PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Λάδια για 1.6 16v
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάρ 2012, 20:58:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ δηλαδή που αλλάζω κάθε 5kkm + φίλτρο τα Quartz9000-5w40 είμαι και πολύ άπλας να'ούμε ε? Laughing Laughing


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
106PYRGOS (VASILIS)
Μέλος
Μέλος


peugeot 106 1.6 (16v)rallye(2001)

Ένταξη: 07 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 198
Τόπος: ΠΥΡΓΟΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάρ 2012, 21:50:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γνωμη μου ενα λαδι,οποιο κ να ειναι αυτο.οι πολλες αλλαγες σε ιξωδες μαρκες ημι η συνθετικο δε νομιζω οτι κανει καλο.εγω βαζω 300V crhono Motul εδω κ πολλες χιλιαδες χιλιομετρα,θερμοκρασιες φυσιολογικες κ καταναλωση λαδιου πολυ μικρη.μοτερ με 230.000χλμ+. φιλτρο λαδιου παντα κ βενζινης μαζι.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάρ 2012, 22:52:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κάποτε πίστευα κ εγώ στις συχνές αλλαγές, αλλά πλέον τα λάδια είναι τόσο εξελιγμένα που είναι περιττό. Νομίζω ανα 12.000 χιλ. ένα καλό ημισυνθετικό κ ανα 20.000 ένα συνθετικό αντέχει άνετα. Φυσικά εννοείται ότι ελέγχουμε τη στάθμη κ συμπληρώνουμε αν κατέβει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάρ 2012, 22:55:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιαννη,τις μλκιες που σας λεει ο γνωστος-αγνωστος μην τις πιστευετε...
Βαλε οτι λαδι θες και τραβα το 15.000 χλμ χωρις να το εχεις και συνεχεια στο σκισιμο και δες μετα πως θα ειναι...
Ακομα και το καλυτερο λαδι να παρεις,ουτε τις μισες του λιπαντικες ιδιοτητες δεν εχει μετα απο τοσες ωρες λειτουργιας.

Ιδιαιτερα στα ατμοσφαιρικα πολυστροφα μοτερ,ουτε 10 δεν αντεχουν και με ολα τα χλμ σε ανοιχτο δρομο. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάρ 2012, 22:56:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

που βασίζεσαι ότι ειναι εξελιγμένα και μπορούν να ανταποκριθούν πλέον σε περισσότερα km?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάρ 2012, 23:07:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για το 106 μιλάτε συγκεκριμένα, έτσι;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάρ 2012, 23:26:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω διαβάσει κάποιες μελέτες κ το έιδα στην πράξη να κρατάν λάδια (ο γνωστός άγνωστος) 30.000 χιλ, να φανταστείτε ο ίδιος είναι έμπορος λαδιών κ τα έχει με τον τόνο. Λέω να πειραματιστώ στο ΑΧ αφήνοντας λάδια που μου έδωσε 12.000 χιλ. κ μετά να τα βγάλω κ να τα δω πως θα ναι.
Επίσης τα συνθετικά έχουν την ιδιότητα να σε προειδοποιούν ότι ήρθε η ώρα της αλλαγής τους όταν αρχίσουν να καίγονται. Αυτό το διάβασα σε αναλύσεις, είναι έτσι κατασκευασμένα που ενώ έχουν χάσει τις λιπαντικές τους ιδιότητες αρχίζουν να καίγονται συνεχίζοντας έτσι να λιπαίνουν.

Επίσης Στέλιο σε ανοιχτό δρόμο τα λάδια καταπονούνται 2-3 φορές περισσότερο από την πόλη, αυτό είναι αποδεδειγμένο, επειδή οι σύγχρονοι κινητήρες σε ταξίδι δουλεύουν συνέχεια στα όριο των θερμοκρασιών τους κ σε υψηλές στροφές.

Μιλάμε για κινητήρες που δεν έχουν φθαρμένα ελατήρια ή βλάβες κ είναι ρυθμισμενοι σωστά κ για επώνυμα συνθετικά λάδια.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την GEMI στις Τετ 28 Μάρ 2012, 23:32:00, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
8emos (8emos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 106 rally 16v(2002)

Ένταξη: 16 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 60
Τόπος: athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάρ 2012, 23:31:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το καλό λάδι είναι σχετικό..το μοτυλ 300v που είναι απο τα καλήτερα λάδια δεν πρέπει να το κρατάς πανω απο 5000 γιατι είναι σχεδόν αγωνιστικο λάδι και δέν έχει τοσα καθαρηστικά οσο ένα συμβατικό ηψηλών επιδόσεων.Εχω δεί κινητήρες με κακή συντήρηση που το λάδι εχει γίνει σαν γράσο και πολύ ποιο κολόδες.Τα λάδια μην τα λύπαστε να τα αλλάζετε.Βέβαια ενας κινητήρας με κακή συντήρηση θα βγαλει ακομα και 200.000 χιλιόμετρα απλα μετά θα ειναι για πέταμα ενω ενας καλοσυντηρημένος(ασχετα με το αν τρωει σκισιμο ή οχι)θα βγάλει 300.000 σιγουρα και με μια απλη ανακατασκεύη σε ελατήρια και μεταλα μπορει να βγάλει αλλα τόσα.Βλέπω στα καινούργια αμάξια(ειδικα στα γερμανικά)οι αλλαγες λαδίων είναι ανα 25.000 με 30.000,,κάτι το οποίο εγω θεωρώ τουλάχιστον τραγικό.Οσο τέλεια και να είναι μία ΜΕΚ και όσο εξελιγμένο να είναι ένα λάδι δέν μπορεί να αντέξει μακροχρόνια με τέτοια συντήρηση.Επίσης στα 106 αν είστε σε εργοστασιακη μορφη(δηλαδή χωρις προγραμμα με πλουσια μιγματα κτλ) η άποψη μου είναι να αγοραζετε φθηνα μπουζι(εγω παιρνω τις equyem 10 ευρο τα 4)και να τα αλλάζετε ανα 10.000.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάρ 2012, 23:39:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα motul δεν είναι τόσο καλά λιπαντικά όσο πιστεύεις.

Πάρε έναν πίνακα με αναλύσεις κ κατάταξη να βγάλεις τα συμπεράσματά σου :

Μετά από 25.000 μίλια στο τεστ πρώτα ήταν τα amsoil, motorcraft και mobil 1. Τα υπόλοιπα ηταν κάτω από το με΄σο όρο.
Η διαδορά μεταξύ των 3 πρώτων είναι ότι τα amsoil τα εβγαλαν μετά από 25.000 μιλια τα motocraft μετά από 5 κ τα mobil μετά από 15.
Έχει κ pdf file κατέβασέτο να το διαβάσεις με την ησυχία σου.

http://buysynthetic.auto.officelive.com/Amsoil_VS_Mobile_1_Extended_Performance.aspx
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
8emos (8emos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 106 rally 16v(2002)

Ένταξη: 16 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 60
Τόπος: athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2012, 00:01:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε Γίαννη άμα πίστευα οτι ήταν καλά θα τα χρησιμοποίουσα,μιλάω κατα γενική ομολογία Wink (Για εμένα είναι αδικαιολόγητα ακριβά).Πολύ ενδιαφέρον το αρχείο που έστειλες,βέβαια κρατάω κάποια επιφύλαξη για την αντικειμενικότητα.Απο τι στιγμή που αλλάζω λάδια κάθε 5000 πιστεύω οτι τα τοταλ που χρησίμοποιώ λιπαίνουν και προστατεύουν τον κινήτηρα σε πάρα πολύ ικανοποιητικό σημείο.Για τα amsoil τώρα δεν έχω προσωπική εμπειρία αλλα μόνο καλά ακούω αλλά απο τι στιγμή που τα τόταλ εχουν 27 ευρό γιατί να δωσω 40 ποσο μάλλον 50-60 που έχουν τα μοτυλ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2012, 00:43:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολυ ενδιαφεροντα αυτα που αναφερετε,
απλα να προσθεσω κατι...

Για καθε κινητηρα υπαρχει και το αναλογο λιπαντικο.
(μαλιστα υπαρχουν ολοκληρες σειρες λιπαντικων που φτιαχτηκαν η τροποποιηθηκαν προκειμενω να ταιριαζουνε αποκλειστικα για συγκεκριμενα μοτερ)

πχ το μομπιλ 0-40 για το αμαξι του πατερα μου ειναι μια χαρα
ενω για το δικο μου ειναι μια απο τις χειροτερες επιλογες που μπορω να κανω...

Οπως και το αν τροποποιησετε εντονα το μοτερ σας
τοτε το ενδεδειγμενο λιπαντικο του κατασκευαστη ισως και να ειναι απο μη επαρκες εως και ακαταληλο.

Μην κρινετε ενα λιπαντικο με το αναγραφομενο ιξωδες του
η τα οποια απανταχου τεστ...
Τα λεφτα ειναι παρα πολλα και ακομα και κατασκευαστες κανουν πισω και αφηνουν παραθυριακια για ατασθαλιες.
Και θα μου πειτε, οκ εγω βαζω φθηνα λαδια και δεν με νοιαζει γιατι με 300 ευρω παιρνω (μεταχειρο) μοτερ
(το οποιο λες και θα μπει μονο του μεσα στο engine bay χωρις αλλα εξοδα αλλα τεσπα...)

Ναι υπαρχουνε περιπτωσεις κινητηρων ειδηκα τελιωμενων καταστασεων
που οταν περιμενεις απλα να κολησει/σπασει. Εκει δεν αξιζει να ασχοληθεις, ειτε ανοιξε το και φτιαχτο η πετα και βαλε αλλο.
Αλλα.......
κατα μεσο ορο ενας κινητηρας οσο μεγαλυτερη αποδοση εχει τοσο ποιο ευαλωτος γινεται στη λαθος συντηρηση, συμπεριλαμβανωμενης και της λιπανσης φυσικα.

Και ακομα και ενα καλομεταχειρησμενο μοτερ να εχεις
ειναι κριμα να το καταστρεψεις βαζωντας ακαταληλα λαδια...
Αφου με το σωστο λιπαντικο και αλλαγες μπορεις να εξασφαλισεις τουλαχιστο 100.000χλμ επιπλεον σωστης διαρκειας ζωης.
(Υπο ΚΣ φυσικα)

Και οσο για το κοστος των καλων λαδιων?
παιδια ψαχτειτε λιγακι... Wink

πχ το τοταλ κουαρτζ 9000 ενερτζι 0-30 το εχω δει στην αθηνα στα 18 ευρω το λιτρο "φηλικη" τιμη Evil
ενω απο εμπαυ τα εχεις σπιτι σου με 6κατι (δεν θυμαμαι τωρα ακριβως) ευρω το λιτρο.
Η απο επισημη αντιπροσωπια της πεζω με κατι λιγοτερο απο 10 ευρω το λιτρο Exclamation
Και μιλαμε για πανακριβο λαδι, ειδηκων αποδοσεων και αντοχων...

Και για να επιστρεψω παλι στην κουβεντα μας.
θελει προσοχη και γνωση οταν αλλαζεις τυπο λαδιου,
καποιες φορες χρειαζεται και καποιες αλλες απαγορευεται.
Ειναι τοσο δυσκολο και πολυπλοκο που δεν μπορουμε να γενικευσουμε...

Αλλα επειδη μου αρεσει να μιλαω με στοιχεια και γεγονοτα.
Ενας απο τους λογους που εσπασαν 2 ΤΗΡ που φοραγανε μονο προγραμμα ενω ηταν σε ολα τα αλλα μαμα ξερετε ποιος ηταν?
Το οτι ειχαν λαθος λιπαντικο,
το οποιο "μολυνθηκε" απο τα πλουσια μιγματα που δουλευανε τα μοτερ
σε συνδιασμο με τις υψηλες θερμοκρασιες καυσης (οχι καυσαεριων)
το λαδι απλα διαλυσε και εγινε στην κυριολεξια νερο με αποτελεσμα να σπασουν οι κινητηρες...
Και θα μου πειτε τωρα, αν δεν ειχε προγραμμα δεν θα εσπαγε?
οχι δεν θα εσπαγε,
αλλα θα ειχε παρει οδηγους βαλβιδων στο χερι το πολυ μεχρι τις 50000χλμ και μεχρι τοτε θα ειχε συνεχομενα προβληματα χρονισμου και εντονης φθορας στο μοτερ...
Η εντονα λερωμενη εισαγωγη και θα τους φταιγανε οι αναθυμιασεις, ο αναδρομος ερμης που τα εφτιαξε με τον γκεη δια και παει λεγοντας... Laughing

Και για να μην μου πειτε οτι εσεις σε αυτο το τοπικ δεν ασχολειστε με ΤΗΡ που σας εφερα παραδειγμα (και καλα κανετε Laughing )

Οπως και να εχει ομως ρε παδια. Οσο φθηνα η ευκολα τελος παντων μπορει εσεις να αλλαζετε μοτερ, δεν αποτελει δηκαιολογια για να μη βαζετε το σωστο λιπαντικο που χρειαζεται.


Και για να κανουμε και λιγο πλακα...

Το λαδι για τους κινητηρες ειναι οτι το αιμα για τον ανθρωπο.
Οτι η πρεζα για το πρεζονι.
Οτι το αλκοολ για τον αλκολικο.
Οτι το φαγητο για τον πεινασμενο
Οτι το σεξ για τον αγαμητο
και παει λεγοντας Laughing
(αν θελετε βρισκω και αλλα παραδειγματα Very happy )
Αν δεν τα εχει δεν επιβιωνει,
αν δεν τα εχει στη σωστη ποιοτητα παλι δεν θα τη βγαλει για πολυ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2012, 08:28:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιαννη,για να μην τρεφεις αυταπατες,το ΑΠΘ ξερεις που ειναι...
Πηγαινε ενα δειγμα απο καινουργιο λιπαντικο,πηγαινε και το ιδιο λιπαντικο μετα απο 10.000 χλμ και θα δεις...

Εγω ξερω ανθρωπο που πληρωσε και του εκαναν αναλυση,ασχετα αν επισημα δεν το κανουν.
Αν προτιθεσαι να δοκιμασεις,να δω αν μπορει να ξαναγινει τετοια μελετη.

Εναλλακτικα,Blackstone Labs...
Στελνεις τα δειγματα σου και σου απαντανε.
Οχι τιποτα αλλο,για να μην υπαρχουν λογια του αερα και παπατζιλικια...
Ηδη στο forum των 4Τ τον γνωστο-αγνωστο λιγο ακομα και θα τον λιθοβολουσαν...
Μην κοιτας που στο αδελφο club που δεν ασχολουνται και πολυ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2012, 10:58:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν είμαι απόλυτος, θα το ψάξω το θέμα κ θα σου πω. Όπως είπα πρώτη φορά θα αφήσω λάδια πάνω από 10.000 χιλ. Επίσης λόγω εμπειρίας καταλαβαίνω κ την συμπεριφορά του κινητήρα πότε ένα λιπαντικό είναι στα τελευταια του.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2012, 11:21:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάντως ακολουθώ τα βήματα και του προηγούμενου ιδιοκτήτη και βάζω αποκλειστικά total quartz 9000 5-40 με αλλαγές κάθε 7000-8000 χλμ
και ,χτυπήστε ξύλο, εώς και τώρα στα 112.000 χλμ
ούτε φτύνει λάδια στις αναθυμιάσεις (το παλιό μου τα έκανε όλα πτάνα)
ούτε χάνει συμπίεση σε κάποιο κύλινδρο (διαφορά 2 psi έβγαλε στο 4ο...όλοι οι άλλοι το ίδιο)
όπως επίσης ούτε 'σπασμένα' βγαίνουν αλλα ούτε μυρίζουν....

προτιμώ να το σέβομαι σε αυτά τα πράγματα δεδομένου οτι το τρώει το σκίσιμο του παρά να 'τα λυπάμαι' και να τα κλαίω στο μέλλον...καλύτερα λίγα λίγα παρά μαζεμένα Wink


Υ.Γ.Surprisedk ίσως είναι λεπτό αλλα το προτιμώ γιατί κάνω αρκετές μικρές διαδρομές που καλά καλά δε φτάνει τους 90 εώς τη δουλειά μου..Επίσης βγαίνω εθνική για να πάω στη σχολή μου πριν καν καλά καλά αρχίσει να ζεστένεται το νερό/λάδι....Απλά φροντίζω να μη το σκίζω παρατεταμένα ειδικά τις πολύ ζεστές καλοκαιρινές μέρες...Συνηθίζω να λαμβάνω υπόψην τη θερμ. λαδιού δεδομένου οτι σε χ θερμοκρασία ένα 10-40 θα ήταν πιο χονδρό ενώ το δικό μου θα είναι νερό φροντίζω να το κρατάω χαμηλά όσο γίνεται.....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2012, 12:05:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άσχετο παιδιά, αλλά όταν αλλάζετε τα λάδια που τα πετάτε ?
Προσωπικά τα μαζεύω σε δοχεία κ τα δίνω σε βενζινάδικα.. Μιλάμε για τρομερή ρύπανση όταν πετιούνται στο περιβάλλον..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2012, 12:48:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

reselie-206 έγραψε:
Εγώ πάντως ακολουθώ τα βήματα και του προηγούμενου ιδιοκτήτη και βάζω αποκλειστικά total quartz 9000 5-40 με αλλαγές κάθε 7000-8000 χλμ
και ,χτυπήστε ξύλο, εώς και τώρα στα 112.000 χλμ
ούτε φτύνει λάδια στις αναθυμιάσεις (το παλιό μου τα έκανε όλα πτάνα)
ούτε χάνει συμπίεση σε κάποιο κύλινδρο (διαφορά 2 psi έβγαλε στο 4ο...όλοι οι άλλοι το ίδιο)
όπως επίσης ούτε 'σπασμένα' βγαίνουν αλλα ούτε μυρίζουν....

προτιμώ να το σέβομαι σε αυτά τα πράγματα δεδομένου οτι το τρώει το σκίσιμο του παρά να 'τα λυπάμαι' και να τα κλαίω στο μέλλον...καλύτερα λίγα λίγα παρά μαζεμένα Wink


Υ.Γ.Surprisedk ίσως είναι λεπτό αλλα το προτιμώ γιατί κάνω αρκετές μικρές διαδρομές που καλά καλά δε φτάνει τους 90 εώς τη δουλειά μου..Επίσης βγαίνω εθνική για να πάω στη σχολή μου πριν καν καλά καλά αρχίσει να ζεστένεται το νερό/λάδι....Απλά φροντίζω να μη το σκίζω παρατεταμένα ειδικά τις πολύ ζεστές καλοκαιρινές μέρες...Συνηθίζω να λαμβάνω υπόψην τη θερμ. λαδιού δεδομένου οτι σε χ θερμοκρασία ένα 10-40 θα ήταν πιο χονδρό ενώ το δικό μου θα είναι νερό φροντίζω να το κρατάω χαμηλά όσο γίνεται.....


Taso ayto tο λιπαντικο αντεχει στην θερμικη καταπονιση πολυυυυυυυυυυ μα πολυ παραπανω απο ενα 10-40 ορυκτελαιο (που για λογους μαρκετιν τα ονομαζουν "ημι-συνθετικα")
Αλλα επειδη το λιπαντικο χρησιμοποιειται και σαν επιπελον ψυκτικο μεσο απο τον κινητηρα (αλλα αναλογα το σεταπ που δινει ο κατασκευαστης μεταβαλεται αυτο) η ενδειξη στο θερμομετρο λαδιου ναι μεν εχει σημασια και θελει προσοχη, αλλα για τη συγκριση ενος λιπαντικου με το αλλο μην το εχεις σαν μοναδικο μετρο συγκρισης...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
8emos (8emos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 106 rally 16v(2002)

Ένταξη: 16 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 60
Τόπος: athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2012, 14:28:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδή Θανάση ποίο λιπαντικό μας προτείνεις για τα ραλάκια μας?Οσο αναφορα το ιξώδες εχω ακούσει απόψεις του τύπου 5-40 χειμώνα 10-40 καλοκαίρι.Κατα πόσο στέκει κάτι τέτοιο?Για τα ημισυνθετικά που ανέφερες οτι είναι ορυκτέλαια,δηλαδή το λάδι που χρησιμοποιώ εγώ(total quartz 7000 10-40 )δεν μου προσφέρει επαρκή προστασία?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2012, 14:49:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καθολου...
Αυτος που προτεινει αλλαγη ιξωδους αναλογα την εποχη ειναι τουλαχιστον μλκας(εκτος απο ασχετος)...

Επισης επαναλαμβανω...
Σε TU5J4 τα 5αρια ειναι πολυ λεπτα.
Μην συγκρινετε με τα JP4 μιας και στροφαρουν 1000 στροφες κατω.
Για αυτο και τα J4 εχουν την ρημαδιασμενη την ψυκτρα λαδιου οπως και τις επιπροσθετες αναθυμιασεις στο μπλοκ και τα διαφοροποιημενα καπακια των εκκεντροφορων.

reselie-206 έγραψε:
...
ούτε χάνει συμπίεση σε κάποιο κύλινδρο (διαφορά 2 psi έβγαλε στο 4ο...όλοι οι άλλοι το ίδιο)...

Τασο στο ειχα πει ξανα...Η συμπιεση σου ειναι χαμηλη(αν μετρησατε σωστα).
Στο τελος θα με αναγκασετε να ανεβαζω βιντεο με μετρησεις για να σας πειθω... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2012, 15:15:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

reselie-206 έγραψε:
...
ούτε χάνει συμπίεση σε κάποιο κύλινδρο (διαφορά 2 psi έβγαλε στο 4ο...όλοι οι άλλοι το ίδιο)...

Τασο στο ειχα πει ξανα...Η συμπιεση σου ειναι χαμηλη(αν μετρησατε σωστα).
Στο τελος θα με αναγκασετε να ανεβαζω βιντεο με μετρησεις για να σας πειθω... Confused[/quote]


Eγώ το είπα απο άποψη διαφοράς ανα κύλινδρο...

χαμηλή μπορεί να βγήκε (φαντάζομαι) λόγω 1002 παραμέτρων (αρκετά ζεστό μοτέρ , λάθος τρόπος μέτρησης ...) όπως και κάποιος άλλος εδώ ειχε μετρήσει κάτι 170άρια


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Απρ 2012, 00:54:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μεκανικ , σε ενα jp4 μοτερ με 170.000 χλμ και φτιαγμενο (ραλοεκεντρα εξαμισεις εισαγωγες μπεκ κτλ, κοφτη στις 7200 κπλ)

Τι λαδια θα προτεινες και αλλαγές καθε ποτε?

Επισης ποσο ειναι λογικο να καιει ενα τετοιο μοτερ (λαδι 10 - 40) στα 5000 χλμ? 300ml ? 500ml? οι αναθυμιασεις ειναι οφφ, βγαινουν σε κουτι δεν ξαναγυρνανε μεσα (λογικα καποια ml χανονται και απο εκει.)

Πες μου την γνωμη σου περι των παραπανω?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενη
Σελίδα 6 από 8

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1739s (PHP: 67% - SQL: 33%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on