PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - 1.6 16v εκκεντροφόροι για 145-150hp
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 74, 75, 76  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 12:50:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

eleos re stelio thes na gamisei olo to foroum????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
takis_206 (takis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 206

Ένταξη: 05 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 848
Τόπος: chania

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 12:56:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

newman ph3 264/9,01 συμμετρικοι


Πλησιάζει ο καιρός για διακοπές... ρεύματος, νερού, τηλεφώνου..!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 13:15:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
eleos re stelio thes na gamisei olo to foroum????


αντι να μαλακιζεσαι και να γραφεις ασχετα πραγματα για να μου την πεις δεν γραφεις κατι ποιο πληροφοριακο?

Για αυτο τον λογο ειναι το thread αυτο , για τα εκεντρα ~150 αλογων

ασε το κολημα σου και αν θες να δωσεις πληροφοριες γραψε, αν οχι μην γραφεις...


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 13:19:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γραφω στο στελιο ΗΛΙΘΙΕ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΑΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑ**ΚΙΕΣ ΤΙ σκ**α ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ

ΚΑΙ ΣΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ ΔΕ ΘΑ ΠΙΑΣΕΙ ΤΑ 150 ΑΛΟΓΑ ΑΝ ΔΕ ΔΩΣΕΙΣ 1500ΕΥΡΩ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΕΤΑΠ
ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΔΕΚΑ ΦΟΡΕΣ. ΑΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΜΗ ΜΑΣ ΠΡΗΖΕΙΣ. ΟΤΙ ΘΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΦΟΥ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΛΑ ΤΡΑΒΑ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΑ ΚΑΙ ΒΡΕΣ ΤΟ

υ.γ. μολις ειδα οτι ο μαλ**ας ο τακης σου απαντησε το προφανες καλα να παθει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 13:20:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

takis_206 έγραψε:
newman ph3 264/9,01 συμμετρικοι


θεωρητικα λίιιγο ποιο αγριοι απο shrick... περιπου και σαν τους 705

και θημησε μου τελικα ειχες πιασει 152 αλογα? (αλα οχι σε μαχα)


για τους 708 ειχε γινει συζητηση και εδω , αλλοι λεγαν οτι θα βρισκουν πιστοναι αλλοι οτι οχι. Υποθετω οτι μιλουσαν για τον 1321708 που ειναι για το 106 και εχει 11 βυθισμα, αλλιος ο 1322708 λογικα πρεπει να μπαινει αποσο λενε κατευθειαν σε 206 (10μμ βυθισμα)

μαλλον θα πρεπει να ανοιξω συνομιλια με τους αγγλους με μειλ. Μιλουσε και ο κωλαρας μαζι τους για πολυ καιρο αν δεν κανω λαθος.


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 13:28:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
γραφω στο στελιο ΗΛΙΘΙΕ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΑΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑ**ΚΙΕΣ ΤΙ σκ**α ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ

ΚΑΙ ΣΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ ΔΕ ΘΑ ΠΙΑΣΕΙ ΤΑ 150 ΑΛΟΓΑ ΑΝ ΔΕ ΔΩΣΕΙΣ 1500ΕΥΡΩ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΕΤΑΠ
ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΔΕΚΑ ΦΟΡΕΣ. ΑΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΜΗ ΜΑΣ ΠΡΗΖΕΙΣ. ΟΤΙ ΘΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΦΟΥ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΛΑ ΤΡΑΒΑ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΑ ΚΑΙ ΒΡΕΣ ΤΟ

υ.γ. μολις ειδα οτι ο μαλ**ας ο τακης σου απαντησε το προφανες καλα να παθει.



βολβε ναι θελω 5.000 για να βαλω τα εκεντρα... εχεις δικιο!
μα καλα την παλευεις?

το μονο που ισως μου κοψει αλογα ειναι η εξατμιση και αυτη με 150 ευρω γινεται 54αρα (το εχω κανονισει με εξατμησα αν χρειαστει)

οποτε βαζω εκεντρα με οσο κοστος τα βρω και τελος. αν θα βγαλουν 150 -152 ή 143 αλογα δεν με απασχολει σε πρώτο πλανο.

ας εχω εγω τα εκεντρα που θα αποφασησω και που μπορουν να βγαλουν (θεωριτικα 150 αλογα) και αν δεν τα πιασω (που πιθανοτατα δεν ) διορθώνω τα κατα μερους κομματια που μπορει να με κοβουν και ειναι η εξατμηση.

Δεν καταλαβαινω τι λαθος βρησκεις στην λογικη μου.

Δηλαδη πρεπει πρωτα να κανω εξατμηση με 54αρα, να το εχω το αμαξι με ραλοεκεντρα και 54αρα και μετα να παρω τα εκεντρα?

αντι να δωσεις συμβουλες εχεις κωλήσει στο αν θα κανω την εξατμηση 54αρα τωρα ή μετα τα εκεντρα...

οσο για τα ελατηρια, οταν μπουν τα εεκεντρα θα μπουν και απο 106.


τα 1500 ευρω που ακριβος τα ειδες? 400 εκεντρα , 150 ελατηρια και περαστικα.. = 550....
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ παμε 700....


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
takis_206 (takis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 206

Ένταξη: 05 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 848
Τόπος: chania

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 13:46:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
takis_206 έγραψε:
newman ph3 264/9,01 συμμετρικοι


θεωρητικα λίιιγο ποιο αγριοι απο shrick... περιπου και σαν τους 705

και θημησε μου τελικα ειχες πιασει 152 αλογα? (αλα οχι σε μαχα)


για τους 708 ειχε γινει συζητηση και εδω , αλλοι λεγαν οτι θα βρισκουν πιστοναι αλλοι οτι οχι. Υποθετω οτι μιλουσαν για τον 1321708 που ειναι για το 106 και εχει 11 βυθισμα, αλλιος ο 1322708 λογικα πρεπει να μπαινει αποσο λενε κατευθειαν σε 206 (10μμ βυθισμα)

μαλλον θα πρεπει να ανοιξω συνομιλια με τους αγγλους με μειλ. Μιλουσε και ο κωλαρας μαζι τους για πολυ καιρο αν δεν κανω λαθος.

141,9 με βουβισια ειχα βγαλει
δεν παω δυναμομετρο με τα newman γιατι θα πεσει ντουντουκα
παναγιωτη απαντησα στον αλεξ διοτι δεν θελω να δω ειδησεις το βραδυ και να λεει (κρεμαστικε στον γλομπο γιατι δεν ηξερε τι εκκεντρα να βαλει) Very happy Very happy


Πλησιάζει ο καιρός για διακοπές... ρεύματος, νερού, τηλεφώνου..!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 14:00:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

.......tragic...... (δεν πάει στον Τάκη αλλα σε αυτα που συζητατε)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 14:58:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
.......tragic...... (δεν πάει στον Τάκη αλλα σε αυτα που συζητατε)


θα γραψω αυτο και οποιος καταλαβε καταλαβε. Γιατι αποσο βλεπω μερικοι (δεν παει σε σενα μανθο) τελικα βγαζουν κομπλεξ οποτε καποιος παει ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ λεφτα να φτιαξει κατι.

Στα προηγουμενα ποστ ουτε επεβαλα την γνωμη μου ουτε προκαλεσα/ εβρυσα κανεναν. προσπαθω να μαζεψω καποιες πληροφοριες καθοτι ΕΧΩ ΑΠΟΦΑΣΗΣΕΙ να παω σε πιο αγρια εκεντρα. (η αποφαση εχει παρθει απο μενα, οποτε το να μου λετε μην το κανεις δεν εξηπηρετει ουτε το ζητησα)

Εδω εγραψα γιατι θελω να ξερω 2 πραγματα.

1ον : ποια εκεντρα μπορουν υπο τις καταλληλες ιδανικες συνθηκες (ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΜΑΞΙ , γενικα σε αμαξι καπιου αλλου μελους) να περασουν τα 150 αλογα σε μαχα.

2ον : αν καποιος εχει ακρη να βρω τετοια εκεντρα φτηνα.


αντι τα υποτιθεμενα σοβαρα μελη του φορουμ να απαντησουν σε αυτα τα απλα πραγματα , προσπαθουσαν να με αποτρεψουν απο το να βαλω εκεντρα λεγοντ;ας μου οτι θα χρειαστω 1500 ευρω για να τα βαλω,.. Rolling eyes

Αφου τελικα μιλησα με PM με 2 μελη που εχουν ισος τα 2 πιο δυνατα αμαξια εδω μεσα απαντησα μονος τις παραπανω ερωτησεις.

2 εκκεντρα που ξερουμε με απτα αποτελεσματα (δυναμομετρηση) οτι περνανε σε ιδανικεσ συνθηκες τα 150 αλογα ειναι τα ΣΡΙκ και τα PH3...

Ρωτησα για τα 705 και 708 γιατι δεν ξερω κανενα μελος ή γνωστο που να εχει φορεσει καποιον απο τους 2 και να εχει δυναμομετρησει πανω απο 150, ΓΙΑΥΤΟ τους ανεφερα πριν αυτους του εκεντροφορους μπας και καποιος με διαφοτησει..

ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ μου ειναι οτι τελικα σε αυτο το φορουμ δεν ειναι πρεπον καποιος να αναζητα γνωμες-πληροφοριες κτλ (παρα μονο με pm και σε συγκεκριμενα ατομα) καθοτι αντι να απαντησουν στις απλες ερωτησεις του ο καθε πονεμενος του λεει τους λογους που ο ιδιος ΔΕΝ θα εκανε την εν λογο κινηση στο αμαξι του...

Ας μην το συνεχισουμε,
ευχαριστώ τον νικολα και τον Τακη που μου εδωσαν αναλυτικεσ πληροφοριες για το πως δουλευουν τα αμαξια τους (δυστηχος ειμαι μακρυα και απο τους δυο! και δεν μπορω να μπω στα αμαξια τους να τα δω απο κοντα, οποτε μονο με περιγραφες καλυπτομαι) .

και με οδηγησαν στο συμπερασμα οτι εκεντρα που μεχρι στιγμης εγγυημενα μπορουν να βγαλουν 150+ ειναι τα PH3 και τα σρικ.
οποτε θα κινηθω σε καπιο απο αυτα.

ΥΓ. αν καποιος ξερει για αμαξι με 705 ή 708 ας με PM


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 14:59:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

400εκκεντρα
200προγραμμα
150καινουργια ελατηρια βαλβιδων με καπελωτα
500περαστικα τους με ανοιγμα καπακι και καθαρισμα κεφαλης ΤΑ ΠΑΝΤΑ χωρις ροικη αλλα ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ λογω πολλων χλμ του μοτερ (170000χλμ λογικα θα εχει μαζεψει μεσα τη μανα και το πατερα του)
100 εξατμιση δε ξερω τι εχει

οκ επεσα 100 εξω

αν οπως σου εχει πει πολλακις ο σταυρος δε ξερεις να μετρας δικο σου θεμα

και αν δε τα κανεις ολα αυτα δε θα βγαλεις παραπανω απο 5αλογα απο οτι εισαι τωρα.

δε περιγραφω αλλο αει σιχτηρ παω να δουλεψω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 15:01:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΕΧΥΝ ΓΡΑΦΤΕΙ ΑΠΕΙΡΑ ΠΟΣΤ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΑΜΩΦΟΡΟΥΜ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 705 ΚΑΙ ΤΟΥΣ 708 ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕ ΛΕΝΕ ΜΙΑ ΣΑΝ ΕΚΚΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΤΙ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ
ΚΛΑΨΟΜΟΥΝΗ

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΟΠΙΚ ΓΙΑ ΤΑ ΕΚΚΕΝΤΡΑ ΣΕ 106
Α ΝΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΙΔΙΟ ΜΟΤΕΡ ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 15:07:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
400εκκεντρα
200προγραμμα
150καινουργια ελατηρια βαλβιδων με καπελωτα
500περαστικα τους με ανοιγμα καπακι και καθαρισμα κεφαλης ΤΑ ΠΑΝΤΑ χωρις ροικη αλλα ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ λογω πολλων χλμ του μοτερ (170000χλμ λογικα θα εχει μαζεψει μεσα τη μανα και το πατερα του)
100 εξατμιση δε ξερω τι εχει

οκ επεσα 100 εξω

αν οπως σου εχει πει πολλακις ο σταυρος δε ξερεις να μετρας δικο σου θεμα

και αν δε τα κανεις ολα αυτα δε θα βγαλεις παραπανω απο 5αλογα απο οτι εισαι τωρα.

δε περιγραφω αλλο αει σιχτηρ παω να δουλεψω



παμε ξανα...
σωστα αυτη τη φορα... Wink

400 εκκεντρα
50 προγραμμα (αναβαθμιση ειναι δεν παιρνω καινουριο)
100 μεταχειρες ελατηρια και καπελοτα
80 περαστικα εκκεντρων και ελατηριων

ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΑΡΓΟΤΕΡΑ οποτε εχω λεφτα και ορεξη 150

συνολο 630 χωρις εξατμηση , 780 αν την αλλαξω και αυτην..

απο τα 1500 ... ειναι μισα λεφτα.. Rolling eyes

και τα 500 που λες για καθαρισμα κεφαλης κτλ.. μπα... δεν παιζει.
στο ειπα και πρωτο πρωτο. δεν θελω να φτιαξω καινουριο μοτερ ουτε να παρω μεχρι και το τελευταιο αλογο.
θελω να κανω μια οικονομικη κινηση που να μου δωσει παραπανω αλογα..
σε μοτερ 170.000 δεν περιμενω να βγαλω τα μαξιμουμ αλογα. μην τρελαθουμε.

και επισης το 5 αλογα παραπανω που λες κρατα το και σημειωσε το..
οταν με το καλο μπουν τα εκεντρα (οποια και να ειναι) και γινει και η δυναμομετρηση αν βγαλω πανω απο 140 θα σε κανω quote αυτο σου το μυνημα..


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 15:11:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΟΠΙΚ ΓΙΑ ΤΑ ΕΚΚΕΝΤΡΑ ΣΕ 106
Α ΝΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΙΔΙΟ ΜΟΤΕΡ ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?


ρωταω εγω τωρα, γιατι δεν ειμαι σιγουρος.

εχουμε το ιδιο μοτερ (σε κορμο, γιατι καπακι.. παιζει μια δοαφορα)
αρα αν βαλω εγω εκεντρα με βυθισμα 11 (που σε TU5J4 μποινουν κανονικα χωρις να βρισκουν οι βαλβιδες τα πιστονια κτλ.. ) σε μοτερ TU5JP4 θα συνεχιζουν να μην βρισκουν και εκει οι βαλβιδες? ή θα τις παρεις στο χερι? και γιαυτο δινει αλλο κωδικο στους 708 στο 106 και στο 206?

ρωταω... Cool


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 15:43:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πρωτον 11αρι βυθισμα δεν υπαρχει περιπτωση ουτε μια στο τρισεκατομυριο να μην βρισκουν ακομα και σε 206 μοτερ...δευτερον θελω να δω σε ποιον θα πας να σου ανοιξει κεφαλη να σου περασει ελατηρια γιατι με 80 ευρο κανεις δεν θα το κανει


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 15:58:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
eleos re stelio thes na gamisei olo to foroum????

Γιατι ρε,για να γινουν τα δικα μου νευρα κροσια; Laughing

Pugobios έγραψε:
δευτερον θελω να δω σε ποιον θα πας να σου ανοιξει κεφαλη να σου περασει ελατηρια γιατι με 80 ευρο κανεις δεν θα το κανει

Ειπα και εγω,δεν θα το προσεξει κανενας χριστιανος αυτο που εγραψε; Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 17:26:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα ήθελα πολύ να δώ που θα βρει επίσης μεταχειρισμένα ελατήρια και καπελώτα. Τα τσιμουχάκια βαλβίδων βασικά, θες δε θες, θα τα πάρεις καινούρια.

Και μη σου πώ, στα χιλιόμετρα που έχεις, το πιο πιθανό θα είναι να έχουν ήδη κουραστεί και οι βαλβίδες, οπότε θα θέλουν και αυτές άλλαγμα, μιας που θα ανοίξεις καπάκι.


Επίσης θα ήθελα πολύ να ξέρω, με ποιό σκεπτικό θα ανοίξεις καπάκι για να βάλεις εκκεντροφόρους, και με τα 180.000 χλμ. που έχεις, θα αρνηθείς στον εαυτό σου μπροστά στο θέαμα μια κεφαλής του κώλου να κάνεις έναν καθαρισμό για το καλό σου.


Γιατί αν αποφασίσεις να κάνεις τον καθαρισμό στα 200.000 χλμ, σκέψου, θα έχεις πολύ απλά να ξαναλύσεις εκκεντροφόρους κλπ και να ξαναχρονίσεις.



Οπότε κόψε τις μαλ***ες και προσγειώσου λίγο ρε Αλέξη Wink Είναι γνωστό το σκηνικό πως όσο μαζεύονται τα χιλιόμετρα σε ένα αμάξι, τόσο περισσότερα προβλήματα αντικρύζεις όταν προχωράς στα ενδότερα... Και όπως λέω και στον Νικόλα, με πορδές αυγά δε βάφονται Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Απρ 2012, 08:07:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενδιαφέρον!
http://www.kamracing.co.uk/citroen/citroen-saxo/saxo-engine/camshafts/citroen-saxo-vts-fast-road-camshaft-set-cat-cams-1321743.html
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Απρ 2012, 09:49:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγγλικη παπατζα για ακομα μια φορα... Confused

Οι 708 βρισκουν στα μαμα σημαδια ακομα και με 11 συμπιεση.
Πειτε μου τωρα εσεις πως με ιδιο βυθισμα,ιδιες μοιρες και βυθισμα στο ΑΝΣ που δεν ανακοινωνεται,πως θα βγαλουν παραπανω δυναμη... Rolling eyes

Και υποψιν το οτι με 11 συμπιεση υπαρχει προβλημα με την επαφη βαλβιδων/πιστονιων δεν το βγαζω απο το μυαλο μου,ο Stessens το εχει πει. Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Απρ 2012, 10:06:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Αγγλικη παπατζα για ακομα μια φορα... Confused

Οι 708 βρισκουν στα μαμα σημαδια ακομα και με 11 συμπιεση.
Πειτε μου τωρα εσεις πως με ιδιο βυθισμα,ιδιες μοιρες και βυθισμα στο ΑΝΣ που δεν ανακοινωνεται,πως θα βγαλουν παραπανω δυναμη... Rolling eyes

Και υποψιν το οτι με 11 συμπιεση υπαρχει προβλημα με την επαφη βαλβιδων/πιστονιων δεν το βγαζω απο το μυαλο μου,ο Stessens το εχει πει. Rolling eyes

αν καταλαβα καλα, αυτο δε περιγραφουν και μονοι τους? Rolling eyes
We recommend that once the Cat Cams 1321743 camshafts are fitted to the Citroen Saxo VTS you rotate the inlet and exhaust camshaft to make sure the head casting does not foul the camshaft movement. Slight headwork (though this is very rare) may be needed to remove some metal from the head to accomodate this camshaft profile.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Απρ 2012, 10:23:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Head casting ειναι το πανω τμημα στο οποιο κινουνται τα κομβια.
Σαν clearance οριζουν την αποσταση πιστονιου/βαλβιδας.

Απλα επειδη το σεναριο το ειδα με μολις 11 συμπιεση σε ραλλομοτερ και σε JP4 μοτερ ο Stessens λεει οτι κατα πασα πιθανοτητα θα βρισκει,για ακομα μια φορα καποιος λεει μλκιες μιας και οι βελγοι δεν παιρνουν επισημα θεση για τα αγγλικα προφιλ και ουτε καν τα αναφερουν στο site τους. Wink

Το συγκεκριμενο προφιλ δεν υπαρχει καν στην QEP που ειναι αντιπροσωπος της Cat στην Αγγλια.
Γενικα εχει γινει μεγαλο μπαχαλο με τους Cat μιας και η αγγλικη αγορα εχει μεγαλο μεριδιο της παραγωγης τους ομως δεν νομιζω οτι ολα τα προφιλ ειναι μελετημενα οπως καποτε μιας και πιθανοτατα πολλα βγαινουν πολυ γρηγορα στην αγορα χωρις την σχετικη μελετη.

Επισης και κατι που ειχε τονισει ο Sandy απο το αγγλικο 106 club.
Οσο πιο αποτομη η ραμπα του εκκεντροφορου,τοσο μεγαλυτερη η φθορα στο ωστηριο που σε ακραιες περιπτωσεις σπαζει και γινεται το ελα να δεις...
Δυστυχως οι 708 ανηκουν σε αυτην την κατηγορια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 74, 75, 76  Επόμενη
Σελίδα 71 από 76

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2312s (PHP: 70% - SQL: 30%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on