Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
GeorgeD (Γιώργος) Μόλις έγραψα

 206 ΧΤ 1.4 5D
Ένταξη: 18 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 4 Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 12:51:19 Θέμα δημοσίευσης: ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ;;; |
|
|
Η ερώτηση που θέλω να σας κάνω μπορεί να φανεί και αφελής, αλλά με απασχολεί.
Είναι λογικό το ρελαντί να είναι μόνο 750 στροφές και με το clima να ανεβαίνει το πολύ στις 800+; Στο service μου είπαν οτι εκεί πρέπει να είναι κανονικά αλλά νομίζω οτι θα έπρεπε να δούλευε κοντά στις 900.
Και κάτι άλλο.
Προχθές ακούστηκε μια ηχητική προειδοποίηση (beep) όταν πήγα να βάλω μπροστά. Σβήνω τη μηχανή, βγάζω το κλειδί και παρατηρώ οτι το ράδιο cd συνέχιζε να παίζει. Αυτό έγινε δύο τρεις φορές και μετά όλα καλά. Τι μπορεί να συμβαίνει;
Εχει αντιμετωπίσει άλλος αντίστοιχο πρόβλημα;
Helppppp!!!!
GEORGE 206 XT 1.4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 12:55:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομίζω, ότι το ρελαντι, είναι καλά. Τώρα για το ράδιο, τι να πώ, ίσως μπλόκαρε ο διακόπτης και ενω φαινόταν κλειστό (τελείως γυρισμένο στο off το κλειδί), αυτό είχε αφήσει ανοιχτή την παροχή ρεύματος (μπαταρία).
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GeorgeD (Γιώργος) Μόλις έγραψα

 206 ΧΤ 1.4 5D
Ένταξη: 18 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 4 Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 13:02:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από το service μού είπανε οτι μπορεί να φταίει το καντράν των ενδείξεων το οποίο λόγω ζέστης τα έπαιξε και πάμε για αλλαγή ή το ράδιο cd το οποίο επίσης πάμε για αλλαγή.
GEORGE 206 XT 1.4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 13:04:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είναι απόλυτα φυσιολογικό εκεί που έχεις ρελαντί, και με το clima και χωρίς. Εκεί έχει φτιαχτεί ο κινητήρας να δουλεύει, μην ανησυχείς!
Όσο για το radio cd, και μένα δουλεύει για λίγο αφού βγάλω το κλειδί, και μετά από λίγο κλείνει, επειδή κόβει το ρεύμα κάποιο ρελεδάκι. Αν μιλάμε για το ίδιο πράγμα, είναι κι αυτό απόλυτα φυσιολογικό. 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 13:50:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | Είναι απόλυτα φυσιολογικό εκεί που έχεις ρελαντί, και με το clima και χωρίς. Εκεί έχει φτιαχτεί ο κινητήρας να δουλεύει, μην ανησυχείς!
Όσο για το radio cd, και μένα δουλεύει για λίγο αφού βγάλω το κλειδί, και μετά από λίγο κλείνει, επειδή κόβει το ρεύμα κάποιο ρελεδάκι. Αν μιλάμε για το ίδιο πράγμα, είναι κι αυτό απόλυτα φυσιολογικό.  |
Εμένα Στέφανε, το ρελαντί δουλεύει στις 900 στροφές.............
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 14:27:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | Svstouk έγραψε: | Είναι απόλυτα φυσιολογικό εκεί που έχεις ρελαντί, και με το clima και χωρίς. Εκεί έχει φτιαχτεί ο κινητήρας να δουλεύει, μην ανησυχείς!
Όσο για το radio cd, και μένα δουλεύει για λίγο αφού βγάλω το κλειδί, και μετά από λίγο κλείνει, επειδή κόβει το ρεύμα κάποιο ρελεδάκι. Αν μιλάμε για το ίδιο πράγμα, είναι κι αυτό απόλυτα φυσιολογικό.  |
Εμένα Στέφανε, το ρελαντί δουλεύει στις 900 στροφές............. |
Mμμμμ..........άρα η διαφορά οφείλεται στο multiplexing. Εμένα που είναι multiplexing δουλεύει στις 750.
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 14:32:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το 1.4 έχει multiplexing ;;;;;;;;;;;
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 14:41:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Το 1.4 έχει multiplexing ;;;;;;;;;;; |
Ω ναι, δυστυχώς.........
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 15:35:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Το 1.4 έχει multiplexing ;;;;;;;;;;; |
Τα νέα μοντέλα 
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
aris ioannina (aris ioannina) Νέος χρήστης

206xs 16v 2002
Ένταξη: 07 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 61
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 17:01:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και μενα multiplexing ειναι και εχει ρελαντι στις900. 1,6 ομως
rallye for ever!!krima pou den to pira!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 17:01:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΤΟ ρελαντι των μοτέρ της σειράς TU ανεξαρτήτως κυβισμού είναι 800-820rpm ανεξαρτήτως multiplexing κτλ κτλ. Το ρώτησα σήμερα στο συνεργείο αυτό... ενδεχομένως οι ενδείξεις του πίνακα οργάνων να παρουσιάζουν μια ελαφρά αποκλιση πράγμα φυσιολογικό και σίγουρα οχι επικίνδυνο.
Με το A/C αναμμένο οι στροφές ειναι 900+ λόγω της ενέργειας που τραβάει ο συμπιεστής και το βεντιλατερ του A/C.
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NICK (ΝΙΚΟΣ) Δραστήριο μέλος

 206 XT Premium 1.4 (2000)
Ένταξη: 05 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 232 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 17:33:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είμαι τυχερός ιδιοκτήτης αυτοκινήτου χωρίς multiplexing.Το ρελαντί είναι 750/850 σαλ (χωρίς/με AC),ή καλύτερα λίιιιιιγο λιγότερο,λόγω πιο ελεύθερου φίλτρου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 07:45:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | ΤΟ ρελαντι των μοτέρ της σειράς TU ανεξαρτήτως κυβισμού είναι 800-820rpm ανεξαρτήτως multiplexing κτλ κτλ. Το ρώτησα σήμερα στο συνεργείο αυτό... ενδεχομένως οι ενδείξεις του πίνακα οργάνων να παρουσιάζουν μια ελαφρά αποκλιση πράγμα φυσιολογικό και σίγουρα οχι επικίνδυνο.
|
Mάλλον αυτό θα συμβαίνει, γιατί εμένα μου δείχνει ότι το ρελαντί είναι στις 750 σαλ. 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 08:35:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να πώ και εγώ να πώ και εγώ;
Εμένα όταν είναι κρύο πιάνει 1.000 και σιγα σιγα πέφτει στις 800.
Όταν μπαίνει το A/C (αραιά και πού ) πηγαίνει στις 850-900.
Αυτάαααααα...
Απολύτως φυσιολογικά πράγματα δηλαδή... 
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 11:16:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...Και όταν στρίβεις το τιμόνι δεξιά-αριστερά,ανεβαίνει άλλες 50 στροφούλες (όσοι έχουν υδραυλικό...).
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|