PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ;;;

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
GeorgeD (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 ΧΤ 1.4 5D

Ένταξη: 18 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 4
Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 12:51:19    Θέμα δημοσίευσης: ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ;;; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η ερώτηση που θέλω να σας κάνω μπορεί να φανεί και αφελής, αλλά με απασχολεί.
Είναι λογικό το ρελαντί να είναι μόνο 750 στροφές και με το clima να ανεβαίνει το πολύ στις 800+; Στο service μου είπαν οτι εκεί πρέπει να είναι κανονικά αλλά νομίζω οτι θα έπρεπε να δούλευε κοντά στις 900.

Και κάτι άλλο.
Προχθές ακούστηκε μια ηχητική προειδοποίηση (beep) όταν πήγα να βάλω μπροστά. Σβήνω τη μηχανή, βγάζω το κλειδί και παρατηρώ οτι το ράδιο cd συνέχιζε να παίζει. Αυτό έγινε δύο τρεις φορές και μετά όλα καλά. Τι μπορεί να συμβαίνει;
Εχει αντιμετωπίσει άλλος αντίστοιχο πρόβλημα;

Helppppp!!!!


GEORGE 206 XT 1.4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 12:55:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομίζω, ότι το ρελαντι, είναι καλά. Τώρα για το ράδιο, τι να πώ, ίσως μπλόκαρε ο διακόπτης και ενω φαινόταν κλειστό (τελείως γυρισμένο στο off το κλειδί), αυτό είχε αφήσει ανοιχτή την παροχή ρεύματος (μπαταρία).


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GeorgeD (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 ΧΤ 1.4 5D

Ένταξη: 18 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 4
Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 13:02:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από το service μού είπανε οτι μπορεί να φταίει το καντράν των ενδείξεων το οποίο λόγω ζέστης τα έπαιξε και πάμε για αλλαγή ή το ράδιο cd το οποίο επίσης πάμε για αλλαγή.


GEORGE 206 XT 1.4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 13:04:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι απόλυτα φυσιολογικό εκεί που έχεις ρελαντί, και με το clima και χωρίς. Εκεί έχει φτιαχτεί ο κινητήρας να δουλεύει, μην ανησυχείς! Wink

Όσο για το radio cd, και μένα δουλεύει για λίγο αφού βγάλω το κλειδί, και μετά από λίγο κλείνει, επειδή κόβει το ρεύμα κάποιο ρελεδάκι. Αν μιλάμε για το ίδιο πράγμα, είναι κι αυτό απόλυτα φυσιολογικό. Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 13:50:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Είναι απόλυτα φυσιολογικό εκεί που έχεις ρελαντί, και με το clima και χωρίς. Εκεί έχει φτιαχτεί ο κινητήρας να δουλεύει, μην ανησυχείς! Wink

Όσο για το radio cd, και μένα δουλεύει για λίγο αφού βγάλω το κλειδί, και μετά από λίγο κλείνει, επειδή κόβει το ρεύμα κάποιο ρελεδάκι. Αν μιλάμε για το ίδιο πράγμα, είναι κι αυτό απόλυτα φυσιολογικό. Wink


Εμένα Στέφανε, το ρελαντί δουλεύει στις 900 στροφές.............


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 14:27:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vaggelis έγραψε:
Svstouk έγραψε:
Είναι απόλυτα φυσιολογικό εκεί που έχεις ρελαντί, και με το clima και χωρίς. Εκεί έχει φτιαχτεί ο κινητήρας να δουλεύει, μην ανησυχείς! Wink

Όσο για το radio cd, και μένα δουλεύει για λίγο αφού βγάλω το κλειδί, και μετά από λίγο κλείνει, επειδή κόβει το ρεύμα κάποιο ρελεδάκι. Αν μιλάμε για το ίδιο πράγμα, είναι κι αυτό απόλυτα φυσιολογικό. Wink


Εμένα Στέφανε, το ρελαντί δουλεύει στις 900 στροφές.............


Mμμμμ..........άρα η διαφορά οφείλεται στο multiplexing. Εμένα που είναι multiplexing δουλεύει στις 750.




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 14:32:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το 1.4 έχει multiplexing Shocked Shocked Shocked ;;;;;;;;;;;


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 14:41:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:
Το 1.4 έχει multiplexing Shocked Shocked Shocked ;;;;;;;;;;;


Ω ναι, δυστυχώς.........




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 15:35:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:
Το 1.4 έχει multiplexing Shocked Shocked Shocked ;;;;;;;;;;;


Τα νέα μοντέλα Wink Wink


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
aris ioannina (aris ioannina)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206xs 16v 2002

Ένταξη: 07 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 61

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 17:01:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και μενα multiplexing ειναι και εχει ρελαντι στις900. 1,6 ομως


rallye for ever!!krima pou den to pira!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 17:01:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΤΟ ρελαντι των μοτέρ της σειράς TU ανεξαρτήτως κυβισμού είναι 800-820rpm ανεξαρτήτως multiplexing κτλ κτλ. Το ρώτησα σήμερα στο συνεργείο αυτό... ενδεχομένως οι ενδείξεις του πίνακα οργάνων να παρουσιάζουν μια ελαφρά αποκλιση πράγμα φυσιολογικό και σίγουρα οχι επικίνδυνο.

Με το A/C αναμμένο οι στροφές ειναι 900+ λόγω της ενέργειας που τραβάει ο συμπιεστής και το βεντιλατερ του A/C.




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
NICK (ΝΙΚΟΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XT Premium 1.4 (2000)

Ένταξη: 05 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Αύγ 2003, 17:33:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είμαι τυχερός ιδιοκτήτης αυτοκινήτου χωρίς multiplexing.Το ρελαντί είναι 750/850 σαλ (χωρίς/με AC),ή καλύτερα λίιιιιιγο λιγότερο,λόγω πιο ελεύθερου φίλτρου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 07:45:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
ΤΟ ρελαντι των μοτέρ της σειράς TU ανεξαρτήτως κυβισμού είναι 800-820rpm ανεξαρτήτως multiplexing κτλ κτλ. Το ρώτησα σήμερα στο συνεργείο αυτό... ενδεχομένως οι ενδείξεις του πίνακα οργάνων να παρουσιάζουν μια ελαφρά αποκλιση πράγμα φυσιολογικό και σίγουρα οχι επικίνδυνο.


Mάλλον αυτό θα συμβαίνει, γιατί εμένα μου δείχνει ότι το ρελαντί είναι στις 750 σαλ. Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mick206 (Πράσινος Ninja)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.1lt tequila-line

Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1302
Τόπος: Άλφα Κένταυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 08:35:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να πώ και εγώ να πώ και εγώ; Laughing
Εμένα όταν είναι κρύο πιάνει 1.000 και σιγα σιγα πέφτει στις 800.
Όταν μπαίνει το A/C (αραιά και πού Laughing ) πηγαίνει στις 850-900.
Αυτάαααααα...
Απολύτως φυσιολογικά πράγματα δηλαδή... Wink


Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2003, 11:16:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...Και όταν στρίβεις το τιμόνι δεξιά-αριστερά,ανεβαίνει άλλες 50 στροφούλες (όσοι έχουν υδραυλικό...).


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,145s (PHP: 70% - SQL: 30%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on