξει οσο αφορα την αποσταση του απο το πατωμα ωστε σε ελευθερη ταλαντωση να κανει ακριβως την προδιαγεγραμμενη ακτινα που εχει υπολογισει το εργοστασιο.

Συμφωνούμε. Άλλωστε εάν άλλαζε αυτή η απόσταση (κάτω μέρος λεβιέ ως προς πάτωμα), η οριζόντια ντίζα που στέλνει κίνηση στο παλάτζο του καθρέφτη δεν θα ήταν πλέον οριζόντια με ότι συνεπάγεται αυτό (θα έφτανε μέρος της δύναμης και της κίνησης προς τα εμπρός αφού η δύναμη θα αναλυόταν σε διαγώνιες συνιστώσες).

Παράθεση:
Με πολυ απλα λογια,απο την εργοστασιακη μπιλια και κατω δεν μπορεις να αλλαξεις απολυτως τιποτα ετσι ωστε να δουλευουν ολα σωστα(φυσικα δεν αναφερομαι σε πιθανους τζογους του συστηματος).

Εδώ είσαι φάουλ. Άλλο η απόσταση του κάτω μέρους του λεβιέ απ'το πάτωμα και άλλο η απόσταση του κάτω μέρους του λεβιέ απ'τη μπίλια. Τη μπίλια μπορείς να τη βάλεις και 1μέτρο πάνω απ'το πάτωμα, αρκεί να παραμείνει η οριζόντια ντίζα παράλληλη προς το πάτωμα.

Παράθεση:
Οποτε αν λαβουμε υποψιν μας οτι το χαμηλο τμημα απο την μπιλια και κατω δεν μπορουμε να το πειραξουμε,τοτε το μονο που μας μενει ειναι το ψηλοτερο κομματι,δηλαδη η βεργα.
Ε,οπως ειπα και πιο πριν,οσο πιο μακρια μια βεργα,τοσο περισσοτερο χρονο χρειαζεται για να παει το ακρο της απο το σημειο Α στο σημειο Β.

Όσο αυξάνεται η ακτίνα, μεγαλώνει το τόξο που διαγράφεται για γωνία συγκεκριμένων μοιρών, απλή τριγωνομετρία.
Δεν αναφέρεις όμως το σημαντικότερο που είναι το ότι ο πύργος από μόνος του δεν έχει να προσφέρει κάτι όσον αφορά την ταχύτητα αλλαγής. Για να αποφέρει αυτό το κόλπο καρπούς θα πρέπει να συνδυαστεί με την ανάλογη τροποποίηση στα παλάτζα για να κοντύνουν οι διαδρομές. Αφού γίνει αυτό, αποτέλεσμα θα είναι να απαιτείται περισσότερη ασκούμενη δύναμη στο άκρο του λεβιέ. Κι εδώ έρχεται το κερασάκι στην τούρτα, ο πυργολεβιές και δίνει τη λύση. Πώς; Όσο μακρύτερο το στιλιάρι απ'τη μπίλια και πάνω, το άκρο του διαγράφει μεγαλύτερο τόξο μεν, από την άλλη όμως κάνει μεγαλύτερο μοχλό και βοηθάει να κουμπώνουν οι ταχύτητες μέσω του κοντού τροποποιημένου μοχλικού, ευκολότερα.

Θα μπορούσα να σου φέρω και άλλα πρακτικά (και όχι θεωρητικά) επιχειρήματα, όπως ότι η κίνηση που κάνει το χέρι σπρώχνοντας-τραβώντας με τον πήχη οριζόντιο είναι ταχύτερη...

Παράθεση:
Και φυσικα δεν αναφερομαι καν στις αυξημενες φθορες που προκυπτουν σε γραναζια,κομπλερ,κλπ απο το εν λογο μαλακισμεvο συστημα...

Όταν δε σέβεσαι κάποια πράγματα (όπως πχ ότι το ΜΑ σε μαμά μορφή καλώς ή κακώς δεν είναι bulletproof) τότε είτε φοράς πύργο είτε όχι, θα τα φας τα συγχρονιζέ. Παραδείγματα άπειρα φαγωμένων συγχρονιζέ από σιδεροφάγους που το κατάφεραν με εργοστασιακούς λεβιέδες.

Παρεπιπτόντως, τι μύγα σε τσίμπησε και το πόσταρες αυτό κ μάλιστα στο συγκεκριμένο τόπικ??? Rolling eyes Laughing


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2012, 16:57:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιαννη καπου δεν το εχεις υπολογισει πολυ σωστα...

Παράθεση:
Ισχύει εν μέρει και εφόσον το μοναδικό ζητούμενο είναι ο χρόνος αλλαγής. Όμως δε λαμβάνεις υπόψη το χρόνο που το τιμόνι μένει στο ένα μόνο χέρι. Επίσης, χρησιμοποιώντας απλή φυσική, για να κινηθείς από το σταθερό σημείο Α στο Β απαιτείται λιγότερος χρόνος σε σχέση με το να κινηθείς από το Α στο Γ, όπου Α το τιμόνι, Β η κορυφή του πυργολεβιέ και Γ η κορυφή του εργοστασιακού λεβιέ, θεωρώντας την ταχύτητα κίνησης του χεριού σταθερή και ίση και στις 2 περιπτώσεις. Οπότε, όχι Στέλιο μου, αν ο λεβιές ήταν στη θέση του λεβιέ υαλοκαθαριστήρων, θα ήθελες λιγότερο χρόνο για να τον προσεγγίσεις. Άλλωστε οι Ferrari πχ, τα paddles γιατί τα τοποθετούν εκεί και όχι δίπλα στο ραδιοcd πχ?

Κανενας σοβαρος αγωνιζομενος δεν αλλαζει ταχυτητα πανω στην στροφη αλλα πριν απο αυτην...
Οποτε και η ουσια του οτι μενει το τιμονι με ενα χερι σε αυτο,αφορα καθαρα την εξοδο της στροφης,πραγμα που ετσι και αλλιως δεν παιζει μεγαλο ρολο μιας και αν ειναι κλειστη στροφη τοτε και η εξοδος αργη ενω αν ειναι γρηγορη δεν χρειαζεται τοσο πολυ δυναμη για να το κρατας στριμμενο.

Οσο αφορα το παραδειγμα με τον λεβιε των υαλοκαθαριστηρων,το φανταστηκα αφου postαρα αυτο που γραφεις αλλα σκεφτηκα "...μπα,θα καταλαβουν τι εννοω...". Laughing
Εννοουσα οτι και διπλα ακριβως στο τιμονι να εχεις το ιδιο μοχλικο συστημα(αν ηταν εφικτο),το κερδος σε χρονο αλλαγης ειναι μηδαμινο. Very happy

Παράθεση:
Εδώ είσαι φάουλ. Άλλο η απόσταση του κάτω μέρους του λεβιέ απ'το πάτωμα και άλλο η απόσταση του κάτω μέρους του λεβιέ απ'τη μπίλια. Τη μπίλια μπορείς να τη βάλεις και 1μέτρο πάνω απ'το πάτωμα, αρκεί να παραμείνει η οριζόντια ντίζα παράλληλη προς το πάτωμα.

Σωστο,ομως κατι τετοιο δεν το κανει σχεδον κανενας γιατι ειναι φυση αδυνατον να παει η μπιλια εστω και 10 cm ψηλοτερα,ασε που οσο μακραινει το κατω τμημα του λεβιε(με την αρθρωση να μενει στο ιδιο υψος-αποσταση απο το τουνελ),τοτε πολυ απλα χανεις σε χρονο αλλαγης μιας και ο μικροτερος μοχλος απαιτει μεγαλυτερη δυναμη,αρα και περισσοτερο χρονο.
Επισης αν μακρυνεις το πανω τμημα,την "κλωτσια" του λεβιε στην αλλαγη την "σβηνουν" τα σωθικα του σασμαν,με οτι συνεπαγεται αυτο.

Παράθεση:
Δεν αναφέρεις όμως το σημαντικότερο που είναι το ότι ο πύργος από μόνος του δεν έχει να προσφέρει κάτι όσον αφορά την ταχύτητα αλλαγής. Για να αποφέρει αυτό το κόλπο καρπούς θα πρέπει να συνδυαστεί με την ανάλογη τροποποίηση στα παλάτζα για να κοντύνουν οι διαδρομές. Αφού γίνει αυτό, αποτέλεσμα θα είναι να απαιτείται περισσότερη ασκούμενη δύναμη στο άκρο του λεβιέ. Κι εδώ έρχεται το κερασάκι στην τούρτα, ο πυργολεβιές και δίνει τη λύση. Πώς; Όσο μακρύτερο το στιλιάρι απ'τη μπίλια και πάνω, το άκρο του διαγράφει μεγαλύτερο τόξο μεν, από την άλλη όμως κάνει μεγαλύτερο μοχλό και βοηθάει να κουμπώνουν οι ταχύτητες μέσω του κοντού τροποποιημένου μοχλικού, ευκολότερα.

Ναι,και κατι που δεν υπολογισες ομως και ειναι και το φαινομενο απο το οποιο το 80% των 106/Saxo εγκαταλειπουν σε αγωνα απο μεταδοση.
Οσο μεγαλυτερη η δυναμη στην κατω ακρη του λεβιε(κατω απο το τουνελ),τοσο πιο μεγαλη και η δυναμη μεσα στο σασμαν,δηλαδη σε κομπλερ,γραναζια,κλπ.
Ηδη το προβλημα των ΜΑ ειναι κυριως τα συγχρονιζε τους περαν των ρουλεμαν.Βγαλε συμπερασμα τοτε γιατι τα 8 στα 10 106/Saxo εγκαταλειπουν απο σασμαν σε αγωνα.
Και για να το πω πιο απλα,σε βολτισιο αυτοκινητο αλλαζετε ταχυτητες(χωρις να τις καρφωνετε) και βαλτε στον λεβιε οση δυναμη εχετε.
Αμα αντεξει το σασμαν πανω απο 2 βδομαδες χωρις να αρχισει να πεταει ταχυτητες,εμενα να με γαμησετε... Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2012, 17:19:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Οσο αφορα το παραδειγμα με τον λεβιε των υαλοκαθαριστηρων,το φανταστηκα αφου postαρα αυτο που γραφεις αλλα σκεφτηκα "...μπα,θα καταλαβουν τι εννοω...". Laughing
Εννοουσα οτι και διπλα ακριβως στο τιμονι να εχεις το ιδιο μοχλικο συστημα(αν ηταν εφικτο),το κερδος σε χρονο αλλαγης ειναι μηδαμινο. Very happy

Ναι ρε, κατάλαβα τι εννούσες, απλά πάτησα πάνω στο παράδειγμα που έδωσες και στο οποίο δε νομίζω να επιμένεις να διαφωνείς (όσον αφορά τις αποστάσεις) γιατί είναι σαν να πηγαίνεις κόντρα στη φυσική.

Παράθεση:
Σωστο,ομως κατι τετοιο δεν το κανει σχεδον κανενας γιατι ειναι φυση αδυνατον να παει η μπιλια εστω και 10 cm ψηλοτερα

Τότε εγώ μάλλον τα χω κάνει πλακάκια με τη φύση, γιατί στο δικό μου η μπίλια είναι πάνω από 10cm ψηλότερα (ως προς μαμά) και η οριζόντια ντίζα παράλληλη στο σασί Wink κι εδώ που τα λέμε, σχεδόν 60.000km που τον φοράω δεν είχα κανένα πρόβλημα με σκαλώματα, φαγωμένα συγχρονιζέ κλπ, και μιάς και θα το κατεβάσω θα στείλω και μερικές φωτό τους. Το λέω από τώρα ότι έχω παραγγείλει καινούρια αλλά για καθαρά προληπτικούς λόγους (μη μου λες μετά ότι άλλαξα λόγω πύργου Razz ). Και παρεπιπτόντως, δεν τις αλλάζω κυρία, απλά έχω δασκαλέψει το χέρι μου στο πόση δύναμη πρέπει να βάζω, οπότε και τις κάνω γρήγορα και δεν ανακατεύω σούπα.

Παράθεση:
Ναι,και κατι που δεν υπολογισες ομως και ειναι και το φαινομενο απο το οποιο το 80% των 106/Saxo εγκαταλειπουν σε αγωνα απο μεταδοση.

Ok βρε άνθρωπε αλλά αυτό δε σημαίνει ότι και για τις 80 στις 100 εγκαταλείψεις φταίει ο πύργος. Στο είπα και πριν, αν δε σέβεσαι το μηχάνημα, ειδικά όταν αυτό πονάει σε κάποιο σημείο, τότε θα γυρίσει να σε μουτζώσει και καλά θα σου κάνει. Το γεγονός ότι αυτοί που εγκαταλείπουν από μετάδοση που οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στο ότι φορούσαν πύργο και κάρφωναν συγχρονιζέ, σημαίνει ότι δεν είχαν μάθει να αλλάζουν ταχύτητες όπως πρέπει! Πολύ απλά! Και μη μου πεις ότι πάνω στη γκ@υλα του αγώνα ποιός ζυγίζει το δεξί του χέρι, γιατί οκ αν δε μπορείς και θες να ρίχνεις κροσέ κάθε φορά που αλλάζεις ταχύτητα ή θα συμβιβαστείς στο ότι θα καρφώνεις συγχρονιζέ τρις την ώρα, ή θα φορέσεις φτιαχτά ενισχυμένα ή άλλαξε σασμάν στην τελική. Δε σου φταίει ο πύργος, εσύ είσαι κουλός και κακώς έβαλες πύργο γιατί στην τελική βγαίνεις χαμένος! (όχι εσύ προσωπικά, γενικά μιλάω).


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2012, 17:50:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομιζω οτι εγω και εσυ δεν αποτελουμε αντικειμενικο παραδειγμα πια μιας και εγω μετα απο 5 saxorallα εχω μαθει να αλλαζω ταχυτητες χωρις να ρημαζω το σασμαν.
Για εσενα παλι,οσοι σε ξερουν,ξερουν τι εισαι οποτε το "σκισιμο" ειναι κατι που απλα δεν κολλαει στην περιπτωση σου... Laughing

Παράθεση:
Ναι ρε, κατάλαβα τι εννούσες, απλά πάτησα πάνω στο παράδειγμα που έδωσες και στο οποίο δε νομίζω να επιμένεις να διαφωνείς (όσον αφορά τις αποστάσεις) γιατί είναι σαν να πηγαίνεις κόντρα στη φυσική.

Ναι ρε,συννενοηθηκαμε,απλα οπως εξηγησα και την δευτερη φορα,και διπλα στο τιμονι να ειχες το ιδιο μοχλικο συστημα,πουθενα δεν βγαινεις κερδισμενος. Wink

Παράθεση:
Τότε εγώ μάλλον τα χω κάνει πλακάκια με τη φύση, γιατί στο δικό μου η μπίλια είναι πάνω από 10cm ψηλότερα (ως προς μαμά) και η οριζόντια ντίζα παράλληλη στο σασί Wink κι εδώ που τα λέμε, σχεδόν 60.000km που τον φοράω δεν είχα κανένα πρόβλημα με σκαλώματα, φαγωμένα συγχρονιζέ κλπ, και μιάς και θα το κατεβάσω θα στείλω και μερικές φωτό τους. Το λέω από τώρα ότι έχω παραγγείλει καινούρια αλλά για καθαρά προληπτικούς λόγους (μη μου λες μετά ότι άλλαξα λόγω πύργου Razz ). Και παρεπιπτόντως, δεν τις αλλάζω κυρία, απλά έχω δασκαλέψει το χέρι μου στο πόση δύναμη πρέπει να βάζω, οπότε και τις κάνω γρήγορα και δεν ανακατεύω σούπα.

Οπως σου ειπα και πριν,εμεις δεν αποτελουμε αντικειμενικο κριτηριο,για πολλους και διαφορους λογους.
Οταν ομως θα μπεις να κανεις αγωνα,πιστεψε με τιποτα απο τα παραπανω δεν βρισκει εφαρμογη οποτε εκει ξεχνας το ποσο "κυρία" εισαι και γινεσαι καφρος με κεφαλαιο Κ.

Στον μεσο ορο,ξερω αααααπειρα παραδειγματα ρημαγμενων σαζμαν απο βολτισια λογο πυργολεβιε,και ξερω επισης και εξισου πολλα σεναρια απο αγωνιστικα.
Και δεν ειμαι ο μονος που ξερω κατι τετοιο...
Ειδες τι εγραψε ο Πανος(Volvos) στο προηγουμενο topic οπου ξεκινησε η συζητηση. Wink
Και μην μου πεις οτι ξερεις λιγα σκηνικα οπου ακομα και χωρις πυργολεβιε,μονον με αλλαγμενα τα δυο ντιζακια,απειροι κοντρακηδες εχουν αφησει 3 και 4 σαζμαν στην ασφαλτο...

Παράθεση:
Ok βρε άνθρωπε αλλά αυτό δε σημαίνει ότι και για τις 80 στις 100 εγκαταλείψεις φταίει ο πύργος. Στο είπα και πριν, αν δε σέβεσαι το μηχάνημα, ειδικά όταν αυτό πονάει σε κάποιο σημείο, τότε θα γυρίσει να σε μουτζώσει και καλά θα σου κάνει. Το γεγονός ότι αυτοί που εγκαταλείπουν από μετάδοση που οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στο ότι φορούσαν πύργο και κάρφωναν συγχρονιζέ, σημαίνει ότι δεν είχαν μάθει να αλλάζουν ταχύτητες όπως πρέπει! Πολύ απλά! Και μη μου πεις ότι πάνω στη γκ@υλα του αγώνα ποιός ζυγίζει το δεξί του χέρι, γιατί οκ αν δε μπορείς και θες να ρίχνεις κροσέ κάθε φορά που αλλάζεις ταχύτητα ή θα συμβιβαστείς στο ότι θα καρφώνεις συγχρονιζέ τρις την ώρα, ή θα φορέσεις φτιαχτά ενισχυμένα ή άλλαξε σασμάν στην τελική. Δε σου φταίει ο πύργος, εσύ είσαι κουλός και κακώς έβαλες πύργο γιατί στην τελική βγαίνεις χαμένος! (όχι εσύ προσωπικά, γενικά μιλάω).

Ρε σιγουρα δεν φταιει παντα ο πυργος,ομως το μεγαλυτερο ποσοστο απο εκει ξεκιναει μιας και σαζμαν με κομπλαρισμενη ταχυτητα σπανια θα ρημαξει.Στην αλλαγη ειναι που τρωει ολο το γμησι...Ε,αλλαγη πως κανεις,στριβωντας το τιμονι; Laughing
Περι "ζυγισματος δυναμης" στο ειπα και πριν,ξεχασε το...Δεν λεω οτι δεν γινεται αλλα θελει εμπειρια και συνειδηση,κατι που ο μεσος ελληνας αγωνιζομενος με 106/Saxo μεχρι να την αποκτησει,εχει αλλαξει αυτοκινητο ή σαζμαν. Laughing

Οσο για τα φτιαχτα/ενισχυμενα γραναζια,δεν εχει καμια σχεση,και dog σασμαν να εχεις,παλι θα σπασει αμα εισαι μλκας.
Τα ΜΑ δεν εγκαταλειπουν παντα απο σπασμενα γραναζια αλλα και απο συγχρονιζε και αλλα ευαισθητα κομματια του σασμαν.
Το μονο που ειδα να αντεχει χωρις παρατραγουδα,ηταν ΜΑ με dog σχεσεις Quaife αλλα με τις απωλειες που εχει απο τριβες,αλλαζωντας ανθρωπινα ταχυτητες εχεις κανει τον ιδιο χρονο και σου μενουν και τα 2μιση-3 χιλιαρικα στην τσεπη. Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Απρ 2012, 19:33:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να μην γράψω εγώ τότε για το δικό μου ΜΑ και το πύργο και τα ρουλεμανάτα ντιζάκια και .....Με τον Γιάννη κάναμε προληπτικό ριμπίλτ στο δικό μου λόγω μπλοκέ και έχω να πω ότι μετά από 6 χρόνια με τον πύργο και αν θυμάμαι καλά περί τα 4-5 διαφορετικά τύπου ντιζάκια(δεν υπάρχει μηχανολογική λύση που να μην έχω εφαρμόσει) έχω να πω ότι αν κάνεις ένα μοτέρ νταμάρι από βάσεις πάνω στο σασί δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελληνικοί Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 16, 17, 18  Επόμενη
Σελίδα 8 από 18

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2013s (PHP: 86% - SQL: 14%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on