Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 15:59:00 Θέμα δημοσίευσης: Ωδή στα δίλιτρα 206. |
|
|
Drive it around town, you’ll discover the steering is heavy while ride is much harder than other 206s. As speeds increase the steering comes alive, weighting is just a perfect balance between confidence and convenience. Enter the first bend and you’ll think of a 306GTi, no, the 306 has never been so nimble ! It is much more like a 106GTi, just has more punch on tap and far more ride comfort.
In normal condition it steers neutrally, understeer won’t occur until the front wheels exceed their limits and spin, where back off the throttle could easily correct. Yes, few front-wheel-drive car has such a high level of throttle adjustability, not even its brothers. The secret is the communicative steering wheel helps the driver to feel precisely when to engage and disengage the throttle. When rubbers are gripping hard on road surface, the steering feels meaty and positive. When the car is reaching the cornering limit, that is, tyres are riding on their edge, the steering lightens. It is these information tells the whole picture. Besides, adequate amount of body roll also contributes to communication.
Lighter front axle load is probably another secret. Normally, the lighter the front end, the less understeer generates (for a FF car). That’s why the new engine has aluminium alloy block.
The suspensions engineers in Peugeot really worth praising. Who knows the art of suspension tuning more than them ? since the 205, we’ve seen 309, 405, 605, 106, 306 and 406 stormed the world with their handling. 206 GTi is the newest element of the list, not only handles fabulously, it simultaneously delivers refinement at Golf’s level. The suspensions and steering filter bump and shock effectively, straight line stability is also remarkable. Therefore we can say it is the best GTi in today.
How does it compare with the mighty 205 ? It’s like comparing a road car with a race car. Tighten the suspensions, stripped out 150kg, the race car will be knife sharp, very alert to every little input. It won’t forgive your fault, too.
από site που δεν θυμάμαι την διεύθυνση.
Για να ξεκαθαρίζουμε με τους κυκλοθυμικούς δημοσιγράφους που μια το φτύνουν και μια τους αρέσει.
Κουράστηκα, το τιμόνι...ναι είναι πολύ ακριβές και σαφέστατο,ΝΑΙ διαφέρει μακράν από όλα τα άλλα 206(τα έχω οδηγήσει όλα) και να το κλειδί που πρεπει να βρείτε όλοι στις βασικές μετροπές στησίματος.
Το στήσιμο είναι πάρα πολύ καλό.και αν τα καινούργια έχουν αλλάξει είναι ίσως γιατί πίσω έχουν πιο λεπτή αντιστρεπτική από τα πρώτα.
Ο κινητήρας θέλει σίγουρα δουλεια ψηλά, αλλά κανείς δεν είπε ότι βγήκε για να χτυπήσει άλλα δίλιτρα....(σε επιδόσεις).
Τι μέ έπιασε?
Ε ... τα είχα μαζεμένα εδώ και 2 χρόνια που διαβάζω τα ελληνικά περιοδικά και μου βγήκανε εδώ στο φόρουμ μας.
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 17:20:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω παντος μια φορα που οδηγησα το 206 Gti εμεινα αναυδος.Σε δρομο κλειστο,με στροφες,το αυτοκινητο πεταγε.Πολυ ποιο στιβαρο απο το 1600αρι ,ακριβεστερο τιμονι και φυσικα τα 5 κιλα ροπη παραπανω που κανουν τη διαφορα..Πραγματικα το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο και οσοι το εχουν,θα πρεπει να αισθανονται τυχεροι.
Πριν απο λιγο καιρο,διαβασα ενα topic στο forum μας,και καποιοι κατεκριναν την peugeot Που εβγαλε διλιτρο μοτερ με μονο 137 αλογα....
Ειμαι 100% βεβαιος οτι ουτε καν το εχουν οδηγησει,γιατι αν το ειχαν κανει θα το εκτιμουσαν οπως κι εγω...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bebis206vts (Νικος) Νέος χρήστης

 206XS 1.6 16ν 120hp mod
Ένταξη: 25 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 61 Τόπος: ΝΑΞΟΣ!!!!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 21:03:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Judger έγραψε: | Εγω παντος μια φορα που οδηγησα το 206 Gti εμεινα αναυδος.Σε δρομο κλειστο,με στροφες,το αυτοκινητο πεταγε.Πολυ ποιο στιβαρο απο το 1600αρι ,ακριβεστερο τιμονι και φυσικα τα 5 κιλα ροπη παραπανω που κανουν τη διαφορα..Πραγματικα το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο και οσοι το εχουν,θα πρεπει να αισθανονται τυχεροι.
Πριν απο λιγο καιρο,διαβασα ενα topic στο forum μας,και καποιοι κατεκριναν την peugeot Που εβγαλε διλιτρο μοτερ με μονο 137 αλογα....
Ειμαι 100% βεβαιος οτι ουτε καν το εχουν οδηγησει,γιατι αν το ειχαν κανει θα το εκτιμουσαν οπως κι εγω...... |
Καλα τα λες.. Και ποιος ομως ειναι αυτος που δεν περιμενε κατι παραπανω απο το δυλιτρο?? Αν υπολογισεις τα κιλα του και το βαλεις διπλα σε ενα 1600αρι φτιαγμενο με τα νορμαλ πραγματα το δυλιτρο θα τριβει τα ματακια του!! Γιατι η Peugeot δεν εβγαζε απο την αρχη ενα δυλιτρο με 160-170 αλογα?? Το παλεοτερο 306 εβγαινε σε μια εκδοση 2000 κυβικων με 167 αλογα παρακαλω!! Γιατι δεν εβαλαν αυτον τον κινητηρα και στα 206?? Αυτο ειναι το μεγαλο μου παραπονο......... 
206 πυραυλος!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 09:15:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bebis206vts έγραψε: |
Αν υπολογισεις τα κιλα του και το βαλεις διπλα σε ενα 1600αρι φτιαγμενο με τα νορμαλ πραγματα το δυλιτρο θα τριβει τα ματακια του!! |
Αν μπορεις εξηγησε μας,τι ακριβως εννοεις ''φτιαγμενο με τα νορμαλ πραγματα''??
bebis206vts έγραψε: |
Γιατι η Peugeot δεν εβγαζε απο την αρχη ενα δυλιτρο με 160-170 αλογα?? |
Γιατι το 2.0 gti με τα 138 αλογα ,ειναι υπεραρκετο...Απλα...
bebis206vts έγραψε: |
Το παλεοτερο 306 εβγαινε σε μια εκδοση 2000 κυβικων με 167 αλογα παρακαλω!! Γιατι δεν εβαλαν αυτον τον κινητηρα και στα 206?? (  |
Οπως φανταζομαι θα γνωριζεις, ο κινητηρας αυτος δεν μπορουσε να ανταπεξελθει στους πλεον αυστηροτερους κανονισμους ρυπων.
Επισης αν υπολογισεις τα κιλα/ανα ιππο και την ροπη του 306 με τα κιλα/ιππο και ροπη του 206 (εννοειτε οτι μιλαμε για τα 2λιτρα μοντελα),θα δεις οτι τα νουμερα ειναι πανω κατω τα ιδια...Οποτε??
Φιλικα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 09:18:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bebis206vts έγραψε: | Το παλεοτερο 306 εβγαινε σε μια εκδοση 2000 κυβικων με 167 αλογα παρακαλω!! Γιατι δεν εβαλαν αυτον τον κινητηρα και στα 206?? Αυτο ειναι το μεγαλο μου παραπονο.........  |
Πάλι θα τα ξαναλέμε; Ο κινητήρας με τα 167 άλογα μπήκε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας γιατί δεν πληρούσε τους κανονισμούς Euro ΙΙΙ
Οπως σήμερα μπαίνουν στο ίδιο χρονοντούλαπο πολλοί γνωστοί μας κινητήρες... 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 17:04:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είναι και θέμα βάροθς γιατί ο παλιος καλός XU9JP4 (167PS) έιχε μπλοκ απο Μαντεμι ενώ το EW20J4(137 PS) είναι και αρκετά ελαφρύτερος απο χρήσησ κραμμάτων αλουμινίου στο μπλοκ.
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sgonzales Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 18:02:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mια και αναφερόμαστε για κυκλοθυμία δημοσιογράφων πριν λίγο καιρό
σε αφιέρωμα για gti για το 206 GTI αναφέρθηκε ότι<< σε απόλυτες επιδόσεις δεν είναι ο πύραυλος αλλά σε επαρχιακό δρόμο μπορεί να ταπεινώσει ισχυρότερα μοντέλα ...>>Κάποια χρόνια πριν το ίδιο περιοδικό το βάφτιζε <<μαλθακό >>
Τα συμπεράσματα δικά σας 
Έχει επεξεργασθεί από τον/την sgonzales στις Τετ 27 Αύγ 2003, 18:20:47, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 18:17:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sgonzales έγραψε: | σε απόλυτες επιδόσεις δεν είναι ο πύραυλος αλλά σε επαρχιακό δρόμο μπορεί να ταπεινώσει ισχυρότερα μοντέλα ...
 |
Ειμαι 100% βεβαιος γι αυτο....
Αυτο που με στεναχωρει,ειναι το οτι αρκετοι (και απο εδω μεσα ) δεν το εχουν σε εκτιμηση..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 09:20:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sgonzales έγραψε: | Mια και αναφερόμαστε για κυκλοθυμία δημοσιογράφων πριν λίγο καιρό
σε αφιέρωμα για gti για το 206 GTI αναφέρθηκε ότι<< σε απόλυτες επιδόσεις δεν είναι ο πύραυλος αλλά σε επαρχιακό δρόμο μπορεί να ταπεινώσει ισχυρότερα μοντέλα ...>>Κάποια χρόνια πριν το ίδιο περιοδικό το βάφτιζε <<μαλθακό >>
Τα συμπεράσματα δικά σας  |
Aκριβώς αυτό!!!
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 10:11:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | bebis206vts έγραψε: | Το παλεοτερο 306 εβγαινε σε μια εκδοση 2000 κυβικων με 167 αλογα παρακαλω!! Γιατι δεν εβαλαν αυτον τον κινητηρα και στα 206?? Αυτο ειναι το μεγαλο μου παραπονο.........  |
Πάλι θα τα ξαναλέμε; Ο κινητήρας με τα 167 άλογα μπήκε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας γιατί δεν πληρούσε τους κανονισμούς Euro ΙΙΙ
Οπως σήμερα μπαίνουν στο ίδιο χρονοντούλαπο πολλοί γνωστοί μας κινητήρες...  |
Εκτός από το οτι ο κινητήρας με τα 167 άλογα, δεν πληρούσε τους κανονισμούς για τα καυσαέρια, η Peugeot δεν τον τοποθέτησε στο 206 για λόγους εσωτερικού ανταγωνισμού με το 306, καθώς θεωρούσε οτι μια τέτοια κίνηση θα έκοβε πωλήσεις από το 306.....
Για τον ίδιο λόγο, δεν έχει τοποθετηθεί και ο κινητήρας 1600 16V 122+ ΗΡ του 106....
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 10:12:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eγω το εχω σε πολυ εκτιμηση 2 litro και παντα το ηθελα.
Αφου σκεφτομαι αντι να κατσω να ξοδεψω λεφτα για βελτιωση,να το πουλησω,να δωσω και κατι παραπανω και να παρω το 2 λιτρο!
Τα αρνητικα σχολια που ειχαν γραφτει κατακαιρους πιστευω εγιναν επειδη περιμεναν να δουν κατι σαν το 306 gti. Ο ορος gti οπως και να το κανουμε ειναι βαρυς.
Αν το εκριναν χωρις προκαταληψη και συγριση με 306 και 205 ,τοτε θα το εκτιμουσαν περισσοτερο για αυτα που προσφερει.
Καπως ετσι την πατησε και το κλιω σπορτ, οπου ειχε να συγκριθει με το θεικο williams!
Εινα πολυ βαρια η φανελα!
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 10:50:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Ειναι πολυ βαρια η φανελα! |
Παίχτε μπάλα ρεεεεεεεεεεεεεε!  
Λοιπόν πέραν της πλάκας θέλω να προσθέσω και εγώ κάτι...
Ναί,ήμουν και εγώ ένας απο τους πολλούς που σε άλλο topic είχαν κατακρίνει την Peugeot για τον κινητήρα... Ε και;Μόνο εμείς υπάρχουμε;
Εμείς και άλλοι τόσοι εκατομμύρια Peugeot-φιλοι που γουστάρουν να έχουν ένα μίνι-πύραυλο σε μία λογική τιμή(γιατί 6-7 εκατομμύρια που κάνουν το Clio και το 206 δεν είναι και πολλά!! Και προσφέρουν ακόμα περισσότερα... ). Ναι,δεν το έχω οδηγήσει... Και τί με αυτό; Πόσα άλλα αμάξια πολύ καλύτερα του 206GTi δεν έχουμε οδηγήσει; Στο 206Gti θα κολλήσουμε;Δεν νομίζω οτι είναι κακό που θέλαμε παραπάνω ίππους απο την μαμά Peugeot... ίσα ίσα...
Έτσι ώστε όταν εμείς θα έχουμε περάσει τα χωριά,τα στροφιλίκια και θα πίνουμε το καφεδάκι μας... οι άλλοι ακόμα να στρίβουν και να βρίζουν που πίνουμε με άνεση το καφεδάκι μας...
Τα σκεύη μου...
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 11:20:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mick206 έγραψε: |
Παίχτε μπάλα ρεεεεεεεεεεεεεε!  
Λοιπόν πέραν της πλάκας θέλω να προσθέσω και εγώ κάτι...
Ναί,ήμουν και εγώ ένας απο τους πολλούς που σε άλλο topic είχαν κατακρίνει την Peugeot για τον κινητήρα... Ε και;Μόνο εμείς υπάρχουμε;
Εμείς και άλλοι τόσοι εκατομμύρια Peugeot-φιλοι που γουστάρουν να έχουν ένα μίνι-πύραυλο σε μία λογική τιμή(γιατί 6-7 εκατομμύρια που κάνουν το Clio και το 206 δεν είναι και πολλά!! Και προσφέρουν ακόμα περισσότερα... ). Ναι,δεν το έχω οδηγήσει... Και τί με αυτό; Πόσα άλλα αμάξια πολύ καλύτερα του 206GTi δεν έχουμε οδηγήσει; Στο 206Gti θα κολλήσουμε;Δεν νομίζω οτι είναι κακό που θέλαμε παραπάνω ίππους απο την μαμά Peugeot... ίσα ίσα...
Έτσι ώστε όταν εμείς θα έχουμε περάσει τα χωριά,τα στροφιλίκια και θα πίνουμε το καφεδάκι μας... οι άλλοι ακόμα να στρίβουν και να βρίζουν που πίνουμε με άνεση το καφεδάκι μας...
Τα σκεύη μου... |
Εμένα πάντως οι ενστάσεις μου δεν είνα στα σχόλια για τον κινητήρα,τα 150 άλογα θα ήταν για μένα ένα καλό ποσό μη κατακριτέο. αλλά στα σχόλια για το στήσιμο.
Και εκεί είναι που κρίνεται το αν θα πίνεις καφέ ενώ οι άλλοι στρίβουν ακόμα και το αν το χαμόγελό σου θα είναι μεγάλο ή μεγαλύτερο( κάτι πολύ σημαντικότερο από το χρόνο που θα κάνεις).
GT όπως Μέγας Τουρίστας
Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 11:26:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mick206 έγραψε: |
Εμείς και άλλοι τόσοι εκατομμύρια Peugeot-φιλοι που γουστάρουν να έχουν ένα μίνι-πύραυλο σε μία λογική τιμή |
Ειναι μινι-πυραυλος.Δεν φανταζομαι ομως να εννοεις τα φαναρια,γιατι δεν εχει κατασκευαστει με εμφαση σε αυτο.Παρολα αυτα,και εκει τα παει αρκετα καλα...
mick206 έγραψε: |
Ναι,δεν το έχω οδηγήσει... Και τί με αυτό; |
Και τι με αυτο??Ε απλα δεν εισαι σε θεση να το κρινεις....
Παρακαλουνται οι κυριοι-κυριοι κατοχοι 206 Gti η 206 GT να παραχωρησουν το 206 τους για ενα test-drive στον φιλο Μιχαλη....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 11:37:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Judger έγραψε: | Ειναι μινι-πυραυλος.Δεν φανταζομαι ομως να εννοεις τα φαναρια,γιατι δεν εχει κατασκευαστει με εμφαση σε αυτο.Παρολα αυτα,και εκει τα παει αρκετα καλα... |
Όταν έλεγα για μίνι-πύραυλος φυσικά και δεν το εννοούσα για τα φανάρια... Άμα ήταν για ευθείες θα είχα φτιάξει το αμάξι dragster...
Όταν το ανέφερα δεν σκεφτόμουν κάν τα φανάρια... Αυτά είναι για τους "γρήγορους"... Εγώ δεν την κατέχω τη τέχνη αυτή   
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 11:43:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mick206 έγραψε: | Judger έγραψε: | Ειναι μινι-πυραυλος.Δεν φανταζομαι ομως να εννοεις τα φαναρια,γιατι δεν εχει κατασκευαστει με εμφαση σε αυτο.Παρολα αυτα,και εκει τα παει αρκετα καλα... |
Όταν έλεγα για μίνι-πύραυλος φυσικά και δεν το εννοούσα για τα φανάρια... Άμα ήταν για ευθείες θα είχα φτιάξει το αμάξι dragster...
Όταν το ανέφερα δεν σκεφτόμουν κάν τα φανάρια... Αυτά είναι για τους "γρήγορους"... Εγώ δεν την κατέχω τη τέχνη αυτή    |
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 11:58:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είπαμε είμαι OFFICIAL MEMBER OF KANGAROO MOTORSPORT TEAM αλλά όχι και έτσι...     
Όταν βλέπω "γρήγορο" κάνω δεξιά... και πάω χαλαράαααααααααα... 
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bebis206vts (Νικος) Νέος χρήστης

 206XS 1.6 16ν 120hp mod
Ένταξη: 25 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 61 Τόπος: ΝΑΞΟΣ!!!!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 12:02:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Peace my frients.....
Οταν λεω νορμαλ πραγματα ενοω σκουπα, εξατμηση, τσιπαρισμα.. Δε Λεω οτι το 1600 θα περασει το 2000, αλλα πιστυεω πως θα πεχτει διαφορα 1-2 καροτσες στα 500 μετρα, που λογικα επρεπε να ειναι αρκετα παραπανω.... (γνωμη μου) Εχουν και 400 κυβικα διαφορά ετσι??
Και φερτε μου και ενα δυλιτρο να το ΦΑΑΑΑΑΑΩΩΩ!!!!!!
(Πλακα κανω) 
206 πυραυλος!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 13:22:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bebis206vts έγραψε: | Peace my frients.....
Οταν λεω νορμαλ πραγματα ενοω σκουπα, εξατμηση, τσιπαρισμα.. Δε Λεω οτι το 1600 θα περασει το 2000, αλλα πιστυεω πως θα πεχτει διαφορα 1-2 καροτσες στα 500 μετρα, που λογικα επρεπε να ειναι αρκετα παραπανω.... (γνωμη μου) Εχουν και 400 κυβικα διαφορά ετσι??
Και φερτε μου και ενα δυλιτρο να το ΦΑΑΑΑΑΑΩΩΩ!!!!!!
(Πλακα κανω)  |
Ας ψωνιστώ λιγακι λοιπον... φέρτε μου ενα 2λιτρο.... ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΦΑΩ!!!!
Και τωρα αυτοτιμωρία με ντομάτες......

Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bebis206vts (Νικος) Νέος χρήστης

 206XS 1.6 16ν 120hp mod
Ένταξη: 25 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 61 Τόπος: ΝΑΞΟΣ!!!!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 13:58:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν το δυλιτρο αξιζε πραγματικα τον κοπο θα κυκλοφορουσαν και πολλα.. Πειτε με επαρχιωτη αλλα εγω οσα εχω δει τα οδηγουν κατι παππουληδες με οικονομικη ανεση..
Δεν το κατακρινω, προς θεου ετσι... Απλα περιμενα κατι παραπανω.. Πριν κανω τη μετατροπη στο δικο μου ειχα ψαξει το θεμα αρκετα για το δυλιτρο. Αυτον εγω προτιμουσα απο την αρχη.. Αλλα τα σχολια απο γνωστες παλιους και απο ανθρωπους που ειναι μεσα στα πραγματα ηταν απογοητευτικά!! Ετσι κατεληξα στον 1600αρη με τα 120hp που με λιγα λεφτουδακια και ευκολα ανεβενε στα 140hp!! Ποιος ο λογος για το δυλιτρο λοιπον?? Για να πληρωνω τζαμπα εφορια?? Ολοι ξερουμε που μπορει να φτασει σε αλογα ο 120αρης ετσι??
1600cc, 16v 120hp .............ΦΟΡΙΕΤΕ ΠΑΝΤΟΥ!!!!!

206 πυραυλος!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|