PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 rc wastegate
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ParisMcridis (paris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II

Ένταξη: 26 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 979

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Δεκ 2011, 00:48:04    Θέμα δημοσίευσης: 207 rc wastegate Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεδομενου οτι εχουμε ιδια τουρμπινα K03s με τα ibiza cupra ηθελα να ρωτησω αν αξιζει η αλλαγη της μαμα wastegate με μια forge η οτι αλλο για cupra.Δεδομενου οτι το ελατηριο της aftermarket ειναι πιο σκληρο δε θα κραταει πιο πολυ πιεση ψηλα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Δεκ 2011, 14:59:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν αξίζει...!
Δεν θα κερδίσεις κατι...ασε που χωρίς πρόγραμμα.. παραπάνω πίεση = check engine..!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
106PT52.5 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 17 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 98

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 14:10:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αξιζει και πολυ μαλιστα καθως η μαμα wastegate στα 207 δουλευει με υποπιεση κοινως περνει εντολη για να σηκωσει την πιεση ενω η μμα απο το Impiza σηκωνει πιεση μονη της και ο εγκεφαλος της δινει εντολη να την ριξει μια ςκαι λειτουργει με πιεση. Δεν ειναι κατι απλο καθως πιθανον να χρειαστει να αλλαχυει και η ν75 με μια απο vag καθως η δικη μας δουλευει επισης αναποδα. Δηλαδη στα υπολοιπα τουμπατα η ν75 κλεινει τελειως για να παρουμε την μεγιστη πιεση ενω στα δικα μας 207 ανοιγει τελειως για να παρουμε μεγιστη πιεση. Με μπουστ κοντρολ παντως εξωτερικο δουλευει μια χαρα τετοια wastegate σε 207 αρκει να εχουν γινει και οι αναλογες επεμβασεις στο πριγραμμα. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas207rc (kostakis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 RC 1.6T

Ένταξη: 02 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 14:17:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οπότε Βαγγέλη με ένα σετάκι ν75 και wastgate από 20vt +ρύθμιση προγράμματος ήμαστε κομπλέ?



Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 14:58:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κωστα αν πας με μπουστ κοντρελ,δεν νομίζω οτι θες καν n75...εχει απο μονο του!!!(ο βαγγελης θα ξερει μιας και το εχει κανει)


Εγω το κέρδος ομως δεν μπορώ να δω.....
αν το θες για να ανεβοκατεβάζεις πίεση....παω πάσο..κατα τα αλλα...δεν εχει να δώσει κάποιο κέρδος...δλδ να σου κραταει παραπάνω πιεση κλπ...αυτα τα κανείς και απο το πρόγραμμα..!



και εκτος αυτου για να δουλέψει θα πρέπει να βγάλεις εκτός καμπόσες σοβαρες δικλίδες ασφαλείας, καθώς πλέον την πιεση δεν θα την ελέγχει ο εγκέφαλος..με οτι μπορεί να σημαίνει αυτό..

σε big turbo και σφυρήλατο μοτερ... όντως έχει φάση το ολα θέμα...αλλα σε εμας δεν ξέρω αν αξίζει η όλη διαδικασία..!(μιας και το κοστος δεν το λες και χαμηλό..)




Έχει επεξεργασθεί από τον/την saikoe_39 στις Παρ 30 Δεκ 2011, 15:11:37, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
106PT52.5 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 17 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 98

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 15:02:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σιγουρα θελει λιγο ψαξιμο το προγραμμα για να τα παντρεψεις ολα και να δουλευουν ρολοι. Με εξωτερικο boost control παντως δουλευει μia χαρα χωρις λαμπακια και προβληματα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 17:25:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και ετσι παιζεις με καγκουροπιεση για πατημα...και νορμαλ για καθε μερα...δλδ κοντραμαξο και σουπερ μαρκετ ...περνεις μια παραταση δλδ μεγαλυτερης διαρκειας ζωης...βεβεα θα πρεπει να ξερεις τι κανεις κ οχι να κ@υλωσεις και να γυρνας με τερμα πιεσεις κ οποιον παρει ο χαρος...θελει συνεση το πραγμα...

ενα τετοιο κοστος ποσο παιζει ομως?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Δεκ 2011, 11:38:38    Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 rc wastegate Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ParisMcridis έγραψε:
Δεδομενου οτι εχουμε ιδια τουρμπινα K03s με τα ibiza cupra ηθελα να ρωτησω αν αξιζει η αλλαγη της μαμα wastegate με μια forge η οτι αλλο για cupra.Δεδομενου οτι το ελατηριο της aftermarket ειναι πιο σκληρο δε θα κραταει πιο πολυ πιεση ψηλα?


Βασικά δεν έχουμε ίδια τουρμπίνα με ibiza.

Αμφιβάλλω για το άν κάνει η wg τους σε εμάς.

Σίγουρα γνωρίζω ότι υπάρχει πατέντα για μετατροπή της εργοστασιακής από λειτουργία υποπίεσης σε πίεσης.

Η διαφορά στη πράξη είναι η πιό ακαριαία αντίδραση της τουρμπίνας μιας και οι wg με πίεση είναι πάντα κλειστές και ανοίγουν για να εκτονώσουν ενώ αντίθετα οι wg με υποπίεση είναι ανοιχτές και κλείνουν για να σηκώσει πίεση η τουρμπίνα, οπότε μεσολαβεί ο χρόνος (σαν ελαφρύ lag) μέχρι να κλείσουν.!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Ιαν 2012, 12:05:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

106PT52.5 έγραψε:
Σιγουρα θελει λιγο ψαξιμο το προγραμμα για να τα παντρεψεις ολα και να δουλευουν ρολοι.

Αρα δεν αξιζει σε μαμα τουρμπινα λογω ταλαιπωριας και κοστους!
Και στο κατω κατω σιγα τη διαφορα που θα δεις σε αποδοση..

106PT52.5 έγραψε:
Με εξωτερικο boost control παντως δουλευει μia χαρα χωρις λαμπακια και προβληματα.

+1

Βασικα σε μπιγκ τουρμπο συνηθως οι ενσωματωμενες wg ειναι πιεσης,οποτε η δουλεια σε οδηγει απο μονη της στο boost controller εκτος και αν θες να τα διαχειριζεσαι ολα με τον εγκεφαλο,οπως δλδ κανει ο salex στο stage 4.


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ParisMcridis (paris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II

Ένταξη: 26 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 979

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 22:27:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://burbagemotorsport.co.uk/#/fmacds3-turbo-actuator-ds3/4556270907 ας βαλω και αυτο...μιας και η μαμα μπορει να μη φτανει σε καποιους...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
michael-grivas (ΜΙΧΑΛΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 GT secret project

Ένταξη: 02 Αύγ 2011
Δημοσιεύσεις: 656
Τόπος: ΒΟΛΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 23:42:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν υπάρχει κανένας λόγος σε μαμά τουρμπίνα και χωρίς πρόγραμμα να αλλάξεις wastegate.
Τώρα αν μιλάμε για ΒΤ αλλάζει το πράγμα.



Πωλείται 207 GT 350+ άλογα. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3505380/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ParisMcridis (paris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II

Ένταξη: 26 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 979

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 23:58:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ενα φουλ πρωτο σταδιο ισως την χρειαστει..εγω σιγουρα οχι με τη μαμα πιεση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
michael-grivas (ΜΙΧΑΛΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 GT secret project

Ένταξη: 02 Αύγ 2011
Δημοσιεύσεις: 656
Τόπος: ΒΟΛΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Μάρ 2012, 02:25:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ για να πω την αλήθεια όταν το είχα υβριδικό την χρειάστηκα.
Με πίεση στο 1.7 η μαμά wastegate τα έπαιξε.
Έτσι αναγκάστηκα και έβαλα wastegate forge και σε συνδυασμό με boost controler έκανα την δουλεία μου.



Πωλείται 207 GT 350+ άλογα. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3505380/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Μάρ 2012, 13:54:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ParisMcridis έγραψε:
http://burbagemotorsport.co.uk/#/fmacds3-turbo-actuator-ds3/4556270907 ας βαλω και αυτο...μιας και η μαμα μπορει να μη φτανει σε καποιους...


Στο επίσημο site της forge δεν τη βρίσκω. Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Μάρ 2012, 14:23:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

michael-grivas έγραψε:
Εγώ για να πω την αλήθεια όταν το είχα υβριδικό την χρειάστηκα.
Με πίεση στο 1.7 η μαμά wastegate τα έπαιξε.
Έτσι αναγκάστηκα και έβαλα wastegate forge και σε συνδυασμό με boost controler έκανα την δουλεία μου.


W/G Forge από άλλο αμάξι έβαλες λογικά. Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ParisMcridis (paris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II

Ένταξη: 26 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 979

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Μάρ 2012, 15:35:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σακη και εγω δε τη βρισκω αλλα εκει λενε πως ειναι για ds3.Ισως εχουν κανει λαθος..παντως εμφανισιακα δε μοιαζει με καμια στο site...(για Κ03 Κ03s)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Μάρ 2012, 18:02:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάρη, μην παιδεύεσαι άδικα.

Αν καταφέρεις και βάλεις αναβαθμισμένη wastegate υποπίεσης (vacuum controlled), όπως είναι η εργοστασιακή μας (που τέτοια φτιάχνει μόνο η Forge) το μόνο που θα καταφέρεις είναι ο εγκέφαλος να κόψει τον παλμό ελέγχου της τουρμπίνας.

Ούτε περισσότερη πίεση θα δεις, ούτε και τίποτα διαφορετικό από αυτό που έχεις τώρα.

Όλες τα άλλα wastegate actuators του κόσμου είναι πίεσης - boost controlled.

Στα μεν εργοστασιακά ρουφάς, στα δε aftermarket από Ibiza φυσάς για να κουνηθεί το βαρελάκι. Μόνο έτσι μπορεί να καταλάβεις τη διαφορά.

Αν πας να βάλεις το μεν στη θέση του δε, δεν λειτουργεί τίποτα.
Δεν μπορούν να αντικαταστήσουν το ένα το άλλο κι ας μοιάζουν οπτικά, γιατί λειτουργούν διαφορετικά.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Μάρ 2012, 16:10:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κάτσε επειδή το έχασα, η forge φτιάχνει τελικά w/g υποπίεσης για τους thp ή όχι?

Εάν όντως φτιάχνει, τότε για πιο λόγο να χάσεις εφόσον τηρείται η εργοστασιακή λειτουργία της? Να μην κάνει τίποτα το καταλαβαίνω, να χάνει όμως γιατί?

Το να μπεί κλασική w/g πίεσης στα δικά μας, όχι τότε λογικό να μην δουλεύει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Μάρ 2012, 20:16:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πράγματι η Forge φτιάχνει υποπίεσης για τα δικά μας.

Αλλά και πιο σφιχτή να είναι η wastegate, μόλις το καταλάβει ο εγκέφαλος προσαρμόζεται για να τη διαχειρίζεται χωρίς να σηκώνει υπερβολική πίεση.

Δηλαδή ανοίγεις μια μεγαλοπρεπή τρύπα στο πορτοφόλι σου χωρίς να υπάρχει λόγος.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Μάρ 2012, 20:54:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Πράγματι η Forge φτιάχνει υποπίεσης για τα δικά μας.

Αλλά και πιο σφιχτή να είναι η wastegate, μόλις το καταλάβει ο εγκέφαλος προσαρμόζεται για να τη διαχειρίζεται χωρίς να σηκώνει υπερβολική πίεση.

Δηλαδή ανοίγεις μια μεγαλοπρεπή τρύπα στο πορτοφόλι σου χωρίς να υπάρχει λόγος.


Ε καλά σαφώς, εννοείται πως μιλάμε μόνο για προγραμματισμένα (με πολύ πίεση) και με το ανάλογο update.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2152s (PHP: 56% - SQL: 44%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on