Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιαν 2012, 09:08:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μου οπως βλεπεις οι αποψεις των ειδηκων διηστανται...
το σιγουρο ειναι οτι δεν υπαρχει τη σημερον ημερα αυτοκινητο ειτε γιαπωνεζικο ειτε κινεζικο ειτε γερμανικο ειτε ειτε ειτε...
Που να μην εχει καποια παθητικα σημεια τα οποια χριζουν επιπλεον προσοχης.
Αν τα οποια "παθητικα" καθε αυτοκινητου και οχι μονο πεζω,
ειτε το συνεργιο σου
ειτε εσυ (ακομα καλυτερα) αν εχεις τις πραγματικες γνωσεις
και να μην εισαι σαν το 70% των παιδιων που τους βλεπω σιγουρους για τις "γνωσεις" τους ενω στην πραγματικοτητα ειναι το προτυπο της ημιμαθειας...
Τα προσεξεις και εννιοται επεμβεις προληπτικα το οποιο μοτερ εχεις,
ειτε ειναι ΤΗΡ ειτε ΤΣΙ ειτε VVTi τογιοτα κτλ κτλ...
δεν θα βγαλει προβληματα.
Βεβαια απο τη στιγμη που πας σε μεταχειρο πρεπει να δωσεις προσοχη σε 2 βασικα πραγματα.....
Το πρωτο και ποιο σημαντικο, στην λιπανση.
Με αυτα τα μοτερ εγινε και γινεται ακομα μπαχαλο μιας και απο καινουργια πρεπει να εχουν συγκεκριμενο λαδι (τοταλ κουαρτζ 9000 με σαε 0-30)
by the way αν σου πει "μηχανικος" οτι αυτο το λαδι δεν κανει για αυτο το μοτερ, απλα σηκω και φυγε οπως εισαι γιατι αλλιως θα γινεις ενα ακομα θυμα...
τωρα το γιατι δεν το εχουν ειναι αλλη μεγαλη και πονεμενη ιστορια με μπολικη δοση καθαρου κερδους για ολα τα απανταχου συνεργεια επισημα και μη...
Το αλλο ειναι τι ιστορικο συντηρισης υπαρχει και τι οχι...
Προληπτικα και αν θες να εχεις το κεφαλι σου υσηχο
υπολογιζε ενα πληρες και σωστο σερβις καπου στο (συνολικα) 500ρικο
οπου σε σωστο συνεργειο καλα ειναι να αλλαξεις μερικα περηφεριακα προληπτικα ωστε να εχεις το κεφαλι σου υσηχο μιας και δεν ξερεις τι πραγματικα γινοτανε πριν το αγορασεις εσυ...
Τωρα το RC ειναι ποιο ολοκληρωμενο σε πολλα θεματα εναντι των εκδοσεων με τους 150 ιππους.
Αλλα.....
αν εισαι ανθρωπος που οδηγει τελιως φυσιολογικα
και μια φορα το μηνα χρειαστεις σε καποια προσπεραση να πατησεις τερμα γκαζι, και παλι χαλαρα τοτε παρε μια 150αρα εκδοση.
κατα προτιμηση την GT η τη rallye με την ηλιοροφη.
Επισης να ξερεις πως τα 150αρια εχουν πραγματικα θεμα με την εργοστασιακη τους εξατμιση,
η οποια (ασχετως τροπου οδηγησης) αν οχι αλλαγη
χριζει τουλαχιστο τροποποιησης η οποια επιβαλεται...
Και αυτο γιατι πολυ απλα για θεματα μαρκετιν ο κατασκευαστης το εχει φρεναρει σε τετοιο βαθμο που δημιουργουνται πολλα προβληματα απο το "πουθενα"...
Συμπερασματικα να ξερεις ενα πραγμα,
ολα τα downsized συγχρονα μοτερ πονανε στο θεμα συντηρισης
μιας και απο την μια οι πρακτικοι μηχανικοι (ειτε στις αντιπροσωπιες, ειτε στα συνεργια)
ακομα και τωρα εχουν μαυρα μεσανυχτα περι του πραγματικου τροπου λειτουργιας τους
(αλλα ξερουν ομως να μιλανε και να σε πειθουν οτι ξερουν τα παντα)
και οσοι εχουν μαθει 5 πραγματα τα μαθανε εμπειρικα μεσα απο ζημιες και προβληματα πελατων.
Δηλαδη αυτο που θελω να πω, ειναι οτι δεν εχουμε την τεχνικη υποδομη για να συντηρηθουν σωστα αυτα τα μοτερ...
(εδω δεν ξερουν ή δεν θελουν να ξερουν τι λαδι πρεπει να βαζεις... )
Αν τωρα συνδιασεις και κακκιστες επιλογες κακης "βελτιωσης"
+ την ανυπαρκτη καλη θεληση απο τις αντιπροσωπιες να αλλαξει κατι ελλατωματικο μεσα στα πλαισια των εγγυησεων
τοτε εχεις το ευλογο αποτελεσμα, του να βγουνε ολα αυτα τα μοτερ "προβληματικα"
Οποτε δωσε ποιο πολυ σημασια στο πραγματικο ιστορικο συντηρησης
παρα στο αν εχει δυο-τρεις γρατζουνιες το αμαξωμα η καποιο σκισμενο καθησμα η δεν ξερω και εγω τι αλλο απο αυτα που συνηθως μας κανουν εντονη αρνητικη (πρωτη) εντυπωση... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostaskp (Κώστας) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 03 Ιαν 2012 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιαν 2012, 17:32:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε μου με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο σε αυτά που λες...τωρα φευγω και παω να δω 2. θα σας πω το βραδυ (μάλλον) για το τι είδαν τα ματάκια μ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostaskp (Κώστας) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 03 Ιαν 2012 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιαν 2012, 14:31:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχτες είδα ενα λευκό σε γνωστό έμπορο εδω στην Πάτρα το οποίο είναι τον 11/2007 έχει 44.000Km απο ότι είδα είναι ατρακάριστο (δεν έχει διαφορά στο χρώμα σε κανένα σημείο, και οι ραφές του είναι εργοστασιακές), έχει μονο ένα πολύ μικρό βούλιαγμα στο πίσω δεξί φτερό, και έχει book service και όλα τα service έχουν γίνει στην Peugeot στην Πάτρα. Μου δίνει ένα χρονο εγγύηση αλλα είναι ακριβο. Μου είπε 10.500€ αλλα το παιδί που ήταν εκεί ήταν πωλητής και δεν μπορούσε να μου πει σε τι τιμή μπορει να πέσει. Θα πάω πάλι την άλλη εβδομάδα να δω τι θα μου πει για την τιμή και να το κάνω και ένα test drive. Και πήγα και απο την αντιπροσωπεία της Peugeot και θα πουλήσουν σε λίγες μέρες το 207 rallye που έχουν για test drive. έχει 12.000km και είναι το facelift. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|