Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
silo (bill) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 2.0 (16V) RC (2004)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 504
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stsanoussis (Stamos) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 RC 2004
Ένταξη: 07 Δεκ 2011 Δημοσιεύσεις: 63 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Δεκ 2011, 22:16:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η κουβέντα θυμίζει το ανέκδοτο που λέει "άντε και εσύ και ο γρυλος σου " . Ακόμα και αν ανατιναχθει , ανοίξει σαν μανιτάρια ή εξατμιστει ή φύγουν οι πόρτες ή πεταχτούν τα λάδια η οτιδήποτε άλλο θα έχεις κάνει την κ**λα σου. Καλή επιτυχία λοιπόν και go for it |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Δεκ 2011, 22:28:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
silo έγραψε: | οκ Στελιο!
μετα θα λετε αφου δεν εσπασε ακομα θαυμα ηταν,κλειστε το το κωλοtopic,τσαμπα θα χαλασουμε τις καρδιες μας |
Μεχρι στιγμης δεν διαψευστηκα τοσες φορες ωστε να εχω την φημη του outsider οποτε σταξε εσυ τα χρηματα για να το φτιαξεις,σκιζε το συνεχεια και οοοταν δεν θα σπασει,τοτε τα ξαναλεμε...
Αν σπασει ομως,κανονισε ετσι ξαφνικα να εξαφανιστεις απο το club ή να το φτιαξεις σε κανενα συνεργειο 1000 χλμ(πχ Κρητη) σκεπασμενο με κουκουλα ωστε να μην σου βγει το παρατσουκλι του μαλαkα...
Υ.Γ. Μπορεις βεβαια να ζητησεις απο αυτους που σε προτρεπουν να το δοκιμασεις,να σου δωσουν αυτοι προκαταβολικα τα 3 χιλιαρικα για να παρεις ενα αλλο RC για να υπαρχει σαν "καβα"... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
silo (bill) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 2.0 (16V) RC (2004)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 504
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 00:34:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το value for money στελιο ακομα και του αυτοκινητου σε σχεση με αλλες βελτιωσεις σου επιτρεπει να πειραματιστεις!το αν αντεξει η οχι θα το δουμε,αντι να δινω 3-4 χιλιαρικα για σαλιγκαρια,δινεις 1000,γινεται πιο πυραυλος για την περισταση που το θες και αμα συμβει κατι αγοραζεις αλλο αμαξι και σου μενουν και πραγματα!κανω καπου λαθος?
http://www.facebook.com/pages/Speed-is-addict/175531049154443?v=photos&ref=ts#!/pages/Speed-is-addict/175531049154443
οποιος γουσταρει τα αμαξια γινεται μελος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 00:44:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | silo έγραψε: | οκ Στελιο!
μετα θα λετε αφου δεν εσπασε ακομα θαυμα ηταν,κλειστε το το κωλοtopic,τσαμπα θα χαλασουμε τις καρδιες μας |
Μεχρι στιγμης δεν διαψευστηκα τοσες φορες ωστε να εχω την φημη του outsider οποτε σταξε εσυ τα χρηματα για να το φτιαξεις,σκιζε το συνεχεια και οοοταν δεν θα σπασει,τοτε τα ξαναλεμε...
Αν σπασει ομως,κανονισε ετσι ξαφνικα να εξαφανιστεις απο το club ή να το φτιαξεις σε κανενα συνεργειο 1000 χλμ(πχ Κρητη) σκεπασμενο με κουκουλα ωστε να μην σου βγει το παρατσουκλι του μαλαkα...
Υ.Γ. Μπορεις βεβαια να ζητησεις απο αυτους που σε προτρεπουν να το δοκιμασεις,να σου δωσουν αυτοι προκαταβολικα τα 3 χιλιαρικα για να παρεις ενα αλλο RC για να υπαρχει σαν "καβα"... |
Στελιο στο μονο πραγμα που πεφτεις παντα εξω, ειναι στο ποσα σουβλακια θα παραγγειλω καθε φορα...
Για να ερθουμε στο θεμα παντως...
Εγω ειμαι της γνωμης, πως αφου το παιδι ειπε οτι θελει να δοκιμασει
ας δοκιμασει,
στο τελος τελος περα απο μερικες καμμενες βαλβιδες η κανα σπασμενο εμβολο δεν θα παθει κατι αλλο.
Αλλα το ζητουμενο ειναι αν μπορει να κανει κατι ωστε να μην φτασει εκει.
Κατ'αρχην ξερεις αν για αυτο το μοτερ υπαρχει καποια αναβαθμισμενη αντλια λαδιου? Επισης θυμισε μου σε παρακαλω εχει ψυκτρα "μπεν μαρε" ή ψυγειο λαδιου αυτο το μοτερ?
Επισης πρεπει οπως και δηποτε να παει σε λαδι τοταλ 10-50 (το ηδιο με το ελφ εξελιουμ 10-50)
Και να βαλει πυρομετρο το οποιο να δινει σημα και να κοβεται ο ψεκασμος οταν πιανει τους 1000 βαθμους στα καυσαερια.
Οπως και διαφορα αλλα πραγματακια, αλλα η ουσια δεν ειναι εκει,
αυτο που πρεπει να ξερει ο σιλο η οποιο αλλο παιδι ψαχνεται για κατι ειναι το εξης:
Πως αν δεν θες ζημιες/σπασηματα κτλ (θα εχεις ομως μακροπροθεσμα αυξημενες φθορες)
πρεπει να πας με την λογικη του "βαζω αυτα που πρεπει και με παιρνει η τσεπη μου να βαλω"
και οτι βγαλει το μοτερ εβγαλε...
Αν τυχον πας με το σκεπτικο θελω 230 η 250 αλογα τοτε ειτε πρεπει να πληρωσεις πολλα παραπανω
(μιας και η καθε "ιπποδυναμη" εχει τα λεγομενα σκαλοπατια, δηλαδη μεχρι ενα σημειο κοστιζει τα ταδε χρηματα, αλλα για παραπανω θελεις τα δεινα κοκ...)
ειτε πρεπει να προχωρησεις και σε περαιτερω συμβηβασμους αντοχης λειτουργιας κινητηρα.
Γενικα απο οτι καταλαβαινω εσυ θες περηστασιακα ενα "τσουφ" και μετα ξανα νορμαλ παλι.
Σιγουρα δεν ειναι και οτι ποιο απαιτητικο αυτο που ζητας,
αλλα (ταπεινη μου γνωμη) μην θετεις στοχους ιπποδυναμης ακομα...
Κανε ενα πληρες και καλο σερβις (αν δεν εχει ηδη γινει δηλαδη)
μιας και δεν νοειται να προσπαθεις να δυναμωσεις ενα κινητηρα που για τον Α η Β λογο υπολειτουργει.
Κανε μετα μια δυναμομετριση οχι τοσο για τα νουμερα που θα δεις, αλλα για τις καμπυλες και να δουμε στην πραξη που και ποσο μπορουμε να δωσουμε στον κινητηρα.
Και μετα ξεκινας τη βελτιωση...
Οπως βλεπεις το πραγμα περιπλεκει με διαδηκασιες, μπελαδες τρεξιμο απο εδω και απο εκει, χασιμο χρονου (ειδηκα τωρα που εισαι φανταρος) κτλ κτλ...
Αλλα ο σωστος τροπος αυτος ειναι,
το να πας στον μαστροσκοτωνω τουνιν
να ανοιξεις το καπω για 2-3 ωρες και μετα να βγεις και να γ@μησεις οτι κινειται στο δρομο,
ακουγεται ποιο ευκολο, σιγουρα ολοι (ακομα και εγω) θα το θελαμε
αλλα σε αυτη την περιπτωση ομως βρισκουν απολυτη εφαρμογη τα λογια του Στελαρα...
Οχι οτι αν κανεις ολη τη σωστη διαδηκασια αποκλειεται να παθεις ζημια,
αλλα με σωστες κινησεις εξασφαλιζεις οτι απο τη μερια σου εκανες αυτο που χρειαζοτανε για να μην τα παρεις ολα στο χερι.
Αν τωρα (ασχετο παραδειγμα φερνω οκ?)
το μοτερ σου εχει καποια πχ μπιελοβηδα με ενα ελαφρυ κρακ
που τωρα δεν φαινεται και το ποιο πιθανο ειναι να μην το δεις και ποτε
αλλα δυναμονωντας το, το οποιο παθητικο εχεις η ελλατωματικο υλικο πανω στον κινητηρα, με την μια θα κανει την εμφανιση του.
το ξερω οτι το λυσιμο κινητηρα κτλ κοστιζει, τοσο σχεδον οσο τα μισα λεφτα απο το να παρεις ενα ακομα ΡΨ, για αυτο και δεν σου λεω τιποτα για ανοιγμα μοτερ.
Σιγουρεψε ομως οτι δουλευει σωστα, δες που αποδιδει καλα και που οχι μεσω ενος δυναμοδεικτικου, θωρακισε τη λιπανση σου αλλα και τα περηφεριακα σου και μετα βαζεις ειτε νιτρο ειτε τουρμπο επανω τα οποια πρεπει να τα χρησιμοποιεις με συνεση.
Και θα δεις οτι ολα θα πανε καλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
silo (bill) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 2.0 (16V) RC (2004)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 504
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
silo (bill) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 2.0 (16V) RC (2004)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 504
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 01:43:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
silo έγραψε: | το value for money στελιο ακομα και του αυτοκινητου σε σχεση με αλλες βελτιωσεις σου επιτρεπει να πειραματιστεις!το αν αντεξει η οχι θα το δουμε,αντι να δινω 3-4 χιλιαρικα για σαλιγκαρια,δινεις 1000,γινεται πιο πυραυλος για την περισταση που το θες και αμα συμβει κατι αγοραζεις αλλο αμαξι και σου μενουν και πραγματα!κανω καπου λαθος? |
Καλα...
Κανε μια βολτα στους παλιατζηδες,ρωτα ποσο κανει ενα μοτερ σαν το δικο σου και μετα κανε εναν συντομο υπολογισμο ανταλλακτικων και τοποθετησης και αναλογισου την μλκια που πας να κανεις...
Μολις σπασει,θες με το καλημερα 2μιση με 3 χιλιαρικα.
Ασε που το RC με τα 3 χιλιαρικα στις αγγελιες του car.gr ειναι ενα και μοναδικο,οταν τα υπολοιπα χτυπανε 4αρια,5αρια και βαλε.
Και επειδη με κλανiες αυγα δεν βαφονται,1000Ε θες μονον για τις "ενισχυσεις" που θα σε προστατεψουν(οσο γινεται) απο το να προλαβεις το σπασιμο(που θα γινει ετσι και αλλιως).
Δες πως "θωρακιζει" η Peugeot Sport το μοτερ των 200 αλογων και αφου εξασφαλισεις αυτα,τοτε βαλε την μπουκαλα.
Το να βαλεις ενα μπεκ,μια μπουκαλα,μια κουβερτα και ενα εγκεφαλακι ειναι το πολυ ευκολο κομματι.
Το να πληρωσεις μια αντλια λαδιου gr A,μια ψυκτρα λαδιου,μπιελοβιδες και οργανα εποπτειας ειναι το δυσκολο.
Εκτος και αν νομιζεις οτι το μοτερ σου ειναι στην καλυτερη του νιοτη μετα απο τοσα χρονια και αλλους δυο "τυχαιους"(απο οτι φαινεται) χρηστες πριν απο εσενα.
Σταματα να σκεφτεσαι σαν 20χρονο,οχι γιατι απαραιτητα πρεπει να σκεφτεσαι σαν μεγαλυτερος(μιας και αυτη ειναι η ηλικια σου) αλλα γιατι η ευθυνη που θα εχεις απεναντι σε αυτους που θα στην ζητησουν μετα,θα σου φερει μεγαλα προβληματα(ξερεις τι εννοω,ο λογος που δεν εβαλες το 6αρι).
Και δεν ειναι οτι μπορεις να τους κοροιδεψεις ολους εξισου ευκολα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 07:35:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σου ρε Steevara
Pughell
PostPosted: Tue 27 Dec 2011, 17:43:09 Post subject:
silo wrote:
το value for money στελιο ακομα και του αυτοκινητου σε σχεση με αλλες βελτιωσεις σου επιτρεπει να πειραματιστεις!το αν αντεξει η οχι θα το δουμε,αντι να δινω 3-4 χιλιαρικα για σαλιγκαρια,δινεις 1000,γινεται πιο πυραυλος για την περισταση που το θες και αμα συμβει κατι αγοραζεις αλλο αμαξι και σου μενουν και πραγματα!κανω καπου λαθος?
Καλα...
Κανε μια βολτα στους παλιατζηδες,ρωτα ποσο κανει ενα μοτερ σαν το δικο σου και μετα κανε εναν συντομο υπολογισμο ανταλλακτικων και τοποθετησης και αναλογισου την μλκια που πας να κανεις...
Μολις σπασει,θες με το καλημερα 2μιση με 3 χιλιαρικα.
Ασε που το RC με τα 3 χιλιαρικα στις αγγελιες του car.gr ειναι ενα και μοναδικο,οταν τα υπολοιπα χτυπανε 4αρια,5αρια και βαλε.
Και επειδη με κλανiες αυγα δεν βαφονται,1000Ε θες μονον για τις "ενισχυσεις" που θα σε προστατεψουν(οσο γινεται) απο το να προλαβεις το σπασιμο(που θα γινει ετσι και αλλιως).
Δες πως "θωρακιζει" η Peugeot Sport το μοτερ των 200 αλογων και αφου εξασφαλισεις αυτα,τοτε βαλε την μπουκαλα.
Το να βαλεις ενα μπεκ,μια μπουκαλα,μια κουβερτα και ενα εγκεφαλακι ειναι το πολυ ευκολο κομματι.
Το να πληρωσεις μια αντλια λαδιου gr A,μια ψυκτρα λαδιου,μπιελοβιδες και οργανα εποπτειας ειναι το δυσκολο.
Εκτος και αν νομιζεις οτι το μοτερ σου ειναι στην καλυτερη του νιοτη μετα απο τοσα χρονια και αλλους δυο "τυχαιους"(απο οτι φαινεται) χρηστες πριν απο εσενα.
Σταματα να σκεφτεσαι σαν 20χρονο,οχι γιατι απαραιτητα πρεπει να σκεφτεσαι σαν μεγαλυτερος(μιας και αυτη ειναι η ηλικια σου) αλλα γιατι η ευθυνη που θα εχεις απεναντι σε αυτους που θα στην ζητησουν μετα,θα σου φερει μεγαλα προβληματα(ξερεις τι εννοω,ο λογος που δεν εβαλες το 6αρι).
Και δεν ειναι οτι μπορεις να τους κοροιδεψεις ολους εξισου ευκολα...
Δεν ξερω αν σου εχει κινησει την περιεργια η οχι, αλλα αποφευγω να ασχολουμαι με αυτοκινητα (καλων παιδιων μην παρεξηγηθω οκ?) κοντρακιδων...
Και αυτο ξερεις γιατι? οχι γιατι δεν ξερω τι πρεπει η τι μπορει να γινει σε ενα κινητηρα για να παει ποιο γρηγορα, αλλα πες με εγωιστη, πες με οτι κολημενο ή οτι αλλο θελεις
Αλλα εδω δεν μιλαμε για μια αλλη εξατμιση η ενα αλλο τροπο να βαλεις αερα στο μοτερ, οπου και αυτο αν δεις για παραδειγμα ενω εχω δωσει τις λυσεις και τον τροπο κατασκευης ελαχιστοι το εχουν φερει σωστα σε πραξη... Ακομα και σε παιδια που καθισα μονος μου να τα φτιαξω, δεν ετυχε να εχουμε ενα-δυο πραγματα και η δουλεια εγινε μιση (και ουτε).
Αλλα σε αυτες τις περιπτωσεις αντι να κερδισεις (αναλογως την εφαρμογη) περιπου +5% επι της πραγματικης σου ιπποδυναμης αντε να κερδισεις μονο ενα +2-3%
Τετοια πραγματα ειναι safe κινησεις και για αυτο και τα λεω δημοσιως, δειχνω φωτος κτλ...
Αλλα οταν παμε να παρουμε τα μεγιστα δυνατα απο ενα κινητηρα προσπαθωντας να κρατησουμε χαμηλα το κοστος, τοτε πεφτουμε σε συμβηβασμους...
Και αυτοι οι συμβηβασμοι εχουν να κανουν ειτε με την επιπλεον αποδοση ειτε με την αξιοπηστια.
Στην περιπτωση των κοντρακιδων (η πλειονοτητα δηλαδη) δεν τους νοιαζει η αξιοπηστια, ουτε τους ενδιαφερει το μοτερ τους κλειστο να βγαλει 300.000 χλμ διαρκεια ζωης, ουτε η καταναλωση βενζινης (η και εννιοται λαδιου).
Οποτε εκει εχουμε το εξης προβλημα....
πρεπει οτι γινει να γινει σωστα και με συγκεκριμενο τροπο...
Εννοειται πως θα θυσιασεις την διαρκεια ζωης του κινητηρα η την πρακτικοτητα στην καθημερινη οδηγηση η στο στρηψιμο (για οποιον αρεσκεται να στριβει)
αλλα τουλαχιστο αν γινουν ολα σωστα, καθε βραδυ και μετα την οποια κοντρα εχεις κανει, θα γυριζεις σπιτι μεσα στο αμαξι σου και οχι στο φορτηγακι μεσα παρεα με τον οδηγο...
Γιατι στα λεω αυτα?
γιατι απο τη μια σε συμπαθω και σε καταλαβαινω.
Αλλα απο την αλλη το εργο το εχω ξαναδει πολλες φορες
(μην ξεχνας πως οταν σπουδαζα, δουλευα σε συνεργειο και εκανα δικες μου βελτιωσεις. Δηλαδη εχω ασχοληθει με το σπορ μην νομιζεις οτι ειμαι ασχετος μαλιστα μια φορα εσπασα και ενα μοτερ απο λαθος μου...)
Απο τοτε εχω υποσχεθει στον εαυτο μου, να μην ξανασπασει κινητηρας απο δικη μου υπαιτιοτητα,
εκτος απο το test room οπου μετα χαρας εβλεπα την εξαγωγη να "φωτιζει" απο την υπερθερμανση και λιγο μετα να ανοιγει τρυπα στο μπλοκ, η να ανοιγουν ταπες και ενα σωρο αλλα ωραια πραγματα
Στην περιπτωση σου ομως φοβαμαι οτι οταν συνηδητοποιεισεις το κοστος της θωρακισης του κινητηρα απο σπασιμο θα κανεις πισω.
Και καλα θα κανεις δηλαδη μιας και αν ειναι να δωσεις 2 χηλιαρικα μονο για τα βασικα που χρειαζεται το μοτερ σου για προστασια και μετα δεν ξερω ποσο κανει σημερα ενα κιτακι ψεκασμου, + οτι αλλο προκυψει...
Αν το σκεφτεις ετσι πας και δινεις το αμαξι σου σε μια μαντρα, βαζεις και το 3χηλιαρο+ μετρητα και παιρνεις κατι πολυ ποιο δυνατο που κανει για κοντρες...
Και αντε εγω σου λεω πεισμωσες και προσπαθεις να κανεις την τζουλια αλεξανδρατου να κοψει το γ@μησι...
Αντε και θα εχεις δωσει το κοστος πχ ενος ζειτρονιξ η κατι αντιστοιχο με ενα σωρο αισθητηρες και ειδηκα αυτος του πυρομετρου οταν βλεπει 1000βαθμους να κοβει τον ψεκασμο, οπως επισης να τον κλεινει και το αργοτερο 200στροφες πριν τον κοφτη κτλ κτλ...
Αντε και εχεις + 40 ιππους στην φαση του ψεκασμου, ολα καλα και ωραια?
Δεν το νομιζω...
γιατι με ολα τα αισθητηρια οργανα θα μπουνε με σκοπο να προστατεψουν τον κινητηρα και αυτο θα το πετυχουν κοβωντας δυναμη (να το πω με απλα λογια)
Αν τωρα εσυ πανω στην κοντρα ολα αυτα τα ηλεκτρονικα σε κοβουνε, τι θα κανεις?
Ασε με να σου πω...
χωρις να πεις τιποτα σχεδον σε κανεναν και επειδη θα τα εχεις παρει στο κρανιο γιατι θα εχεις ακουμπησει ενα σωρο λεφτα, και θα εισαι μπροστα με το ζορι μεχρι γεμισμα 3ης (πριν σε κοψουνε) θα αρχιζεις σιγα σιγα ειτε να τα βγαζεις/απενεργοποιεις ειτε να αλλαζεις τα σετ points αν εισαι ποιο high tech τυπος.
Το αποτελεσμα θα ειναι καποιο βραδυ, να γυρισεις με οδικη βοηθεια σπιτι σου, με τον εγωισμο σου πληγωμενο γιατι οχι μονο εχασες στην κοντρα αλλα εσπασε κιολας το μοτερ σου, θα βριζεις τον μεκανικ και τον καθε παπαρα μεκανικ γιατι εσυ τους ακουσες, εδωσες ενα σωρο λεφτα αλλα το αμαξι σου εσπασε και μετα... θα εισαι σε καποιο συνεργειο απ'εξω και θα ψαχνεις για βοηθεια...
Αυτο θελεις πραγματικα?
Το ξερεις οτι εχεις ενα αμαξι που ναι μεν ειναι γρηγορο, και εχει μια ασυληπτη ικανοτητα να κινειται με τις μπροστινες ροδες του σε δαφορετικη γωνια απο τις πισω, ειναι ενα απο τα τελευταια γνησια GTI με ολη τη σημασια της λεξεως...
Αλλα δεν φτιαχτηκε να εχει 200αλογα απο την μανα του και αλλα 100 στην καβατζα που εσυ θα μπορεσεις να τα φερεις στην επιφανεια με ενα μηδαμινο κοστος...
Ο Στελιος ειναι καυστικος (μπουγατσα με πιπερι ειναι ο μπαγασας οταν σχολιαζει )
αλλα εχει απολυτο δηκιο και μην χαλιεσαι σε αυτα που λεει...
Και σε πληροφορω οτι ειναι ισως και ο μοναδικος που θα σταθει διπλα σου αν σου κατσει ζημια και θα χρησιμοποιησει οτι κονε εχει για να σε βοηθησει...
Εγω εχω ολη την καλη διαθεση, αλλα φοβαμαι οτι η εφαρμογη θα ειναι διαφορετικη απο το πλανο που θα συζητησουμε, και το προβλημα δεν ειναι μονο οτι απλα θα βγαλεις λιγοτερα αλογα.
το προβλημα θα ειναι οτι παιζει σοβαρο ενδεχομενο να σου σπασει και να γινει το ανωθεν σκηνικο που σου περιεγραψα.
Οποτε σκεψου καλα.
Διαθεση υπαρχει για να σε βοηθησουμε, αλλα να ξερεις και χωρις εγωισμους να δεις πολυ καλα που πας να μπλεξεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 09:31:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δε θυμαμαι καλα,γιατι πανε κ 7 χρονια σχεδον που δεν εχω το 106,αλλα το υγρου η ξηρου τυπου παει αναλογα με τις ποσες επιστροφες εχει το καθε αμαξι(δε θυμαμαι γιατι μου το ειχαν πει),σιγουρα δεν πρεπει να ψεκασμος στο κοφταρισμα,κ θες κ πιο ψυχρα μπουζι.οταν το ειχα βαλει εγω,το ειχα παει σε μηχανικο κ δ τα θυμαμαι καλα,μιας κ το ειχα κανει το 2003.ξεκινησα ετσι κ τελικα το αμαξι εγινε σφυριλατο κ κατεληξε τουρματο 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 10:31:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απο οσο θυμαμαι οταν πριν χρονια ειχα ψαχτει λιγο για νιτρα και ειχα δει του Γρηγορη το 106 με νιτρο ( και κομπρεσρα το οποιο ΑΚΟΜΑ δεν εχει σπασει... και ας του καναμε για τον σουτσο χρηση )
τα βασικα ειναι αυτα:
βρες ενα νιτρο κιτ υγρου ψεκασμου, με μπουκαλα και κουβερτα για την μπουκαλα, και με εναν παραλληλο
απο κει και περα αυτα ειναι τα βασικα σου εξοδα και ΘΕΩΡΙΤΙΚΑ μπορεις να Αρχιζεις να νιτριζεις...
ΑΛΛΑ επειδη αν το κανεις ετσι ειναι σαν να πηγαινεις με την πρωτη μαυρη γκομενα που βρισκεις στην αφρικη και ΧΩρις προφυλακτικο (την πουστισες κοινος...)
παιρνεις και τις παρακατω προφυλαξεις..
1. ηλεκτρονικο συστηματακι (ρυθμιση στον παραλληλο ειναι? θελεις αισθητηρα στροφων δεν θυμαμαι πως παει) που σου ανοιγει το νιτρο μονο απο 3.000 μεχρι 6000 σαλ) οπου και ο κινητηρας θεωρητικα μπορει να δουλεψει με νιτρο χωρις εξτρα κινδυνους
2. αισθητηρα τροφοδοσιας καυσιμου ωστε σε περιπτωσηπου για καποιον λογο κοπει η παροχη καυσημου στους θαλαμους καυσης να ΜΗΝ ψεκαζει νιτρο γιατι σκεψου τι θα γινει αν σε εναν θαλαμο που εχει 1000 βαθμους μεσα ξαφνικα ψεκαζεις νιτρο στους -40 (δεν ξερω σε ποσους εκτονονεται, δεν θυμαμαι) .... και να μην γινει και αναφλεξη.. θα τα παρεις ολα στο χερι ...
3. αυτο που λεει ο θανασης , πυρομετρο και κοφτη του νιτρο σε περιπτωση που περασουν τα καυσαερια τους 1000 βαθμους (αν και θαναση νομιζω οτι με το φαινομενο εκτωνωσης του νιτρο δεν θα ανεβαζει πολυ παραπανω θερμοκρασια στον θαλαμο καυσης)
4. απλα διαλεγεις με ποιον τροπο θελεις να ενεργοποιειται, ειτε με το που σανιδονεις το γκαζι και ειναι στο οφελιμο του νιτρο φασμα σαλ (3.000-6000) ενεργοποιειται (αφου ενοειται εχεις ανοιξει την ασφαλεια) ειτε με χειροκινητο κουμπι στο τιμονι (αφου παλι εχεις ανοιξει την ασφαλεια)
αυτα θυμαμαι ... πιστευω οτι αν τα λαβεις ολα αυτα τα μετρα τοτε θα μειωσεις τις πιθανοτητες να παθει ζημεια ο κινητηρας σου στο ελαχιστο,
Οι πιθανοτητες βεβαια παντα υπάρχουν αλλα αυτες υπάρχουν ακομα και σε μαμα μοτερ απλος ΘΕΩΡΙΤΙΚΑ παντα ειναι λιγοτερες (αν και αν μπλεξουμε με τον νομο τον πιθανοτητων δεν βγαζουμε ακρη, μπορει ενα μαμα μοτερ να εχει 1/1.000.000 να τα φτησει στα 30.000 και αν εισαι γκαντεμης να το παθεις, και ενα νιτρατο να εχει 1/1.000 και να μην χαλασει ποτε)
ΟΠΟΤΕ ΣΙΛΟ κανε το γουστο σου, δικα σου λεφτα και ορεξεις ειναι , και μην ακους καυστικα σχολια απο κοαποιους, οκ συμφωνω οτι το ν α συμβουλευουμε ειναι καλο και δεκτο και σεβαστο αλα ως εκει. κανενας δεν θα σου πει τι να κανεις με το αμαξι σου και κανενας δεν θα στο πληρωσει αν παθει κατι, μεγαλο παιδι εισαι παιρνεις τις αποφασεις σου και σαν κιμπαρης που εισαι θα πληρωσεις και τον λογαριασμο ΑΝ χρειαστει.
να σου θυμησω το thread kai το μπουρδελο που ειχε γινει οταν εβαλα αεριο? θα σπασει θα ανατιναχτει θα πεσει ο ουρανος να σε πλακωσει μου λεγανε και απο τοτε εχω κανει 15.000 χλμ απροβληματιστα και εχω γλυτωσει 1.300 ευρω εχω κανει δηλαδη αποσβεση και μου εμειναν και 600 στην τσέπη και δεν εχει κανει (ακομα ) γκιχ το αμαξι
ΑΑΑ... μια τελευταια λεπτομερια, πριν βαλεις το κιτ καλου κακου (αν εχεις να δωσεις 200ευρώ προλυπτικα) αλαξε πολλαπλασιαστη αντλια βενζινης και μπουζι (αν εχεις πανω απο 100.000 χλμ)
θα μηδενισεις τις πιθανοτητες να σου μεινει κατι απο αυτα στο χερι και να δημιουργησει και καποιο προβλημα σε συνδιασμο με το νιτρο (αν και οπως ειπα πιο πανω εχει δικλιδα ασφαλειας το σωστο κιτ)
εγω να σου πω οτι αλαζοντας πολλ/στη στα 160.000 χλμ χωριςε να εχει ο παλιος μου προβλημα απλα για προλυπτικους λογους, ειδα ΑΙΣΘΗΤΗ διαφορα στην ομαλοτητα του κινητηρα απο θορυβο μεχρι αμεσοτητα και τραβηγμα ειδικα στα χαμηλα.. και αυτο απο ενα εξαρτημα χωρις μηχανικη φθορα..
LPG
Έχει επεξεργασθεί από τον/την AlienHack στις Τετ 28 Δεκ 2011, 14:31:18, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 10:52:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πρεπει να εχετε στο μυαλο σας οτι μιλαμε για μοτερ RC οχι RALLYE ....
Βασιλη πιστευω οτι εχεις αποφασισει να το κανεις, οποτε φιλαρακι κανε το. Και απο οτι διαβαζω δεν βλεπω κανεναν να σου λεει "μη", απλα ολοι οι "αντιθετοι-δυσκολοι" σε λενε "Ναι" ΑΛΛΑ με προυποθεσεις....
Επεισης βλεπω οτι οσοι σου λενε "καντο φιλαρακι, θα εισαι κομπλε η δεν θα εχεις προβλημα" , η δεν εχουν RC η θελουν να κανουν το ιδιο με εσενα ( "ανοιγματα", παντοκρατορες του δρομου κ.τ.λ.)
Η διαφορα ειναι οτι εσυ θα παρεις το μοτερ στο χερι και εσυ θα καλυψεις το κοστος και της επισκευης αλλα και της ελειψης αμαξιου..
Οποτε αποφασιζεις και πραττεις....
Και καλο θα ειναι, αν πεις οτι το κανεις τελικα, το τοπικ να μεινει μονο για τεχνικες πληροφοριες.
ΟΥΤΕ για λογομαχιες, ουτε για κραξιμο.
Και αν σου σπασει, δικο σου θεμα. δεν υπαρχει λογος να υπαρχουν αντιπαραθεσεις ουτε κραξιματα, για τον πολυ απλο λογο οτι εσυ θα φας το κεφαλι σου. (αυτα πανε προς του υπολοιπους)....
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 13:35:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε ζαχαρια,οταν μπαινεις στη διαδικασια της βελτιωσης πρεπει να εισαι κ προετοιμασμενος για ζημια,ειτε προκειται για νιτρα,ειτε απλα για βελτιωση 1ου σταδιου(πιο πολλες πιθανοτητες υπαρχουν με το πρωτο),αλλα κανενας δε θα σου εγγυηθει για την αξιοπιστια!ολοι οι βελτιωτες ταζουν κ οταν ερθει η ωρα της ζημιας ριχνουν το λαθος στον ιδιοκτητη.
δε νομιζω οτι το εχει κανει κανενας αλλος φιλε βασιλη,αλλα η βασικη λειτουργια στα ατμοσφαιρικα ειναι ΣΧΕΔΟΝ ιδια.αντε βαλε το μπουκαλι να κανουμε κανενα πατημα... 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 14:17:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να το πω πιο απλα
τουρμπακια εχουν φτιαχτει πολλα ...καποια ζουν ακομα
υγραερια εχουν φτιαχτει παρα πολλα...πολλα απο αυτα δουλευουν ακομα μια χαρα ειναι καθαρα θεμα μαστορα και μοτερ
ΝΙΤΡΑΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΡΕ ΖΩΑ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ?????
Και δε μιλαω για κατι αξιολυπητους τυπαδες που εχουν αδεια τη μπουκαλα και την εχουν απλα στο αμαξι γιατι δεν εχουη λεφτα ουτε να τη ξηλωσουν
ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΑΜΑΞΙ ΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΝΑ ΑΝΟΙΓΜΑΤΑΚΙ
ελεος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 14:22:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι μαν , το ξερω....
Και θελω να πιστευω οτι και ο βασιλης το ξερει αυτο.
Το να του λενε ολοι οτι " θα σπασει" μου φαινεται περιττο οταν κανεις απο εδω μεσα δεν εχει την εμπειρια απο κατι αναλογο σε αυτο το μοτερ, και ποσο μαλλον απο την στιγμη που ξερει οτι δεν κοτσαρει απλα τα νιτρα και εφυγε (τουλαχιστον οχι αξιοπιστα)!
τωρα αν θελει να το κανει, κανεις δεν τον εμποδιζει... Και αν το σπασει ... προβλημα του!
Και φυσικα κανεις δεν δινει εγγυηση, ποσο μαλλον οταν δεν κανεις ολοκληρωμενη δουλεια (οπως ειπε και ο Θανασης), αλλα ακομα και τοτε, και παλι, λιγοι αναλαμβανουν την ευθυνη!
Αλλα αυτο ειναι εκτος θεματος , μιας και ο βασιλης (τουλαχιστον) δεν αναφερε καπου κατι για συνεργιο η μαστορα.
Ισα ισα, το μονο που λεει το παιδι ειναι....
silo έγραψε: | ...δωστε αποψεις εδω περα και το αν θα σπασει και τι θα γινει,ειναι δικο μου θεμα! |
Για αυτο και λεω οτι οποιος εχει κατι τεχνικο να πει, να το πει. Αν (η οταν) σπασει .... ας σπασει.
Εγω προσωπικα πιστευω οτι πουν αυτοι που ξερουν απο νιτρα αλλα και το μοτερ, να πουν αν θελου τι θα χρειαστει (και γιατι σε καποιες περιπτωσεις) ωστε να ξερει που βαδιζει.
Τωρα αν επιλεξει να κανει καποια απο αυτα και οχι ολα, ειναι επιλογη του!
ΥΓ*: παρακαλω, αν ποτε ισιωσει το τοπικ και παρει τον τεχνικο δρομο του, να σβηστει το ποστ μου. ευχαριστω 
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
takis_206 (takis) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 206
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 848 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 17:13:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
υπολογιζουμαι και τα 40-50 ευρο καθε γεμισμα μπουκαλας ενοειτε οχι φαρμακευτικο,σε 3-4 μηνες με τα λεφτα για τα γεμισματα θα εχεις βαλει ενα 6αρι και και και
Πλησιάζει ο καιρός για διακοπές... ρεύματος, νερού, τηλεφώνου..!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 17:16:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πόσο κρατάει μια μπουκάλα?πάνω/κάτω?
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 17:18:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΣΚΑΡΤΟ ΜΙΣΟ ΜΕΡΚΟΥΡΗ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
takis_206 (takis) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 206
Ένταξη: 05 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 848 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 17:30:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αναλογα ποσα ψεκαζει
και τι πιεση δουλευει
Πλησιάζει ο καιρός για διακοπές... ρεύματος, νερού, τηλεφώνου..!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|