PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Παράξενο πρόβλημα σε 207 rc
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάρ 2012, 00:24:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το γρανάζι έχει και εσωτερικά ένα βελάκι που δείχνει αν είναι κεντραρισμένος σωστά ο μηχανισμός του. Αν το αγνοήσεις είναι κακό πράγμα.

Μέσα του έχει ένα ελατήριο και 4 θαλάμους. Το ελατήριο επαναφέρει το γρανάζι στην αρχική του θέση όταν οι θάλαμοι αδειάσουν από λάδι.
Οι θάλαμοι δημιουργούνται ανάμεσα σε ένα σταυρό, που βιδώνει προς τον εκκεντροφόρο και το σώμα του συστήματος μεταβλητού που είναι το κέλυφός του (με το γρανάζι καδένας).

Αν τυχόν δεν αδειάσουν από λάδι τότε το γρανάζι παραμένει στην προχωρημένη θεση. Δεν είναι σωστό να γίνει χρόνισμα κινητήρα έτσι γιατί τα εργαλεία κουμπωνουν αλλού για αλλού.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
petrance (petros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 Le ManS

Ένταξη: 01 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 49
Τόπος: γιαννιτσα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάρ 2012, 00:31:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στελιο ο μονος τροπος για να τσεκαρω το γραναζι ειναι παλι να το ανοιξουνε εε???η μεσω εγκεφαλου αν δουν τον μεταβλητο παει να πει οτι δεν χριαζεται να το ανοιξουμε????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petrance (petros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 Le ManS

Ένταξη: 01 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 49
Τόπος: γιαννιτσα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάρ 2012, 22:51:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδες το προβλημα δεν εχει λυθει και μαλιστα επεσε ακομα λιγο η πιεση....δε ξερω τι αλλο να πω τη δευτερα παιρνω τηλ να κλεισω ραντεβου στην λαιον θεσ/νικη δεν παει αλλο.....ειχα σπασμενη φλατζα στο dp που συνδεεται με τη τουρμπινα την αλλαξαμε κοιταξανε ξανα τη σκαστρα τπτ απο τοτε χειροτερεψε η πιεση...θελω να πιστευω πως δεν οφειλεται στην μεγαλη διαμετρο της εξατμισης.....απ'οτι φενεται το πορτακι της gate δεν κλεινει τελειως που μπορει να οφειλεται αυτο??????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tasos_vl (Tasos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 rallye facelift

Ένταξη: 23 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 62
Τόπος: Out of space!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2012, 00:36:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Όχι, αυτό το γρανάζι είναι σε σωστή θέση με βάση τις οδηγίες από την Peugeot.

Αυτό που φοβάμαι για τον Πέτρο είναι ότι του κλείδωσαν το σετ χρονισμού με το γρανάζι του μεταβλητού σε λάθος θέση.

Που σημαίνει ότι όλο το μοτέρ είναι χρονισμένο άλλα αντ'άλλων και δεν πρόκειται να ισιώσει με κανένα καινούργιο αισθητήρα.
Μόλις κάνει adaptation ο εγκέφαλος θα χάσει πάλι την πίεση του και τα fuel trims θα ξαναπάνε στο 20+%.
εαν ειναι ετσι γιατί απο τα κεντρικα δεν λενε να ξανα δουν για τυχόν λάθος στο συγκεκριμενο κομμάτι κ αλλάζουν αισθητιρες αβαρετα; να ρωτήσω και κατι ακόμα, υπάρχει περίπτωση να μου έκαιγε λάδια επιδι το γρανάζι μεταβλητου να ηταν σε λαθος θεση;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2012, 00:45:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tasos_vl έγραψε:
salex έγραψε:
Όχι, αυτό το γρανάζι είναι σε σωστή θέση με βάση τις οδηγίες από την Peugeot.

Αυτό που φοβάμαι για τον Πέτρο είναι ότι του κλείδωσαν το σετ χρονισμού με το γρανάζι του μεταβλητού σε λάθος θέση.

Που σημαίνει ότι όλο το μοτέρ είναι χρονισμένο άλλα αντ'άλλων και δεν πρόκειται να ισιώσει με κανένα καινούργιο αισθητήρα.
Μόλις κάνει adaptation ο εγκέφαλος θα χάσει πάλι την πίεση του και τα fuel trims θα ξαναπάνε στο 20+%.
εαν ειναι ετσι γιατί απο τα κεντρικα δεν λενε να ξανα δουν για τυχόν λάθος στο συγκεκριμενο κομμάτι κ αλλάζουν αισθητιρες αβαρετα; να ρωτήσω και κατι ακόμα, υπάρχει περίπτωση να μου έκαιγε λάδια επιδι το γρανάζι μεταβλητου να ηταν σε λαθος θεση;

Γιατι ειναι σίγουροι οτι το έχουν κανει σωστά, ασχετα αν ειναι ετσι ή οχι. Τους αισθητηρες που σου αλλαζουν καθε φορα τους πληρώνεις?
Και οχι δεν υπαρχει περίπτωση να σου έκαιγε λάδια λόγω μεταβλητού.



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tasos_vl (Tasos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 rallye facelift

Ένταξη: 23 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 62
Τόπος: Out of space!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2012, 00:52:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
tasos_vl έγραψε:
salex έγραψε:
Όχι, αυτό το γρανάζι είναι σε σωστή θέση με βάση τις οδηγίες από την Peugeot.

Αυτό που φοβάμαι για τον Πέτρο είναι ότι του κλείδωσαν το σετ χρονισμού με το γρανάζι του μεταβλητού σε λάθος θέση.

Που σημαίνει ότι όλο το μοτέρ είναι χρονισμένο άλλα αντ'άλλων και δεν πρόκειται να ισιώσει με κανένα καινούργιο αισθητήρα.
Μόλις κάνει adaptation ο εγκέφαλος θα χάσει πάλι την πίεση του και τα fuel trims θα ξαναπάνε στο 20+%.
εαν ειναι ετσι γιατί απο τα κεντρικα δεν λενε να ξανα δουν για τυχόν λάθος στο συγκεκριμενο κομμάτι κ αλλάζουν αισθητιρες αβαρετα; να ρωτήσω και κατι ακόμα, υπάρχει περίπτωση να μου έκαιγε λάδια επιδι το γρανάζι μεταβλητου να ηταν σε λαθος θεση;

Γιατι ειναι σίγουροι οτι το έχουν κανει σωστά, ασχετα αν ειναι ετσι ή οχι. Τους αισθητηρες που σου αλλαζουν καθε φορα τους πληρώνεις?
Και οχι δεν υπαρχει περίπτωση να σου έκαιγε λάδια λόγω μεταβλητού.
Οχι, δεν πληρώνα τίποτα. Ειχα εγγύηση. Γιατι ρωτάς;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2012, 00:56:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τοτε απλα πιστεύουν οτι το εχουν κάνει σωστά.



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tasos_vl (Tasos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 rallye facelift

Ένταξη: 23 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 62
Τόπος: Out of space!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2012, 01:03:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
Τοτε απλα πιστεύουν οτι το εχουν κάνει σωστά.
δεν ξέρω... Ισως να εχεις δίκιο... Απλα μετα τον αισθητιρα κρούσης ολα οκ.. Τωρα απο πιεση κτλπ δεν ξέρω τι γινότα γιατι δεν εχω τιποτα να μετρισω. Αλλα μετα απο λιγο καιρο έκαιγε πολυ λάδι..


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petrance (petros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 Le ManS

Ένταξη: 01 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 49
Τόπος: γιαννιτσα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2012, 19:49:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια τα fuel trims επεσαν στο 3,1% ερωτηση κρισεως..ο λαμδα μου στον κοφτη ειναι 0,9 ειναι καλα εκει η οχι????και μεσω obd η πιεση μεχρι 0.7 σηκωσε ενω στο οργανακι που το εχω μηχανικο(μεσω etube)εδειξε και 1bar...σε 12 ωρες θα ειμαι καθ'οδον για τα κεντρικα στη θεσν/νικη να το τσεκαρουν....το θεμα ειναι αν οντως ειναι το γραναζι του μεταβλητου θα το καταλαβουν με τον υπολογιστη????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2012, 22:43:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

petrance έγραψε:
παιδια τα fuel trims επεσαν στο 3,1% ερωτηση κρισεως..ο λαμδα μου στον κοφτη ειναι 0,9 ειναι καλα εκει η οχι????και μεσω obd η πιεση μεχρι 0.7 σηκωσε ενω στο οργανακι που το εχω μηχανικο(μεσω etube)εδειξε και 1bar...σε 12 ωρες θα ειμαι καθ'οδον για τα κεντρικα στη θεσν/νικη να το τσεκαρουν....το θεμα ειναι αν οντως ειναι το γραναζι του μεταβλητου θα το καταλαβουν με τον υπολογιστη????


Για να βλέπεις τον λάμδα στο 0.9(v?) υποθέτω οτι βλέπεις τον downstream, δηλαδή αυτόν μετά τον καταλύτη. Αυτός είναι ο μόνος που δίνει volt ενώ o upstream(πρίν τον καταλύτη) δίνει μόνο mA μέσω διαγνωστικού. Όσο ανεβαίνουν τα volt του downstream τόσο πλούσιο μείγμα βλέπεις. Βέβαια δεν ξέρω τι γίνεται στην περίπτωση που ο πάνω βλέπει φτωχό και ο κάτω πλούσιο με αποτέλεσμα να σου στεγνώνει το μείγμα ο εγκέφαλος γιατί και καλά βλέπει πλούσιο.

Αν ηταν το γρανάζι σου, απο τον αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου θα σου έβγαζε σφάλμα οτι το μετρήσιμο δεν είναι ίδιο με το target αν και δεν ξέρω τι ανοχές έχει το πρόγραμμα. Ο σάλεξ ίσως ξέρει περισσότερες λεπτομέριες επ αυτού.

Υπόψιν, αν έχεις καταργήσει τον κάτω λάμδα μέσω προγράμματος και είσαι σίγουρος οτι το AFR που διαβάζει ο upstream είναι οκ, τότε ψάχνεσαι αλλού. Αλλά πρέπει να είσαι βέβαιος για το αν έχεις καταργήσει τον downstream.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petrance (petros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 Le ManS

Ένταξη: 01 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 49
Τόπος: γιαννιτσα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάρ 2012, 00:53:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οχι για τον επανω λαμδα λεω.....πανω στο dp ειναι και τον κατω δεν τον εχω καταργησει....και ειμαι μαμα χωρις προγραμμα....φιλτρο εξατμιση και i/c!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάρ 2012, 01:46:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν το 0.9 είναι τιμή λάμδα και όχι volt μια χαρά είσαι

λ 0.90 => AFR 13.23
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petrance (petros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 Le ManS

Ένταξη: 01 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 49
Τόπος: γιαννιτσα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάρ 2012, 01:52:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η πιεση μεσω obd ειναι λιγο πιο πεσμενη απ'οτι βλεπω στο οργανακι που το εχω με σωληνακι μεσω etube!!!! στο οργανακι βλεπω 1 over ενω μεσω Obd βλεπω 0,7 με 0,8 over και το σταθερο ειναι 0,6 ....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petrance (petros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 Le ManS

Ένταξη: 01 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 49
Τόπος: γιαννιτσα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάρ 2012, 01:53:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και τι εστι afr????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάρ 2012, 09:53:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Air fuel ratio.

14.7/1 Αερας/Καυσιμο = 0% Short term fuel
13,23/1 Αεραας/Καυσιμο = -10% Short term fuel

Αρα αν δεν κανω λαθος δουλευει 10% πλουσιο στον κοφτη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petrance (petros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 Le ManS

Ένταξη: 01 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 49
Τόπος: γιαννιτσα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάρ 2012, 15:54:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδες καλησπερα σε ολους ΠΑΙΔΙΑ ΣΩΘΗΚΑΑΑΑΑΑ Smile
τελικα ηθελα update ειχαν στα κεντρικα και ολα καλα...αυτη τη στιγμη μη σας πω οτι σημερα ειμαι ο πιο ευτυχισμενος πεζακιας των βαλκανιων Smile σας ευχαριστω θερμα ολους για την στηριξη που δειξατε.....!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάρ 2012, 17:48:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν κάνεις ένα ρεζουμέ τι συμπτώματα είχες, τι άλλαξες και τι διαφορές είδες απο κάθε αλλαγή μέχρι να βρείς τι παίζει;

Καλοτάξιδος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
piratee (vasilis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 GT (2008)

Ένταξη: 07 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 112
Τόπος: Τρίκαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάρ 2012, 17:51:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είδες που στο λέγαμε? Κ το δικό μου, φτου να μη το ξαναματιάσω, δεν μου έχει κάνει τίποτα πλέον.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tasos_vl (Tasos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 rallye facelift

Ένταξη: 23 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 62
Τόπος: Out of space!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάρ 2012, 18:42:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αντε καλοταξιδο!!! Και γω οταν παω να βαλω συναγερμο θα το πατησω μια αναβάθμιση. Καλοταξιδος και πάλι!!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pipis (Spiros)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.6 GT 5D

Ένταξη: 28 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 294

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Μάϊ 2012, 10:40:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα με τον ρυθμιστή ποιότητας καυσίμου και έχω κάνει update στον εγκέφαλο το 2011 θέλω να ρωτήσω άμα γίνεται να ξανακάνω και ας μην έχει βγεί πιο μεταγενέστερο απο του 2010.Μπάς και λυθεί το πρόβλημα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 5 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2746s (PHP: 65% - SQL: 35%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on