Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
silo (bill) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 2.0 (16V) RC (2004)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 504
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Δεκ 2011, 16:41:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειχα υπηρεσια και δεν ειχα προσβαση,βλεπω γραφτηκαν πολλα!
Τον Στελιο οτι και να μου πει οσο και να με κραξει,δεν προκειται ποτε να του πω τιποτα,παντα θα τον ακουω οσο χημα και τσουβαλατα αν τα λεει .Με κραζει και καλα κανει και οπως λεει σκεφτομαι σαν 20χρονος αλλα ας μην ξεχναει τι εκανε αυτος στο 1ο του 106 .
Τωρα ευχαριστω ολους που λετε τις γνωμες σας και ολες να ξερετε ειναι ευπροσδεκτες,οσοι με ξερετε,γνωριζεται οτι δεν ειμαι καγκουρας απλα γουσταρω τα γκαζια με οτι συνεπαγεται αυτο...Για καποιους λογους,τυχαιους και μη επεσε στα χερια μου ενα δυσκολα βελτιωσιμο αμαξι οπως το RC.προσπαθησα να αλλαξω αμαξι αλλα το σεβομαι και 3-4 χιλιαρικα δε το σκοτωνω για κανενα λογο.Γνωριζω οτι το νιτρο ειναι η χειροτερη βελτιωση που μπορει να γινει για ενα μοτερ αλλα με λιγα λεφτα σχετικα με τουρμπισμα ειναι το καλυτερο value for money!
Καταρχην δε θα το παταω συνεχεια με τι μπουκαλα ρε παιδια,αλλα 3-4 φορες το μηνα σε καμια στημενη κοντρα και οχι απο φαναρι σε φαναρι,ελεος με αυτα ασχολουμαι τοσο καιρο,βλεπω γυρω μου και εμαθα να εχω υπομονη.
Σαν θωρακιση μια τωρα μια αντλια λαδιου οντως θα ηταν κατι χρησιμο,ασ δωσει καποιος που ξερει τιμες και κωδικους!
Πυρομετρο θα βρεθει
Κιτ εχει ηδη βρεθει με εγκεφαλακι για τις στροφες, τι αλλο χρειαζεται κατα τη γνωμη σας?
http://www.facebook.com/pages/Speed-is-addict/175531049154443?v=photos&ref=ts#!/pages/Speed-is-addict/175531049154443
οποιος γουσταρει τα αμαξια γινεται μελος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
silo (bill) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 2.0 (16V) RC (2004)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 504
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Δεκ 2011, 18:31:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αφου δεν γραφτηκαν 4 σελιδες τσαμπα,κατι ειναι και αυτο
Βασιλη επισης κανε μια ερευνα για το τι θα γινει αν σε σταματησουν και βρουν τη μπουκαλα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
enD (Κωστας) Μόλις έγραψα

 106 hit car
Ένταξη: 01 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 25
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 03:19:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πωλειται μοτερ απο 206 RC κοψοχρονιας λεμε!!!
ή ανταλλασεται με διαμερισμα διαμπερες, ευαερο και ευηλιο.....
αφιερωμενο εξαιρετικος απο τον Βασιλακη στον Βασιλακη!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=4_hSZ8Qn_XI
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 09:18:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikos 206cc έγραψε: | Αφου δεν γραφτηκαν 4 σελιδες τσαμπα,κατι ειναι και αυτο
Βασιλη επισης κανε μια ερευνα για το τι θα γινει αν σε σταματησουν και βρουν τη μπουκαλα  |
μαλ**α που ζεις εσυ? σε ποια χωρα γινονται αυτα? θα βαλει την μπουκαλα πορτ μπαγκαζ σε ειδικο κουτι μεσα (με την κουβερτουλα της να μην κρυωνει ) και δεν θα φενεται, θα πρεπει ο μπατσος να ξηλωσει και αυτο απαγορευεται...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stamatis_vts (σταματης) Φανατικό μέλος

 saxo '98
Ένταξη: 14 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 337 Τόπος: attiki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 09:23:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λενε οτι δε πρεπει να ειναι συνδεμενο το σωληνακι στον κινητηρα την ωρα που θα σου ανοιξουν το καπο... 
Don't Trust Anybody... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 09:46:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω μια ερωτηση
(βασικα επρεπε να το ειχα ρωτησει αρχης εξ'αρχης αυτο)
ποσα λεφτα διαθετεις για το κεφαλαιο "βελτιωση" ???
Γιατι (εκτος και αν κανω λαθος οποτε συγνωμη εκ των προτερων) αν εχω καταλαβει καλα η επιλογη του νιτρου εχει να κανει καθαρα και μονο για λογους "χαμηλου" κοστους...
Αν ειναι ετσι τοτε η λυση χαμηλου κοστους,
δεν ειναι το νιτρο, αλλα αλλες κινησεις.
και μιας που το ζητουμενο ειναι οι κοντρες και μονο (περιτο να "ξανα"πω οτι το αμαξι αυτο δεν ειναι φτιαγμενο για τετοιο σκοπο)
τοτε γιατι δεν ξεκινατε απο τα "βασικα" ?
Δηλαδη οσο ποιο μικρες ζαντες με οσο ποιο στενο λαστιχο γινεται (θα μου πεις οτι αυτο εγινε, οκ τοτε...)
μετα παμε στο γδυσιμο...
δεν κοστιζει τιποτα να κατσεις μονος σου η να δωσεις λιγα ευρω σε καποιο φιλο που πιανουν τα χερια του και να βγαλεις καθισματα,μοκετες,μονωσεις και οτι αλλο ειναι περιτο βαρος.
Οπως επισης ξεκινα να ξυλωνεις A/C διζωνικο κλιματισμο και οτι αλλο μπορει να βγει απο πανω.
(ΕΣΠ θα σου ελεγα να το κρατησεις μιας και ειναι κατ'επιλογη απενεργοποιουμενο)
Βαζεις ενα δικο σου καθησμα οτι ποιο ελαφρυ βρεις.
Εννοειται πλαστικα απο πορτες κτλ εξω, γενικοτερα εξω οτι μπορει να βγει.
Δες ποιος ειναι ο ποιο οικονομικος τροπος για να κοντυνεις και αλλο τη μεταδοση σου, ειτε με 6αρι σασμαν ειτε με αλλο τροπο.
επισης πισω πορτα και καπω μπροστα ψαξε αν παιζει να βρεις πλαστικο/τρεχαγυρευε κατι που να ειναι οσο ποιο ελαφρυ γινεται,
βαλε καρα φυμε τζαμια για να μην φαινεται μεσα το πως εχει καταντησει το αμαξι προκειμενω να κινειται γρηγοροτερα και με πολυ μικρο κοστος θα εχεις κερδισει ακομα καμποσες καροτσες (η οπως αλλιως λεγεται στην ορωλογια) στη φαση της κοντρας.
Μετα φτιαχνεις μια σωστη εισαγωγη/εξαγωγη + παρακαλας τον γνωστο προγραμματιστη
(που ειναι ενας απο τους κορυφαιους στην ελλαδα και τον εκτιμω πολυ αλλα δεν λεω δημοσια το ονομα του, για να μην βγει κανας μικροτσουτσουνος (steve σιωπη εσυ ) και πει οτι ειμαι τσιρακι του και τον διαφημιζω )
να σου δωσει τα μεγιστα δυνατα τηρωντας ολες τις ασφαληστικες διαταξεις,
και παραληλα βαζεις ενα ευλογημενο πυρομετρο που θα σεβεσαι τις ενδειξεις του και θα σου προστατεψει το μοτερ απο καποιο μπαμ η γκουπ κτλ...
αααα εννοειται οτι ηδη θα επρεπε να εχεις ενα καλο λαδι ειδηκο για τετοιες αποδοσεις.
Και μετα απο αυτο θελεις και αλλο δυναμη, (γιατι αν εχεις στοχο να περασεις Σ2000 πρωτου σταδιου τοτε πρεπει να παρεις τα οξυγονα και να κοβεις αμαξι μεχρι να μεινει μονο κινητηρας και καθισμα οδηγου)
Περα απο την πλακα ομως,
αν θελεις επιπλεον δυναμη μετα πρεπει να λυσεις μοτερ, να το ενισχησεις/θωρακισεις και να πας σε τουρμπησμα
η εναλακτικα να αλλαξεις τον τυπο του στροβηλισμου στο μιγμα σου,
τοτε θα σηκωσεις πολυ δυναμη απο το "πουθενα" και μαλιστα σε ατμο μορφη, και τοτε θα σε συμφερει περισσοτερο να πας σε 4ταλουδο οπου θα εχεις αποδοσεις περιπου στους 230-240 ιππους, αλλα ξεχνας ΕΣΠ-ABS κτλ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 10:06:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μια ειναι η εξηγηση
σας κοψανε τις πουτανες στο καραβι και εχεις βαλει δορυφορικο ιντερνετ
δεν εξηγειται αλλιως τετοιο παθος για το αμαξι του βασιλακη που στο τελος απλα θα βαλει ηλεκτρικο τουρμπο στην εισαγωγη και μαγνητακι στη γραμμη τροφοδοσιας |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 10:10:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 10:35:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | μια ειναι η εξηγηση
σας κοψανε τις πουτανες στο καραβι και εχεις βαλει δορυφορικο ιντερνετ
δεν εξηγειται αλλιως τετοιο παθος για το αμαξι του βασιλακη που στο τελος απλα θα βαλει ηλεκτρικο τουρμπο στην εισαγωγη και μαγνητακι στη γραμμη τροφοδοσιας |
Ασχετο:
το κρουαζιεροπλοιο ειναι γεματο απο καμαριερες,χορευτριες,σεβριτορες,κωμοτριες κτλ κτλ...
Οι επιβατησες δεν προσμετρουνται γιατι ειναι ασταθμητος παραγοντας  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
silo (bill) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 2.0 (16V) RC (2004)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 504
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 15:55:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με νιτρο ηλπιζα πως θα γινοταν η δουλεια μας με πολυ λιγοτερα αλλα βλεπω πολλες αντιφασεις και σχεδον 100% οτι θα σπασει το μοτερ οσο και να το θωρακισουμε...και οπως τα ειχα υπολογισει με 1000 ευρω και κατι,θα καναμε δουλεια!
το τουρμπο ειδα οτι ειναι αξιοπιστη λυση αλλα ξεπερναμε κατα πολυ τα 3000
Ολοι εχετε φαγωθει με το 6αρι και πλεον εχω αρχισει να το σκεφτομαι πολυ σοβαρα αλλα και παλι ειναι δυσκολο να βρεθει κατι σχετικα σε καλη τιμη,και καλη κατασταση,κατι πηρε το αυτι μου για πανω απο 1500 ευρω,η ολη μετατροπη του σασμαν!
εισαγωγη θελω να κανω την πατεντα του Θαναση που βοηθησε πολυ,στο αμαξι του Κωστα αλλα δεν κερω τι ακτιβως πρεπει να κανω
εξαγωγη λεω να αφαιρεσω μεσαιο,να αλλαχτει ο καταλυτης σε 200αρι,να κρατησω τις μαμα διατομες οπως μου εχει πει ο Στελιος και τωρα δε ξερω αν πρεπει να κρατηθει το μαμα τελικο η να μπει καποιο αλλο απο καποιον εξατμισα,η μια ολοκληρη απο janspeed!
τι λετε?
http://www.facebook.com/pages/Speed-is-addict/175531049154443?v=photos&ref=ts#!/pages/Speed-is-addict/175531049154443
οποιος γουσταρει τα αμαξια γινεται μελος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 16:09:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
o Μαμα καταλυτης ειναι αρκετα καλος για το σταδιο βελτιωσης σου
οταν τον βγαλετε φωτο και τον δει ο θανασης θα δεις οτι θα σου πει τα ιδια  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 17:24:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τον ειδαμε και εσωτερικα τον καταλυτη.
Δεν ειναι σε καμια περιπτωση χαλια αλλα δεν ειναι και ο ορισμος της απολυτης αποδοσης...
Μαλιστα στου Κωστα ειχε σπασει και το πλεγμα απο τις θερμοκρασιες.
Βασιλη κανονισε με τον Κωστα να σε παει μια βολτα να δεις περιπου που θα εισαι με εισαγωγη και εξατμιση(μολις την τελειωσει).
Να δεις και το 6αρι...
Για το σασμαν το 1μιση το θες,αν και ειναι νουμερο ηδη χαμηλοτερο απο αυτα που θα ηθελες για το νιτραρισμα οποτε σε budget δεν ξεφευγεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 17:50:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν ψαχτει λιγο το 6αρι ειναι υποθεση αρκετα κατω απο χιλιαρικο...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 20:24:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι,με 300 το βαζεις κιολας...
Τα ειπαμε και την προηγουμενη φορα.
Οποιος εχει τα αρχiδια,ας του βρει ενα 6αρι,ας το επισκευασει και ας το βαλει επανω κιολας με λιγοτερα απο χιλιαρικο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 21:05:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο μαμα καταλυτης ειναι καλος, αλλα στου Κωστα ειχε εντονες θερμοκρασιακες καταπονησεις, που αλοιωνανε τη ροη των αεριων...
Αν δεν ειχε αυτο το προβλημα θα τον κραταγαμε,
ετσι και αλλιως για την εξατμιση του Κωστα στην αρχη ψαχναμε ουσιαστικα τον ηδιο (με τον μαμα καταλυτη) απλα μιας και μπαιναμε σε αυτο το σκηνικο εγω τον ηθελα με αλλα χωνια για ακομα καλυτερη ροηκοτητα.
Αλλα τελικα αλλαζουν τα πλανα και παμε σε 200αρη
και οταν (σορρυ ρε Κωστα δεν εχω βαλει κωλο κατω με ηρεμια) υπολογισω το καινουργιο σεταπ τοτε θα παμε και στην εξατμιση...
Παντως ο Στελιος εχει δηκιο,
ας σε παει ο Κωστας μια βολτα με το δικο του
(παρολο που το αμαξι δεν ειναι "ετοιμο/ολοκληρωμενο" απο πλευρας βελτιωσης)
αλλα μια αντικειμενικη ιδεα θα μπορεις να την εχεις...
Αλλα μην ξεχνας, αλλος ο προορισμος που το εχει ο Κωστας και αλλος αυτος που ζητας εσυ...
Τελος απλα να ξεκαθαρισω κατι,
νιτρο μπαινει χωρις να σπασει το μοτερ, αλλα για να γινει αυτο θα φτασεις ισως και θα περασεις το κοστος του τουρμπησματος. Οποτε απο αυτη την αποψη και μονο (δηλαδη την οικονομικη) δεν σε συμφερει...
Πηγαινε ρε φιλε και παρε ενα ΤΗΡ,
βαλτο μεσα στο δικο σου, πουλα και το μοτερ που εχεις τωρα και οταν θα εχεις τα λεφτα 300ριζεις και το ΤΗΡ και θα κανεις το κεφι σου στην ευθεια...
Γιατι μετα το τιμονι θα εχει απολεσματικοτητα μονο στο παρκαρισμα
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
silo (bill) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 2.0 (16V) RC (2004)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 504
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 21:32:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η μηχανη του RC ειναι και γα** και σε ηχο και σε φασμα στροφων,απλως θελει λιγο τονοση για να γινει λιγο πιο τσιτα το αμαξι!θα μιλησω με τον Κωστα απο βδοματα που εχω αδεια και θα κανονισω να δουμε και για διαφορες!
υγ.Στελιο πατησα απο 2ες και 3ες με το cilo Δημητρη!παντου μαζι πηγαιναμε,απλως ανοιγα μαζευε,και το αντιστροφο λογο κλιμακωσης των σασμαν μας
http://www.facebook.com/pages/Speed-is-addict/175531049154443?v=photos&ref=ts#!/pages/Speed-is-addict/175531049154443
οποιος γουσταρει τα αμαξια γινεται μελος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 22:12:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
silo έγραψε: | η μηχανη του RC ειναι και γα** και σε ηχο και σε φασμα στροφων,απλως θελει λιγο τονοση για να γινει λιγο πιο τσιτα το αμαξι! |
Οσο και να μην θελετε να το καταλαβετε,η μηχανη του RC ειναι ενα 2λιτρο μοτερ των 135 αλογων βελτιωμενο ωστε να 180αρισει με το χαμηλοτερο δυνατο κοστολογιο.
Ναι,σιγουρα αν σπαταληθουν πολλαααα χρηματα,300αριζει απο οτι φαινεται,ομως σε "γηινες" μορφες δεεεν...
silo έγραψε: | υγ.Στελιο πατησα απο 2ες και 3ες με το cilo Δημητρη!παντου μαζι πηγαιναμε,απλως ανοιγα μαζευε,και το αντιστροφο λογο κλιμακωσης των σασμαν μας |
Καλα,μην νομιζεις οτι εινα αντικειμενικο κριτηριο...
Με Clio σαν του Δημητρη σε ΦΠΕ + group N εκκεντροφορους,το συγκεκριμενο αμαξι κανει παππαδες και οχι 206 δεν το βλεπει,ουτε 207 RC σε ΦΠΕ μορφη δεν το φτανει.
Ρωτα τον Σταυρο(Kane) να σου πει σκηνικα...
Απλα μεχρι του Δημητρη να γινει σωστο,θελει χρημα και χρονο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Δεκ 2011, 08:43:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | silo έγραψε: | η μηχανη του RC ειναι και γα** και σε ηχο και σε φασμα στροφων,απλως θελει λιγο τονοση για να γινει λιγο πιο τσιτα το αμαξι! |
Οσο και να μην θελετε να το καταλαβετε,η μηχανη του RC ειναι ενα 2λιτρο μοτερ των 135 αλογων βελτιωμενο ωστε να 180αρισει με το χαμηλοτερο δυνατο κοστολογιο.
Ναι,σιγουρα αν σπαταληθουν πολλαααα χρηματα,300αριζει απο οτι φαινεται,ομως σε "γηινες" μορφες δεεεν...
silo έγραψε: | υγ.Στελιο πατησα απο 2ες και 3ες με το cilo Δημητρη!παντου μαζι πηγαιναμε,απλως ανοιγα μαζευε,και το αντιστροφο λογο κλιμακωσης των σασμαν μας |
Καλα,μην νομιζεις οτι εινα αντικειμενικο κριτηριο...
Με Clio σαν του Δημητρη σε ΦΠΕ + group N εκκεντροφορους,το συγκεκριμενο αμαξι κανει παππαδες και οχι 206 δεν το βλεπει,ουτε 207 RC σε ΦΠΕ μορφη δεν το φτανει.
Ρωτα τον Σταυρο(Kane) να σου πει σκηνικα...
Απλα μεχρι του Δημητρη να γινει σωστο,θελει χρημα και χρονο. |
+1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|