Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
gogoulos (George) Νέος χρήστης

Ένταξη: 30 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 78
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Ιαν 2012, 14:20:56 Θέμα δημοσίευσης: 207 1.4 - Μπουζί, ανάλυση, ιδέες, προτάσεις, κοστολόγια... |
|
|
Καμια προταση για μπουζι παιδια?
Ο κινητηρας ειναι 95 αλογα φτιαγμενος σε συνεργασια με την bmw.
Απο οτι ρωτησα ειναι ακριβα τα συγκεκριμενα μπουζι περιπου στα 100 ευρω.
Καποιο site για να κοιταξω? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
papillon (bill) Μόλις έγραψα

peugeot 207 1.4 16V
Ένταξη: 05 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 25
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Ιαν 2012, 20:42:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα φιλε μου...επειδη ειχα κ γω το ιδιο θεμα φευγοντας απο την εγγυηση εψαχνα αλλα δεν...τιποτα...στο γκαγκασταθη που πηγα θεσσαλονικη μου ειπε οτι το μοτερ μας παιρνει μονο τα μαμα μπουζι....οτι αλλο παρεμφερες εβαλαν απλα δεν εκατσε...στην αντιπροσωπια που εκανα τα σερβις οσο ημουν στην εγγυηση ο μηχανικος μου ειπε πως μονο απο αντιπροσωπια θα βρω μπουζι....οι γνωστες εταιριες NGK κτλ δεν εχουν βγαλει κατι για τα δικα μας μοτερ...τα πηρα παντως φθηνα σχετικα...44 ευρω αν θυμαμαι...τα 100 που λες ειναι πολλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gogoulos (George) Νέος χρήστης

Ένταξη: 30 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 78
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Ιαν 2012, 22:13:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τακακια θυμασαι ποσο σου πηραν στην αντιπροσωπια? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Ιαν 2012, 22:42:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
papillon έγραψε: | καλησπερα φιλε μου...επειδη ειχα κ γω το ιδιο θεμα φευγοντας απο την εγγυηση εψαχνα αλλα δεν...τιποτα...στο γκαγκασταθη που πηγα θεσσαλονικη μου ειπε οτι το μοτερ μας παιρνει μονο τα μαμα μπουζι....οτι αλλο παρεμφερες εβαλαν απλα δεν εκατσε...στην αντιπροσωπια που εκανα τα σερβις οσο ημουν στην εγγυηση ο μηχανικος μου ειπε πως μονο απο αντιπροσωπια θα βρω μπουζι....οι γνωστες εταιριες NGK κτλ δεν εχουν βγαλει κατι για τα δικα μας μοτερ...τα πηρα παντως φθηνα σχετικα...44 ευρω αν θυμαμαι...τα 100 που λες ειναι πολλα... |
http://www.ngkeurope.com/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/PEUGEOT/207/PLZKBR7A-G/14564/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
papillon (bill) Μόλις έγραψα

peugeot 207 1.4 16V
Ένταξη: 05 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 25
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιαν 2012, 00:41:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε pughell να εισαι καλα για την πληροφορια...εψαχνα κ εγω κ ειχα ποσταρει ερωτηση για τα μπουζι αλλα απαντηση δεν ειχα παρει...ουτε βρηκα κατι ψαχνωντας....ngk λοιπον....
για τακακια με μια προχειρη ματια textar απο rpc.gr τιμες απο 30-55 ευρω.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207cc (κωστας) Μέλος

 peugeot 207cc 1.6 ep6
Ένταξη: 13 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 195
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2012, 20:01:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΟΧΙ αυτα τα μπουζι σε ατμοσφαιρικο!!!!!!!!!! την επαθα την βλακεια με την ηλιθια την ngk που τα δινει για ατμοσφαιρικο μοτερ.λαθος ψυχροτητα λαθος διακενο!!!τα μαμα και μονο οχι απαραιτητα απο την αντιπροσωπεια βαλε bery 12ΖR-7SP03 η bosch zqr 8 si 302 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2012, 21:04:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδη τι ειναι αυτο που δημιουργει προβλημα σαν NGK και δεν δημιουργει σαν Beru ή σαν Eyquem;
Εδω η Eyquem βγαζει μπουζι μονον για ατμοσφαιρικο ΕΡ6... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207cc (κωστας) Μέλος

 peugeot 207cc 1.6 ep6
Ένταξη: 13 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 195
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Φεβ 2012, 22:49:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1ον λαθος διακενο.2 λαθος ψυχροτητα.αυτα τα ngk σε ψυχροτητα ειναι αντιστοιχα των beru 12ZR6SP03 τα οποια ειναι για χρηση με lpg.η ιδια η πεζω δινει αυτα τα μπουζι ngk για τουρμπο οχι ατμοσφαιρικο.κωδικος πεζο για ατμοσφαιρικα 5960.l0 που αντιστοιχει στα bosch και ιδια με αυτα ειναι τα beru.με το διακενο που οριζει η πεζω για τα ατμοσφαιρικα και την ψυχροτητα.την πατησα και εβαλα τα ngk αποτελεσμα??αυξημενη καταναλωση επικαθισεις πολλες πανω στο μπουζι αφου σαν πιο ψυχρα δεν μπαιναν σε θερμοκρασια αυτοκαθαρισμου.γενικοτερα λαθος απο καθε αποψη.δεν ειπα για τα eqyeem οτι δεν κανουν για τα ngk ειπa.οσο για τα eyqeem προσωπικα προτιμω στα μπουζι οτι βαζει ο κατασκευαστης.αν εκαναν τα ngk η πεζω δεν θα εδινε αλλα για ατμοσφαιρικα και αυτα τα ngk για τουρμπο.και αν ειναι δυνατον να ειναι τα ιδια μπουζι.καταρχην το ενα αμεσου ψεκασμου το αλλο οχι το ενα τουρμπο το αλλο οχι το ενα με μεταβλητο βυθισμα το αλλο οχι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 00:02:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για την ψυχροτητα το καταλαβαινω,αν και δεν νομιζω οτι υπαρχει προβλημα σε καμια περιπτωση.
Για το διακενο,ξεχνα το,ουτε μια στις χιλλιες να δημιουργει προβλημα,το αντιθετο μαλιστα.Οσο μεγαλυτερο,τοσο το καλυτερο,αρκει να κλεινει κυκλωμα.
Τα Beru που εγραψες εχουν διακενο 0,7 που ετσι και αλλιως ειναι αστεια διαφορα σε σχεση με το 0,8 που εχουν τα NGK.
Οσο για το οτι χρησιμοποιουνται και για LPG,λογικο...Πλατινα ειναι,οχι συμβατικο μπουζι για να εχει προβλημα με το αεριο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207cc (κωστας) Μέλος

 peugeot 207cc 1.6 ep6
Ένταξη: 13 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 195
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 00:33:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οπα κατι κανεις λαθος μπερδευεσαι με τα τουρμπο τα ατμοσφαιρικα εχουν διακενο τα bosch 0,95.και για lpg η βερυ δινει ενα βαθμο πιο ψυχρα και κλεισιμο του διακενου στο 0,7 δηλαδη ιδια σε διακενο και ψυχροτητα με τα ngk που ειπες που ειναi για το τουρμπο.και τα beru που ειπα εγω δεν εχουν διακενο 0,7 αλλα 1 καλα ειδες 1.καλα με τον καταλογο της Beru ειναι χαλι μαυρο εγω εψαχνα καιρο να βρω τα δικα του γιατι ειχα αυξημενη καταναλωση λογω ngk πιο ψυχρα μικρο διακενο.εβαλα τα σωστα και εστρωσε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 01:13:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sorry,εχεις δικιο...
Τα Beru που προτεινει η ιδια η Beru για τον ΕΡ6 των 120 αλογων ειναι τα 12ZR-7 SP03.
Αυτα εχουν διακενο 1 mm.
Για τα 14αρια,δινει 8αρια.
12ZR-8 STP με 1 mm διακενο.
Για τουρμπατα μοτερ(150 και 175) δινει τα 12ZR-6 SPP2-1 με 0,7 διακενο.
Τα στοιχεια ειναι απο εδω
http://www.beru.com/aftermarket/product-finder
Σχετικα με κλεισιμο του διακενου,καμια σοβαρη εταιρια δεν δινει αλλαγη στο διακενο δια χειρος.
Ολοι προτεινουν ετοιμα μπουζι στον σωστο τυπο.
Το μονο που δεν ξερω ειναι πως παει η ψυχροτητα στα Beru,δηλαδη μετραει σαν τα Bosch ή σαν τα NGK/Eyquem;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207cc (κωστας) Μέλος

 peugeot 207cc 1.6 ep6
Ένταξη: 13 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 195
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 12:30:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σου ειπα ο καταλογος της bery ειναi μπερδεμα.τα ιδια μπουζι φορανε σε bery τα 14 και τα 16 ep6.κοιτα την δευτερη λιστα οταν βγαζει sto prodyct finder η βερυ gia 14ari.και ομως η beru λεει αν εχει lpg τοτε 12zr6sp03 πιο ψυχρα και μειωση διακενου στο 0,7.με το χερι δεν λεει αλλα λεει να μειωθει.στα βερυ κατεβαινει το νουμερο αρρα πιο ψυχρα.κοιτα κατα την αποψη μου το θεμα μπουζι εινα λεπτο και προτιμω ο κινητηρας να λειτουργει ακριβως με τα ιδια μπουζι που φοραει απο το εργοστασιο.διακενο και ψυχροτητα.τα ngk δεν κανουν απλα.αλλη ψυχροτητα αλλο διακενο το οποιο για μενα παιζει μεγα ρολο.επισης μπερδευτηκες με κατι αλλο μαλλον υπαρχουν δυο 14αρια απο τοτε που βγηκε το 207 αυτο που φοραει τον κινητηρα της bmw ειναι μετα τον 07-2007.στη σελιδα της bosch που εδωσες το βγαζει μοντελου του 2009 και μετα 1,4 vti.τα beru 12 ZR-8 STP που ειπες ειναι για ep3c οχι ep3.το νεο μοτερ ευρο5.για ep3 δινει τα 12 ZR-7 SP03 με διακενο 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 13:50:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε Κωστα,αφου η Bosch(που ειναι εργοστασιακη τοποθετηση στα "μικρα" μοτερ) δινει ιδιο κωδικο για τα 1400αρια και τα τουρμπατα,τοτε και τα NGK που ειναι εργοστασιακη τοποθετηση στα τουρμπατα,κανουν και για τα 1400αρια.
Τα μοτερ με αεριο αστα,ειναι αλλη υποθεση μιας και δεν υπαρχει εργοστασιακη τοποθετηση LPG.
Σχετικα με το μοντελο στα 14αρια,ναι,δινει δυο εκδοχες,ομως κατα πασα πιθανοτητα ειναι για τα facelift 207 που φορανε ιδιο μοτερ με το καινουργιο C3.
Ολα τα προ facelift εχουν ιδια μπουζι(τουρμπατα και 1400αρια)...
Για EP3C,δεν βγαζει καν μπουζι,τσεκαρε το στο site της Bosch με αναζητηση σαν 308 1.4 VTi.
Αν παλι επιλεξεις το 1.4(σε 308),σου βγαζει τα ανταλλακτικα για αμαξωμα με κωδικο μοτερ EP3 και κωδικο ZR7 SI 332 S. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207cc (κωστας) Μέλος

 peugeot 207cc 1.6 ep6
Ένταξη: 13 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 195
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 15:09:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στελιο αρα κατι παιζει εδω.η beru που δεν της εχω και τοσο εμπιστοσυνη λεει αλλα.κατσε να δω bosch.παντως στο service box της πεζο νομιζω δινεια αλλα για τουρμπο αλλα για 14αρι.τι γινεται με αυτα τα μπουζι ρε γα**το.και στο δικο μου τα ngk που τα δνει η ngk οτι κανουν δεν εκαναν πιο ψυχρα και αλλο διακενο.στο σιτε της bosch που ειπες το σωστο αμαξι ειναι PEU 1229 / 308 1.4 VTi / 308 [T7] / 1,4 / 72kW / 04/2010- / 8FR και δεν δινει μπουζι για αυτο.αν ψαξεις παραπανω θα δεις κωδικο για το 207 που θελουμε κινητηρα 8f εω στα 308 8fr
Έχει επεξεργασθεί από τον/την kostas207cc στις Πεμ 23 Φεβ 2012, 15:18:16, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207cc (κωστας) Μέλος

 peugeot 207cc 1.6 ep6
Ένταξη: 13 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 195
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 15:14:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νομιζω βρηκα τι γινεται.το 308 εχει αλλο κωδικο κινητηρα που ειναι ο eyro5 ενω το 207 βγηκε πιο νωρις με το 14 eyro4.αρα καλα λεει η bery και η bosch.το προβλημα ηταν μρ του καταλογους που δεν ειχε το συγκεκριμενο αμαξι.αρα τι καταλαβα εγω.14αρια με ευρο5 φορανε τα ιδια με τουρμπο 14αρια με ευρο4 δεν φορανε τα ιδια..στο σιτε της bosch που εδωσες το σωστο αμαξι ειναι PEU 1229 / 308 1.4 VTi / 308 [T7] / 1,4 / 72kW / 04/2010- / 8FR που δεν δινει μπουζι.αν ψαξεις θα δεις το εξης κωδικοσ κινητηρα 308 8fr ενω 207 8f.στο προγραμμα παντως aytodata 3.38 μου δινει για 308 beru me diakeno 0.95 kai se eyro4 kai σε eyro5 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 15:57:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eπειδη την εχω δει την παπαρια να γινετε,στα τουρμπατα τα μπουζι για τα ατμοσφαιρικα δεν....κανει τρελες διακοπες οσο ακομα ηταν ολα profacelift |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207cc (κωστας) Μέλος

 peugeot 207cc 1.6 ep6
Ένταξη: 13 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 195
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 19:32:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οτι δεν κανουν δεν κανουν αυτο λεω και εγω αλλα ενταξει διακοπες δεν κανουν απλα αυξημενη καταναλωση ελαχιστα διαφορα στο γκαζι δεν αρπαζουν τοσο και γεμιζει επικαθισεις το μπουζι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 22:58:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικα να διευκρινησουμε λιγο κατι...
207 προ facelift,οπως και 308,δεν ειναι Euro 5.
Οποτε και ο EP3 ειναι Euro 4,τουλαχιστον στα προ facelift μοντελα.
Το 308 με αριθμο κινητηρα 8FR ειναι facelift,δηλαδη Euro 5.
Το 308 με τον 8FS ειναι το Euro 4.
Το 207 με αριθμο κινητηρα 8FS ειναι ιδιο με το 308 με προδιαγραφες Euro 4.
Οποτε δηλαδη καταληγουμε παλι στο ιδιο πραγμα,οτι τα Euro 4 τουρμπατα και 1400αρια,εχουν ανταλλαξιμα μεταξυ τους μπουζι.
Το Autodata αφηστε το,εχει διαφορες μλκιες γραμμενες μεσα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207cc (κωστας) Μέλος

 peugeot 207cc 1.6 ep6
Ένταξη: 13 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 195
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2012, 23:57:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το αναποδο στελιο.ευρο5 14αρια και τουρμπο ιδια μπουζι ευρο4 αλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|