Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 17:33:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εννοεις αγιο Μερκουριο?
σε παρακαλω μην γραφεις με κεφαλαια....

As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 17:39:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nai
οποτε πρεπει να βαλουμε σταθμο ανεφοδιασμου στο σπιτι του γιαννη για το γυρνα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 18:06:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα σας περιμενω με μπαγκαζιερα γεματη..... η μαλλον θα σας ακολουθω με το γατακι μου και την μπαγκαζιερα!!!!
στο θεμα μας ομως....
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 18:06:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γιατι υπαρχει κι αλλο εκτος του φαρμακευτικου?
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
takis_206 (takis) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 206
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 848 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 18:35:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι το καθαρο,απλα το φαρκαμευτικο δεν ειναι το ιδιο σε τιμη και αποδοση οτι πλεροσεις περνεις!!!αφηστε το φαρμακευτικο για τα νοσοκομεια αν θυμαμαι καλα περιπου 10 ευρο διαφορα εχουν στο γεμισμα
Πλησιάζει ο καιρός για διακοπές... ρεύματος, νερού, τηλεφώνου..!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 18:37:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
35 ευρο τον περασμενο και δεν πηγαινε βημα το αμαξι σε σχεση με το προηγουμενο γεμισμα...ουτε πιεση δεν σηκωνε παιζει αυτο να φταιει?
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
takis_206 (takis) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 206
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 848 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 18:47:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οχι παιζει αυτο φταιει...
Πλησιάζει ο καιρός για διακοπές... ρεύματος, νερού, τηλεφώνου..!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 20:24:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξερω αν το γνωριζουν ολοι,αλλα εγω θα το ποσταρω για αναγνωση και οσοι ειναι να μαθουν κατι απο αυτο,ας το μαθουν,οσοι τα ξερουν μπορουν να προσπερασουν..
http://www.freestuff.gr/forums/viewtopic.php?t=6118
Γνωμη μου Βασιλη ειναι πως ο Στελιος εχει δικιο,οχι γιατι σε κραζει(κατι που δεν το κανει με σωστο τροπο,αλλα το ξερει-με και δεν τον παρεξηγουμε),αλλα επειδη δυστυχως για σενα,ξερει αυτο το μοτερ(οπως και τα ραλισια-ρενισια) οπως ξερει το δρομο του χεριου του για να τραβηξει μαλ***α!
Επισης ξερει οτι ΔΕΝ εισαι ''ησυχος'' και δε θα σου φτασουν τα πχ 30 αλογα τα οποια δε νομιζω να καταπονουσαν και τοσο τα πιστονακια και τις μπιελες σου(και εδω που τα λεμε δεν ειναι και καμμια τρελλη διαφορα),αλλα θα πας για τουλαχιστον 50 κατι το οποιο μαλλον ειναι επικινδυνο γι αυτο το μοτερ!
Υ.γ παντως εγω θα ηθελα να το κανεις για να εχουμε κοντριτσα και μαζι,αν και νομιζω πως τωρα πια δε θα χεις και τοσες ελπιδες 
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 21:42:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στα οσα χρονια ασχολουμαι και ειδα νιτρατα μοτερ(σε 106/Saxo),δυο μονον δεν ειχαν εντονα σημαδια φθορας.
Το ενα βεβαια εσπασε αλλα οχι απο κακη χρηση αλλα απο προβληματικο μπεκ που "κατουρησε".
Ολα τα υπολοιπα που ειδα ή ηξερα,παρεδωσαν πνευμα συνηθως το πολυ σε εναν χρονο.
Οι οδηγοι τους βεβαια ηταν συνειδητοποιημενοι και οχι μαλακεs και ηξεραν ποτε να πατησουν τον διακοπτη,ποτε να τον σβησουν,τι εγκεφαλακι να χρησιμοποιησουν και καθε ποτε επρεπε να αλλαξουν μπουζι,λαδια και γενικοτερα να συντηρησουν το μοτερ ασχετα με το κοστολογιο.
Τα παιδια δεν ηταν μηχανολογοι,ουτε μοτεριστες,απλα ειχαν συνειδηση και μυαλο.
Και οι δυο τελειωμενοι κοντρακηδες φυσικα με τον εναν να το γυρισει απο νιτρο σε πολυ αγρια ατμοσφαιρικη μορφη και τον αλλον σε τουρμπινα.
Σε χρηση,περιπου μια μπουκαλα καθε βδομαδα ο καθενας...
Και το αν ειχαν σημαδια φθορας δεν το λεω επειδη δεν εσπασαν,το λεω γιατι τα μοτερ ανοιχτηκαν και τα δυο,το ενα οταν μπηκαν πιστονια-εκκεντροφοροι-κλπ και το αλλο οταν τρυπησε το πιστονι απο το χαλασμενο μπεκ.
Οποτε το να μην σπασει ενα μοτερ,ναι,ειναι σιγουρα εφικτο αλλα θελει τον αναλογο χρηστη/οδηγο και φυσικα την αναλογη συντηρηση και εγκατασταση νιτρο.
Δυστυχως(καλως ή κακως),ο Βασιλακης και η ευρυτερη παρεα του δεν ανηκουν σε αυτην την κατηγορια χρηστων/οδηγων οποτε και η καταληξη θα ειναι η αναλογη με την "μαζα".
Και φυσικα το γεγονος οτι δεν αναφερομαστε σε εναν TU5J4 αλλα σε εναν EW θα παιξει καταλυτικο ρολο στο ποσο θα "αργησει η ωρολογιακη βομβα"...
206 RC εχουν ελαχιστοι...
Οι παρατηρητικοι,πιθανοτατα θα εχουν προσεξει ποσο γρηγορα ανεβαινει η θερμοκρασια λαδιου ακομα και τον χειμωνα με 5 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια,ακομα και με πιο χοντρο ιξωδες απο το προβλεπομενο του εργοστασιου.Με λιγα λογια,ειναι μοτερ που "κουραζει" το λαδι του...
Επισης πιθανοτατα θα εχετε προσεξει με ποσο μεγαλες θερμοκρασιες νερου λειτουργει.Τυχαιο;
Μπα,καθολου...Ο λογος;Καυσαερια και σωστες καυσεις...
Φυσικα,οσοι εχουν ασχοληθει λιγο με αυτο το μοτερ,ξερουν οτι δεν εχει καμια σχεση σαν σχεδιαστικη φιλοσοφια με τους TU/XU που ειχαν βαρια και χοντροκομμενα κινουμενα μερη.
Ξεκινωντας απο το μπλοκ που ειναι αλουμινενιο,συνεχιζωντας με τις μπιελες του που δεν ειναι με κοντρα αλλα με φυτευτες βιδες,με το valvetrain που εχει σχεδιαστει για χαμηλες τριβες και φτανωντας μεχρι τον στροφαλο που δεν ειναι καθολου τυχαιο το οτι τον ενισχυσαν απο τα 135 στα 180 αλογα.
Επισης,αν ετυχε,δειτε τι διαστασεις εχει η ψυκτρα λαδιου σε ενα 206 RC και αναλογιστειτε γιατι εχει τετοιο μεγεθος...
Απο εκει και περα ο καθενας κανει τις επιλογες του βεβαια και ακολουθει τις γνωμες που θελει.
Απο την μια λυπαμαι γιατι σε κανεναν δεν ειναι ωραιο να συμβαινουν ασχημα πραγματα,απο την αλλη ομως σκεφτομαι οτι καθε φορα βγαινει και καποιος που θα επιβεβαιωσει αυτο που ειχε πει πριν αρκετα χρονια ο Σταυρος(Kane),και γινεται "ηρωας προς αποφυγην".
Εγω συνεχιζω να εχω στο μυαλο μου την φραση του Σταυρου..."Πληρωστε για να μαθετε κοροιδα...". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 22:06:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | bla bla bla......blablabla....bla.....bla....bla........
Απο εκει και περα ο καθενας κανει τις επιλογες του βεβαια και ακολουθει τις γνωμες που θελει.
Απο την μια λυπαμαι γιατι σε κανεναν δεν ειναι ωραιο να συμβαινουν ασχημα πραγματα,απο την αλλη ομως σκεφτομαι οτι καθε φορα βγαινει και καποιος που θα επιβεβαιωσει αυτο που ειχε πει πριν αρκετα χρονια ο Σταυρος(Kane),και γινεται "ηρωας προς αποφυγην".
Εγω συνεχιζω να εχω στο μυαλο μου την φραση του Σταυρου..."[i]Πληρωστε για να μαθετε κοροιδα...[/i]". |
+100
δεν ειναι ουτε το αμαξι σου,ουτε η τσεπη σου φιλαρακι μου.... γιαυτο μην βλεπεις προσωπικα!
στα εχω πει και εγω φιλαρακι μου..
ΟΝ TOPIC
δηλαδη τι πρεπει να γινει για να μην σπασει?
κανε μια λιστα στα μερη που πρεπει να αλλαχτουν-βελτιωθουν (κατα την δικη σου αποψη και εμπειρια )...
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 22:08:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μη μου τον πληγωνεται και φαντασου οτι μιλατε για 40-50 αλογα και σας φαινοντε πολλα φανταστηται εγω τι επαθα οταν ακουσα οτι θελει να ψεκασει 80 περα απ την πλακα καλα κανετε και το τι θα γινει αλλα αν δεν παθεις(και πληρωσεις) δεν θα μαθεις...το ξερω απο πρωτο χερι απο παλιοτερα που δεν ηξερα και δεν ειχα καποιον να μου πει τι να κανω και εκανα ενα σωρο μαλ***ες εν αγνοια μου(οχι οτι τις εκοψα τωρα απλα τωρα τις κανω εν γνωση μου )
αν ειναι οπως τα λεει ο στελιο παντως σχετικα με το μοτερ εγω δεν θα ασχολιομουν μαζι του για κανενα λογο...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 22:19:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
z@ck! έγραψε: |
Pughell έγραψε: | bla bla bla......blablabla....bla.....bla....bla........
Απο εκει και περα ο καθενας κανει τις επιλογες του βεβαια και ακολουθει τις γνωμες που θελει.
Απο την μια λυπαμαι γιατι σε κανεναν δεν ειναι ωραιο να συμβαινουν ασχημα πραγματα,απο την αλλη ομως σκεφτομαι οτι καθε φορα βγαινει και καποιος που θα επιβεβαιωσει αυτο που ειχε πει πριν αρκετα χρονια ο Σταυρος(Kane),και γινεται "ηρωας προς αποφυγην".
Εγω συνεχιζω να εχω στο μυαλο μου την φραση του Σταυρου..."[i]Πληρωστε για να μαθετε κοροιδα...[/i]". |
+100
δεν ειναι ουτε το αμαξι σου,ουτε η τσεπη σου φιλαρακι μου.... γιαυτο μην βλεπεις προσωπικα!
στα εχω πει και εγω φιλαρακι μου..
ΟΝ TOPIC
δηλαδη τι πρεπει να γινει για να μην σπασει?
κανε μια λιστα στα μερη που πρεπει να αλλαχτουν-βελτιωθουν (κατα την δικη σου αποψη και εμπειρια )... |
Δεν το βλεπω προσωπικα και αν δεν ηξερα τον Βασιλακη,ειλικρινα θα τον κοροιδευα...Απλα επειδη τον ξερω,για αυτο και ασχολουμαι εστω και αυτο το λιγο.
Πριν κανενα χρονο περιπου δισταζε για το 6αρι σασμαν για προσωπικους λογους.
Τωρα,με το νιτρο,αν γινει το μπαμ τι θα ακολουθησει;
Σχετικα με την ασφαλεια του μοτερ,ειλικρινα ειμαι σχεδον σιγουρος οτι και 40αρι μπεκ να βαλει και να κανει ολα οσα του προτεινα παραπανω απο δικλειδες ασφαλειας,παλι το μοτερ θα πει το ποιημα οποτε δεν σωζεται η κατασταση,απλα επιβραδυνεις τον σιγουρο "θανατο"...
Το πιο βασικο ολων ειναι να σιγουρευτει σε τι κατασταση ειναι το μοτερ του που και παλι,με το συμπιεσομετρο βλεπεις μονον ενα νουμερο,οχι ολες τις παραμετρους/φθορες.
Οσο αφορα τις επιπλεον προφυλαξεις,και να τις γραψω,δεν προκειται να τις κανει καν(λογο κοστολογιου) οποτε δεν εχει και νοημα να ανεβαζω φωτογραφιες και να βαζω link... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 22:51:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εδω το μοτερ του καταφρκατου με ενα πρωτο σταδιο και εκκεντρα και ελιωνε απο θερμοκρασιες λαδιου και νερου. αναγκαστικα να βαλει ψυγειο λαδιου για να ηρεμησει το αμαξι και κατι ειχε κανει και με τα νερα αν θυμαμαι καλα. το αμαξι ουτε καν ξεπερασε ποτε τα 190αλογα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Δεκ 2011, 10:04:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | εδω το μοτερ του καταφρκατου με ενα πρωτο σταδιο και εκκεντρα και ελιωνε απο θερμοκρασιες λαδιου και νερου. αναγκαστικα να βαλει ψυγειο λαδιου για να ηρεμησει το αμαξι και κατι ειχε κανει και με τα νερα αν θυμαμαι καλα. το αμαξι ουτε καν ξεπερασε ποτε τα 190αλογα... |
+1 για τον Πανο αλλα και το Στελιο και Ζακ ανωθεν !!!
Θα μεινω καθαρα στο τεχνικο κομματι...
Το γιατι εχει υψηλη θερμοκρασια λαδιου θελει πολυ κουβεντα που καποια στιγμη αν την κανουμε στο xtreme θα την κοπιαρω και εδω.
Αλλα περι νιτρο πρεπει να ξερετε το εξης:
μπορει να δουλεψει αξιοπηστα απλα με μια μειωση προσδοκιμου life time το μοτερ οχι μονο αυτο αλλα ακομα και για ΤΗΡ αν μιλησουμε...
Αλλα το θεμα ειναι αλλου, μιας και αν υποθεσουμε οτι το παληκαρι κανει 100% ολες τις σωστες κινησεις και δωσει και ενα αναλογο ποσο χρηματων.
Το μοτερ δεν θα σπασει, ουτε θα καει, ουτε τιποτα αλλα....
Θα γινει αυτο που ειχα προαναφερει σε ενα ποστ μου.
Λογω του οτι
εκτος της θωρακισμενης υποδομης εναντι στη ζημια
θα εχουμε και ασφαληστικες διαταξεις πους θα κοβουν τον ψεκασμο αλλα και οτιδηποτε αλλο χρειαζεται προκειμενω να προστατευτει ο κινητηρας
το αμαξι με το ζορι θα κοντραρει για 400μετρα αποσταση που αν δεν κανω λαθος (οι κοντρακηδες που το κατεχετε το σπορ διορθωστε με please) ειναι το πολυ μεχρι γεμισμα 3ης...
Δηλαδη θα ανοιγεις δευτερα, τριτη και αυτο ηταν...
Ασε που οπως πολυ σωστα ανεφερε και ο Λευτερης ολα αυτα για 30 αλογα?
Προσωπικη μου αποψη ειναι ειτε να αλλαξει αμαξι,
ειτε αν δεν παιζει αυτο το σεναριο, τοτε να παει σε light turbo και στη συνεχεια να βαλει και το 6αρι.
Καθως αυτες οι δυο κινησεις ναι μεν κοστιζουν (οπως και το νιτρο) αλλα ειναι πολυ ποιο αξιοπηστες και δεν χρειαζονται "γεμισμα" οπως το νιτρο.
Ασε που το τουρμπισμα εστω και light μας λυνει τα χερια κυριως οσον αφορα τη διαρκεια φουλ παροχης δυναμης.
Και βεβαια ολα αυτα με συνεση και με δεδομενο οτι το αυτοκινητο θα οδηγειται με βαση τις ενδειξεις των οργανων, που σημαινει οτι οταν πιασουμε καποιες συγκεκριμενες τιμες κοβουμε αμεσως...
και οχι με το αν ο παπ**ας ειναι ακομα διπλα μας και δεν εχουμε καταφερει να του ξεκολησουμε...
Και ενα τελευταιο,
αυτο το μοτερ αν θελετε να βγαλει 200αλογα+ σε ατμοσφαιρικη φαση
θελει αλλου τυπου στροβηλισμο μιγματος, εκει ειναι το "φρενο" του και για αυτο και οι "ετοιμες/τυπικες" λυσεις ζοριζονται να περασουν τα 190 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Δεκ 2011, 10:19:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θυμαμαι που ελεγε ο λουκοπουλος στο καταφρακτο οτι το μεγαλο προβλημα του μοτερ ειναι η κεφαλη και εκραζε ασυστολα ο στελιος...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Δεκ 2011, 10:36:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Στα οσα χρονια ασχολουμαι και ειδα νιτρατα μοτερ(σε 106/Saxo),δυο μονον δεν ειχαν εντονα σημαδια φθορας.
Το ενα βεβαια εσπασε αλλα οχι απο κακη χρηση αλλα απο προβληματικο μπεκ που "κατουρησε".
Ολα τα υπολοιπα που ειδα ή ηξερα,παρεδωσαν πνευμα συνηθως το πολυ σε εναν χρονο.
Οι οδηγοι τους βεβαια ηταν συνειδητοποιημενοι και οχι μαλακεs και ηξεραν ποτε να πατησουν τον διακοπτη,ποτε να τον σβησουν,τι εγκεφαλακι να χρησιμοποιησουν και καθε ποτε επρεπε να αλλαξουν μπουζι,λαδια και γενικοτερα να συντηρησουν το μοτερ ασχετα με το κοστολογιο.
Τα παιδια δεν ηταν μηχανολογοι,ουτε μοτεριστες,απλα ειχαν συνειδηση και μυαλο.
Και οι δυο τελειωμενοι κοντρακηδες φυσικα με τον εναν να το γυρισει απο νιτρο σε πολυ αγρια ατμοσφαιρικη μορφη και τον αλλον σε τουρμπινα.
Σε χρηση,περιπου μια μπουκαλα καθε βδομαδα ο καθενας...
Και το αν ειχαν σημαδια φθορας δεν το λεω επειδη δεν εσπασαν,το λεω γιατι τα μοτερ ανοιχτηκαν και τα δυο,το ενα οταν μπηκαν πιστονια-εκκεντροφοροι-κλπ και το αλλο οταν τρυπησε το πιστονι απο το χαλασμενο μπεκ.
Οποτε το να μην σπασει ενα μοτερ,ναι,ειναι σιγουρα εφικτο αλλα θελει τον αναλογο χρηστη/οδηγο και φυσικα την αναλογη συντηρηση και εγκατασταση νιτρο.
Δυστυχως(καλως ή κακως),ο Βασιλακης και η ευρυτερη παρεα του δεν ανηκουν σε αυτην την κατηγορια χρηστων/οδηγων οποτε και η καταληξη θα ειναι η αναλογη με την "μαζα".
Και φυσικα το γεγονος οτι δεν αναφερομαστε σε εναν TU5J4 αλλα σε εναν EW θα παιξει καταλυτικο ρολο στο ποσο θα "αργησει η ωρολογιακη βομβα"...
206 RC εχουν ελαχιστοι...
Οι παρατηρητικοι,πιθανοτατα θα εχουν προσεξει ποσο γρηγορα ανεβαινει η θερμοκρασια λαδιου ακομα και τον χειμωνα με 5 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια,ακομα και με πιο χοντρο ιξωδες απο το προβλεπομενο του εργοστασιου.Με λιγα λογια,ειναι μοτερ που "κουραζει" το λαδι του...
Επισης πιθανοτατα θα εχετε προσεξει με ποσο μεγαλες θερμοκρασιες νερου λειτουργει.Τυχαιο;
Μπα,καθολου...Ο λογος;Καυσαερια και σωστες καυσεις...
Φυσικα,οσοι εχουν ασχοληθει λιγο με αυτο το μοτερ,ξερουν οτι δεν εχει καμια σχεση σαν σχεδιαστικη φιλοσοφια με τους TU/XU που ειχαν βαρια και χοντροκομμενα κινουμενα μερη.
Ξεκινωντας απο το μπλοκ που ειναι αλουμινενιο,συνεχιζωντας με τις μπιελες του που δεν ειναι με κοντρα αλλα με φυτευτες βιδες,με το valvetrain που εχει σχεδιαστει για χαμηλες τριβες και φτανωντας μεχρι τον στροφαλο που δεν ειναι καθολου τυχαιο το οτι τον ενισχυσαν απο τα 135 στα 180 αλογα.
Επισης,αν ετυχε,δειτε τι διαστασεις εχει η ψυκτρα λαδιου σε ενα 206 RC και αναλογιστειτε γιατι εχει τετοιο μεγεθος...
Απο εκει και περα ο καθενας κανει τις επιλογες του βεβαια και ακολουθει τις γνωμες που θελει.
Απο την μια λυπαμαι γιατι σε κανεναν δεν ειναι ωραιο να συμβαινουν ασχημα πραγματα,απο την αλλη ομως σκεφτομαι οτι καθε φορα βγαινει και καποιος που θα επιβεβαιωσει αυτο που ειχε πει πριν αρκετα χρονια ο Σταυρος(Kane),και γινεται "ηρωας προς αποφυγην".
Εγω συνεχιζω να εχω στο μυαλο μου την φραση του Σταυρου..."Πληρωστε για να μαθετε κοροιδα...". |
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ρε μαλ**α Στελιο, μιλησες ηρεμα και πολιτισμενα σαν ανθρωπος, αν μιλουσες ετσι οποτε ελεγες την γνωμη σου κ εκραζες καποιον θα σου ειχα τρελο ρισπεκτ, γιατι συνηθως εχεις δικιο αλλα το χανεις απο τον τροπο που τα λες...
Στο θεμα μας, ΘΑΝΑΣΗ ακομα και το light turbo θελει 3000ευρά για να μπει, ενω ενα νιτρο κιτ με ολα τα εκτρα ασφαλιστικα βγαινει ουτε καν χιλιαρικο..
εχουν μια σεβαστη διαφορά, και αποσο ξερω τον ΣΙλο, τις πρωτες εβδομαδες θα το λιωσει στην χρηση αλλα μετα θα συνετιστει και θα το χρησημοποιει το πολυ 1 φορα την εβδομαδα και Αν ... οποτε και η ζωη του κινητηρα του δεν θα μειωθει τόσο... (γνωμη μου παντα)
επίσης τα 30-40 αλογα που λετε οτι θα πάρει πιστέψτε με θα του κάνουν την διαφορά , δεν ακουγονται πολλά στα αυτιά αλλά εδω ζαντες αλλαξε και τρελαθηκε απο την χαρα του που πηρε 1-2 αμαξια , οχι αν παρει 40 αλογα (δηλαδη 1-2 κολόνες.. ) τοτε θα χεστει πάνω του. Ετσι κ αλλιος αποσο ξερω δεν παει να κοντράρει Μ3 κτλ... κανα s2000 θελει να κοντραρει και κανα focus rs μαμα...
αρα τα 30-40 αλογακια του νιτρο θα του φτασουν ακριβος..
επίσης το μεγαλο πλεωνεκτημα (κατεμε) του νιτρο ειναι οτι εχεις το διακοπτακι και το εχει απενεργοποιημένο, οδηγας για βδομαδες μαμα, σαν κυριος, με καθολου φθορες στον κινητηρα, και εκεινο το βραδυ που θα βρεθεις στο καταλληλο φαναρι ανοιγεις τον διακοπτη και κανεις ενα 400αρι , ετσι για 30 δευτερα ρε παιδι μου να ξεγκαβλώσεις...
με τετοια συνετη χρηση (και αν εχει και ολα τα παρελκομενα για ασφάλεια πανω στο κιτ) πιστευω οτι το κινητηρα του σιλο θα βγαλει ανετα 2 χρόνια ακομα και ισως και παραπάνω , μεχρι τοτε παιζει να το εχει βαρεθει και το νιτρο και να μην το γεμιζει καθολου οποτε και θα συνεχεισει το αμαξι να δουλευει χωρις εξτρα φθορες.... (αφηστε που μεχρι το 2014 οι κινητηρες του rc θα κανουν κανα 500αρικο...)
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Δεκ 2011, 11:19:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ασχετο:
τον Στελιο οχι μονο τον παω με 1000 αλλα και τον αγαπαω σαν αδελφο μου, για αυτο ακριβως το λογο.
Γιατι ειναι αφοπληστικα ειληκρινης,
μην νομιζεις και εγω εχω γκρηνιαξει καποιες φορες μαζι του αλλα ακομα και οταν ειχα αδικο αυτος καθοτανε να μου εξηγησει τα "τι" πως και γιατι...
Επισης ειναι ισως απο τους ελαχιστους που ακομα και αν εχεις βριστει μαζι του, θα κατσει να στησει κωλο προκειμενω να σε βοηθησει.
Απλα οπως τον κοβω, εχει κουραστει τοσα και τοσα χρονια
(παλια πουτ@να στο κουρμπετι βλεπεις) και καπου δεν εχει την ηρεμια και την υπομονη πια.... και φυσικα δεν τον κατηγορω για αυτο...
Τεσπα και σορρυ για το εκτος θεματος,
(Στελιο οταν γυρισω ελλαδα κερνας φραππε )
Στο θεμα μας τωρα...
Ειληκρινα απο κοστος να συγκρινω δεν ξερω...
Αλλα για βαλε λιγο τι χρειαζεται για το νιτρο...
πυρομετρο που οχι μονο να δειχνει θερμοκρασιες καυσαεριων αλλα και πιεση λαδιου και θερμοκρασια απο ξεχωριστο σημειο αλλα να μπορει και να επεμβαινει στον ψεκασμο του νιτρο, στις μοιρες του μεταβλητου, και στην πεταλουδα και δεν θυμαμαι τωρα
(σορρυ γιατι γραφω λιγο εν ταχυ)
Καταλυτης και λοιπη διαταξη εξατμισης.
(το λυσιμο του μοτερ το βγαζουμε εκτος μιας και εν γνωση μας παιρνουμε αυτο το ρισκο)
Αναβαθμισμενη αντλια λαδιου,
δεν ξερω τι παιζει με το θεμα του αν εχει ψυγειο "μπεν μαρε" η στην πραξη αποδοτικο...
Καλα κορυφαιο λαδι αυτο ειναι αδιαπραγματευτο και ακομα και σε μαμα φαση θα πρεπει να το εχει λογικα.
καθαρισμο εισαγωγης, με τις αναλογες μικροβελτιωσεις ωστε να τσιμπησουμε 3-4 αλογακια απο το "πουθενα"
Πιθανων καινουργια μπεκ η εγγυημενα καλο μετρημα πριν και μετα το καθαρισμα.
Δεν ξερω αν το δισκο/πλατω ειναι σε φαση που να μπορει να ανταπεξελθει στις μεγαλυτερες απαιτησεις η οχι.
Εννοειται μια σωστη εισαγωγη, (δηλαδη οτι καναμε και στου Κωστα αλλα στην φουλ βερσιον)
Προγραμματιστη με @ρχηδια και οχι @ρχηδια προγραμματιστη
6αρι σασμαν γιατι πολυ απλα πρεπει να μειωσουμε οσο γινεται το χρονο που το μοτερ ειναι με τερμα γκαζι σε καθε ταχυτητα
(εκτος και αν γινεται να κοντυνει το 5αρι)
και ειναι και μερικα ακομα αλλα σορρυ τωρα εχω λιγο τρεξιμο στην δουλεια και δεν εχω το μυαλο μου "εδω"...
Εγω δεν ξερω ακριβως ποσο θα πανε, αλλα το χηλιαρικο νομιζω οτι θα το περασουμε χωρις να καν να εχουμε ανοιξει μοτερ (που θα επρεπε δηλαδη) μιας και το αμαξι δεν το ειχε απο την αρχη ωστε να ξερουμε το ακριβες ιστορικο χρισης/συντηρησης... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Δεκ 2011, 11:21:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ααα και δεν μιλησαμε ακομα για το ποσο κανει το να βαλεις το νιτρο it's self  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Δεκ 2011, 13:48:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τώρα κι εσύ υπερβάλλεις...
Βάλε μια μπουκάλα στο εργαλείο να πάρουμε κανα άλογο... 
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Δεκ 2011, 15:34:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
COOL ALEXIS έγραψε: |
Βάλε μια μπουκάλα στο εργαλείο να πάρουμε κανα άλογο...  |
ετσι!!!
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|