PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

306-Προβλημα λειτουργιας οταν ειναι κρυο.
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Φεβ 2012, 09:31:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και εγω που εχω τον σωστο εξοπλισμο και τα εχω ελενξει στο παρελθον ολα τι καταλαβα? Laughing

λοιπον , ας τα παρουμε απο την αρχη, ο πολλαπλασιαστης ειναι καινουριος! τα μπουζι ειναι ψυχροτερα γιατι δουλευω με υγραεριο και θελει ψυχροτερα (να θυμησω οτι με τον καινουριο πολλαπλασιαστη και τα μπουζι αυτα ειδα βελτιωση της καταναλωσης κατα 1 λιτρο τουλαχιστον )

τωρα οσο αφορα την μυροδια βενζινης , ειναι για τα πρωτα 30 δευτερολεπτα που παιρνει το αμαξι μπροστα και που ακουγεται λιγο σαν τρακτερ , και μιλαμε παντα για οταν εχει εξω 0 βαθμους , τωρα που η θερμοκρασια ανεβηκε στους 10+ δεν το κανει τοσο εντονα,,


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
kostas207cc (κωστας)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207cc 1.6 ep6

Ένταξη: 13 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 195

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Φεβ 2012, 12:06:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λογικο ακουγεται οτι λες νομιζω δεν εχεις προβλημα.για λιγο σε που κρυο θα μυριζει μεχρι να ζεσταθει λαμδα καταλυτης νερα ωστε να κοψει ψεκασμο η βαλβιδα ψυχρης.η βαλβιδα ψυχρης εμπλουτιζει το μιγμα αυξανει την διαρκεια ψεκασμου οταν ειναι κρυο το αμαξι για να παρει ευκολα μπροστα.εαν ζεστανεται και βγαζει μαυριλα η μυριζει εντονα τοτε ελενχουμε ψυχρης πρωτα μετα λαμδα κτλ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tnt_tuner (tnt)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 10 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 51

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Φεβ 2012, 16:14:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kostas207cc +1 ξανα! σωστη διαδικασια ελεγχου!!
greenpug106 δεν θέλει πολύ εξειδικευμένες γνώσεις,,,
κατέβασε από το ίντερνετ το autodata που έχει αναλυτικά τις διαδικασίες ελέγχου για κάθε αυτοκίνητο, πάρε κ ένα πολιμετρακι με 5ευρακια και τεσταρε τις τασεις δεν είναι πολυπλοκο και μην φοβασε... δεν γίνετε να χαλάσεις τπτ...

σου είπα έτσι πριν γτ ο εγκέφαλος δν λέει υποθετικα τι μπορει να ειναι αυτο... αλλά τι σφάλμα διαβάζει ότι έχει πχ πλούσιο μιγμα, μετά εσύ κάνεις την υπόθεση για το τι μπορεί να φταιει!!! αν έβγαζε σφάλμα όμως για τον λ δν θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο...


στην δικια μου λιστα λεει
P0170=Fuel Trim Malfunction = δυσλειτουργία μικρορυθμισης μίγματος
P0300=Random/Multiple Cylinder Misfire Detected=Εντοπίστηκε σε τυχαίο/πολλαπλούς κυλίνδρους αστοχεια ανάφλεξης
P0121=Throttle/Pedal Position Sensor/Switch A Circuit Range/Performance Problem=δεν διαβάζει σωστές ενδείξεις από τον αισθητήρα θέσης πεταλούδας
για να μην έσβησε το check engine σημαίνει ότι το διαβάζει συνέχεια και δεν είναι κάτι τυχαίο.
μετά ξαναέλεγξες τι βλάβες είχε αποθηκεύσει?
"αυτά τα σφάλματα υπάρχει τρόπος να τα διαβάζεις κ μόνος σου για να μην πηγαίνεις όλη την ώρα στον ηλεκτρολόγο"
το πρώτο με το τρίτο άνετα μπορεί να συνδέονται (μονομπεκο ειναι το αμαξι?)
ο πρώτος κ ο δεύτερος λ έχω την εντύπωση ότι είναι ίδιοι.. δοκίμασε να τους κανείς τράμπα.
καθάρισε κ βάλε σπρέι επαφών στους συνδέσμους σε όλους τους αισθητήρες.
ο καταλύτης που λες στο άλλο τοπικ ότι έχεις αλλάξει μόνο για το 1 θα μπορούσε να επηρεάσει αλλά κ πάλι θα σoυ έβγαζε μαλλον κάποιο emission fault
το δεύτερο λέει ξεκάθαρα ότι έχεις πρόβλημα με την ανάφλεξη, αν είναι μάχιμα τα μπούζι τότε φταίει πλ/στης μπουζοκαλωδια ντιρσιμπιτερ
για το τρίτο καθάρισε κ ρύθμισε σωστά το ποτενσιόμετρο

AlienHack δικαιολογούνται ενμερη τότε τα μπουζί!!! αλλά και τα μαμισια να φόραγες δεν θα είχες πρόβλημα με το αέριο...
δεν αποκλειετε πάντως στο πολυ κριο να ειναι απο τα μπουζί, αφού μέχρι να ζεσταθείς δουλεύεις με βενζίνη!
όταν είναι πολύ κρύο κ ρετάρει αν πατήσεις ελαφρά γκάζι 1500-2000 συνεχίζει και ρετάρει η σταματάει??
η μυρωδιά όντως είναι δικαιολογημένη σε ενα βαθμό ιδικά στο κρύο!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάρ 2012, 07:45:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tnt_tuner έγραψε:
kostas207cc +1 ξανα! σωστη διαδικασια ελεγχου!!
greenpug106 δεν θέλει πολύ εξειδικευμένες γνώσεις,,,
κατέβασε από το ίντερνετ το autodata που έχει αναλυτικά τις διαδικασίες ελέγχου για κάθε αυτοκίνητο, πάρε κ ένα πολιμετρακι με 5ευρακια και τεσταρε τις τασεις δεν είναι πολυπλοκο και μην φοβασε... δεν γίνετε να χαλάσεις τπτ...

σου είπα έτσι πριν γτ ο εγκέφαλος δν λέει υποθετικα τι μπορει να ειναι αυτο... αλλά τι σφάλμα διαβάζει ότι έχει πχ πλούσιο μιγμα, μετά εσύ κάνεις την υπόθεση για το τι μπορεί να φταιει!!! αν έβγαζε σφάλμα όμως για τον λ δν θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο...


στην δικια μου λιστα λεει
P0170=Fuel Trim Malfunction = δυσλειτουργία μικρορυθμισης μίγματος
P0300=Random/Multiple Cylinder Misfire Detected=Εντοπίστηκε σε τυχαίο/πολλαπλούς κυλίνδρους αστοχεια ανάφλεξης
P0121=Throttle/Pedal Position Sensor/Switch A Circuit Range/Performance Problem=δεν διαβάζει σωστές ενδείξεις από τον αισθητήρα θέσης πεταλούδας
για να μην έσβησε το check engine σημαίνει ότι το διαβάζει συνέχεια και δεν είναι κάτι τυχαίο.
μετά ξαναέλεγξες τι βλάβες είχε αποθηκεύσει?
"αυτά τα σφάλματα υπάρχει τρόπος να τα διαβάζεις κ μόνος σου για να μην πηγαίνεις όλη την ώρα στον ηλεκτρολόγο"
το πρώτο με το τρίτο άνετα μπορεί να συνδέονται (μονομπεκο ειναι το αμαξι?)
ο πρώτος κ ο δεύτερος λ έχω την εντύπωση ότι είναι ίδιοι.. δοκίμασε να τους κανείς τράμπα.
καθάρισε κ βάλε σπρέι επαφών στους συνδέσμους σε όλους τους αισθητήρες.
ο καταλύτης που λες στο άλλο τοπικ ότι έχεις αλλάξει μόνο για το 1 θα μπορούσε να επηρεάσει αλλά κ πάλι θα σoυ έβγαζε μαλλον κάποιο emission fault
το δεύτερο λέει ξεκάθαρα ότι έχεις πρόβλημα με την ανάφλεξη, αν είναι μάχιμα τα μπούζι τότε φταίει πλ/στης μπουζοκαλωδια ντιρσιμπιτερ
για το τρίτο καθάρισε κ ρύθμισε σωστά το ποτενσιόμετρο



tnt_tuner ευχαριστώ για την απάντηση.

Πήγα σε ένα ηλεκτρολόγο και ενωθήκαμε με τον εγκέφαλο.
Έβγαλε αυτά που έγραψα και καθαρίσαμε τον εγκέφαλο.
Ξεκινώ το αυτοκίνητο και το check engine παραμένει αναμένο. Μου λέει αυτός πρέπει το σφάλμα να είναι μόνιμο και πρέπει να το διορθώσεις για να σβήσει.

Από τα 3 μόνο το Ρ0170 λέει ότι είναι μόνιμο (permanent).
Ως 1ο μέτρο παράγειλα μπροστινό λ αισθητήρα. Ο εγκέφαλος σύμφωνα με τις τιμές που διαβάζει διφοροποιεί το μίγμα σωστά?

Τώρα για να μην τρέχω σε ηλεκτρολόγο συνέχεια είχα αγοράσει παλαιότερα ELM327 καλώδιο. Τότε δεν είχα λαπτοπ. Αργότερα που αγόρασα πήρα με Windows 7 64 bit και δεν κατάφερα να το ενώσω και να αναγνωρίσει το καλώδιο. Κατέβασα και το VM Lite που δουλεύεις εικονικά σε Windows XP και δούλεψε με Vag Com για το Audi A4 που έχω.

Τρίφυσο είναι το αμάξι του 2001.
Παλαιότερα είχα αλλάξει το 2ο Λ


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάρ 2012, 19:52:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kostas207cc έγραψε:
πρωτον ο λαμδα ελενχεται με ενα πολυμετρο.αυτη ειναι η σωστη διαδικασια.ο εγκεφαλος σου λεει οτι εχεις πλουσιο μιγμα μπορει να οφειλεται σε βαλβιδα ψυχρης.ο λαμδα επισης καμμια φορα με καθαρισμα ξεκκολαει επειδη στις οπεσ του πιανει μακα που εμποδιζει να διαβαζει σωστα.ο εγκεφαλος μπορει να σου βαγαλει λαμδα και να μην φταει ο λαμδα απλα να διαβαζει υπερβολικες τιμες κατα την κριση του εγκεφαλου αλλα να δουλευει κανονικα.η σωστη διαδικασια πριν αλλαχτει κατι ειναι ο ελενχος με πολυμετρο.μετρας λαμδα στο ρελαντι με ενα πολυμετρο την ταση παροχης και το σημα του.επισης μετρας και λαμδα με ζεστο αμαξι.για ψυχρης στους 80 βαθμους πρεπει να διαβαζεις 292-326Ω και οσο ζεστανεται να πεφτει η αντισταση του.για λαμδα στορελαντι το αμαξι ενωνεις το προμπ του πολυμετρου το αρνητικο σε γειωση το αλλο στο σημα του λαμδα και πρεπει να παιζει απο 0,1-1volt σενεχως οχι σταθερο πχ στο 0,45 αλλα να ανεβακατεβαινει στο ρελαντι με ζεστο αμαξι συνεχεια 0,1 0,9 0,7 πανω κατω συνεχεια.η σειρα ειναι πρωτα ψυχρης μετα λαμδα.αν αυτα ειναι καλα και το αμαξι ρεταρει δηλαδη ενας κυλινδρος δεν δουλευει ελενχεις αναφλεξη μπουζι πολλαπλασιαστες κτλ.μετα μπεκ αν κατουραει καπποιο μετα συμπιεση και τελος μαπ παλι με πολυμετρο πρεπι να εχει ταση τροφοδοσιασ 5volt με κουμπωμενο η ταση πρεπει να ειναι 0,1-5v στο πaτα γκαζι.ετσι ελενχουμε μετα αλλαζουμε.αλλα στα συνεργεια ουτε σεμιναρια κανουν οι περισοτεροι ουτε καθονται να μετρανε αλλαγμα σιγα εκεινοι το πληρωνουν??


Νέα

Θυμήθηκά ότι είχα ELM 323.
Έψαξα και βρήκα λογισμικό για obd2, συγκεκριμένα το Easy Obd 2

http://easyobdii.com/

Αφού το εγκατέστησα έτρεξα τους κωδικούς και βρήκα τους ίδιους 3 που αναφέρω πιο πάνω, τους καθαρίζω, ξεκινώ το αυτοκίνητο και ως δια μαγείας καθάρισαν όλα!

Μέσα από το πρόγραμμα μπορώ να δω αρκετά πράγματα.


Αναφορικά με τους Λ:
Οι τιμές που είδα
Bank 1 Sensor 1 0.155V
Short term fuel trim 5,47%
Bank 1 Sensor 2 0.080V

Όπως είπες τα volt ανεβοκατέβαιναν μέχρι κάτω από το 1.
Το ότι πήγαν και κάτω από 0,1 σημαίνει κάτι?


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas207cc (κωστας)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207cc 1.6 ep6

Ένταξη: 13 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 195

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάρ 2012, 21:01:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οχι δεν σημαινει κατι αν ειναι στο ρελαντι και αναβοκατεβαινουν τα volt πανω κατω.να ξερεις με το elm υπαρχει μια καθυστερηση στο ανεβοκατεβασμα των volt.γενικοτερα προσωπικα προτιμω να ελενχω την ταση μεσω βολτομετρου.αλλα αφου καθαρισαν αρα ολα οκ.ο πρωτος λ ειναι που κανει το παιχνιδι με τα μιγματα αυτος πρεπει να παιζει η ταση του τον δευτερο μην του δινεις σημασια
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάρ 2012, 21:52:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οκ νάσε καλά για την απάντηση!


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tnt_tuner (tnt)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 10 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 51

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάρ 2012, 15:10:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ωραία! αφού έχεις κ τ καλώδια μια χαρά, δν χρειάστηκε κ να ψάξεις για το κόλπο με τον συνδετήρα!
άρα το obd reader του ηλεκτρολόγου είχε πρόβλημα ή ασυμβατότητα και δεν μπορούσε να σβήσει τα σφάλματα!
ελπίζω να προλαβες να ακυρώσεις την παραγγελία του λ...
(δεν είναι ίδιοι οι λ για να δοκίμαζες να τους κάνεις τράμπα?)
άρα το μοτέρ είναι 8ν τετραμπεκο τριφισο!
αν σου ξανακρατισει βλάβες παρτο πάλι από την αρχή το καθένα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάρ 2012, 09:38:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tnt_tuner έγραψε:
ωραία! αφού έχεις κ τ καλώδια μια χαρά, δν χρειάστηκε κ να ψάξεις για το κόλπο με τον συνδετήρα!
άρα το obd reader του ηλεκτρολόγου είχε πρόβλημα ή ασυμβατότητα και δεν μπορούσε να σβήσει τα σφάλματα!
ελπίζω να προλαβες να ακυρώσεις την παραγγελία του λ...
(δεν είναι ίδιοι οι λ για να δοκίμαζες να τους κάνεις τράμπα?)
άρα το μοτέρ είναι 8ν τετραμπεκο τριφισο!
αν σου ξανακρατισει βλάβες παρτο πάλι από την αρχή το καθένα...


Όχι φίλε τον Λ δεν πρόλαβα να τον ακυρώσω είναι στο ταχυδρομείο και με περιμένει. Δεν πειράζει θα τον κρατήσω για το μέλλον.

Ναι ίδιοι είναι οι Λ δεν σκέφτηκα να τους αλλάξω. Ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι ήταν προβληματικός.

1.6 16v 3φυσο είναι το μοτέρ με έκκεντρα, χταπόδι, πρόγραμμα, φλάντζα και σκούπα.


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1523s (PHP: 49% - SQL: 51%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on