PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Στιγμιαίο ανέβασμα θερμοκρασίας
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Lord Cypher 
Μέλος
Μέλος


206 QS

Ένταξη: 15 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 187
Τόπος: Το Στέκι του Πετράν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Σεπ 2003, 21:53:25    Θέμα δημοσίευσης: Στιγμιαίο ανέβασμα θερμοκρασίας Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σήμερα όπως ερχόμουν από την δουλειά η βελόνα της θερμοκρασίας του κινητήρα εκτοξεύθηκε στο κόκκινο, και μάλιστα στο τέρμα Shocked , και το λαμπάκι STOP άρχισε να αναβοσβήνει. Ένα λεπτό αργότερα η θερμοκρασία έπεσε πάλι στους 90οC, το ίδιο απότομα Exclamation Shocked

Καμία ιδέα του τι συμβαίνει Question Κανένας χαλασμένος αισθητήρας ίσως Question

Σημ.: αυτά έγιναν καθώς ήμουν κολλημένος στην κίνηση...



Remember... No Obstacles... Only Challenges...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Σεπ 2003, 22:32:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έλεγξε την στάθμη νερού του ψυγείου.Έλεγξε επίσης την σωστή λειτουργία του βεντιλατέρ,και μήπως έχει τίποτα σκουπίδια από την σίτα που παίρνει αέρα.


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Σεπ 2003, 12:20:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φύγε για θερμοστάτη! Γρήγορα, δεν κάνω πλάκα!!!!

Πιστεύω ότι σου κόλλησε ο θερμοστάτης, αλλά ταυτόχρονα είχες την απίστευτη τύχη να σου ξεκολλήσει, οπότε και κυκλοφόρησε το νερό και έριξε τη θερμοκρασία!

Αν είναι θερμοστάτης, θα στο ξανακάνει σε ανύποπτο χρόνο, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες και δεν είναι σίγουρο ότι θα ξανα-ξεκολλήσει, όπως τώρα.

Πήγαινε λοιπόν σε ένα οποιοδήποτε συνεργείο να στον αλλάξουν, δεν είναι τίποτα, (κι εσύ μπορείς να το κάνεις). Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gatony 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye '01

Ένταξη: 05 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 12

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Σεπ 2003, 13:32:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορεί και να κόλλησε και η βαλβίδα του βεντιλατέρ με αποτέλεσμα να μην ανοίξει ποτέ το βεντιλατέρ.

Πάντως αν είναι να αλλάξεις κάτι άλλαξε τον θερμοστάτη και την βαλβίδα του βεντιλατέρ μαζί Wink

Όπως μας το περιγράφεις βέβαια πολύ πιθανό είναι να κόλλησαν κάποια ηλεκτρικά(κάποιος αισθητήρας ίσως)και έδωσε στιγμιαία λάθος ένδειξη,οπότε όλη η συζήτηση που κάνουμε.....είναι στον αέρα Cool Shocked



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
seridim (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 1.4(8V) ΧΤ(2001)

Ένταξη: 31 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 290
Τόπος: ΦΛΩΡΙΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Σεπ 2003, 13:38:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πέτρο το έχω πάθει και εγώ αυτό αλλά σε μένα δυστυχώς δεν ξανακατέβηκε. Ευτυχώς σταμάτησα αμέσως και έσβησα τη μηχανή. Δες σίγουρα τον θερμοστάτη και την ασφάλεια του βιντιλατέρ. Σε μένα είχε καεί η ασφάλεια του βιντιλατέρ και δεν δούλευε.


Βελτιώνοντας το........"ΑΒΕΛΤΙΩΤΟ"

ANOTHER MEMBER OF K.R.T
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Lord Cypher 
Μέλος
Μέλος


206 QS

Ένταξη: 15 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 187
Τόπος: Το Στέκι του Πετράν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Σεπ 2003, 21:35:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ παίδες... Και σήμερα είχα ένα μικροπροβληματάκι.. Δούλευε συνέχεια στους 100οC (ενώ κανονικά είναι στους 90). Το πήγα σε συνεργείο και θα αλλάξω τον θερμοστάτη... Rolling eyes



Remember... No Obstacles... Only Challenges...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Σεπ 2003, 08:52:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πες μας κόστος για αλλαγή θερμοστάτη.

1400 ή 1600 έχεις ?


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gxanthop (George)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 XT

Ένταξη: 05 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Ιούλ 2005, 20:40:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ίδιο ακριβώς έπαθα και εγώ. Αλλαξα θερμοστάτη 2 φορές χωρίς το πρόβλημα να λυθεί. Το κακό είναι ότι το πρόβλημα δεν εμφανιζόταν συχνά. Τελικώς, σε ένα συνεργείο όπου ο μηχανικός ασχολήθηκε με το πρόβλημα διαπιστώθηκε οτι ήταν η βαλβίδα του βεντιλατέρ (έδινε όπως μου είπαν λάθος οδηγίες στον εγκέφαλο). Η αλλαγή έγινε (έχει περίπου 8-10 μήνες) και δεν έχει παρουσιαστεί ξανά. Checkαρε πάντως και τον θερμοστάτη για καλό και κακό !


gxanthop - C&T Engineer
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
kovac (Χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 masturbisio!!!

Ένταξη: 13 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 1201
Τόπος: Νίκαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιούλ 2005, 11:34:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

seridim έγραψε:
Πέτρο το έχω πάθει και εγώ αυτό αλλά σε μένα δυστυχώς δεν ξανακατέβηκε. Ευτυχώς σταμάτησα αμέσως και έσβησα τη μηχανή. Δες σίγουρα τον θερμοστάτη και την ασφάλεια του βιντιλατέρ. Σε μένα είχε καεί η ασφάλεια του βιντιλατέρ και δεν δούλευε.


Κι εμένα ακριβώς το ίδιο... Wink


Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιούλ 2005, 14:34:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε παιδια γιατι τοσα προβληματα με την θερμοκρασια?τι παιζει ξερει κανεις?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Ιούλ 2005, 15:59:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nOkpos έγραψε:
ρε παιδια γιατι τοσα προβληματα με την θερμοκρασια?τι παιζει ξερει κανεις?


Θα μπορούσες να γίνεις πιο σαφής όταν λες τόσα προβλήματα τι εννοείς Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιούλ 2005, 00:51:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενοω οτι ακουω απο πολλους οτι ανεβαζει το peugeot τουσ θερμοκρασια.εμενα το εχω 1 μηνα και δουλευει συνεχεια λιγο πανω απο τους 90 βαθμους ..λετε να παω να το κοιταξω η ολα τα 206 δουλευουν εκει?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
CHRYSAF.206GTI (ΧΡΥΣΑΦΟΥΛΑ)
Μέλος
Μέλος


206gti 16v 1600k.

Ένταξη: 14 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 124
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιούλ 2005, 03:04:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nOkpos έγραψε:
Ενοω οτι ακουω απο πολλους οτι ανεβαζει το peugeot τουσ θερμοκρασια.εμενα το εχω 1 μηνα και δουλευει συνεχεια λιγο πανω απο τους 90 βαθμους ..λετε να παω να το κοιταξω η ολα τα 206 δουλευουν εκει?


εγώ πάντως επειδή το έχω ρωτήσει μου είπαν πως όλα τα 206 δουλεύουν νορμάλ απο 90 κ πάνω οπότε don't worry!! Rolling eyes Wink


είναι ο κόσμος δύσκολη γραφή
ολο σβήνεται..
και αν δεν διαβαστεί με την αφή
τίποτα δεν γίνεται....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Ιούλ 2005, 16:19:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nOkpos έγραψε:
Ενοω οτι ακουω απο πολλους οτι ανεβαζει το peugeot τουσ θερμοκρασια.εμενα το εχω 1 μηνα και δουλευει συνεχεια λιγο πανω απο τους 90 βαθμους ..λετε να παω να το κοιταξω η ολα τα 206 δουλευουν εκει?


Είναι φυσιολογικό να δουλεύει στους 90 +
Αυτή είναι η θερμοκρασία λειτουργίας του και μην σου κακοφανεί αν κάποια στιγμή φτάσει και κοντά στους 100 μην πανικοβληθείς εκεί λειτουργούν όλα. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 08:16:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πραγματικά είναι άξιο απορίας πως στα 206 η πρώτη σκάλα βαντιλατέρ ξεκινάει στους 97 ή 98 βαθμούς κελσίου !!!
Αλλη μια πρωτοτυπία της peugeot !!!
Ετσι το καλοκαίρι αν μετά απο αρκετά χλμ σβήσεις τον κινητήρα πχ βάλεις βενζίνη και τον ξανανείξεις τότε ο δεικτης ξεπερνάει τους 100+ βαθμούς !!!
Προσωπικά όταν βλέπω τέτοιες θερμοκρασίες ανοίγω το a/c και πέφτει η θερμοκρασία πολύ πιο γρήγορα. Wink


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 08:28:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:
Πραγματικά είναι άξιο απορίας πως στα 206 η πρώτη σκάλα βαντιλατέρ ξεκινάει στους 97 ή 98 βαθμούς κελσίου !!!
Αλλη μια πρωτοτυπία της peugeot !!!
Ετσι το καλοκαίρι αν μετά απο αρκετά χλμ σβήσεις τον κινητήρα πχ βάλεις βενζίνη και τον ξανανείξεις τότε ο δεικτης ξεπερνάει τους 100+ βαθμούς !!!
Προσωπικά όταν βλέπω τέτοιες θερμοκρασίες ανοίγω το a/c και πέφτει η θερμοκρασία πολύ πιο γρήγορα. Wink


Δεν είναι καθόλου πρωτοτυπία τις Peugeot όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες για να λειτουργήσουν σωστά πρέπει να δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες.
Και επίσης για πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων όλοι οι κατασκευαστές προσπαθούν να τους φέρουν σε θερμοκρασία λειτουργίας όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Επίσης δεν χρειάζεται να ανάβεις το A/C για να πέσει η θερμοκρασία έτσι κι αλλιώς το βεντηλατέρ θα πάρει από μόνο του Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 08:36:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
Πραγματικά είναι άξιο απορίας πως στα 206 η πρώτη σκάλα βαντιλατέρ ξεκινάει στους 97 ή 98 βαθμούς κελσίου !!!
Αλλη μια πρωτοτυπία της peugeot !!!
Ετσι το καλοκαίρι αν μετά απο αρκετά χλμ σβήσεις τον κινητήρα πχ βάλεις βενζίνη και τον ξανανείξεις τότε ο δεικτης ξεπερνάει τους 100+ βαθμούς !!!
Προσωπικά όταν βλέπω τέτοιες θερμοκρασίες ανοίγω το a/c και πέφτει η θερμοκρασία πολύ πιο γρήγορα. Wink


Δεν είναι καθόλου πρωτοτυπία τις Peugeot όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες για να λειτουργήσουν σωστά πρέπει να δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες.
Και επίσης για πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων όλοι οι κατασκευαστές προσπαθούν να τους φέρουν σε θερμοκρασία λειτουργίας όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Επίσης δεν χρειάζεται να ανάβεις το A/C για να πέσει η θερμοκρασία έτσι κι αλλιώς το βεντηλατέρ θα πάρει από μόνο του Wink


Αργύρη προσωπικά δεν έχω δει τον δείκτη να είναι στους 100 βαθμούς σε 3 διαφορετικά punto, 2 stilo, 3 saxo, 2 ibiza και 1 golf ,1 γιάρις, μοντέλα 2000 και μετά.
Για το όσο πιο γρήγορα λες συμφωνώ απόλυτα.
Ξέρω ότι θα πάρει μόνο του αλλά είμαι βιαστικός Very happy


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 08:43:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:
Touristas έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
Πραγματικά είναι άξιο απορίας πως στα 206 η πρώτη σκάλα βαντιλατέρ ξεκινάει στους 97 ή 98 βαθμούς κελσίου !!!
Αλλη μια πρωτοτυπία της peugeot !!!
Ετσι το καλοκαίρι αν μετά απο αρκετά χλμ σβήσεις τον κινητήρα πχ βάλεις βενζίνη και τον ξανανείξεις τότε ο δεικτης ξεπερνάει τους 100+ βαθμούς !!!
Προσωπικά όταν βλέπω τέτοιες θερμοκρασίες ανοίγω το a/c και πέφτει η θερμοκρασία πολύ πιο γρήγορα. Wink


Δεν είναι καθόλου πρωτοτυπία τις Peugeot όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες για να λειτουργήσουν σωστά πρέπει να δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες.
Και επίσης για πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων όλοι οι κατασκευαστές προσπαθούν να τους φέρουν σε θερμοκρασία λειτουργίας όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Επίσης δεν χρειάζεται να ανάβεις το A/C για να πέσει η θερμοκρασία έτσι κι αλλιώς το βεντηλατέρ θα πάρει από μόνο του Wink


Αργύρη προσωπικά δεν έχω δει τον δείκτη να είναι στους 100 βαθμούς σε 3 διαφορετικά punto, 2 stilo, 3 saxo, 2 ibiza και 1 golf ,1 γιάρις, μοντέλα 2000 και μετά.
Για το όσο πιο γρήγορα λες συμφωνώ απόλυτα.
Ξέρω ότι θα πάρει μόνο του αλλά είμαι βιαστικός Very happy


Ειδικά για το saxo έχει ακριβώς την ίδια λειτουργία με τα υπόλοιπα Γαλλάκια όλα λειτουργούν 90 με 100 βαθμούς.
Ακόμα και σε αυτά που λες ότι δεν το έχεις δει να είσαι σίγουρος ότι και αυτά 90 και πάνω λειτουργούν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 08:52:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να το λές σίγουρα θα ξέρεις περισσότερα απο μένα αλλά τότε μετά απο κάθε ζόρισμα ή σκίσιμο γιατί ο η βελόνα του δείκτη δεν ξεπαιρνούσε τους 90+ βαθμούς στο εταιρικό γιαρις ή στα οικογενειακά μου ibiza 1,6 και 1,4 και punto 1,2 ? Shocked

Μόνο στο punto gt που είχα ανέβαζα λίγο θερμοκρασίες αλλά θυμάμαι σε αγριο σκισιμο πχ καλοκαίρι με 40+ βαθμούς.


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Ιούλ 2005, 08:59:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

?!?!?!Απο ποτε παιζει ρολο η θερμοκρασια νερου οταν σκιζεις το αμαξι? Shocked
Ισα ισα το αντιθετο νομιζω...
Εγω καμια φορα οταν το τελικιαζω η θερμοκρασια του νερου,πεφτει και λιγο κατω απο τα 90 Exclamation Exclamation


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 1 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1622s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on