Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
RCparania (xristos) Μόλις έγραψα

207RC
Ένταξη: 04 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 39 Τόπος: ioannina
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 21:43:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: |
Περι rebuild,το πραγμα δεν ειναι τοσο απλο οσο νομιζεις...
Καταρχην δεδομενου οτι αυτο το μπλοκ χαραχτηκε,ή επισκευαζεις το ιδιο ή βρισκεις ενα αλλο που λογικα θα πρεπει να εχει οβαλ εντος λογικων επιπεδων,πραγμα λιγο απιθανο...
Οποτε καλυτερα επισκευασε το δικο σου(500αρικο,ισως και παραπανω) |
Κορμό κινητήρα έχω από μοτέρ που είχα αγοράσει παλαιότερα ο οποιος είναι άψογος.Τον έτριψα ήδη εγώ μονος μου και τον έχω έτοιμο
Βασικά η αγάπη μας με την βελτίωση κτλ κτλ με έκανε να έχω κάνει συνεργείο στο υπόγειο του σπιτιού μου..Εχω τα πάντα από εργαλεία(χρόνο δεν έχω αλλιώς θα το έκανα μονος μου) και από ανταλλακτικά για rallye έχω παρα πολύ πράμα μιας και αγόραζα παλιά αρκετά μοτέρ κοψοχρονιά τα οποια βεβαια ήταν είτε από χτυπημένες βαλβίδες είτε τρυπημένα πιστόνια και οι ιδιοκτητες τους τα δίναν τζάμπα.Ξεχώριζα ότι ήταν καλο και το κρατούσα.
Pughell έγραψε: | Μετα υπολογισε καινουργια αντλια λαδιου(200),μεταλλα σε στροφαλο και πιστονια(150 περιπου για ολα),μπιελες που λογικα θα χρειαστεις(ευτυχως υπαρχουν αρκετες μεταχειρισμενες) και πιστονια(που παλι βρισκεις).
Με "ψεματα",χωρις εργασια μηχανικου,εχεις φτασει σχεδον 1000αρικο αν υπολογισεις μπιελες και τα δυο πιστονια που σου λειπουν και αυτο με την προυποθεση οτι δεν χρειαζεσαι στροφαλο... |
Αντλία λαδιού δεν θα αλλάξω θα κρατήσω την ίδια.
Κουζινέτα στροφάλου και μπιελών τα έχω παραλάβει ήδη καινούρια.
Από πιστόνια τα δυο τα δικά μου είναι άψογα και έχω αλλα 16 πιστόνια γι αυτό το μοτέρ..Θα ξεδιαλέξω αλλα δυο που είναι τα καλύτερα και τέλος από εκεί.Οπως και μπιέλες το ίδιο,οποτε είμαι ok από αυτά.
Ο στρόφαλος θα φυγει πρωί πρωί για ζύγισμα προοληπτικά..Μαζί θα στειλω και άλλον έναν στρόφαλο που έχω σε περίπτωση που αυτός που φορούσα έχει πρόβλημα(που δεν νομίζω) να ζυγιστεί και ο άλλος.
Pughell έγραψε: | Ελατηρια πιστονιων προτιμησε τα μαμα,ειναι πολυ καλυτερης ποιοτητας απο τα aftermarket του εμποριου και απο οσο ξερω ειναι τουρκικης κατασκευης. |
Εννοείτε τα μαμά..Και αυτά ήδη τα έχω παραλάβει.
Pughell έγραψε: | Υ.Γ. Αμμοβολη στο μοτερ,ξεχνα την,εδω μια κεφαλη κανουμε αμμοβολη και οι αυλοι γινονται αμεσως σαγρε. |
Αμμοβολή στα πιστόνια ειπα.
Εχω δεί πιστόνια χρησιμοποιημένα από αμμοβολή(φυσικά έχει συγκεκριμένους μάστορες που τα κάνουν)και δεν ξεχώριζαν από καινούριο πιστόνι.
Βασικά κάθισα και πριν λίγο τελειωσα και καθάριζα τα πιστόνια με τα υπάρχον παλιά ελατήρια..Αλλα νομίζω ότι μέσα εκεί που μπαίνει το ελατήριο θέλει να το πάρει με αμμοβολή.
Αύριο θα το μελετήσω το θέμα περισσότερο.Ειπα μήπως το έχει κάνει κάποιος να μου πει κάποια άποψη πάνω στο θέμα.
Η έστω να με αποτρέψει και να μου το γιατί
Λοιπόν έχουμε και συνεχεια.
Το κεφαλάρι μου χτυπήθηκε άσχημα..Βεβαια γίνετε το ίδιο αλλα έχω αλλα δυο κεφαλάρια οποτε ούτε θα καθίσω να ασχοληθώ.
Η στεναχώρια μου είναι ότι είχε ροϊκή από μπούμπι(να πω την αλήθεια σιγά την ροϊκή)
Μιας και έχω και dremel πήρα το ένα κεφαλάρι από αυτά που έχω και ξεκίνησα λίγο να τρώω την διχάλα από την εισαγωγή και από δεξιά και από αριστερά.
Δεν έχω ασχοληθεί-ψαχτεί με το θέμα ροϊκή και δεν έχω την πολυτέλεια χρόνου(σήμερα έφαγα την μέρα μου με το αμάξι στο να ασχοληθώ σε πολλά εγώ από μονος μου)
Σκέφτομαι έστω και αυτό το άνοιγμα από το τίποτα κάτι θα είναι.Και ότι γίνει.(προσπάθησα να είναι ισα παντού)
Αυτό το κεφαλάρι που λέω έχει κάνει ήδη ένα πλανιαρισμα και αύριο θα το στείλω για άλλο ένα πλανιαρισμα.Οποτε βάζω φλάτζα μαμά 106? Να μην ξανά βάλω του 206?
Θα πάει και για ένα ξεκάπνισμα..Παρέλαβα και 16 ολοκαίνουριες μαμά βαλβίδες η οποιες θα τριφτούν για να κάνουν πατούρα + τσιμουχάκια καινούρια.
Σιγά σιγά βγαίνουν πολλά τελικά.+τσιμούχες στροφάλου(στον καθρέφτη)+αντιψυκτικά+φρεον+λάδια κτλ..
Και μετά υπομονή για ένα καλο στρώσιμο και ας ευχηθώ να δουλέψει άψογα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 21:52:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα μαμα ελατηρια ναι ειναι τουρκικα και ειναι αρκετα καλα αλλα υπαρχουν και καλυτερα σε χαμηλωτερη τιμη...60 ευρο βαλαμε πριν καμποσο καιρο federal mogul και ειναι καλυτερα...θα συμφωνησω με τον roadrunner περι tu5jp4 αλλα εφοσον εχεις τοση προικα χρησιμοποιησε την.αντλια λαδιου να αλλαξεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.αν εισαι θεσσαλονικη κοντα 160 ευρο βρηκαμε την χαμηλωτερη τιμη για γνησια
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RCparania (xristos) Μόλις έγραψα

207RC
Ένταξη: 04 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 39 Τόπος: ioannina
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 22:08:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
60 ευρώ μονο?
Εγώ τα χρυσοπλήρωσα..Δεν πειράζει.
Να πάει να γα**θεί δεν την αλλάζω την αντλία..Θα το κλείσω έτσι.Εχω γα**το άλλες 5 αντλίες αλλα δεν ξέρω σε τι κατάσταση είναι.Οποτε καλύτερα να βάλω αυτήν που είχα
Μου κάθισε και αλλη μια ιδέα αλλα με βρίζει ο μηχανικός μου.Σκέφτηκα να σκάψω μονος μου τα πιστόνια από την μεριά που πάνε οι βαλβίδες εξαγωγής.
Εχω πιστόνια τα οποια είναι σημαδεμένα από μοτέρ που χτύπησε βαλβίδες που είχα πάρει παλαιότερα.
Να το κάνω?Σιγά βαριά ένα 20 λεπτό να φάω.Και λίγο τα ήδη σκαμμένα από την μεριά τις εισαγωγής από την μάνα τους να τα πάρω μια ψιλή.
Τι λέτε?
Και για την ψεφτοροϊκή που έκανα μου λέει ο μηχανικός μαλ***α έκανα καλύτερα μαμά.Τώρα το έκανα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 22:13:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επειδη εχω κανει αυτες τις μαλ***ες που περιγραφεις πριν απο σενα για σενα ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ...εγω μαλιστα εκανα τσεπες ενω τα πιστονια ηταν πανω στο μοτερ οσων αφορα την αντλια εσπασες το μοτερ σου κατα πασα πιθανοτητα λογο αντλιας και θες να ξαναβαλεις την ιδια?δεν λυπασαι τα λεφτα που θα δωσεις για να το κανεις?
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RCparania (xristos) Μόλις έγραψα

207RC
Ένταξη: 04 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 39 Τόπος: ioannina
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 22:22:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | επειδη εχω κανει αυτες τις μαλ***ες που περιγραφεις πριν απο σενα για σενα ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ...εγω μαλιστα εκανα τσεπες ενω τα πιστονια ηταν πανω στο μοτερ οσων αφορα την αντλια εσπασες το μοτερ σου κατα πασα πιθανοτητα λογο αντλιας και θες να ξαναβαλεις την ιδια?δεν λυπασαι τα λεφτα που θα δωσεις για να το κανεις? |
Πίσω μου σε έχω "φατανα"..
Εντάξει με έπεισες θα την αλλάξω.. (πιστεύω να έχει ο γκαγκασταθης)Αν και τα castrol φταίνε (πλακα κάνω)
Οσο για τα πιστόνια ok.Με τρώει ο κώλος μου συνεχεια..Είμαι και εγώ πατέντας μέχρι εκεί που δεν πάει.
Αύριο μιας και έχω άδεια θα καθίσω να κάνω-τσεκάρω και το πρόγραμμα που έχει πάνω το αμάξι γιατί δεν το έχω δει ποτε..(έχω programer..winols κτλ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
OnyX (Γιωργος) Δραστήριο μέλος

 Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T
Ένταξη: 26 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 223 Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 22:30:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
την αντλια λαδιου συνηθως την αλλαζουν οταν σπασει ενα μοτερ αλλα αν μπορεις ανοιξε την και καθαρισε την,το εχω κανει σε 2 μοτερ και δεν υπαρχει κανενα προβλημα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 23:08:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα πιστονια αν εχεις σκοπο για τιποτα πιο αγρια εκκεντρα αργοτερα στειλτα για τσεπες δεν θα σου στοιχιζει πανω απο 30-40 ευρο αρκει να γινουν οπως πρεπει οχι στο χερι...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Μάρ 2012, 00:54:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω ξαναλεω,αμμοβολη ΜΗΝ κανεις σε κινουμενο μερος του μοτερ.
Η αμμοβολη αφηνει ΠΑΝΤΑ πορωδη επιφανεια,κατι που στα πιστονια δεν το θελουμε σε καμια περιπτωση.
Οσο αφορα την αντλια,αμα θες να ξαναδωσεις 500αρικο,βαλε την ιδια...
Το Α και το Ω του μοτερ ειναι η λιπανση,και αυτη ξεκιναει απο την αντλια.
Οσο για την ροικη,αν πηρες μονον τα μπιμπικια,δεν υπαρχει προβλημα,και εγω το εχω κανει σε διαφορες κεφαλες.
Οταν αρχιζεις και τρως μεταλο σε μεγαλο βαθος ξεκινανε τα προβληματα...
Α!Και τα πιστονια...
Το να δεις ποιο ειναι πιο γυαλιστερο και χωρις σημαδια/επικαθησεις,δεν λεει κατι.
Τα πιστονια υπο περιστασεις μαζευουν(συρρικνωνονται),οποτε δωστα σε ενα ρεκτιφιε να στα μετρησει και να σου ξεχωρισει μια καλη 4αδα.
Στα βιβλια τους αναφερονται ακριβως οι ανοχες που μπορουν να εχουν.
Τελος,για το μπλοκ,οταν λες το ετριψες,τι ακριβως εννοεις;
Επισης εχει λογικο οβαλ ή εχει 5-6 εκατοστα ανοχες και τζαμπα θα το δεσεις; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RCparania (xristos) Μόλις έγραψα

207RC
Ένταξη: 04 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 39 Τόπος: ioannina
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2012, 07:14:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα προβλήματα με το αμάξι συνεχίζονται και σταματημό δεν έχουν.
Λοιπόν έγινε επισκευή στην μηχανή.
Αλλάχτηκαν 16 βαλβίδες + τσιμουχάκια,
φλάτζα κεφαλής ΜΑΜΑ 106 για να μην έχω πολύ συμπίεση, 4 πιστόνια new με ελατήρια πιστονιών goetze
,κουζινέτα μπιελών + καβαλέτα στροφάλου και κορμό από αμάξι που ήξερα το οποιο δεν είχε κανένα πρόβλημα.+ όλες τις τσιμούχες όπως εκκεντροφόρων,στροφάλου κτλ.
Ωραία μέχρι εδώ..Το αμάξι έκλεισε και ξεκίνησε το στρώσιμο..
Στα πρώτα 100χλμ που έκανα όταν σταμάτησα στην άκρη του δρόμου μου μύρισαν αναθυμιάσεις σκέφτηκα θα είναι λάδια παλιά που καίγονται(αν και πιστεύω ήταν όλα πεντακάθαρα)αφού έκανα τα πρώτα 850 χλμ ειπα να το ανοίξω μέχρι τα 200 χλμ κοντερ (όχι με τέρμα γκάζι)
Μετά που σταμάτησα στην άκρη άνοιξα καπό έτσι για έλεγχο και είδα το μοτέρ χαλια..Παντού λάδια μέχρι και στο καπό..Στην αρχή με πήγε το μυαλό στην κόλα από τα καπάκα.
Αλλα ήταν από τον δείκτη λαδιού..Τον είδα ότι τον είχε βγάλει πιο έξω..Τον βάζω πάλι μέσα ξεκινάω βόλτα μόλις πάω πάνω από 150χλμ σταματάω στην άκρη και βλέπω πάλι τον δείκτη λαδιού λίγο έξω και πάλι να έχει πετάξει λάδια
Το πήγα στο συνεργείο και τους ειπα μήπως φταίνε τα ελατήρια πιστονιών και μου είπαν άμα είχα πρόβλημα θα είχα και μπλε καπνούς από την εξάτμιση που δεν έχει τίποτα.
Μου είπαν ότι μάλλον είναι βουλωμένες οι αναθυμιάσεις.(έχω και φιλτρακι αναθυμιάσεων)
Τις βγάλαμε όλες λοιπόν και τα σωληνάκια όλα ήταν καθαρά από μέσα.Μετά μου είπαν ίσως είναι βουλωμένο στο κορμό και έβαλε σύρμα και μετά το φυσούσε με το κομφλερ(ο αέρας φαινόταν να κυκλοφορούσε κανονικά χωρίς ζόρι)
Μου άλλαξε και ένα φιλτρακι αναθυμιάσεων και ένα λαστιχάκι στον δείκτη λαδιού.
Και έπειτα βόλτα.
Τελικά δεν ξανά πέταξε το δείκτη λαδιού και ούτε λάδια από εκεί(πιστεύω ότι επειδή είναι καινούριο το λαστιχάκι και μπαίνει σφιχτά ο δείκτης δεν τον πετάει και δεν πετάει και λάδια)
Eπειτα αφού έχω κάνει 1000 χλμ πλέον στο μοτέρ ειπα να το ανοίξω τελικές και είδα ότι τελικά ξερνάει λάδια από το φιλτρακι αναθυμιάσεων.
πέστε καμια άποψη ρε παιδιά γιατί θα με τρελάνει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2012, 14:13:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μηπως τωρα εχεις ορεξη να μιλησουμε για τον μηχανικο σου?
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RCparania (xristos) Μόλις έγραψα

207RC
Ένταξη: 04 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 39 Τόπος: ioannina
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2012, 14:40:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν είναι τις παρούσης..Περιμένω να δω,μάθω δεν ξέρω και εγώ τι..Πρώτα τι ζημια έχει πάλι το αμάξι και μετά να μιλήσω για το μηχανικό.
Επειδή έχω φτάσει στα όρια τις παράνοιας τι υπολογίζεται να το κάνει αυτό το πρόβλημα?
Ελατήρια πιστονιών που είναι καινούρια(goetze)και να περνάει συμπίεση στο κάρτερ?(δεν βγάζει καπνούς από εξάτμιση)
τσιμουχάκια βαλβίδων?(να μην τα άλλαξαν στο ρεκτιφιέ που πήγε το κεφαλάρι?)
Πρόβλημα αναθυμιάσεων?(αν και ήμουν μπροστά που ανοίχτηκαν ξανά όλα και δεν φαίνοντα από κάπου να είναι βουλωμένα)
Eχω ακούσει και αλλα ενδεχόμενα από φίλους..Πχ να είναι λάθος φλάτζα?να έχει κάποια στένωση η φλάτζα σε τρυπα λαδιού?
Aλλος φίλος μου είπε ακόμα δεν πάτησαν καλά τα ελατήρια πιστονιών και είναι νωρίς και να του δώσω λίγο χρόνο.
Το μέτρησα συμπίεση και είμαι 10,9 και 11 ανάλογα το κύλινδρο.
Μου φάνηκε περίεργο μιας και έχει 2 πλανες το κεφαλάρι Και με μαμά φλάτζα δεν έπρεπε να είναι πάνω από 11,2 συμπίεση? το λιγότερο?
Η φλάτζα δεν θυμάμαι την μάρκα είναι(έχω την εντύπωση corteco?δεν είμαι σίγουρος όμως)φλάτζα με φλάτζα ανάλογα τι μάρκα έχει και λίγο πιο μεγάλο πάχος.Αλλα τόσο παχιά?
Δώστε ιδέες  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2012, 17:03:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν στα λέγαμε έκανες τον έξυπνο..
Λοιπόν αν έχεις μόνο αυτό το πρόβλημα τότε είσαι σε καλό δρόμο, απλά έχεις πολλές αναθυμιάσεις λόγω σφιξίματος του μοτέρ.
Κοίτα το διάκενο των βαλβίδων σου αρχικά.
Αν ανοίξεις το καπάκι των βαλβίδβων πρόσεξε μήπως λείπει η λαμαρίνα που υπάρχει κάτω από την τρύπα αναθυμιάσων (στα 8v τουλάχιστον έτσι είναι).
'Ελεγξε κ τι φίλτρο λαδιού σου έχει βάλει μήπως είναι κανένα μούφα - δυσκολεύει τη ροή.
Βάλε απλα κ λεπτά λάδια 5-30 W, περίμενε 1500 χιλιόμετρα να στρώσει κ μετά το ανοίγεις σιγά - σιγά να δεις που βρίσκεσαι. Επίσης μέτρα τα μίγματα, καυσαέρια (σε καυσαναλυτή) κ την κατανάωσή βενζίνης κ λαδιού κ αν είναι σωστά είσαι οκ.
Τον δείκτη δέστον με σφικτιράκι ή κολητική ταινία, στο δικό μου μοτέρ έτσι το έχω εδώ κ 1,5 χρόνο κ δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα με την συμπίεση που λες.
Edit : Τις αναθυμιάσεις τις οδηγείς στην πεταλούδα ή το έχεις καταργήσει ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RCparania (xristos) Μόλις έγραψα

207RC
Ένταξη: 04 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 39 Τόπος: ioannina
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2012, 17:41:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μου δεν είμαι κανένα παιδάκι και ούτε το παίζω έξυπνος και ούτε το έπαιξα πουθενά.
Σου είχα εξήγηση τι ζημια είχα πάθη κιόλας και ότι δεν έφταιγε ο μηχανικός μου αλλα εγώ επειδή έκανα τσιγκουνιές.
πριν δυο σελίδες σου είχα εξηγησει ότι δεν υποστηρίζω ούτε μηχανικό ούτε κανέναν..
Αν ανακαλύψω πια είναι η ζημια και φταίει πράγματι ο μηχανικός τορα τότε να είσαι σίγουρος ότι θα βγω και θα τoν κατηγορήσω.Μην ανησυχείς..
Κατά τα αλλα μονο έξυπνος δεν το έπαιξα πουθενά.
Eχω αρκετή υπομονή να μάθω τι φταίει και μετά θα βγάλω γλώσσα.
Παράθεση: | Λοιπόν αν έχεις μόνο αυτό το πρόβλημα τότε είσαι σε καλό δρόμο, απλά έχεις πολλές αναθυμιάσεις λόγω σφιξίματος του μοτέρ. |
Αν με διάβασες καλά δεν μιλάμε για αναθυμιάσεις αλλα για λάδια τα οποια βρίσκουν πλέον την μονη διαφυγή από το φιλτρακι αναθυμιάσεων.
Και όπως έχω εξηγησει πιο πάνω έχω φιλτρακι δλδ δεν πέφτουν μέσα στην πελούδα γκαζιού.
Το σαζμάν έχει τα χαλια του από τα λάδια που πέφτουν από το φιλτρακι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2012, 17:55:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιαννη υδραυλικα ωστηρια εχει ρε,δεν ρυθμιζονται αυτα...
Επισης με 5W30 θα παρει το μοτερ στο χερι σε μια βδομαδα.
10W40 μια χαρα ειναι...
Το οτι πεταει τον δεικτη του λαδιου σημαινει δυο πραγματα...
Ή ο δεικτης ειναι φθαρμενος(που αλλαχτηκε οποτε δεν τιθεται πια τετοιο θεμα) ή καποιες αναθυμιασεις ειναι βουλωμενες.
Οι αναθυμιασεις,οσο και αν φαινεται απλο,ειναι πολυ σοβαρο προβλημα και μπορει μεχρι και να ξανασπασει το μοτερ.
Οσο για τα ελατηρια των πιστονιων,με 200 χλμ/ωρα οτι ηταν να γινει,εγινε...Χειροτερα δεν γινεται.
Καλα ξεμπερδεματα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RCparania (xristos) Μόλις έγραψα

207RC
Ένταξη: 04 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 39 Τόπος: ioannina
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2012, 20:37:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
10-40w castrol βάζω.
Λοιπόν σήμερα πήγα και σε άλλο μάστορα που μου σύστησαν να παω για έλεγχο και ευχαριστώ κάποια παιδιά του club
Μου ζήτησε βεβαια πριν το δει να του πω τι ακριβώς έχει γίνει πάνω στο μοτέρ από την αρχή.
Λοιπόν το πρώτο με το που πήγα το αμάξι έβγαλε το δείκτη λαδιού όπως ήταν ζεστό και το μαρσάριζε να δει αν βγαίνει καπνός και δεν έβγαινε(αυτό είναι καλο)
Επειτα έβγαλε μπουζί(τέλεια καύση)
έβαλε μικρό κάμερα μέσα στο χώρο καύσης και μου λέει όλα φαίνονται τέλεια.
Μέτρησε συμπίεση και όλα ok πάλι.
Κοίταξε και αυτός τις αναθυμιάσεις και όλα πάλι δείχνουν ok.
Το πήρε στο τέλος και μια βόλτα και αυτός διαπίστωσε ότι δουλεύει ρολοι χωρίς κανένα πρόβλημα.
Αυτός μου λέει παρόλο που το πάτησε το αμάξι δεν είδε να βγάζει λάδι(πράγματι δεν έβγαλε)και ότι όλα φαίνονται ok αν ήταν κάτι τραγικό που του έλεγα όπως ελατήρια πιστονιών κτλ θα φαινόταν με πολύ απλό έλεγχο και το αμάξι δείχνει να είναι τέλειο όπως διαπίστωσε και αυτός.
Μια εξήγηση έδωσε ότι πρώτα πρώτα είναι πολύ νωρίς που το πάτησα το αμάξι(λαθος μου)..Μόλις έγραψε 1050 χλμ και δεν έχουν πατήσει τα ελατήρια ακόμα για να κάνει πατούρες και σε συνδυασμό με το 13/59 κορονοπινιο που έχω και το στροφαρισμα ίσως βγάζει λίγα λάδια μου είπε.
Τέλος λέει να το δουλέψω λίγο ήρεμα μέχρι να γράψει 1500 χλμ και σιγά σιγά να ξανά αρχίσω τα ανοίγματα και ότι μετά δεν θα ξανά ξεράσει από κάπου λάδια.
Μακάρι.Θα του δώσω λίγο χρόνο και το βλέπω.
Και αυτός μου λέει αν ήθελα να σου φάω λεφτά σου έλεγα να το ανοίξουμε το μοτέρ αλλα μου λέει μην το κανεις και ότι 100% γι αυτόν δεν έχει κάποιο θέμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2012, 21:05:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RCparania έγραψε: | Φιλε μου δεν είμαι κανένα παιδάκι και ούτε το παίζω έξυπνος και ούτε το έπαιξα πουθενά.
Σου είχα εξήγηση τι ζημια είχα πάθη κιόλας και ότι δεν έφταιγε ο μηχανικός μου αλλα εγώ επειδή έκανα τσιγκουνιές.
πριν δυο σελίδες σου είχα εξηγησει ότι δεν υποστηρίζω ούτε μηχανικό ούτε κανέναν..
Αν ανακαλύψω πια είναι η ζημια και φταίει πράγματι ο μηχανικός τορα τότε να είσαι σίγουρος ότι θα βγω και θα τoν κατηγορήσω.Μην ανησυχείς..
Κατά τα αλλα μονο έξυπνος δεν το έπαιξα πουθενά.
Eχω αρκετή υπομονή να μάθω τι φταίει και μετά θα βγάλω γλώσσα.
Παράθεση: | Λοιπόν αν έχεις μόνο αυτό το πρόβλημα τότε είσαι σε καλό δρόμο, απλά έχεις πολλές αναθυμιάσεις λόγω σφιξίματος του μοτέρ. |
Αν με διάβασες καλά δεν μιλάμε για αναθυμιάσεις αλλα για λάδια τα οποια βρίσκουν πλέον την μονη διαφυγή από το φιλτρακι αναθυμιάσεων.
Και όπως έχω εξηγησει πιο πάνω έχω φιλτρακι δλδ δεν πέφτουν μέσα στην πελούδα γκαζιού.
Το σαζμάν έχει τα χαλια του από τα λάδια που πέφτουν από το φιλτρακι. |
Όταν λέω το παίζεις εξυπνάκιας (το λέω σαν πείραγμα), εννοώ ότι δεν ακούς πραγματικά, απλά τσεκάρεις σα να κάνεις στατιστική με τις απαντήσεις των μελών.
Φυσικά εννοείται ότι δεν πρέπει να προσβληθείς.
Κατά αρχήν δε κατάλαβα τι εννοείς ότι βγάζει λάδια από το φιλτράκι αναθυμιάσεων κ δεν είναι αναθυμιάσεις, δηλ. τις ξερνάει από καμια φλάντζα ?
Κ τέλος βάλε τις αναθυμιάσεις στην πεταλούδα να λιπαίνονται οι βαλβίδες καλό κάνει κακό δε κάνει.. γλυτώνεις κ τις μουτζούρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2012, 21:10:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Γιαννη υδραυλικα ωστηρια εχει ρε,δεν ρυθμιζονται αυτα...
Επισης με 5W30 θα παρει το μοτερ στο χερι σε μια βδομαδα.
10W40 μια χαρα ειναι.......
Καλα ξεμπερδεματα... |
Στέλιο όντως δε κατέχω, δεν έχει καπελότα για τις βαλβίδες ?
Επίσης για τα λάδια με απλά ορυκτέλαια στρώνει το μοτέρ καλύτερα από συνθετικά.. Κ με 1-2 ανοίγματα έστω κ μέχρι τα 200 που το κανε ο φίλος μας, δεν τελιώνει το στρώσιμο, μπορεί να συνεχίσει κ να το ξαναστρώσει μέχρι τα 10.000 χιλ.
Κάπου διάβασα σε τεχνικές αναλύσεις για το στρώσιμο, θα πρέπει να μπαίνουν συνθετικά μετά από 15.000 χιλ. όταν θα έχει στρώσει πλήρως το μοτέρ, αλλιώς θα παραμείνει σφιχτό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RCparania (xristos) Μόλις έγραψα

207RC
Ένταξη: 04 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 39 Τόπος: ioannina
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2012, 21:27:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GEMI έγραψε: | Όταν λέω το παίζεις εξυπνάκιας (το λέω σαν πείραγμα), εννοώ ότι δεν ακούς πραγματικά, απλά τσεκάρεις σα να κάνεις στατιστική με τις απαντήσεις των μελών.
Φυσικά εννοείται ότι δεν πρέπει να προσβληθείς.
Κατά αρχήν δε κατάλαβα τι εννοείς ότι βγάζει λάδια από το φιλτράκι αναθυμιάσεων κ δεν είναι αναθυμιάσεις, δηλ. τις ξερνάει από καμια φλάντζα ?
Κ τέλος βάλε τις αναθυμιάσεις στην πεταλούδα να λιπαίνονται οι βαλβίδες καλό κάνει κακό δε κάνει.. γλυτώνεις κ τις μουτζούρες. |
Δεν είναι αν τσεκάρω κάποια πράγματα η αν κάνω στατιστική από τα μέλη του club που λες..
Εχω κάποιες γνώσης(έτσι πιστεύω δηλαδή)και ανοίγω συζήτηση με ''ίσως'' άλλους γνωστες του club και παράλληλα μαθαίνουμε ο ένας από τον άλλον πράγματα και μέσα από τα προβλήματα μας.
Από ότι είδες δεν επιμένω σε κάτι μέχρι τώρα και συζητάω όμορφα.
Και θα πάρω πολλές γνώμες για κάποιο θέμα γιατί πολλές φορες μπορεί να βρίσκεσαι σε ένα club η γενικά σε μια κοινότητα που να υπάρχουν ξερόλες και τότε άμα πέσεις στην άποψη του ξερόλα είναι σαν πέφτεις από αεροπλάνο χωρίς αλεξίπτωτο..Αυτό που λέμε η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια
Γι αυτό ίσως το βλέπεις εσύ σαν tsek που λες.Γιατί πολύ απλά δεν γνωρίζω όλα τα παιδιά για να ξέρω κατά ποσο είναι σωστά αυτά που θα μου πουν 100%
Όπως έγραψα ξερνάει λάδια από το φιλτρακι..Άμα ήταν από φλάτζα θα έγγραφα από φλάτζα
Και αυτό όταν πήγαινα πάνω από 150 σταθερά(αλλα λόγο του ότι έχω 13/59 στα 150 έχω υψηλές στροφές)
Πάντως πριν που έκανα μερικές βόλτες το έσπαγα 8200 στροφές και δεν έβγαλε σταγόνα.
Θα το παρατηρώ και βλέπουμε.
Ισως θέλει ακόμα να πατήσουν τα ελατήρια καλύτερα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2012, 21:43:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν σου είπε κανείς πώς πρέπει να στρώσεις μοτέρ με αλλαγμένα μέταλλα;
Δεν έχει καμία σχέση το στρώσιμο τέτοιου μοτέρ με το στρώσιμο που κάνουμε όταν παίρνουμε το αμάξι από το εργοστάσιο...
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RCparania (xristos) Μόλις έγραψα

207RC
Ένταξη: 04 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 39 Τόπος: ioannina
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάρ 2012, 21:54:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εννοείτε ότι μου είπαν και εννοείτε ότι ξέρω.
Δεν πάτησα κατευθείαν περίμενα να περάσω τα 800 χλμ για να το παω 200(για να ανοιξει λίγο) και αυτό με μισό γκάζι(δεν το γονάτισα)τώρα που είμαι πάνω από 1000 χλμ το πήγα με πάτωμα γκάζι(μην φανταστείς και ποιος ξέρει..Ισα ισα για να δω αν βγάλει λάδια)
Δε νομίζω με μια φορα που στα 800χλμ το άνοιξα 200 και αυτό σε ψιλό κατηφόρα με μισό γκάζι και ούτε
πάνω από τα 1000 χλμ θέλει ψιλό ανοιγματακια και μετά 1500 χλμ μπορείς να ανοίγεσαι άνετα..(έτσι τουλάχιστον έστρωνα τα αυτοκίνητα μου όλα και ήταν όλα ok μέχρι τώρα)
Αν ψαχτείς όταν μια εταιρία βγάζει τα μοτέρ μας στην παραγωγή τα συνδέουν και τα ανεβάζουν σταδιακά στροφές και τα πηγαίνουν ως του κοφτές για να δουν αν δουλεύει OK..Μονο η mercedes δεν το κάνει και από ότι λένε το δουλεύουν με αέρα και πρεσάρισμα για να δουν αν είναι όλα ok πριν μπει πάνω σε αμάξι.
Να μην μιλήσουμε όταν τα παραλαβανουν Ελλάδα τα αυτοκίνητα μας από τον πειραιά.Εκεί να δεις το καινούριο σου αμαξάκι πως κατέβηκε από το καράβι και πως πήγε στην εταιρία πριν το παραλαβεις εσύ στα χερια σου.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|