PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 1.4 - Μπουζί, ανάλυση, ιδέες, προτάσεις, κοστολόγια...
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
gogoulos (George)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 30 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 78

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Ιαν 2012, 14:20:56    Θέμα δημοσίευσης: 207 1.4 - Μπουζί, ανάλυση, ιδέες, προτάσεις, κοστολόγια... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καμια προταση για μπουζι παιδια?
Ο κινητηρας ειναι 95 αλογα φτιαγμενος σε συνεργασια με την bmw.
Απο οτι ρωτησα ειναι ακριβα τα συγκεκριμενα μπουζι περιπου στα 100 ευρω.
Καποιο site για να κοιταξω?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
papillon (bill)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 207 1.4 16V

Ένταξη: 05 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 25

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Ιαν 2012, 20:42:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα φιλε μου...επειδη ειχα κ γω το ιδιο θεμα φευγοντας απο την εγγυηση εψαχνα αλλα δεν...τιποτα...στο γκαγκασταθη που πηγα θεσσαλονικη μου ειπε οτι το μοτερ μας παιρνει μονο τα μαμα μπουζι....οτι αλλο παρεμφερες εβαλαν απλα δεν εκατσε...στην αντιπροσωπια που εκανα τα σερβις οσο ημουν στην εγγυηση ο μηχανικος μου ειπε πως μονο απο αντιπροσωπια θα βρω μπουζι....οι γνωστες εταιριες NGK κτλ δεν εχουν βγαλει κατι για τα δικα μας μοτερ...τα πηρα παντως φθηνα σχετικα...44 ευρω αν θυμαμαι...τα 100 που λες ειναι πολλα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gogoulos (George)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 30 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 78

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Ιαν 2012, 22:13:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τακακια θυμασαι ποσο σου πηραν στην αντιπροσωπια?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Ιαν 2012, 22:42:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

papillon έγραψε:
καλησπερα φιλε μου...επειδη ειχα κ γω το ιδιο θεμα φευγοντας απο την εγγυηση εψαχνα αλλα δεν...τιποτα...στο γκαγκασταθη που πηγα θεσσαλονικη μου ειπε οτι το μοτερ μας παιρνει μονο τα μαμα μπουζι....οτι αλλο παρεμφερες εβαλαν απλα δεν εκατσε...στην αντιπροσωπια που εκανα τα σερβις οσο ημουν στην εγγυηση ο μηχανικος μου ειπε πως μονο απο αντιπροσωπια θα βρω μπουζι....οι γνωστες εταιριες NGK κτλ δεν εχουν βγαλει κατι για τα δικα μας μοτερ...τα πηρα παντως φθηνα σχετικα...44 ευρω αν θυμαμαι...τα 100 που λες ειναι πολλα...

http://www.ngkeurope.com/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/PEUGEOT/207/PLZKBR7A-G/14564/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
papillon (bill)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 207 1.4 16V

Ένταξη: 05 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 25

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιαν 2012, 00:41:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φιλε pughell να εισαι καλα για την πληροφορια...εψαχνα κ εγω κ ειχα ποσταρει ερωτηση για τα μπουζι αλλα απαντηση δεν ειχα παρει...ουτε βρηκα κατι ψαχνωντας....ngk λοιπον....
για τακακια με μια προχειρη ματια textar απο rpc.gr τιμες απο 30-55 ευρω....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas207cc (κωστας)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207cc 1.6 ep6

Ένταξη: 13 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 195

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2012, 20:01:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΟΧΙ αυτα τα μπουζι σε ατμοσφαιρικο!!!!!!!!!! την επαθα την βλακεια με την ηλιθια την ngk που τα δινει για ατμοσφαιρικο μοτερ.λαθος ψυχροτητα λαθος διακενο!!!τα μαμα και μονο οχι απαραιτητα απο την αντιπροσωπεια βαλε bery 12ΖR-7SP03 η bosch zqr 8 si 302
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2012, 21:04:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδη τι ειναι αυτο που δημιουργει προβλημα σαν NGK και δεν δημιουργει σαν Beru ή σαν Eyquem; Question

Εδω η Eyquem βγαζει μπουζι μονον για ατμοσφαιρικο ΕΡ6...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
kostas207cc (κωστας)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207cc 1.6 ep6

Ένταξη: 13 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 195

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2012, 22:49:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1ον λαθος διακενο.2 λαθος ψυχροτητα.αυτα τα ngk σε ψυχροτητα ειναι αντιστοιχα των beru 12ZR6SP03 τα οποια ειναι για χρηση με lpg.η ιδια η πεζω δινει αυτα τα μπουζι ngk για τουρμπο οχι ατμοσφαιρικο.κωδικος πεζο για ατμοσφαιρικα 5960.l0 που αντιστοιχει στα bosch και ιδια με αυτα ειναι τα beru.με το διακενο που οριζει η πεζω για τα ατμοσφαιρικα και την ψυχροτητα.την πατησα και εβαλα τα ngk αποτελεσμα??αυξημενη καταναλωση επικαθισεις πολλες πανω στο μπουζι αφου σαν πιο ψυχρα δεν μπαιναν σε θερμοκρασια αυτοκαθαρισμου.γενικοτερα λαθος απο καθε αποψη.δεν ειπα για τα eqyeem οτι δεν κανουν για τα ngk ειπa.οσο για τα eyqeem προσωπικα προτιμω στα μπουζι οτι βαζει ο κατασκευαστης.αν εκαναν τα ngk η πεζω δεν θα εδινε αλλα για ατμοσφαιρικα και αυτα τα ngk για τουρμπο.και αν ειναι δυνατον να ειναι τα ιδια μπουζι.καταρχην το ενα αμεσου ψεκασμου το αλλο οχι το ενα τουρμπο το αλλο οχι το ενα με μεταβλητο βυθισμα το αλλο οχι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 00:02:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για την ψυχροτητα το καταλαβαινω,αν και δεν νομιζω οτι υπαρχει προβλημα σε καμια περιπτωση.
Για το διακενο,ξεχνα το,ουτε μια στις χιλλιες να δημιουργει προβλημα,το αντιθετο μαλιστα.Οσο μεγαλυτερο,τοσο το καλυτερο,αρκει να κλεινει κυκλωμα.

Τα Beru που εγραψες εχουν διακενο 0,7 που ετσι και αλλιως ειναι αστεια διαφορα σε σχεση με το 0,8 που εχουν τα NGK.

Οσο για το οτι χρησιμοποιουνται και για LPG,λογικο...Πλατινα ειναι,οχι συμβατικο μπουζι για να εχει προβλημα με το αεριο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
kostas207cc (κωστας)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207cc 1.6 ep6

Ένταξη: 13 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 195

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 00:33:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οπα κατι κανεις λαθος μπερδευεσαι με τα τουρμπο τα ατμοσφαιρικα εχουν διακενο τα bosch 0,95.και για lpg η βερυ δινει ενα βαθμο πιο ψυχρα και κλεισιμο του διακενου στο 0,7 δηλαδη ιδια σε διακενο και ψυχροτητα με τα ngk που ειπες που ειναi για το τουρμπο.και τα beru που ειπα εγω δεν εχουν διακενο 0,7 αλλα 1 καλα ειδες 1.καλα με τον καταλογο της Beru ειναι χαλι μαυρο εγω εψαχνα καιρο να βρω τα δικα του γιατι ειχα αυξημενη καταναλωση λογω ngk πιο ψυχρα μικρο διακενο.εβαλα τα σωστα και εστρωσε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 01:13:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sorry,εχεις δικιο...

Arrow Τα Beru που προτεινει η ιδια η Beru για τον ΕΡ6 των 120 αλογων ειναι τα 12ZR-7 SP03.
Αυτα εχουν διακενο 1 mm.
Arrow Για τα 14αρια,δινει 8αρια.
12ZR-8 STP με 1 mm διακενο.
Arrow Για τουρμπατα μοτερ(150 και 175) δινει τα 12ZR-6 SPP2-1 με 0,7 διακενο.

Τα στοιχεια ειναι απο εδω
http://www.beru.com/aftermarket/product-finder

Σχετικα με κλεισιμο του διακενου,καμια σοβαρη εταιρια δεν δινει αλλαγη στο διακενο δια χειρος.
Ολοι προτεινουν ετοιμα μπουζι στον σωστο τυπο.

Το μονο που δεν ξερω ειναι πως παει η ψυχροτητα στα Beru,δηλαδη μετραει σαν τα Bosch ή σαν τα NGK/Eyquem; Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 02:18:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και σε Bosch...

ZR 7 SI 332 S με 0,7 διακενο για τα τουρμπατα(150/175).
ZQR 8 SI 302 με 0,95 διακενο για τα 1600αρια(120).
ZR 7 SI 332 S με 0,7 διακενο για τα 1400αρια(95).

Με λιγα λογια,ιδια ψυχροτητα και διακενο για τουρμπατα και 1400αρια και μοναδικη διαφορα τα 1600αρια με τα 120 που εχουν εναν βαθμο θερμοτερα μπουζι και πιο μεγαλο διακενο.

Αρα δεν βλεπω καποιο λογο τα συγκεκριμενα μπουζι της NGK που ειναι για τουρμπατο,να μην κανουν και σε 1400αρι... Confused

Οι πληροφοριες απο εδω
http://www.bosch-automotive-catalog.com/public/catalog/products?p_p_id=BoschWSRP&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_BoschWSRP_wsrp-navigationalState=%2FWFS%2FAAGLOBAL-AA-Catalog-Site%2Fen_DE%2F-%2FEUR%2FViewSearchVehicle-Start%3Bpgid%3D794ED988765255402A198E3C2302dkcOhwq1%3Bsid%3D0l1-RHa2mndwRznzUUXyvnk98vK9o72IsZ0%3D%3FSelectedMenuItem%3DSearchVehicle&_BoschWSRP_proxyportlet-remoteInvocation=true
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
kostas207cc (κωστας)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207cc 1.6 ep6

Ένταξη: 13 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 195

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 12:30:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σου ειπα ο καταλογος της bery ειναi μπερδεμα.τα ιδια μπουζι φορανε σε bery τα 14 και τα 16 ep6.κοιτα την δευτερη λιστα οταν βγαζει sto prodyct finder η βερυ gia 14ari.και ομως η beru λεει αν εχει lpg τοτε 12zr6sp03 πιο ψυχρα και μειωση διακενου στο 0,7.με το χερι δεν λεει αλλα λεει να μειωθει.στα βερυ κατεβαινει το νουμερο αρρα πιο ψυχρα.κοιτα κατα την αποψη μου το θεμα μπουζι εινα λεπτο και προτιμω ο κινητηρας να λειτουργει ακριβως με τα ιδια μπουζι που φοραει απο το εργοστασιο.διακενο και ψυχροτητα.τα ngk δεν κανουν απλα.αλλη ψυχροτητα αλλο διακενο το οποιο για μενα παιζει μεγα ρολο.επισης μπερδευτηκες με κατι αλλο μαλλον υπαρχουν δυο 14αρια απο τοτε που βγηκε το 207 αυτο που φοραει τον κινητηρα της bmw ειναι μετα τον 07-2007.στη σελιδα της bosch που εδωσες το βγαζει μοντελου του 2009 και μετα 1,4 vti.τα beru 12 ZR-8 STP που ειπες ειναι για ep3c οχι ep3.το νεο μοτερ ευρο5.για ep3 δινει τα 12 ZR-7 SP03 με διακενο 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 13:50:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε Κωστα,αφου η Bosch(που ειναι εργοστασιακη τοποθετηση στα "μικρα" μοτερ) δινει ιδιο κωδικο για τα 1400αρια και τα τουρμπατα,τοτε και τα NGK που ειναι εργοστασιακη τοποθετηση στα τουρμπατα,κανουν και για τα 1400αρια.

Τα μοτερ με αεριο αστα,ειναι αλλη υποθεση μιας και δεν υπαρχει εργοστασιακη τοποθετηση LPG.

Σχετικα με το μοντελο στα 14αρια,ναι,δινει δυο εκδοχες,ομως κατα πασα πιθανοτητα ειναι για τα facelift 207 που φορανε ιδιο μοτερ με το καινουργιο C3.
Ολα τα προ facelift εχουν ιδια μπουζι(τουρμπατα και 1400αρια)...

Για EP3C,δεν βγαζει καν μπουζι,τσεκαρε το στο site της Bosch με αναζητηση σαν 308 1.4 VTi. Wink
Αν παλι επιλεξεις το 1.4(σε 308),σου βγαζει τα ανταλλακτικα για αμαξωμα με κωδικο μοτερ EP3 και κωδικο ZR7 SI 332 S.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
kostas207cc (κωστας)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207cc 1.6 ep6

Ένταξη: 13 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 195

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 15:09:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στελιο αρα κατι παιζει εδω.η beru που δεν της εχω και τοσο εμπιστοσυνη λεει αλλα.κατσε να δω bosch.παντως στο service box της πεζο νομιζω δινεια αλλα για τουρμπο αλλα για 14αρι.τι γινεται με αυτα τα μπουζι ρε γα**το.και στο δικο μου τα ngk που τα δνει η ngk οτι κανουν δεν εκαναν πιο ψυχρα και αλλο διακενο.στο σιτε της bosch που ειπες το σωστο αμαξι ειναι PEU 1229 / 308 1.4 VTi / 308 [T7] / 1,4 / 72kW / 04/2010- / 8FR και δεν δινει μπουζι για αυτο.αν ψαξεις παραπανω θα δεις κωδικο για το 207 που θελουμε κινητηρα 8f εω στα 308 8fr

Έχει επεξεργασθεί από τον/την kostas207cc στις Πεμ 23 Φεβ 2012, 15:18:16, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas207cc (κωστας)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207cc 1.6 ep6

Ένταξη: 13 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 195

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 15:14:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

νομιζω βρηκα τι γινεται.το 308 εχει αλλο κωδικο κινητηρα που ειναι ο eyro5 ενω το 207 βγηκε πιο νωρις με το 14 eyro4.αρα καλα λεει η bery και η bosch.το προβλημα ηταν μρ του καταλογους που δεν ειχε το συγκεκριμενο αμαξι.αρα τι καταλαβα εγω.14αρια με ευρο5 φορανε τα ιδια με τουρμπο 14αρια με ευρο4 δεν φορανε τα ιδια..στο σιτε της bosch που εδωσες το σωστο αμαξι ειναι PEU 1229 / 308 1.4 VTi / 308 [T7] / 1,4 / 72kW / 04/2010- / 8FR που δεν δινει μπουζι.αν ψαξεις θα δεις το εξης κωδικοσ κινητηρα 308 8fr ενω 207 8f.στο προγραμμα παντως aytodata 3.38 μου δινει για 308 beru me diakeno 0.95 kai se eyro4 kai σε eyro5
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 15:57:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eπειδη την εχω δει την παπαρια να γινετε,στα τουρμπατα τα μπουζι για τα ατμοσφαιρικα δεν....κανει τρελες διακοπες οσο ακομα ηταν ολα profacelift
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas207cc (κωστας)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207cc 1.6 ep6

Ένταξη: 13 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 195

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 19:32:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οτι δεν κανουν δεν κανουν αυτο λεω και εγω αλλα ενταξει διακοπες δεν κανουν απλα αυξημενη καταναλωση ελαχιστα διαφορα στο γκαζι δεν αρπαζουν τοσο και γεμιζει επικαθισεις το μπουζι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 22:58:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικα να διευκρινησουμε λιγο κατι...
207 προ facelift,οπως και 308,δεν ειναι Euro 5.

Οποτε και ο EP3 ειναι Euro 4,τουλαχιστον στα προ facelift μοντελα.

Το 308 με αριθμο κινητηρα 8FR ειναι facelift,δηλαδη Euro 5.
Το 308 με τον 8FS ειναι το Euro 4.
Το 207 με αριθμο κινητηρα 8FS ειναι ιδιο με το 308 με προδιαγραφες Euro 4.

Οποτε δηλαδη καταληγουμε παλι στο ιδιο πραγμα,οτι τα Euro 4 τουρμπατα και 1400αρια,εχουν ανταλλαξιμα μεταξυ τους μπουζι.

Το Autodata αφηστε το,εχει διαφορες μλκιες γραμμενες μεσα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
kostas207cc (κωστας)
Μέλος
Μέλος


peugeot 207cc 1.6 ep6

Ένταξη: 13 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 195

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 23:57:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το αναποδο στελιο.ευρο5 14αρια και τουρμπο ιδια μπουζι ευρο4 αλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1107s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on