PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗ
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
takis_206 (takis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 206

Ένταξη: 05 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 848
Τόπος: chania

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2012, 20:22:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Χρηστο μια χαρα γινεται και παραγινεται...
Πριν ενα μηνα περιπου εγω προσωπικα μετρησα 250 σε σφυρηλατο μοτερ.

Τωρα γιατι ο μηχανικος σου ειναι αναπηρος ή γιατι δεν εχετε ενα συμπιεσομετρο της προκοπης,αυτο ειναι αλλο καπελο.

Αμα κατεβω αυριο συνεργειο,θα μετρησω Saxo φιλου με μοτερ "υβριδιο" και θα το βγαλω βιντεο για να το δεις και live...
Δεν θα δειξει 220 γιατι ειναι με μαμα συμπιεση αλλα θα δειξει 190+.


ισως στελιο δειξει τοσο με οργανο που ισως κανει ανω τον 100ευρο
γιατι με το συμπιεσομετρο μου ας πουμε 23 ευρο δεν παει πανω απο 140 σε κανενα αμαξι Very happy


Πλησιάζει ο καιρός για διακοπές... ρεύματος, νερού, τηλεφώνου..!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2012, 20:58:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλα αμα ειναι να πρεπει να δωσουμε κανα χιλιαρικο για ενα συμπιεσομετρο το χεσαμε.κατι δεν μετρατε σωστα ρε εκτος αν τα οργανα μετρανε σε αλλη μορφη και οχι psi


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2012, 21:07:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σχεδον ολα τα συμπιεσομετρα εχουν ειτε bar,ειτε psi σαν την μια απο τις δυο κλιμακες μετρησης.
Τωρα οσο αφορα την μετρηση,με παγωμενο μοτερ,βγαλμενες τις φισες των μπεκ,βγαλμενα μπουζι και την πεταλουδα τερμα ανοιχτη,στο μιζαρισμα τα νουμερα πρεπει να ειναι καπου κοντα στο 200.

Ξερω και περιπτωσεις που ειδανε 185 psi σε μοτερ 206 με εκκεντροφορους PS mini gr A αλλα η συμπιεση δεν ειχε αυξηθει ουτε απο φλαντζα,ουτε απο πλανισμα.
Ε,βγαλε συμπερασμα τωρα Τακη,αν απο τα 200-210 psi που ειναι μαμα το 206,πεφτει στα 185 με τους PS(που ειναι αρκετα κανιβαλλοι για μαμα πιστονια),τοτε σε ραλλομοτερ με φλαντζα,πλανισμενη κεφαλη και μπουμπακια τα νουμερα που θα επρεπε να δει θα ηταν τουλαχιστον 190 για να μην πω 200.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
takis_206 (takis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 206

Ένταξη: 05 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 848
Τόπος: chania

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2012, 21:16:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
καλα αμα ειναι να πρεπει να δωσουμε κανα χιλιαρικο για ενα συμπιεσομετρο το χεσαμε.κατι δεν μετρατε σωστα ρε εκτος αν τα οργανα μετρανε σε αλλη μορφη και οχι psi

απο την 10η φορα και μετα που θα πεσει κατω κατι παιζει (ισως και του παιδιου να εισαι σαν το δικο μου το γα**το) Very happy Very happy
στελιο ειναι λογικοτατο αυτο που λες απλα ειναι ενα μεγαλο θεμα το οργανο που μετρας αυτο τονιζο παραπανω με χαβαλεδιστικο τροπο,


Πλησιάζει ο καιρός για διακοπές... ρεύματος, νερού, τηλεφώνου..!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2012, 21:29:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αμα ειναι να πεσει κατω ρε boy,γμησε μας...
Εδω τα κραταμε μεσα σε πλαστικο κουτακι για να μην χτυπιουνται και εσυ μου λες να πεσει κατω; Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
takis_206 (takis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 206

Ένταξη: 05 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 848
Τόπος: chania

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2012, 21:34:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ε οταν μετρουσαμε τα glx (τοτε) τα πετουσαμε ολα δεξια και φευγαμε για κοντρα Very happy αυτο ξεπεσε καπου και ακομα και σημερα συγκρινουμε κυλινδρους Very happy


Πλησιάζει ο καιρός για διακοπές... ρεύματος, νερού, τηλεφώνου..!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2012, 21:52:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θυμίζω οτι με ζεστό μοτέρ και εμένα το 206 175 έβγαλε σε όλους τους κυλίνδρους και μάλιστα τη δευτερη φορά του ειπα να περιμένει να δούμε τη μέγιστη τιμή (δε πήγε πάνω απο 180...)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
takis_206 (takis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 206

Ένταξη: 05 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 848
Τόπος: chania

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2012, 21:53:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ποσα κμ εχεις τασο??


Πλησιάζει ο καιρός για διακοπές... ρεύματος, νερού, τηλεφώνου..!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
RCparania (xristos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207RC

Ένταξη: 04 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 39
Τόπος: ioannina

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 08:37:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="Pughell"]Τωρα γιατι ο μηχανικος σου ειναι αναπηρος ή γιατι δεν εχετε ενα συμπιεσομετρο της προκοπης,αυτο ειναι αλλο καπελο.[quote]


Το αν ο μηχανικός μου ειναι αναπηρος αστο..και θα σε παρακαλούσα να προσεχεις τι γραφεις..Το να ισχυριστείς όμορφα αυτό που πιστεύεις είναι ΣΕΒΑΣΤΟ από τον καθένα το να χλευάζεις μηχανικούς με πτυχία και αναγνωρισμένα ονόματα στην πιάτσα δεν σε τιμάει.
ξανά σκέψου τα 220psi και 230psi ποσα bar είναι.
Δηλαδή εσύ πας να βγάλεις 3 μηχανικούς κουλούς,όλα τα συμπιεσομετρα για το πούτσο η χαλασμένα,και όλα τα αυτοκίνητα που μετριούνται παρτάλια Shocked Laughing
sorry κιόλας.Εκτος αν μιλάς για άλλες μονάδες μετρησεις και μπερδεύεσαι.Γιατί με αυτά τα συμπιεσομετρα που μετράνε σε kg/cm2 και psi δεν πρόκειται να δεις αυτά τα νούμερα που αναφέρεις.

Σου μιλάω όμορφα και συζήτηση κάνουμε..Αν είδες έπαθα ζημια, δεν με ενδιαφέρει το παρα πέρα προσωπικά..Εγώ ξέρω το αμάξι έβγαλε ζημια από την πολύ συμπίεση.


[quote="OnyX"]Οταν το ανοιξεις καλο ειναι να γραψεις εδω τελικα απο τι εσπασες ετσι για να ξερουμε.[/quote

100% πόρισμα δεν βγήκε να σου πω την αλήθεια.
Το σίγουρο είναι έσπασε ελατήρια πιστονιού(λογικά από πολύ συμπίεση) σε δυο πιστόνια και ο το ένα πιστόνι έπαιξε παρα πολύ μέσα στον κύλινδρο σε σημείο να μου χαρακώσει όλο το κύλινδρο και να με αχρηστέψει τον κορμό..Τώρα πως έφτασε αυτό το πιστόνι να βαρέσει και στο κεφαλάρι και να μου κάνει και εκεί ζημια?Μάλλον γά**σε και το κουζινέτο κάτω.(μονο κεφαλή βγάλαμε και το αφήσαμε έτσι γιατί ψάχνω για άλλο μοτέρ)θα ανοίξω και αύριο μεθαύριο από κάτω και θα δω και κουζινέτα,στρόφαλο κτλ.
Oπως και να έχει στην υγεία μου..Τι ήθελα τόσο πλάνισμα και φλάτζα 206?
Να μην σας τύχη και σε τέτοιους καιρούς.Ούτε στον εχθρό μας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 09:29:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RCparania έγραψε:
Το αν ο μηχανικός μου ειναι αναπηρος αστο..και θα σε παρακαλούσα να προσεχεις τι γραφεις..Το να ισχυριστείς όμορφα αυτό που πιστεύεις είναι ΣΕΒΑΣΤΟ από τον καθένα το να χλευάζεις μηχανικούς με πτυχία και αναγνωρισμένα ονόματα στην πιάτσα δεν σε τιμάει.
ξανά σκέψου τα 220psi και 230psi ποσα bar είναι.
Δηλαδή εσύ πας να βγάλεις 3 μηχανικούς κουλούς,όλα τα συμπιεσομετρα για το πούτσο η χαλασμένα,και όλα τα αυτοκίνητα που μετριούνται παρτάλια Shocked Laughing
sorry κιόλας.Εκτος αν μιλάς για άλλες μονάδες μετρησεις και μπερδεύεσαι.Γιατί με αυτά τα συμπιεσομετρα που μετράνε σε kg/cm2 και psi δεν πρόκειται να δεις αυτά τα νούμερα που αναφέρεις.

Σου μιλάω όμορφα και συζήτηση κάνουμε..Αν είδες έπαθα ζημια, δεν με ενδιαφέρει το παρα πέρα προσωπικά..Εγώ ξέρω το αμάξι έβγαλε ζημια από την πολύ συμπίεση.

Δεν ξερω αν το καταλαβες,αλλα δεν προσεβαλα εσενα αλλα τον μηχανικο σου...
Τωρα αν το πηρες τοσο βαρια,τι να σου πω,ΟΚ,απλα αναλογισου οτι η ζημια που επαθες ουτε με 500 δεν επισκευαζεται/λυνεται...

Για το αν εχουν πτυχια ή οχι,το σεναριο το εχουμε δει πολακις με μεγαλα ονοματα του χωρου οποτε αστο καλυτερα...Μεχρι και μηνυσεις εχουμε δει να γινονται και να ανακοινωνονται στα forum,αν αυτο σε καλυπτει,και μαλιστα απο πολυ γνωστα ονοματα.

Σχετικα με τα bar και τα psi,εγω ξερω ποσα ειναι,δες και μονος σου...
http://www.centauro-owners.com/articles/psibar.html
Βαλε τα bar που θες,να δεις ποσα psi θα σου βγαλει...

Και χεσε με εμενα...Η ιδια η Peugeot δεν ξερει τι ανακοινωνει ή οι μηχανικοι μας ξερουν περισσοτερα;
Ερωτηση που δεν περιμενω απαντηση φυσικα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 10:01:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να και ενα προγραμμα μετατροπης απο τις δυο μοναδες που μετραει το συμπιεσομετρο σας.
http://www.onlineconversion.com/pressure.htm

Αμα επιλεξεις kilogram-force/square centimeter θα δεις οτι αντιστοιχει σε 0.980665 bar,δηλαδη αναλογια περιπου 1 προς 1.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
GEMI (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)

Ένταξη: 15 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 553
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 10:13:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="RCparania"][quote="Pughell"]Τωρα γιατι ο μηχανικος σου ειναι αναπηρος ή γιατι δεν εχετε ενα συμπιεσομετρο της προκοπης,αυτο ειναι αλλο καπελο.
Παράθεση:



Το αν ο μηχανικός μου ειναι αναπηρος αστο..και θα σε παρακαλούσα να προσεχεις τι γραφεις..Το να ισχυριστείς όμορφα αυτό που πιστεύεις είναι ΣΕΒΑΣΤΟ από τον καθένα το να χλευάζεις μηχανικούς με πτυχία και αναγνωρισμένα ονόματα στην πιάτσα δεν σε τιμάει.
ξανά σκέψου τα 220psi και 230psi ποσα bar είναι.
Δηλαδή εσύ πας να βγάλεις 3 μηχανικούς κουλούς,όλα τα συμπιεσομετρα για το πούτσο η χαλασμένα,και όλα τα αυτοκίνητα που μετριούνται παρτάλια Shocked Laughing
sorry κιόλας.Εκτος αν μιλάς για άλλες μονάδες μετρησεις και μπερδεύεσαι.Γιατί με αυτά τα συμπιεσομετρα που μετράνε σε kg/cm2 και psi δεν πρόκειται να δεις αυτά τα νούμερα που αναφέρεις.

Σου μιλάω όμορφα και συζήτηση κάνουμε..Αν είδες έπαθα ζημια, δεν με ενδιαφέρει το παρα πέρα προσωπικά..Εγώ ξέρω το αμάξι έβγαλε ζημια από την πολύ συμπίεση.


[quote="OnyX"]Οταν το ανοιξεις καλο ειναι να γραψεις εδω τελικα απο τι εσπασες ετσι για να ξερουμε.[/quote

100% πόρισμα δεν βγήκε να σου πω την αλήθεια.
Το σίγουρο είναι έσπασε ελατήρια πιστονιού(λογικά από πολύ συμπίεση) σε δυο πιστόνια και ο το ένα πιστόνι έπαιξε παρα πολύ μέσα στον κύλινδρο σε σημείο να μου χαρακώσει όλο το κύλινδρο και να με αχρηστέψει τον κορμό..Τώρα πως έφτασε αυτό το πιστόνι να βαρέσει και στο κεφαλάρι και να μου κάνει και εκεί ζημια?Μάλλον γά**σε και το κουζινέτο κάτω.(μονο κεφαλή βγάλαμε και το αφήσαμε έτσι γιατί ψάχνω για άλλο μοτέρ)θα ανοίξω και αύριο μεθαύριο από κάτω και θα δω και κουζινέτα,στρόφαλο κτλ.
Oπως και να έχει στην υγεία μου..Τι ήθελα τόσο πλάνισμα και φλάτζα 206?
Να μην σας τύχη και σε τέτοιους καιρούς.Ούτε στον εχθρό μας.


Σορρυ κ από μένα ρε φίλε, αλλά εδώ έσπασες το μοτέρ σου και ακόμα εξυμνείς τον μηχανικο σου ? Shocked
Δηλ. ο μηχανικό σου όταν έδενε το μοτέρ δε κατάλαβε ότι κάτι δε πάει καλά με την φλάντζα, συμπίεση, εκκεντροφόρους ? Ερώτηση κάνω Exclamation
Κ αυτοί οι εκκεντροφόροι τι είναι παπάκι glx κ τους πηγαίνεις μπρος πίσω ? Δεν έχουν συγκεκριμένη θεση ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 13:33:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="RCparania"][quote="Pughell"]Τωρα γιατι ο μηχανικος σου ειναι αναπηρος ή γιατι δεν εχετε ενα συμπιεσομετρο της προκοπης,αυτο ειναι αλλο καπελο.
Παράθεση:



Το αν ο μηχανικός μου ειναι αναπηρος αστο..και θα σε παρακαλούσα να προσεχεις τι γραφεις..Το να ισχυριστείς όμορφα αυτό που πιστεύεις είναι ΣΕΒΑΣΤΟ από τον καθένα το να χλευάζεις μηχανικούς με πτυχία και αναγνωρισμένα ονόματα στην πιάτσα δεν σε τιμάει.
ξανά σκέψου τα 220psi και 230psi ποσα bar είναι.
Δηλαδή εσύ πας να βγάλεις 3 μηχανικούς κουλούς,όλα τα συμπιεσομετρα για το πούτσο η χαλασμένα,και όλα τα αυτοκίνητα που μετριούνται παρτάλια Shocked Laughing
sorry κιόλας.Εκτος αν μιλάς για άλλες μονάδες μετρησεις και μπερδεύεσαι.Γιατί με αυτά τα συμπιεσομετρα που μετράνε σε kg/cm2 και psi δεν πρόκειται να δεις αυτά τα νούμερα που αναφέρεις.

Σου μιλάω όμορφα και συζήτηση κάνουμε..Αν είδες έπαθα ζημια, δεν με ενδιαφέρει το παρα πέρα προσωπικά..Εγώ ξέρω το αμάξι έβγαλε ζημια από την πολύ συμπίεση.


[quote="OnyX"]Οταν το ανοιξεις καλο ειναι να γραψεις εδω τελικα απο τι εσπασες ετσι για να ξερουμε.[/quote

100% πόρισμα δεν βγήκε να σου πω την αλήθεια.
Το σίγουρο είναι έσπασε ελατήρια πιστονιού(λογικά από πολύ συμπίεση) σε δυο πιστόνια και ο το ένα πιστόνι έπαιξε παρα πολύ μέσα στον κύλινδρο σε σημείο να μου χαρακώσει όλο το κύλινδρο και να με αχρηστέψει τον κορμό..Τώρα πως έφτασε αυτό το πιστόνι να βαρέσει και στο κεφαλάρι και να μου κάνει και εκεί ζημια?Μάλλον γά**σε και το κουζινέτο κάτω.(μονο κεφαλή βγάλαμε και το αφήσαμε έτσι γιατί ψάχνω για άλλο μοτέρ)θα ανοίξω και αύριο μεθαύριο από κάτω και θα δω και κουζινέτα,στρόφαλο κτλ.
Oπως και να έχει στην υγεία μου..Τι ήθελα τόσο πλάνισμα και φλάτζα 206?
Να μην σας τύχη και σε τέτοιους καιρούς.Ούτε στον εχθρό μας.


πιστευω δεν σου φταιει η συμπιεση αλλα ειχες προβλημα με τα μεταλλα στροφαλου...βαριεμαι να ανεβασω φωτος να δεις πως ειχαν φαγωθει τα μεταλλα σε 2 μπιελες και ειδικα στην μια σχεδον δεν υπηρχαν με αποτελεσμα την μεγαλυτερη διαδρομη του πιστονιου και να χτυπανε οι δαλβιδες πανω του (εχει σημαδια)...ευτυχως δεν το πολυζορησα αλλα μολις ακουστηκε ο υποπτος θορυβος ελυσα το μοτερ μονος μου...θα δειξει οταν ανοιξεις το υπολοιπο μοτερ τι επαιξε και εσπασες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 14:45:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δε νομιζω να ειναι απο στροφαλο ειναι λιγο δυσκολο σε αυτα τα μοτερ εκτος αν εμεινε απο λαδια...αυτο που γραφω παραπανω ειναι και το πιο λογικο σεναριο την ειχαν ιδη ακουσει τα ελατηρια πιστονιων γιαυτο και στις πολλες στροφες μπερδευε το μοτερ γιατι εχανε συμπιεση.σου πετουσε τον δεικτη λαδιου οταν το εσκηζες?


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RCparania (xristos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207RC

Ένταξη: 04 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 39
Τόπος: ioannina

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 15:30:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
RCparania έγραψε:
Το αν ο μηχανικός μου ειναι αναπηρος αστο..και θα σε παρακαλούσα να προσεχεις τι γραφεις..Το να ισχυριστείς όμορφα αυτό που πιστεύεις είναι ΣΕΒΑΣΤΟ από τον καθένα το να χλευάζεις μηχανικούς με πτυχία και αναγνωρισμένα ονόματα στην πιάτσα δεν σε τιμάει.
ξανά σκέψου τα 220psi και 230psi ποσα bar είναι.
Δηλαδή εσύ πας να βγάλεις 3 μηχανικούς κουλούς,όλα τα συμπιεσομετρα για το πούτσο η χαλασμένα,και όλα τα αυτοκίνητα που μετριούνται παρτάλια Shocked Laughing
sorry κιόλας.Εκτος αν μιλάς για άλλες μονάδες μετρησεις και μπερδεύεσαι.Γιατί με αυτά τα συμπιεσομετρα που μετράνε σε kg/cm2 και psi δεν πρόκειται να δεις αυτά τα νούμερα που αναφέρεις.

Σου μιλάω όμορφα και συζήτηση κάνουμε..Αν είδες έπαθα ζημια, δεν με ενδιαφέρει το παρα πέρα προσωπικά..Εγώ ξέρω το αμάξι έβγαλε ζημια από την πολύ συμπίεση.

Δεν ξερω αν το καταλαβες,αλλα δεν προσεβαλα εσενα αλλα τον μηχανικο σου...
Τωρα αν το πηρες τοσο βαρια,τι να σου πω,ΟΚ,απλα αναλογισου οτι η ζημια που επαθες ουτε με 500 δεν επισκευαζεται/λυνεται...

Για το αν εχουν πτυχια ή οχι,το σεναριο το εχουμε δει πολακις με μεγαλα ονοματα του χωρου οποτε αστο καλυτερα...Μεχρι και μηνυσεις εχουμε δει να γινονται και να ανακοινωνονται στα forum,αν αυτο σε καλυπτει,και μαλιστα απο πολυ γνωστα ονοματα.

Σχετικα με τα bar και τα psi,εγω ξερω ποσα ειναι,δες και μονος σου...
http://www.centauro-owners.com/articles/psibar.html
Βαλε τα bar που θες,να δεις ποσα psi θα σου βγαλει...

Και χεσε με εμενα...Η ιδια η Peugeot δεν ξερει τι ανακοινωνει ή οι μηχανικοι μας ξερουν περισσοτερα;
Ερωτηση που δεν περιμενω απαντηση φυσικα...

Το θέμα δεν είναι ποιον προσέλαβες.Απλά δεν μου άρεσε το ισοπεδωτικό στυλ που εγγραφες.Ετσι όπως μίλησες τώρα είναι σεβαστό ότι και να γράψεις και συζητήσιμο Wink
Οσο για την ζημια αστο..Οπως ειπα ούτε στον εχθρό μου να μην γίνει κάτι τέτοιο.Το χειρότερο από όλα πλήρωσα μια πριν μερικές μέρες και το κερασάκι ήταν αυτό που έγινε τώρα Confused
Οσο πάλι για τα πτυχία και τους super μάστορες?ΜΑΖΙ ΣΟΥ.Δεν διαφωνώ σε αυτό.Εχεις απόλυτο δίκιο.Και ξέρω παρα πολλά σκηνικά.
Απλά δεν βγαίνουμε φάτσα φορα να κατηγορούμε κάποιον που δεν γνωρίζουμε και χωρίς να είσαι μπροστά να δεις την δουλειά του η τι έχει προηγηθεί κτλ κτλ.Εγώ για καλο το λέω.Είμαι διαφορετικός άνθρωπος λογικά.
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ κάλλιστα να βγω και να κατηγορώ το μάστορα όπως κάνουν οι περισσότεροι αλλα αν δεν φταίει δεν θα βγω να φωνάζω ότι φταίει.Πρώτα περιμένεις να δεις τι έγινε και μετά μιλάς Wink

Τώρα για τα μπαρ τι να σου πω φιλε μου?Οπως σου ειπα μετρήσαμε και αλλα αυτοκίνητα και έδειξαν τα νούμερα που προανέφερα.Αρα αυτά τα συμπιεσομετρα μετράν κάτι άλλο.Τι να σου πω(και ξανά λέω δυο συμπιεσομετρα διαφορετικής μάρκας.Βεβαια και τα δυο είναι φθηνιάρικα τον 45 ευρώ)
Αμα εσύ με το δικό σου συμπιεσομετρο μετρησεις μαμά rallye 210 psi σε αυτό το συμπιεσομετρο θα δείξει 150 psi.


GEMI έγραψε:
Σορρυ κ από μένα ρε φίλε, αλλά εδώ έσπασες το μοτέρ σου και ακόμα εξυμνείς τον μηχανικο σου ? Shocked
Δηλ. ο μηχανικό σου όταν έδενε το μοτέρ δε κατάλαβε ότι κάτι δε πάει καλά με την φλάντζα, συμπίεση, εκκεντροφόρους ? Ερώτηση κάνω Exclamation
Κ αυτοί οι εκκεντροφόροι τι είναι παπάκι glx κ τους πηγαίνεις μπρος πίσω ? Δεν έχουν συγκεκριμένη θεση ?

Δεν είμαι και τόσο χαζός.
Αν έφταιγε σε κάτι ο μηχανικός θα το έλεγα.
Καταρχάς διάβασες τι ζημια έγινε?
Η συμπίεση έφερε το τελικό αποτέλεσμα απλά.Το αμάξι είχε τελικά ζημια στα κουζινέτα και στα ελατήρια πιστονιού και η συμπίεση το βοηθησε να το αποτελειώσει.Απλά θα ζούσε λίγο ακόμα αν δεν είχε τόσο συμπίεση.

Εμενα όμως μου είχε πει να ανοίξουμε να τα αλλάξουμε και τα ελατήρια πιστονιού την προηγουμενη που το ανοίξαμε και τα κουζινέτα και εγώ του είχα πει ΟΧΙ..Και ο λόγος ήταν ότι τσιγκουνεύτηκα 165 ευρώ που κάνουν τα ελατήρια πιστονιών και τα 30 ευρώ τα κουζινέτα.+λίγο παραπάνω εγατικά.(φυσικά αν ήξερα ότι είχαν πρόβλημα θα τα άλλαζα.Αλλα δεν φαινόταν και κάτι να έχει ζημια.Αλλα μου ζήτησε προοληπτικά να αλλαχτούν.αλλα ως Ελληνας πανέξυπνος σκέφτηκα τι να έχουν μορε?Rallye σκύλος μαύρος..δεν παθαίνει τίποτα.Ας τα φάω τώρα να βάλω μυαλό))
Και δεν ήταν μονο το οικονομικό(που άσχετα τι έπαθα)που ειπα το ΟΧΙ αλλα και ότι φοβήθηκα να μην αρχίσει μετά και τσιμπάει πολύ λάδι..Γιατί πρέπει να καθαριστούν σωστά τα πιστόνια για να μπουν νέα ελατήρια κτλ..Και όσο να είναι με φόβιζε.
όσο για τους εκκεντροφόρους απλά έχουν τα rallye ρυθμιζόμενα γρανάζια και εχεις ένα περιθώριο να παίξεις με προπορίες κτλ.

Pugobios έγραψε:
δε νομιζω να ειναι απο στροφαλο ειναι λιγο δυσκολο σε αυτα τα μοτερ εκτος αν εμεινε απο λαδια...αυτο που γραφω παραπανω ειναι και το πιο λογικο σεναριο την ειχαν ιδη ακουσει τα ελατηρια πιστονιων γιαυτο και στις πολλες στροφες μπερδευε το μοτερ γιατι εχανε συμπιεση.σου πετουσε τον δεικτη λαδιου οταν το εσκηζες?

για την ζημια ανέφερα πιο πάνω τώρα που ανοίχτηκε..
Μέχρι και το κουζινέτο στροφάλου να δεις θα πάθεις την πλακα σου..Δείγμα κουζινέτο δεν το λες.
Και το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ από όλα? ευτυχώς ανοίχτηκε τώρα το μοτέρ.Oταν βγάλαμε το κάρτερ είδαμε την αντλία λαδιού να κρέμεται.Είχαν ξεβιδωθεί οι βίδες.Την μια την έπιασα με το χέρι την έφερα δυο σβούρες και την πήρα στο χέρι.ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ Evil Shocked Shocked Shocked

Οσο για τον δεικτη?Οχι ποτε δεν μου τον είχε πετάξει,ούτε αναθυμιάσεις είχε πρόβλημα,ούτε λάδια έκαιγε(τα φυσιολογικά που τσιμπάνε λίγο όλα αυτά τα μοτέρ)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 15:36:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ε μην απορεις που εσπασε τοτε.στο ειπα και παραπανω αυτα τα μοτερ απο κατω χτυπανε μονο αν μεινουν απο λαδι η απο χρονια κακομεταχεριση...
υ.γ. 165 για ελατηρια πιστονιων με εργασια σου ζητησε φανταζομαι...


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RCparania (xristos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207RC

Ένταξη: 04 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 39
Τόπος: ioannina

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 15:49:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
ε μην απορεις που εσπασε τοτε.στο ειπα και παραπανω αυτα τα μοτερ απο κατω χτυπανε μονο αν μεινουν απο λαδι η απο χρονια κακομεταχεριση...
υ.γ. 165 για ελατηρια πιστονιων με εργασια σου ζητησε φανταζομαι...

Oχι δυστυχώς..
Δεν μου τα ζητάει ο μηχανικός αλλα αυτός που τα παρήγγειλα..
Πράγματι τα δίνει ακριβά όλα τα υπόλοιπα τα έχει καλές τιμές και δεν ήθελα να τον πω ακυρο τα ελατήρια.Θα ήταν μαλ***α.
Ποσο κάνουν τα μαμά ελατήρια καινούρια δηλαδή..Αν είναι να γλιτώσω 30 ευρώ να πάει να γα**θεί

Και μια ερώτηση ακόμα. Επειδή τα δυο πιστόνια μου θα τα κρατήσω και θα βάλω αυτά.Πως είναι καλύτερο καθαριστούν εκεί που είναι το ελατήριο?Σίγουρα τα τριβεις με τα παλιά ελατήρια αφού τα εχεις σπάσει. Αλλος μου είπε να τα παω για αμμοβολή και να τα κάνει σαν καινούρια..Εσείς τι λέτε?Το λέω για να πατήσουν όλα άψογα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 17:35:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γνωμη μου μιας και θα αλλαξεις 2 πιστονια αλλαξε και τα αλλα δυο και μην τα βαλεις καθολου αυτα που νομιζεις οτι ειναι σωστα.Φτιαχνεις που φτιαχνεις κατι,φτιαχτο σωστα απο την αρχη.
Οσο για το λαδι και την αντλια που ανεφερες,στο μεγαλυτερο ποσοστο σπασμενων μοτερ,το λαδι ειναι η αιτια και κυριως για το στροφαλο και τα μεταλλα του.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 19:43:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα συγκεκριμενα μοτερ συνηθως καταστρεφουν τα κουζινετα βασης,οχι της μπιελας...
Ε,αμα κανει οτι τραβαει ζορι εκει,γμησε το,δεν θα το καταλαβεις οποτε και το σπασιμο ειναι δεδομενο...

Περι rebuild,το πραγμα δεν ειναι τοσο απλο οσο νομιζεις...
Καταρχην δεδομενου οτι αυτο το μπλοκ χαραχτηκε,ή επισκευαζεις το ιδιο ή βρισκεις ενα αλλο που λογικα θα πρεπει να εχει οβαλ εντος λογικων επιπεδων,πραγμα λιγο απιθανο...
Οποτε καλυτερα επισκευασε το δικο σου(500αρικο,ισως και παραπανω).
Μετα υπολογισε καινουργια αντλια λαδιου(200),μεταλλα σε στροφαλο και πιστονια(150 περιπου για ολα),μπιελες που λογικα θα χρειαστεις(ευτυχως υπαρχουν αρκετες μεταχειρισμενες) και πιστονια(που παλι βρισκεις).

Με "ψεματα",χωρις εργασια μηχανικου,εχεις φτασει σχεδον 1000αρικο αν υπολογισεις μπιελες και τα δυο πιστονια που σου λειπουν και αυτο με την προυποθεση οτι δεν χρειαζεσαι στροφαλο...

Ελατηρια πιστονιων προτιμησε τα μαμα,ειναι πολυ καλυτερης ποιοτητας απο τα aftermarket του εμποριου και απο οσο ξερω ειναι τουρκικης κατασκευης.

Υ.Γ. Αμμοβολη στο μοτερ,ξεχνα την,εδω μια κεφαλη κανουμε αμμοβολη και οι αυλοι γινονται αμεσως σαγρε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάρ 2012, 19:58:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...και δεν παίρνεις καλύτερα ένα TU5JP4? Του βάζεις πάνω τους εκκεντροφόρους, την πολλαπλή εισαγωγής, το κάρτερ και το ψυγείο λαδιού του παλιού οπότε θα έχεις ένα σύνολο αποδοτικότερο που θα σου κοστίσει πιθανόν και λιγότερα...


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
Σελίδα 3 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1589s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on