PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - Τουρμπίνα K04 από S3 σε 207 1,6Τ?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιαν 2012, 23:44:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μεταξυ σας τα εχετε στησει μετα τις βελτιωσεις για να δειτε διαφορες?

Λογικα με 30 αλογα κατω εισαι σχρδον κολωνα πισω του στα 500-600 μετρα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
michael-grivas (ΜΙΧΑΛΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 GT secret project

Ένταξη: 02 Αύγ 2011
Δημοσιεύσεις: 656
Τόπος: ΒΟΛΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιαν 2012, 23:50:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η αλήθεια είναι πως όχι.

Το δικό μου τώρα είναι 28αρι υπό εξέλιξη όποτε αυτή η ευκαιρία χάθηκε.



Πωλείται 207 GT 350+ άλογα. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3505380/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2012, 03:24:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

OnyX έγραψε:
Σαν παρατηρητης του τοπικ και ουδετερος μιας και δεν εχω peugeot turbo αλλα εχω στην κατοχη μου turbo αυτοκινητο και εχοντας δωσει 30.000 σε μοτερ (4) και εχω τα 3 σπασμενα στην αποθηκη μου πιστευω τα εξης:

Για την επιλογη της σωστης τουρμπινας για ενα μοτερ πρεπει να δουμε πρωτα τα χαρακτηριστικα του μοτερ,την παροχη της τουρμπινας και το φασμα στροφων που η τουρμπινα δουλευει,την χρηση του αυτοκινητου και τα περιφερειακα του...

Εχοντας ασχοληθει πολυ με το θεμα "μηχανικος" στην Ελλαδα εχω να πω τα εξης (ελπιζω να μην προσβληθουν οι μηχανικοι της παρεας...)

Στην Ελλαδα ολοι ειναι "ειδικοι" μεχρι να μπεις στο μαγαζι τους,να τους τα ακουμπησεις για να φτιαξεις ενα συνολο για να κανεις το κεφι σου και ΜΕΧΡΙ να σπασεις...τοτε αν παραπονεθεις δεν σε ξερουν απλα...
Ολοι εχουν ενα team (ηλεκτρολογο,προγραμματιστη,ρεκτιφιε,τουρμπινα κτλ) που συνεργαζονται...ο οποιος φυσικα ειναι κορυφη στο ειδος του Very happy
Αν πεις οτι δεν θελεις να στο προγραμματισει ο Χ τοτε "μην αναρωτηθεις γιατι εσπασες..."
Μου εχει τυχει περιπτωση Ελληνα προγραμματιστη που κοροιδευει τον Andy Forrest (παγκοσμια γνωστος για τον προγραμματισμο σε Subaru και συμμετεχει στο Time attack) αλλα τον Ελληνα προγραμματιστη δεν τον ξερουν στην Αλβανια Smile

Το ξαναλεω οτι το δυναμομετρο κλεβει και μπορει να κλεψει κατα βουληση (μεχρι εναν βαθμο βεβαια) και οι συνθηκες δυναμομετρησης ειναι ιδανικες (εχω δει να ψεκαζουν νιτρομεθανολες και να βαζουν παγους στο cooler για να ριξουν την θερμοκρασια του εισερχομενου αερα)
Τα δυναμομετρα πρεπει να χρησιμοποιουνται ΜΟΝΟ ως μετρο συγκρισης του "προ βελτιωσης" και "μετα βελτιωσης" καθβς το ποιο αυτοκινητο ειναι ποιο γρηγορο η οχι φαινεται ΜΟΝΟ στο δρομο...

Επισης επειδη βλεπω για υβριδικες τουρμπινες κτλ...στην Αγγλια η Scoobyclinic αλλα και αλλοι βελτιωτες παρουσιαζουν turbo βασισμενα στην VF σειρα αλλα και στην TD05.
Η διαφορα αποδοσης μιας VF22 μαμα με μια Scoobyclinic VF22 ειναι περιπου 25 αλογα και λιγο ποιο γρηγορο spool αλλα μιλαμε για εταιρεια ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ γνωστη με εργαστηρια και κανει απειρες δοκιμες πριν βγαλει κατι στο εμποριο...Ποσες δοκιμες εχει κανει ο τουρμπινας της γειτονιας ?


Ελπιζω να μην κουρασα ...


φιλε μου οχι μονο δεν "κουρασες" αλλα ειπες τα πραγματα με το ονομα τους Cool

συμφωνω απολυτα μαζι σου
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2012, 03:52:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

michael-grivas έγραψε:
Η αλήθεια είναι πως όχι.

Το δικό μου τώρα είναι 28αρι υπό εξέλιξη όποτε αυτή η ευκαιρία χάθηκε.


Προσωπικα δεν (θελω να) ξερω ουτε ονοματα ουτε καταστασεις με τα "τι" "πως" και "γιατι"...
Αλλα μια μεγαλη απορια...

Οταν θελω να ασχοληθω για χομπι μεν αλλα καπως σοβαρα δε
με τη βελτιωση ενος μοτερ το πρωτο που πραγμα που κανω ειναι να εχω ενα αμαξι παντα για συγκρισεις στο οποιο δεν θα αλλαζει τιποτα, ωστε να εχω ενα σταθερο μετρο συγκρισης στο δρομο και στην πραξη και οχι στη θεωρια.
(Γιατι το ξερω μονο ευκολο δεν ειναι να βρεθουμε και να "νοικιασουμε" ενα εργαστηριο με test room, εφαρμοστηρια και γενικα ολο τον εξοπλισμο και να σπαμε το ενα μοτερ πισω απο το αλλο στις δοκιμες ωστε να μιλησουμε για πραγματικη εξελιξη, αυτο το κοστος ελαχιστοι μονο μπορουν να το αντεξουν...)
Για να επανελθω στο παραδειγμα θα πω κατι συγκεκριμενο ωστε να γινω κατανοητος...
Ηθελα να σκαλισω του κολητου μου και κουμπαρου μου το 207 του (207 GT 150αρι τελιως μαμα)
ετυχε εκεινο τον καιρο να εχω εγω το RC μου τελιως μαμα,
Οποτε καναμε το εξης...
αφου σιγουρευομουνα οτι το μοτερ του δουλευει σωστα,
(γιατι δεν νοειται βελτιωση σε ενα μοτερ που υπολειτουργει για τον Α η Β τεχνικο λογο...)
Βαζαμε βενζινη απο το ηδιο βενζιναδικο και μετα απο τουλαχιστο μισο ρεζερβουαρ καναμε δοκιμες, οχι να κοντραρουμε.
Αλλα βγαιναμε βραδακι σε ερημικους δρομους και ανοιγαμε πχ 2α απο σχεδον ρελαντι, μεχρι κοφτη χωρις αλλαγες ταχυτητων.
Το ηδιο με 3η απο στροφες λιγο πανω απο ρελαντι και μεχρι κοφτη,
τα ηδια με 4η κτλ...

Οποτε μετα επιανα το GT εκανα οτι του εκανα,
και ξανα παλι εξω το ηδιο σκηνικο...
και ξανα παλι κτλ κτλ...

Ετσι μπορω να δω στην πραξη τι και ποσο διαφορα κανει η καθε βελτιωση που εφαρμοζω οσον αφορα τις επιδοσεις.
Ουτε κοντρες, ουτε ποιος ειναι ποιο καλος στις αλλαγες κτλ...
Παντα δημιουργεις ενα "πριν" ωστε να δεις στην πραξη το αληθινο "μετα"
Και φυσικα σε αυτες τις δοκιμες, μεγαλη επαναληψιμοτητα ωστε να δεις αν η βελτιωση σου ειναι απλα ενα πυροτεχνημα και για λιγο, η αν ειναι κατι που πραγματικα αξιζει.
Επισης πορεια με κρουζ κοντρολ και παρακολουθηση πριν και μετα της καταναλωσης ωστε να εχουμε καποια στοιχεια του τι γινεται και εκει...
κτλ κτλ...

Τον καιρο που ειχα το κλειω ΡΣ 182 καπ
ετυχε και κοντραρηστικα στις στροφες για σουνιο με ενα φορντ focus ST που ο μηχανικος του, του ειχε βαλει σετ απ focus RS και του ελεγε οτι του το ρυθμισε στα δυναμομετρημενα 280 αλογα Shocked
και εγω με ενα "δικο μου" πρωτο σταδιο στο ατμοσφαιρικο κλειακι μου τον ειχα ξεφτηλισει, ειδηκα μετα απο 2-3 απανωτες "καλες στροφες" αν δεν αφηνα γκαζι θα τον εμβολιζα... το παληκαρι μου εκανε νοημα να μιλησουμε...
(στην αρχη νομιζε οτι εχω κανα ευθειαδηκο υπεροπλο)
οταν ομως του ανοιξα το καπω μου και του ειπα 2-3 πραγματα μονο που δε λιποθυμησε απο τα νευρα και την απαγοητευση του...
Αυτο το γεγονος το αναφερω μονο και μονο για να καταλαβετε το εξης:
σταματηστε να εισαστε θυματα...
ξυπνηστε και προσεχετε που δινετε τα λεφτα σας...
τα δυναμομετρα καλα ειναι αλλα αποτελουν τη "θεωρια"
η "πραξη" ειναι στο δρομο...

Και μην ξεχνατε... η διαφορα που χωριζει τη θεωρια απο την πραξη ονομαζεται πραγματικοτητα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
michael-grivas (ΜΙΧΑΛΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 GT secret project

Ένταξη: 02 Αύγ 2011
Δημοσιεύσεις: 656
Τόπος: ΒΟΛΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2012, 10:20:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θέλετε να μιλήσουμε για θεωρίες και πραγματικότητα?

Σοβαρά τώρα!!!

Γιατί εδώ και κάποιες μέρες έχουνε γραφτεί απίστευτες θεωρίες.

Με λίγα λόγια θεωρητικά πάντα το αυτοκίνητο δεν γίνετε να ανεβάσει πιο πολλά άλογα από ένα κ04 γιατί χ = ψ + ω =ο!!!

Στην πραγματικότητα δεν χρειάζονται ούτε κόντρες ούτε δυναμόμετρα για να καταλάβεις ότι αμάξι είναι πιο δυνατό. Φαίνεται πεντακάθαρα με ένα απλό πάτημα του γκαζιού.

Και κουράστηκα να προσπαθώ να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας.



Πωλείται 207 GT 350+ άλογα. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3505380/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2012, 10:36:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κανεις δεν ειπε οτι το αυτοκινητο δεν ειναι πιο δυνατο η οχι αλλα απο οτι καταλαβα (και μαλλον καταλαβες και εσυ) θεωρουν τα αλογα "παραλογα" Smile

Σε ενα αυτοκινητο με 200 αλογα αν κερδισεις 15 αλογα ακομα θα δεις διαφορα,ειναι λογικο και αναμενομενο αυτο,αλλα και να μην κερδισεις ουτε ενα αλογο αλλα να βελτιωσεις την καμπυλη λειτουργιας του παλι θα σου φαινεται πιο δυνατο γιατι θα εχεις περισσοτερη ιπποδυναμη σε χαμηλοτερο φασμα στροφων...

Οπως και να εχει ευχομαι να ειναι ασπαστο το αυτοκινητο του φιλου σου αλλα και το δικο σου γιατι ξερω πως ειναι να πετας λεφτα δεξια και αριστερα και να βλεπεις τα ονειρα σου να κοβουν στροφαλους....αυτα....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
michael-grivas (ΜΙΧΑΛΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 GT secret project

Ένταξη: 02 Αύγ 2011
Δημοσιεύσεις: 656
Τόπος: ΒΟΛΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2012, 13:27:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

OnyX έγραψε:
Κανεις δεν ειπε οτι το αυτοκινητο δεν ειναι πιο δυνατο η οχι αλλα απο οτι καταλαβα (και μαλλον καταλαβες και εσυ) θεωρουν τα αλογα "παραλογα" Smile

Σε ενα αυτοκινητο με 200 αλογα αν κερδισεις 15 αλογα ακομα θα δεις διαφορα,ειναι λογικο και αναμενομενο αυτο,αλλα και να μην κερδισεις ουτε ενα αλογο αλλα να βελτιωσεις την καμπυλη λειτουργιας του παλι θα σου φαινεται πιο δυνατο γιατι θα εχεις περισσοτερη ιπποδυναμη σε χαμηλοτερο φασμα στροφων...

Οπως και να εχει ευχομαι να ειναι ασπαστο το αυτοκινητο του φιλου σου αλλα και το δικο σου γιατι ξερω πως ειναι να πετας λεφτα δεξια και αριστερα και να βλεπεις τα ονειρα σου να κοβουν στροφαλους....αυτα....

Για τα δυναμόμετρα και τα άλογα δεν περιγράφω άλλο. (κουράστηκα)

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.



Πωλείται 207 GT 350+ άλογα. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3505380/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ilianos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mini r56

Ένταξη: 03 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 453

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2012, 14:21:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδη γιναμε ολοι ειδικοί μου φαινετε , για σας τους γνωστες που εχετε βγαλει ολες τις δυναμομετρησεις σκαρτες ,οτι χαριζουν 40+ αλογα, οτι οι μηχανικοι και προγραμματιστες ειναι απατεωνες και οτι ειναι μουφες αλογα ,εχω μια ενδιαφερουσα προταση. Θα ξηλώσω το αμαξι μου , θα βγαλω της 28ρς και θα κουμπώσω πανω μαμα τουρμπινα.. Μετα θα την βγαλω και θα κουμπώσω hybrid.
το αμαξι θα μετρηθει σε καθε σταδιο, σε 4 διαφορετικα δυναμομετρα για μην λετε τπτ μετα.



βαζω στοίχημα 3000 euro(γτ μονο τα εργατικα και ολη η φασαρια + μαμα τουρμο + hybrid θα μου παει 2500 ευρω τουλάχιστον) με οποιον θελει οτι με μαμα τουρμπο θα βγαλω απο 255 και πανω και με το hybrid απο 280 και πανω. ακουω προτασεις!
Wink


Έχει επεξεργασθεί από τον/την ilianos στις Δευ 30 Ιαν 2012, 14:50:57, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2012, 14:30:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μηχαλη, το αμαξι να τελειωσει με το καλο και να το χαρεις με πολλα πολλα απροβληματιστα χιλιομετρα. Το αν ειναι 320, 330, 390 κοκ απο οτι καταλαβα δε σε απασχολει και παρα πολυ , απο την στιγμη που "παει" καλα (οχι πως εχει και πολυ σημασια 20 αλογα πανω κατω απο αυτο που λεει το δυναμομετρο)

Το θεμα ειναι πως ειτε με 300 ειτε με 350, το αμαξι θα ειναι μερα με τη νυχτα με το εργοστασιακο σεταπ και σιγουρα θα ικανοποιει της αναγκες σου στο 101%. Ουτως η αλλως εχει αποδειχτει πως οι καμπυλες παιζουν πιο πολυ σημασια και οχι τοσο τα απολυτα νουμερα της δυναμομετρησης. Το αν ενα δυνο ειναι "αισιοδοξο" ή οχι, εμενα προσωπικα δεν με απασχολει, γιατι δεν ειμαι κανενας επαγγελματιας οδηγος αγωνων για να καταλαβω οτι εχω χασει απο τα υποτηθεμενα 350 τα 20 αλογα. Απλ δεν προκειτε να το καταλαβω ποτε στο δρομο. Παλι τον κωλο του θα πηγαινει. Με το καλο να τελειωσει να μας πεις εντυπωσεις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2012, 14:55:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ilianos έγραψε:
Επειδη γιναμε ολοι ειδικοί μου φαινετε , για σας τους γνωστες που εχετε βγαλει ολες τις δυναμομετρησεις σκαρτες ,οτι χαριζουν 40+ αλογα, οτι οι μηχανικοι και προγραμματιστες ειναι απατεωνες και οτι ειναι μουφες αλογα ,εχω μια ενδιαφερουσα προταση. Θα ξηλώσω το αμαξι μου , θα βγαλω της 28ρς και θα κουμπώσω πανω μαμα τουρμπινα.. Μετα θα την βγαλω και θα κουμπώσω hybrid.
το αμαξι θα μετρηθει σε καθε σταδιο, σε 4 διαφορετικα δυναμομετρα για μην λετε τπτ μετα.



βαζω στοίχημα 3000 euro(γτ μονο τα εργατικα και ολη η φασαρια + μαμα τουρμο + hybrid θα μου παει 2500 ευρω τουλάχιστον) με οποιον θελει οτι με μαμα τουρμπο θα βγαλω πανω απο 255 και με το hybrid πανω απο 280. ακουω προτασεις!
Wink


Ρε πας καλά; Εσύ θα βγείς ο μαλάkας της υπόθεσης. Σιγά μην χαλάσεις το αμάξι, χρήματα και χρόνο, για να μπείς σε αυτή τη διαδικασία!

Κάνε κάτι πολύ πιο εύκολο, όταν με το καλό πας Αθήνα πήγαινε στο maha να μετρήσεις και καπάκια στο dyno dynamics (τα δύο μακράν πιο αξιόπιστα δυναμόμετρα για το club).

Νομίζω θα βγούν τα καλύτερα συμπεράσματά. Wink

Υ.Γ. Μην το παίρνεις προσωπικά, εσύ (για τον εαυτό σου) πάνω απ'όλα ξέρεις καλά τι είναι το αμάξι σου. Ασε όλους τους άλλους (εκ του ασφαλούς) να λένε ότι θέλουν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2012, 15:08:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sorry alla maha αθηνα ποιο?
ο αγγελιδης δε ξερω που εχει παει και ξερουμε ολοι πλεον τι μετραγε τελευταια
και ο φωτεινελης εχει γραψει τη δικια του ιστορια στο χωρο μετρωντας ντεσεβο στα 1000αλογα Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ilianos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mini r56

Ένταξη: 03 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 453

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2012, 15:12:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SαλιγκαρAKIS έγραψε:
ilianos έγραψε:
Επειδη γιναμε ολοι ειδικοί μου φαινετε , για σας τους γνωστες που εχετε βγαλει ολες τις δυναμομετρησεις σκαρτες ,οτι χαριζουν 40+ αλογα, οτι οι μηχανικοι και προγραμματιστες ειναι απατεωνες και οτι ειναι μουφες αλογα ,εχω μια ενδιαφερουσα προταση. Θα ξηλώσω το αμαξι μου , θα βγαλω της 28ρς και θα κουμπώσω πανω μαμα τουρμπινα.. Μετα θα την βγαλω και θα κουμπώσω hybrid.
το αμαξι θα μετρηθει σε καθε σταδιο, σε 4 διαφορετικα δυναμομετρα για μην λετε τπτ μετα.



βαζω στοίχημα 3000 euro(γτ μονο τα εργατικα και ολη η φασαρια + μαμα τουρμο + hybrid θα μου παει 2500 ευρω τουλάχιστον) με οποιον θελει οτι με μαμα τουρμπο θα βγαλω πανω απο 255 και με το hybrid πανω απο 280. ακουω προτασεις!
Wink


Ρε πας καλά; Εσύ θα βγείς ο μαλάkας της υπόθεσης. Σιγά μην χαλάσεις το αμάξι, χρήματα και χρόνο, για να μπείς σε αυτή τη διαδικασία!

Κάνε κάτι πολύ πιο εύκολο, όταν με το καλό πας Αθήνα πήγαινε στο maha να μετρήσεις και καπάκια στο dyno dynamics (τα δύο μακράν πιο αξιόπιστα δυναμόμετρα για το club).

Νομίζω θα βγούν τα καλύτερα συμπεράσματά. Wink

Υ.Γ. Μην το παίρνεις προσωπικά, εσύ (για τον εαυτό σου) πάνω απ'όλα ξέρεις καλά τι είναι το αμάξι σου. Ασε όλους τους άλλους (εκ του ασφαλούς) να λένε ότι θέλουν.


μα δεν ειναι το θεμα το δυναμομετρο. ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΛΟΓΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΜΕ ΜΑΜΑ ΤΟΥΡΜΟ ΚΑΙ HYBRID! .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2012, 15:15:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
sorry alla maha αθηνα ποιο?
ο αγγελιδης δε ξερω που εχει παει και ξερουμε ολοι πλεον τι μετραγε τελευταια
και ο φωτεινελης εχει γραψει τη δικια του ιστορια στο χωρο μετρωντας ντεσεβο στα 1000αλογα Laughing


Πάνε και τα δύο δηλαδή?

Νομίζω πως αυτό Σπάτα υπάρχει κανονικά, απλά αν δεν απατώμαι τελευταία δεν κάνει διορθώσεις. Βγάζει μόνο αδιόρθωτη ισχύ. Του Αγγελίδη δεν είναι;

Του Φωτεινέλη από καιρό έχει "σημειωθεί" ως αισιόδοξο.

Ωραία, κάποιο άλλο υπάρχει. Με φρένα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2012, 15:16:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ilianos έγραψε:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
ilianos έγραψε:
Επειδη γιναμε ολοι ειδικοί μου φαινετε , για σας τους γνωστες που εχετε βγαλει ολες τις δυναμομετρησεις σκαρτες ,οτι χαριζουν 40+ αλογα, οτι οι μηχανικοι και προγραμματιστες ειναι απατεωνες και οτι ειναι μουφες αλογα ,εχω μια ενδιαφερουσα προταση. Θα ξηλώσω το αμαξι μου , θα βγαλω της 28ρς και θα κουμπώσω πανω μαμα τουρμπινα.. Μετα θα την βγαλω και θα κουμπώσω hybrid.
το αμαξι θα μετρηθει σε καθε σταδιο, σε 4 διαφορετικα δυναμομετρα για μην λετε τπτ μετα.



βαζω στοίχημα 3000 euro(γτ μονο τα εργατικα και ολη η φασαρια + μαμα τουρμο + hybrid θα μου παει 2500 ευρω τουλάχιστον) με οποιον θελει οτι με μαμα τουρμπο θα βγαλω πανω απο 255 και με το hybrid πανω απο 280. ακουω προτασεις!
Wink


Ρε πας καλά; Εσύ θα βγείς ο μαλάkας της υπόθεσης. Σιγά μην χαλάσεις το αμάξι, χρήματα και χρόνο, για να μπείς σε αυτή τη διαδικασία!

Κάνε κάτι πολύ πιο εύκολο, όταν με το καλό πας Αθήνα πήγαινε στο maha να μετρήσεις και καπάκια στο dyno dynamics (τα δύο μακράν πιο αξιόπιστα δυναμόμετρα για το club).

Νομίζω θα βγούν τα καλύτερα συμπεράσματά. Wink

Υ.Γ. Μην το παίρνεις προσωπικά, εσύ (για τον εαυτό σου) πάνω απ'όλα ξέρεις καλά τι είναι το αμάξι σου. Ασε όλους τους άλλους (εκ του ασφαλούς) να λένε ότι θέλουν.


μα δεν ειναι το θεμα το δυναμομετρο. ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΛΟΓΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΜΕ ΜΑΜΑ ΤΟΥΡΜΟ ΚΑΙ HYBRID! .


Ναι αλλά νομίζω δεν σε αφορά πλέον. Πάει η σειρά σου για υβρίδιο, πέρασε. Κάνε ότι θες να κάνεις με το δικό σου. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ilianos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mini r56

Ένταξη: 03 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 453

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2012, 15:17:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SαλιγκαρAKIS έγραψε:
volvos έγραψε:
sorry alla maha αθηνα ποιο?
ο αγγελιδης δε ξερω που εχει παει και ξερουμε ολοι πλεον τι μετραγε τελευταια
και ο φωτεινελης εχει γραψει τη δικια του ιστορια στο χωρο μετρωντας ντεσεβο στα 1000αλογα Laughing


Πάνε και τα δύο δηλαδή?

Νομίζω πως αυτό Σπάτα υπάρχει κανονικά, απλά αν δεν απατώμαι τελευταία δεν κάνει διορθώσεις. Βγάζει μόνο αδιόρθωτη ισχύ. Του Αγγελίδη δεν είναι;

Του Φωτεινέλη από καιρό έχει "σημειωθεί" ως αισιόδοξο.

Ωραία, κάποιο άλλο υπάρχει. Με φρένα?


του αγγελιδη εχει παει στον ασπροπυργο και δουλευει μια χαρα!

του φωτεινελη εχει χαλασει η διορθωμενη και βγαζει μονο αδιορθωτη και ετσι ειναι απο τα πιο αυστηρα πλεον. σου κοβει και αλογα κιολας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SαλιγκαρAKIS (Σάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 rallye f/l 150άρι (few years ago)

Ένταξη: 15 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 2534
Τόπος: Troll City

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2012, 15:19:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ilianos έγραψε:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
volvos έγραψε:
sorry alla maha αθηνα ποιο?
ο αγγελιδης δε ξερω που εχει παει και ξερουμε ολοι πλεον τι μετραγε τελευταια
και ο φωτεινελης εχει γραψει τη δικια του ιστορια στο χωρο μετρωντας ντεσεβο στα 1000αλογα Laughing


Πάνε και τα δύο δηλαδή?

Νομίζω πως αυτό Σπάτα υπάρχει κανονικά, απλά αν δεν απατώμαι τελευταία δεν κάνει διορθώσεις. Βγάζει μόνο αδιόρθωτη ισχύ. Του Αγγελίδη δεν είναι;

Του Φωτεινέλη από καιρό έχει "σημειωθεί" ως αισιόδοξο.

Ωραία, κάποιο άλλο υπάρχει. Με φρένα?


του αγγελιδη εχει παει στον ασπροπυργο και δουλευει μια χαρα!

του φωτεινελη εχει χαλασει η διορθωμενη και βγαζει μονο αδιορθωτη και ετσι ειναι απο τα πιο αυστηρα πλεον. σου κοβει και αλογα κιολας.


Μάλιστα.! Άρα, το Πάσχα με το καλό που θα ξαναπάς Αθήνα αν θές φυσικά κάνεις το κόπο.

Μέχρι τότε, απλά θα μιλάμε με θεωρίες. Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ilianos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mini r56

Ένταξη: 03 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 453

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2012, 15:20:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SαλιγκαρAKIS έγραψε:
ilianos έγραψε:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
ilianos έγραψε:
Επειδη γιναμε ολοι ειδικοί μου φαινετε , για σας τους γνωστες που εχετε βγαλει ολες τις δυναμομετρησεις σκαρτες ,οτι χαριζουν 40+ αλογα, οτι οι μηχανικοι και προγραμματιστες ειναι απατεωνες και οτι ειναι μουφες αλογα ,εχω μια ενδιαφερουσα προταση. Θα ξηλώσω το αμαξι μου , θα βγαλω της 28ρς και θα κουμπώσω πανω μαμα τουρμπινα.. Μετα θα την βγαλω και θα κουμπώσω hybrid.
το αμαξι θα μετρηθει σε καθε σταδιο, σε 4 διαφορετικα δυναμομετρα για μην λετε τπτ μετα.



βαζω στοίχημα 3000 euro(γτ μονο τα εργατικα και ολη η φασαρια + μαμα τουρμο + hybrid θα μου παει 2500 ευρω τουλάχιστον) με οποιον θελει οτι με μαμα τουρμπο θα βγαλω πανω απο 255 και με το hybrid πανω απο 280. ακουω προτασεις!
Wink


Ρε πας καλά; Εσύ θα βγείς ο μαλάkας της υπόθεσης. Σιγά μην χαλάσεις το αμάξι, χρήματα και χρόνο, για να μπείς σε αυτή τη διαδικασία!

Κάνε κάτι πολύ πιο εύκολο, όταν με το καλό πας Αθήνα πήγαινε στο maha να μετρήσεις και καπάκια στο dyno dynamics (τα δύο μακράν πιο αξιόπιστα δυναμόμετρα για το club).

Νομίζω θα βγούν τα καλύτερα συμπεράσματά. Wink

Υ.Γ. Μην το παίρνεις προσωπικά, εσύ (για τον εαυτό σου) πάνω απ'όλα ξέρεις καλά τι είναι το αμάξι σου. Ασε όλους τους άλλους (εκ του ασφαλούς) να λένε ότι θέλουν.


μα δεν ειναι το θεμα το δυναμομετρο. ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΛΟΓΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΜΕ ΜΑΜΑ ΤΟΥΡΜΟ ΚΑΙ HYBRID! .


Ναι αλλά νομίζω δεν σε αφορά πλέον. Πάει η σειρά σου για υβρίδιο, πέρασε. Κάνε ότι θες να κάνεις με το δικό σου. Wink

μα δεν καταλαβες. αν δεν μπουν καποιοι ξύπνιοι στη θεση τους , αυτο σκηνικό θα επαναλαμβανετε συνέχεια μεχρι να γινει κατι αντοιστοιχο σαν αυτο που προτεινω. οποτε το κανουμε τωρα για να τελιωνουμε μια και καλη Wink


Έχει επεξεργασθεί από τον/την ilianos στις Δευ 30 Ιαν 2012, 15:51:02, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas207rc (kostakis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 RC 1.6T

Ένταξη: 02 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2012, 15:23:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομίζω ότι έχεις πιει κάτι Ιλιανέ δεν εξηγείτε αλλιώς...
δεν έχουμε όλοι την οικονομική δυνατότητα που έχεις εσύ οπότε χαλάρωσε με τα στοιχήματα και τις τουρμπίνες...
Σάκη το δυναμόμετρο στα Σπάτα έχει μεταφερθεί στον ασπρόπυργο



Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ilianos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mini r56

Ένταξη: 03 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 453

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2012, 15:25:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kostas207rc έγραψε:
Νομίζω ότι έχεις πιει κάτι Ιλιανέ δεν εξηγείτε αλλιώς...
δεν έχουμε όλοι την οικονομική δυνατότητα που έχεις εσύ οπότε χαλάρωσε με τα στοιχήματα και τις τουρμπίνες...


μα δεν καταλαβες. αφου ειστε τοσο σιγουροι ολοι, γτ να μην βγαλετε 3000 ευρω με το τπτ? Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas207rc (kostakis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 RC 1.6T

Ένταξη: 02 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2012, 15:27:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και ξαναλέω μήπως έχεις πιει τίποτα???αυτά που γράφεις δεν υπάρχουν
θα γελάνε και οι πέτρες σε λίγο...



Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Επόμενη
Σελίδα 21 από 23

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3468s (PHP: 68% - SQL: 32%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on